De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ Bd, hopelijk voelt je manneke zich snel beter. Las op FB dat het toch best schrikken was.

@ Ien, werk ze

@ Julia, mooi dat je een leuke tijd hebt gehad. Eén bloedneus valt gelukkig nog mee.
    @ meid, hopelijk heb jij ook leuke dagen gehad.

@ hier, gisteren de HAP gebeld en we hebben voor T. een klysma gekregen. Vervelend, maar wel erg noodzakelijk. De lactulose zou al moeten werken, maar ze poepte maar niet (en als er al een klein beetje kwam dan was het knetterhard). Nu is de harde prop eruit en nu is het hopen dat de lactulose zijn werk gaat doen.
    Was wel heel erg zielig, ze was aan het krijsen gisteren niet normaal:(

Oww op de website van de HEMA is er op dit moment een actie voor kleding 1+1 gratis (uitgezonderd ondermode). Ik was toevallig in Meppel en daar deed de winkel ook mee aan de actie. Ik heb dus behoorlijk wat kleertjes ingeslagen voor de helft van het geld. Meerdere keren bij de kassa gestaan, omdat het goedkoopste artikel gratis was dus ik wilde er optimaal gebruik van maken :D

2. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hoi allemaal, kerst overleefd?

Bd, je mannetje al een week ziek, naar zeg. Veel beterschap!

Ientje, alweer aan het werk, poeh!

Juul, leuk schaatsen. Gelukkig maar een bloedneus, vonden je jongens het leuk?

Annelies, goed geslaagd. Ik mag niets meer kopen ;), B heeft een berg kleren maat 68 waar je u tegen zegt plus nog meer gekregen met kerst. Dus even genoeg.

Wij ook weer terug in DH, was gezellig allemaal en blij dat de zondagen en diners weer voorbij zijn. B heeft net bloemkool geproefd, geen succes, maar misschien moet ik het nog langer koken want het was niet helemaal glad en dat veegde ze met haar hand van dr tong, hihi. De mango daarentegen was een groot succes. Overigens daarin ook stukjes maar voelt toch anders kennelijk.

Nog 3 vrije dagen, morgen komt mn broer langs en verder erg weinig plannen, heerlijk!

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoooiiii!

Zo Anke, jij hebt lang over die reactie gedaan ;)
    O leuk dat je ook op koor hebt gezeten, wat voor soort koor?
    O, broccoli geen succes, ga ik hier ook maar eens proberen! Wortel vond ie echt vies, en de sperziebonen van vanavond was ook geen daverend succes. Hij vond het duidelijk niet zo lekker, maar hij at het wel op.
    Bloemkool was hier trouwens wel een groot succes! Ik heb de staafmixer erop gezet, lekker glad papje ;)

Annelies, o wat klinkt dat lekker, die appel mascarpone taart! Recept? :) Of is het toevallig online te vinden?
    O wat zielig, klysma voor T :( maar ze is gelukkig wel van dat grote obstakel af. Hopelijk helpt de lactulose nu goed!
    Heb idd de actie gezien van de hema, misschien maar even een kijkje nemen!

Meid, dat heb ik ook hoor, dat zondag gevoel met kerst.

Juul, lekker gehad in Delft dus.
    Ja mn broer was dr ook met zn meiden, we waren zelfs een uurtje helemaal compleet! Alle 12 kleinkinderen zijn met elkaar op de foto gegaan voor het eerst :) S zat bij z'n oudste neef van 13 op schoot. Leuk!

Bd, ahh ik vind het echt zo sneu voor je manneke dat ie zo ziek is :( Hopelijk knapt ie gauw op! Ook voor jou wel fijn, dan kun je tenminste weer slapen 's nachts..

Ja ik alweer aan het werk dus, was wel even een vette tegenvaller hoor vanmorgen!
    Hub is wel vrij dus mn moeder had weer even een vrije dag.
    Hij was naar de winkels geweest en zei dat ie leuke schoenen voor mij had gezien. Viel zowat van mn stoel, dat heeft ie nou werkelijk nooit, dat hij iets leuks voor mij ziet! Niet uit onwil hoor maar meer dat ie dat gewoon niet ziet.
    Ik op internet gekeken of ze ook op de site stonden, en ja hoor, echt iets voor mij! Ik wilde tijjjjjjden terug toch sneakers en ik kon toch niks leuks vinden? Nu heb ik ze gevonden! Deze:
    Le coq sportif - STORR FOLDED Bruin - aktiesport.nl - vrouwen FOOTWEAR - sportschoenen
    Helemaal heppie dus met mijn vent! Ze hadden ze niet meer in mijn maat maar ik ga morgen naar de winkel terug om ze te bestellen. Kan ook via internet, maar dan moet ik verzendkosten betalen :p

Ik ga even een ventje voeden, later!

4. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ientje, leuke schoenen! Ik vind sneakers ooit zo winters, maar deze wel! En wat tof dat je hub ze gevonden heeft, hihihi, het vaderschap doet hem goed ;)

Annelies, wat sneu dat klysma voor T, maar gelukkig Heeft het wel geholpen. Hopelijk gebeurt het nu niet meer.

5. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Julia: kids op de schaats. Cool! Onze oudste vorig jaar 10 minuutjes op de ski's getsaan, ook zo leuk om te zien.

Annelies: ach arme T. Voelt ze zich nu al wat beter??? Zo zielig als ze zo klein zijn!
    Bedankt voor de tip van de Hema, ga van de week eens shoppen :)

Anke: lekker nog een paar vrije dagen in het verschiet. Ga je nog iets bijzonders doen?

Ien: gave schoenen!!!!

Hier is het nog niet veel beter. Met oudste naar ha geweest vanochtend. Al een week koorts en verkouden. Gister zo ziek dat hij heel dag op bed heeft gelegen en heel veel heeft geslapen. Dokter zag dat zijn oortjes en neus beetje dicht zaten dus goed spoelen met zoutoplossing via de neus.
    Zat vooral heel veel slijm in zijn keel en onderin de longen. Daarnaast begon hij ook al uit te drogen (hij heeft al 4 dagen bijna niets gegeten, maar drinkt gelukkig wel een beetje).
    Nu dus antibiotica kuur gekregen en hopelijk snel beter, anders maar weer bellen. We gaan maar van het beste uit. Zo zielig he als ze zo ziek zijn.

6. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo, dat waren 2 drukke dagen met kerst. Nu eens even hier bijlezen:).

@Supernova, hihi wat lief dat ie zelf zijn cadeautjes uitpakt. Wij hebben J ook zelf haar cadeaus uit laten pakken. Op een gegeven moment maar geholpen, duurde wel erg lang;).

@Julia, ik was in de buurt van Nijmegen:). Leuk dat schaatsen! Helaas van de bloedneus.

@Bd, las op fb van je oudste. Hopelijk wordt ie snel beter!

@Annelies, oh arme T. Echt superzielig dat het haar zo dwars zat. Hopelijk gaat het vanaf nu wel weer beter.
    Thnx voor de hema-tip:). Ik heb nog heel veel kleertjes in maat 68 nodig en J kan ze nu ook zo langzamerhand aan. Jeej, kopenkopenkopen!:D

@Anke, ik ben het eens hoor met B, mango is ook veel lekkerder dan bloemkool!

@Ien, he bah jij moet dus nog aan het werk tussen kerst en oud en nieuw, balen. Haha grappig dat je man schoenen voor je gevonden had, dat zou hier ook niet snel gebeuren:p. Nice shoes btw.

Kerst was leuk hier, hoewel J het 2 dagen te lang vond duren;). Vandaag met een vriendin naar de sauna geweest (ja alweer:p) en een arrangement met 3 verschillende behandelingen gedaan. Ik zit hier dus heerlijk ontspannen nu. Morgen lekker lunchen in de stad en overmorgen gaat J op de foto bij de fotograaf!

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
  8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Meurrrrrrrning!

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Wat is het stilletjes hier! Morning Ien :D Moet ik er nu vanuit gaan dat jouw dag vandaag pas om half 12 begon, dat zou ik wel erg aso vinden namelijk ;)

Ik kom zo even bijlezen, later!

10. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb jullie een beetje verwaarloosd de afgelopen dagen, maar kerst is wel een goed excuus toch? Ik zal even terug lezen. :)

Groentehapjes: Misschien ook lekker om te proberen: Pompoen. Heel makkelijk, gewoon koken en prakken a la aardappelen. Smaak is vrij neutraal/ zoetig (beetje vergelijkbaar met wortel, denk).
    Hier heeft D een klein hapje sperziebonen gekregen, maar hij vond het maar niets, en trok een heerlijk afkeurend gezichtje erbij. (en geen fototoestel binnen handbereik, helaas)

Wat ik me afvraag, waar doen jullie de groente/fruit hapjes inpassen tussen de fles voedingen in? D drinkt eindelijk goed z'n flessen leeg, en ik wil voorkomen dat hij daar op in gaat leveren alos ik voedingen verander of opschuif oid vanwege groente/fruit hapje, dus een klein dilemma hier.

Annelies: Ik had de laxo tip ergens gelezen, weet verder niet hoe het zit met suiker erin. Volgens roosvice zelf mag het vanaf 6 maanden aan baby's worden gegeven lees ik net.
    Dat klinkt best heftig tussen jouw ouders, maar goed dat je zelf een grens trekt!
    Klysma voor je kleintje, ach gossie! Dat krijsen is inderdaad zielig, maar hopelijk werkt het wel!

Kleding in uiutverkoop: Oh zo verleidelijk, maar ik heb hier al bergen met kleren liggen, dus ik mag niet meer kopen van mezelf. En om nou maatjes 80/86 in te gaan slaan vind ik ook zo wat.... ;)

Juul: Lekker he, niet hoeven koken! Drukte van neefje(s)/nichtje(s) herken ik maar al te goed. Ik heb een nichtje, schat van een kind, maar zo'n hoog schel stemmetje en continu gillen. :$
    Hahahaha, koters op het ijs en maar 1 bloedneus. Geen gebroken armen/benen gelukkig!

Anke: Lemmy's ken ik niet. Maar elk tweede biertje naar het goede doel? Ja, als mijn vriend dat had geweten, had hij op die manier ook flink zijn liefdadige kant laten zien! :D

BD: Slaat de AB-kuur een beetje aan. Het is maar niets als zo'n kleintje zo ziek is!

Daffie: Wij hebben D ook een beetje geholpen met uitpakken hoor. Hij vond het inpakpapier boeiender dan het kadootje zelf. :p
    En weer naar de sauna geweest, lekker hoor! Ik ben jaloers!

Zo kerst zit er weer op! Bij jullie alles vlekkeloos verlopen? Hier wel wat irritaties geweest die vriend en ik flink hebben zitten wegslikken voor de goede vrede.
    Zo had broer van vriend flilnk commentaar op het kerstkadootje wat hij van z'n moeder had gekregen en stak dat niet onder stoelen of banken. Leek wel een kleuter, ondankbaar jong. ;)

Verder kreeg ik als kerstkadootje ook nog een ' leuke' brief van het UWV. Die hebben hun administratie echt niet op orde. Ik kreeg een brief dat ik maar weer aan het werk moest gaan :$. Ik dus in de stress en flink aan het piekeren geweest. Ik kan dat niet loslaten, het blijft door mijn hoofd spoken. Nu ondertussen wel een flinke brief geschreven naar het UWV als bezwaar/klacht.

Zo, klaar met klagen.... tijd voor een grote schoonmaak (letterlijk) ;) :D

11. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Nova, ook weer terug. Was het wel gezellig met kerst ondanks de irritaties? OMG wat een reactie op dat kadootje zeg, knap dat je je in hebt weten te houden.
    Voeding, het lijkt er hier op dat we nu een fles minder geven, dus nog 4 x 180 ml. En ook die gaan niet altijd helemaal leeg, blijft soms een bodempje staan.

Wat is het hier rustig trouwens, iedereen al weer aan het werk? Hier vandaag broer uit Londen op bezoek, was gezellig.

Annelies, vraagje: hoe zag de poep van T eruiy voor de opstopping? Hier wat harde en donkere keutels in de verder normale poep, hopelijk niks geks. Voor de zekerheid maar een beetje extra water in de fles gedaan. Oh weer een poepverhaal :D eh vraag zelfs!

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Bd, hoe is het met je kleine grote man? Is hij een beetje aan het opknappen? Heb je de indruk dat de AB aanslaat?

@Annelies, en hoe is het met de poeperijen van T?! Zielig zeg, klysma, hopelijk gaat het snel beter. Enig idee waar het door komt?

Oh jee, echt Hema? Ik heb hier nog een bon voor 50% online H&M op 1 kledingstuk tot maat 86. Iemand interesse? Dan stuur ik de code even door.

@Anke, bloemkool dus geen succes? Hier ging het vandaag redelijk. Eerste keer vond hij het smerig. Maar bij de banaan duurde het ook 3 dagen voordat hij het echt lekker vond, dus ik heb hoop ;)

@Ien, ohh leuk, alle kleinkinderen bij elkaar! Wat zullen je ouders trots zijn! (en doof...). Hebben ze een grote huiskamer, want waar zitten jullie allemaal met zoveel man?

@Daffiee, ohooo sauna en nog wel 2x! Lekker! Is echt een eeuwigheid geleden dat ik een sauna aan de binnenkant heb gezien. Denk wel 10 jaar ofzo.....

@Nova, groente/fruit tussen de melk door. Man man man... ik heb er net een paar tranen om laten gaan. Nee, niet om die banaan of die wortel maar om het feit dat ik het echt niet heel veel langer ga trekken op deze manier. Best heel zwaar zo met 3 kids/werk/huishouden en belabberde nachten. Bv productie is ook echt giga gedaald sinds meneer veel fruit en redelijk goed groente eet (is na BV niet meer voldaan). Ik heb dus net een volgend schematje gemaakt. Hopelijk gaat dit eraan bijdragen dat hij betere nachten gaat maken. Ik wil dus 3x BV vervangen voor KV (niet in 1x natuurlijk). Dan komt het er ongeveer zo uit te zien, maar ik heb dus geen idee of dit gaat werken en hoeveel hij van die melk gaat drinken:

07/08 BV
    10.00 fruit
    12.00 180/6
    15.30 180/6
    18.00 groente
    19.30 BV
    22.30: 180/6
    04/05: BV

Enerzijds heb ik hier vrede mee, zal tijdens mijn werk ook iets minder stress zijn, want 4/5x kolven tijdens 1 slaapdienst begint me ook zwaar te vallen. Anderzijds.... de tranen zeggen genoeg. Ik voel me gewoon schuldig. Bah.

13. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah Julia, je mag juist hartstikke trots zijn dat je nu al zo lang borstvoeding geeft! Ondanks dat je het zo druk hebt met alles, heb je hem nu toch al mooi bijna een half jaar gevoed:D!

@Supernova, he wat stom die brief van het UWV. Het is vast nog niet allemaal verwerkt.
    Ik ben ondertussen trouwens op zoek naar een naaimachine, een vriendin van me kan het een beetje dus die kan me wel wat leren.

Vannacht is hier iets unieks gebeurd. J heeft doorgeslapen tot 8 uur:$. Ongelofelijk, dit is een absoluut record! En ook erg plots, 2 nachten geleden kwam ze ineens 2 keer:(. Ik ben benieuwd wat vannacht brengt. Verder hebben we hier ondertussen een activity centre aan de box hangen. J vindt het echt super. Zo schattig om haar er mee te zien spelen:D.
    O, nog een kinderwagen-vraagje. Gebruiken jullie nog de reiswieg of al het zitgedeelte? Wij denken eraan om binnenkort over te schakelen namelijk. Bij het cb zeiden ze dat het 'mocht' als je het zitgedeelte goed horizontaal kan instellen, wat dus kan bij die van ons (bugaboo).

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Daffie, wowwww, tot 08.00?! Wat goed van dr zeg! Hopelijk vannacht weer!

Linkje van jullie nieuwe box aanwinst? Ik ben nieuwsgierig!

En ja... I know. Het is ook wel iets om trots op te zijn, dat BV gebeuren, maar ik begin nu sneller met afbouwen dan bij die andere 2 koters. Op zich begrijpelijk en ik kan er met mijn gezonde verstand prima bij, maar het voelt nog een beetje krom.... Komt goed.

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Haha, nee hoor mijn dag begon wel iets eerder dan half 12, was het maar zo'n feest ;) Een uur of 8 komt dichter in de buurt, en nee, je hoort me dus niet klagen :)

Nova, o pompoen ga ik ook binnenkort proberen! Al viel wortel hier al niet in de smaak, maar we proberen het gewoon ;)
    Sperziebonen vond ie gisteren ook echt vieeessss, maar vandaag ging het al een stuk beter!
    Wat balen dat je zo'n brief hebt gekregen, dat klopt dus duidelijk niet. Wel heel irritant, kun je dat weer gaan regelen.

Anke, lekker, ook naar 4 voedingen dus!

Ik sluit mij geheel aan bij de woorden van Daffie hoor Juul! Je mag gewoon trots zijn!
    En dat je bij hem korter bv geeft dan bij je andere 2, vind ik eigenlijk ook niet zo vreemd. Ten eerste had je bij de eerste nog geen ander kind rondlopen en bij de tweede 'maar' 1.
    Ten tweede werkte je toen niet toch?
    En een half jaar is gewoon al veel langer dan veel anderen.

Daffie, lekkerrrrrr! Dat ze heeft doorgeslapen! Hopelijk houdt ze het vol!!
    Kinderwagen: ik heb ook de bugaboo, S past nog net in de reiswieg. Hij ligt er nog lekker in, vind het ook wel lekker beschut voor hem nog. Zolang hij er niet helemaal klem in ligt en hij het nog prima vindt, vind ik het ook nog wel prima ;)

Wij hebben mijn nichtje van 7 een nachtje te logeren, gezellig! Dat wilde ze zo graag!
    Ze zegt zelf dat ze overal doorheen slaapt, ik hoop het maar. S slaapt in de kamer naast haar, met een dun gipswandje ertussen. Hoop ook dat hij niet wakker wordt vannacht!

Slaap lekker allemaal!

16. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    #3796 AnkeM, 28 dec 2011
    Laatst bewerkt: 28 dec 2011
    Lieve Juul, je bent een geweldige moeder en daar doet een maandje eerder overstappen op kv niets aan af. En daarbij, je moet nog overstappen en dan geef je nog twee keer bv per dag! En je mannetje heeft toch ook niks aan een moeder die alleen maar moe is? Kan me wel voorstellen dat je net zo lang door wil gaan als bij de andere twee maar wat niet lukt dat lukt niet.

Schema hier trouwens:
    7/7.30 fles 180/6
    10: fruithapje
    12: fles 180/6
    16: fles 180/6
    18: groentjehapje
    20: fles 180/6

Voorheen 2e en 3e fles ietsje eerder en om 18u ook een fles. Overigens ging dat redelijk vanzelf, wij vergeten het soms en B kennelijk ook, toen schoof het vanzelf op

Daffiee, hier ook nog de bak van de wandelwagen. B past er in de lengte nog precies in en vindt het nog prima. Ze schopt wel steeds het dekje los trouwens ;). Net als Ientje vind ik het wel verstandig, meer beschut en ook beter om nog even te liggen.

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Dank jullie wel voor lieve woorden!!!!

Ik ga er gewoon voor! Morgen die van eind van de middag vervangen voor KV enne... Anke... hopelijk zit ik binnen een paar weken op 'jullie' schema *drooooommmmmm* :)

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hee lieve meiden!
    Hebben jullie allemaal leuke kerstdagen gehad? Wij erg gezellig en erg druk, hele land door gecrost. En nu flink ziek, zit vol snot, keel-neus-hoofd en oorpijn en koorts. Niks aan dus. Hopelijk voel ik me gauw wat fitter.

Gisteren was Daan alweer 6 mnd en gisteren ook begonnen met bijvoeding. Het was zo leuk en spannend weer. 's Middags vond hij er niet veel aan, veel kokhalsen. 's Avonds weer geprobeerd en toen ging het heel goed!!!! Ben zo trots op mijn mannetje.
    Ik doe de voeding een uur na de BV, zodat hij nog wel zin blijft houden in een volgende BV.

Zo even bijlezen, voor nu een knuffel (op afstand, wil niemand aansteken) van mij!

19. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Anke: ik kan het erg goed vinden met mijn schoonouders, dus we hebben het gewoon gezellig gemaakt. Volgend jaar vieren wij kerst met alleen schoonouders. ;)

Bijvoeding: als ik de reacties een beetje goed begrijp wisselen jullie als het waren 1 groente of fruithapje in voor een flesje. Klopt dat?
    Ik ben zo blij dat D eindelijk zonder gedoe en binnen een kwartier een fles leeg drinkt, dus ik ben een beetje huiverig om nu weer ' te rommelen' met die voedingen. Vandaar dat ik me afvroeg hoe jullie dat doen.

Julia: Ik vind het knap dat je al zo lang bv geeft. Wat je zegt, je hebt nog twee andere kindjes die aandacht nodig hebben, en werk en huishouden. Je mag echt met recht trots op jezelf zijn hoor!!! En dat je nu eerder afbouwt is ook niet zo gek, maar ik snap je gevoel wel.

Daffie: Leuk dat een vriendin je een beetje op weg kan helpen met naaien!
    Wat goed dat J opeens doorgeslapen heeft! Leuk zo'n activity centre!
    Wat betreft de kinderwagen. Het kriebelt wel om over te gaan op de buggyinzet, maar ik houd het nog even bij de reiswieg. Hoe langer, hoe beter, heb ik begrepen. D probeert zo nu en dan een beetje overeind te komen, als dat hem lukt, is het een ander verhaal en gaan we over op de buggy inzet. Het lijkt me ook warmer in de reiswieg, goed beschut enzo.
    Maar dat zijn mijn ideeen erbij. :)

Sucre: *knuffel terug*

De kerstboom gaat hier steeds meer op een treurwilg lijken trouwens :D. Wanneer gaat ie er bij jullie uit? (bij Ien is ie er al uit zag ik op fb)

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Nova, ik heb dus nog geen melk vervangen voor fruit/groente omdat hij de nachten nog niet doorslaapt. Hij drinkt hier wel minder melk nu hij bijvoeding krijgt (vandaar dat ook de productie echt veel minder is geworden). Ik denk dat als D. echt goed fruit en groente eet je 1x melk kan vervangen, maar als hij maar een paar hapjes eet zou ik dat nog niet doen.

@Suc, balen - ziek! Veel beterschap meid! Ben je nu direct met rapley begonnen of gewoon met een prakje banaan? Zag op FB dat D. met een lepeltje in zijn hand zat, dus gok het laatste?

@Daffiee, leuk, in de weer met de naaimachine dus dadelijk. Veel succes! Tis echt niet mijn ding, ALS er iets echt genaaid moet worden dan is dat hub zijn ding, haha :D

Hier is een nieuw soort binnenspeeltuin geopend. We gaan er zo een kijkje nemen, ben benieuwd :)

Deel Deze Pagina