Ja hier is ie ook te groot, mag maar 80x80 pixels, op zoek naar iets anders of hub inschakelen. Nee, niet dat van jou, die snapt daar geen drol van
Sterker nog, die is niet eens thuis! Maarre, ik ga jou ff een url pb'en, mocht jouw hub weten hoe je die .gif van mij kleiner krijgt.... ?
ok, hij gaat het proberen, maar die van mij lukt niet. Ik weet inmiddels wel in welke taal er geprogrammeerd wordt op ZP en wat mijn user ID in hun database is, hehehehehe! Maar goed, daar heb ik natuurlijk geen drol aan. Dit is een proef avatar, is wel iets voor jou trouwens, zo eentje waar je helemaal tureluurs van wordt!
@Anke, wo nu al een tandje! Heeft B er veel last van? Oh bah, moet je dit weekend aan het werk? @Supernova, ik zag je foto op fb voorbij komen. Tof kapsel! Ja, is altijd zwaar he om die maxi te tillen. @Ien, lekker speculaas! Alleen moet je die niet vullen hoor. Ik heb net van die mini-appeltaartjes gekocht en al 1 opgegeten. Jummie! Ja! J is ook altijd heel blij om mij te zien. Gaat ze lachen en geluidjes/gilletjes doen en heel hard trappen met haar beentjes. Ook als ik haar van het kdv ophaal, dan blijft ze daarna thuis het eerstvolgende uur nog steeds erg blij! @Annelies, helaas nog werken dus morgenochtend, maar daarna lekker weekend. @Julia, o ik heb mijn nacht niet heel goed beschreven zie ik. Ik bedoelde dat J's dag om half 8 begon, ze heeft nog wel 1 nachtvoeding gehad hoor (zolang het er 1 is vind ik het trouwens niet zo erg, soms wel gezellig). Fijn dat jouw nacht wat beter was en lief van je man dat hij de nachttaken zo goed op zich neemt. Hmm, helemaal niet irritant hoor je bewegende avatar. Oh het is maar een tijdelijke lees ik, phieuw!! Vandaag lekker vrij en druk bezig geweest met mijn surprise (ja, daar doen wij aan). Ik heb een marathon-overlevingspakket gemaakt. Mijn lootje gaat namelijk de marathon van Barcelona lopen. Ik heb ook een cadeautje voor J gekocht. Heeft zij natuurlijk allemaal niet door, maar vond het leuk om te doen. Krijgt ze straks haar eerste sint-cadeautje. Zo nu weer verder TVOH kijken!
Oh Daf, jij loopt helemaal achter zeg, jij hebt helemaal geen avatar! Foei! Oh, alweer TVOH tijd? En kijken jullie daar nou echt allemaal naar?! Ik dus nooit. Ik moet nog Sint gedichten in elkaar draaien. En daar ben ik - net als Ien weet ik uit een betrouwbare bron - niet erg goed in. Maar het hoort gewoon MET. Mijn oudste prul vond dat ook wel erg cool toen hij een mini cadeautje in zijn schoen vond MET gedicht. Hij was zelfs zo trots dat hij het gedicht uit zijn juf wilde laten lezen. Ahum. Dat heb ik hem uit zijn hoofd weten te praten. Was zo'n slecht gedicht, hahahaha. Maar. Een gedicht zal erop zitten. Op alle cadeautjes. Ikke blij dat wij maar in het heuuul klein Sinterklaas vieren....
Oh, ik word nu al kriebel van die ranzige koe in beeld. Ik denk dat ik naar iets anders op zoek ga. Ien, hebbuh?
Hahahaha, ik zat ook al te denken, hij is erg leuk maar wel mega irritant! En daarbij heb ik liever geen tweedehands avatars, dusse, nee dank je O, die speculaaskoeken heb ik niet zelf gemaakt hoor! Heb ze wel helemaal zelf uit de diepvries gehaald en op bakplaten gelegd. Knap he?! Ff rekenen hoor, ik heb euh... zo'n 324 van die koeken in mn handen gehad vandaag
En hoeveel van die 324 heb je er gekocht? 'er' blijft een raar woord trouwens. Hoe leg je dat uit, hoe vertaal je dat? Eens even testen of mijn hub deze bovenstaande zin vanuit het BG's goed in het NL's kan vertalen Ja ik weet het - echt niet interessant voor jullie, maar nu ik die ER zo zag staan moest ik daar ineens aan denken. Zal niet meer spammen. Ga zo mijn zolderkamertje maar eens opzoeken
Euhhhh waar dan?? O pokke, jou = jij natuurlijk! (kruipt in hoekje) Enne, ik heb er maar 8 gekocht van de 324, tja, ze waren per 8 in de aanbieding, helaaaaasss kon ik er niet minder kopen
*gaat zich nu klem vreten aan speculaaskoeken, kan het niet uitstaan dat ze een spelfout maakt, grrrr!*
Goedemorgen meiden! Ik heb er al twee uur op zitten. Kleine stinkerd had om half 6 enorme honger (niet gek, door z'n verkoudheid drinkt ie minder dan normaal), en hij kon daarna weer moeilijk in slaap komen. Puntje bij paaltje ligt meneer alweer ruim een uur te ronken en zit mamma maar een beetje op het internet te struinen. Iedereen aan de nieuwe avatars, zie ik. Een ' trend' die ik even aan me voorbij laat gaan, aangezien ik altijd enorm loop te klooien met formaat enzo. Daarnaast zijn jullie avatars al irritant genoeg. Anke: krijsen van ongenoegen of gewoon om zich te laten horen? D gilt af en toe enorm, maar gewoon omdat ie het kan (en daar op die manier achter komt) Juul: Spiraaltje inbrengen doet niet echt pijn. Het is meer een onprettig gevoel. Nu scheelt het dus ook of je al kindjes heb gekregen of niet. Het ging vrij makkelijk bij mij. De rest van de dag en de dag erna wat krampachtig gevoel gehad, alsof ik ongesteld moest worden. Dus het viel me allemaal mee! Mijn MC zou met adapters op de kinderwagen moeten kunnen, maarja dan denk ik bij mezelf ' ga ik dat wel gebruiken voor even winkel in en uit?'. Als ik boodschappen doe met de kleine jongen gaat hij of in de draagdoek, of ik doe boodschappen bij de AH (die hebben speciale winkelwagens voor MC). Kleine boodschappen doe ik meestal wandelend, dus dan gewoon met kinderwagen. Adapters zou wel handig zijn, en in ieder geval beter voor m'n rug, misschien toch eens voor kijken. Fijn dat je weer een beetje bij hebt kunnen slapen, werkt goed dus! Hahaha, bedenk me net, ipv een tv op de slaapkamer als anticonceptie, heb jij gewoon de zolder als anticonceptie! Succes met gedichten schrijven, knap hoor, elk kadootje een gedicht. Het hoort er ook bij ionderdaad, maar ik ben er zo slecht in! Ien: Ja, D begint met armpjes en beentjes te wiebelen als ik binnen kom. En die oogjes, die zie je echt een soort van stralen! Wat ik trouwens ook bij D zie is dat wanneer hij even bij iemand anders zit, mijn zus bijvoorbeeld, hij echt in de gaten houd waar ik ben. Niet op een paniekerige manier ofzo. Maar hij ' zoekt' me toch steeds op, en als hij oogcontact maakt gaat ie lachen *smelt* Daffie: marathon overlevingspakket, ik ben benieuwd! Wij slaan dit jaar sinterklaas nog over (wij doen liever iets met kerst), D krijgt er toch niet veel van mee, en wij hebben er zelf niet zoveel mee. Wel heb ik stiekem gister wat chocolade letters ingeslagen (met 50 procent korting ), die ik morgen of overmorgen in onze schoen wil doen en als verassing in de woonkamer wil zetten. Ik duik toch nog even mijn bedje in. Laters!
Oke, nog niet m'n bedje ingedoken, was even afgeleid. Ik kwam dit tegen baby skipak - HEMA Het lijkt me handig en lekker warm, ipv een winterjas (kruipt steeds omhoog) en ipv wikkeldoek. Wat vinden jullie, of zou het te warm zijn? (oh, en ik vind 'm gewoon harstikke leuk! )
Skipak; gaaf maar vooralsnog in NL te warm. Wij gingen met oudste voor het eerst op wintersport toen hij half jaar oud was, toen een skibroek gekocht (te groot, kon ie het jaar erna ook nog aan hihi) en die heeft hij alleen op de slee aangehad. Rest zat hij in wandelwagen met voetenzak eromheen. Warm zat. Ligt er dus ff aan wat je van plan bent. Vind winterjas wel een lastig verhaal idd. Had er voor M een gekocht en daar hing ie echt in, maar terug gebracht. Nu heeft hij dik fleece vest met capuchon en dat zit super. In mc dekentje er over en sloffen aan en voorlopig warm zat. Hier vanochtend Sinterklaas langs geweest. Meneer schudde met alle cadeaus en waar Lego in zat heeft hij eerst open gemaakt. Wel heel lief steeds; dankjewel Sinterklaas Uiteraard M ook wat gegeven (twee speeltjes van oudste van vtech). Zegt de oudste; hè die heb ik ook .... Oeps hihi
Nova, ja kan best handig zijn zo'n skipak al vind ik het onhandig als je in de MC al een voetenzak hebt zitten, dan is het misschien wel erg heet! Ik heb volgens mij op zolder ook ergens zo'n skipakje liggen, lijkt mij hier vooral handig als ik heb voor zijn broer op de slee zet, verder zal ik hem niet veel gebruiken denk ik. En dan is het nog maar even de vraag of hij tegen die tijd nog past.... Ik heb trouwens in de bak van de kinderwagen ook een voetenzak liggen. Daar ligt hij dus helemaal in, lekker warm en in de winter kan ik er gewoon een dekentje overheen gooien. Is niet een giga dikke namelijk, wel van dat zachte spul. Sinterklaas: ik ben zover. Net snel stiekem alles in de auto gepropt, we vieren het bij mijn moeder. Alle cadeautjes zijn voorzien van een cadeautje, de bovenburen geregeld om pepernoten te strooien, nu is het wachten op hub met oudste zoon die naar zwemles is. Ik heb er helemaal zin in. Als verrassing voor hub en moeder ook een cadeautje geregeld, dus dat maakt het extra leuk. Ik ga vanavond onze kleine spruit ook maar eens naar zijn eigen kamertje verhuizen. Hij heeft er al eens eerder geslapen, maar nu gaan we voor het echie. Ben benieuwd of hub hem dan ook hoort 's nachts.... ik in ieder geval niet in mijn zolderkamertje. Gezellig slapen joh, zo naast het wasrek en omringd door kinderspeelgoed. Gelukkig is het wel een grote (dakkapel) kamer, dus ik lig er prima Zat me zelfs al te bedenken dat ik die kamer best als slaapkamer zou willen, maar hub ziet me al aankomen. Niet WEER een interne verhuizing, ik hoor het hem bijna roepen. Laat ik maar proberen een jaartje te wachten ofzo He, fijne zaterdag allemaal en tot later!
Nova, kort nachtje dus! Intussen beetje bij kunnen slapen? Ik vind de adapters megahandig! Gebruik ze echt superveel. Met de auto naar de winkels die verder weg zijn, dan hoef je niet overal en nergens ook die kinderwagenbak mee naartoe te nemen. De adapters zaten trouwens ook al bij de kinderwagen dus dat was helemaal makkelijk. Leuk dat skipak, is idd wel handig denk ik. Hier een winterjasje dat niet al te dik is, anders past ie nooit in de mc! Maar met de nodige dekentjes en voetenzakken komen we een heel eind Ze hebben bij hema trouwens ook een voetenzak in datzelfde motiefje Bd, oeps, haha! Ik zag op fb dat jouw kado nog onderweg is... balen man! Wij vieren het maandag, met zus+zwager+kids en mijn ouders. Wordt wel gezellig denk ik, met z'n allen. Volgende week gaan we gourmetten oid bij souders, verder geen kadootjes ofzo daar. Oe Juul, spannend, vanavond je guppie in z'n eigen kamertje! Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen! Haha, jij met je verhuizingen weer Je kunt natuurlijk wel zeggen dat dat wel een mooie slaapkamer zou zijn, en zijn reactie afwachten. Is ie negatief, dan weet je dat je nog effe een jaartje moet wachten. Maar is ie positief, dan heb je gelijk weer een missie! Ik heb het koud! En ik heb gewoon geen zin om een hele dikke trui aan te doen. Denk dat ik het toch maar doe, al val ik dan straks geheid op de bank in slaap Ook niet erg trouwens
Juul: cadeautjes bij de cadeautjes? Jij bent ook een beetje aan rust toe denk Veel plezier vanaaf! BD: lol, die opmerking van je oudste! Dat verwacht je dan toch even niet! Skipakje: Ja, ik twijfelde dus ook, want leek me ook wel weer heel warm, en juul heeft ook een goed punt want in de mc zou het weer te warm zijn met voetenzak. Nog even rondkijken dan maar. Ien: die voetenzak, ja ook superleuk.... hmm, misschien is dat wel een leuk alternatief ipv dat skipak.... *twijfel twijfel* Jullie maandag pakjes avond, gezellig! Vandaag zijn souders hier langs geweest. Vriend en ik hebben allebei een lekkere chocolade letter gekregen. Minder lekker voor de lijn. En ik heb gisteravond ook chocoletters gekocht als verassing voor morgen.