De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @supernova, gelukkig dat het beter ging nu bij de kaakchirurg, maar pijn hoeft echt niet hoor, tijdens een extractie, gewoon wat extra verdoving erbij....het kan alleen als er een flinke ontsteking is, dan wil de verdoving wel eens minder pakken.
    maar hij is ze nu kwijt toch? gelukkig
    @anke, goed om te horen dat het met jou meisje beter gaat, zooo zielig! mijn zusje haar dochtertje[14wk] heeft paar dagen in zk gelegen met rs virus en longontsteking.
    wat ga je maken met kerst? hihi, kan ik wat ideeen opdoen.
    wij gaan 2e kerstdag naar schoonouders, gourmetten, altijd goed, en 1e kerstdag hebben we nog niks geplant.

@julia, nou voorlopig weer laatst prikje dus? is niet met 6mnd nog een keer? ik weet niet hoor? moet ik eerst dat boekje van cb er eens op na slaan.
    en jij hebt weer eens lekker kunnen slapen, respect voor jou hoor, hoe je dat doen, gebroken nachten en dan ook nog een baan en 2kids erbij...
    ik merk aan mijzelf dat ik nog wel eens kort kan zijn tegen y. sinds s. er is. en wij hebben niet eens gebroken nachten. mis wel echt wat tijd voor mezelf, lekker even tijdschrift lezen ofzo, lang geleden...

vanmorgen is mijn vriend geslaagd voor zijn trouwpak, ben nu heel erg nieuwsgierig, maar moet nog 5mnd wachten.

s. heeft vanavond buinebonen gehad, nou dat lust meneer wel, hij heeft een half potje op en na elk hapje begon ie heel enthousiast te gillen en te spartelen, haha zo grappig!

2. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Anke: Naar he, als zo'n kleintje ziek en snotterig is. Ik heb hot hoofdeinde van het ledikant wat hoger gezet, dat schijnt goed te helpen/ En baat het niet dan schaad het ook niet, toch? Misschien heb je er wat aan.

Eerste kerstdag zijn wij bij schoonouders en gaan we gourmetten. Broer + vrouw van vriend zijn er dan ook. Schoonzus van vriend is nogal een muts, lust niets, en vaak veel commentaar op alles. We zullen wel zien.
    Tweede kerstdag bij mijn ouders, zus+vriend, broer+vrouw+kinderen zijn er ook. Drukke boel, wel gezellig. :)

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi allemaal, ben ik ook weer even hoor, ff snel want ik ben moeeee en S is ook niet helemaal in zn hum. Dubbel pret dus.

Meid, fijn dat je nu al een cadeau krijgt van je nieuwe baas!
    Je klinkt al heel profi hoor :D :)
    Nee volgende prikken zijn pas met 11 maanden!
    Ha, lekker bruine bonen! Lekker dat ie er zo lekker van smult!

Anke: ah B waarsch het RS virus, beterschapjes!

Nova, oei niet slapen, das niet fijn! :(
    ID kaart, ga ik ook maar gauw nog even regelen voor S, ik neem aan dat we komend jaar wel weer op vakantie gaan :)
    Wow, wat zijn handbogen duur zeg! Pfoei!
    Intussen heb ik wel een paar truitjes voor S gevonden, maar ik ga idd nog wel even in een (grotere) H&M kijken.
    Fijn dat D er baat bij heeft, bij de osteopaat!
    Gezellige plannen dus voor kerst, en als ze niks lust dan eet ze maar niks!
    Vind ik altijd zo irritant, maar het scheelt dat ik gewoon alles eet wat er voor mn neus geschoven wordt. (Ja juul, dat is aan me te zien :p dacht, zal het zelf maar vast zeggen :D)

Juul, tja speen in prullebak, ik weet niet of ik dat al durf :p
    Lekkerrrr, dat ie zo goed heeft doorgeslapen! Hopelijk houdt ie dat vol :)
    Lego/playmobil alweer uitgezocht?

Sucre: oei zowat allemaal ziek geweest dus, en die kleine man is goed beschermd! Heeft ie goed voor mekaar ;)

Hier: moe dus! Weet niet wat het is, maar vandaag echt bloedjechagrijnig en voel me gewoon ook niet helemaal toppie. Misschien komt dat wel door de gebroken nachten van de afgelopen week, ik ben zo vaak wakker geweest, bah!
    Wel een taart gemaakt voor een klein vriendje dat morgen z'n 3e verjaardag viert.

Morgen dus verjaardag, verder hoop ik dat ik even lekker kan bijslapen!

Fijne avond allemaal!

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hoi, zwaai, doei

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wat is het hier rustig!!!

Ien, taart geslaagd? Hoe is het met de cgaho nu? Knuf!

Supernova, idd goed om het hoofdeind hoger te zetten. Neemt de druk op de oortjes af als ze verkouden zijn.

Meid, leukleuk, gourmetten. Alleen het huis gaat er altijd zo van stinken, dat vind ik zo jammer.
    Leuk dat bijna-hub en pak heeft! Spannend he!
    En bruine bonen, jammie!!!
    Ik mis ook tijd voor mezelf... pfff....

Anke, hoe gaat het met je meisje?

Hier alles goed.
    Gisteren kerstinkopen gedaan.
    Kerstavond komen alle vrienden hier, iedereen neemt wat hapjes mee. 1e kerstdag gaan we naar mijn ouders en 2e kerstdag naar zwager + aanstaande en schoonouders komen dan ook.
    Erg druk dus, maar vast ook erg gezellig!

Gisteravond heeft Daan voor het eerst in de kinderstoel gezeten aan de eettafel. Hij vond het prachtig. Ik had wat speeltjes op tafel gelegd en hij zat er als een gek tegen aan te meppen. Merk wel dat de stoel nog wat groot is, heb even een handdoek tegen zijn zij gelegd, anders was het wat wankel allemaal.

Heb vanmiddag lekker hachee gemaakt, staat nu te pruttelen. Heb er zin in!!

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Sucre: zag je foto op FB. Gaaf! M kan dat nog niet hoor in een stoel zitten, te weinig kracht in zijn nek / rug.

Maar het is inderdaad erg rustig hier. Ien is aan het hardlopen denk ik ;)

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    *proest* jij bent echt grappig! :D

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hahahahahahha, *proest!!!* :D:D:D:D:D:D

Ahhhhh, Ienke.... :);):p

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Helloooo!

Oh Nova, snap precies wat je bedoelt met dat 'losser'. Broertje van Y had precies hetzelfde, dus herkenbaar.

Vriend verlost van kies dus? Heeft hij er nog last van?

@Meid, bruine bonen vielen in de smaak dus? Goeie! Lekker gezond! Krijgt die vast van die ranzige bruine stukjes in zijn p***. Oh sorrryyyyyy, ik dacht; tis al wel weer even geleden dat ik zulke praat voorbij zag komen, dus.... dan mag het toch?

Trouwpak? Ieks, spannend! En was jij al helemaal geslaagd trouwens?

@Ien, heeft hub de kolf gefixed? Nieuw rubbertje er omheen gekregen? :D

@Kerst: leuke programma's zie ik voorbij komen. Wij gaan, of had ik dat al verteld? kerst vieren in de buurt van Ien en Anke; bij mijn zus in Delft dus. Blijven ook een nachtje slapen, wel zo gezellig. Oh en van 24 op 25 heb ik slaapdienst, dus maar eens kijken met hoeveel clienten we zijn, en er een gezellig avondje van maken. Kerstboom staat al en interne verhuizing is achter de rug, dus de rust is teruggekeerd. Gelukkig! :D

@Sucre, leuke foto van Daan aan tafel! Toevallig hier ook eens geprobeerd. Ik heb nog een tussendoor stoel/tafeltje, hem daar vanavond eens ingepropt. Hij had het erg naar zijn zin, maar voor korte duur hoor. Hij was al moe en dan is zitten toch een beetje too much. Kwam op zolder wel al het trip trap kussentje en riempje tegen, de stoel staat nog bij mijn moeder. Zal een volle bak worden hier aan tafel, 3 TT stoelen... er zal wel weer een gewone stoel naar zolder gaan ;)

Oh, ik ga er een eind aan breien, ben echt moe, duik mijn bed in. Oh trouwens, nog wel een leuk geintje uitgehaald vandaag met de oudste. Ze hebben zo'n speeltentje boven, daar een van peperkoek met beetje water gedraaide drol in gelegd. Daarna zei D. tegen hub: 'kom, we gaan in de tent spelen' en kroop er vast in, riep toen uit: 'papaaaa, kijk de poes heeft in de tent gepoept!' D en ik stiekem in een deuk want wij wisten dat dat peperkoek was, hub niet. Die kwam dus al met een wc papiertje aan om het 'drolletje' uit de tent te vissen, hihi ;)

Trusten! En sorry voor alles dat ik vergeten ben, geen puf, morgen meer!

10. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Julia: LOL, hub al helemaal klaar om de strijd met een nepdrolletje aan te gaan. Ik zie het zo voor me :D.

Vriend heeft aanzienlijk minder pijn dan de vorige keer (nu was de vorige keer ook wel heel extreem), maar zoals het een beetje man betaamd kan hij heel zielig doen. Ik mag hem vooral niet aan het lachen maken :p, want dat doet auw. En daarstraks sloeg ik per ongeluk met m'n arm tegen z'n wang (in bed en het was donker, en nee, niets spannends verder, ik draaide me gewoon om :D). Hij vroeg vanavond aan mij: ' denk je dat ik met de kerst gewoon kan eten?' ;) :p :D Ach, en anders hebben we altijd de blender nog!

Vandaag heb ik me officieel aangemeld als lid bij de handboogvereniging, whooohooo! Ik happy! Nu nog een boog, maar eerst flink sparen!

11. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen allen! *zwaai*

Op naar de Sligro voor inkopen voor kerst desert!

Laters!

12. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Morning!

Sucre: ja de taart is gelukt, en hij was nog lekker ook :D
    Chagie bui is wel weer over hoor! Gelukkig maar, ik zit vooral mezelf dan echt mega in de weg.
    O wat wordt die Daan van jou groot!! Al in de kinderstoel, stoer man dat ie al lekker bij jullie aan tafel zat!
    Ik ga hub van de week ook maar eens lief aankijken of ie die van S in elkaar wil zetten.

Bd, ik pieste echt zowat in mn broek door die opmerking van jou! Haha, muts :D

Juul, wat een poep praat weer jij! En typisch iets voor jou, zo'n drol van peperkoek :D Haha, had D niet stiekem mega veel lol dat zn pa erin trapte?
    Oja, lag in een deuk. Ien, Le-Zen! sollie...

Nova, haha jouw vriend heeft het dus erg moeilijk nu... achhh hahaha, of ie met kerst wel kan eten.. nou idd, gewoon alles in de blender, biefstukkie, aardappeltjes, stoofpeertjes, hoppa! *kots*
    Shop se!

Ik dacht, ik ga even bij mn moeder koffie drinken. Maar die is weer eens de hort op. Dan gaan we zo maar eens naar de winkels.. Ff eruit! Kan S lekker in de kinderwagen slapen.

Doei!

13. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ohhh ik zie net hachee voorbij komen, jammie! *denk nu aan mijn wortels met aardappels en speklapje voor vanavond* jammer, kan het nu niet meer maken, maar volgende week vakantie dus dan kan het lekker een hele dag op staan!

@sucre, was het lekker? heb je voor vanavond nog een beetje, want dat is het aller lekkerste.
    ik zag een foto van daan in de stoel op hyves, wat lijkt ie al groot zo! en zo'n kop haar, cool!
    senn is nog een kale knikker, haha!

@ja hoor julia, kon je het weer niet laten, met je poep! ik wist het voordat ik over de bruine bonen schreef, maar nu we het er toch over hebben, er zaten allemaal donkere stukjes in zijn poep, jak! en je geintjes ook al over poep, wel een goeie trouwens!

iedereen aan het hardlopen??? volgens mij ben ik de enige die helemaal niks aan sport doe...en ga er niet aan beginnen ook!

vanmiddag even met de jongens naar gemeentehuis voor id aanvragen, nu is het nog goedkoop.

zijn jullie wel eens op vakantie geweest in portugal??en en en?of zijn jullie nog helemaal niet bezig met vakantie volgend jaar?
    ik heb wel een leuk app. gezien in de algarve.
    normaal ben ik helemaal griekenland fan, maar of dat nu zo verstandig is...straks dikke staking daar ofzo.

ga zo s. maar even uit bed halen, moeten om 16;00uur bij gemeentehuis zijn...

tot snel weer!

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ja Portugal - Ikke! Maar niet de Algarve. Sollie! Wij hebben in het voorjaar van 2010, 3 weken een rondreis in Portugal gemaakt. Vlogen op Lissabon en daar een paar dagen sightseeing, op dag 4 een auto gehuurd (van te voren al) en toen op de bonnefooi richting Porto. In de tussentijd op 3 verschillende plekken een appartementje/huisje gehuurd. Echt mega mooi en een super vakantie gehad. Was laagseizoen, dus we hadden altijd keus qua verblijf, en wat een heerlijk volk. Erg sympathiek. Dikke aanrader dus.

Maar goed, meeste mensen gaan toch liever voor een vakantie op 1 plek, dus dan is de Algarve misschien wel iets inderdaad? Al hou ik niet zo van die toeristische plekken waar men echt leeft van het toerisme. Maar goed, snap ook dat je, als je op zomervakantie gaat, je dan weinig keus hebt.

Wij gaan in de zomer naar Bg, zwarte zee. (ook veel toerisme, maar t dorpje waar we naartoe gaan voornamelijk bulgaars volk, dat voelt dan minder erg, haha) maar in de lente willen we ook ergens naartoe. Iemand in Sicilië of Montenegro geweest? Wij willen die kant op, dan komt namelijk de broer van hub met gezin ook. Beetje halverwege dus. ;) Croatie mag ook, ben ik wel geweest, maar al best een tijd terug, dus als iemand tips heeft?

Ah Nova, arme hub. En Ien, getver, alles in de blender. Ik zie het helemaal voor me, brrrrrrr

*poeppraat: ik kan het iedereen aanraden "peperPoep" zoals mijn middelste het noemde, echt een leuk grapje om met je kind uit te halen, dikke pret.

Zo, ik nok hem! Doei!

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    BD, wij doen D ook max 10 minuten in de stoel hoor. Maar zijn nek houdt het goed vol. Maar goed, hij is ook meer dan een maand ouder.

Juul, geweldig zo'n tafel met 3 kinderstoelen. Wat een rijkdom dan he. Leuke grap van de peperkoek!!
    Wouw, leuke vakantie, zo crossen door Portugal. Jullie zijn wel avontuurlijk he, jullie doen het gewoon lekker. Geweldig!!
    Kroatie, daar ben ik heeeeeeeeeeeeel vaak geweest dus kan je veel tips geven. Superaanrader!!

Supernova, leuk dat je je hebt aangemeld!!
    Die blender komt misschien wel van pas ja. Hoop het niet voor hem. Wat voor desert gaan jullie maken?

Ien, wat voor taart was het?

Meid, de hachee was heerlijk!!! Lekker donker bier, appelstroop en bruine suiker. En sjalotjes erbij, jammieeeeeeeeeee!! helaas ging alles op, het was te lekker!
    Ja, mijn kleine man heeft echt heel veel haar. Heeft ie van mij, lol.
    Je hebt een compagnon, ik sport ook niet. Alleen in gedachten, haha. Wil wel echt wat gaan doen, maar kan me er niet toe zetten, erg he.
    Geen ervaring met Portugal, helaas.

Ik sluit ook af, weer 3 dagen werken, dus weinig online.
    Truste allemaal!!

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Brakke nacht, drukke dag, avondje weg dus niet online vandaag

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hier ongeveer exact hetzelfde als bd! Later!

18. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik kom me ook weer even melden, wat een reacties weer ;)

@ broer, hij is 24 dus is nogal eens vaag van spraak. Bleek hij vorige week een gesprek met de anasthesist te hebben en hij is nu onder het mes. Hij heeft niet zomaar een knobbeltje (zoals hij anderen liet denken), maar zowat een borst aan de zijkant/onder zijn oksel. Ookal is het bloed/ct scan goed, toch denken ze nog steeds richting (non)hodgkin. In ieder geval vandaag dus de operatie en dan 30 december de uitslag.

@ Ien & BD, ookal een brakke nacht. Hebben jullie enig idee waar het door komt? Ik heb geen flauw benul en ik zou het zo graag weten, want ik wil wat meer slaap.

@ Julia, ahhh jij houdt het dus niet alleen bij poeppraat. Wat zullen ze dubbel hebben gelegen van het lachen :D

@ meid, jij ookal een ID aangevraagd. Hier heb ik een afspraak gemaakt voor volgende week donderdag. Gelukkig kan dat hier bij de gemeente.

@ BD, heerlijke humor mbt Ien en het hardlopen, geweldig hahaha. De reacties na je post zijn trouwens ook komisch.:D

Hier eerste kerstdag bij schoonmams en stiefschoonpaps. Tweede kerstdag bij mijn moeder en bonuspapa. Ik heb hele leuke kleertjes gekocht..

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Schoonmams, stiefschoonpaps en bonuspapa... Annelies, tis maar goed dat jouw vent een Nederlander is want die van mij zou er geen drol van snappen! :D

Hier ook te weinig slaap en mega drukke dag voor de boeg. Boehoeeeeee!!!!

20. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    hahaha het geeft ook een hoop gevoel weer he ;)

Succes met de dag die volgt, je sleept je er vast wel doorheen.

T. heeft een nieuwe hobby; ze zit de hele tijd met dr voeten in dr mond :D

Owww operatie is voorbij, nu maar duimen

Deel Deze Pagina