De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoiii!

Sucreeee! Hoooi! O nee, ziekies! :( Not funnie! Hopelijk knap je gauw op!
    Leuk dat Daan gisteren zijn eerste happie op heeft :)

Nova, hier nog geen voeding laten vervallen hoor. Het is nu een beetje een rommelpotje trouwens, moet even kijken of er een voeding vanaf kan. Zou mooi zijn, wilde toch al wat gaan afbouwen.
    Hihi ja mijn boom is al weg, dat was ook al zo'n vreselijke treurwilg! En de lampies waren ook al stuk, dus ik was er alweer helemaal klaar mee.

Juul, was het leuk in de speeltuin? Of heel druk?

O, over kinderwagens gesproken trouwens. Dochter van collega kwam ik laatst tegen. Haar dochtertje is een paar maanden ouder dan S.
    Zegt ze: Waaaaaaaaaaaaaaaat??!??!?!??!!! Ligt ie nou nog steeds in de baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak??????
    :x
    En vervolgens 30 seconden later: 'ik ben altijd heel snel met de wandelwageninzet'.
    Duh, ik ben dus niet langzaam, jíj bent snel! ;) Maar echt hoor, dat overdreven gedoe, blegh! En al dat stomme gevergelijk (ge-vergelijk dus) altijd, daar word ik ook schijtchago van.
    Zo. Ik stap maar weer van de klaagbank af ;)

Onee, ik klim er weer op ;)
    Hier, een rampennacht achter de rug, wát een drama zeg! S was gewoon om 1 uur klaar- en klaarwakker! Nog nooit meegemaakt dit. Heb hem eerst maar gevoed, toen leek hij weer lekker te gaan slapen, maar dat was een geintje blijkbaar. Weer klaarwakker! Uiteindelijk hebben hub en ik allebei een half uur beneden gezeten met hem en toen sliep hij eindelijk.
    En om 3 uur begon het feest opnieuw, grrrr! Gelukkig had ik hem toen binnen een half uur weer in slaap.
    Rest van de nacht ging het wel redelijk, hub bleek er nog een paar keer uit te zijn geweest zei hij vanmorgen.
    Maar wat het nou was?? Geen idee. Ik mag toch hopen dat hij vannacht een beetje normaal gaat slapen! Aangezien ik morgen weer moet werken, zal dat wel niet ;)

Ik ga straks met een vriendinnetje ff lekker onder de zonnebank. Kan ik wel ff gebruiken, heerlijk!

Fijne avond!

2. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    hallo allemaal

tis weer even geleden dat ik hier was, zo druk geweest in mijn 'vrije'vakantie week, voor je het week zit je hele week prop vol, hihi maar allemaal wel leuke dingen hoor!\

@bd, hoe is het met je zoon, tis idd niet goed voor een jochie van 3 die zo ziek is, onze oudst is ook 3 en als hij ziek is, is ie nog aan het spelen...
    hopelijk werkt de antibiotica snel!

@anke, de bloemkool was geen succes dus, ik heb nog geen bloemkool geprobeerd, tot nu toe alleen nog maar bruine bonen, wortels en sperziebonen en doperwten[maar die waren ook geen succes]S. moet erg wennen aan al die smaken. behalve bruine bonen, die zijn echt een succes, haha!

@ientje, leuke schoenen zeg! ik zoek ook nog zoiets, wil ze alleen wat lichter van kleur, niet helemaal winters misschien maar voorin de praktijk.
    ik vind de sneakers van gaastra ook vaak wel leuk.

@daffie, zo en jij weer helemaal relax dus, heerlijk zeg, welke behandelingen hadden jullie?

@julia, ik denk dat het idd een goed moment voor je is om toch fv te gaan geven, je moet er zelf niet aan onderdoor gaan zeg! petje af hoor je hebt je zoontje toch nog bijna half jaar de borst gegeven!!
    enne niks mis met fv, S weet niet beter en groeit ook als kool en is zeer tevreden ventje!komt goed!

dit is S zijn schema ongeveer:
    smorgens 7;00 de fles [of anders als ie wakker is
    rond 10;30 fruit
    rond 12;00 fles
    rond 16;00 fles
    rond 18;00 groente
    rond 20;00 fles 200cc 7schepjes en rijstebloem erdoor.
    @supernova, het is wel de bedoeling dat ze op een gegeven moment idd een fles minder krijgen.die avond fles moet eraf zeg maar.
    dus wij zijn wel wat aan het schuiven geweest met de tijden, maar als S smorgens fruit krijgt ipv de fles die hij voorheen om 11uur kreeg red hij het prima om de fles pas om 12 uur te krijgen, dus dan kan ie van smiddags gewoon weer 4 a 5uur later dus rond uur of 16uur. en dan groenten als wij ook eten savonds, dit moet straks natuurlijk gewoon een hele avond maaltijd worden.
    snap je het een beetje?haahhahaha!

de kerstboom staat er nog wel, maar mijn handen jeuken om hem weg te halen...denk dat ik me na het weekend niet meer kan bedwingen.

het zoontje van mijn zusje[neefje dus] is deze week bij mijn ouders aan het logeren, erg gezellig, hij is een jaar ouders als mijn zoon.
    zijn we gister een dagje naar speelstad oranje geweest, kennen jullie dat? echt zoo leuk met kinderen van een jaar of 3 a 4. de neefjes hebben zich prima vermaakt, in de kinder achtbaan, treintje, en bootjes en draaimolens.

vanavond hebben we onze zoon ook weer afgeleverd bij opa en oma want ze wouden met de jongens naar de grote m, de mac donalds.
    wij lekker aan de pizza.

we hebben ook onze vakantie geboekt, het is portugal geworden, een app. met een auto erbij.

ojaaaa nog iets...............senn zijn 1e tandje is door!!!!!! groot nieuws!!!

gaan jullie nog wat doen met oud en nieuw?

3. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Zoowww daar ben ik weer, druk, druk, druk en dat op mijn vrije dag.

@hema, volgens mij is de actie nog steeds. Ik zie het namelijk nog wel op de website staan.

@ Anke, lekker aan het genieten van je vrije dagen ?

@ Ien, het was een erg lekkere taart. Mascarpone appeltaart
    Hij moet alleen wat langer in de oven staan dan de 50 minuten (tenminste bij ons).
    Wat lekker dat je vent zijn ogen heeft open gehouden. Is het uiteindelijk nog gelukt ? Zijn de leuke schoenen in je bezit?
    Owww bah wat een drama-nacht heb jij achter de rug. Een hele stomme vraag, maar kan het niet zijn dat er tandjes doorkomen ? Ik heb me laten vertellen dat beebs dan ook zo onrustig kunnen zijn.

@ BD, ik zag op FB al voorbij komen dat het toch iets heftiger was dan je had verwacht. Heb je inmiddels het idee dat de antibiotica is aangeslagen?

@ Daffiee, geen dank voor de tip. Heb je inmiddels al geshopt? Hoe is het met J. bij de fotograaf gegaan?
    Hier nog niet overgegaan op het buggygedeelte; we zien wel wanneer. Ik heb er geen haast mee.

@ Nova, T. is opeens van vijf naar vier flessen gegaan. Ik snap er niets van, maar ze zat op haar max en heeft er nu dus eentje minder. Ach ze mag het zo hebben dus ik laat het maar zo. Ik zou voorlopig niet zomaar een fles schrappen. Zou wellicht de voeding vlak voor een fles geven en wanneer hij goed eet pas een voeding schrappen.

Wat enorm *** dat je een brief van het UWV hebt gekregen. Ik zou me daar ook ontzettend druk om maken. Heb je ondertussen al iets gehoord?

Ik vind het knap dat je je hebt kunnen inhouden. Sommige mensen kunnen zo ondankbaar zijn.

@ julia, je moet je echt niet schuldig voelen. Ik kan me voorstellen dat je baalt en dat het tranen oplevert, maar als je er achter staat dan maak je gewoon een goede beslissing. Hopelijk zorgt het voor wat betere nachten en wat meer rust.
    Hoe was de binnenspeeltuin?

@ sucre, wat leuk om hier weer iets van je te lezen, hoewel ik op FB een paar enorm leuke foto's voorbij zag komen. Gefeliciteerd met de eerste halve-verjaardag van D.
    Hoe vond hij de bijvoeding vandaag ?

@ meid, gefeliciteerd met het eerste tandje van S. Heb je het idee dat hij er erg veel last van heeft gehad?
    Wat leuk dat je een vakantie naar Portugal hebt geboekt. Dan heb je iets om naar uit te kijken.
    Wij blijven lekker thuis met oud en nieuw. Ik heb wel twee lekkere biefstukjes van de haas besteld (jummie), maar verder niets bijzonders.

@ hier; wat ben ik blij dat we een afspraak hadden gemaakt voor de ID kaart. Ze hadden bij ons op het gemeentehuis zelfs dranghekken staan :D
    Verder hebben we een nieuwe auto gekocht. Rib uit ons lijf, maar het was een actie die we niet aan ons voorbij konden laten gaan. We twijfelden tussen een grotere occasion of een nieuwe kleinere auto. Uiteindelijk voor het laatste gegaan, drie jaar garantie, op dit moment geen wegenbelasting (en anders lekker licht qua gewichtsklasse), LPG, en BPM vrij. In het knalgroen en vijfdeurs, zodat ik Tessa niet meer mega-onhandig achterin hoef te zetten.
    Volgende week kunnen we hem ophalen, vind het doodeng en spannend :p

Verder heb ik het idee dat de ontlasting van T. weer minder begint te lopen. Ik snap er echt helemaal niets van. Ik zal de huisarts wel weer eens bellen wanneer er vannacht geen ontlasting is gekomen. Ik heb trouwens geen idee waar het vandaan kan komen.

Ook is mijn broer(tje) vanuit Zürich vandaag even op bezoek geweest. Heel erg leuk en bijzonder :)

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Nah Annelies, ik dacht; ontlasting verhaal, daar komt een foto van maar nee hoor, gewoon een foto van jullie nieuwe bak! Cool! Ik heb echt nog nooit een spik splinter nieuwe auto gehad en vind het dus asociaal luxe en ben verder helemaaaaaaaaaaal niet jaloers :) Wat lekker dat jullie hem volgende week al op kunnen halen, snel!

Wat klote dat er weer poep problemen zijn. He, het gaat maar niet over zeg. Goed dat je meteen weer aan de bel trekt hoor.

@Meid, joehoee, eerste tand! Boven of onder?
    Speelstad Oranje, nooit geweest, volgens mij ook niet hier in de buurt te vinden, zitten daar ook geen bungalows enzo bij? Ik dacht dat mensen uit de straat met hun kinderen (vriendjes van mijn zoon) daar eens een week op vakantie zijn geweest. De naam komt me iig bekend voor.

Oh enne schoenen.... Ien, jij gympies, ik laarzen. Ben zo happy!!!!!!!! Had ze 2 weken geleden al zien staan, er langs gelopen - geen tijd. Nu was ik net in het WC, koopavond en volgens de bulgaarse traditie moest ik nog een paar kleine cadeautjes kopen voor oud en nieuw. Tja... daar natuurlijk geen Sint, maar met oud en nieuw 1 cadeautje pp. Prima, doe ik niet moeilijk over, weet ik tenminste zeker dat ik ook iets krijg, hehe... Anyway. Dit keer zonder kids en die laarzen stonden er nog steeds, nu zelfs met 20% korting, nog steeds wel prijzig maar goed.... joepie! :D

Oh en meid, oud en nieuw plannen? Neuh... mijn broer en moeder komen bij ons. Grote kids halen we iets voor 12u uit bed, vuurwerk kijken en wat lekkers eten. En oh ja, dat cadeautje natuurlijk. Gewoon thuis dus, wel gezellig natuurlijk. Net al allemaal lekkere dingen gekocht :D Morgen trouwens een oud schoolgenootje van hub op bezoek met haar NL'se man en 3 kinderen. Zij hebben elkaar sinds hun 15e niet meer gezien en zij woont ook sinds kort in NL, dus ben benieuwd.

Oh Ienke, hopelijk heb jij een betere nacht in de planning dan afgelopen nacht. Jee, wat een gedoe zeg :( Nichtje weer naar huis trouwens? Was het leuk vanmiddag?

5. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Goedemorgen dames.

Sucre, al weer wat beter? Baaaluh zeg, zo met deze dagen. Ben je al met je meds voor je schildklier begonnen en zoja, merk je er al wat van?
    Daan ook al aan de happies, zag al iets staan op fb. Wat een leuk ventje is het zeg!

Ientje, betere nacht gehad? Wat een grapjas die S, klaarwakker midden in de nacht.
    Hihi de helft van mijn lichtjes heeft het ook al begeven (eindelijk, nu mag ik nieuwe kopen :D) maar de boom staat nog fier. Heb een standaard waarbij je water in de bak kan doen, scheelt heel veel. Dus de boom blijft nog even staan. Mooie nieuwe bestemming heb jij gevonden voor het lege hoekje zag ik op fb :)
    Dat jij nou net weer zo'n mijn-kind-doet-dat-ook-maar-dan-sneller/beter/mooier-moeder tegen kwam, aiaiai.

Meid, hetzelfde schema hier dus. Ah gefeliciteerd met het tandje! En een vakantie geboekt, lekker zeg. Leuk voor je zoontje dat hij en zijn neefje zo weinig schelen, en met opa en oma op stap, dat is natuurlijk helemaal feest.

Annelies, wauw nieuwe auto, nice! En zo snel al, ideaal zeg. Ach, arme T nog steeds niet lekker aan het poepen, sneu zeg. Tip van de kraamverzorgster hier om een beetje extra water of een druppeltje slaolie door de fles te doen. Gezien de keuteltjes van de week doen we nu wat extra water en nu gaat het weer goed gelukkig. Typisch dat ze trouwens een fles minder heeft. Maak jij zulke lekkere hapjes voor haar? :) of heb je haar die appel mascarpone taart stiekem gevoerd :D

Juul, nieuwe laarzen gescoord enook nog met korting. Grappig, in Bulgarije weer een andere traditie, kadootje met oud en nieuw. En maar 1 pp, dan blijft het netjes. Wanner pak je die dan uit, om 12 uur?
    Veel plezier met oud klasgenootje van hub, leuk voor hun dat ze hier net wonen en al mensen kennen, lijkt me wel prettig.

Hier, bij de onderburen wordt het riool schoongespoten, mèn wat stinkt dat zeg. En net terwijl ik (eindelijk) het plafond in de douche stond te schilderen. Moest mijn mooie stucwerk nog even witmaken. Straks de keukenkastjes uitsoppen en dan is mijn actielijstje voor de vakantie weer leeg. Vanmiddag naar Haarlem, we hebben kerstdiner met de studievriendjes van manlief. B gaat lekker mee, er zijn nog meer kindjes. Wordt vast heel gezellig!

B is net in slaap gevallen in de box, op haar buik! Heeft ze niet van een vreemde hoor, ik slaap ook op mn buik. Zie vanaf hier alleen een kontje en een paar benen liggen, hihihi.

6. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Even snel. Vanochtend uitslag van mijn broer. Geen (npn)hodgkin. Echter het bleek een uitzaaing te zijn van een melanoom. Erg agressieve vorm, baal flink. Dinsdag volgt een petscan, daarna plan van aanpak in umcg

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ff snel, knuf voor annelies, wat onwijs klote meid.... Veel sterkte

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ah nee Annelies, wat een kl*tebericht! Ik hoop heel erg dat de uitslag van petscan en andere onderzoeken zo veel als mogelijk mee vallen.
    Dikke knuf, sterkte meid!

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik wilde even kort voorbij zoeven, maar toen zag ik je berichtje Anneliesje. Wat een rotnieuws! Hopelijk valt het allemaal mee meis. Heel veel sterkte.

Hier al de 4e dag op rij met koorts. Ik slaap slecht door al het snot en de pijn in mijn keel door het hoesten. Wat een geklaag he, maar voel me gewoon een beetje ellendig.

Hopelijk morgen wat meer gezondheid hier, zodat ik even kan bijlezen.

Knufs allemaal en truste.

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Beterschap Suc!

11. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    goedemorgen!

zooo was weer vroeg vanmorgen, y, was om 6;30 en kwam gezellig bij ons in bed liggen....wat is dat toch met kinderen....wij moeten eerst even echt wakker worden, voordat wij actief zijn, maar die kinderen, als de ogen open zijn, zijn ze hup helemaal wakker...

@anneliesje, cool kleurtje zeg, jullie nieuwe auto!
    ohh lees net de uitslag van je broer, wat een *** nieuws....balen, knuffel voor jullie!

@julia, een ondertandje, ik heb niet echt het idee dat ie er last van heeft, kwijlen en overal op bijten, deed ie altijd al, en gelukkig ook geen spuitluiers ofzo! maar ik heb wel van dat spul in huis, dat je wat op het tandvlees kan doen, wat een beetje verdoofd.

@anke, schattig he, als ze op de buik slapen, s is ook een buikslaper, net als zijn moeder, haahhaahahaha!
    is de stank al een beetje weggetrokken? bah!riool lucht is niet het meest lekkere luchtje

@sucre, al langst een huisarts geweest?dit is knap ellendig, beterschap!

12. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Goedemorgen!

Annelies, wat een naar nieuws. Hopelijk kunnen ze snel beginnen met de behandeling. Nou is het over het algemeen wel zo dat aggressieve kanker zich wel goed laat behandelen, dus ik hoop van harte dat dat hier ook het geval is. Heel veel sterkte!

Ach Sucre, nog steeds ziek! Heel veel beterschap en dikke knuf!

Meid, wat een relaxed kind heb jij, geen ellende met zn tandje. En je andere vroeg wakker, maar zonder ochtendhumeur zo te lezen ;)

Gister kerstdiner, was lekker en heel gezellig. Wel wat laat geworden, lagen om 2 uur erin. Gelukkig kunnen slapen tot half 8. Straks hapjes maken voor vanavond, wordt vast weer gezellig!

13. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Jeetje alweer de laatste dag van dit jaar. Een heel bijzonder en speciaal jaar waarin onze kindjes werden geboren. Ik wil iedereen alvast een prettige dag wensen en hopelijk een supergezond/gelukkig 2012.

@ Julia, neeeehh geen foto van haar ontlasting haha. Dat lijkt me toch net iets teveel van het goede ;) Heb je een fototje van je nieuwe laarzen?

@ Anke, we zijn hier al met de sla-olie aan de gang. Het gaat ietsje beter, maar nog niet zoals het wezen moet. We geven haar zeker geen mascarponetaart (hahaha), lijkt me vragen om moeilijkheden op deze leeftijd.

Is het witten nog gelukt?

@ sucre, bah wat enorm vervelend dat je je zo naar voelt. Hopelijk gaat het snel iets beter. Het schijnt ook echt in de lucht te hangen.

@ meid, haha ik zie dat echt al voor me. De kids helemaal wakker en jullie de ogen nog op half zeven. Ik ben zelf ook altijd direct wakker, maar R. niet dus dat levert soms nogal chagerijnige momenten op :D

@ Anke, nog ideeën voor hapjes? Ik ben hier een beetje inspiratieloos.

@ hier, gisteren mocht ik gelijk weg op mijn werk. Dus we hebben als familie bij elkaar gezet om het te verwerken. Ik mocht vandaag van mijn leidinggevende verlof nemen als ik dat wilde dus dat doe ik ook lekker. Even rustig aan en laten bezinken, het is niet niets :(

Het nare van deze vorm van kanker is dat het kan zijn dat je op de CT scan en in het bloed helemaal vrij lijkt te zijn, maar ondertussen is het dus nog wel aanwezig. Het is zeer agressief en grillig in verloop. We hopen dat de petscan van dinsdag niet uitwijst dat het naar het sleutelbeen/botten/longen is uitgezaaid. We hopen heel erg dat het alleen in de regionale lymfeklieren zit en dat er behandeling mogelijk is. Hij is nog veel te jong.

Vandaag gaat het leven weer gewoon door. Het lijkt alsof gisteren de wereld even stil stond rondom onze familie. We hopen dat 2012 vooral veel gezondheid gaat brengen.

14. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Jee Annelies wat een nieuws, verschrikkelijk. Fijn dat je vrij hebt gekregen. Nu maar hopen dat de scan positief uit valt. Sterkte

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Meiden, het duurt nog een paar uur maar ik heb nu even een momentje ZP-time (hoe is het mogelijk op dit tijdstip?!?! :$:D)

Ik wil iedereen en al onze guppies een mooi, gelukkig en vooral gezond 2012 wensen. Laten we een kaarsje branden voor Annelies haar broer en andere die dit zo hard nodig hebben en laat 2012 veel moois brengen.

(oh enne.... op naar ons 3e deel! ;):D)

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi allemaal!
    Hier ook nog even een rustig momentje, dus dit wordt mijn laatste (lange) post van dit jaar!

Meid, aahhh eerste tandje :)

Annelies, goed dat je er zo positief in staat wb je broer. Hoe is ie er zelf onder?
    Die taart ziet er echt onwijs lekker uit, ik sla het linkje even op!
    Mooie auto hebben jullie uitgezocht!
    Leuk dat je broertje even langs kwam, lekker gekroeld met zijn nichtje? :)

Juul, laat die laarzen eens zien?!!
    Mijn schoenen zijn vanmiddag binnengekomen, me happy! :)
    Was het leuk met die mensen uit BG?

Anke: ja euh... :) hier dus ook een bak waar je water in KUNT doen, maar ik wist niet dat dat moest... jaja, domme ien, I know! Maar ach, ook mét water hadden de lampjes het niet overleefd ;)
    Is de stank al over? ;)

Sucre, o wat naar dat je je nog steeds zo rot voelt zeg :( Hopelijk voel je je alweer wat beter!

Meid, oei wat was het vroeg voor je vanmorgen!

Annelies, hopelijk heeft T gauw weer normalere poep! Hier zijn het ook veel keutels, hij poept nu ineens weer meerdere keren op een dag, terwijl hij de laatste tijd 1 keer in de 2 dagen poepte! Is weer effe wennen ;)
    Inderdaad, hopelijk veel gezondheid in 2012.

Juul, heb je nu al al je mooie vuurwerk tegelijk afgestoken voor die foto? :p

S heeft 2 nachten onwijs rot geslapen, hij had de 2e nacht duidelijk honger. Gisteravond heb ik maar een papje erbij gegeven, en vannacht werd ie 1 keer wakker voor zijn speen. Nou, dat mag ik wel een goeie nacht noemen! :)
    Ik ben ook een beetje aan het afbouwen intussen, hij krijgt nu 1x fv en 3x bv, groente en fruithappie en 's avonds na de bv dus nog een beetje pap.
    Ik laat volgende week nog een voeding vallen, en dan hoop ik dat mn productie niet ineens compleet keldert, zodat ik hopelijk 's morgens en 's avonds voorlopig nog zelf kan voeden.

Ben benieuwd of ie doorslaapt vanavond! Overdag heeft hij geen last van de knallen gehad gelukkig.

Meiden, ook vanuit het prachtige Capelle, een fijne jaarwisseling gewenst, een hoop goeds en veel gezondheid voor 2012!
    (wat raar eigenlijk, morgen kunnen we zeggen: vorig jaar werd mn kindje geboren!)
    Bekijk bijlage 211161

17. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Gelukkig nieuwjaar meiden. Dat 2012 maar een mooi jaar mag worden

18. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Ook namens ons drietjes een gelukkig nieuwjaar.

Hoe hebben jullie beebs het gedaan, ook overal doorheengeslapen?

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Gelukkig nieuwjaar!

Wij waren bij vrienden, s sliep nog toen we daar aankwamen en werd pas laat wakker voor z'n laatste voeding. En toen was ie klaarwakker! Om 23:15 in bed gelegd en om een uur of 2, toen we ongeveer weg wilden gaan, hoorden we hem. Netjes dus :)
    Om een uur of 5 werd ie weer wakker, toen dacht ik dat t al ochtend was dus ging ik hem voeden! Hij snapte alleen niet dat datdanzijn eerste voeding was dus ligt nu weer te drinken. ;)

Maar goed. Hij heeft dus geen last van de knallen gehad :)

20. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Gelukkig nieuwjaar meiden! Iedereen een gezond en gelukkig 2012 toegewenst!

Iedereen een gezellig feestje gehad? B heeft inderdaad door de knallen heengeslapen en die waren bepaald niet van de lucht. Toen we rond 2 uur naar huis fietsten met B in de fietskar viel ze ook gewoon weer in slaap, terwijl er hier en daar nog wel vuurwerk werd afgestoken :D. Het was in ieder geval erg gezellig.

Annelies, dat klinkt als een nare vorm van kanker, hopelijk valt het mee met het resultaat van de scan en kan er snel gestart worden met de behandeling.

Deel Deze Pagina