De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Sucre: fijn dat je vader naar huis mag, maar lijkt me ook eng dat ze nog niet weten wat er is. Gaan ze hier nog verder onderzoek naar doen?
    Die fles en groente omwisselen is inderdaad wel een goed idee. Durf het stiekem nog niet aan omdat ik bang ben dat hij dan snachts ineens niet meer slaapt ofzo haha (hoezo gewoonte dier). Maar ik hou 'm wel in mijn achterhoofd, idee is goed.

Daffie: fles KV ging dus goed? Fijn!

Lengte / gewicht: ik durf het bijna niet te zeggen maar van de week waren we dus in het ziekenhuis en daar werd M ook gemeten en gewogen. De jongste van hier, maar volgens mij de grootste en de zwaarste; 7610 gram en 70,5cm hihi.
    Mijn oudste was ook zo'n lang end (nog steeds), alleen dat is net een gespierde spijker; lang en mager.

Ien: Heb je ons iets te vertellen? Nesteldrang?? ;)

2. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @anke, ben je er nog uigekomen met het kado? moeilijk altijd he!
    dus toch een ander huis..zeker spannend, en ookal kunnen jullie eventueel een tijdje dubbele lasten dragen, tis wel zonde van het geld. hoop dat je het alsnog snel kwijt bent!
    wat julia ook al zegt, balneum badolie, werkt super, en ik gebruik vasaline lanette [via ha] voor S en vroeger voor Y ook.

@bd, oh je bent niet de enige hoor, ik vind de 2e op een of andere manier ook lastig, net alsof je veel alweer vergeten bent van de eerste, haha, raar eigenlijk!
    3flessen is misschien ook wat weinig ja! maar waarom geef je de groenten niet als jullie klaar zijn met eten? S krijgt zijn groenten als wij aan een toetje zitten.
    dan ziet het erzo uit ongeveer:
    12;30 fles
    rond 16;30 fles
    18;00 groenten
    20;00 fles en naar bed weer.
    fijn dat een helmpje niet hoefde, ik vind het er altijd zo naar uit zien, maargoed als het nodig is, is het nodig.

@anneliesje, goed nieuws dus, fijn zeg!!
    zielig dat T. haar ontlasting nog zo dwars zit.

@scure, geeft niks hoor,kan me goed voorstellen dat je hele andere dingen in je hoofd hebt als hier komen posten.
    nog even afwachten met je vader dus. heftig!

@ientje, nog gelukt met het kamertje omdraaien?
    en dus aan het lijnen, knap hoor!
    ik ben ook begonnen, ofnou ja, ik probeer geen snoep meer te eten en wat buikspieroefeningen te doen... [krijg een beetje trouwjurk stres denk ik haha]
    heb voor vanavond lekker toast met filet american gehaald..kan geen kwaad toch?!? en anders maar wel!

S heeft sinds een week ofzo dat ie constand op zijn knieen en handen zit en dan loop te schommelen, grappig gezicht!
    volgens de fysio is dat goed voor zijn ontwikkeling.
    en nu afwachten tot ie in de gaten heeft hoe hij zijn knieen en handen kan verplaatsen.

maar laat dat nog maar even wachten, ik vind het allemaal al zo hard gaan.

oh morgen krijgen we nog kraamvisite....hoop niet dat ze met kleertjes maat 62 ofzo aan komen zetten. beetje laat he!
    het zal vast wel gezellig worden.

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Bd: Woooowww, wat een joekel zeg die M van jou!! Nou, of ie groeit, daar hoef je je geen zorgen over te maken! :D

Ehm, nesteldrang.. neuh, dat is vrijwel onmogelijk hoor! Ik vroeg me laatst zelfs af of we nog wisten hoe het moest :) :D (intussen weten we het weer hoor :p:D)

@ Meid, nee, kamertje nog niet omgedraaid. Hub was voetballen en daarna kwam het er niet meer van. Morgen misschien :)
    Ah, die Senn gaat kruipen hoor! Knap dat ie dit al doet!
    Kraamvisite??!?! Eerlijk???!? Nu nog??? Poeh, dat is wel heel laat hoor, haha! Ze nemen toch hopelijk wel een fietsje mee ofzo, of vast een rugzakje voor naar school? :p

Proest, hier staat all you need is luvvvvvvv aan, echt zo niet mijn programma, ik zit iedereen af te kraken, hihi. Waarom ik toch kijk? Geen idee :D

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Goeiemorgeeeeeen! Iedereen de hort op ofzo?

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik hang nog in mijn pyama op de bank:D

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Nee hoor, ik was aan het werken! Ja, dat moet ook gebeuren, helaas pindakaas ook regelmatig in het weekend! Nu net klaar, ff thuis en zo de hort op. Zuid Holland here we come! Feessieeeee :D

Met Y. gaat het beter, dat vernevelen heeft echt geholpen, pufjes doen het nu ook goed, maar we laten hem nu een paar uurtjes bij oma, wel zo rustig voor hem.

@Bd, wat een joekel! Y. was met precies 5 maanden 7,5 kilo, dus iets zwaarder dan jullie M., maar die lengte! Wow! Dan is ons prulleke echt mini, die was met 5 maanden 63cm! Klein dik dus. :D

@Ien, al aan het verbouwen?

@Sucre, hoe is het met je vader?

@Daffiee, hoe gaat ie met jou?

@Anke, het is idd een okt-maart virus. Arts gaf wel aan dat de ene baby er bij elke verkoudheid last van heeft en dus keer op keer terugkomt om verneveld te worden, de anderr 1x en nooit weer. Hopelijk behoren wij tot die laatste groep. Hij is helaas wel belast door mijn astma verleden, maar goed... hopelijk snottert hij bij de volgende verkoudheid het snot om mijn oren maar is er verder geen sprake meer van benauwdheid en dat soort gedoe.

Zo. Ik ga er eentje uit zijn bed plukken, even flink knuffelen, want na slaapdienst en dadelijk tot een uur of 19-20u bij mijn moeder zie ik hem dit weekend wel heel erg.....

Doei

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O heerlijk! Kijk, dat kan ik dus gewoon niet he. Beetje autistisch ofzo, maar als ik uit bed ga, ga ik gewoon gelijk douchen en aankleden. Zou best lekker zijn om gewoon eens lekker een echt pyjamadagje te houden! En dan verplicht ik S er ook toe, haha :p

Hubs excollega zou om 12 uur op visite komen. Stuurt ie om 12:15 een berichtje dat z'n moeder nog met een kadootje voor S bezig is :)?) en dat ie echt niet met lege handen aan wil komen. Dus... hij komt morgenavond pas! Haha, wat een figuur! Hebben we voor niks opgeruimd :D ghehe. Ach, nu kan hub bezig met de kledingkast van S en dan gaan we straks de boel alsnog omgooien! :) Kan niet wachten, heb écht een beetje last van nesteldrang, haha!
    Maar die kasten van S zijn nu echt een puinhoop, mn handen jeuken om het anders in te delen.

8. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Julia, oje het RS virus. Hopen dat er niet ook een bacteriële infectie is. Waarom denken ze dat dat misschien zo is?

@Anke, en hoe was de verjaardag van je man? Wat heb je nu uiteindelijk voor hem gekocht?
    Jep, ik ga idd met de trein. Wel handig, rondom Amsterdam is het zo druk. Bovendien kan ik dan nog wat in de trein werken. Met de auto zou het wel minder reistijd kosten trouwens.

@Ien, aan het lijnen geslagen dus. Lijkt me zwaar met die shakes enzo. Ik moet nu helaas ook weer op gaan letten dat ik niet teveel snoep, aangezien ik de bv afbouw.

@Bd, wo wat een lange!! Hihi, ben benieuwd hoe het eruit ziet als M en J naast elkaar zouden liggen. J was eind december 'maar' 63 cm:$.

@Meid, S al op handen en knieen! Doe maar luxe:). Niet lang meer en die kruipt weg;).

@Julia, ah fijn om te lezen dat het al wat beter gaat met Y.
    Oh hihi, even lang als J dus en ook al een dikkie! J was bij haar geboorte al een klein dikkie (48 cm en 3,4 kg). Nu nog steeds, alhoewel ze in verhouding wel minder dik aan het worden is. Ik heb zo'n progammaatje van internet (ik denk voor CBs bedoelt). Hierin kun je de metingen van je baby invullen. Kwam uit dat J bij haar geboorte dikker was (BMI zeg maar) dan 90% van de baby's! Hihi, nu zit ze trouwens op 60, dus valt nu wel mee.

@Ien, haha wat een aparte reden om af te zeggen. Ach ja, is jullie huis in elk geval weer opgeruimd:).

J was gister een beetje ziek. Vooral verkouden denk ik en daardoor een beetje verhoging. Gaat vandaag alweer stuk beter, hoewel ze soms nog wel een beetje warm aanvoelt. Maar lang niet zo erg als in december. Vanochtend nog gesquashed. J was mee en heeft zich heerlijk vermaakt op het kleedje wat ik meegenomen had. Het valt me trouwens op de J steeds vrolijker wordt, naarmate ze ouder wordt. Hebben jullie dat ook?

9. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Ik heb me toch maar even uit mijn pyjama gehesen en me later op de dag aangekleed. :D

@ daffiee, wat vervelend dat J. niet helemaal lekker in haar vel zit. Ik merk ook dat het huilen steeds minder wordt en hier ook steeds vaker gelach. Heerlijk gewoon (en een dikke opluchting, want dat gehuil was ook niets).

@ Ien, normaal kan ik ook niet een hele dag in mijn pyjama hangen. Soms heb ik echter zo'n dag nodig of zo. Ik heb geen idee waar dat vandaan komt, maar het is heerlijk.
    Is het nog gelukt met de kledingkast van S. ? Ik ben trouwens wel nieuwsgierig naar het eindresultaat (fototje?)
    Wat een aparte reden om een afspraak niet door te laten gaan.

@ julia, waar komt je nickname eigenlijk vandaan (of heb je dit al eens verteld?). Ik moet altijd zo wennen als ik je op FB tegenkom :DHopelijk is het vandaag weer wat beter met Y. gegaan. Het RS virus daar hoor je best wel enge dingen over.

@ bd, wat een geweldige grote vent heb jij zeg :$

@ Anke, hier ook balneum olie voor in het badje. T. had in het begin een erg droog huidje. We wassen haar de ene dag en de andere dag gaat ze in het badje.

Van de week een spannende week. Het gaat allemaal wat sneller dan verwacht, maar aanstaande donderdag is de operatie al. Afgelopen vrijdag moesten ze naar medische oncologie en deze afspraak werd geannuleerd en ze konden naar de anesthesist. Daar werd tussen neus en lippen door vertelt dat hij wellicht donderdag al aan de beurt was.
    Gisteren is het dan ook officieel geworden. Woensdag zal hij worden opgenomen en donderdag gaan ze de aangetaste lymfeklieren verwijderen en de kleine borstspier. Spannend, maar wel erg blij dat het deze week al is.

Verder lijkt T. goed te reageren op de huidige medicijnen. Ze heeft vandaag voor het eerst normale ontlasting gehad (sorry meiden, toch weer een poepverhaal).

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ien: hoe gaat het met het lijnen? Hier valt het niet mee hoor, pfff.

Daffie: Hahaha, ik kan er ook niets aan doen dat mijn mannen zo hard groeien. De oudste was precies zo. Nadeel is wel dat sommige mensen vragen: jee kan hij dat nog niet? Nee hij is pas 5 maanden". Zo was en is dat nog steeds met de oudste.
    En het kan nog zo maar veranderen met het gewicht hoor.

Annelies: oh heerlijk een pyama dag :)
    Dat wordt een spannende week van de week dan. Wel fijn dat het zo snel kan. Hoe eerder hoe beter toch?
    En fijn dat T nu weer lekker luiers kan volmaken.

Vanochtend lekker aan de wandel geweest. ik moest M echt in de bak proppen (boven en onderkant klem), dus vanmiddag de wandelwagen maar gemaakt. Moest toch wel een keer slikken hoor; weer een periode afgesloten en omdat dit vermoedelijk toch echt de laatste is, toch best een beetje moeilijk. Stom he?
    Nadeel is wel dat als hij in de auto in slaap is gevallen we hem niet zomaar over kunnen zetten. MAAR.... voor alles is een oplossing. De clickers van de maxi cosi (ja zo noemen wij die dingen) passen alsnog op de wagen als het zitgedeelte er in zit. Ziet er wel niet zo charmant uit, maar ja liever een kind dat lekker door kan slapen, dan dat we er leuk bijlopen (nou ja ook niet helemaal waar hihi). Morgen maar eens kijken hoe het gaat.

Morgen eindelijk zijn ID ophalen, had nogal vertraging ivm grote hoeveelheid aanvragen, maar we hadden het toch niet nodig.

11. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hee dames, genoeg gekletst hier!

Bd, grote vent heb je! Net zo lang als B maar wel een pond zwaarder, wauw!

Meid, S al aan het kruipen, ai wat gaat het snel. B kan ook haar handen leunen of op haar knieën, maar nog niet tegelijkertijd op allebei. Wel een grappig gezicht als dat kontje weer de lucht in gaat.

Juul, hard aan het werk. Fijn dat het met Y weer beter gaat. Hopelijk een keer last en daarna veel minder!

Ientje, kamer opnieuw inrichten, leuk. Dat van die kast herken ik wel, wij hebben destijds een extra plank gekocht, vind hangen niet zo handig met die kleine kleertjes, kan prima op stapeltjes.

Daf, balen dat J ziekjes is, beterschap.

Annelies, pyjama-bankhangdag, zo af en toe wel lekker!

Hier, gister dus feestje van manlief, was gezellig, ietsje later dan gepland. Wel rustig aan gedaan met de biertjes, verstandig he. Toch was het erg vroeg vanochtend toen B wakker werd. Ze wilde ook niet meer in haar eigen bedje, gelukkig nog wel een paar uurtjes in ons bed. Maar toenik weer opstond werd ik toch ziek, kon nog net B in de box leggen en naar de wc rennen. Daarna hele ochtend in bed gelegen, maar niet echt geslapen, dus ben nu wel heel moe. Gelukkig zijn maag en darmen weer ok, maar heb mijn training maar geskipt, hele dag niks gegeten. Vrijdag had manlief het ook, zal wel weer uit het kdv komen. Hopelijk hebben we niet al onze gasten van gister aangestoken :(
    Manlief is morgen echt jarig, wilde vandaag de stad in gaan maar dat is dus ook niet gelukt. Mijn kado wordt een kleurenprinter, mag tie zelf uitzoeken. Van B krijgt ie een dagje uit naar Blijdorp, goed idee van haar toch :D
    Eigenlijk zouden we nog een weekendje weggaan samen en wilde ik dat geven maar aangezien er al 3 weekjes vakantie en hopelijk een nieuw huis op de planning staan, vrees ik dat we daar geen tijd meer voor hebben.

12. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Annelies, lees nog een keer en je broer wordt deze week al geopereerd. Goed dat dat al zo snel is, hopelijk valt het mee en herstelt hij er snel van.

Bd, hier ook een gevalletje proppen in de kinderwagen, van de week gooide B haar benen over de rand. Dus hier nu ook de wandelwagen inzet. Vond ze wel leuk, lekker rondkijken.

Vandaag is B trouwens precies een hal jaar oud!

13. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    @ bd, oww wat jammer dat je alweer naar de volgende fase gaat. Ik kan me voorstellen dat dit zo voelt, vooral als het je laatste is. Ik vind het trouwens helemaal niet stom hoor.
    Ahh jij morgen de ID kaart ophalen. T. mag pas vanaf 24 januari haar ID ophalen.

@ Anke, oei dat klinkt echt niet lekker. Ik kan me voorstellen dat je richting het KDV denkt. Ik heb van horen zeggen dat als je kind op een KDV zit, dat hij/zij na een jaar of vier gewoon niet meer ziek wordt, omdat zo'n beetje alles al voorbij is gekomen.
    Goede cadeau-ideetjes (vooral het dagje Blijdorp).

Oww ik zie je reactie net nog (kan mijne nog even aanpassen). Grappig dat B. met haar benen uit de wagen bungelde :D. De tijd gaat veel te snel. Gefeliciteerd met het eerste half jaar van B.

T. kan trouwens vanaf vandaag ook van buik naar rug rollen. Dus ze gaat nu de hele box door (rug/buik/rug/buik etc). Scheelt vast een hoop driftig gehuil :D

14. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    zo kids weer op bed, tv aan, laptop op schoot............

kraamvisite was wel gezellig,vanmiddag, haaha ze hadden idd wel een fietsje mee kunnen nemen ja!
    ze hadden voor S. een spaarpot van een klompje meegenomen, die beschildert is, met de afbeelding en gedichtje op het geboorte kaartje, echt heel erg leuk!

@daffie, hopelijk is je dame er snel weer bovenop!ik vind dat idd ook hoor, hoe ouder ze worden, hoe vrolijker, ze zijn wat tevredener. lekker spelen en brabbelen, t word nu gezelliger!

@anneliesje, heerlijk toch zo'n pyjama dagje!wat fijn dat de operatie al op zo'n kort termijn kan!

@bd, oja jij had idd ook id besteld, ik had ze 1wk later al opgehaald, gelukkig waren ze binnen, want de mevr. aan de balie zei ook al dat er enorme run op was en alles veel later binnen zou komen.
    M. dus al te groot...gaat snel he!ik denk en hoop dat wij de winter nog wel doorkomen in de kinderwagen.al zou S het machtig interessant vinden hoor in de wandelwagen, kan ie alles volgen.

@anke, S. kruipt nog niet hoor, hij is wel de hele dag op handen en knieen maar komt echt nog geen cm vooruit. [eerder achteruit]
    wat een leuk kado van B zeg!! creatief van haar bedacht...altijd aan jezelf denken! whaha!!!!!
    gefeliciteerd met haar 6mnd mijlpaal!

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoooi! Hehe, eindelijk weer eens ongeveer een pagina te lezen! :)

Daf, het valt wel mee hoor met die shakes. Ik ben goed gemotiveerd, dat scheelt ook wel. Maar 'gewoon niet snoepen' werkt blijkbaar niet bij mij, dan maar drastisch en af en toe een rijstwafel tussendoor.

Annelies, toch maar aangekleed ;)
    We hebben alleen de boel omgedraaid, plankjes boven de commode moeten nog, en ik moet alles dus nog uitzoeken en netjes leggen. Misschien maak ik daarna wel een foto :)
    Oei spannend zo ineens, die operatie zo snel al. Wel fijn dat het zo snel kan.
    Gelukkig poept ze weer goed! :)

Bd, handig dat de clickers :)D) er alsnog op passen! Ach, lekker belangrijk als het er raar uitziet. Als M maar lekker kan slapen :)
    Bij ons duurde ID ook al zo lang, ik kan hem pas de 24e ophalen! (wel goed dat je erover begint trouwens, ik was het zo vergeten!)
    O, Annelies dus ook vanaf de 24e! Grappig :)

Anke, ah jullie dus ook al zo'n dom ingedeelde kast, maar jullie waren al eerder slim ;)
    O wat balen dat je ziek bent/was, beterschap!
    Het feestje was dus leuk, mooi zo!
    Wat een goed idee van B, dat kado :D
    Gefeli met haar halfjaar! :)

Meid, leuk kado dat klompje!

Wat grappig, ik lees ineens dat 2 van jullie de wandelwageninzet erin hebben gezet. Wij waren vanmiddag ook aan het wandelen, en S was het na een tijdje echt spuugzat! Vindt het gewoon echt niet meer leuk. Dus..... wij hebben vanavond ook de wandelwageninzet erin gezet!
    Idd wel een mijlpaal weer hoor -zucht- maar vind het ook wel weer leuk :)

Die ex-collega van hub, die eerst vanmorgen zou komen, en toen morgenavond, die kwam ineens begin van de avond aanzeilen, hij gaat over een paar dagen voor een tijdje het land uit dus hij kwam nu effe gauw en dan zou ie wel uitgebreid langskomen als ie terug is.
    Dat zelfgemaakte kado voor S door zijn moeder, was een mand met 2 handdoeken, een badhanddoek en een slabbetje met S z'n naam en geboortedatum erop, en een ooievaar. :D En een knuffeltje erbij. Erg leuk! Houd wel van zelfgemaakte kado's.

Fijne avond nog meiden!

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hee meiden, we gaan zo naar het CB. Dan vanmiddag even bijlezen en posten.

Kus!!

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
  18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo meiden!
    Zo, de jongens liggen op bed, even me-time. Stiekem mis ik dat soms best wel hoor, even tijd voor mezelf, niks moeten... etc...

We zijn zostraks weer naar het CB geweest. Meneer is goed gegroeid (7,3 kilo en 67 cm) en de arts was erg tevreden. Dus deze mama is weer trots. We mogen de volgende afspraak zelfs overslaan en hoeven pas in april weer te komen! En nu lekker doorgaan met de bijvoeding en het grote genieten.

Daffie, wat fijn dat je meisje het flesje zo goed accepteerde. Bv smaakt ook elke keer anders, dus een fles KV gaat er dan meestal ook gewoon wel in.
    Wouw, lekker gesport dus. Handig dat je meisje mee kon en veel plezier had. En idd, ze zijn echt vrolijk aanwezig nu he. Veel lachen en alles volgen. Minder afhankelijk en dat is wel fijn!
    Hopelijk wordt ze niet ziek.

Anke, die creme die Juul aanbeveelt is super! Toen ik nog op de High Care werkte, was er een kindje van wie de huid los liet. Die moest ik daar ook een paar keer per dag mee insmeren. Je hebt er trouwen 2 varianten van, 1 met en 1 zonder water geloof ik. Beste is die zonder water. En dus niet te vaak douchen/in bad.
    Leuke kadoos hoor!! Alleen balen van het ziek zijn. Hopelijk knap je snel op!

Mijn vader heeft Alzheimer en dat is heftig, omdat hij nog maar 58 is. Hij gaat 1 dag per week naar een dagopvang, verder is hij thuis. Hij kon nog autorijden, maar dat kan nu niet meer. Hij ziet niet zo veel meer sinds het hele gebeuren van afgelopen week. En ook heeft het allemaal een negatieve invloed op zijn Alzheimer. Best heel heftig dus.

Ik voel me nog niet super, nog steeds veel snot, holtes verstopt en sinds enkele dgn weer flink keelpijn. Ben geloof ik al een maand aan het sukkelen en vind het behoorlijk irritant worden. En vermoeiend, zucht...

Juul, wat sneu zeg, RS voor je mannetje. Je hoort het zo veel! Gelukkig heeft het vernevelen geholpen en lijkt het ergste achter de rug. Heb regelmatig kindjes met RS moeten verzorgen, zo zielig als ze zo benauwd zijn. Knuf voor jullie.
    Leuk feestje gehad?

Ien, jeeeeeeeeeeej, mijn mannetje snapt ook hoe hij op zijn buik kan draaien. Maar hij draait meteen weer terug :D. Maar goed, het begin is er, hihi.
    Leuk hoor, verbouwen in de kamer!
    Succes ook met lijnen! Ik heb nog nooit gelijnd.. is niks voor mij dnek ik... Hoeveel moet eraf?
    Leuk kado hoor!

BD, snap wel dat je niet meteen schema's omgooit, vooral als je aan iets gewend bent. je moet toch een beetje uitzoeken wat voor jullie het beste werkt.
    Jemig, wat is jouw "kleine" al groot, haha. Super toch! Ik maak alleen maar kleine kindjes, maar was al heel blij met de 7300 gram van vandaag. Oudste was pas met 9 mnd zo zwaar :$.
    Wel irri als mensen meer verwachten van een kind, vanwege zijn grootte. Hier juist andersom. Met anderhalf ging de oudste lopen, maar hij was nog zo klein dat iedereen zei, loopt hij nu al??? ;)
    Wouw, de kinderwagen al verbouwd, hier kunnen we nog even. Denk over een maand of zo?

Meid, wouw, ook al zo'n snelle Jelle. Op handen en knieën zitten, zie ik mijn mannetje nog lang niet doen, haha.
    Nu nog kraamvisite??? :(:$ Maar wat een enorm leuk kado!

Anneliesje, heerlijk hoor, zo'n pyjamadagje. Doe ik ook wel eens.
    Wat fijn dat je meisje alweer heeft gepoept! En de hele box door rollen, lekker actief! :)
    En wat een spannende week voor jullie. Maar wel fijn dat het zo snel gaat. Sterkte alvast!

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
  20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999