De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Haha Nova, idd, alle cadeautjes voorzien van een cadeautje ja... Zo zei mijn middelste prulleke nadat ik hem vroeg wat hij op zijn pannenkoek wilde vanmiddag: ik wil pannenkoek op mijn pannenkoek. Dus dat is gewoon modern talking, wist jij niet he? :p

Leuke voetenzak is misschien wel een beter idee dat dat skipakje. Of gaan jullie nog richting Oostenrijk ofzo?

Yummie, chocoladeletter. Ik doe met je mee hoor, heb de chocoladepepernoten ontdekt vandaag. Zak is nu leeg. Jee, hoe lekker, maar die ga ik dus echt niet meer kopen hoor!

Haha Ien, je hebt wel goeie ideetjes. Ik heb het hub net maar even gevraagd, van die dakkapelkamer... Zegt die: Ja, dat kan prima ja! (??? huh??? nooit verwacht!) Het mooiste vond die nog wel dat er in die kamer geen gordijnen hangen. En laat die man van mij nou een gruwelijke hekel aan gordijnen hebben, dus volgens mij reden genoeg om naar zolder te verhuizen. Hihi.... Joepie! Ik ga op een plannetje broeden :)

Hoe is het verder hier dames? Stilletjes zeg! Saaaaaiiiii! ;)
    Vanmiddag Sinterklaas gevierd. Was leuk, kindjes blij en dat is natuurlijk altijd leuk om te zien. :)

2. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hoi dames, zijn hier bier aam het drinken dus bij voorbaat al een excuus voor alle typfouten :D

Ientje, zooooooo wat een fout zeg schaam je? Haha gelukkig had je wat soeculaas of was dat juist de oorzaak? :)

Juul je klinkt wat vermoeie, terug naar je zolderkamer! *Eerste keer dat ik dit typte: Terugg maae jke Olkerrlkubje :D Laat maar dus

Hier nu Sinterklaasborrel met wat serieuze discussies, ben moehoe! Was wel gezellig :
    Tot morgen heb ik vast wat beters te melden! xxxxx

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Leuke nieuwe avatars meiden! Lach me dood hier.

Gekke dagen achter de rug, dus vandaar ff niet online.
    Gisteren mijn oma met spoed opgenomen en mijn vader die zoek was.
    Vandaag schoonouders op visite en vanavond de oudste die zijn hele bed en zichzelf had ondergekotst, jakkiebakkie. Zo sneu.

Maar verder alles ok..

Lees snel bij!
    Iedereen goed verwend door sinterklaas?

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zo zatlap! Hoeveel heb jij erop?

Suc, jee wat een weekend, heftig allemaal zeg. Is je vader weer gevonden? Oh, wat lijkt me dat moeilijk. :(

En hoe is het met je oma?

Veel beterschap voor L., hopelijk is hij morgen weer opgeknapt.

Knuf voor teveel op 1 dag!

5. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Goedemorgen dames!
    Zo ik ben weer nuchter hoor :)
    Dat was een slechte combi, moe, weinig gegeten overdag en nogal zware speciaalbiertjes. Gelukkig wel voor eten tussendoor gezorgd maar na mijn berichtje gister hier ging het lichtje wel uit. Heb heerlijk geslapen :)

Sucre wat een nare dingen allemaal, hoe is het met je oma? En je vader weer terug? En dan je oudste ook nog ziek, hooelijk knapt ie snel weer op, zo sneu.

Julia hoe bevalt het slapen op zolder, kom je weer een beetje bij?

Verder iedereen, al sinterklaas gevierd of vandaag en morgen ook nog feest? Wij doen er niet aan, hoewel manlief een roze pietenpakje heeft gekocht en dan moet en zal aan naar het kdv. 2 maten te groot dus mama mag nog even met de naaimachine in de weer ;)
    Hm heb B na dr fles weer in bed gelegd in de hoop dat ze nog even zou slapen maar hoor haar wakker zijn. Gaan we maar even spelen, ook gezellig.

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ahh Sucre alles tegelijk ook :( hoe gaat het nu met je oma? En je vader alweer lang en breed terug hoop ik? En nog een ziek kereltje op de koop toe ook. :( knuffie!

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Zo dronken Harrie, hebbie nu koppijn? :D haha, als het maar gezellig was :)

Haha, dat pietenpakje, toevallig vd etos? Had het gezien, maar toch maar niet gekocht. Grappig dat jouw man zulk soort dingen koopt, zou de mijne nou echt nooit opkomen geloof ik. Die gaat ook alleen functioneel shoppen, die zou die pakkies niet eens zien liggen :D

8. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    goedemorgen!

ientje, wat een leuke avatar, hij beweegt wel hoor!!
    en anneliesje ook een nieuwe zie ik....en zie ineens ook een likkende koe voorbij komen, whahaha!

@supernova, heb je voor je zwangerschap ook spiraal gehad? een vriendin heeft hem ook, maar die is nu al bijna een half jaar aan het vloeien...bhah!
    enne ze is een keer voor terug geweest omdat haar man 'hem' voelde...auwie...!!!!
    de lijn maar even overslaan met al die chocolade letters, haha!

@anke, digitale ondertrouw, wow, als dat hier zou kunnen had ik het ook zo gedaan, makkelijk zeg, maar helaas zitten we hier niet in zo'n hippe gemeente.
    je kleine meid haar eerste tandje alweer, de tijd vliegt, vind je niet, nog even en ze zitten, s is alweer bijna 5mnd!
    volgens mij was die link naar die jurk van mij ja. maar als ik het goed heb is er hier nog iemand die gaat trouwen, maar wie en wanneer...sorry dat weet ik niet meer.

@ientje, leuk he dat reageren, ook als s op kdv is, dan komt mijn moeder hun halen, dan reageert ie ook wel op mijn moeder maar als y dan aan komt lopen is het idd een big smile, zo leuk!
    ook zodra je maar oogcontact hebt met hem begint ie al te lachen, casanova!

@julia, lekker genieten van je weekend vrij, bonbons zijn ook heerlijk toch, geeft duidelijk mijn voorkeur. ik denk dat wij nu wel door de kraamvisite heen zijn. of eigenlijk ben ik er wel klaar mee, 't kind loopt al bijna.
    en waren je moeder en hub verrast met hun kado? en de jongens?
    ahh toch de slaapkamer op zolder? leuk!wij hebben ook echt een super grote zolder[over het hele huis] met dakkapel, mooie ruimte maar vind het altijd zo warm op zolder in de zomer. is dat bij jullie niet? of hebben jullie airco op zolder?kan je daar ook niet een eigen douche en toilet bouwen, top punt van luxe...haha!

@bd, wat een slimmert zeg, eerst aan alle kado's rammelen! ik heb laatst voor s maar een pak rompertjes gekocht bij de hema, zaten er 3 in, die los verpakt voor in de schoen, tja voor de oudste moet je natuurlijk wel ook wat aan s. geven maar hij heeft er gewoon nog niks aan, dus s. krijgt praktische dingen,laatst ook al een nieuwe speen.

@sucre, hoe is het met je oma? en je vader ondertussen weer terug?en zoonlief weer aan de beterende hand?

leuk he die pietenpakjes maar niks voor hier, heb zo'n pieten pet maar die zet hij al niet eens op, haha!
    gister sinterklaas gevierd op werk van vriend, helemaal spannend en leuk toen ze eraan kwamen rijden, maar toen de eerste zwarte pieten het pand binnen kwamen, vloog y achter een grote planten bak, hahaha, held op sokken.
    het is gelukkig nog goed gekomen, hij heeft sinterklaas nog een handje gegeven.
    en s heeft sinterklaas bijna ontmaskerd, zat even op de arm bij de sint, en trok, toen ik hem weer pakte aan zijn baard, hahahahha!

vanmiddag naar schoonouders om sinterklaas te vieren en morgen komen mijn ouders hier, lekker gourmetten!

zo ik zal zo maar eens even onder de douche door rennen!
    fijn weekend en sinterklaas!

9. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Iedereen lekker aan het genieten van een rustige zondag ??

@ avatar, hahaha ik zie dat Ien en Julia weer bezig zijn geweest. Die van mij beweegt inderdaad niet, maar heb geen zin om het aan te passen (ik weet wel hoe ik dat moet doen hoor :D)

@ meid, ik zie zo voor me hoe S. de sint ontmaskerd. Gelukkig gebeurde het niet, dat zou toch wel enorm zielig zijn geweest voor al die kleine kindertjes. Veel plezier bij je schoonouders met het vieren van sinterklaas.

@ sucre, oww bah het zit je niet mee. Hopelijk breken er snel weer betere tijden aan. Is je oudste nog echt ziek geworden of is het bij die ene overgeefbeurt gebleven.

@ Anke, kun je niet meer zo goed tegen de alcohol :D Ben benieuwd naar een fototje van B. in dr pietenpakje straks.

Vorig jaar wist ik net twee dagen dat ik zwanger was. Ik heb het toen op de verjaardag van mijn moeder aan mijn moeder vertelt. Zo enorm gaaf als ik er aan terug denk.
    Vandaag viert mijn moeder haar verjaardag weer, maar ik vermoed dat ik nu niet zo'n leuk cadeau heb (wie weet mijn zusje :D)

10. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ientje, ja Pietenpak van de etos. Mijn man is helemaal geen shopper hoor, heeftie eigenlijk een hekel aan. Sowieso vindt ie kleren niet voor de leuk maar functioneel. Behalve als het om zn dochter gaat dus.... Liefst elke dag een jurkje en morgen dus een pietenpak. Zal zeker een fotootje posten.

Meid, druk met sinterklaas. Praktische kadootjes voor S, waarom niet, verwachtingen zijn er toch nog niet. Haha sinterklaas ontbaard eh ontmaskerd :D Geef het maar toehoor, je had altijd al aan zn baard willen trekken, en daar dan je baby de schuldvan geven, tsja ;)
    Veel plezier vandaag en morgen met Sinterklaas vieren!

Bd die oudste van je, aardig bijdehand! Maar zo te horen blij met de lego. En slim idee, wat speelgoed recyclen, zal ik onthouden.

Annelies, zou je moeder aardig shockeren denk ik, als je nu hetzelfde nieuws zou hebben als vorig jaar :) Moet er nog even niet aan denken tenminste.

Hier, moet eigenlijk werken maar met B spelen en hier kletsen is natuurlijk veel leuker. Mezelf zo toch maar dwingen, B moet toch slapen straks. Moet dingen lezen en corrigeren, dat kan nu wel even met kind op schoot.
    Straks hier ook kraamvisite, de eerdere afspraak met die familie was misgelopen. We hebben nog beschuit en muisjes dus geheel volgens traditie. Hun dochter is 9, die vindt dat helemaal mooi. Ze wil ook graag de fles geven, hihihi. Die moeten we maar te vriend houden, hebben we over een paar jaar een leuke oppas aan :)
    Tot later, veel plezier allemaal vandaag.

11. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @anneliesje, grappig he als je daar zo over na denkt, wij hebben vorig jaar tijdens sinterklaas een mapje met foto's gegeven aan ouders en schoonouders met allemaal foto's van y. erin en de laatste pagina zat een foto van de echo...van senn dus! dit jaar geven we ouders en schoonouders ook weer een foto, maar dan 1 die gemaakt is bij de fotograaf van s. [y.wilde niet op de foto]

@haha anke, je hebt me in de gaten...balen....was zo enorm benieuwd naar wie eigenlijk sinterklaas is, kon me niet inhouden, goed excuus toch???om s te gebruiken.....

12. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Juul: ooh, modern talking! Tja, denk je dat je bij bent, loop je alweer achter.
    Nee, wij gaan niet richting oostenrijk, we zijn niet zo van de wintersport. Sneeuw is leuk, maar alleen om sneeuwballen te gooien. :D
    Chocolade pepernoten, gevaarlijke dingen! Voor je het weet is de zak leeg en zit je daar met buikpijn te verlangen naar nog meer! Ik heb 1 zak gehaald, poosje terug alweer, en daar laat ik het bij. Veels te lekker die krengen! :$ :D
    Weer een kamer wissel binnenkort dus!

Anke: nog wat terecht gekomen van die serieuze discussie? Houten hoofd, of valt het wel mee? :D

Sucre: vader zoek, jeetje! Wel gevonden hoop ik! En oma opgenomen, veel sterkte met alles!

Meid: nee, is de eerste keer dat ik het spiraaltje gebruik. Vriend heeft weinig vertrouwen meer in de pil (ben zwanger geworden terwijl ik de pil slikte, lang verhaal, dit is de korte versie). Vandaar dat we het spiraaltje wilden proberen. Voor zover ik weet kan het heel erg verschillen, sommige vrouwen vloeien normaal, sommige een beetje, helemaal niet meer kan ook. Dat lijkt me wel bizar ja, als vriend 'm zou kunnen voelen. Waarschijnlijk zijn dat de draadjes dan, niet het spiraal zelf.

Hier: Mijn kleine man is nog steeds ziek, en ik ook. Ik baal als een stekker want vandaag zouden we buiten gaan boogschieten. Dat mis ik nu :(
    Daarstraks leuke foto's gemaakt van D die op de bank zit. Hij blijft best netjes zitten :)

13. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Haha, Nova, jij hebt dus 2 chocoletters straks :D
    Ik ben nooit zo van de chocoladeletters, maar dit jaar ontdekte ik de chocoletter met speculaas.... oei! Lekker!

Juul, je bent intussen al verhuisd weet ik toevallig :D al een tukske gedaan inmiddels? :D
    Enne.. hekel aan gordijnen? Alle soorten gordijnen? Of alleen gewone? Haha, nooit van gehoord :D:p

Meid, ja deze beweegt idd, maar ik had tussendoor nog een andere geprobeerd en die deed het dus mooi niet :( Ach, deze is irritant genoeg ;)
    Auuwie, spiraaltje voelen??! Gatsie! Sorry, lijkt me niet echt lekker!

Slim hoor, nuttige kadootjes voor S inpakken!
    Haha, ik lig in een deuk om S die aan de baard van Sint trekt :D
    Lekker, gourmetten! Gaan wij zaterdag doen bij mn schoonouders :)
    Iemand nog een idee voor een leuk spel trouwens? We gaan gourmetten en een spel doen in plaats van gewoon sint vieren.
    Heb zelf al gedacht aan kolonisten en triviant, maar wie weet hebben jullie nog leuke ideeën?

Hu? Annelies, wanneer was jij dan ook alweer precies uitgerekend? Ik testte namelijk op 3 november positief, jij op 2 of 3 december dan?
    Jammer dat je dit jaar niet net zo'n leuk kadootje hebt, alhoewel... het kado van vorig jaar heb je gewoon opnieuw bij je, alleen wat groter! :)

Anke, was het leuke kraamvisite? Leuk he die meiden van die leeftijd, vinden het mega interessant die baby's!

Nova, super balen zeg dat je nog niet beter bent, al 2 keer boogschieten gemist! :(

Hier: gisteravond nog even een paar gedichten in elkaar geflanst, morgenavond vieren we het. Heb 2 keer een kantje vol, dus ik ben tevreden. Vandaag even bezig geweest met de taart voor morgen, een plaatje komt erop, kost nogal veel tijd.. Ben niet helemaal tevreden, had mooier gekund, maar had geen zin om er nog meer tijd in te steken.
    Als ie af is zal ik een foto posten hoor :)

14. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Ik probeer een beetje bij te lezen, maar helaas weinig tijd om even rustig er voor te gaan zitten. Vandaag de hele dag gewerkt om morgenavond Sinterklaas te kunnen vieren. Gisteren in minder dan 2 uur alle kado's gekocht, een waar record.

@ Fb: Grappig dat ik werd ingeschat op bruin haar.

@ Mijn bedrijf: Ik werk voor particulieren en bedrijven, een beetje om en om. ( Vroeg Daffiee daarnaar?).

@ SuperNova: Balen dat je je nog steeds niet goed voelt. Hoop dat het snel beter gaat, wel goed uitzieken hoor, anders zit je er de hele winter mee!

@ Ientje: Speltip namens mijn vriend ( de lego-fan): Creationary! Afgelopen weekend ergens gespeeld en ze hebben er blijkbaar veel lol om gehad, want we moeten het nu zelf ook aanschaffen. ;)

@ anti-conceptie: Gisteren besloten om er niet mee te beginnen, we willen er nog wel eentje!! We gaan er niet extra ons best voor doen, maar als het komt is het meer dan welkom.

@ Bd: Zag iets voorbij komen op Fb. Behoefte aan een knuffel ( voor de dolk)? Klinkt niet leuk, hoop dat het een beetje mee valt.

@ Julia: Hoe zeg je in het bulgaars goedemorgen, willen jullie koffie? We hebben morgen een paar Bulgaren aan het werk en ze begrijpen me totaal niet, wil ze even verrassen...

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Jee wat een nieuwe bwegende plaatjes hier :)

anticonceptie: hier gewoon de pil. Ben er ook niet heel happy mee maar dan kan ik in ieder geval nog eens schuiven met die rotweek indien nodig. Vond zwangerschap ook wel een succes maar ja om nog heel je vruchbare periode zwanger te zijn.....neeeeee.

Meid: hier ook praktische cadeaus voor de kleinste hoor, of speelgoed dat nog goed is van zijn broer. Vtech spullen bijvoorbeeld. Best duur speelgoed en is van de oudste nog hartstikke goed. Hadden er alleen niet op gerekend dat hij het nog herkende hihi.

Sucre: je vader weg? pfff schrikken zeg. Hopelijk wel snel terug?

Anke: gaaf zo'n pietenpakje. Heb er voor zoonlief ook een gekocht (4 euro bij kruidvat) maar nee hoor. Dit jaar echt niet vrees ik. Meneer vind zijn eigen kleren al gek zat.

Ien: gezellig gourmetten en daarna een spelletje. Wij doen vaak rummikub of boggle. En inderdaad triviant doet het ook altijd goed.
    Enne, ben benieuwd naar je taart. Kom maar op met die foto.

Ik testte positief op de 30e verjaardag van vriend. Extra leuk cadeautje dus :)

Pina; spannend, jullie gaan dus voor een tweede. Ja je weet nooit hoe snel het lukt, maar hopelijk mogen jullie snel weer een positieve test in handen hebben.
    Over mijn fb bericht; zakelijke kwestie. Al meerdere malen rotstreek uitgehaald en nu weer (zeggen dat het mijn schuld is terwij er verkeerde info is verstrekt). Ach ben er klaar mee. Lekker met gezin geweest dit weekend dus al lang weer vergeten.

Hier gisterochtend thuis sinterklaas gevierd. Overbuurvrouw ingeschakeld als kloppiet en daarna pakjes open gemaakt.
    Einde van middag naar ouders Vandaag bij schoonouders geweest en morgen komt Sinterklaas nog op school. Dan hebben we het weer gehad. Op naar de kerst.

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Pina, so hallo, in 2 uur alle kado's gekocht, snelle jelle!

Dat spel ziet er idd echt cool uit zeg, grappig, had het nog niet gezien! Vind het alleen een beetje aan de prijs voor 1 avondje spelen ;)

Ik dacht trouwens toen jij over speltip begon, dat je me even een spelling-les zou geven, haha :D

Anticonceptie: per gisteren gestopt met de minipil, de tv icm bv is voorlopig genoeg ;) En mocht het toch ineens raak zijn -wat ik dus echt niet verwacht- dan is dat meer dan welkom.
    Grappig Pina, dat we ongeveer tegelijk besloten hebben om geen ac te gebruiken! :) Wie weet komen we elkaar wel weer tegen in een volgend topic! Al loop ik nu wel heel ver op de zaken vooruit hoor :p

Bd, morgen sint nog op school, inclusief surprise, of dat niet?
    Jaaa kerst :) Ik denk dat ik van de week eens in ga slaan bij de action! Schijnt dat ze daar een hoop leuk kerstspul hebben, voor weinig poen. Kijk, en daar hebben ientjes wel oren naar he :p

Net ff alle kadootjes ingepakt en van gedicht voorzien, vanavond vroeg naar bed en morgen taart afmaken!

Slaap lekker straks!

17. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @ientje, de chocolade letter met speculaas???waar?????????? hebben!!!!
    ben benieuwd naar je taart.

@supernova, oei, dat is niet de bedoeling van dat je de pil slikt.....anders net als ientje maar een tv op de slaapkamer, al hebben wij die ook al jaren en zie hier, toch 2 kinderen...haha!

@pina, zoo dat is zeker een record zeg!2uur.
    druk dus..maar dat ben je denk ik al snel met een eigen bedrijf.leuk dat jullie nog een 2e kleintje willen.
    en nu lees ik dat ientje dus ook voor de 2e wil gaan! gaaf hoor meiden! hopelijk lezen we over een tijd dus 2 leuke nieuwtjes hier...hoe cool, whaha!!

ik denk niet dat er hier nog 1 gaat komen, ik zou 3kids best wel leuk vinden, maar ben zo bang dat ik dan echt niet meer aan mezelf toe kom, en mijn vriend vind het zo met 2 kids helemaal goed, voor hem is ons gezin compleet.
    enne altijd nog 2 mensen nodig he.

vandaag een hoop kleertjes wat s al niet meer past weggegooid, maar kon een paar schattige dingen nog niet weg doen, dus die liggen nog lekker in een curver box.
    het voelde toch wel heel definitief ofzo ineens,zover ben ik nog niet, duidelijk dus.

ohh het was allemaal weer veel te gek met sinterklaas, de jongens zijn verwent, niet normaal en mijn neefje en nichtje en y. waren helemaal hyper ervan.

jullie ook een leuke dag gehad vandaag?

18. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Zo dames allemaal druk met Sinterklaas lees ik. Gezellig!

Ientje leuke spelletjes, Machiavelli heb ik veel gespeeld, leuk maar best lang en vrij ingewikkeld qua regels. Je hebt ook van die kleine spelletjes die wel vrij simpel zijn maar daarom niet minder leuk, zitten in een klein doosje en kosten nog geen tientje: der grosse dalmuti, regenwormen, geharrewar in de sushibar, weerwolven van Wakkerdam, etc. Te vinden in de speelgoedwinkel.

Zooo Pina en Ientje, al voor een tweede! Leuk zeg, al kan het nog even duren en zo te horen gaan jullie daar ook vanuit. Wij wachten nog even, dat past echt niet meer in dit huis en zo snel op elkaar lijkt mij wel heftig.

Kraamvisite was gezellig, kleine meid van 8 heeft de halve tijd met B op schoot gezeten en haar ook de fles gegeven, deed ze keurig. Schone luier hoefde niet, maar ze heeft wel gekeken. Hihi, de commode was ook een beetje hoog voor haar. Maar was erg gezellig.

Straks maar vroeg naar bed, voel me prima maar slaap nooit zo goed met alcohol op. En morgen is natuurlijk een hele spannende dag!

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Vanuit bed in mijn nieuwe slaapkamer (yeahhh!!) heel kort, Pina ik zal het cyrilisch even achterwege laten, maar zo zeg je het in het bg: Dobro utro, iskate li kafè?

i van iskate als ie en daar ligt ook de klemtoon op!

Oh en ht antw kan ik je ookal zeggen: DA! Bulgaren zuipen namelijk veel koffie! ;)

Morgen meer vanaf de pc! Trusten!

20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    HO! STOP!

Hahahaha jullie trekken veel te snelle conclusies! We gaan niet voor een tweede, we gaan er alleen niet alles aan doen om te voorkomen dat er een tweede komt! En aangezien de kans dat t spontaan gaat gebeuren niet groot is bij ons (eisprong gaat niet vanzelf, en ik geef nog bv, en niet te vergeten de televisie! :D), wagen we die gok dus maar. Gevoelsmatig is de kans dat ik nu zomaar zwanger raak, maar 1%. M'n lijf zou zich 'gereset' kunnen hebben na m'n zwangerschap maar die kans acht ik ook niet zo groot.
    Nee, bewust voor een tweede gaan, dat zou mij wel weer iets te snel gaan hoor!

Hihi moest ff rectificeren hoor! :D haha kreeg het wel even een beetje benauwd van het idee dat wij voor een tweede zouden gaan!

Deel Deze Pagina