Helleuuutjes! Pina, succes meid! Drukke weken nu! Naar cb geweest, alles helemaal goed! Hij was 250 gram gegroeid, niet zo heel veel dus, maar was ook prima. Niks om zorgen over te maken (hij heeft wel wat reserves, haha), hij weegt nu ruim 7,5 kilo en is 68 cm lang. Al mijn moeite om een afplatting tegen te gaan, is niet voor niks geweest, hij heeft een perfect bol hoofdje volgens de arts! Ik kan gewoon vanaf 6 maanden beginnen met bijvoeding, ik ga dan gelijk ook 2 voedingen afbouwen (denk ik). Vind 6 maanden volledig bv prima, blijf daarna 's morgens en 's avonds geven als dat lukt. Ze vroegen me een enquêteformulier in te vullen over bv, ze staan bij ons echt super positief tegenover bv, je hoort weleens andere verhalen! Tot later!
Hallo, hallo allemaal @ Daffiee, wat ben jij superactief geweest zeg. Wat lekker dat je even hebt kunnen bijtanken. @ meid, kan me voorstellen dat je aan het einde van je latijn bent. Hopelijk laten ze je snel iets langer doorslapen.Hoe gaat het nu met Y, jou en je vriend? Hopelijk slaat het jullie over, ziek zijn is zo vervelend. Ahhh ik lees dat het al weer wat beter gaa. @ Bd, pfff wat moet je oudste een knal hebben gemaakt. Ik heb nog niets gezien op FB, maar ik neem zo even snel een kijkje. @ Ien, brrr verkouden. Hou die bacillen maar mooi daar. Wat mooi dat het bolletje van S. weer mooi rond aan het worden is. Lijkt me zo vervelend dat wanneer je er alles aan doet, het nog niet helpt @ pina, succes met het inpakken en dan de verhuizing. Spannend. @ Hier, vandaag weer lekker gewerkt. T. is ook snipverkouden, zielig, maar gelukkig is ze nog wel lekker in dr sas. Vanmiddag iemand coaching gegeven. Nog 2,5 week en dan lekker vakantie Ik heb gisteravond een kinderstoel gekocht, hopelijk wordt deze snel geleverd.
@Anke, erg herkenbaar dat gevoel dat je geen tijd hebt om hard te lopen. Hier hetzelfde, ben het al een tijdje van plan maar elke keer denk ik dat ik geen tijd heb. Het is idd wel een goed idee om er een vaste avond voor te plannen. @Meid, oje allemaal ziek! Hopelijk word jij niet ook ziek. @Bd, wat een bikkel zeg, gewoon doorgaan met spelen vlak na die megabuil (ik heb hem op fb gespot). Mijn man had zondag ook een dikke buil, hij had zichzelf met zn squasracket geraakt. @Pina, succes met het verhuizen! @Ien, jeej zijn hoofdje weer helemaal bol. Wat fijn dat je cb zo pro bv is. Ik vond het hier wat tegenvallen. Ze weten er vooral erg weinig van vond ik. Nouja, de kinderarts dan. Ik moet de 22ste weer. Ben benieuwd wat ik dan te horen krijg. Mijn bv en afbouwplannen zijn trouwens hetzelfde als die van jou (hoewel mijn plannen altijd zo weer kunnen veranderen). @Annelies, arme T helemaal verkouden, sneu hoor. Gelukkig is ze wel vrolijk zo te lezen. Ah jij denkt ook al aan je vakantie. Ik hoef nog maar een ruime week en dan is het zover! Hier komt J afgelopen 3 nachten nu opeens voor 2 voedingen. Pff, best vermoeiend. Het heeft wel een positief effect op mijn productie trouwens, ik heb vandaag een record gekolfd. J was vandaag weer erg vrolijk en ze lijkt nu erg veel interesse te hebben in het rollen van rug naar buik. Ik ben benieuwd wanneer het haar gaat lukken.
Helloooo! *proest!* Daffiee, hoe krijgt je hub dat voor elkaar? Met zijn eigen racket? Hahahahah! Goed man! @Meid, oh wat een ziekenboeg, loop jij al met een kapje over je mond en neus? Veel succes en hopelijk slaat het jou over. Zal wel, 3 mannen en 1 vrouw. Iemand moet de sterkste zijn toch? @Ien, goed man, bol koppie dus! En wat betreft CB pro BV (klinkt weer lekker al die afkortingen!), hier ook best wel prima eigenlijk. Ik krijg hier alleen de kriebels van die arts van wie mijn prullekes perse van die blokjes op elkaar moeten zetten terwijl ze er geen zin in hadden. Dat gedeelte ga ik nu bij Y dus ook lekker overslaan. Oh en wat betreft aankomen, niet dat je je er zorgen over maakt, maar de 200/300 gram aankomen per week is ook echt niet normaal als ze dat zouden blijven doen. Dus lijkt me heel prima, die 250. En natuurlijk geeft dat ons de kans om dat kleine grote vetkleppie van je in te halen qua gewicht. Daar kom ik donderdag nog op terug. Of niet, haha... @Daf, vermoeiend, 2x per nacht. Zeker weten honger? Hier schreef ik eerder al, bij ons 1 of 2x voor speen en 1x voor voeding, maar zal dit nog even toevoegen: Hij slaapt zonder speen, slaapt vaak wel in met speen maar floept hem er binnen 10 min. uit en snurkt verder. Na de avondvoeding van rond 22.30 meestal geen speen. Als hij dan rond 02.00 wakker wordt, geloof ik echt niet dat hij honger heeft en dan gebruik ik dus die speen. Hij slaapt dan ook gewoon verder. De echte honger komt dan rond 04.00u. en dan voed ik dus ook. Als J. ineens weer 2x komt, probeer je dan een speentje of ben je er niet zeker van dat ze geen (mama?)honger heeft? @Hardlopen.. goh het komt er hier ook echt barweinig van.... Schaaaaammmm... gelukkig maar dat IK geen nieuwe hardloopschoenen heb gekocht. Euhmmmm, wie wel? @Meid, die gekke diensten vallen wel mee hoor, al was ik afgelopen weekend wel erg moe. Heb ook nog onwijs veel lopen sjouwen door die interne verhuizing, echt niet om blij van te worden. Was ook blij toen ik er om 01u 's nachts in lag. (het is een slaapdienst he, geen nachtdienst. Ik slaap dus gewoon 's nachts, alleen lig er door teveel werk altijd veel te laat in) @Bd, auw, wat een buil! En wat een knapperd dat hij gewoon weer verder ging! @Pina, heeft het bulgaars nog financieel gezien geholpen? Een mooie deal gemaakt? Succes met pakken! Zo. Ben weer een beetje bij. Hier alles goed. Niet veel nieuws te melden eigenlijk. Heb net een paar uur thuis zitten werken. Slecht zeg, echt niks voor mij! Maar ja, a.s. woensdag belangrijk gesprek op mijn werk en moet goed voorbereid zijn. Daarna ook iets leuks, met een client en mijn zoontje naar de dierentuin. Morgenmiddag voor slaapdienst thuis proberen een paar uurtjes bij te slapen, zal me goed doen.
@Julia, ik denk dat het bij ons wel honger was. Mijn productie was vorige week namelijk behoorlijk terug gelopen. Kon ik zien aan mijn kolfproductie. Na een aantal nachten meerdere nachtvoedingen is de (kolf)productie weer mooi opgeschroefd (van 350cc naar 470cc(!)). Verder heeft ze gister bij mijn man overdag heel veel melk gedronken uit de fles en voila, ze werd pas om half 5 voor de eerste keer wakker vannacht! Ze kreeg dus afgelopen week, denk ik, gewoon te weinig binnen overdag. Oja, speentje is bij ons helaas geen optie, die wordt gewoon keihard weer uitgespuugd.
Daffie: Jouw man op je knieen gegaan voor, zo hoort het ook! Wat dat betreft ben ik vrij traditioneel ingesteld, en vriend weet dat. Nu is het dus wachten voor mij. Ooh, je hebt wel een baal weekje gehad, lees ik. Meid: Bij jou manlief ook op z'n knieen, leuk! Ientje: shoppen voor je kleintje is altijd leuk! Nog wat gevonden? Fijn dat het cb zo positief is over S! Ik heb zelf onlangs een geweldige kerstoutfit voor hem bij elkaar gesprokkeld, ik ben er helemaal trots op. Overhemd, giletje, stropdas en mooie broek, helemaal sjiek de friemel! Bd: was zeker een flinke bult van jouw oudste, gelukkig reed ie snel weer rond op z'n fietsje! Pina: bijna de sleutel al! Succes met inpakken/regelen/doen enz enz! Hier druk, druk, druk! Vandaag een ID aangevraagd voor D. Anders mag hij in februari niet mee naar Spanje. Voor mezelf ook gelijk een nieuwe ID aangevraagd, anders mag ik ook niet mee naar Spanje. Ik ben gelijk platzak, foto's maken + ID kost bij elkaar 73 euro . Afgelopen zondag eindelijk weer eens kunnen boogschieten. En het is gelijk te merken dat ik al zo lang niet meer was geweest. Spierpijn! En alles raken behalve het doel Aanstaande zondag is de laatste cursusdag. Het is de bedoeling om dan een keuze te maken of je lid wil worden of niet. Mijn aanmelding heb ik al ingevuld! Ik ben nu aan het rondkijken voor een eigen boog, maar dat wordt nog wel even sparen. Morgen hopelijk weer naar de sportschool. Iets wat ik ook heb gemist!
Pina, druk aan het verhuizen? Succes! Hihi mooi verhaal met je Bulgaars, schept verwachtingen Bd ah groter huis *jaloers*, hopelijk bevalt de nieuwe wijk ook ondanks het mindere uitzicht. Lijkt me inderdaad leuk, met oud & nieuw. Meid, ziek, balen zeg! Beterschap Ientje, gaat goed met S zo te horen. Bijvoeding, wij wachten ook tot 6 maanden. Je gaat dus nog even door met bv? Waarom ook niet, hij doet het er goed op. Annelies, T verkouden, gelukkig is ze nog vrolijk. Ah kinderstoel, welke heb je besteld? Wij zijn namelijk ook aan het rondkijken. Daffiee, druk met voeden dus. Gelukkig is je productie weer op peil, beter dat je aan je slaap toe komt.
Was nog niet klaar met reageren Julia, slaapdienst overleefd dus, gelukkig maar. Kan me voorstellen dat je desondanks niet aan je volle slaap toekomt tijdens je werk. Thuiswerken, hier ook regelmatig Soms omdat ik niet tot laat op kantoor wil zitten, nu vanwege deadline ff doorbikkelen. Zo maar weer wat lezen. Meid, wat een pechvogel, die oudste van je. Maar wel stoer! Daffiee, ai, pijnlijk met dat racket... En een beetje onhandig? Nova, lekker aan het sporten ondanks de spierpijn, goed bezig. Vind ik ook hoor, man moet vragen! Vindt jouw vriend dat ook eigenlijk? hier, vanochtend gebeld door kdv, B had koorts en was heel onrustig. Opgehaald, man een uur later thuis en ik weer naar werk. Vanmiddag heeft ze wel goed geslapen, vanavond nogal hangerig. Net zetpil gegeven, nu slaapt ze. Hopelijk kan ze goed slapen, dat zou wel goed zijn. Hier dus nog wat huiswerk, moet wel af helaas. Gister diner met directie en managers, erg gezellig maar pas om half 12 klaar (in Amsterdam). Lag om half 2 in bed, pffff. Erg leuk, vergaderd in de Hermitage, nog een uurtje rondleiding gehad vantevoren. Was er al geweest maar nieuwe tentoonstelling dus weer genoeg te bekijken. Anyway, die wekker was niet zo fijn om half 7. Dussss nu maar aan het huiswerk en op tijd naar bed!
@supernova, nou dan heb je nog geluk gehad met je id, voor D. wij moeten as maandag heen voor de kids voor een id, nu is ie nog rond de 9euro en na 1jan is ie bij ons in de gemeente 36 euro!! duur geworden he! er is hier een ware run op, was bijna geen plek meer voor een afspraak daarvoor op gemeentehuis! wat leuk dat je doorgaat met handboogschieten! hoeveel kost een nieuwe boog ongeveer? misschien marktplaats een idee of advertentie bij de cursus? @daffie, fijn dat ze nu weer wat beter doorslaapt, misschien ligt het idd aan de hoeveelheid voeding, krijgt ze ook al bijvoeding? @anke, hoe is het nu met B? zielig hoor!hopelijk slaapt ze lekker door en is ze morgen weer wat fitter! goedemorgen zeg, zo laat erin en zo vroeg eruit! ohh ik kon er vanmorgen ook maar niet uitkomen, lag nog zooo lekker in bed, maarja ik had mezelf te pakken, moest verschrikkelijk haasten vanmorgen, stond de brug onderweg ook nog open, en tot slot mijn jasje vergeten.... haha morgen maar meteen met de wekker eruit, hoe moeilijk dat soms ook is. gelukkig zijn y en mijn vriend weer een heel stuk opgeknapt. mogen gaat vriend weer aan het werk en de jongens naar mijn moeder, en ik ook weer naar mijn werk. de laatste week was s altijd na de fles van 22;30 niet happy,uilen en niet willen slapeh ,nu hebben we 2dg geleden besloten om de voedingen wat later te gaan geven en de avond fles over te slaan, en raad eens... hij slaapt nu van 20;30 tot 7uur smorgens, heerlijk![hopen dat het zo blijft] hij krijgt smorgens wat fruit en savonds sinds vandaag wat groenten, al is dat zeker nog geen succes. doperwtjes vallen duidelijk nog niet zo in de smaak, haha wat is nu jullie schema zo'n beetje? schema van senn: 7;00 fles 180water 10;30 wat fruit 11;30 fles 180water 15;30 fles 18;00hapje groenten [maar nog geen succes] tussen 20;00/20;30 fles 180water + rijstebloem.
Annelies, is je kinderstoel al binnen? Daf, zijn hoofdje is nooit plat geweest hoor, maar ik dacht op een bepaald moment dat het plat begon te worden. Gelukkig hebben we het weten te voorkomen! Cb hier doet echt erg z'n (haar? hun? zullie?) best om zoveel mogelijk van bv te weten, erg positief dus! Jouw productie dus weer op peil, mooi zo! Hahaa, lig ook in een deuk om die man van je, haha zou ook wel wat voor mij zijn zo'n actie! Ja Juul, ik weet het. IK heb nieuwe schoenen gekocht en IK heb er wel 2 TWEE keer mee hardgelopen! Zeg, hoe gaat het eigenlijk met die spinninglessen van je? Nova, ja ik heb wel wat leuke dingetjes besteld voor hem Een paar broekjes en een trui. Helaas was ik niet thuis toen ze het kwamen bezorgen, en ze hebben het dit keer niet bij de buren gebracht Morgen komen ze nog een keer. Als iemand trouwens nog (web)winkels weet waar ze truien verkopen voor die kleintjes, ik kan echt haast nergens truien vinden, alleen maar longsleeves en vesten! Jij dus weer aan het boogschieten geweest, leuk! Anke, jij ook op zoek naar kinderstoel dus, wij waren geloof ik een beetje vroeg, voordat S was geboren had ik hem al gehaald Een zwarte tripp trapp hebben we. Zal ook niet zo lang meer duren voor ie daarin kan! Ach, die kleine ook al ziek Hopelijk valt t mee en is ze morgen weer helemaal beter! Ik was vanmiddag aan het kolven en ineens, ploef, kolf stuk De motor heeft het begeven geloof ik. Ik ga maar eens kijken of ie gemaakt kan worden, maar ik vrees dat ik een nieuwe moet gaan kopen. Wel balen dat ie het niet net nog een maandje langer heeft volgehouden, dan heb ik hem nl niet meer nodig! Achja, we zien het wel. Ik heb mn kerstpakket al binnen, vind het toch altijd weer leuk om te kijken wat er allemaal in zit
@ Daffiee, ahh je hebt nog eerder vakantie dan ik. Wat vervelend dat J. 's nachts opeens voor twee voedingen komt. Lijkt me nogal zwaar en slecht voor je nachtrust. @ julia, is het bijslapen nog gelukt ? @ nova, wij willen natuurlijk wel een foto van je kanjer in kerstoutfit. ID's zijn duur Gelukkig heb je nu voor D. nog niet de hoofdprijs betaald. Vanaf januari zal dit voor de jongsten ook rond de 43 euro gaan kosten. @anke, wij hebben de yaris kinderstoel besteld Meegroei Kinderstoel Yaris Set Wit | Baby & Kids online Het is een meegroeistoel en dat leek ons wel handig. Verder wilde ik er niet weer teveel geld aan uitgeven (stokke tripp trapp leek me nog beter/mooier, maar is ook stukken duurder). Wat vervelend dat B. koorts had. Hopelijk voelt ze zich snel weer beter. Is het nog gelukt met het huiswerk en op tijd naar bed gaan? @ meid, ahh jij ookal een ID kaart. Hier staat ook een afspraak voor het aanvragen. Waarom zou ik een paar maanden wachten en meer geld betalen, als het nu goedkoper kan Wat lekker dat S. zo goed slaapt, hopelijk blijft dit zo. Tessa haar schema is op dit moment ongeveer zo 5.00 180 + 6 9.00 180 + 6 13.00 paar hapjes fruit/groente en 180 + 6 (die gaat niet helemaal op) 17.00 180 + 6 21.00 180 + 6 @ Ien, geen idee waar je truitjes kunt kopen. Ik heb het niet zo op truitjes, hier longsleeves over de romper. Ahh jij dus aan de stokke tripp trapp, geweldige stoel vind ik. Wat vervelend dat je kolf kapot is Wat zat er precies in je kerstpakket ? Hier krijgen we vrijdag het kerstpakket (via de post). Ik ben ook benieuwd wat erin zal zitten. Gefeliciteerd met de vijfde vermaanddag Aaargghh volgens de website van de DPD is mijn stoel geleverd. Geen idee waar dat ding dan staat, want hij staat in ieder geval niet bij mij binnen. Ook geen briefje, dus morgen maar even de buren vragen en anders maar effe belletje plegen. Verder is het hier nogal spannend. Mijn stiefbroer heeft een bobbel bij zijn lymfeklieren en ze gaan dat weghalen en dan kijken wat het is. We zijn aan het duimen dat het geen kanker is. Volgt hier iemand nog het topic van Romy? Ik las vandaag een update en de rillingen liepen over mijn lijf. Het zal je kindje maar zijn Morgen nog een dagje werken en dan lekker een dag vrij. Ben ook verkouden en dat vreet energie.
Annelies, dat is ook een mooie stoel! En idd een stukje goedkoper dan de tripp trapp idd. Ik heb hem toen wel met 20% korting gekocht hoor, goed excuus he In mijn kerstpakket zat een rugzak/trolley geval. Best leuk, al denk ik niet dat het van hele stevige kwaliteit is. Maar hee, gegeven paard he Verder zat er een hoop te snacken in, wat ik niet erg vind natuurlijk (ja juul, ik zal het zelf maar vast zeggen ) en nog een plaid. Nou, ik ben tevreden hoor! Oh jee, wat spannend en wel eng ook voor je stiefbroer zeg! Ik duim dat het meevalt! Ik volg het topic over Romy ook een beetje ja. Gatver, wat eng allemaal he... *heeft weer even een extra dankbaar momentje voor het geluk dat ze heeft met een gezond kindje*
anke: hoe is het nu met B? Meid: wow lekker dat hij nu gewoon de nacht doorslaapt! Geeft je zelf ook meer rust he? M krijgt hier nog om 21.30 een fles, maar dat is ook nog goed te doen hoor. Ben al lang blij dat het geen 23.30 meer is. Ien: Al wel twee keer hardgelopen??? Wow!! Moet zeggen dat het er bij mij ook wel eens inschiet, maar probeer minimaal 1x per week en indien mogelijk 2x. Daarnaast nog 1x per week naar sportschool. Kilo's gaan er nog niet zo heel hard af, maar de centimers wel, dat is het belangrijkste he?! En de kolf stuk??? NEEEEEEE!!!!!!!!! Wats gebeurt?? En nu? Kinderstoel: tip!! Koop er een bij van de Ikea. Ding kost 12 euro incl plankje en kan je heel eenvouding uit elkaar halen. Toen onze oudste net in kinderstoel kon was de gewone (houten) stoel te ruim waardoor hij steeds scheef zakte. Die van Ikea zat hij heel goed in. Daarnaast ideeal ding om mee te nemen op vakantie, je kan de poten er namelijk in 1 klik afhalen waardoor je alleen het stoeltje over houdt. Nou ja het is gewoon makkelijk om zo'n stoel er bij te hebben Annelies: jij nog een vroege voeding dus aan je schema te zien. Valt ze daarna nog in slaap of klaarwakker? He gatsie wat een rotnieuws van je stiefbroer. Spannend! Wanneer weten jullie meer? Romy? Wat is daar mee dan? (lees het niet maar ben nu wel erg nieuwschierig). Vandaag lekker met de oudste aan het kleien geweest. Helemaal geweldig vond hij het. Snijden met het mesje, kleurtjes bij elkaar. Na afloop had ik geen kleur meer apart, alles bij en door elkaar Hij heeft leuke middag gehad, dat is het belangrijkste he?! M heeft vandaag voor het eerst banaan gehad. Super lekker vond hij het. Steeds naar het lepeltje kijken en piepen toen het op was
@anneliesje, al wat gehoord van je stiefbroer? eng hoor! hopelijk valt het allemaal mee, ik ga voor je duimen!!! mooie stoel en stukken voordeliger dan de trippe trap. ik heb een hele mooie oude kinderstoel, ik vind die moderne niet zo mooi passen in mijn interieur en ben lang opzoek geweest naar deze stoel, overal tot dat een tante van mijn vriend zei, dat ze er 1 op zolder had staan. @ientje, ehhhmmm, kleertjes.com, h&m.nl, whekamp, lief, hema. kan je hier wat mee? leuk he een kerstpakket, ben benieuwd of ik nu ook wat ga krijgen, werk er natuurlijk nog maar een maand, ik verwacht niks en anders zou ik het erg waarderen. @topic over romy???mis ik iets? begrijp dat het een verschrikkelijk verhaal is?bah!!! tis hier idd erg rustig, iedereen lekker op de bank hangen na een dag hard werken denk ik. morgen nog een dagje werken en dan, weekend!!
Ik bedoel dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/314244-spoedvraag-dochter-per-direct-over-laten-plaatsen-naar-ander-ziekenhuis-107.html Best wel erg, dat je als overbezorgde moeder wordt bestempeld en nu ligt je dochter heel erg slecht @ mijn stiefbroer, is nog niets over bekend We duimen nog even verder. @ bd, heerlijk kleinen met je kindje. Dat lijkt me geweldig om te doen. @ien, ahh de trolley mogen ze van mij wel houden. Ik ben benieuwd wat er in die van mij zit. @de kinderstoel, het ding is terecht. Was ergens in de straat beland, maar de chauffeur had niet aangegeven waar. Ik had geen zin om de hele straat af te lopen, dus toen twee huizen aangaven dat ze de stoel niet hadden, heb ik de klantenservice maar gebeld. Bleek dat de chauffeur het onder de verkeerde code had afgeboekt en hij is hier nog eens de straat door gereden en heeft het juiste huisnummer doorgegeven. Dus stoel staat hier nu binnen en R. heeft hem al in elkaar gezet. Morgen lekker vrij
Goodmorning! Ik val eerst binnen met een vraag. Net naar het CB geweest, koppie en lengte beetje stil blijven staan qua groei, gewicht 7455 - prima dus, en wat betreft lengte en koppie geen reden om me zorgen te maken, gewoon even aankijken. Maar.... 6 maanden volledig BV (of FV) werd altijd aangeraden, daarna pas beginnen met bijvoeding. Volgens de verpl.k. waar ik nu was is dit echter achterhaald. Zij hebben een jaar geleden hier een cursus over gehad dat het JUIST belangrijk is om met 4 mnd te beginnen, en al helemaal de babies van ouders die (veel) last hebben (gehad) van allergien/astma e.d. Nu heb ik het foldertje meegekregen over bijvoeding, daar staat nog 6 mnd op, zei ze ook: 'oud foldertje, moet 4 mnd zijn'. Maar op de site van GGD en voedingscentrum spreken ze ook over 6 mnd. Tja. Weetje, ik wil van een muis geen olifant maken, want die ene maand....?!?! Maar ik wil die info gewoon zwart op wit zien staan, een of andere site, iets betrouwbaars. Ik heb dus meteen een mailtje naar het voedingscentrum gestuurd en ben benieuwd naar hun reactie. Zo, eerst deze, dan ga ik nu eens bijlezen en reageren. Niet alleen ego dus
Bd, ja wat heb je me voor knakending verkocht joh! Hahaha, nee hoor, hub heeft hem even open getrokken en er is een soort elastiekje/rubbertje (ik vergelijk het maar met de V-snaar van een auto ) gebroken. Ik heb via de LK van hier een mailadres van de importeur gekregen, hopelijk kunnen ze zo'n nieuw ding opsturen en dan hoop ik dat ie nog 10 jaar mee kan Meid, ben wel heel benieuwd naar jouw kinderstoel (en je interieur!) Ja die sites die je opnoemt, heb ik allemaal al gehad helaas. Echt weinig truien te vinden. Had er 1 gevonden en besteld, leuk! Kwam ie binnen, gelijk gewassen, zit er een gat in! Gelijk even achteraan zo. Annelies, heeft ze al in dr stoel gezeten? Wanneer kunnen ze eigenlijk goed in de kinderstoel zitten? Dan moeten ze wel zelf al goed los kunnen zitten toch? Of..? Juul: Heuh? Wat raar! Je zou toch denken dat ze daar op elk cb zo over denken? Bij ons is het in elk geval echt nog de 6 maanden regel hoor. Ben heel benieuwd wat je te horen krijgt van het voedingscentrum! Ik zit trouwens net ff de groeicurve van S in te vullen op internet (die van de bv), en daar buigt het lijntje echt wel af! Terwijl hij volgens de fv curve heel goed gaat. Hm, vreemd. Ik zal de afbeeldingen ff in mn album zetten. Hij wordt net wakker, dus ik ga hem er even uit vissen!
Oke...daar ben ik dus weer. Vanmiddag vergadering en vanavond naar een vriendinnetje in Arnhem, nu dus eerst even bijgelezen en reageren anders komt er weer helemaal niks van. Hoe gaat het hier? @Pina, lachuh dat die Bulgaren helemaal los gingen! Hoe gaat het met pakken? Gisteren de sleutel toch? Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, moet er veel opgeknapt worden? @Bd, jullie dus ook een verhuizing in de planning, jullie blijven wel in dezelfde stad/dorp als ik het goed begrijp? Kijk je ernaar uit? (behalve dan doei-uitzicht?) @Ien, ruim 7,5 kilo, we hebben geprobeerd je in te halen, maar tis niet gelukt. Jij wint - ik trakteer, wensen? @Annelies, is T al minder verkouden? Hier wisselen we elkaar af, zijn hun snotneuzen net voorbij, begin ik. Misschien Ien dr bacillen? En bedankt! Oh leuke stoel Annelies! Is ie er inmiddels al? @Daf, toch honger dus? Ja, hier ook hoor, zo rond 04/05, maar als hij dus rond 02u wakker wordt slaapt hij (gelukkig) ook direct weer in. @Nova, showen die kerstoutfit! ID aanvragen: ja joh, iedereen op naar de gemeente! Wij zijn natuurlijk al naar BG geweest, dus hebben hem al in bezit. Zijn ene broer heeft er ook 1 sinds een jaar, die ga ik dus nu echt niet vervangen en de oudtse heeft 2 paspoorten, vind ik wel weer genoeg . (1 keertje zijn NL'se paspoort kwijt geraakt in BG ... handy! Vlucht gemist, mijn eerste werkdag bij nieuwe werkgever gemist, BG's paspoort aangevraagd en dagen later alsnog terug naar NL. Vervolgens vond soma het paspoort een maand later terug... oeps! Anyway, nu heeft hij dus een NL'se en een BG'se, handig.) @Anke, deadlines gehaald? Ja, slaapdiensten weer overleefd, ik heb er morgen nog 1 op de planning staan, maar is wel relaxed, zo'n dienstje richting weekend B al wat opgeknapt? @Meid, ohh hoe herkenbaar, ik kan er ook niet uitkomen 's ochtends. Het is ook nog zo donker en mijn bed zo lekker warm! Echt rampenplan vind ik het. Zoontje zat vanmorgen te huilen omdat hij nog terug in bed wilde, arm ding... zal blij zijn als de kerstvakantie zo begint. Fijn dat Y en vriend zijn opgeknapt! @Ien, spinning? Euhhhhhhmmmmm................................................................................................................. Volgens mij ben ik 1 van die klantjes waar sportscholen veel aan verdienen. Schandalig. Zal meteen hun site erbij halen en eens kijken wanneer ik weer ga. De lessen waar ik eerst heenging zijn jammergenoeg gestopt, dus even iets anders regelen. Hoe'st met kolf? Oh, lees net je update! @Bd, hoeveel kilo wil je er nog afhebben? Misschien moeten we een lijstje maken, zet wat druk op de ketel, haha! Kleien, leuk he? Jullie klei ziet er nog wel mooi 'schoon' uit, ook verschillende kleuren zeg maar. Die van ons is al zo door elkaar gekneed en gehusseld dat het nu een vaag grijs/groen kleurtje heeft. Zo, ben weer een beetje bij. Had nog wel een komisch moment net op het CB. Verpl.k. is een onwijs leuke meid/vrouw, wij zitten te kletsen en B. (die van net 3) zit op de grond in mijn tas te graaien. Staat hij ineens op met in zijn hand een opgefrommeld inlegkruisje, plakt aan alle kanten want hij had het papiertje er al af gerukt. Hahaha, wij lagen echt helemaal in een scheur!!!