De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Wow!! :$:$ Doe je effe een tukkie van een uurtje, mis je effe 2 keer goed nieuws!

Lovekees en Marrie, van harte gefeliciteerd met jullie dochters!!!! Lekker genieten meiden!!!!

2. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Lovekees en Marrie, van harte gefeliciteerd! Geniet van jullie meisje!

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Wat grappig trouwens, Elina en Aline! :D

Supernova: jij begrijpt t tenminste! Klik nóóit linkjes van mij aan :D :p
    Nepcornetto's rule! Die allergoedkoopste van €1,05! Met zo'n blauw papiertje! Ga er nu 1 pakken!

Meiden wat gaan jullie eten? Ben weer eens Toos inspiratieloos ;)

Oke. Ik zal het trouwens even goedmaken, dat jullie nou allemaal dat liedje in jullie hoofd hebben.
    Hubje was al begonnen met het oorspronkelijke liedje: vamos a la playa, oh ohohoho!
    En toen ging ik allerlei andere tekstjes verzinnen.
    Baby'tjes met haartjes, oh ohohoho
    Baby'tjes met krullen, oh ohohoho
    Ik wil nu bevallen, oh ohohoho
    Ik ben uitgerekend, oh ohohoho

En ga zo maar door. Is veel leuker, toch?! :D:D
    Haha, heb echt zó geen bal te doen (valt niet op toch?) :p

4. vive2

vive2 Fanatiek lid

Elina en Aline

Welkom op de wereld!!!!

5. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Wow ff afwezig en meteen dubbel babynieuws!!!
    Lovekees en Marie van harte gefeliciteerd met jullie dochters.
    Geniet er van!!!!!

6. MamaNini

MamaNini Lid

13 mrt 2011
    51
    0
    0
    Interieurstyliste & Fotografe
    ZH
    Hahahahahaha :D:D:D ik heb nu ook dat kloteliedje in mn hoofd.. ;)
    Lief gaat zo boodschappen doen en ik heb 'hamburgers' er bij gezet, kreeg gelijk trek van t liedje *marketing-truuk wekt*

@Lovekees en Marrie, van harte gefeliciteerd met jullie dochters! Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan :)

@waterbevaling ik zal volgende week een foto uploaden van het bad (zonder mij):D

Net weer felle steken, pfff.. Moets echt weer ff liggen. Allebij de 'oma's' zijn deze week vertrokken voor 2 weken vakantie en t huishouden ligt btje op zn gat.. Morgen maar even slomotion-stofzuigen-voor-zwangeren..

De buren (2 gasten, rond de 28, geen gay, ik denk collega's of neven ofzo..) geven vanavond een party dus hop dat we de nacht btje goed doorkomen.

Nou dames kook/eet ze!!

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    LOVEKEES EN MARRIE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERS!!!!!!!!!!!!

Wat een geweldig nieuws! Nu lopen meteen de meiden niet meer zo achter na 4 jongens! Geniet er lekker van!!!!!!!

Zo. Net maar even goed uitgeleefd in de speeltuin. Zucht. Samen met mijn prulleke van zo'n kabelbaan roetsjen. Zou het geholpen hebben? Bij gebrek aan eigen nieuwe babyfoto, hier maar een plaatje van dat ding waar ik net nog op zat... Je moet iets spammen toch? Beter dit dan die liedjes of hamburgerzooi van euh....... :p

Wil ik naar huis, moe van speeltuinen, krijg ik toch mijn fiets niet van slot. Jemig wat voelde ik me een muts. Dat bukken om het pokkeslot proberen los te krijgen lukte ook gewoon voor geen meter. Moest er wel om lachen. Klunzig gedoe zeg, uiteindelijk wel gelukt.

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Mamanini: ben zeer benieuwd naar het bad!
    Oei, steken, rustig aan doen hoor! En hopelijk vanavond niet teveel last van het feestje bij de buren.

Juul, ik snap wel waarom die bevallingen van jou zo snel gaan! Als jij altijd zo actief blijft tot het eind... pfoei! Word al moe als ik eraan denk!
    Gelukkig heb je je fiets nog van het slot gekregen :)

Ik heb hubje zover gekregen dat we patatjes zijn gaan halen :) ik ben zo sleeeecht! Maar het was LEKKERRRR!! Met een lekker milkshakie erbij, yum!
    Wel ubercute trouwens, we kwamen bij de Bram Ladage hubjes oma tegen, die zat daar lekker een kroketje op te smikkelen :D Zo schattig, zo'n ouwetje van 85 (? zoiets in elk geval).

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Nou Ien, zo actief ben ik echt niet hoor. Ik sleep mij door een veuls te grote speeltuin en ben blij dat die monstertjes bijna alles op eigen houtje ondernemen. T was alleen dit kabelbaangebeuren waar mijn jongste welp toch niet zonder zijn mama opdurfde....

Ja :D tis gelukt met fietsslot! Oudste was al bezorgd dat hij zijn fietsje, die aan die van mij vast stond, achter zou moeten laten. De Hollander. What to do without his bike! Cute! :)

Zo. Hoe'st hier verder? Nog nieuws aan de horizon of zijn 2 mooie meiden genoeg voor vandaag? Vive? Wat jij? Komt er nog een meid bij vandaag? Iemand? Bd? Niemand? Even voor je beurt gaan of ga je het nog redden Ien, je hebt nog 4,5uur, het zou wel nu zo ongeveer moeten beginnen dan!!!

Ahhh, omatje aan de kroket! Cute!!!

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ien, ik vind dat onderschrift onder je banner wel een tikkeltje Margriet niveau hebben zeg... pfffffff Misschien toch tijd voor een nieuwe? :p

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    :D I looooove Margriet niveau :p
    Maar best een goed idee trouwens. Verveel me de pestpokke dus dan heb ik weer wat te doen. :) Thx! :D

12. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Marrie en Lovekees: allebei gefeliciteerd met jullie dochters!

Who's next?

13. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Over Margriet-niveau gesproken. Is er nog wat gekomen van het truttige margriet hoekje in de badkamer? :D

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nope! Haha, theeft me al zoveel moeite gekost om die spulletjes voor het eerste truttenhoekje bij elkaar te zoeken.. 2e hoekje staat nu vooral vol met toiletpapier en tijdschriften. Ook fijn :) Ach, komt wel. Na de bevalling, I hope.

15. Flash

Flash Lid

23 feb 2011
    82
    0
    0
    Lovekees, gefeliciteerd met jullie dochter Elina
    Marrie gefeliciteerd met jullie dochter Aline
    Allebei goed uitrusten en lekker genieten van die kleintjes!

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lieve Lovekees en Marrie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters! Wat hebben jullie meiden prachtige namen gekregen!

Geniet lekker en laat je goed verwennen.

17. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    jeeeehhh 2 meiden erbij!
    gefeliciteerd lovekees en marrie!
    ga lekker genieten van jullie meiden!

wat een goed nieuws zeg!wie is de volgende? en dan een jongen of een meid??

@ientje, na de bevalling je margriet hoekje....weet je wat daar dan komt te liggen...van die uber charmante kraamverbanden...ohh wat margriet achtig...

18. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Lieve Lovekees en Marrie, van harte gefeliciteerd met jullie dochters.

En zulke mooie namen! En een schattige baby-foto, hoe lang na de geboorte was die genomen?

Groetjes Pina

19. vive2

vive2 Fanatiek lid

Margriet-achtig... Libelle-achtig, da's pas bagger!

20. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    dank voor de felicitaties!
    @ lovekees * grinnik * Eindelijk 2 meiden, hebben ze bijna dezelfde naam. Hoe hebben we het kunnen verzinnen?!? Gefeliciteerd met jouw mooie meisje. Geniet! Dat doe ik ook :)
    Ons propje woog bij geboorte trouwens 3915 gram! Ben erg blij dat ze niet is blijven zitten tot 41-42 weken!

Deel Deze Pagina