De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ientje, voelde me al slecht met onze snelle conclusies;) maar je bent zelf net zo erg! Oh wat zal je man geschrokken zijn, hihihi.

Sucre, fijn dat oma weer thuis is. Begrijp dat ze dementie heeft, naar zeg. Hopelijk kan je nog even van haar genieten. Vader weer terug, en je moeder ook al aan het dokteren. Gelukkig je mannetjes weer beter en lekker aan het snurken.

Julia, ah toch gelukt met de verhuizing, zo te horen bevalt het ook! Nou jullie hebben wel een hoge pet op van mijn vent, nou istie wel heel enthousiast met zn dochter maar kleren kopen niet, dat pietenpakjes was echt een uitzondering. Lekker trouwens, dat je kleren krijgt. Wauw Juul, 4 kids, zie jij dat ook zitten? Volgende roddel... :p Ik kom uit een gezin van 4, en heb alleen maar broers, is heel gezellig!

Daffiee, hubloos, voor hoe lang? Leuke Sinterklaas gehad, mooi kado heeftie gebracht! Ik dronken trouwens, neeeuuujj hooooguit een ietsiepietsie aangeschoten :D.

Annelies, wauw er alles aan gedaan om niet zwanger te worden, toch gelukt, lucky you ;)
    Apart die partner van je vader, ook vinden dat een baby minder moet bewegen :$. Succes ermee, gelukkig greep je vader in. Complimentje voor je zelfbeheersing!

Zo vandaag weer gewerkt, alleeeeeen maar vergaderd. Wilde op tijd naar huis gaan, is bijna gelukt, het was 6 uur ;). Moest ook nog boodschappen doen, gelukkig was er geen kip op straat en in de appie. Door al dat vergader nog lang niet klaar dus weer aan het werk zo. Op de bank hoor, moet nog wat stukken doorlezen.
    B vanochtend trouwens in dr pietenpakje weggebracht, iedereen was erg enthousiast en de leidster ging haar zelfs laten zien in de andere groep, hahaha. Es kijken of ik zo een fotootje kan posten.

2. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Annelies, pff irri die vriendin van je vader! Daar zou ik echt niet tegen kunnen... Zo, dat jij nog zwanger bent geworden:$.

@Julia, elkaar leren kennen op een studenten(sport)vereniging op de uni in de stad waar ik nu woon (zie fb). Niet radboud dus...

Haha, ik kan nu wel lekker zpen zonder commentaar van mijn man dat ik zo ongezellig doe. Heeft toch ook zo zn voordelen, zielig alleen zijn;). Ik zie trouwens dat ik nu bijna 100 berichten heb, woehoe:D.

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh Anke, ben benieuwd naar fotoooo!!!

Haha, Daffiee, heeft idd zo zijn voordelen :) Zal eens even op FB spieken. Ben verder helemaaaal niet nieuwsgierig!

Nova, beterschap!!!! En hopelijk knapt ook D snel op.....

Edit: Anke, 3 jongens en jij als enige meisje! Yeahhh! Ben jij de jongste? Als ik dit tegen mijn man vertel.... hahaha.... *houdt wijselijk haar mond* :p Of ik dat wil? Een vierde? Nou.... dat weet ik zo net nog niet...

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Even kort, manlief is ziek en hoor net dat mijn schoonmoeder ziek is geworden en buiten westen is geraakt nadat ze de hele dag had lopen kotsen. Heeft vanavond ook in het zkh gezeten, waarschijnlijk een gebroken neus. Hoop zo dat dit virus aan mij voorbij gaat.

Ik had wel Juuls lap tekst gelezen, dus op jou ff een reactie en de rest komt morgen!

Mijn man zit er erg mee wat de omgeving van hem-ons denkt. Samenwonen wild ehij eerst niet, omdat hij bang was wat anderen daar van zouden vinden. Beetje stom. En een 3e wil hij ook niet, want dat is niet normaal. Ik ben zelf nr 3, ik vind het gezellig! En bijzonder om nog eens mee te kunnen maken. Hij ziet ook veel financiele en practische bezwaren.

Het recept voor te veel afvallen is: hard werken, veel stress, geen pauzes kunnen nemen, dus weinig kunnen eten en veel BV geven of kolven. Ik denk dus niet zo'n gezond recept en raad hem dan ook niet aan....

Lekker hoor, een grotere slaapkamer nu! Fijn ook dat je nu zo goed slaapt.

Kolven, ik probeer altijd 3x te kolven. Ik voed rond 6.45 uur, kolf vaak nog even rond 7.15 uur voor ik van huis ga. Dan kolf ik rond 9.30 uur, rond 12.30 uur en rond 15.30 uur. Ik ben altijd rond 18 uur thuis. Ik kolf zo'n 400 ml op een dag en de gastouder geeft Daan 3 flessen van 170 ml. Thuis krijgt hij veel minder in de fles en is daar ook tevreden mee, maar bij haar niet. Lastig! Maar dan betekent het dus 2 dgn in de week KV.

En ja, ben ook supertrots dat ik BV geef. Geniet er enorm van en ben nog lang niet van plan te stoppen! Ondanks de opmerkingen die ik nu al krijg, zelfs van kinderartsen op mijn werk. Nou, 6 mnd is toch lang genoeg. Uhhhhh.....

Nou, ik ga zo kolven.. en dan naar bed!!
    Truste allemaal en hopelijk morgen meer.

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ Sucre, gewoon net zo lang BV blijven geven als jij wilt hoor. Ik vind het super dat moeders het doen en je moet je niets aantrekken van wat een ander denkt. Ik hoop dat je man nog bijtrekt (net zoals die van mij ;))

Probeer je een beetje om jezelf te denken. Klinkt inderdaad niet als de meest gezonde manier om af te vallen.

Ik hoop dat dat virus aan je voorbij gaat. Het klinkt als een behoorlijk heftige variant.

@ Julia, ik heb wel tig keer tot 10 geteld en het gezicht van R. stond ook op onweer haha. Ik denk dat ik even af wacht hoe ze zaterdag doet en dat ik het anders even voorzichtig aankaart bij mijn vader. We zien ze niet zo heel vaak en ik vind het echt heel leuk dat ze zo trots is op T, maar de manier waarop is niet zo handig.
    Een gesprekje met dr aan gaan is ook een beetje lastig. Ze komt uit Moldavië en woont sinds 1,5 jaar pas in NL (mijn vader is met dr in contact gekomen via internet) en haar Nederlands is niet je van het. Ik wil haar absoluut niet kwetsen, want ze is al heel erg onzeker, dus een beetje tact is wel geboden.

Wonderlijk dat ik zwanger ben geraakt he :D Ik wist ook niet of ik wel kinderen wilde en toen was ik opeens zwanger. Heb er nog geen moment spijt van gehad en ben zo blij met T. Voelde me wel enorm l*llig tov een vriendin die dus maar niet zwanger raakte. Gelukkig is zij inmiddels ookal 27 weken zwanger.

@supernova, pfff hopelijk gaat het snel beter met D. Enig idee waar de benauwdheid vandaan komt ? Is het puur omdat hij verkouden is of kan het ergens anders vandaan komen ? Hopelijk knappen jullie snel op.

@ Anke, ben benieuwd naar een fototje van B. in haar pietenpak. Jij dus ookal erg druk.

@ Julia, echt geen vierde ?? Ik kan het me voorstellen, maar hier twijfelt R. ook erg aan een tweede. Gelukkig nog even de tijd ;)

Ik duik lekker mijn bedje in. R. maakte me vanochtend in paniek wakker (het was vijf uur). T. had haar hele broek/romper/kleding/ledikant onder gepoept en ze wilde haar halve fles maar leegdrinken. Hij was bang dat er iets was....

Mannen af en toe zijn ze best schattig haha.

6. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Sucre, dat kan er ook nog wel bij ;), hoop inderdaad voor je dat dat virus jou overslaat. Wauw snap dat dat dieet aanslaat bij je, het effect is misschien leuk maar zorg je wel goed voor jezelf?

Juul, nee ben de oudste. 4 kids, lijkt mij erg veel.
    By the way, Ientje, mijn oudste 2 broers schelen maar 14 maanden. Mijn ouders was verteld dat als je bv geeft je niet zwanger wordt! Wel dus, maar zij hadden geen tv op hun slaapkamer :D

7. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Fotootje is geupload, zowel hier in mijn album als op fb.

Juul, leuke foto!!!

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Haai! Baai! Ik ga slapen, helemaal tevree met mijn nieuwe aanwinsten, morgen weer werken... Morgenavond dus weer lange rea's vanuit het westen! Doei!

9. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Moguh.... Klaar om naar het werk te gaan. Tot vanavond

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Mogge, hier nog één die zo gaat werken... Werkse!

11. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    @ Anke; Wat een enorm mooie/leuke/schattig/lieve foto.

@ De rest; zwaai tot later vandaag en werk ze.

@ Hier, lekker een dagje met T. Vanmiddag pas om 16.00 uur aan het werk, maar morgen wordt een lange dag. Morgenavond opleiding na een dag werken, zwaar ;)

12. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen. Hier vandaag niet naar mijn werk, J is gisteravond laat ziek geworden:(. Superzielig, 39.5 graden koorts. Nu gelukkig alweer gezakt naar 38.5...

13. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ahh daf beterschap voor J!

Annelies geniet van je dag en Werkse alvast!

Ik heb alweer een veer in m'n r**t zitten, baas zei: lekker dat het weer dinsdag is, dat je er bent. (ben benieuwd wat ie van me nodig heeft :D)

O en ik heb nu alweer zowat spijt van het stoppen met de pil, ben gelijk weer ongesteld ;)

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Nou die veer kan die er persoonlijk uithalen als hij ziet dat je onder werktijd zit te ZPen ;)

Goeiemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Daf, beterschap voor je meisje! Rest: tot later. Even beetje thuis wat klusjes doen, daarna funct. gesprek en daarna werken.

Annneliesl zwaar idd, na zo'n dag werken, hoe bevalt de cursus trouwens? Wat je ervan verwachtte?

Doeii

15. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Juul: dat heb je snel voor elkaar, die verhuizing!

Daffie: hoe gaat het zo alleen met J. Valt het mee/tegen? Ik ben jaloers op jouw koffie apparaat! Lijkt me zo lekker!

Annelies: Jeetje, jouw zwangerschaps-verhaal lijkt wel op die van mij (zonder morning after en condoom, want tja, ' dat gebeurt mij niet'). Hier wil vriend ook nog even niet denken aan een tweede. Eeen tweede is wel een wens van mij, eentje die ik misschien over een jaar of 2/3 eens bespreekbaar maak. Lijkt me een moeilijke discussie. Heb jij de wens voor nog meer kinderen?
    Succes met dat gesprekje, lastig hoor onzekerheid en tactisch blijven met zo'n taalverschil.

Anke: een hele dag alleen vergaderingen? Jeetje, vermoeiend moet dat zijn! Wat grappig dat B door de kdv leidster werd geshowed op de andere groep.

Sucre: Neem je rust, meid! Enne,lekker bv blijven doen als jij je er goed bij voelt hoor!

Ien: Fijn zo'n veer, maar het zit altijd zo vervelend. En? Wilde baas nog wat van je, of niet?

Benauwdheid D: niet echt duidelijk waar het door komt. Misschien gewoon door de verkoudheid die hardnekkig is. Vriend heeft astma en zelf had ik toen ik klein was pseudokroep, dus we zijn beiden erg alert op tekenen van benauwdheid. Overbezorgd? Misschien wel.
    Ik heb het idee dat het wel al een stuk beter gaat met D. Hij drinkt in ieder geval een heel stuk beter! En daar ben ik al heel blij mee!

Ik had zelf een neusspray gekregen van ha met ontstekingsremmend spul erin. Het leek er even op alsof het de goede kant op ging, maar nu heb ik last van oorpijn en zit 1 oor dicht en de andere half. Schiet niet echt op zo ;) en om heel eerlijk te zijn ben ik het ook wel goed zat nu. [/einde klaagzang]

16. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    @ daffiee, jeetje wat sneu dat J. ziek is :( Gelukkig gaat het al een beetje beter.

@ Ien, leuk dat je een veer toegestopt kreeg :D Wat moest hij nu van je hebben ?

@ Julia, hoe was het functioneringsgesprek ? De opleiding is interessant, erg leuk, maar de literatuur is vaag. Het is vreemd opgezet en daarmee bedoel ik dat er geen duidelijke lijn in zit (hak op de tak) en er komen spel- en grammaticafouten in voor :cool:

@ supernova, mooi dat het al een stuk beter met D. gaat. Hopelijk vandaag weer iets beter. Hier ook extra alert op benauwdheid, denk niet dat dat overbezorgdheid is.
    Ik wil er misschien nog wel eentje bij, alleen is zo alleen, maar R. moet er echt niet aan denken. Niet zozeer omdat hij nog een kindje zou willen, maar meer vanwege de zwangerschap/problemen die ik heb gehad. Ik loop nog steeds bij de fysio, omdat mijn bekken nog niet je van het zijn (auw).

Gelukkig is T. nog erg jong dus ik kaart het over een jaar of 2 wel eens aan.

Hopelijk ben je snel beter. Dit schiet zo niet op :(

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    hoi-doei, race naar funct.gesprek! zou toch wat zijn als ik daar te laat kom opdagen.

Nova, beterschapppp!!!!! Klote dit! Zet hem op!

Rest: doeiii! Fijne dag en avond en ochtend en halve middag, daarna kom ik weer bijlezen :)

18. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Ien, zo das snel weer ongesteld! Hier nog steeds niks:).

@Julia, succes met het functioneringsgesprek!

@Supernova, fijn dat het met D de goede kant op gaat! Nu met jou nog...

@Annelies, o wat vervelend als je het niet eens bent op dit punt! Hopelijk draait hij bij als je bekkenproblemen minder worden... Moet je vaak per week naar de fysio en watvoor oefeningen moet je dan doen?

Hier gaat het al een stuk beter! J had net 37.6, bijna weer normaal dus:). Jeetje wat gaat dat snel. Gisteravond om 19 uur nog niks aan de hand, legde ik haar hartstikke vrolijk op bed. 23 uur ging ik haar avondvoeding geven en voelde ze ineens superwarm, 39.5 dus! En nu 's middags om 12 uur alweer 37.6:(. De temp gaat bij baby's kennelijk sneller omhoog en omlaag dan bij volwassenen...

19. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh en Annelies, ik ken trouwens iemand die had bij haar eerste zwangerschap erg veel bekkenklachten ook nadien nog. Nu is ze weer zwanger en wel van een tweeling en bijna geen last! Dus vertel dat maar aan je man, misschien helpt het:).

20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Heb het maar aan hem gevraagd wat ie van me wilde :D Kreeg ik als reactie: het is ook nooit goed! :D
    Juul, ooit van pauze gehoord? :p

O iemand vroeg waar ik die speculaas chocoladeletter vandaan had, gewoon bij mijn eigen winkel natuurlijk, die van die irritante reclames, de plus dus. Ik zag dat er nog een paar lagen, afgeprijsd nu! Maar ik doe het niet *al kijkend naar die blubberbuik*

Ga zo weer aan het werk, tot later!

Deel Deze Pagina