De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hallo dames!

Annelies, dag overleefd of nog hard aan de studie? Wat vind je van de opleiding, ondanks het matige studiemateriaal?

Daffiee, balen dat J ziek is. Ah ik lees ook dat het weer beter gaat. Dat kan inderdaad heel snel gaan, met die koorts.

Nova, jij ook al zwanger ondanks de pil? Grappig dat jullie mannen nog niet zo nodig een tweede willen, manlief hier wil wel hoor! Nou heb ik wel een easy zwangerschap gehad hoor, en snel hersteld ook. Eerst maar een ander huis ;).
    Maar, D dus opgeknapt en weer drinken, da's fijn, maar jij nog steeds niet beter. Enorm balen en kan me voorstellen dat je er wel klaar mee bent.

Julia, functioneer je? Hoeveel veren heb je gehad?

Ientje, hihi zit jij even je baas te stangen met die veer in je kont? Toch leuk om te horen hoor.

Ik ben wel klaar met de functioneringsgesprekken, nog 8 te gaan... Morgen 2 en vrijdag 3 :$ waarvan de eerste echt geen leuke. Daarnaast ook nog veel werk dus druuuuuuk. Gistravond geen puf meer, zo es kijken of het nog wil. Maar even moed verzamelen tijdens de afwas.

Misschien tot later vanavond.

2. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @sucre, zooo je denkt, zal mooi die zwangerschaps pagina maar eens even vol schrijven, haha!enne nu pas aan de boterhammen???? mooi dat alles weer in het rustige vaarwater is gekomen...

@julia, zoo jij gaat voor het echte grote gezin dus, wil bijna zeggen 'knap hoor' oh ik zou echt niet weten hoe ik het allemaal moet gaan doen dan.
    en waarvoor we de zolder gebruiken...om de was op te hangen in de winter, er staat een 2pers. logeerbed, een buro met computer troep van mijn vriend en vooral veel troep, van dat echte zolder spul...maar staat niet in het zicht.
    verder is de ruimte....ehmm leeg.oja er staat ook nog een diepvries. we de zolder eigenlijk al een tijdje aanpakken, nieuw laminaat, nieuw behangetje en verfje en dan mooie schuifwanden waar de troep achter kan, en dan eigenlijk een logeer/studeer kamer maken.
    hoe was je fuctionerings gesprek?

@daffie, *jaloers* ik wil ook wel zo'n bonen automaat, lekker! we kunnen wel met z'n alle koffie bij je komen drinken!
    gaat het zo met jullie 2tjes? wel even wennen he.
    leuk dat j zo genoot van alle aandacht! het gourmetten was erg leuk en lekker, maar stinken hier in huis, vanmorgen toe ik beneden kwam rook het nog, bah! jaaaa je hebt er altijd lang plezier van.
    hoe is het nu met J? alweer wat beter? sneu hoor die kleintjes ziek

@anneliesje, wat vervelend vind ik dat, mensen die 'jou' baby gaan lopen claimen! heeft niks met je moedergevoelens te maken hoor! tis toch irritant!
    ohh ik zou dan zo de neiging krijgen om haar t van helemaal niet meer te geven , echt zo van na na na nannaaaa...hihi

@supernova, gezellige kerstsfeer dus al bij jullie in huis! je ramen helemaal dicht gespoten? helpt goed tegen het inkijken als je alle kaarsjes in huis hebt branden.
    hoe gaat het met jullie? slaan de medicijnen nog aan?

@ientje, jaaa dat was ik die het vroeg, maar helaas zit die irritante reclame winkel hier niet...tis misschien maar goed ook, voor de lijn, heb net namelijk ook nog een letter weggewerkt...oeps...

@anke, je bent maar druk zeg, vergaderen de hele dag, functionerings gesprekken, huiswerk.

ik ben geloof ik weer bij!
    vandaag was het ontzettend druk op mijn werk, laat thuis.
    laat gegeten en nu pas gevoel dat ik avond heb, maar dat is maar voor korte duur, om 22;30 s de fles en dan lekker slapen! heb er nu al zin in, haha.

meiden welterusten voor straks!!!

3. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland

:D :D :D Inkijk? Ik woon 3 hoog!!! Hahahaha (sorry, kon het niet laten! :p)

Enne nee, ze zijn niet helemaal dichtgespoten hoor. We hebben niet de standaard (sneeuwpop-, kerstman-, denneboom) figuren op de ramen, maar dierenpootjes met spuitsneeuw op de ramen. Zoiets: http://www.lifegreat.net/wp-content/uploads/2011/09/Paw-Print.jpg :D
    Het is weer eens wat anders, zeg maar.

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    hoi-doei, later meer!

5. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    :$ rustig hier! Iedereen weggewaaid? :D

Even kort en ego, vanavond of morgen zal ik weer sociaal doen.
    Met de kleine man gaat het de goede kant op. Ventoline lijkt heel goed te helpen, hij drinkt ook weer stukken beter!
    Ik heb een tweede kuurtje gekregen, omdat mijn hoofd nog steeds vol zit en nu richting een oorontsteking dreigt te gaan. En...... blijkbaar ben ik overgevoelig voor iets wat in de medicatie zit, want mijn handen zijn opgezwollen. Doet me denken aan de laatste weken zwanngerschap ;).

Nu eten koken!

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Haai, lekker rustig geweest hier zeg!
    Mooi zo, bep ik effe bij :D

Juul, hoe bevalt je nieuwe kamer? :)
    Hub koopt ook nooit kleren voor S hoor! Gelukkig laat ie dat aan mij over :D
    Hoe is het met je nieuwe foon? Snapje'm al? Ik heb nog geen whatsappje van je gehad, ik zit met smart te wachten hoor! :p
    Als je nog hele lekkere appie-receptjes tegenkomt geef je ze wel ff door he! Hier is het weer chicken tonight enzo ivm GEEN inspi! :(

Daffie, trek je het nog zonder hub? Eerste dagje is altijd het ergste, is mijn ervaring. Wanneer komt ie terug?
    Oef, lekkerrrrrr, nieuw koffie apparaat! Of euh, de koffie dus die eruit komt.
    Ik wil graag een nespresso apparaat, maar het is wel prijzig hoor... Dat is wel weer een nadeel. Alhoewel... vergeleken met die van jou Daf... :p hihi!

Annelies, wow, T had idd toen al pit haha :D
    Nee, ik verwacht echt geen nieuw babynieuws hoor de komende maanden!
    Oh wat vervelend van de partner van je vader zeg, irritant dat ze zelf niet doorheeft dat ze zo opdringerig is naar T toe.

Nova, fotootje van de kerstboom en de ramen? :)

Anke, leuk ook een nieuwe avatar! In kerstsfeer, gezellig hoor!
    Ik zag een superschattige foto van B langs komen, lief zeg!

Daf, nog maar 3 berichten tot de 100 :D

Sucre, wow je schoonmoeder haar neus gebroken dus, au! :( Wat een pech en gedoe allemaal zeg in je familie... Hopelijk gaat t nu allemaal wat beter!
    Lastig, lijkt me, als je man zich veel aantrekt van wat omgeving vindt. Hopelijk draait ie bij!
    Groot gelijk dat je nog niet wilt stoppen met bv hoor! Dat gezeik ook altijd, je moet toch zeker zelf weten hoe lang je bv wilt blijven geven?!

Ghehehe Anke, ja dat was de oplossing geweest hoor bij jouw ouders, tv op de kamer :D
    Ik weet idd dat het wel kan, maar ik denk dat de kans wel kleiner is. Plus die gekke eisprong (of juist geen) van mij. Die gok waag ik wel.

Annelies, deze dag overleefd?

En Juul, hoe ging je functioneringsgesprek? Mag je blijven? :D

Nova, o man man, het duurt wel mega lang zeg, voordat jij opknapt zeg! Gelukkig knapt D wel op, dat scheelt al.

Meid, klinkt goed die plannen voor jullie zolder!
    Haha, zolderspul, wat hub betreft valt alles wat beneden rondslingert onder die noemer :D
    O ja gourmetten kan zo stinken he, wij gaan het zaterdag bij mn souders doen, gelukkig hebben die grote openslaande deuren om het te laten luchten. Al hoop ik niet dat het dan zulk weer is als nu! :p

Hier: wij zijn aangestoken door het intern-verhuizen-virus! We zaten te twijfelen of we een kerstboom zouden nemen (maar jullie facebookers wisten dat allang :p), maar eigenlijk kon dat niet omdat het niet paste. Toen zaten we even te denken en hebben we besloten alles om te gooien. Nogal gedoe, omdat alle snoeren achter plintjes zitten weggewerkt, dus hub is heel de dag bezig geweest.
    Tussen de bedrijven door even een boompie gescoord, hij staat al! Alleen nog niet versierd, de doos met spullen staat..... op zolder :D:p maar te hoog en ik kan er niet bij. En ik ben ook moe, dus ik ga morgen wel aan de slag! :)

Fijne avond meiden, ik ga lekker bankhangen en tv kijken! Koppijn, moe, verkouden, ik hoop dat het hierbij blijft...

7. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @Julia, hoe is het functioneringsgesprek gegaan?

@ Daffiee, wat mooi dat het alweer beter gaat met J. Ik ga nog maar eens per week en we zijn nu aan het opbouwen, zodat ik ook weer kan sporten straks.
    Dank je voor het verhaal over je vriendin. Ik wacht nog wel even af met het over een tweede hebben. Laatst eens heel voorzichtig aangekaart maar hij had het direct over een bezoekje aan het ziekenhuis (voor hem :D). Ach ik zie het tzt wel en anders blijft het alleen bij T.

@ Ien, ennn heb je die speculaasletters nog kunnen laten liggen ? Lijkt me verschrikkelijk altijd te werken tussen al dat lekkers (zou bij mij nooit goed gaan).

@ Anke, vind het echt enorm leuk. Gisteravond had ik zo'n uitroeptekenmoment (opeens snapte ik het). Grappig :D. De volgende bijeenkomst is pas 11 januari en daarna hebben we het eerste tentamen. Ik ga vandaag nog even de lesstof van gisteren doornemen, vermoed dat ik er nu een stuk meer van begrijp.

Het lijkt me niet gemakkelijk om functioneringsgesprekken te voeren, vooral niet als het geen goede is. Hoewel ik toch aan neem dat die persoon al lang weet dat er dingen niet goed gaan ? Dat is bij ons altijd wel het geval (we hebben eens per maand een gesprek met onze direct leidinggevende en als er iets niet goed gaat dan hoor je dat dan).
    Hoe is het gegaan met het niet zo leuke functioneringsgesprek?

@ meid, hoe gaat het verder met jou, behalve druk, druk, druk ? Jij was toch aan het werk bij een tandarts nu ? Hoe gaat het met de opleiding?

@nova, hoe gaat het met je manneke vandaag en ook belangrijk hoe gaat het nu met jou ? Jij krijgt het de laatste tijd ook behoorlijk voor je kiezen.
    Kijk je uit met die reactie op de antibiotica ? Anders gewoon even een andere vragen bij de huisarts.

@ Ien, krijgen we nog een fototje te zien van de kerstboom in je woning ? Ik zag inderdaad iets voorbijkomen op FB.

Heerlijk een dagje vrij en daar ben ik ook wel aan toe. Beetje moe en voel me niet helemaal lekker (last van mijn maag en darmen). Zo eerst evaluatie met het gastouderbureau en mijn gastouder en daarna naar het CB. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. T. ligt op dit moment te krijsen in de box (op de goede manier dan :cool: )

8. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daar ben ik weer! Wat is er weinig geschreven in de afgelopen dagen:$.

@Anke, jouw man ziet een 2e nog wel zitten dus? Willen jullie er al snel aan of nog even wachten? Hier gelukkig ook weinig problemen tijdens de zwangerschap. Mijn man ziet een 2e ook zitten, maar niet direct. Voordat J er was zei hij de hele tijd dat hij niet te lang wilde wachten met een 2e, dan hebben ze lekker veel aan elkaar. Nou, na de eerste weken met ons kleintje kwam ie daar toch wel op terug, blijkt best druk te zijn zo'n baby;). Maar inmiddels denk ik dat we toch weer niet heel lang gaan wachten. Haha, we weten ook niet wat we willen;).

@Meid, ah jij dus drukdrukdruk. Hoe is het nu op je werk?
    Haha kom maar langs hoor met zn allen gezellig:). Alleen is het apparaat er nog niet:$. Hij zou vandaag komen, maar nog niks! En ik had me zo verheugd op een lekker bakkie!

@Supernova, fijn dat je kleintje weer goed drinkt. Is altijd vervelend als ze dat niet willen... Ga jij nu ook weer richting beter? Het is zo balen om lang ziek te zijn!

@Ien, hoe gaat het nu met je? Hopelijk is de verkoudheid niet erger geworden.
    Nou op zich is het prima te doen zonder man:D. Haha, neehoor ik mis hem best wel... Zeker nu J zo ziek is, maar dat vertel ik zo onderaan.

@Annelies, wanneer denk je dat je weer mag sporten? Lijkt me echt niet leuk als dat niet mag! En hoe was het op het cb? Had T veel last van de prikjes?

Nou hier was J dus toch niet beter:(. Maandag avond had ze dus flinke koorts. Dinsdag middag weer helemaal beter. Woensdag naar het kdv, maar 's avonds laat kreeg ze weer flinke koorts (39.8!). Dus ik deze keer toch maar voor de zekerheid de huisartsenpost bellen voor mijn geruststelling. Moest ik toch langskomen, omdat het al de 2e keer in een korte tijd zo'n hoge koorts was. Nou, daar zaten we dan met zn 2en midden in de nacht op de huisartsenpost. Uiteindelijk gelukkig niets ernstigs aan de hand, waarschijnlijk 'gewoon' een virale infectie. Was wel grappig, ondanks haar koorts was ze erg alert en ging ze de hele tijd lachjes doen naar de doktoren, echt lief:). Gelukkig komt mijn man vanavond weer thuis. Pff, hij gaat ook een keer weg, gebeurt dit allemaal (en dan zwijg ik nog over alle andere dingen die deze week mis gingen;)).

9. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Jeetje wat is het rustig vandaag :$

@ daffiee, jeetje dat is ook schrikken met J. Gelukkig dat ze er verder best goed te pas was. Ik ben nu eigenlijk wel heel erg benieuwd naar wat er verder nog allemaal mis ging haha.

T. is weer gekeurd en alles was goed. Ze weegt 7550 gram en was 63 cm (met gekromde knietjes). Zat de wijkverpleegkundige zeer geinteresseerd aan te kijken en was wel redelijk in dr sas. Bij de prikjes even huilen en thuis snel in bed. Nu is ze net huilend wakker geworden, was niet in dr hum, tranen met tuiten en ze heeft ook een beetje koorts 38.1. Vraag me af of dat door de prikjes komt of dat ze wellicht toch iets onder de leden heeft. Heb haar net maar een zetpilletje gegeven.

We hebben vorige week overleg gehad met het CB en de huisarts, omdat T. iedere keer om meer melk kwam en de rijstebloem dus ook niet leek te werken. Beiden kwamen met het advies met bijvoeding te beginnen en daar zijn we dus ook maar mee begonnen (zeer tegen mijn gevoel in, maar na een aantal dagen een zeer onrustige/om melk vragende T. wisten we het niet meer). We zijn begonnen met worteltjes, gepureerd (niet uit een potje) en ik hoop straks er wat rapley bij te kunnen gaan doen.

Hieronder een fototje van dr eerste hapjes. Ze vond het eerst maar niets en later vond ze het wel leuk. Dit is echt de eerste lachende foto die ik van madam heb :cool:

10. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ha dames.

Daffiee, heftig weekje! En net nu je man weg is, maar vandaag komtie weer terug toch?baken, 's nachts naar de huisartsenpost, maar beter een keer voor niks dan dat er echt iets ernstigs aan de hand is.

Annelies, je grote aha moment! Mooi dat je dat op tijd hebt, succes met studeren. Leuke foto's, T heeft er overduidelijk lol in. Tis echt een rupsje nooitgenoeg zo te horen :).
    Functioneringsgesprekken, leuk maar kosten veel energie. Gelukkig zijn de meeste positief al had ik er gister een die na een half jaar in dienst (en gezien de achtergrond al bijzonder dat die persoon is aangenomen) wel vond dat het tijd was voor een salarisverhoging. Daar keek ik wel raar van op... Ach zo maak je wat mee. Het echte lasrige gesprek komt morgen, leuk om je dag mee te beginnen :)

Hier, gister op het kdv vertelden ze dat een kindje uit de groep van B met het RS virus in het ziekenhuis ligt, zielig. Maar wel in de gaten houden dus. B was vanochtend en vooral vanmiddag veel aan het huilen en niet erg happy. Maar gelukkig geen koorts en ze dronk wel goed en vanavond was het weer ok dus niks aan de hand.
    Zo smoeder ophalen in het ziekenhuis, svader is bridgen. We gaan een indisch stoofpotje eten maar was te laat gaan koken, nu maar een soepie en straks eten.
    Tot later, fijne avond allemaal!

11. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Annelies, ah wat een schattige foto's! Ze lijkt echt errug blij met haar hapje op de 2e foto. Die T, lekker meer eten:D.

@Anke, jep vanavond komt mn man weer terug! Oh, hopen dat B dat RS virus niet krijgt. Goed in de gaten houden idd.

Hier net alsnog het koffiezetapparaat aangekomen! Zo maar eens installeren:D.

12. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @supernova, haha nee met 3-hoog word inkijk idd erg lastig....maar lijkt me ook erg lastig met een baby, of boodschappen bv.

maar nu ik het bedenk, mijn schoonzus heeft ook een tijdje in een appartement gewoond en daar tegenover zaten ook appartementen, waren we daar een keer savonds laat, hing tegenover haar dus een man in zijn blootje aan het deurkozijn in zijn huis....naaaa dat was ook wel raar hoor, hihi!

@is je kerstboom al opgetuigd ientje? ik heb er nog geen zin in, ik heb dat eigenlijk nooit zo met de kerst, heb ook wel eens jaren gewoon geen boom gehad, wel andere leuke dingen, hoor!
    intern verhuizen, die vriend van mij, word er gek van, zo gek dat er nu al ongeveer kabels alle kanten oplopen zodat ie niet alles hoeft te trekken zodra ik weer aan de gang ga.en hij wil ook nog geen nieuwe plinten leggen, hij zegt dat eerst de meubels maar eens een half jaartje op zijn plek moeten staan. omdat ik zo veel verander....valt best mee hoor!

@anneliesje, ja dat klopt ik werk nu ruim een maand bij de tandarts, ik heb er nog geen moment spijt van gehad! ontzettend leuk, afwisselend werk. en kan nog steeds zo genieten van de vrije zaterdagen, heerlijk! dat heb ik 12jaar lang niet gehad!
    de opleiding, heb ik bijna afgerond, haha, als ik iets wil, doe ik het meteen en met overgaven.... gemiddeld staat er een jaar voor, ben nu denk ik 3mnd bezig, dus flink het tempo erin zeg maar!
    woensdag was er een patiënt en die zij tegen ons [tandarts en ik] ik kan zien dat jullie een goed team zijn. ze vond het prettig voelen.
    nou dat is toch een mooi compliment, of niet.

heb jij nu ook al een andere baan dan of dat nog niet?
    hoe voel je je? ik hoor veel mensen over de griep.en hoe was de evaluatie?

wat een lieve foto, lachenbekkie! goede keus hoor, om met bijvoeding te beginnen, niet zo aan die regeltjes houden!! je dochter geeft aan wat ze wil!!! tis een grote meid, dus ze heeft ook gewoon meer voeding nodig, niks mis mee.

@daffie, en je koffieapparaat nog gekomen? balen zeg! kan je nog niet lekkere koffie drinken.
    het is idd best wel druk he, zo'n kleintje, wij hebben ook echt bewust gewacht tot dat de oudste wat ouder was voordat wij voor de 2e gingen. en er helemaal geen spijt van gehad, zo lekker dat de oudste heel veel al zelf kan, je zou er nu nog 2 moeten dragen, of eten geven..pff moet er niet aan denken.
    maarja het zal ook vast wel voordelen hebben[?]

lekker dat je man weer terug komt! hopelijk niet te veel gekkigheid meer bij jullie!

eigenlijk heb ik vandaag niet zoveel meegemaakt, eerst vanmorgen maar flink wezen soppen in huis, de ramen binnen ook maar gedaan, aangezien het met het gourmetten blauw stond hier in huis.
    vanmiddag met mijn moeder en de kids boodschappen gedaan en nog even winkelstraat in geweest en wezen koffiedrinken. en nu lekker op de bank, rust.

morgen laatste dagje werken en dan alweer weekend!

13. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    o zie net dat je koffie apparaat is aangekomen, geniet ervan, tis koffie tijd nu!

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Annelies: nee, heb nog een letter gekocht.. kon me niet beheersen! Maarrrrr... hij zit nog in de verpakking :D Goed he!
    Ik kan op zich redelijk van het lekkers afblijven hoor, maar als er een appelflap mislukt, tja... weggooien is zonde tenslotte :p

Daf, ah je apparaat is binnengekomen! Hopelijk is ie zo super als je verwacht!
    Ach, die arme J! Hopelijk knapt ze gauw op, tis niks zo'n kleintje ziek. :(

Annelies, ah wat een leuke foto! Hihi lekker kleurtje ook he, wortel :p
    Mooie kuiltjes heeft ze :)

Anke, haha weer een nieuwe avatar, deze is ook leuk!
    Succes alvast voor morgen!
    Oei, RS in de groep? Hopelijk krijgt ze 't niet mee!

Meid, slim van je man om overal kabels te hebben liggen! Kun jij gewoon je gang gaan ;)
    Leuk om te horen dat jullie overkomen als goed team, zal dan wel kloppen toch?
    Lekker gesopt dus!

Hier: de boom staat, heb hem net opgetuigd. Ik moet nog even zien of ik tevreden ben. Zodra ik helemaal tevreden ben, zal ik een foto maken hoor!

Ben nu echt weer snipverkouden, nies de hele dag en koppijn nu. Gaat weer lekker dus! Hopelijk is het gauw over. Hub heeft feestje op zn werk en blijft daar waarsch slapen.
    Morgen moet ik weer werken, hopelijk mag ik vroeg naar bed van S!

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Sorry voor spruiten verwaarlozing! Heb een nieuwe gsm, wat een rot excuus he? Maare... na 6 jaar nu dus mijn goede oude sony aan de kant gegooid kom ik met de conclusie dat ik behoorlijk achterliep. Oke, ik had dan wel een Ipod, maar toch... Men! Wat een hoop functies heeft zo'n ding, ik zie door de bomen het bos niet meer.

Net terug uit de bios trouwens, New years eve, dikke aanrader, zitten een paar goeie grappen in, lekker lachen!

Ga nu mijn bedje opzoeken, dus even een korte zwaai, morgen meer vanuit het Nijmegen front!

Slaap lekker!

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh ja, p.s. na zo'n film uiteraard de vraag: wat zijn jullie 31 dec. plannen?

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen!

Eens even kijken hoever ik kom :)
    Eindelijk even pc tijd. Hoe is het hier dames?

@Daffiee, oh gelukkig hub weer thuis, wat een gedoe zeg, en dan ook nog eens 's nachts naar de HAP... zit je echt niet op te wachten, maar goed... beter het zekere voor het onzekere nemen. Gelukkig viel het mee.

Hoe smaakt de koffie? :D

@Anke, en? Hoe ging het vervelende funct. gesprek van vanmorgen?
    Annelies, ik moet lachen om wat je schrijft over funct. gesprekken en dat een medewerker toch wel weet dat bepaalde dingen niet erg goed gaan. Wij hebben dus zo'n leerling rondlopen. Zo eentje met een bord voor haar kop. Schiet echt voor geen meter op en is zoooo frustrerend. Afspraken worden niet nagekomen, functioneert niet op niveau en ondanks meerdere gesprekken, afspraken etc snapt ze niet dat we hier dus niet mee door kunnen gaan. Probeert nu uit alle macht mensen achter haar te krijgen (ROC begeleidster en praktijkopleider) om het tegendeel te bewijzen. Pffff, kat en muisspelletje. Helaas beschik ik over beoordelingsformulieren en hebben collega's deze vast ingevuld, zwart op wit op papier dus. A.s. woensdag een gesprek, met teamleidster etc. erbij, zal zwaar worden.....

Jij weer een beetje opgeknapt (maag en darmen)? En hoe ging het evaluatiegesprek op het gastouderbureau?

@Nova, 2de kuur dus.... hopelijk slaat het aan. Had precies hetzelfde toen Yuri een maand of 2 was. Helemaal doodop door slaapgebrek en lage weerstand. Keelontsteking, verholpen door 1 kuur maar toen kwam er direct een 2de ontsteking achteraan. Ook 2 kuren AB dus. Tja, je moet iets. Veel beterschap. Fijn dat D. iig goed opknapt.

@Ien, intern verhuizen virus? Haha, ben ik daar schuldig aan? Tis maar goed dat de kabels hier niet achter de plintjes zitten.... ;)

Jij nog koppijn en verkouden naast moe door weinig slaap? Hopelijk slaat de klok snel 5x vandaag...

@Meid, jee, schoonmaakwoede jij. Had ik daar maar eens last van. Zou best een beetje nesteldrang kunnen gebruiken. Want naast plee/badkamer/stofzuigen worden de ramen hier bijv. schandalig lang overgeslagen.....

Hier verder alles goed. Heb de oudste thuis gehouden vandaag, moe moe moe, die gaat dus vanmiddag bijslapen. Beetje rust kan nooit kwaad. Kind is net 5. Allemaal goed en aardig hoor, school enzo, maar tis nog maar zo'n klein ding... Als het een beetje uitkomt duik ik er ook even in vanmiddag.

Gisteren dus naar de bios, oh echt heerlijk, weer eens een avondje iets anders. Doet de mens goed en gaan we vaker doen.

Oh en funct. gesprek ging goed hoor, nu nog even achter de salarisadm. aan, maar ik vrees dat er niet veel meer inzit... Had toch een ander beroep moeten kiezen als het om rijk worden gaat...

Morgen slaapdienstje, wel relaxed, altijd wel gezellig in het weekend maar dit keer ook hard werken, interne verhuizingen enzo. Haha, leuk dat ik dan net werk, mag ik helpen kasten uit elkaar draaien enzo....

Fijne dag allemaal!

18. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ien: Foto kerstboom/versiering zal ik op fb zetten. Aaaah, woonkamer half moeten verbouwen voor de kerstboom! Is ie nu al opgetuigd? Wel altijd gezellig, vind ik. :)

Daffie: oh he bah, midden in de nacht op de huisartsenpost! Gelukkig viel het mee, maar zekerheid voor alles hoor! (ik heb zelf in 1,5 week tijd 6 keer bij de huisarts gezeten). Gelukkig is je man nu weer thuis, kan jij weer even uitrusten!

Annelies: Rot dat het bijvoeden tegen jouw gevoel in gaat, maar onthoud dat het voor elk kindje anders is (ik neem aan dat je 6 maanden voor jezelf als start had voorgesteld?). Jouw meisje is er gewoon eerder aan toe! Wat een mooie foto's!

Meid: We hebben een lift (d.w.z. in het gebouw, niet een prive lift :D), dus is heel goed te doen op 3 hoog. Anders had ik dit huisje aan me voorbij laten gaan. Ik kom uit een maisonnette vandaan (woonde ik met ex), en hadden we de woonverdieping op de eerste verdieping, dan is het veel sjouwen met boodschappen en dat wilde ik echt niet meer!
    Hahaha, man in z'n blootje aan de overkant, ja, dan sta je wel raar te kijken. Ik heb geen appartementen recht tegenover, er staat een gebouw haaks op ons gebouw, maar daar zitten geen ramen. Wel in het gebouw, maar niet aan deze kant ;). Pff, volgens mij maak ik er nu een heel ingewikkeld verhaal van. Puntje bij paaltje, geen inkijk hier. :D
    Oh wow, bijna klaar met je opleiding, dat is nog eens spijkers met koppen slaan, goed joh!

Ien: hahahaha, nog een chocoletter gekocht, is ie al op?

Juul: plannen voor 31 december? Elk jaar zeg ik weer: ' dit jaar geen gasten over de vloer'. Hoe dan ook heb ik dit jaar het limiet gesteld op 2, maximaal 3 gasten/logees. Vorig jaar bleven er 5 man slapen, dat was wel druk. Wat we gaan doen, geen idee, tv kijken of spelletjes oid.
    Bioscoopje pakken klinkt inderdaad als een leuk idee. Eens kijken wat voor films er momenteel draaien.
    Grappig, ook op je werk houd je je bezig met de interne verhuizingen! :)

Het is bijna niet te geloven, maar D's eetlust is echt van het ene uiterste naar het andere uiterste gegaan! Elke fles gaat helemaal tot op de laatste druppel leeg. Hij heeft natuurlijk ook veel in te halen ;). Ik zit te denken om maandag naar het wegen te gaan op het cb. Puur omdat ik nieuwsgierig ben. Aan de andere kant vraag ik me af of ik dan niet teveel zal gaan stressen. Nog een heel weekend om te bedenken of ik ga.

Ik ben ondertussen ook een heeeeeeeeeeeeel stuk opgeknapt. Die tweede kuur was erg goed! Ik heb tussendoor ook nog een allergische reactie op de eerste kuur gehad. Jeuk en opgeblazen! :$
    Ik heb de afgelopen dagen erg uit zitten kijken naar het weekend. Ik heb zin om er samen met kleine spruit en vriend uit te gaan. Kerstkadootjes shoppen enzo! Hier liggen de eerste kadootjes al onder de boom :D.

Laters meiden!

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh goeie Nova, dat je aan het opknappen bent! Enne.... eerste cadeautjes al onder de boom?! Moeten die daar ook ingepakt tot de 25ste blijven liggen?? Wowwww.... maar goed dat ik er niet woon, zou ik dus never de nooit niet kunnen, ben ik veeeeels te nieuwsgierig voor! :D

Zo, ff kort, administratie ligt hier naast me te wachten, dus even e.e.a. wegwerken.

20. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hallo dames, wat een verhalen weer hier, ga vast wat vergeten met reageren.

Nova, fijn dat jij je weer beter gaat voelen. Balen van die allergische reactie op je eerste keer.

Annelies, wat er gezegd wordt in het functioneringsgesprek zou geen verrassing moeten zijn, maar die van vanochtend zat er vol mee. Persoon in kwestie herkende mijn beeld niet of nauwelijks, voelde zich vooral benadeeld door het lastige werk wat hij deed. Ja duh, hij had zelf gezegd dat hij dat wel zou kunnen. Gelukkig was degene die er ook bij zat het met me eens. En uiteindelijk nog een discussie over het feit dat ik ook nog had opgeschreven dat het functioneren onvoldoende is, tsja dat was ook zo. Hopelijk slaagt het verbetertraject, dit soort gesprekken is echt niet leuk. Daarna nog 2 gesprekken en de rest van de dag..... Ohja, ook vergaderd ;) Genoeg gepraat deze week, nu maar ff mondje dicht en TVOH kijken. :D

Nova, gezellige boel dus bij jullie met oud & nieuw.

Julia, lekker naar de film, leuk hoor. Al tijden niet meer geweest, tijdens mn zwangerschap nog een keer, maar toen viel ik in slaap :D

Hihi te nieuwsgierig voor kadootjes. Heb ik wel eens verteld dat mijn verlovingsring in alleen een doosje 2 jaar geleden een paar dagen onder de kerstboom heeft gelegen? Terwijl ik er nog kadootjes had bijgelegd.... ;) Uiteindelijk heeft toen nog vriendlief het doosje in bed moeten leggen, ging erop liggen toen ik 's ochtends vroeg uit het buitenland terug kwam.... :D

Deel Deze Pagina