De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik zwaai alleen ff snel. Ik voel me belabberd. Ben al dagen draaierig, heb een trage hartslag en hartkloppingen. Misschien wordt het tijd om eens voor mezelf te zorgen. Morgen even de huisarts bellen.

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O Sucre, wat rot! Ja, voor jezelf zorgen! Beterschap meis!!

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Beterschap Suc!

Brugpiepertje, niet teveel werken hoor, slecht voor de gezondheid!

Doei, ik ga slapen. Op zolder! Yes! Nu echt!

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Sucre beterschap

Julia slaapse :)

5. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Juul: druk dus! Wel naar je zin, ook al is het wennen? Ai, slecht nieuws gesprek, niet fijn om te doen. Voor mij hoef je je zw naam niet op fb te zetten hoor, ben nog steeds ondersteboven van je echte naam (of meer van het feit dat juul niet je echte naam is) dat ik dat echt niet vergeet :D

Anke: tv als anticonceptie, LOL! :D

BD: geen tips voor uitjes, maar sluit me aan bij Anke, zal druk zijn in de stad. Misschien ergens naar een bos, dierentuin oid? volgens mij zit je voor mij te zuidelijk, dus echt concrete tips heb ik niet.

Sherry: Hallo en welkom!

Sucre: He bah, hopelijk voel je je snel beter! Neem je rust!

Hier: Morgen naar de huisarts voor de Mirena. Pil vergeet ik steeds, en ik heb niet zoals Ien een tv op de slaapkamer als anticonceptie ;) :D.
    Keelontsteking liljkt de goede kant op te gaan, dus ook happy daarmee. Kleine stinkerd ligt nog flink te snotteren, hopelijk knapt dat ook snel op.

Morgen ook nog naar de kapper. Ik weet niet zo goed wat ik wil met mijn haar, kleurtje, kort, totaal iets anders, of nog even het vertrouwde? Waarschijnlijk maak ik op het allerlaatste moment een keuze, dus ook voor mij spannend! :D

Truste allen!

6. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Sucre, naar dat je je zo rot voelt, beterschap!

Nova, al een nieuw kapsel? Ben benieuwd!

Hier, vanochtend even boodschap gedaan, idee was dat B daarna zou slapen en ik werken. Maar daar dacht madam anders over... Derde poging in bed en nu is het stil, hopelijk blijft het dat ook even. Dus, maar even aan het werk!

Ben trouwens gezwicht voor het sinterklaas aanbod, in november mag ik pas en maar met mate, maar het is nu december :D. Zaterdag sinterklaasborrel hier thuis, kijken of ik alles dicht kan laten zo lang ;)

7. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    wat kunnen jullie kletsen zeg!
    maar wel gezellig hoor....

@julia, of je voor ondertrouw moet feliciteren, volgens mij niet hoor, maar iedereen doet het, hahaha! het stelt eigenlijk niks voor! maar bedankt voor alle felicitaties!!!
    niet leuk he, een nietpositief gesprek, kan je het thuis dan wel weer goed van je afzetten of blijft zoiets in je hoofd spoken?

@sucre, he he, tijd voor jezelf! goed zo, de eerste stap heb je al gezet door ouderschapsverlof te nemen, 2e stap, naar de kapper...je bent goed bezig, nu nog lekker met je man uiteten gaan ofzo en dagje shoppen met vriendin, lekker in bad gaan zitten met een maskertje op je gezicht
    heb je de huisarts nog gebeld? en?

@haaha anke, brugpieper, ohh moet meteen denken aan dat ik 12 was en voor het eerst met die mega tas met het veelste kleine meisje op de fiets moest.daarna snel een kluisje gehuurd!

@bd, uitje.........sinterklaas vieren............
    wij hebben het hele weekend sinterklaas, beetje te gek eigenlijk maarja komt nu eenmaal zo uit, zat. op werk van mijn vriend, zo bij schoonouders en ma bij ons en dan komen mijn ouders. ik denk dat y van gekkigheid niet meer zal weten waar ie mee moet spelen..

@supernova, en en en, wat is het geworden? lang, kort, steil, krullen, donker. blond???? foto!

ik zit ook een beetje te klungelen met anitconceptie, ben nu al weer een tijdje aan de pil, microginon, slik ik altijd 2mnd achterelkaar maar tot nu toe ben ik altijd tijdens de 2e pil strip alweer ongesteld...balen.
    ha gebeld, of ik moet weer aan de diana gaan of ze zei spiraaltje op prikpil.
    maar eens googlen wat alles inhoud en wat de ervaringen zijn.

gisteravond hadden we een feestje van opa en oma, alweer 60jaar getrouwd!
    morgen weer werken en dan weekend!

8. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Ien, klinkt als een drukke maar gezellige avond gisteren:).

@Julia, erg druk geweest dus. Een slecht-nieuws gesprek lijkt me ook echt niet leuk om te doen! Tjonge niet eens reageren, tsss...:p.
    Lekker geslapen vannacht?

@Anke, en is het thuiswerken nog een beetje gelukt vandaag? Ja, sinterklaas-snoepgoed lekkur! Vooral kruidnootjes, kan zo een halve zak in een avond op, ohoh:$ (mag het dus niet te vaak kopen).

@Sherry, gezellig dat je mee komt kletsen! Hoe gaat het met jou en je dochter?

O Sucre, wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Al naar de dokter geweest?

@Supernova, en wat is het geworden bij de kapper?

@Meid, was het feestje leuk gisteravond?

Vandaag was J zo vrolijk, echt leuk! Mijn man werkte thuis en had dus een topdag (en ik zat jaloers op mijn werk;)). Vannacht (eindelijk) heerlijk geslapen, J heeft tot half 8 uitgeslapen! En dat hebben wij dus ook maar gedaan:).

9. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Meid, jullie leven is een groot feest als ik het zo lees :). Leuk dat opa en oma 60 jaar getrouwd zijn, dat is toch behoordlijk bijzonder! Ondertrouw, ik was destijds ook nogal verbaasd dat mensen ons daarmee gingen feliciteren. Helemaal omdat je hier alles digitaal kan regelen en ik op mn werk een email las: gefeliciteerd, u bent nu in ondertrouw. Hmmm weinig romantisch, die digitale snelweg :). Maar evengoed, gefeliciteerd dus! Verder al alles geregeld? Kan me herinneren dat er een keer een jurk hier voorbij kwam, was die van jou?

Daffiee, leuk dat J zo vrolijk was! Ah je hebt er weinig van gemerkt. Tot half acht, lekker hoor!

Hier ook weer een snurkerd, tenminste vannacht. Vanmiddag moest ze ook slapen maar ze kroop steeds onder de deken uit en als ik haar terug kwam stoppen ging ze hard lachen. Ik ook want ze lag dwars in haar bed ;). Uiteindelijk wel in slaap gevallen.

Het viel me gister en vandaag al op dat B. wel heel fanatiek op alles aan het kauwen was en veel kwijlde, vandaag ook een ontzettend zuur ruikrnde poepluier. Rond een uur of 7 opeens heel hard huilen en krijsen, zit er duidelijk een tandje aan te komen! Goed te voelen aan de voorkant in haar tandvlees, met wit streepje. Arm kind, deed duidelijk zeer. Dentinox erop gesmeerd, hielp gelukkig goed. Daarna badje en flesje, nu ligt ze lekker te slapen. Hopelijk heeft ze er weinig last van vannacht, ze was best moe.

10. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ondertrouw: Het regelen is inderdaad zo gedaan. Er is ook weinig feestelijks aan, maar ik denk dat mensen niet specifiek voor de ondertrouw feliciteren, maar meer vanwege de intentie van een aankomend huwelijk. Denk ik hoor, maarja wie ben ik.
    Ik vond zelf in ondertrouw gaan ook een weinig feestelijk/ romantisch gebeuren, maarja, het hoort erbij. ;)

Anke: lol, jullie konden ondertrouw digitaal doen? Dat lijkt me ook bizar! Aaaww, je memisje krijgt al een tandje! Hopelijk heeft zij (en dus ook jij) er niet al te veel last van!

Kapsel: het is kort, kort en nog eens kort! Ook maar gelijk een kleurtje erin gedaan. Foto op fb! :D

Gister rare dag geweest. Ik moest naar de apotheek om dat spiraaltje op te halen. Sta ik daar hebben ze dat ding niet op voorraad. Apotheekmevrouw ' Wanneer heeft u het nodig mevrouw?', ik 'over twee uur', apotheek-mevrouw ' oh'. Uiteindelijk wel goed gekomen, nadat ik dat ding dus bij een andere apotheek heb op kunnen halen. Maar vond het wel apart.
    Toen dus kapper en daar vergat ik bijna de tijd, waardoor ik even moest racen naar de HA. Achteraf gezien had ik rustig aan kunnen doen, want er was een uitloop van 10 minuten.

Vandaag weer superbrak, Gister aan het sjouwen geweest met de kleine in de Maxi Cosi (die kleine heeft echt lood in z'n kont! :$ ), en ik dus zweten, jas open gedaan. En uiteindelijk zonder jas de kinderwagen staan uitladen uit de auto. Niet handig, en nu dus weer bleh. Ga nu lekker een pot thee zetten!

11. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    :$ Waar is iedereen?

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Wat een rust ....

Weekend lekker vrij, heerlijk :)

13. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nova, spiraaltje dus. Zit ie lekker? :D :p Op één of andere manier vind ik een spiraaltje dus echt gewoon eng! Waarom? Geen idee eigenlijk... Bang dat ie losschiet en mn lijf ingaat ofzo... Zal heus niet kunnen hoor, maar toch... ;) Ach, en de tv is ook een goeie vorm van ac hier. Wat zeur ik eigenlijk!

Heb op fb een hele toffe foto gezien van een lekker kort koppie! Gaaf man Nova! Keek D niet raar op?

Oei, brak dus, je moet ook niet je jas opendoen als je al ziek bent suffie! Voel je je alweer wat beter?

Anke, zit alles nog dicht?
    Hier valt het mee met sinterklaaszut, maar vandaag toch gezwicht voor kleine gevulde speculaaskoekjes. Heb ze zelf gebakken in de winkel, dus dan móeten ze wel lekker zijn!

Meid, succes met alle Sintvieringen, hopelijk wordt ie niet helemaal gek van spanning/plezier etc.

Gefeliciteerd met de trouwdag van je opa en oma, 60 jaar, een hele tijd zeg! :$

Daffie, ah jammer dat je er niet bij was nu ze zo supervrolijk was!

Reageren jullie babies ook zo enthousiast als ze je weer zien als je thuiskomt? S gaat breed grijnzen en kraaien, en trappelen met z'n voetjes :) zo lief!

Anke, o jee, de eerste tandjes komen eraan! Onder of boven? Gelukkig geef je geen borstvoeding :D
    Heeft ze er nog last van gehad met slapen?
    Ik zal ook maar eens iets gaan halen voor het doorkomen van de tandjes, ben benieuwd hoe lang het hier duurt!

Bd, heerlijk, geniet van je vrije weekend!!

Ik had een excuus voor mijn afwezigheid vandaag, ik was werken!
    Intussen staat mijn eten voor mn neus, schnitzel met krieltjes en rode bietjes. Wat staat er op jullie menu?

Vanavond weer even aan mn taartje werken denk ik, als ik er de puf voor heb..

Fijne avond!

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nope, niet weer een nieuw lid, maar ik was mn avatar weer eens zat :p
    Deze moest eigenlijk bewegen maar dat doet ie niet. Ach, zo is ie ook wel ok... voorlopig

15. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hallo dames!

Zo eindelijk weekend! Wel wat huiswerk mee helaas, het is heeeeeel druk bij ons! Gelukkig nog een week en dan weer rustig.

Nova, aan de spiraal dus. Wat mij betreft als we klaar zijn met kinderen wel een goede optie. Heb nog meer alternatieven maar voor mij geen pil meer.

Ientje, lekker gevulde speculaas en dan ook nog zelfgemaakt! Klinkt goed. Werd al bijna in verleiding gebracht door het pak dat ik in de winkel zag staan maar toch niet gedaan, anders komt er van het huiswerk weer niks ;). Lekker hoor, schnitzel! Hier cordon blue

Reageer zo verder, B is aan het krijsen

16. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Bijna weekend, morgenvroeg nog even werken. Heb het een beetje (te) druk, maar aan de andere kant heb ik het altijd druk en daar presteer ik het beste bij.

Wie gaat er nog iets met sinterklaas doen ?

Ik zag een mooi kort kopje op FB voorbij komen en Ien je avatar moet echt wel bewegen, dit kan niet :D

Ik zal morgen even wat uitgebreider reageren.

17. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Annelies, nieuwe avatar? Of was het me nog niet opgevallen? Hij is leuk!

Ientje jij dus ook, mis inderdaad wat beweging.

Sinterklaas, morgen borrel met wat vrienden die ook niet aan Sinterklaas doen :D. Ga nog even op zoek naar Sinterklaasbier, dat schijnt te bestaan. Verder niks, ik weet dat opa & oma nog een kadootje hebben, vinden ze leuk.

B was dus aan het krijsen maar met een beetje afleiding gaat het wel over. Net gezongen en gedanst op een kinderliedjes cd, nouja ik gezongen en B gedanst (op mijn schoot), vond ze erg vermakelijk. Nu ligt heerlijk te slapen. Vannacht gelukkig niet wakker geweest, hopelijk deze nacht weer.
    Verder weinig te melden, TVOH kijken en verder niks, fijne avond!

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hello!

Ohhh Daffiee, hoe lekker zo'n nacht! Waar bestel je die? Wilikoooookkk!!!!

Nee, slecht nieuws gesprek was idd niet leuk. Maar het hoort er helaas af en toe bij, doe je geen drol aan. Heb er 's avonds nog wel een paar keer aan teruggedacht, maar tis niet zo dat ik van zulke dingen helemaal van de wap raak ofzo.

@Anke, tooth on it's way? Fijn! Haha! kwijl, kwijl, pijntje hier of daar en dan ineens, als je met een theelepeltje op het tandvlees tikt 'plingggg!!' Leuk joh!

@Nova, cool kapsel, staat je goed! Enne, zo'n spiraaltje, altijd al afgevraagd of dat pijn doet als ze dat inbrengen?

Enne, kan de MC niet op de kinderwagen, scheelt gesjouw? Op die van mij officieel niet, maar heb van die adapters gekocht en daar maak ik bijna dagelijks heel gelukkig gebruik van.

@60 jaar getrouwd! Wow! Goed voorbeeld dames!

@Ien, coole pinguin! Enne, is dat een stille hint die je daar geeft????? :p

Enne Annelies, als die van Ien moet bewegen, moet die van jou dat natuurlijk ook he?!

Zo, ik ben weer een beetje bijgekomen. Was echt gebroken de afgelopen 2 dagen. 'S nachts bivakeer ik op zolder en ik slaap er heerlijk! Als prul honger heeft komt hub hem brengen, duikt dan bij mij in bed en als ik klaar ben met voeden neemt hij hem weer mee. Luxe. Vannacht weer eens vanaf 23-05, mag die vaker doen. Gelukkig slaapt hij 's ochtends altijd tot een uur of 08-09, of hij nou heeft liggen spoken, speenfloepen of goed geslapen heeft, dus daar ben ik dan wel weer blij mee.

En nu? WEEKEND! Eindelijk een weekend waarin ik niet hoef te werken enne... zondag... kraambezoek! OH MY! En nee, niet aan de beschuit hoor, ze doen het maar met een bonbon :p:$

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ik kan natuurlijk niet achterblijven, maar dat kreng beweegt ook niet!

20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Juul, was het bij de jouwe ook de bedoeling dat ie bewoog? Die van mij was te groot als ik hem vanaf de url opsloeg, en als ik hem opsla en upload, pakt ie alleen dit losse plaatje.

Ja tuurlijk was het een hint, zo te zien zijn er al 2 die mn hint hebben begrepen :p

Gatsie, daarstraks doorgelekte luier (die nog NIET lang om zat!) op MIJN SCHOOT! Baaaahhhhh!

Deel Deze Pagina