De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ooooooh, ik zie dat het nu echt over is met het oude topic. Inderdaad krijg ik er een soort funeral feeling bij, over afgelopen en uit. En tegelijkertijd bij dit topic weer een fris en fruitig gevoel, en vol verwachting wie de eerste mag zijn die de geboorte van haar kindje mag vermelden!
    (hormonen, hormonen, hormonen :p)

Viev: mooi dat alles is doorgesproken, helemaal er klaar voor dus!

Ik merk dat ik steeds kriegeliger wordt van mijn zus en sinds gister besef ik ook waarom. Zij gaat 14 juli op vakantie, en ik 'mag niet' te laat bevallen van haar, want dan is zij dus weg. Toen ik vertelde dat ik eventueel in geleid wordt rond 17 juli (als dat nodig mocht zijn), kreeg ik te horen dat dat niet kon, want dan moest de baby allang al geboren zijn.
    Nu bedoeld ze het echt niet zoals het in deze woorden overkomt, en vaak bedoeld ze het als een geintje, en zegt ze het met een lach. Toch merk ik aan mezelf dat ik me een soort opgejaagd voel. Ik moet opschieten, baby moet NU komen, volgende week is te laat. Allemaal onzin gedachten, maar toch gaan ze onbewust door mijn hoofd.
    *doet ogen dicht en denkt zen!*

Oh en nog in ding, even om af te reageren: Ik ben het helemaal schijtzat om elke dag gebeld te worden met de vraag of het al is begonnen! (kreeg net weer een controle-telefoontje) *en weer terug naar zen-modus*

En dan ga ik nu verder met het haken van een dekentje voor de kinderwagen. :D

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Entaimprautofit! :D

3. vive2

vive2 Fanatiek lid

Mietoe!

SuperNova: Hm iets teveel medeleven in de mix met foute "in ieder geintje zit een seintje" humor. Das klote en frustrerend ja! Ik zou het eruit gooien. Hoppa, kletsen jij. Je houdt op deze manier de boel in stand door geen tegengas te geven én je werkt jezelf tegen qua bevalling. "moeten" is echt een no-no op het eind van je zwangerschap hoor!! Kies voor jezelf!
    Ik stond ook op punt van doordraaien en paar weken terug. Ik moest dit, en een ander wilde nog effe langskomen, die had ideeën over hoe ik de opvang maar moest regelen, weer een ander vond dat ze aanspraak kon maken op Prei en bombardeerde zichzelf tot peettante, mijn bloedeigen zus wilde ineens een conflict van een halfjaar geleden gaan uitdiepen.. jaaa DAAAAAAAAG! Ik heb IK-tijd nodig. En wie daarmee geen rekening houdt heeft even pech

4. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Viev: je hebt helemaal gelijk, dank je wel voor je wijze woorden. Zo meteen komt zus langs, dus zal gelijk daad bij het woord voegen! :)

5. vive2

vive2 Fanatiek lid

Succes Supernova! Ik zit het wel lekker heldhaftig te verkondigen hier achter mijn laptopje, maar ik hoop dat je je goed kan uitdrukken en je je er niet meer zo klote over voelt!

O, hier een drukkend kindje!! Felle steken op blaas/uitgang en rugpijn! Vanavond maar lekker in bad met manlief. Hopelijk komt de beeb niet vannacht, mijn ouders zitten dan wéér anderhalf uur in de auto.. Zou sneu zijn!

6. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ergens vermoed ik dat ze het niet heel erg zouden vinden hoor ;). En het zou ook niet voor niks zijn!

Heb het niet meer erover gehad met zus, mietje dat ik ben. Het leek me zo lullig, zij kwam hierheen om me ergens mee te helpen en dan vind ik het lastig, om kritiek te leveren. Volgende keer dan maar.

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    oooh supernova, ik kan het me helemaal voorstellen. Allebei trouwens. Dat je je eraan irriteert, maar ook dat je t er toch maar niet over hebt gehad. Bij de volgende 'leuke' opmerking er maar wel over beginnen dan! Ook die leuke controletelefoontjes zou ik proberen af te kappen. Dan hoef je dat misschien alleen de eerste paar dagen een paar keer te doen, maar dan ben je er op den duur ook vanaf. Ik ben dat in elk geval wel van plan. Gewoon vragen: je gaat nou toch niet elke dag bellen he, want dan neem ik niet meer op! (op zn aaaaallerliefst natuurlijk ;) ) Sorry voor een enterloos bericht trouwens, dat komt door t mobiele ge-internet! Kan enteren wat ik wil, maar de enters komen niet door! Stom!

8. vive2

vive2 Fanatiek lid

Herkenning alom. Ik heb mijn hart in mijn keel zitten als ik zoiets moet gaan vertellen. Juist als er irritatie bij komt kijken en het een opeenstapeling is, bak ik er helemaal niks van.

Ien: vet stom van je niet-enter :p Ik kan helemaal niet posten met mijn foon. wel lezen, maar het typvakje blijft gewoon grijs. Kan d'r niks mee. Vreemd, die technologischheden waar dan uiteindelijk niets van klopt!

Oh. Ik ga pasta met zalm, spinazie en roomsaus (receptje á la nootmans) eten. Latah!

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    You've got pm! :)

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Najjaa zeg! Loop ik een nieuwe banner te maken, klopt ie niet! Dat ding kan niet tellen! Haha, lekker stupid... Vond 'm juist zo schattig... Dan maar weer aan de slag voor een andere...

11. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    de kleine is inmiddels al beetje ingedaald!!op de echo leek niet heel groot hoofdje dus moet goed komen...

we hebben de katten nu buiten en de ene is vannacht al niet thuis gekomen hoop dat alles goed met hem is is wel wat een bange kat..
    je vraagt je dan wel af waar ie is

doen vanavond lekker makkelijk hebben pizza enza besteld...

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Jaaaaaaaaaaaa, ik heb jullie gevonden. Kom later uitgebreider reageren.

Kusssssss

13. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ah, Sucre in da house!

Ien: tenk joe! joe hef pie-em bek!

Lovekees: Oo jesses, poezebeest ervandoor. Hopelijk komt ie gauw weer terug. Heb je weer rust in je lijf!

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Jeetje ik moet mijn verstand ook nog gaan gebruiken met die taal die jullie spreken :D

R. is zo lief geweest om het internet aan te sluiten op de gewone computer, dus ik zit nu braaf erachter (wifi deed het er niet goed op of zo). Ik kan echt niet zonder de computer op het moment (hoezo verslaafd haha).

Vanochtend belde mijn mams alweer, voor de vierde keer deze week :$ Ik was aan het stofzuigen dus ik nam niet op haha. Wat zal ze in spanning hebben gezeten, net goed, moet ze maar niet zoveel bellen. Ik belde terug en ze vroeg of ze vanmiddag ook nog even kon aanwippen dus maar braaf oke gezegd, zodat ze weer wat rustiger is (hopelijk). Ik heb haar er trouwens genadig mee zitten pesten, omdat ze had gezegd dat ze het nooit zou doen. Nee de afgelopen 8 maand niet, maar nu de laatste maand zeker alles nog maar even inhalen.
    Mijn zusje is ook nog even geweest en het was gezellig. Lekker patatjes gegeten, omdat ik geen zin had om te koken.

@ sucre, hoi hoi, hopelijk ben je er snel weer. Ben benieuwd naar pictures van je zoon.

@ lovekees, wat mooi dat de kleine inmiddels aan het indalen is en dat het hoofdje niet te groot leek (altijd een geruststelling).

@ supernova, verschrikkelijk herkenbaar. Ben benieuwd hoeveel erger het nog gaat worden.

@ vive/ientje, leuke klets/onzinpraat weer :p

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nee joh, dat zie je verkeerd, je moet je verstand juist NIET gebruiken! :p:D

Hihi, al die mensen die blijven bellen, pff nog geen last van gelukkig! Maar ik verwacht van 1 persoon wel dat ze heel vaak gaat bellen, maar die kap ik echt de 1e de beste keer direct af. Ook zoéén die het peetmoederschap al in dr zak dacht te hebben toen ik net 8 weken zwanger was. Daggetnie! Volgens mij bepalen de ouders dat zelf, of...? ;):x:(

Lovekees: oei kat weg, das balen. Komt ie vaker buiten? Hopelijk gauw boven water! De mijne is ook een wegloper zoals jullie weten, maar das echt een buitenbeest.
    Is de jouwe gechipt?

Fijn dat je ons hebt gevonden Sucre! :) Tot gauw!

16. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ Ientje, ben nogal een denker, dus logisch denken zit er bij mij niet standaard in. Dat betekend dat ik dus moet omschakelen en logisch moet denken (gut dat klinkt heel erg vaag en ingewikkeld, maar dan heb je wel direct door wat voor vage denkwijze ik heb haha).

17. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Viev en Ien: oke, ben dus niet de enige die dan toch een beetje terug krabbelt. Ik ga zeker die telefoontjes afkappen, dat zowieso!

Ien: Geen enter, tsssss!

Lovekees: Ik heb geen ervaring met buitenlopende katten, ik zou alleen maar ongerust worden. Gelukkig is mijn poezedame een binnen/balkon kat. Een uitstapje naar de gallerij vind ze al een heel avontuur!
    Komen je katten vaker buiten? Dan moet het toch wel goedkomen!
    Pizza, jummie!

Sucre: Yay, je hebt ons gevonden! Hoe gaat het met Daan? Heb je nog mooie foto's te spammen?

Annn: hahahaha, inderdaad, ze zeggen dat ze niet zullen bellen of op je nek gaat zitten. Maar dan vertellen ze er niet ij dat ze dat alleen de eerste 8 maanden doen en de laatste maand flink in halen!

Zo, ik ga verkassen naar mijn bed, spelletje op DS doen. Bed is in ieder geval comfortabeler dan de bank, ik zit echt niet lekker meer op de bank. Ik neem lappie mee naar bed, dan kan ik hier ook een oogje in het zeil houden. Doe ik dat niet zal je zien dat jullie even vlug 5 pagina's volgooien hier :D

18. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    kat heeft een chip alleen kun je hem niet oppakken gaat ie wilt doen dus als iemand hem vind zal dat lastig zijn..
    ze zijn de week voor eerst buiten hij bleef eerst wel in de tuin en iets verder maar kwam wel weer terug maar nu niet dus...

hier nog niet echt last van elke dag telefoontjes...
    manlief heeft wel steeds als ik bel zoiets zou het zo ver zijn??hihi

19. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland

Hahaha, ik durf vriend niet eens meer 'zomaar' te bellen, de laatste keer dat ik dat deed had ie een half uur nodig om bij te komen, want hij dacht dat het zover was :D

20. MamaNini

MamaNini Lid

13 mrt 2011
    51
    0
    0
    Interieurstyliste & Fotografe
    ZH
    @Moeten moeten moeten...

Pfff bij mij ook al, mn moeder gaat 2 weken op vakantie volgende week, en mn schoonmoeder gaat dan ook 2 weken op vakantie. En ik MOET natuurlijk wachten tot ze weer thuis zijn van ze! :)
    Ik wilde alleen mn partner en mn moeder (op de achtergrond) erbij, maar mn vriend wil zijn moeder er ook bij (schoonmoeders in de woonkamer, niet in de slaapkamer waar ik ga bevallen.) Maar iedereen heeft weer een andere mening en andere wensen... :( Wordt er echt een beetje gestresst van ondertussen en heb nu zoiets van: laat het over 2 weken maar komen als edereen lekker weg is, dan hebben wij onze rust en komen ze maar lekker later kijken met zn allen!! :) Als mn vriend en verloskundige er maar zijn :D

Sorry hoor, moest ik ff kwijt!

Fijn dat we weer doorgestart zijn op een nieuwe plek! Thanx voor de moeite en het regelen :) en het mooie prei-en-spruitjes-plaatja haha..

Baby is nu zo groot dat rechtop zitten al beknellend zit, moet echt beetje achterover geleund zitten. Autorijden gaat ook steeds lastiger ivm mn rug en nieren, ik heb deze week nog wat afspraken door de weeks maar vanaf volgende week ga ik niets meer plannen hoor, pff ;)

@echo krijg je altijd een escho om te zoen hoe de baby ligt en hoe groot hij/zij is? Ik heb ze er bij mij nog niet over gehoord, alleen dat ze 'netjes op schema' zit qua groei, en dat ze al ingedaald ligt. Maar ben ook wel benieuwd hoe lang/ zwaar ze nu is!

Moet nog best veel doen, alle adressen verzamelen voor de kaartjes, waterbad regelen voor bezorging, hangwieg ophangen in onze kamer, hangkast bij IKEA halen maar dat word eind deze maand, en de kinderwagen (Bugaboo Cameleon) ophalen bij vrienden van ons maar ben nog niet helemaal over de prijs uit (we nemen m over) ...als iemand nog een geldboompje in de tuin heeft wil ik wel een stekkie... :D

Nou hopen dat iedereen een fijn weekend heeft gehad, en lekker van haar zondagavond kan genieten!

Groetjes ;)

Deel Deze Pagina