Tessa heeft lactulose van de huisarts gekregen. Het moet nu makkelijker en beter gaan binnen vier dagen, anders krijgt ze iets anders. Reken maar dat als ze nu nog vier dagen niet poept, ik bij de huisarts sta Het is wel erg sneu; ze heeft er duidelijk last van. @ daffiee, geen idee of het normaal is dat ze zo begint te huilen. Wel enorm leuk dat je partner zo goed is in het geven van flesjes. Super dat je koffiemachine zo goed bevalt, zal me toch iets zijn wanneer je er niet tevreden over zou zijn. @ Ien, jep ik heb zeer zeker geboft met mijn tweede familie. Het is heel erg zielig dat zijn oudste is overleden, maar gelukkig praat hij er gewoon over. Dat moet ook, hij hoort er gewoon bij. Hoe is het vandaag met S. gegaan ?? Nog steeds zo aan het regelen?
vanavond een avondje alleen thuis, vriend heeft een kerstdiner en borrel van zijn werk. dus ik verwacht hem voorlopig nog niet terug. wat een gevlieg vandaag zeg, had vanmorgen om 9;40 afspraak op cb en bij de kinderfysio om 10;30, moet makkelijk lukken zou je zeggen, maar op een of andere manier was ik toch 5min te laat bij de fysio. s. heeft nog steeds een voorkeurshouding, dacht dat hij er van af was, maar het viel me erg op de laatste tijd, als ie omdraait dat ie dat altijd over rechts doet... bij cb was alles goed, ze vond hem vlot in ontwikkeling, hij was nu 68cm en 7400gram. @daffie, hoe was het met J bij cb? wat leuk dat ze je man een echte expert noemen.lijkt me erg lastig dat ze moeilijk de fles door iemand anders wil hebben. @anneliesje, oh arm meisje, hopelijk werkt dit goed voor haar, want ik weet nog wel na de bevalling dat ik voelde dat ik naar de wc moest, maar niet lukte, is niet leuk. ben vandaag voor het kerstdiner nog opzoek gegaan naar parelhoen...kon nergens vinden,die zou ik vullen met abrikosen en kruiden en dan met honing jus, de boel maar omgegooid en we doen het nu maar met varkenshaas, kan je ook prima vullen.haha.niet te moeilijk doen.
Hopelijk helpt de lactulose Annelies! Wat je eventueel ook zou kunnen doen, is haar een paar dagen pruim geven (maar dat doe je misschien al?). Ik heb tijdens mn zwangerschap veel gedroogde pruimen gegeten, die liet ik een nachtje wellen in een bakje met water, dan werden ze lekker zacht. Hielp bij mij wel aardig tegen verstopping. Meid, o jouw vent ook al een kerstdiner van zn werk! De mijne ook, en het is ook zijn laatste avond. Hij smste net dat het "wek gezellig" was, als hij zulke typfouten gaat maken weet ik meestal wel hoe laat het ongeveer is. Hij blijft dan daar slapen en komt morgen naar huis. Trouwens, Anke, moest gelijk aan jou denken toen ik dat berichtje met spelfouten las, hihi, dronken droppie! Meid, S en S lopen ongeveer gelijk op! S is ook 68 cm, en 7560 gram. Wat balen dat S nog steeds een voorkeurshouding heeft, hopelijk kom je er gauw vanaf nu! Succes met je varkenshaas S heeft een vreemd dagje. Hij kan zichzelf slecht vermaken, dus ik liep veel met hem rond. Hij heeft wel een paar keer geslapen, ik heb ook een klein tukkie kunnen doen. Daarna nam ik hem mee naar beneden, viel hij weer in slaap op mn arm! En daar heeft ie nog een uur geslapen. Vreemd gevalletje hoor! Ik ga hem zo nog even voeden en dan kan hij hopelijk gauw naar bed, en z'n moeder ook Fijne avond!
Kom van de week uitgebreid lezen en antwoorden. Voor nu even een korte vraag. Morgen gaan we groente geven. Waar zijn jullie mee begonnen; bloemkool, wortels?
Mogge! Vannacht heeft s het weer begrepen! Ik lag er ook al vroeg in, dus kon aardig wat slaap meepikken. Alleen kwam hub toch nog thuis om 0:00 (had dus toch niet gedronken, t was dus een typefout haha) en toen kon ik de slaap niet meer vatten. Uiteindelijk een uurtje later weer in slaap gevallen en nu ging de wekker natuurlijk veeeeeels te vroeg! Gaaap! Wordt een druk dagje, leuk!
Mogge allen! Speenkettingen zijn af en goed gelukt, vind ik. Heb foto's gemaakt en ik ga ze straks even uploaden.Dan show ik gelijk D's kerst outfit! Annelies: He bah, verstopping. Ik heb gelezen dat Roosvice Laxo hier goed tegen kan helpen, maar ik zie dat je al iets van de huisarts hebt. Misschien toch handig om even te onthouden. Wat gaaf dat het zo klikt met je bonuspapa! Moet ook voor je moeder heel fijn zijn. Het is en blijft vaak toch lastig na een scheiding, helemaal met kinderen. Maar zo te horen heb jij zeker geboft! Daffie: naaimachine bedienen is niet zo heel moeilijk hoor. Ik mocht nooit aan de naaimachine van m'n moeder komen en zij had nooit tijd om er samen met mij meer bezig te zijn. Vandaar dat ik een aantal jaar geleden een goedkope naaimachine heb gekocht en zelf maar ben gaan klungelen. Wat grappig dat je man zo goed is in flesjes geven. Momenteel kan alleen ik flesjes geven, bij vriend drinkt D ze niet leeg, misschien een soort eenkennigheid? Meid: he balen dat S stiekem toch nog een voorkeurshouding heeft. Hier draait D voornamelijk over links, ook vanwege z'n voorkeurshouding, al moet ik zeggen dat het steeds minder wordt. Hoe was het bij de fysio? Ient: Bij jou ook al een vreemde dag, dan kunnen we elkaar wederom de hand schudden. D is hier ook steeds onrustig en vraagt veel aandacht. Misschien inderdaad toch een fase. Haha, hub stiekem toch niet dronken. Irritant is dat he, als je de slaap niet meer kan vatten. Hier dus ook een beetje rare dagen. Kleine man uit z'n doen, en ik veel aan het piekeren, wat de nachtrust niet echt ten goede komt. Vanavond nog wat laatste boodschappen voor de kerst doen, en dan vind ik het prima!
@Ien, ah wat lekker dat S weer door geslapen heeft! Nu jij zelf nog. Maar wat moet jij er trouwens vroeg uit zeg. @Annelies, hopelijk helpt de lactulose snel. Heeft ze ondertussen alweer gepoept? Ik hoop het wel. @Meid, ah jij dus ook al bij het cb geweest. Lekker gegroeid zo te lezen. Strakke planning hoor met de fysio. Hopen dat S snel van zijn voorkeurshouding af is. @Supernova, o een naaimachine zou goed te leren moeten zijn dus? Misschien maar eens een keer 1 kopen, het is hier wel weer een keer tijd voor een nieuwe hobby. Oei, alleen jij kan de flesjes geven. Vind je dat niet vervelend? Toen J fles weigerde en alleen ik haar dus voeding kon geven voelde ik me best opgesloten. Gister naar het cb geweest. J was gelukkig goed gegroeid, op dezelfde lijn als de vorige keer. Ze is nu ruim 63 cm en bijna 6,9 kg. Verder heeft ze de verpleegkundige daar helemaal ingepakt. Ze was echt supervrolijk en zat constant te lachen! Gelukkig heeft ze ook helemaal geen last gehad van de prikjes. Ze was juist extra vrolijk, hihi dat gekke meisje.
Daffie: Fijn dat je meisje niet zoveel last heeft van de prikjes! Lekker gegroeid, mooi! Ik vind het wel vervelend om zelf steeds maar de fles te geven, maar bij vriend gaat D alleen maar lopen geinen, lachen, speen eruit werken met tong. Ik ben juist blij dat hij weer lekker drinkt, dus dan maar zelf geven. Als je echt graag wilt leren naaien zou je ook eens kunnen kijken voor een cursus. Hoeft vaak niet duur te zijn en je leert ook patronen maken en vanuit een patroon te werken. Iets wat ik absoluut niet kan. (maar nog wel wil gaan leren) Ik wil je ook wel wat basics leren hoor, maar ik weet niet waar je woont . Hier de beloofde foto's, voor de foto van D in z'n kerstoutfit moeten jullie even in mijn album gaan kijken.
Ik vergeet er nog even bij te vertellen dat de speenkettingen (of eigenlijk koorden) niet voldoen aan bepaalde wettelijke eisen. Ik vind het ook geen speelgoed, en het zal alleen gebruikt worden onder toezicht en onderweg (buggy, maxi cosi). Want de keren dat ik bijna een speen kwijt was is niet meer op 1 hand te tellen . De speenkoorden zijn die met het clipje, de andere zijn sleutel hangers/koorden.
Zo, ik ben er weer. Hoe gaat ie hier dames? Kerstdrukte of valt het mee? Hier is die kerstdrukte weer voorbij, da's best lekker zo voordat kerst echt begonnen is! Gisteren oudste kerstdiner op school waarvoor ik aan het kokkerellen ben geslagen en ik had tevens kerstdiner op het werk, dus daarvoor heb ik ook in de keuken gestaan. Het was allemaal gezellig maar was blij toen ik mijn bed in dook gisteravond! @Annelies, wat heftig joh, dat hij zijn oudste zoontje verloren heeft. Daar zullen jullie/hij zo rond de feestdagen vast even extra bij stil staan. Hoe gaat het met je broer? Trekt die de spanning een beetje? Nog een week tot de uitslag.... @Nova, heftig lijkt het me, om afgekeurd te worden zeg... poeh. Dat gaat je vast niet in de koude kleren zitten, al zal het misscien de beste oplossing zijn. *knuff*. Goed zo, verwen jezelf maar goed met boogschiet spul. Speen al gegeven aan spa, of wacht je tot de feestdagen? @Ikeastoel: ohhh dieeeee!!!!! Die lelijke maar praktische! Ja, heb er ook 1. Eens bij mij om de hoek (2e hands) voor 5 euro gekocht, hahah! Neeeee, zo'n pinnige piel dat ik er geen 12 euro voor uit wil geven ben ik niet, maar naar Ikea ben ik een half uur onderweg en ik had toen met spoed een tijdelijke stoel nodig. Hij staat nu trouwens bij mijn moeder in de berging, als extra, want zij heeft ook gewoon standaard een houten kinderstoel aan tafel staan en mijn 3e TT stoel staat daar ook te wachten tot Y erin kan. @Anke, al vakantie, of moet je vandaag nog? @Daf, hier gaat het 's nachts zoals bij jou. 1 nachtvoeding. Meestal rond 04/05u. We zijn wel aan het fruit geslagen hier en met succes. een (kleine banaan) of peer gaan er met gemak in. Zo eens een paar worteltjes klaarmaken voor eind vd middag. Ben benieuwd, zal een lekkere kliederzooi worden Lekker sauna! Ik krijg er mijn vent niet in. Hij is niet preuts ofzo, maar vindt het veels te warm daar.... tja. Geef hem een besneeuwde berg en een slaapzak en hij voelt zich beter thuis. Oh Anke, in 8jr, 3x naar de Ikea? Dat kan maar 1 ding betekenen, je hebt gewoon teveel geld, haha! Goh Annelies, herkenbaar scheidingsdrama zeg, hier hetzelfde, alleen was ik 16 en zat in 4havo.... Gaan ze nu een beetje normaal met elkaar om? Hier gelukkig wel. Het heeft een paar jaar in stilte geduurd, maar nu kunnen ze prima met elkaar overweg. Mijn zus woont in Delft, daar gaan we nu ook naartoe met kerst, maar ook met verjaardagen enzo rijden mijn ouders altijd samen die kant op. Ze hebben zelfs een paar jaar terug hun 40jr 'goede verstandshouding' gevierd op de dag dat ze eigenlijk 40 jr getrouwd zouden zijn. Wel samen met kinderen en kleinkinderen dan he?! @Ien, jij blij met een gewone nacht, laat hij het nu in zijn oren knopen, en anders moet je hem daar even bij helpen! Ik duik even mijn nest in voordat ik mijn zoon bij een vriendje moet ophalen. Doei
Nou, zullen we dan onderweg naar elkaar zwaaien? Wij rijden 2de kerstdag van Delft naar Nijmegen namelijk @Daffiee, goeie dat jullie prul geen last heeft van de vacc. Kan die van ons wat van leren
@Supernova, wat een toffe speenkoordjes! Krijg nu helemaal zin om ook dat soort dingen te maken. Zou wel in de leer bij je willen, maar ik woon helemaal aan de andere kant van het land (overijssel). @Julia, jij TT stoelen, bevallen ze? Ik wil miss ook die kopen. Leuk dat het fruit zo goed gaat! Ik kan ook niet wachten het te gaan geven. Haha, bij jou de kerstdrukte al voorbij? Hier moet het nog beginnen. Ja, ik was wel blij dat J geen last had van de prikjes, maar dat mocht ook wel nadat ze 2 weken achter elkaar op en af ziek was geweest. Ze had haar portie wel al gehad. Zo, nu weer even wordfeud.
Daf, ja ik vind ze ideaal, die TT stoelen. Wel prijzig, ik heb ze 2de hands en dan ook nog eens cadeau. Kreeg ze telkens van mijn ouders bij de geboortes, die wilden overigens best nieuwe kopen, maar ik hecht daar niet zo'n waarde aan.... He, ik ga eten, later!! Ps. Ien, kerstdrukte overleefd?
ons kleintje: fijn wat van je te horen en nog goed nieuws ook. Super! Nova: jee balen dat je bent afgekeurd. Kunnen ze je eventueel aangepast werk aanbieden? Anneliesje: bonuspapa. Nog nooit van gehoord, maar goed gevonden Hoe is het nu met T, gaat de ontlasting al beter? Daffie: jij lekker weg geweest. Heerlijk, alhoewel je je kleintje dan wel mist natuurlijk. Ien: dus S ust graag bloemkool? hier vandaag voor het eerst geprobeerd, maar meneer trekt er nu niet de meest charmante gezichten bij haha. Morgen maar weer proberen. Hoe was het op het werk, zo druk als je verwacht had? Zo hehe, weer een beetje bij. Sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb hoor Afgelopen week erg druk, ziek kind, zelf oorontsteking en erg druk op mijn werk. Maandag met M op het CB geweest; 7315 gram en 69cm. Prima in orde zeiden ze. Ook weer prikjes gehad, maar (gelukkig!) weer geen last gehad. Oudste ontzettende verkouden, snachts steeds wakker, door het slijm al 3x overgegeven en net tijdens het eten in slaap gevallen hihi. Ligt nu lekker in zijn bedje te knorren (nu maar hopen dat het morgen geen 6u is). Vandaag een ID kaart voor M aan gaan vragen, scheelt echt een hoop; 9 euro of vanaf 1-1 30 euro! Over een weekje ligt ie klaar. Morgen werken, maandag en dinsdag werken, dus er komt een drukke periode aan. De drukste weken op het werk, maar ook wel de leukste. Morgenavond gaan we gezellig met het gezin aan de gourmet (lekker origineel). Oudste heeft het nu al over pannekoeken bakken Zondag gaan we naar schoonouders om te dineren, en maandag naar mijn ouders voor brunch (daarna werken). Meestal proberen we het op 1 dag te plannen zodat we de andere dag voor ons zelf hebben, maar dat lukte dit jaar niet helaas. Zal morgen nog wel even langskomen om te kijken, maar reageren zal denk ik niet meer lukken. Wil jullie dus allemaal alvast een hele leuke en gezellige kerst wensen!!
Hoi allemaal! Het was idd poepiedruk vandaag, maar wel gezellig! Had alleen geen voeten meer over aan het eind vd dag. Heb net s naar bed gebracht en ben zelf vet aso met een boek in bed gaan liggen. Sorry hub! Heb het even nodig. Ben zo moe! Sorry voor ego, morgen weer sociaal. Doei! Ps o bd, s trekt ook bij de eerste 5-10 happen een vies gezicht maar daarna gaat het er gewoon makkelijk in. Had een aantal porties gemaakt en ingevroren, nu is de bloemkool op. Morgen weer een nieuw projectje, nog even verzinnen wat het gaat worden!
Hallo dames, zwaai! Hier en daar wel wat gelezen maar even de puf niet om te reageren. Gisterochtend presentatie, ging goed en toen vakantie... Nu strontverkouden, vol snot en zwaar hoofd... Gister om 9u in bed, vanavond zal het niet veel later zijn. Tis dat er nog een was in de machine zit... Einde ego Bd hoor dat jij er weer bovenop bent, fijn. Sucre, las op fb dat er toch iets niet goed was, hopelijk helpen de medicijnen snel en voel je je weer beter en vooral niet meer zo moe! Nova, speenkoorden etc zien er goed uit en dat pakje van D is heel sjiek! Ien, lekker uitpuffen in bed met een boek, heerlijk! Julia 2e kerstdag rijden we achter elkaar aan over de A12 of de A15, ik ga die dag richting Nijmegen! Kunnen we heel lang zwaaien, hihi Oja B heeft vandaag wat hapjes wortelpuree gehad, geen gekke gezichten en ze at eigenlijk wel netjes. Heuh, tot papa ging voeren want die vond het wel goed dat ze zelf dr lepel vasthield . Vanavond ook weer alles op gaat helemaal goed! Oja hier inmiddels ook een Tripp trapp gekocht, we hadden nog een flink bedrag aan vvv bonnen liggen van ons trouwen, dit vonden we wel een mooie besteding. Nou toch nog een heel verhaal, als ik eenmaal begin... Tot later!
WORTEEEELLLLLLL!!!!! Hier vandaag voor de 1e keer en ging in 1 keer goed, zonder vieze bekken. Peer vanmorgen ook trouwens: hap-slurp-weg! Lees ze! Welk boek? Oh enne....ja heb je haar weer met dr gepoep, maare ff serieus, wat voor kleur poep hebben jullie babies (en dan degene die al goed aan het fruit/groente zijn)?