De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ meid, wat vervelend dat S. nog steeds een voorkeurhouding heeft, maar hier heeft T. het ook nog steeds hoor ;) Ze is alleen zo bewegelijk dat je er gelukkig qua afplatting niets van ziet. Wat een lekker gewicht heeft hij.
    Varkenshaas is toch net zo lekker ? Parelhoen is volgens mij best lastig te krijgen.

@ Ien, wat zal jij een drukke dag hebben gehad, pfff heb het wel met je te doen hoor. Hopelijk heeft S. voorlopig niet al te veel vreemde dagen. Grappig dat je gelijk dacht dat je hubby genoeg zou hebben gedronken, terwijl het niet zo was :D
    Gewoon lekker aso zijn vanavond hoor, dat heb je wel verdiend.

@ nova, zit in roosvicee niet veel suiker?? Ik heb eigenlijk geen idee, maar ik kan het altijd in huis halen. De pruimen van Ien zijn ook een goed idee. Wat vervelend dat D. zijn dag ook niet had.
    Je spenenkettingen zijn erg mooi geworden, maar je manneke in kerstoutfit is mooier :)

@ Daffiee, ookal zo'n leuk CB, heerlijk dat je dametje in haar noppies was. Nog beter dat ze geen last van de prikjes heeft gehad.

@ Julia, wat lekker dat bij jou de kerstdrukte alweer voorbij is (ik wil ruilen !!) Met mijn broer gaat het wel, hij is nu lekker even met zijn partner een nachtje weg (er even tussenuit). Nog een weekje en dan de positieve uitslag (ik vertik het om negatief te denken).
    Wat lekker dat je ouders nu tenminste weer door één deur kunnen. Bij mij ligt het iets anders (nou je iets is nog een beetje licht uitgedrukt). Mijn vader vertikt het, 12 jaar na dato, om met mijn moeder in één kamer te zijn. Ik ben er zo gigantisch klaar mee dat ik nu grenzen heb aangegeven, anders zit ik er nog steeds mee (emotioneel dan). Ik snap niet hoe een volwassen man van 58 zich nog steeds als een verwend snotjonk van 4 kan gedragen ;)

Heb je nog een beetje kunnen bijslapen ? Wat mooi dat de bijvoeding zo goed gaat.

@ BD, wat is M. heerlijk gegroeid. Ah jij gaat ookal een ID kaart aanvragen. Geniet van de aankomende drukke dagen.

@ Anke, beterschap. Bah wat een manier om je vakantie te beginnen. Welke TT heb je gekocht (kleur?)

@ poepverhaal (dank je julia), T heeft gepoept, maar er duidelijk nog last van. Dus voorlopig nog even aan de lactulose. Ze kan zo zielig huilen wanneer ze pijn heeft. De poepkleur is hier nog steeds gelig :)

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Anke, we gaan niet alleen heeeuuuul lang naar elkaar zwaaien, moet je kijken hoe goed wij samen kunnen spammen hier! (zie tijdstip!)

Auw, zwaar hoofd? Ben jij er zo eentje als mijn hub die ALTIJD tijdens zijn vakanties ziek is? Duik er vroeg in, kan je man de was niet even ophangen (is standaard hier, hihi, ik laat het er zelfs heel aso inzitten als die al klaar is en ik naar bed ga....)

@Annelies, ah balen dat ze er nog last van heeft. Zielig die kleintjes met pijn. Hopelijk snel over.

Jee, dat jouw vader nog steeds niet in 1 kamer wil zijn met je moeder. Hhmmm... da's niet alleen vervelend maar ook erg onhandig! Denk je dat het ooit nog anders zal worden?

Met kerstdrukte voorbij bedoelde ik vooral het koken enzo. Weekendje Delft met 2 neefjes (waarvan er 1 echt knoerdhard praat om helemaal het heen en weer van te krijgen) 1 nichtje, een broer waar ik een boek over kan schrijven heb ik nog in het vooruitzicht. Ouders gaan ook mee, en ik ben natuurlijk blij mijn zusje weer eens te zien, zwager ook. Zal vast heel gezellig worden hoor, maar wel DRUK!

Maar! Ik hoef niet te koken en daar kan ik NU al van genieten!

Ien, doen we nog aan het zwaai date op de snelweg? Of wil je nu niet meer, nu ik op de terugweg al een date met Anke heb :D

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Goeiemorgen allemaal!! :D

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Morning!! :) Zometeen reageer ik weer, nu even boodschappenlijstje maken en gelijk maar even naar de winkel voordat alles op is :D

5. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @bd, ben begonnen met doperwtjes [uit potje] maar vond ie helemaal niet lekker, wat s wel erg lekker vind is bruine bonen, wortels met aardappels en sperziebonen.
    gewoon even kijken dus wat ie lekker vind, van de week zelfgemaakte worteltjes geprakt,maar toen ging ie kokhalzen, waarschijnlijk door de stukjes, haha
    wat is m al groot zeg, een van de jongste hier, maar wel de grootste volgens mij.

@supernova, wat handig dat jij dat zelf kan maken zeg! s heeft er een van nijntje, een hele leuken, alleen hij sabbelt er steeds aan dus dat ding is vaak doorweekt van de kwijl.

@anke, he balen zeg, nu vakantie en niet fit, is vaak zo he, aan het eind van het jaar nog even rennen en vliegen om alles af te krijgen en zodra je van rust hebt, begint de elende.
    go wat ben ik blij dat ik geen kapster meer ben, dit was altijd zo'n stressie week en van vrij of vakantie was echt geen spraken, hoe durfde we het aan te vragen..en nu, ik heb vakantie!!! yehh, voor het eerst in 12 jaar, heerlijk!

iedereen lekker druk met de feestdagen? ik was net nog even bij de c1000 maar het viel gelukkig mee met de drukte.

vanmiddag op kraamvisite bij een nichtje die zoon heeft gehad, gezellig!

nou meiden
    hele fijne feestdagen en geniet ervan!

6. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bd, wo wat een grote is M! Ah zielig voor de oudste dat hij zo ziek is. Hopelijk is het met kerst over, jullie hebben een druk programma zie ik.

@Ien, gister een drukke werkdag voor jou dus. Nou dan mag je toch ook prima uitrusten. Lekker luieren op de bank, heerlijk toch!

@Anke, ah jullie ook een TT stoel. Hopen dat je snel weer beter bent voor de kerst.

@Annelies, fijn dat T gepoept heeft (haha dat klinkt vast best vreemd voor mensen die geen kinderen hebben;)). Nu hopen dat ze straks nog een keer wat doet.

@Julia, jij hebt een hoop jonge nichtjes en neefjes of niet? Ik lees vaak dat je op vakantie of nu met kerst met een heleboel kleine kinderen viert.

@Meid, voor het eerst sinds lange tijd dus lekker vrij voor jou!:) Veel plezier op kraamvisite

Vandaag de stad in geweest. Omg:$, dat was druk! Allemaal kerstcadeautjes gekocht, blij dat dat weer gedaan is. Morgen naar mijn ouders en overmorgen naar die van mijn man.

Iedereen alvast een FIJNE KERST toegewenst!

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Sorry, rea komt later! Nu zingen met koor in kerstnachtdienst!

Fijne kerst meiden!!!

8. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Iedereen is vast aan het genieten van kerstavond en all you need is love :D

@ julia, ik heb het sterke vermoeden dat het nooit beter zal gaan. Mijn vader is wat dat betreft nogal autistisch. Ik zal een manier moeten vinden om er mee om te gaan, omdat hij toch niet verandert (hmm klinkt wel erg negatief).

Dus nog wel wel een druk weekend, als het maar gezellig is.

@ Ien, hopelijk heb je alle boodschappen nog kunnen halen. Veel plezier met de kerstnachtdienst.

@ meid, wat een mazzel dat het vrij rustig was bij de C1000. Handig dat S zo makkelijk is met eten.

@ Daffiee, gelukkig dat je de cadeautjes in huis hebt. Ik kan me voorstellen dat het druk was, hoorde de buuf ookal mopperen over de drukte in de stad.

@ hier, vanochtend gewerkt en vanmiddag een taart gemaakt. Hopelijk is hij lekker (staat nu af te koelen). Verder is T. duidelijk niet in haar hum; heeft nog steeds last van haar poepies :x

@ Iedereen, geniet van de aankomende dagen.

9. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier geen ' All You Need Is Love'-fan, of eigenlijkkan ik beter zeggen, ik vind Robert Ten Brink helemaal niets. Sorry :D!

Vandaag nog even bij het glazen huis geweest. Druk!!!
    Het is vrijwel om de hoek bij m'n schoonouders, dus even heen en weer was zo gedaan. Nog wel een leuke muts gekocht bij iemand die het geld doneert aan 3fm. Ik zal binnenkort een foto plaatsen van D met muts, ziet er zo schattig uit (geen officiele serious request muts, maar een gebreide)

Wij hebben net de kadootjes uitgepakt en mijn twee mannen zijn goed verwend! Voor mij een paar pantoffels, de spulletjes voor boogschieten zijn ook een soort kerstkado voor mezelf, maar die zijn nog onderweg. ;) :D
    Helemaal leuk trouwens, D vind kadootjes uitpakken helemaal geweldig! Wij maken een stukje papier los, en hij scheurt de rest eraf. En een lol dat ie had! :D

Ik ga een wijntje inschenken! Fijne feestdagen meiden! Hier een druk programma, maar wel gezellig!

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Zo hehe, eindelijk tijd om even bij te kletsen!
    Net thuis van de kerstnachtdienst, dacht dat ik wel helemaal versleten zou zijn, maar heb nog wel even wat energie!
    De mannen liggen allebei al op 1 oor.

Scheidingsdrama's: Gelukkig hier niet meegemaakt, en hub ook niet. Wel is mijn broer in het afgelopen jaar gescheiden en dat nam/neemt nogal de nodige problemen met zich mee. Moeilijk hoor, ik wens het niemand toe.
    Juul, wat fijn dat jouw ouders weer goed met elkaar door 1 deur kunnen!
    Annelies, lijkt mij ook vreselijk irritant/naar als je ouders echt NIET samen in 1 ruimte kunnen zijn. Kan me jouw frustratie/irritatie wel heel erg goed voorstellen. Je zou toch eigenlijk wel verwachten dat je je tegenover je kinderen niet zo laat kennen... Maar dat is natuurlijk heel erg makkelijk gezegd van iemand die totaal niet weet hoe de situatie is. :)

TT stoel: ik heb er dus eentje, mijn zus heeft er 2 en heeft er nu al 13 jaar plezier van. Dat vond ik wel een goeie reden om hem aan te schaffen!
    Ben trouwens erg trots op mezelf, ik heb hem namelijk helemaal alleen in elkaar gezet van de week :D

Bd: hihi bloemkool en vieze gezichten, dat had ik vandaag maar dan met wortel (nog bedankt voor de tip he Juul, onze kinderen hebben duidelijk niet dezelfde smaak! ;) :p )! Haha, hij bibberde er gewoon bijna van, zo vies vond hij het! Volgende week probeer ik het wel weer eens.
    Jij alweer een beetje opgeknapt? Rotnachten nog steeds, begreep ik :( Hopelijk gaat t gauw weer beter!

Anke, al beetje opgeknapt? Kl*te zeg, dat je net in je vakantie ziek wordt.
    Hihi, dat boek heeft naast mijn hoofd gelegen en heb ik niet eens opengeslagen!

Roosvicee: daar zit idd wel veel suiker in volgens mij. Ze raden meestal diksap aan ipv roosvicee, maar diksap is denk ik niet te krijgen met pruimensmaak (?)
    O fijn dat ze heeft gepoept! Hopelijk heeft ze snel geen pijn meer!
    Oei, lekker taart! Wat voor?

Over poep gesproken, sinds S wat bijvoeding krijgt is het wel een stukkie dikker geworden! Hij moet er ook wat meer z'n best voor doen, maar hij lacht er nog steeds bij dus geen verstoppingen hier.

Juul, ja hoor ik zwaai wel! Ik ben de moeilijkste niet hoor! Maarre, als blijkt dat je mij niet hebt gezien, dan is het je eigen schuld he! Moet je maar niet van twee walletjes zwaaien euhh eten :D

Meid: hihi jouw S ook al kokken van worteltjes!
    Lekker genieten van je vakantie hoor! Bij ons kun je ook nooit vakantie opnemen rond deze tijd!

Nova, hier ook geen fan van all you need hoor!
    Leuk dat je even bij het glazen huis hebt gekeken!

Nou meiden, nogmaals fijne kerstdagen!

Bekijk bijlage 209554

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Heel even snel, net klaar met werken, zo richting Delft waar we ook zullen slapen.

Iedereen fijne dagen!!!!

Oh, Ien, lekker gezongen dus? Jammergenoeg niet in Nijmegen, ik zat afgelopen nacht namelijk in de kerk! Erg genoten van de mooie kerstliederen.

Luitjes, ga snel een paar kleren in een tas proppen en dan rijden we over een half uurtje weg,

Doei!

12. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Goedemorgen dames, fijn kerstfeest allemaal! Hihi ben om 8.15 begonnen met deze reactie, ging steeds wat anders doen dus nu pas afgemaakt. Inmiddels wel echt een kerstgevoel (kom net uit de kerk).

Ik kan gelukkig weer zeggen dat ik me beter voel, vrijdag op tijd naar bed en ondanks de onrustige nacht (B was vaak wakker) voelde ik me stukken beter gisteren.

Julia, ook al wortel. Tsja, zag vanochtend dat de poep ietsje dikker was (net als bij Ientje) en hardstikke oranje, hihihi.

Annelies, bonuspapa, lieve naam. Gescheiden ouders, kan me ergens wel voorstellen dat als het niet meer werkt, het beter is dan maar aanmodderen, maar blijft lastig hoor ik wel. Fijn voor je ouders dat ze beiden een nieuwe partner hebben gevonden, maar begrijp dat je het beter kan vinden met je bonuspapa dan je stiefmoeder ;). T dus verstopt, naar zeg. Enig idee hoe het komt?
    TT, whitewash en witte babyset.

Meid, hier ook alleen maar draaien over links, maar met slapen niet.

Juul, nee ik ben sowieso weinig ziek hoor, en het is gelukkig weer beter. Man was op laten hangen, dat s geen goed plan... ben ik 3x zo lang bezig met alles weer recht op te vouwen :$
    Ientje ik zwaai hoor, moet Juul maar even wachten! En Juul ik deel je wel hoor, wij hebben nog meer dan 100 km!

Meid, getsie bruine bonen, gelukkig dat M het lekker vindt :). Verklaart meteen waarom het zo'n grote vent is. Ik pureer gewoon alles wat we zelf ook eten, dus vanmiddag wordt het broccoli. Heerlijk, vakantie, geniet ervan maar zo te horen is dat geen probleem.

Daffiee, geslaagd met de kadootjes, veel plezier met geven (en ontvangen)

Nova, al helemaal in kerstsferen! Manlief heeft ook gedoneerd aan Serious Request, bij Lemmy's (ken je dat?) ging het geld voor elk tweede biertje naar het goede doel, zo doet ie wel aan liefdadigheid, hahaha.

Ientje, druk dus. Leuk dat je in een koor zingt, heb ik ook gedaan tot ik op kamers ging. Vond het koor hier prachtig vanochtend. Ga ik ooit nog wel eens doen maar nu te druk voor.
    Roosvicee, diksap, beiden met suiker maar welke de meeste, geen idee, zal eens googlen.

Gister borrel met vrienden gehad, erg gezellig. B in het campingbedje, ging prima. Straks souders op bezoek, kerstdiner is al voorbereid dus moet soepel gaan. Tot later!

13. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Zo, eten is op en souders weer naar huis. Was gezellig en lekker. B wilde niet slapen want het was natuurlijk veel te leuk met bezoek, tot ze met de fles nog in dr mond in slaap viel, hihi. Maar met het diner lekker meegedaan (op schoot).

Kennelijk is iedereen nog lekker kerst aan het vieren of al naar bed, tis hier zo stil! Ga zo ook maar denk ik. De broccoli was geen succes, althans, B vond het niet te pruimen. Probeerde het braaf maar spuugde alles weer uit en hield haar tond net zo lang naar buiten tot ik em afpoetste, hihihi. Zal es kijken of daar mooie foto's van zijn, moet haast wel. Morgen maar weer worteltjes :D

Tot later!!!

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Even snel voordat ik mijn bedje in duik.

@ nova, wat een verwennerij ennuh ik vind Robert ook niets, maar het is hier een soort traditie. Ik ben benieuwd naar een foto van D met muts.

@ Ien, ik denk er net zo over als jij. Ik vind dat je ooit met zijn tweetjes een kind (of kinderen) op de wereld hebt gezet en dat jij je dus volwassen kunt gedragen in bepaalde situaties. Ik vraag niet veel hoor, maar 5 minuten met elkaar in één kamer moet toch niet teveel gevraagd zijn lijkt me ;)
    We hebben een appel mascarpone taart gemaakt, errug lekker.

@ Julia, veel plezier in Delft

@ Anke, wat fijn dat je je alweer beter voelt. Ik geef B. geen ongelijk, waarom zou je gaan slapen als er bezoek is. Dat is vele malen interessanter. Ik kan me ook voorstellen dat ze broccoli niet lekker vindt, zit geen smaak aan :D

@hier, het poepen gaat nog steeds niet lekker. Harde keutels en veel gehuil op het moment dat ze daadwerkelijk moet poepen. Ik heb niet het idee dat de lactulose helpt, dus ik bel dinsdag wel even de huisarts voor advies. Verder is ze wel in haar sas en we geven haar ook niet iets anders, dus ik snap het niet echt.

De assistente gaf ook nog als tip om T. extra water te laten drinken, maar met haar verborgen reflux is dat nu niet echt een succes ;)

Vandaag bij schoonmams geweest en het was best gezellig. Morgen naar mijn moeder en dan gourmetten :)

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Een snelle groet uit delluf :) ik moest erg lachen om je bericht anke las hem alleen verkeerd as in: zij gepureerde broccoli, wij ook gepureerd.... Jak
    kie!

16. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    hoi
    ik sprint hier ook even langst, straks weer op kerst visite bij schoonouders, rare dagen altijd zo, heb zo het gevoel dat het zondag is....
    [tis natuurlijk ook een soort van, maar niet echt,hihi]

gekleurde poep, hier ook heel herkenbaar, bij wortels heeft s. oranje poep, maar over het algemeen is het nu wel wat dikker als met alleen de fles.

de meeste kindjes zijn alweer bijna 6mnd, wat gaat die tijd toch snel he!

fijne dag nog allemaal!

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Helleu!

Hebben jullie het leuk gehad?

Wij zijn weer terug in het Nijmeegse, Anke, was leuk op de A15! (Of gingen jullie via Utrecht, nee toch??)

Ien, drukte overleefd? Waren alle neefjes en nichtjes van de partij? Was je broer er ook?

Anke, jij weer terug in Den Haag?

@Meid, jij bij souders geweest vandaag, gezellig?

@Annelies, jij vandaag bij je moeder gourmetten... lekkah!

@Daf... euh Daf.... waar hang jij uit vandaag?

@Suc? Leeffie nog?

@Bd, waar ben jij?

Hier gezellige dagen gehad. Kleine kotertjes hebben vandaag voor het eerst op het ijs gestaan met van die kinderschaatsen. Heb me rot gelachen, het resultaat was maar 1 bloedneus, dus dat viel mee ;)

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Juul lees mee hoor (net voor ik ga slapen en s'ochtends voor ik weg ga )
    Net gewerkt en oudste is nog steeds ziek. Morgen huisarts dus maar bellen. Hij heeft al een week koorts en laatste twee / drie dagen (precies in weekend) gaat het alleen maar slechter. Vandaag bijna heel de dag geslapen. Niet echt gezond voor een kind van 3. Beetje bezorgde moeder dus.

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh jee Bd, idd maar even de ha bellen. Duurt wel lang en helemaal als het nu wat slechter gaat dan aan het begin van de week. Veel sterkte, laat even weten als je bij de ha bent geweest. Hopelijk knapt hij gauw op, arm ventje! Beterschap!

20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O bd wat onwijs vervelend! Beterschap voor je mannetje!

Rest: zwaai, later meer! Moet zo werken. Doei!

Deel Deze Pagina