hahaha ohh sorry ientje ik wist ook niet dat je niet zomaar spontaan zwanger kan raken....dan kan ik het me ook wel goed voorstellen dat je toch niks gebruikt. enne je hebt de tv natuurlijk nog, haha! jammer wel hoor, zou zo leuk zijn, toch, dat er voor de spruitjes en het preitje al broertjes of zusjes in de maak zouden zijn......
Ghehe, geen sorry hoor Meid! Haha, maar ik kreeg het even benauwd hihi Pina, en? Wilden ze koffie? Straks beginnen ze een heel verhaal tegen je omdat ze denken dat je Bulgaars spreekt Wat spelletjes betreft, ik ga eens bij mijn ouders in de spellenkast kijken, daar slaag ik vast en zeker! Maar bedankt voor de tips meiden!
Zucht... ik dacht leuk even een taartje te maken... gaat echt alles fout! Nu even een break, even voeden, en dan zo weer vol goede moed aan de slag... O, proest, vanmorgen wilde ik iets tegen hub zeggen. Zeg ik: "weet je?" en ik was even vergeten wat ik wilde zeggen. Zei ik voor de gein "S krijgt een broertje of zusje". Haha je had zijn gezicht moeten zien! Hahaha, net alsof ik dat op zo'n manier zou zeggen, en ik niet effe zou melden dat ik zou testen ofzo... Wat is het hier trouwens weer rustig!
Halloooooooooootjes!! Hier is de rust weer terug gekeerd. Oma is weer thuis, bleek mee te vallen, had een paniekaanval door haar dementie, waardoor hoge bloeddruk en hartkloppingen ontstonden. Mijn vader was zelf naar het zkh gegaan, dus dat viel nog mee. En mijn moeder heeft nu definitief een te langzaam werkende schildklier en zit nu aan de thyrax. Met de mannetjes gaat het goed. Die liggen nu beide lekker te slapen. Is altijd erg fijn En nu even lezen over de mama's die alweer denken aan een nieuwe zwangerschap
Suc, vergeet vooral niet het nieuws van Ien te lezen, die gaat voor een tweede! *proest - sorry Ienke, kon het niet laten!*
Anke, lekker hoor, jij ook ouderschapsverlof. Ik moet ook vrije dgn opmaken, krijg er alleen de kans niet voor. En nu kreeg ik mail van mijn collega dat ze eigenlijk wil dat ik het nog eens 2 mnd uitstel. Ja mooi niet!!!! Anneliesje, leuk hoor, die nieuwe look! Klein duveltje Ientje, ja een kind op de kamer is killing voor je sexleven. Alhoewel, een kind op een andere kamer ook. Kinderen zijn sowieso killing. Hier tenminste wel, haha. BD, wat super dat het huis in mei klaar is. Mooie tijd om te verhuizen! Daffie, hou je het kolven nog een beetje vol? Ik zag van de week dat mijn vriezervoorraad op is. Vond het toch wel heel erg dat ik nu KV bij moet geven. Dom van mij he.
Sherry, welkom hier! Anke, niet door je rug gegaan na het tillen van de zware tas? Wouw, het eerste tandje. Hopelijk heeft ze er niet al te veel last van. Onze oudste kreeg zijn 1e pas met 13 maanden. Meid, wat een sinterklaasdrukte zeg! En 60 jaar getrouwd, dat hoor je niet zo vaak meer. Superleuk! Nova, ik vind je haar leuk hoor! En de spiraal die zit dus. Brrrr... enge gedachte! Ientje, heerlijk thuiskomen is dat he, als je kleintje zo blij is om je te zien!!! Die nieuwe bewegende avatars: na-aperds!!!
Juul, nu nog kraamvisite. Beetje erg he. Hier zijn er ook nog steeds vrienden die niet zijn geweest en mijn collega's die nog willen komen. Weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Waarom slaap je ook alweer op zolder? Heb het ff gemist geloof ik. Ben nu wel erg benieuwd naar je dichtkunsten En nadenken over woorden zoals ER. Ik snap dat. Toen ik mijn citotoets moest maken heb ik het woord WORD zo vaak herhaald dat ik op een gegeven moment niet meer snapte wat het betekende Hihi.. Daffie, wat een leuke kadoos heb je bedacht voor de Barcelona-ganger. Was die tevreden? Supernova, ja geweldig he, als je zo in de gaten wordt gehouden. Lekker al die chocoletters! Voor de oudste nooit een sipak aangedaan. Hij lag toch in de wagen en had het daar heerlijk warm.
Zo laatste pagina en dan weer klaar hoor. Juul, sliep hij lekker op zijn eigen kamer? Ja, mn vader is weer terecht, die was zelf naar het zkh gegaan, best slim van hem! En oma is weer thuis, die is even doorgelicht. En Lucas is niet ziek geworden gelukkig. Alleen heeft hij hele gekke bultjes op zijn benen.... ientje, veel plezier vandaag met de sintviering! Anke, zo te horen was de borrel gezellig en lekker Super, zijn jullie inmiddels weer wat opgeknapt? ben benieuwd naar de zitfoto van D. Pina, wat leuk dat een volgende kindje welkom is! Zou tof zijn als je samen met ien zwanger wordt. Meid, ik zou wel een 3e willen over een paar jaar, maar hub wil echt niet... dus sja...
Zo klaar!! pfffffffffffffff... nu even boterham eten. Val veel te veel af. Wel lekker natuurlijk, maar moet we goed voor mezelf blijven zorgen.
Zo dan, Suc is in the house! Had je niks te doen soms? Goed weer van je te lezen en gelukkig viel het uiteindelijk mee met oma en is je vader zelfs naar het zk gegaan. Lijkt me echt zwaar om niet te weten waar hij is... Gelukkig goed afgelopen. Jij een derde maar hub niet? Ach, wie weet gaat het bij hem nog kriebelen als D. wat groter is? Moet mijn hub anders even contact met hem opnemen? Als het aan die van mij ligt komt er nog minimaal 1 namelijk! Enne... teveel afvallen? Wat is je geheime recept daarvoor? Ik weet zeker dat er anderen met mij daar zeer benieuwd naar zijn.... Maar inderdaad, wel goed voor jezelf zorgen! Wij zijn naar zolder verhuisd omdat ik erg van interne verhuizingen hou! Ik was er op advies van hub een paar nachten naartoe verhuisd zodat ik niet van elk zuchtje en kreuntje van Y. wakker zou worden en toen ik daar zo lekker lag te slapen bedacht ik me dat ik die kamer best tot slaapkamer zou willen omtoveren. Zo gezegd zo gedaan. Sinds gisteren dus samen met hub op zolder en ik heb nu dus ineens een veel grotere slaapkamer dan eerst. Mijn oude slaapkamer is nu soort van speelkamer en wordt - as we speak - omgebouwd tot een hutten-kamer - aldus D. (en vandaar dat ik nu beneden op flappie zo relaxed kan zp'en ) @Ien, Duidelijk meid, geen 2de plannen (as in plEnnen ) maar gewoon maar eens even zien hoe of wat. Een beetje a la 'Juul', een paar jaar terug. Met hetzelfde zwanger worden probleem als jij, hier ook tot een maand of 4-5 na de bevalling veilig en daarna gewoon maar aanzien. @Pina, gelukt met het bulgaars? Ben benieuwd naar de reactie! @Ien, taartje nog gelukt? Alvast veel plezier vanavond, je hebt er vast zin in? @Suc, hoeveel kolf jij op werkdagen en hoeveel kom je tekort? Ik kolf hier bijna de hoeveelheid die hij nodig heeft, ik zou eens aan hub moeten vragen of hij vaak KV erbij geeft. Mijn voorraad is ook bijna op. Stel hij geeft wel eens KV, ik lig er niet wakker van, Y. gaat maar 1x in de week naar het kdv, dus ALS het niet genoeg is dan betekent dat max. 1 flesje KV in de week. Vind het allemaal wel prima. Ergens - en dit klinkt misschien heel gek - wil ik het helemaal niet weten. Ik loop me uit te sloven tijdens slaapdiensten met 5x kolven per dienst en als het dan niet genoeg... mwahhh.... dag trots! Nee, allemaal leuk en aardig maar met of zonder een beetje KV erbij mogen we toch maar mooi trots zijn dat we nog bv'en! @Meid, waar gebruik je die grote zolder voor? Super lijkt me het! Wij hebben ook een grote, maar verdeeld over 3 kamers en 1 washok. Op zich erg praktisch wetende dat we regelmatig bezoek uit BG over de vloer hebben, maar eerlijk is eerlijk, er 1 super grote kamer van maken zou wel cool zijn! @Annelies, nog gefeli met je moeder's verjaardag. En, had je zus nog leuk nieuws? @Anke en Ien, mannen die kleding voor kinderen kopen, haha... een wereld van verschil. Hier een die echt NOOIT kleren voor zijn kinderen koopt. Ik zou - en ik kom er nu op omdat jullie het erover hebben - hem eens moeten vragen een truitje voor Y te kopen ofzo. Hihi, ben benieuwd waar hij mee thuis komt. Nu moet ik er ook wel bijzeggen dat wij weinig nodig hebben omdat ik van mijn zus ontzettend veel krijg (neefje is 8 mnd ouder dan mijn oudste) ideaal dus. @Nova, al aan de betere hand? Nog maximaal 5 dagen de tijd hoor, anders mis je nog een les boogschutten! En hoe is het met D? Hij al een beetje opgeknapt? Zo, hier alles zijn gangetje. Niks bijzonders te melden eigenlijk. Oh ja, morgen krijg ik mijn nieuwe foon! Maar abo gaat pas vanaf januari in en ik weet eigenlijk niet of dat ding simlock vrij is of niet. Of ik hem dus nu al kan gaan gebruiken met mijn oude simkaart? Geen idee. Heb weer een paar oude recepten gevonden, van die AH kaartjes en vanmorgen boodschappen gedaan, heb zowaar weer wat (oude) nieuwe gerechtjes in de planning deze week. Dat werd tijd! Ik ga er 1 uit de box plukken, tot later!
Zo, daar ben ik ook weer! Een druk weekend achter de rug. Jullie hebben echt teveel gekletst hoor, kan het niet allemaal teruglezen! @Ien, ah je hebt inmiddels een bewegende avatar zie ik. Ok, nog niet aan de 2e dus... Met bv hoef je je er sowieso niet echt zorgen om te maken volgens mij (ja ik weet het, t kan wel...) @Meid, ah Y bang voor de pieten! Kan het me voorstellen hoor, die zie je ook niet elke dag. Was het gourmetten leuk? @Anke, dat klinkt lief dat meisje van 8 en B! Zo, jij was dronken, haha. @Sucre, over het kolven van me weet je inmiddels, hihi. Wo, moet je uitkijken dat je niet te veel afvalt?!? Relaxed. Dat zou ik ook wel willen, maar misschien moet ik dan ook niet zoveel snoepen (ik overweeg nu om een lekker mini-appeltaartje uit de koelkast te pakken). Voor mn surprise had ik een pakket met hulpmiddelen om de marathon te overleven gemaakt, zoals een opvouwbare fiets om een paar km's mee te sneaken. Een klavertje 4 voor geluk. Een snufje doping. Een fietsbel om de tegenstanders voorbij te kunnen. Etc... Bah wat een nare situatie met je oma, vader en moeder. @Julia, relaxed he om zoveel kleertjes te krijgen. Ik kreeg een hele doos van een vriendin van een vriendin. Echt super lief, ik ken haar eigenlijk helemaal niet zo goed. Hoe gaat het nu 's nachts met het wakker worden van je kleintje? Hier: ik ben helemaal alleen (ok samen met J)! Mijn man is voor een paar dagen naar Denemarken, arme ik! Eerste keer zo lang alleen met J. Ien, jij was je man toch een paar weken kwijt? Verder afgelopen weekend sinterklaas gevierd. Was erg leuk en J heeft heel veel aandacht gekregen, waar ze erg blij mee was. Verder nog een nieuw koffie-apparaat besteld, zo'n volautomatische waar je bonen in gooit en met 1 druk op de knop je kopje met heerlijke koffie wordt gevuld! Fancy he?!?
Ah Daffiee! Lonely?! Wat doet je man voor werk dat hij hiervoor naar Denemarken af moet reizen? Jammer dat ik koffie vies vind want het klinkt best lekker vers die kopjes koffie die jij met je nieuwe apparaat kan zetten! Goede sterke koffie toevallig? Mijn moeder is namelijk nog op zoek naar een goed apparaat.
he Julia, mijn man promoveert ook, saai he? Hij is naar een conferentie in Denemarken, komt donderdag weer terug. Met dat apparaat kun je idd ook hele sterke koffie zetten. Alles is instelbaar! Maar tis wel een beetje een dure machine, hoewel niet in zijn klasse. Maar voor een goed bakje koffie moet je wat over hebben he. Hij kwam als beste koop uit de consumentengids Delonghi ECAM 23450S. Welke mobiel had je nu uiteindelijk gekocht?
@ Ien, ik was uitgerekend op 31 juli. Volgens mij was ik iets van 5,5 week toen ik testte, maar T. was ook helemaal niet gepland In tegenstelling tot jou, was het bij mij heel snel raak. Dwars door de pil (die minder betrouwbaar was doordat ik ziek was geweest), het condoom (dat we om de eerste reden gebruiken, maar waar we een scheurtje in tegenkwamen) en de morningafter heen. T. wist precies wanneer ze wilde komen, toen al een zaadje met pit Hmm de chocoladeletter met speculaas. Dat klinkt heel erg lekker, maar ik eet er niets van. Moet echt niets meer aankomen en het liefste nog flink wat afvallen. Dapper dat je al bent gestopt met de pil, ookal is de kans klein. Wellicht lezen we hier over een maandje iets anders (ookal denk je er nu nog totaal niet aan). Zo zie je maar weer hoe snel een geschreven woord uit zijn verband is gerukt. @ Anke, wat grappig dat jouw man ook geen shopper is, maar dat het voor zijn dochter dus anders is. Hier precies hetzelfde met R. en T. Ik heb volgens mij nog geen fototje van B. in dr pakje voorbij zien komen, dus ik ben heel erg benieuwd. Volgens mij heb je gisteren een leuke dag gehad. Grappig die kinderen van een jaar of 8. Ik vind de opmerkingen die ze maken echt geweldig. @ meid, jullie hebben het vorig jaar ook leuk gebracht. Hoe vonden je ouders het cadeau van dit jaar? Jij bent dus ookal kleertjes aan het opruimen. Ik dus ook en ik vind het zo zonde. Het is zo schattig en klein @ nova, ahh nog eentje die door de pil heen zwanger is geworden. @ Pina, jeetje dat je nu al niets durft te nemen qua anticonceptie. Ik zou er echt niet aan moeten denken om nu weer zwanger te zijn. Aan de andere kant (mocht het wel snel raak zijn) dan hebben je twee kindjes echt wel iets aan elkaar. @ sucre, gelukkig dat het allemaal meeviel met je oma, vader en moeder. Wat sneu dat je voorraad BV op is Lijkt me toch wel even slikken. Wie weet is je hubby over een jaar of 2 van gedachten veranderd Hier wil R. dus ook echt geen tweede (heeft nog nachtmerrie's van de zwangerschap haha). Ik lees dat je te veel af valt, je mag anders wel wat kilo'tjes van mij hebben. Gratis en voor niets @ julia, pestkop. Mijn zussie had geen leuk nieuws (helaas haha). @ daffiee, geniet van je manloze tijd. Kan af en toe best lekker zijn (hoewel je hem vast ook zult missen). Zooo ik ben weer bij. Afgelopen zaterdag verjaardag van vrienden en toevallig was mijn vader met partner er ook. De laatste keer dat ze bij ons was claimde ze T. heel erg (ze rukte haar zowat uit mijn armen), maar ik dacht dat mijn moedergevoelens een beetje overtrokken reageerden haha. Zaterdagavond was het echt drama. T. lag lekker te keuvelen in de armen van een vriendin en ze kwam binnen en het was grits Ik dacht alleen maar: "Ännelies hou je in, hou je in, hou je in" en R. dacht er hetzelfde over. T. moest op een bepaalde manier zitten, het truitje moest op een bepaalde manier, ze mocht niet teveel bewegen etc. Gelukkig pakte mijn vader dr vrij snel (net voordat ik opstond om dr te pakken), maar toen probeerde ze nog T. twee keer te pakken. Gelukkig wees mijn vader haar terecht, maar toen T. begon te mekkeren toen vloog ze dr weer op af en heb ik T. lekker gepakt Gelukkig waren het niet overdreven gevoelens, want we kregen later van meerdere mensen opmerkingen erover. Denk dat ik zaterdag maar even een gesprekje aan ga (eens effe nadenken hoe ik het het beste kan brengen). Verder druk, druk, druk.
Haha, voor het geld van dat koffiezetapparaat kan ik wel 4 nieuwe mobieltjes kopen! Hahaha! Ik denk dat mijn moeder er best een paar centen voor over heeft... maar zoveel?! Ik zal haar eens een linkje sturen Ik ben uiteindelijk voor de HTC Wildfire S gegaan. Niet zoveel $$ dus.... Met mijn promotie ga ik er zowaar 50 euro per maand op vooruit (belachelijk!!!!!!!!!!!!!) dus.....
Oh Annelies, wat rot zeg, die partner van jouw vader... Pfffff.... Is het toevallig een vriendin van je sma? Maar serieus, hoevaak heb je in jezelf tot 10 geteld? Niet leuk dit hoor! Bah! En inderdaad moeilijk hoe je dat gaat vertellen, maar zou er wel over beginnen, anders is dat echt zo iets dat gigantisch tussen jullie in gaat staan. Is het verder wel een oke vrouw? Oh Daffiee, kennen jullie elkaar van de uni dan? Waar heb jij trouwens gestudeerd? Radboud Uni?
En jeejjj.... dat jij toch zwanger bent geraakt zeg! Men!!!! Wat doe je nu dan wel niet om het te voorkomen? 3 anticonceptiepillen per dag?
He Ien, wat hang jij daar onderin?! Ga Sinterklaas vieren joh! Of zit je toevallig stiekem op de plee ZP te checken?
Hey leukerds! Even kort en ego, ik maak het morgen wel weer goed! Weer met D naar huisarts geweest (en ook voor mezelf, aangezien ik alleen maar zieker lijk te worden). Mijn kleine schat krijgt nu ventoline mbv een puffer (babyhaler). Ik heb het idee (crosses fingers, duimt, houd een slag om de arm, klopt af en durf het bijna niet hardop te zeggen...) dat het wat beter met hem gaat en dat hij al wat minder benauwt klinkt. Woensdag terug naar HA. Vriend en ik hebben vanavond de kerstboom opgetuigd en alles in kerststijl versierd. Spuitsneeuw op de ramen (ook al had ik het voornemen om het dit jaar niet te doen, maar ach de ramen waren al vies en nu heb ik een excuus om het ramen zemen uit te stellen tot volgend jaar ). En nu, duik ik mijn bed in!