De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ha Ientje, klinkt niet lekker zo'n dramanacht. Balen zeg.
    Dat verkouden helpt niet bepaald, hopelijk helpen die druppels.
    Overigens hier wel een goede nacht gehad, geen kik gehoord en ik moest B om 7.15u wakker maken!

Zadel, ja suf he, compleet met zadelpen gejat. Vanochtend langs de fietsenmaker gegaan, heb een nieuw zadel en een tijdelijke zadelpen, ik wilde graag weer een verende maar die hadden ze niet. Zaterdag even terugkomen, maar kan in ieder geval weer fietsen, dat is wel prettig.

Pfff net gesprek gehad over hypotheken, ingewikkeld allemaal maar resultaat is dat we inderdaad het budget hebben dat we dachten en de maandlasten daarbij ook binnen budget liggen (dat laatste was veel kritischer). Nu de makelaar maar es aan het werk zetten.
    Nu maar weer aan het werk, ben om 3 uur weggegaan dus heb nog wat in te halen ;). Kom straks vast nog even langszeilen, doei!

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Fijn dat jullie het gewenste bedrag kunnen lenen! :) Nu gauw op huizenjacht! Leuk man, succes!
    Verende zadelpen? Is dat nieuw of is dat gewoon iets waar ik nog nooit van gehoord heb? Klinkt wel chill eigenlijk!

3. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Verende zadelpen, hebben de meeste goeie fietsen wel. Is ook wel nodig hier, in een stad die nog niet zo lang geleden benoemd is als meest fietsonvriendelijkst van NL ;)
    Zonder gekheid, de hoeveelheid klinkers en verkeersdrempels die ik moet trotseren is echt niet normaal. Net als het aantal verkeerslichten overigens :) maar daar helpt een verende fiets niet tegen :D

4. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    hallo allemaal!

@anke, je zadel gejat...tggggg, raar! haha dus moest je bij jezelf achterop, ach is weer eens wat anders he, jezelf naar huis fietsen!
    krijg je het vergoed??

idd, wij vonden het ook heel belangrijk, dat de maandlasten binnen budget liggen, we konden toen die tijd [7jr geleden]erg veel geld krijgen, maar de daarbij horende maandlasten waren we niet zo blij mee, en toen gewoon laten uitrekenen met het bedrag wat wij in gedachten hadden, op wat voor hypotheek we zouden uitkomen.
    je wilt toch niet elke maand kromliggen of je levensstyl helemaal veranderen...

over onze bruiloft, hij word niet zo heel groot, overdag 30man en savonds intotaal stuk of 80. we zijn de hele dag op een landhuis en blijven daar ook slapen met onze ouders en broers en zussen. de meeste dingen zijn wel geregeld, laatst leuke kleren voor de jongens besteld..

@dramanachten, yep ik doe ook mee *zegt ze met wallen onder de ogen*
    de oudste is ineens bang in het donker, dus als ie snachts wakker word,komt ie bij ons, we brengen hem gelijk weer terug naar zijn kamer, maarja je word toch gestoord in je slaap.
    en S is sinds een dag of 4 ook elke nacht wakker, huilen huilen huilen...hij is ook flink verkouden, dus hopen maar dat het daar mee te maken heeft!

@ientje,, hoe werken de neusdruppels?haha laat het je auto nog even volhouden dan...anders moet je in deze kou ook de dingen nog lopend of op de fiets doen, brrrrr!!!

ik voel me niet zo heel top, sinds gister, moest naar de ha omdat ik vloei tijdens pil gebruik.[en heb het ook een keer na het vrijen gehad]
    het kon mogelijk te maken hebben met dat de pil te 'licht'is geworden, maar hij wil voor de zekerheid ook een uitstrijkje maken.
    ohh ik heb het niet meer, de engste dingen komen in mijn gedachte voorbij.
    moet ik nu nog tot maandag wachten en dan nog tot de uitslag, pff...

kan de hele dag aan niks anders denken, maarja, daar word het niet anders van.

ik ga even tv kijken en vanavond maar weer vroeg mijn bed in!

5. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden! Hoe gaat het met iedereen?

Daffie: jij gestopt met BV las ik. Gaat het goed nu met alleen KV?

Annelies: Hoe is het? En met je broer?

Ien: Nieuwe auto! Cool! En al zo snel, helemaal leuk! Jeetje, je bent druk in de weer geweest met S. Ik kreeg als advies van de huisarts om Luuf te gebruiken. Daar zit geen menthol in (wat in vicks wel zit), dus het is speciaal voor baby's. Misschien heb je er wat aan.

Anke: Zadel gejat, echt maf! Denk je je fiets goed op slot weg te zetten.

Julia: Ik heb D yoghurt gegeven. De arts van het CB vertelde mij dat ik zijn groente hapjes mocht uitbreiden met wat yoghurt als toetje. D vind het echt lekker!

Meid: Ook al slapeloze nachten. Hopelijk gaat het snel weer beter. Hopelijk komt dat vloeien door een te lichte pil en is er verder niets aan de hand, maar ik snap je bezorgdheid wel.

Hier: Gister wat kleding gescoord in de uitverkoop, dus ik ben happy. Miss Etam had een jurkje die ik echt supergaaf vond. Jurkje in de uitverkoop, maar zo na de feestdagen wilde ik het toch rustig aan doen met geld uitgeven. Loop ik gister de Miss Etam winkel binnen, hangt daar het jurkje, in mijn maat, van 49,95 nu voor 10 euro! :D Jullie merken het al, ik ben een ras Hollander! :p

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nova, mazzelaar!! Supercool, jurkje voor een tientje! Dat heb ik nou nooit he!

Luuf, is dat niet voor hoesten? Of ook voor de verstopte neus? Weet het niet meer. Thx voor de tip in elk geval!
    Maarrrrrr, hij heeft vannacht gewoon geslapen!!!! :):):):) En wij dus ook! Doet een mens goed :D

Meid, gatsie zeg, snap wel dat je je een beetje zorgen maakt. Je had liever gehoord dat het 'gewoon' een te lichte pil was. Maar wel goed dat de dokter geen risico neemt.
    Jullie bruiloft klinkt echt goed, op een landhuis! Leuk!
    Balen van de rotnacht, ik weet dus waar je het over hebt ;)
    Hoe ging het afgelopen nacht?
    Ik heb dus die druppels, en het werkt als een jekko! Dus als hij nog zo snotterig is, zou ik ook even lief de apotheker aankijken, of anders de ha ff bellen of ie recept uitschrijft.

Anke, het lag dus aan mij van die verende zadelpen ;) Ik wil een nieuwe fiets, dus dan ga ik dat gelijk eens vragen bij de fietsenmaker, hoe dat eruit ziet.
    Erg he, net een nieuwe auto gekocht, wil ze een fiets! Maar mijn fiets is echt niet geschikt voor een stoeltje erop, dus ik moet wel. Maar het hoeft geen nieuwe te zijn hoor, ben echt niet vies van tweedehands, zolang het maar een degelijke stevige fiets is. Geen moederfiets, want dan kan ik die na een paar jaar weer omruilen voor een gewone. ;)

Ik denk dat ik vandaag eens ga starten met een klein boterhammetje voor meneertje. Hij vindt brood echt megalekker, denk dat ie iets erop ook wel lekker vindt!
    Hij heeft door zn verkoudheid al 2 dagen geen groente op, dus ik kijk even wat dit gaat worden.

Meiden, fijne dag!

Oja, ik kom straks even een foto spammen, ik heb namelijk het idee dat ik een meisjesspijkerbroek in de kast heb liggen, haha! Ik haalde hem laatst tevoorschijn met de maat 74 kleren, en ik dacht toen al, er is iets met die broek. En nu dacht ik ineens, het is een meidenbroek! Was kraamkadootje, dus gelukkig niet zelf die fout gemaakt ;) Maar ik weet het dus niet helemaal zeker.
    Eerst ff wachten tot S wakker is, dan maak ik er even een foto van.

7. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ien: Heb even gecheckt wbt Luuf. Op de verpakking staat dat het gebruikt kan worden bij verkoudheidsverschijnselen, en meer niet. Lekker vaag, als je er zo over nadenkt.;) Maar ik denk dat het ook erg goed kan werken bij een verstopte neus. Het ruikt lekker, een beetje a la Vicks.
    Vanacht dus lekker doorgeslapen, dat scheelt dan al!

Wat ga jij op het broodje voor S smeren? D vind brood ook erg lekker en wilde eerdaags ook gaan beginnen met een besmeert boterhammetje. Doe je er dan alleen boter op? Of ook echt iets van beleg?

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O thx voor checken! Idd best vaag ja ;)

Plannen zijn gewijzigd, heb S met korst brood naar m'n zus gebracht en ik zit nu bij de alfa dealer. Toch maar wel gegaan, vind het toch wel errug aso om hem in deze staat in te ruilen.

Maar ik wist nog niet zo goed wat ik op brood zou doen, dacht aan boter, smeerkaas of smeerworst ofzo. (smeerworst niet te vaak, I know) iemand anders nog ideeën? Geprakte banaan lees ik ook weleens geloof ik.

9. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Julia, de site over bijvoeding? Volgens mij had ik je die niet eerder gegeven, was vast een ander:). Maar ik denk dat je deze bedoelt: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Schema - Voedselintroductieschema vanaf zes maanden
    Je kleine man wil niet meer dan 150? Dat is geen probleem toch? Volgens mij best normaal hoor voor baby's die lang bv hebben gekregen.
    Hoe was je teamdag?

@Anke, ik woggen? Ik zou niet durven, gewoon even mn gedachten op iets anders zetten om daarna extra hard te kunnen werken:p.
    Wat fijn dat het logeren goed ging! Dan breng je haar de volgende keer ook met een gerust hart weg.
    Ah hypotheekgesprek. Doen jullie dit bij meerdere hypotheekverstrekkers? Wij wilden eerder ook een huis kopen. Toen hebben we bij best veel verschillende gekeken voor een hypotheek. Zit toch ook wel redelijk wat verschil in. (uiteindelijk trouwens niet gekocht, maar toch gehuurd overigens).

@Ien, ojee wat een nacht:$! Arme jij. Hopen dat de neusdruppels werken. Ah, ik lees het al. Je hebt een goede nacht gehad!
    Nou, ik ben benieuwd naar de broek-foto:).

@Meid, de bruiloftsplannen klinken super. Aai, jij ook al een dramanacht.
    O, wat vervelend van het uitstrijkje:(. Hopelijk is het allemaal goed.

@Supernova, ah relaxed zoveel korting! Oeh winkelen, dat zou ik ook weer eens moeten doen.
    De kv gaat prima. J zal nooit een makkelijke flesdrinker worden, maar ze drinkt tegenwoordig de meeste flesjes redelijk relaxed:) (hoewel ze af en toe nog boos:x wordt op de fles). Niet altijd leeg, maar vaak wel. Ze krijgt nu nog 5x180+6. Ik denk dat we dit weekend 4 flesjes gaan proberen. De bv kreeg ze 6x per dag (soms zelfs 7), dus nu eerst een aantal weken 5 voedingen gedaan en over een paar dagen dus over naar 4 (iig als dat lukt). Hoe gaat het bij jullie met de (fles)voedingen? Dat was eerder soms (ook) moeilijk toch?

Hier alles prima. J is supervrolijk de laatste weken, dus dat is echt genieten. De afgelopen nachten zijn iets minder. J heeft geen nachtvoeding meer nodig (ook niet zo handig met kv) en dat wil ze idd ook niet meer, maar ze hoest zichzelf nu steeds wakker. Erg zielig. Ze hoest dan heel hard, jammert even (echt maar een minuutje ofzo) en valt dan weer in slaap. We hoeven er dus niet uit, maar worden wel tig keer per nacht wakker van haar gehoest. Hopelijk is ze er snel vanaf, want het is toch erg zielig hoor. Anke, had B niet ook heel lang gehoest. Hoelang duurde dat?

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hello!

@Daf, zeg, waar ik ineens aan denk als ik je stukje lees over J. en de fles, probeer eens een tuitbeker? Tis maar een ideetje. Je hebt die dingen ook met silicoon achtige speen erop. Ik heb er toevallig tijdens de zwangerschap met 2 volle velletjes etos babystickers 2 'gratis' bij gehaald. Die zijn van Nuby. Misschien drinkt ze daar wel veel makkelijker uit? Is volgens mij echt niet te vroeg ofzo, as a matter of fact... als Y. bij ons aan tafel zit tijdens het avondeten (hij heeft dan al een prutje op en sabbelt dan op een broodkorst) was ik ook van plan om binnenkort die beker eens voor hem te zitten. Beetje thee met water ofzo erin, kan geloof ik echt geen kwaad. Thee vindt hij sowieso echt om te smullen.

Oh en dat hoesten 's nachts, heel herkenbaar! Hier hetzelfde, alleen wil je volgens mij echt niet weken hoe lang dat al duurt..... ;)

He maar was ze ineens van de nachtvoeding af, of ben je er gewoon mee gestopt en ging dat goed?

Fijn dat ze zo lekker vrolijk is!

Oh oeps, zie nu op die site bij thee staan dat dat pas vanaf 9 mnd is. Oke. Hij heeft het pas 2x een beetje gedronken...

@Ien, zie je wat er staat bij 7 mnd? yoghuuurrrrttttt.... goh wie vroeg zich dat laatst nou ookal weer nog meer af?

Ik ben ook benieuwd naar broek foto, kom op! Ligt S nog niet op 1 oor?

@Meid, oh bah, dat is even slikken. Spannend! Hopelijk niks ernstigs maar begrijp dat je je zorgen maakt. *knuff*

@Ien, brood en wat erop? Idd, boter, smeerkaas, smeerworst, beetje (biologische) appelstroop? Denk dat wij er ook maar eens mee gaan beginnen, hij vindt het ook errug lekker.Joh, zie op die site dat rijstwafel ookal vanaf 6 mnd 'mag'. Leuk! Morgen meteen eens proberen, gaat er vast ook als koek in. :D

Heerlijk toch, vinden jullie niet, te zien hoe die kleintjes zo van al die smaken en verschillend eten genieten? Ik geniet dan echt helemaal mee als ik zie hoe wild hij wordt van een broodkorst in dat handje :)

@Verende zadelpen? Anke, en? Veert die de goede kant op? Mijn moeder heeft ook zo'n ding, is dat met zo'n zadel erop die naar de vorm van je kont gaat staan? Zo ja, dan is dat wat ik noem een 'omazadel', dus zeg maar beter nee anders krijg je ons jonkie Ien op je hals :p

Zo. Dames. 2 uur in het zwembad gelegen vandaag met oudste zoon. Lekker joh. Wel beetje koud, wat is dat toch met zwembaden? Zal wel aan mij liggen. Twas leuk iig, meneer lijkt wat vrijer, dus gaan we volgende week herhalen.

Jemig, gisteren.... teamdag tot 15 en dus direct door naar het werk. Zonder ontgekken want direct vanuit teamdag met clienten op de fiets naar hun woning/mijn werkplek. Pfffff Ik had het gisteravond echt hangen en zul je zien, lig je lekker te slapen gaat om 04u 's nachts de telefoon. Nachtdienst, de bewegingsensor in de huiskamer laat al 45 min. beweging zien. Getver! Brrr.... dan ben ik echt geen held hoor. Ik met de telefoon om 112 te bellen in de aanslag de trap op geslopen. Kon niks of niemand vinden. Daarna snel mijn bed weer ingekropen maar met oren open of ik toevallig niet een client of een boef zou horen.... Niks.Nada.Noppes.Nishto (hehe, die kennen jullie niet he? Bg'ssss) :p Anyway.... vanavond hoop ik op een lange nacht zonder onderbrekingen, zou fijn zijn. Morgen vergadering en dan weekend tot dinsdag. Yesss!!!

11. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Daffie: Wat fijn dat je zo van J kan genieten! Wel vervelend dat ze zichzelf wakker hoest, maar als het goed is moet dat hoesten toch wel minder gaan worden, toch?
    Hier gaat het nu ook echt super met de fv!

Hier merk ik dat D wel eens 'gillend' wakker wordt. Nou, echt wakker worden is het eigenlijk niet, hij pruttelt wat en slaapt dan weer door (nadat hij z'n speen weer heeft). Heeft hij dan een nachtmerrie oid? Vroeg ik me even a.

Ien: waar blijft die foto? Ik ben best nieuwsgierig nu :p

Trouwens, eerder vanavond was er nogal ophef hier in de flat. Er stonden twee brandweer auto's voor de deur en een stuk of 5 politie auto's. Er was een melding gedaan van brand, maar er bleek niets aan de hand te zijn. Wat wel grappig is, is dat je de buren dan ook weer eens spreekt. :)

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Nova, nachtmerrie? Geen idee, lijkt me jong voor zo'n kleintje. Hoewel... misschien droomt hij dat iemand een fles melk voor zijn ogen wegmikt ofzo? ;) Geen idee, maar wel sip dat hij zo wakker wordt, ik denk eerder dat hij dan van een geluid is geschrokken ofzo?

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ah, daar is ze weer... sjonge jonge, iedereen zit op die meisjesbroek te wachten...

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Sorrieeeeee, had de foto allang gemaakt vanmiddag, maar nog vergeten erop te zetten!
    Hier issie dan. En dan zul je net zien, zie je op de foto niet goed wat ik bedoel. Het lijkt wel alsof ie aan de onderkant net weer wat wijder uitloopt. En het lippenstiftzakje... al zie ik dat hub ook zo'n zakje in zn broek heeft.
    In elk geval is het model echt heel anders dan de andere broeken die hij heeft. En het labeltje (Hema) is wit met lila letters. Volgens mij kun je aan het label ook zien voor welk geslacht het is toch?

Bekijk bijlage 220076

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Nou, ik zie het echt niet hoor, maar goed... misschien ligt dat eerder aan mij dan aan het broekie? Oke, lila letters zegt wel iets waarschijnlijk, maar zo op het eerste gezicht kan dat volgens mij prima door een baby met piemeltje gedragen worden hoor ;)

Maar goed, weetje Ien? Het zit nu eenmaal in je hoofd dat het een meidending is, dus zet hem maar op MP onder MEIDENkleren, wie weet kan je er nog een euro of 3 voor vangen, scheelt weer...reparatiekosten vd Alfa :p

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh enne... verder niet nieuwsgierig hoor, maar wat is dat zwarte waar je hem op hebt gelegd? Lijkt wel op het stofje vam onze hoedeplank in de auto?!?!

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    En, weten jullie het al? Jongens of meisjesbroek?

Daffie, lekker zeg, dat ze geen nachtvoeding meer nodig heeft! :) Alleen vet balen van het hoesten :( Dat blijft vaak het langste hangen he...

Juul, wat voor thee geef je hem? O, 9 maanden, haha. Ach, zou het erg veel kwaad kunnen? Ik heb hier theïnevrije thee. Dat zou wel kunnen toch?
    Ah mooi, yoghurt! Dat gaan we binnenkort ook maar eens introduceren. Zouden jullie het gewoon 'plain' geven of iets van roosvicee/diksap ofzo erdoor?

Rijstwafel, op die zakjes staat vanaf 8 maanden en op sommige zelfs pas 10! Maar dat mag nu dus al? Hopelijk blijft t niet teveel plakken! En gewone rijstwafels zit zout in he, dus die mogen niet toch?

Ooooo enggggg, gatsie, zou het echt onwijs eng vinden als ik het huis door moest.
    Heb je nog wel geslapen daarna?

Nova, gillend wakker, ahh zielig. Ik weet ook niet of dat een nachtmerrie kan zijn, maar op zich lijkt het me dat het best kan hoor. Heb het ook weleens met S gehad. Helemaal over de kook, midden in de nacht.
    Proest, Juul, ja hoor daar droomt ie vast over. En dan vast dat jij dat doet, zo gemeen ben jij wel! :p
    Zeg, stook eens niet iedereen op joh! :p

Vanmiddag bij de Alfa dealer geweest, sjongejonge zeg, een uur zitten wachten. Met als uitslag dat er iets kapot is, en om dat te vervangen moet de distributieriem eruit en vervangen worden, om daarna dat andere ding te vervangen. Kosten: €600. Aaaarrghhh! Morgen even overleggen met de Kia dealer. Ik ben echt niet van plan om nog even voor 600 euro dat ding te laten repareren, maar misschien maakt het voor de doorverkoop aan de handelaar niet uit. (hoop ik!) In elk geval laat ik hem sowieso nu voor de deur staan en rij ik alleen volgende week nog naar de Kia dealer om hem om te wisselen voor mijn nieuwe schatje.
    Zucht. Het liefste zou ik niks zeggen, maar ik kan het niet over mn hart verkrijgen. Zou ik zelf ook mega lullig vinden.

Zo. Einde ego, ik ga eens kijken of jullie al naar mijn broek hebben gekeken :D

18. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Helaaaaas, fout gegokt! Geen hoedenplank, maar de schommelstoel in S z'n kamer :)
    Die we van de week weer van zolder hebben gevist en op zijn kamer hebben gezet, omdat ik de bui van een slapeloze nacht al zag hangen...

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    :D Waarschijnlijk zal hij hem inderdaad niet veel aanhebben ;) maar ik ga hem toch even bij hem aandoen. Morgen ofzo. Straks staat ie ineens supermooi!
    En anders: iemand interesse? :D

20. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Julia, hmm das wel een druk dagje geweest gister! Hopelijk kun je vannacht even bijtanken.
    Wat lekker met je mannetje in het zwembad!
    Thnx voor de tuitbeker-tip. Ik zat er ook al aan te denken. Ik wil nog even wachten tot het cb volgende week. Even vragen of zachte of harde tuit aanraden enzo.
    Uhm nou die nachtvoeding. Die is voor het eerst gestopt toen ze vorige week een beetje ziekjes was en daardoor ineens van 7 tot 7 sliep:$ (daarvoor dus een late avondvoeding en een nachtvoeding en toen ineens niks:(). De nachten daarna merkte ik dat ze bij het wakker worden 's nachts niet huilde zoals voorheen, meer jammeren (dus door het hoesten of misschien soms ook uit gewoonte?). Bovendien slaapt ze dan weer binnen een minuutje. Dat was er eerder niet bij;). Overigens geef ik nu nog wel een late avondvoeding, die 7 tot 7 was eemalig.

@Broodkorst, J vindt dit ook echt het leukste wat er is. Vanavond ook een reepje courgette gegeven (rapley dus). Viel ook erg in smaak:D. J vind de gepureerde hapjes meestal erg lekker, maar die stukjes das echt een hit!

@Supernova, fijn dat de flesvoeding zo goed gaat! Uhm, ik dacht dat nachtmerries pas over een paar maanden komen. Ik was er een tijdje geleden ook benieuwd naar, maar schijnt pas met een maand of 8/9 te komen.
    Oh politie en brandweer, spannend!:p Maar gelukkig niks aan de hand dus.

@Ien, eens met juul, ik kan het ook niet aan de foto afzien dat het een meisjesbroek is hoor... Misschien wel aan de achterkant? Maarruh als jij t n meisjebroek vindt, niet aandoen natuurlijk;).

Deel Deze Pagina