De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik dacht, ik lees nog ff voor ik ga slapen, maar er is niks te lezen. Dan maar lekker lui doen. Truste allemaal. Ben weer 3 dgn aan het werk dus weinig aanwezig.

Kusssssssssssssssssssssssss

2. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hee, leuk, recepten! Heb ze meteen ge-favoriet! :)

Sucre, netjes, dat manneke van je! En een afspraak overslaan, scheelt weer. Vervelend dat je vader er weer op achteruit is gegaan. En jij nog niet lekker, balen zeg. Pas je goed op jezelf? Werkse en tot later!

Ientje, goed bezig aan de lijn!

Net uit eten geweest voor manlief zn verjaardag met souders en szus, en B natuurlijk. Was gezellig en lekker. Morgen maar weer gezond eten, hier mogen er ook wel wat kilo's af. Ook weer sporten, vandaag wel op de fiets gaan werken. Nu nog even de buikspieren trainen.

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zo, hèhè even spruiten-tijd! Nog 1000 berichten dames en we kunnen weer nadenken over een nieuwe titel. Ff doorkleppen jullie! Ien - wo bist du? Aant werk zeker, jij opschepster over de meeste berichten, breng ons dan even tot die 5000 :p

Hoe is het hier?

Zie recepten voorbij komen en ik bedenk me direct dat ik boven in de boekenkast nog die van de Appie heb staan: Opperdepop. Weet niet meer vanaf welke leeftijd daar receptjes in staan, maar ga hem er zo eens bijpakken.

@Daf, ga jij heel de bv afbouwen, of tot bijv. alleen de ochtend en avond? Heb je er een beetje een goed gevoel bij?

Ik heb gisteren die van rond 13u eraf gehaald, heb nu nog ochtend, avond, late avond en nacht bv over.

Wat is dat trouwens voor programmatje dat je online invult (voor CB's)? Ben wel nieuwsgierig namelijk :)

Oh, dat wat die bact. infectie betreft; in het zkh zeiden ze het meer als aandachtspuntje omdat al dat slijm natuurlijk een prima plekje daarvoor is. Meer zo van; als de temp. hoger wordt en hoog blijft dan is dat misschien de oorzaak.
    De praktijk wees anders uit hoor, hij is al een heel eind opgeknapt. Gaat normaal gesproken alleen de woensdag naar het kdv, maar ik hou hem morgen nog een dagje thuis. Hub brengt hem dan 's ochtends naar mijn werk, dat gaat prima, ik ben toch om 11u klaar en dan kan hij mee naar huis.

Is J. weer opgeknapt of toch ziek geworden? Beterschap!

@Annelies, overmorgen is de dag dus. Spannend hoor. Enig idee hoelang hij in het zkh zal blijven? Alvast heel veel sterkte!

Fijn dat T. goed reageert op de medicijnen! Hoe gaat het verder met jou?

@Anke, nog gefeli met hub! Leuke verjaardag gehad? Heeft ie al een printer uitgekozen?

Zijn jullie al huizen aan het speuren?

@Meid, leuk cadeautje! He, zullen we onze koters eens naast elkaar zetten, kijken wie het eerst in de achteruit onder de bank verdwijnt?

Hihi, hier echt precies hetzelfde.:D Bij ons thuis kan hij niet onder de bank, maar ik vis hem regelmatig onder de tafel vandaan. Gisteren was ik bij mijn moeder een kop thee aan het zetten en toen ik 10 tellen later de woonkamer inliep lag meneer onder de bank aan de onderkant van de zitting te frunniken. Hij had het prima naar zijn zin. :)

Hier trouwens ook nog geen kruipen maar wel dat heerlijke gewiebel op handen en knietjes, hij schudt zijn billen van voor naar achter en weer naar voor en ploft dan weer op zijn buik om dit vervolgens de hele dag te herhalen.

@Ien, heb je s. zijn kamer nog omgegooid, en? resultaat? Foto?

Werkse vandaag! Al zag ik op FB dat jullie het weer eens te druk hebben met foto's maken in die mooie groene outfit ;)

@suc, ja die 'me-time' he.... soms toch echt even reserveren. Ik heb heel aso een halve dinsdag met maar 1 kind EN een man in huis. Vandaar nu dus ook deze lange rea ;) en verder moet ik er ook bijzeggen dat hoe ouder ze worden hoe beter ze natuurlijk alleen (of samen) spelen en jij dus wat vaker een half uurtje tijd voor jezelf hebt.

Wat naar dat je zo loopt te sukkelen met je gezondheid, het gaat de goede kant op maar je bent er dus nog niet. Werkse deze dagen en hopelijk snel een 'leeg' hoofd!

Zo, ben weer een beetje bij. Hier alles zijn gangetje. Gisteravond om half 9 naar bed gegaan, ik was echt gaar! En mennn!!! Dat was echt lekker zeg! Ik voel me herboren, dit ga ik echt vaker doen. Heb er zin in vandaag, de zon schijnt, dadelijk lekker op de fiets naar het werk en eens kijken wat daar allemaal aan de hand is. Hoorde net al van een collegatje dat van 2 clienten de verkering gisteren is uitgegaan, dus er zullen hier en daar wel wat gesprekjes plaatsvinden, troosten en proberen uit te leggen dat ook dit onderdeel is van 'het leven'. Zo, hier nu alleen nog een pedagogische draai aangeven :)

Met ons kleine prulleke gaat het dus weer stukken beter, ik ben erg opgelucht, vandaag en morgen de ventolin afbouwen, zo dadelijk maar eens de ha bellen om dit nog even te overleggen, maar neem aan dat ik er nog wel 2 dagen aan vast mag plakken.

Dan rest mij jullie allemaal een fijne dag en avond te wensen en ik ben morgenavond weer van de partij.

Overdag komt vriendinnetje uit Canada hier op bezoek, erg veel zin in natuurlijk!

Doei!

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Helleu!

Sucre, ik kan het me wel voorstellen dat je een beetje me-time wel kan gebruiken!
    Goed man, dat D zo goed is gegroeid!! Dat is wel effe een mooie opkikker, na het 'lastige' begin. Maar je hebt nu eindelijk het gewenste resultaat van al je inspanningen, super man!
    Je had al eerder verteld over je vader met Alzheimer, echt heftig hoor, vooral omdat hij nog zo onwijs jong is. :( Ik kan me er niet eens een voorstelling van maken...
    Nog steeds aan het sukkelen, blijft wel heel lang hangen! Echinaforce is goed voor je weerstand, misschien een optie om dat een tijdje te proberen?

Juul, jemig jij hebt echt tijd over zeg :$ Wát een lap tekst!
    Ojaaaa, opperdepop, heb ik ook! Gekregen voor S z'n geboorte. Goed dat je me eraan herinnert :) Heb jij al gekeken of er voor nu al dingen in staan? Hoef ik het niet meer te doen :D
    Mooi zo dat Y lekker opknapt! :)
    Ahh sneu voor je cliënten, hopelijk kun je ze een beetje troosten.
    Ohhh leuk je vriendinnetje op bezoek, geniet ervan, leuk!

Hier: vannacht weer eens een 'ouderwets' spooknachtje... maar goed. Toch ben ik in een opperbest humeur, want ik ben intussen al anderhalve kilo kwijt! Jiehaaa! Echt goed voor de motivatie dit! :)
    Ik wil er 12 kilo af hebben... dus nog even doorbikkelen. Maar ik heb voor ongeveer een maand shakes en repen in huis, dus ik kan nog even vooruit.
    Ik heb ook nog nooit eerder hoeven lijnen hoor, dit is voor het eerst. Maar die rotte kilo's die van die zwangerschap zijn blijven hangen, die willen er gewoon niet af zonder te lijnen!
    Mijn ouders hebben het nieuwe boek van Sonja Bakker gekocht, en daar staan me toch lekkere recepten in, ik denk dat ik het na de shakes ook ga aanschaffen. Even een beetje verantwoord blijven eten.

Meiden ik ga rennen, pauze is om!

Doeiiii

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ Ien, last he dat je opeens weer een pagina moest lezen. Kostte vast wel wat moeite :D
    Ik vind het knap dat je het kunt met die shakes, want ik kan dat dus totaal niet (en er moeten bij mij ook nog wel flink wat kilootjes af). Knap dat er al 1,5 kilo af is (dat gaat echt snel).

@ koken, bedankt voor de linkjes. Het opperdepopboek heb ik ook in huis en er staan receptjes in vanaf 6 mnd

@ sucre, wat ga jij een heftige periode door :(. Het lijkt mij echt verschrikkelijk om je vader zo te zien. Hopelijk gaat het lichamelijk ook snel iets beter met je, niets is zo erg dan voortdurend aan het sukkelen te zijn.
    Wat is D. heerlijk gegroeid en wat lekker dat je de volgende afspraak bij het CB over mag slaan.
    Ik heb gelukkig nog wel af en te wat "me time", maar dat komt meer omdat ik er nog maar eentje heb. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook echt van geniet.

@ Julia, veel plezier met je vriendin uit Canada.Wat mooi dat het weer beter gaat met je mannetje. Ik hoop dat het afbouwen van de Ventilon goed gaat.

Ik hoef vanmiddag om 16 uur pas te beginnen, dus ik ben heerlijk nog even aan het genieten van mijn eigen tijd. Hebben jullie trouwens ook gehoord dat Piet Romer overleden is ? (ik krijg geen puntjes op de o, zucht).
    Morgen zal mijn broer worden opgenomen en dan donderdag de operatie. Spannend, maar het komt vast allemaal goed. Ik heb geen idee hoe lang hij daar moet blijven liggen?

Verder zit ik niet zo heel erg lekker in mijn vel. Geen idee waar het vandaan komt, maar het zal wel een samenloop van omstandigheden zijn. Zal vast wel weer goedkomen :D

De postbode bracht vandaag goed nieuws. Ik kreeg zowel van de electra als van het gas ruim 150 euro terug :cool:

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Goed bezig Ienke! *proud*!!!!!

Zullen we.... (kijkt ondertussen even op weerbericht.nl) zaterdag...... het stof van onze hardloopschoenen vegen en.....?.......

Ik ga ook rennen, nah ja... fietsen dan, want moet er ook aan geloven, wat gaat die dinsdag toch altijd hard, 's ochtends zeeeeeeeeeeen (met ergens een trema) van tijd en nu snel mijn spullen bij elkaar rapen en op weg naar mijn werk.

Doei!

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh Annelies, jij kwam nog even snel tussendoor! Ookal problemen met de puntjes :D Haha!

Nee, niet gehoord trouwens! Zal het snel tegen de client met liefdesverdriet vertellen, groot Baantjes fan. Of beter niet, nog meer tranen! ;)

Oh, lekker, beetje poen terug - nooit verkeerd!

En niet zo lekker in je vel *knuff* tis ook niet niks wat jullie allemaal voor je kiezen krijgen meid! Hou je taai! Schijnt de zon naar binnen? Dan even een luie stoel verplaatsen, benen omhoog en even met je gezicht in de zon... het lost geen problemen op, maar doet de mens wel veel goed.

*hug!*

8. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @julia, precies ja, wat jij omschrijft doet S. ook, maar ik kan me dat van de oudste echt niet herinneren...daarbij is het ook goed gekomen hoor!

oh heerlijk zeg, even vroeg in bed! ik val vaak op zaterdagavond op de bank in slaap, maar die slaapt ook zoooo lekker, hihi!

o gut, de verkering uit...lastig. heb je er nog een goede pedagogische draai aan kunnen geven?

@ientje, toppie! 1,5kilo, nog maar 10,5 te gaan! sonja bakker heeft idd lekkere recepten ja!ik was gister bij een vriendin, die doet E.G.A, ken je dat? had ze ook een recept, brood besmeren met honing mosterd saus, gerookte zalm erop en dan huttekaese [of hoe je het schrijft] en dan in tostiapparaat. zo is lijnen helemaal niet vervelend toch...

@anneliesje, goed nieuws van de postbode! zulke berichten willen we wel vaker.
    rustig aan anneliesje! *knuf* van mij!

9. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Annelies, jeetje dat gaat inderdaad snel, donderdag de operatie al. Ik hoop dat die goed gaat.
    Ah fijn dat de medicijnen goed werken voor de ontlasting.
    Hihi, lief dat T zo de box door rolt!

@Bd, hmm das wel irri van die mensen die zeuren over wat hij al wel of niet kan. Sowieso stom trouwens, ook al zou hij wel zo oud zijn als ze denken...
    Ah, jij dus het zitgedeelte erbij gepakt. Ik was het eerst ook van plan, maar toch nog maar even uitgesteld. Kleine J past nog prima in de wieg:).

@Anke, ah balen dat je ziek was. Wat een leuk cadeautje van B! Die weet wel wat goed is voor haarzelf:D.

@Meid, hihi wat jij schreef "zo kids weer op bed, tv aan, laptop op schoot............" klinkt erg bekend (hoewel kids in het enkelvoud hier;)).

@Ien, wat een leuke cadeaus had die collega mee! Lief ook dat zelfgemaakte, dan weet je dat ze er in elk geval veel moeite ingestoken hebben:).

@Sucre, wat goed dat ie zoveel gegroeid is! Heb je toch maar mooi even voor elkaar met de bv:).
    Wat vreselijk die Alzheimer. Mijn opa heeft het ook gehad. Het is misschien niet zo goed vergelijkbaar omdat hij een stuk ouder was, maar ik weet wel wat het met een mens doet:(.
    He, balen dat je je nog niet helemaal beter voelt. Hopelijk ben je snel weer de oude.

@Julia, mijn plan was om de ochtend-, avond- en evt nachtvoeding erin te houden. Ik merk nu alleen dat het heel snel terugloopt:(. Mevrouw was vannacht al niet meer tevreden met de hoeveelheid nachtvoeding die ik voor haar had;). Ben bang dus dat het snel ten einde zal zijn. Ah, jij dus nog 4 bv's. Heb jij nog wel genoeg voor die voedingen? Wat is jouw plan? Gewoon blijven geven tot het niet meer kan of actief afbouwen?
    Dat programmaatje:
    WHO | WHO Anthro (version 3.2.2, January 2011) and macros en dan WHO Anthro for PC
    Zo jij lag vroeg in bed! Fijn dat dat zo goed werkt. Ik zou niet kunnen slapen om half 9, dus gaat voor mij helaas niet werken.
    Fijn dat Y beter gaat:).

@Ien, balen van de spooknacht, maar die anderhalve kilo maakt natuurlijk veel goed! Dat gaat best snel zeg:).

@Annelies, hmm vervelend dat je niet lekker in je vel zit:(. Kan het me voorstellen met wat jij op het moment meemaakt. Knuffel voor jou!

@Julia, ah jullie gaan hardlopen zaterdag. Hmm, zal ik dan ook maar eens t stof van mn schoenen vegen;). Ik denk er nog even over na;).

J is weer helemaal de oude. Niet echt erg ziek geweest gelukkig, meer er tegen aan. Verder nog steeds elke nacht 1 voeding. Had gehoopt dat t met de kv weg zou gaan, maar helaas. We zitten wat dat betreft volgens mij ook een beetje in een cirkel. Overdag drinkt ze de flesjes niet leeg en 's nachts honger als een paard;).
    Zo, dan ga ik nu eens even werken aan n stukje voor iemand die binnenkort gaat promoveren op onze groep. Fijne avond!

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    ZWaait ff langs.
    En blaast een welterustenkus voor iedereen.

11. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Juul, Opperdepop, heb ik een maandje geleden gekocht. Is vanaf een half jaar, ik ga em er ook eens bijpakken. Fijn dat Y weer is opgeknapt! En lekker aan het wiebelen, hihi. Ach, liefdesperikelen op je werk, sneu voor het (ex)stelletje. Enja, het hoort bij het leven.... Kan je vast oefenen voor als je dat aan je zoons moet uitleggen ;) Ah weer sportplannen, goed hoor! Ik wil ook wel weer, moet es een geschikte dag vinden. Woensdagavond wordt mijn trainingsavond als ik weer buiten ga trainen, misschien is dat wel een goed moment. Baal er alleen zo van dat het donker is buiten, nodigt toch een stuk minder uit.

Ientje, goed bezig met lijnen, top meid! Ai een spooknachtje, hopelijk is het er maar eentje.

Annelies, niet zo lekker in je vel, balen. Hopelijk komt het inderdaad vanzelf weer goed. Piet Römer overleden, de man was 83 of zo, tsja. Vond em eigenlijk helemaal niet zo oud overkomen. Morgen je broer dus naar het zkh, succes, is wel even spannend weer. Nice als je geld terug krijgt he, beter dan bijbetalen!

Meid, hihi ook al zo'n wiebelaar. Nou dat EGA dieet klinkt niet verkeerd! Ik ben daar trouwens heel slecht in, kan beter geen snoep enzo in huis hebben en gezond eten, maar dat is persoonlijk, ieder op z'n eigen manier.

Daf, gelukkig is J weer opgeknapt en viel het mee. Bv loopt nu hard terug, heb je er moeite mee?

Sucre, kisssssssss en welterusten!

Manlief vond het kadootje van B erg leuk. Zegtie, oh ik zie dat mama ook mee mag, hahaha. Nou geven wij elkaar eigenlijk altijd kadootjes waar je zelf wat aan hebt. Krijg net een briefje in mn handen gedruit, de kleurenprinter is ook al uitgezocht, dus die ga ik nu bestellen. Tot later!

12. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Haai!

Annelies, ja het gaat idd snel, ik moet zeggen dat ineens die knop om is bij me. "gewoon minder snoepen" dat kan ik niet.
    O shit, haha, elke keer als ik denk aan het boek opperdepop, dan ligt S te slapen. En het boek ligt natuurlijk in zijn kast! Hopelijk denk ik er straks aan :)

Hehe, jullie met die ontbrekende puntjes op de o en e, vast dezelfde laptop!

Annelies, wat naar dat je niet lekker in je vel zit, niet onlogisch overigens. Het is ook een spannende tijd.
    Dikke knuf en sterkte morgen!

Juul, euhm.... weet je het echt zeker??? Ik ga er effe over nadenken hoor...

Daf, o balen dat het ineens terugloopt! Ik heb daar ook wat last van trouwens. Ik merk dat hij niet elke avond genoeg heeft aan bv alleen. Dan maar een klein miniflesje pap erachteraan.

Ega dieet, nooit van gehoord, maar het klinkt niet heel verkeerd!

Anke, helaas was het niet maar 1 nachtje, vannacht ook weer aan het spoken geweest :(

Strakjes naar mn moeder, die is jarig vandaag. Ze krijgt een iphone van mn vader :D (ze wordt 63 haha, ik vind het erg grappig! die 2 ouwe bokken met iphones en ipad :D)
    De rest van de fam komt ook, dus wordt een gezellig drukke boel!
    Ik ga dr eentje uit bed vissen, die wilde vanmorgen niet lang slapen en viel uiteindelijk in slaap toen we in de auto zaten! Gelukkig kon ik hem overhevelen naar zn bedje en heeft ie nu aardig bijgeslapen. Nu gauw een fles, hij zal wel honger hebben!

Later!

13. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @anke, mooi dat de cadeaus in de smaak vielen:). Ah, jij ook weer aan de hardloop? Ja, dat vind ik nu ook het vervelende, dat het donker is en de kou!
    Wat betreft terugloop van de bv. Aan de ene kant heb ik er wel een beetje moeite mee. Dan wordt het ineens allemaal zo definitief, het stoppen. Aan de andere kant is het wel erg lekker om steeds minder vaak/niet te hoeven kolven. Dat scheelt me wel een boel tijd en energie.

@Ien, ah helaas bij jou begint het nu ook te ver terug te lopen? Heb jij er ook moeite mee?
    Wat grappig dat je ouders zo modern zijn:). Mijn vader ook, die koopt ook allemaal gadgets online enzo. Mijn moeder kan nu tegenwoordig ook mailen, die is verder wat minder up-to-date.

Oh, ik ben er alweer doorheen. Weinig geschreven sinds mijn vorige post:$. Wij gaan hier zaterdag trouwens eindelijk het allereerste hapje geven! Ik twijfel nog wat we gaan geven, iemand tips?

14. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @ientje, gefeliciteerd met je moeder, leuk hoor van die hippe 'oudere' mensen..........helemaal omdat ik als 29jarige helemaal niet zo hip ben, hihi!

@anke, dat dieeet, doe ik ook niet hoor, een vriendin van mij, ik kan namelijk ook niet dieeten, ik doe gewoon aan minder snoepen en meer buikspieroefeningen.
    maar ik hoef eigenlijk ook niet echt af te vallen hoor, alleen wat strakker, na de 2 zwangerschappen.
    de kleurenprinter is dus ook uitgezocht, mooi! en nu maar een hele hoop foto-tjes afdrukken van de kleine meid!

@daffie, leuk zeg, zaterdag het eerste hapje! probeer gewoon wat, vaak vinden ze het de eerste paar keer toch nog helemaal niks,hihi, wel je fototoestel in de aanslag houden hoor, 1e hapjes staan gegarandeerd voor kodak- momenten!

vandaag een drukke dag op het werk gehad, op woensdag past mijn moeder altijd op de jongens en na het werk eten we daar altijd, heerlijk, lekker makkelijk..

ga vroeg op bed vanavond, trusten!

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Annelies, hoe is de operatie gegaan vandaag? Hoe gaat het nu met hem? En met jou?

@Daf, hier loopt bv ook terug hoor. Ik kan me herinneren van de vorige 2 keren dat je lijf de boel weer even op orde moet krijgen en dat het dan wel weer even goed gaat, al heb ik er hier een hard hoofd in. Ik geef nu net zoals Ien 's ochtends en 's avonds en hier dan nog 's nachts erbij. Die van 23u heb ik vervangen voor kv zodat ik wat vaker op tijd naar bed kan, doet de mens goed.

Hopelijk loopt het niet al te hard terug, zowel bij jou als bij mij. Ien, jij geeft dus na bv 's avonds nog een papfles (getver wat een vies woord trouwens!). Zou hier ook wel een optie zijn, is het niet zo dat hij altijd zooooo slaperig is na bv en echt direct in slaap valt als ik hem in zijn bed leg.

Overdag drinkt hij trouwens echt niet veel, maar 2x +- 100-140 per keer. Vraag me af of hij niet te weinig melk binnenkrijgt......

Oh en Daf, ja hier is het traditie, wij beginnen altijd met banaan :)

@Anke, binnen hoeveel tijd heb je de printer eruit? Is het goedkoper dan ze laten afdrukken in een winkel of online? Ik heb me er nooit in verdiep, dus geen idee.

@Suc, hoe is het nu met je vader? Gaat hij vooruit?

@Y... ik heb de indruk dat het de laatste 2 dagen weer wat minder gaat. Niet in zijn hum, ademhaling nog steeds met allerlei geluidjes die ik liever niet wil horen etc. Hij is gelukkig niet meer zo benauwd, dat is al een heel stuk beter. Ik weet niet zo goed of dit het staartje van het RS is of iets anders. Toch maar weer even de ha gebeld, ik moet vandaag aankijken en morgen terugbellen, dan wil ze eventueel dat ik toch nog een keer langskom. Nah ja. Dat doen we dan maar he? :) Wel fijn dat ze het zo serieus neemt trouwens. Goed, ik heb hem net voor de 5e keer naar bed gebracht..... zei ik laatst niet dat ik dacht dat hij overging naar 2 slaapjes op een dag? Forget it, dat was van korte duur helaas. Nu constant van die 45min. slaapjes, ik blijf hem in en uit zijn slaapzak hijsen maar hij heeft het blijkbaar even nodig ofzo.

Einde geklaag, ik ga aardappeltjes en kip in de oven gooien, lekker makkelijk. Moet daarna nog met een client van werk gaan shoppen ;) Weer eens wat anders!

16. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ha dames

Ientje nog gefeli met je moeder, was ze blij met d'r iPhone? Leuk inderdaad, hippe opa's en oma's. Grappig trouwens, mijn moeder wordt zondag 63, die wilde mijn iPad al proberen omdat ze nog twijfelt of ze een tablet of een laptop wil, hihi. Ai, weer een dramanacht, balen zeg. En bij jou ook al teruglopende borstvoeding, bijzonder dat een lichaam zich zo snel aanpast. Wat geef jij trouwens voor pap, rijstebloem, of granen?

Daffie, wij zijn begonnen met wortelpuree, vind ze nog steeds heel lekker. Inderdaad hou je camera in de aanslag!

Meid weer lekker bijgeslapen? Lekker, eens per week zo aanschuiven bij je moeder aan tafel!

Julia, naar dat Y alweer niet lekker is. Goede huisarts heb je, fijn hoor. Die printer, nee het is voor foto's niet goedkoper dan bestellen, we hebben dan ook een inkjet kleurenprinter voor A4 gekocht, met een zodanige kwaliteit dat je ook een keer een foto kan afdrukken. Shoppen met een cloent, vervelend werk heb jij zeg ;)

Hier, B heeft wel drie slaapjes gedaan vandaag maar elke keer zo'n 3 kwartier. Dus lekker moe aan het einde van de dag. De nachten zijn ook nog niet wat het moet zijn, dat wil zeggen B slaapt wel maar kletst, schreeuwt en kreunt in haar slaap waar ik dan wakker van wordt. Ze sliep wel tot half 7 dus dat gaat de goede kant op. *einde klaagzang*
    overigens hadden we haar maandag weer es rijstebloem gegeven, dat hadden we al eerder geprobeerd, helaas hetzelfde effect, onrustiger slapen. Nu ook wat moeizamere ontlasting, gelukkig niet verstopt maar wellicht de oorzaak van het onrustige slapen. Nu maar een weekje melk, volgende week donderdag gaan we beginnen met de granenpap, de ochtendpap wel te verstaan, 's avonds werkt kennelijk niet hier.
    Verder weinig bijzonders hier, vorige week druk en volgende week ook dus nu even lekker rustig aan. Ik vermoed ook op tijd naar bed vanavond.
    Oja, de printer is binnen! Manlief is em nu aan het installeren, ben benieuwd. Besteld bij Wehkamp, meteen ook 3 dozen (!) luiers voor de prijs van 2 besteld, dus bija 400 luiers rijker :D. Ien we kunnen samen wel een kdv beginnen met alle doekjes en luiers :$ niet aan denken, trouwens ;)

Morgen nog een dagje werken en dan... Weekend!

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh haha, Anke, ik doe mee! Heb hier een stapel luiers staan die ik als bijzettafel gebruik naast de commode. Hij is zeg maar zo hoog als de commode!

Oke, niet goedkoper uit dus met foto's printen, mooi - dan hoef ik daar niet over na te gaan denken. Zou waarschijnlijk ook wel een pokke werk zijn om zelf allemaal af te drukken....

Ien, idd... wat vindt ze van haar eifoon?
    Stoer zeg, daar kan mijn moemsie echt niet tegenop! Die heeft een gsm omdat ze voor haar werk vaak in het buitenland zit, anders was ze volgens mij nog steeds de op één na laatste nederlander geweest zonder gsm. (de laatste is mijn vader waar een gsmmetje uit het jaar 0 in het doosje met de prepaid simkaart erop geplakt al zo'n 5 jaar in de kast ligt, die telt dus niet mee in de wereld die mobiele telefonie heet.)

Zo, einde gelul. Ik duik mijn nest in. Net thuis, hub had ook de indruk dat Y. begin vd week beter was dan nu, zucht... morgen maar even langs de ha. En Anke, zeer zeker fijn hoe ze er daar mee omgaan, ben ik ook erg tevreden over en zal ze dat morgen ook even vertellen.

Oh trouwens, kreeg van de BSO een credit factuur. Geen opzegtermijn dus, maar ik heb die handel direct op kunnen zeggen, scheelt 1 maand. Wel zo netjes van ze. Het ging mij niet eens om dat geld, maar na mijn gezeik wel aardig van ze, haha!

Oh en dan nog een laatste, Annelies jij hebt dus al geld terug van electra enzo? Iemand hier die toevallig bij Nuon zit en ook al zo'n afrekening heeft ontvangen? Hier namelijk nog helemaal niks, noppes, nada...

Goodnight!

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Goh Anke, B dus ook van die korte slaapjes, hebben ze dat zo afgesproken? Irri he?

En ligt zij nog bij jullie op de kamer dat je haar hoort 's nachts of in de kamer ernaast? Oordoppen? :D

19. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Juul netjes van de BSO, geem opzegtermijn. Hoe is je geklaag destijds ontvangen trouwens?

By the way, BSO, is hier net zo'n ramp als kdv en aangezien B al bij een school staat ingeschreven :$ moeten we ook maar vast een plekje reserveren bij de BSO ;)

Korte slaapjes, ja irri, voor je goed en wel iets aan het bent, is ze al weer wakker. En doodmoe en niet te genieten aan het einde van de avond.... Ach, hopelijk is het een fase. Overigens nig geen tandjes te zien maar onder het tandvlees wel witte streepjes dus wie weet heeft ze er ook last van. Bijten en kwijlen gaat onverminderd verder.

Net doperwtjes gekookt en geblenderd, voelde me alsof ik in een Shrek movie zat :D Uiteindelijk ook geen normale ijsblokjesbakjes meer, dus ik ben nu groene legosteentjes aan het maken :D

20. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag lekker mijn vrije dagje:). J ligt nu te slapen na binnen no-time 200cc weggeklokt te hebben! We hebben sinds gister een grotere speen op de fles en nu drinkt ze ineens de flesjes helemaal leeg:).

@Ien, jij geeft dus een papfles. Helpt dat met doorslapen? Lijkt me ook wel wat;), ben alleen bang dat ze last krijgt van haar buikje. Jullie hier ooit wat van gemerkt?

@Meid, leuk dat je moeder 1 dag in de week op de jongens past. Bij ons gaat dat helaas niet zo makkelijk, de oma's wonen zo'n anderhalf uur rijden hier vandaan. En gezellig om dan ook elke week daar te eten, scheelt jullie een boel tijd.

@Julia, ok bij jou dus ook steeds meer kv's. Ja, ik heb begrepen dat je gemiddeld genomen na 9 á 10 maanden pas een stabiele productie hebt en dit soort fratsen uit kan gaan halen. Ien, jij en ik zijn dus te vroeg met het minderen van de bv's begonnen om het te kunnen blijven doen. Er zijn overigens vrouwen waarbij het wel lukt, maar meestal niet. Hier is het nu echt een snel aflopende zaak, maar ach ze doet het goed op de kv. Ze wordt nu ook steeds later wakker 's nachts en heeft zelfs alweer 2 keer doorgeslapen!
    Balen van Y:(. Al naar de dokter geweest?
    Die 45-minuten slaapjes klinken bekend. Als J niet lekker in haar vel zit, heeft ze er ook een handje van. Gelukkig slaapt ze nu wel lange slaapjes...

@Anke, ja ik zat ook al aan worteltjes te denken. Is ook lekker zacht van smaak, maar fruit lijkt mij dan weer lekkerder:p. Hihi, ik denk er nog even over na. Aai, ook al van die korte slaapjes. Y en B hebben zeker samen een complotje gesmeden:p. Hmm, arme B dat ze zo onrustig slaapt 's nachts. Misschien de tandjes die doorkomen?
    Wo, 400 luiers:$? Waar laat je die allemaal??

@Annelies, hoe is de operatie gegaan? Die was toch gisteren?

@Supernova, hoe gaat het met jou??

Zo, net een grote poepluier gehad! Het zat tot de binnenkant van haar knietjes (letterlijk:$). Gelijk maar in bad gedaan enzo, wat een zooi;). Hmm, ik denk dat ik er vandaag maar eens een relaxdagje van ga maken. Nu eerst even lekker koffie (mijn 3e alweer:D).

Deel Deze Pagina