De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O bah Bd, das naar. Hopelijk valt 't mee meid!

Met de kinders verder alles goed?

2. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Yep die doen het prima. Slapen ook weer wat langer dus mams is blij :)

3. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Bd wat vervelend zeg. Hopelijk niks vervelends en komt het door die blaasontsteking.

Annelies, sorry had nog niet gereageerd op het nieuws over je broer. Heftig wat die huisarts zegt. Ook heftig wat ze allemaal weg hebben gehaald en dat er nog een flonke behandeling aankomt qua bestraling. Maar het is afwachten hoe het verder gaat, je hoort zoveel verschillende verhalen. Ik ben ervan overtuigd dat als je er positief mee om weet te gaan dat heel veel verschil kan maken dus ik stuur bij deze een flinke dosis positiviteit richting jullie!

Zo, huis is netjes, net gebikkeld door de kou en plastic, papier en glas weggebracht. Daarna nog een rondje strijk, ben weer helemaal bij! Op zich niet verkeerd dat we af en toe gedeongen worden echt goed op te ruimen, hoewel ik altijd hoop dat zo'n kijker niet alle kasten opentrekt :D

4. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Julia, snijbonen lijkt meer op sperziebonen dan al die melige bruine en witte dingen, is ook een beetje zoetig. Met aardappel inderdaad, beetje kookvocht erbij om het wat smeuiger te maken.

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ja is idd lekker, bonen met aardappel. Ik had een recept van keukenkikker (denk ik) gemaakt, das snijbonen, witte bonen en aardappel. Viel ook erg in de smaak!

Pff, s heeft weer door dat ik moet werken morgen. Steeds als ik net slaap wordt hij weer wakker. :(

6. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    o ien 2 uur 's nachts wakker:(. Balen! Is ie daarna wel goed gaan slapen? Werk ze.
    Lees nu alleen laatste bericht. Ga vanmiddag rest lezen en reageren, nu eerst naar stad:).

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nee, een ramp vannacht weer. Boeeeee, en moest er nog retevroeg uit ook.
    Droomde in de laatste 20 minuten dat ik me giga had verslapen, helaas was dat niet zo en was het gewoon kwart voor 6 en tijd om eruit te gaan :$

Heb mezelf wel vast aangemeld om als eerste naar huis te mogen als het rustig wordt. En dat zal ws wel gebeuren, aangezien er sneeuw op komst is!
    En dan ga ik lekker even slapen voor ik s ga halen.

Einde klaagzang, pauze is bijna om. Later!

8. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ien: He bah, weer zo'n rare nacht. Hopelijk kom je de dag een beetje door. Groot gelijk om straks even wat bij te slapen!

BD: Jeetje zeg, wat een verhaal! Hopelijk is het niets ergs en heeft het met die blaasontsteking te maken. Ik duim voor je!

Anke: Jouw huis weer helemaal aan kant. Hopelijk blijft het niet bij kijken en kunnen jullie snel jullie handtekening zetten!

Hier: Sneeuw, heeeeeel veeeeeel sneeuw! :$ Ook echt binnen no time helemaal wit. Ik twijfel om vanmiddag een wandeling te maken met D. Ik vind sneeuw echt geweldig (en zo fijn om over verse sneeuw te kunnen lopen!). Maarja, ik weet niet of ik D een plezier ermee doe. Hangt er denk ook even vanaf hoe hard het straks nog sneeuwt.

Bij jullie ook sneeuw?

9. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ien; een rotnacht dus, bah! Hopelijk vannacht beter slapen.

Nova: hier ook sneeuw. We gaan straks lekker even naar buiten als M wakker is. Oudste zit nu al te stuiteren hihi.

Vanochtend bij ha geweest. Urine wordt nu week op kweek gezet zodat ze evt kunnen kijken welke bacterie het is en goede medicijnen voor kunnen schrijven. Als daar niets uit komt kan het van alles zijn; van een vorm van blaasontsteking tot kanker.... Ik wordt dan in ieder geval doorgestuurd naar uroloog. Weekje afwachten dus.

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nova, en? Nog op pad geweest met de kleine man?

Bd, oh nog een week wachten. Spannend, vooral als er niks uit komt. Hoe sta je er zelf in?
    Sterkte met wachten, hoop echt dat het gewoon een irritant bacterie'tje is hoor!

Door de sneeuw was het vanmiddag vrij rustig in de winkel, dus ik mocht gelukkig eerder weg.
    Had het al heel de dag koud, thuis lekker lang onder een warme douche gestaan, en daarna een klein uurtje geslapen. Nu lekker makkelijk een pizza in de oven, hub haalt S op. Voel me alweer wat meer mens!
    Geloof dat ze daar aankomen, dus ik ga even kroelen met de mannen. Doei!

11. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Zo das lekker Ien; quality time voor jezelf! Even bijtanken.

Ach we gaan maar van het beste uit toch?! Ze kunnen me nog niet missen hier hoor ;)

12. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Anke, fijn dat B weer goed doorslaapt. Tis toch best slopend om een slechte nacht te hebben en daarna gewoon weer te moeten werken.
    Ah lekker, overdag dus ook goed geslapen. Wel handig met werk wat nog af moet en een huis wat op orde moet voor de kijkers. Wat vonden ze van het huis?

@Supernova, oeh lekker boterham. Klinkt bekend, eten terugvinden onder de stoel. Als ik J broodkorst geef, dan denk ik soms ook dat ze heel veel op heeft, maar dan heeft ze t stiekem onder haar stoel verstopt. En ondertussen wel piepen voor een nieuw stukje:p.
    Alweer een brandmelding? Het lijkt wel of iemand het expres doet.
    En nog wezen wandelen vandaag? Hier echt maar een minibeetje sneeuw, maar een paar millimeter. Kon er makkelijk doorheen met de wandelwagen in ieder geval:).

@Annelies, haha lekker die zoete aardappel, lekker alles ondersmeren;).
    Jeetje wat heavy allemaal met je broer:(. Fijn dat de huisarts zo meelevend is, maar niet zo'n handige opmerking van hem over de vooruitzichten.
    Goed om te horen dat t met jou weer ietsje beter gaat en met de poep van T natuurlijk!

@Handschoentjes, J trekt ze altijd gelijk weer uit. Ik doe ze soms dan wel weer aan, lekker nutteloos, want ze zijn na een minuut toch weer uit.

@Ien, mooi dat t met de auto allemaal gelukt is. Wat groeit die S toch hard, alweer bijna in 74! Snap helemaal wat je bedoelt met dat het jammer is dat ze de oude maat niet meer passen. Had het ook met overgaan van 62 naar 68. Net een maand daarvoor allemaal leuke kleertjes gekocht. Mogen ze na een paar keer aan te hebben gehad, alweer de kast uit.
    He, de rest van de nacht ook prut! Gelukkig mocht je eerder naar huis.

@Bd, hopen dat het 'gewoon' vanwege de blaasontsteking is. O en dan moet je ook nog een week wachten op de uitslag:(.

Hier een paar goede nachten achter de rug, heerlijk! (sorry Ien om het na jouw berichtje te schrijven, maar was ook echt even aan goede nachten toe). Vandaag lekker naar de stad geweest. Koffie gedronken met een vriendinnetje, heerlijk. We hebben besloten om misschien samen te gaan tennissen. Is weer eens wat anders. Heb heel lang gebadmintond, nu af en toe squashen. Tja, dan mist tennis nog he. Met een ander vriendinnetje afgesproken om eind maart weer eens aan een badminton-toernooi mee te doen. Weer goed bezig op sport-gebied dus (ok met de plannen dan, moet het nog wel gaan doen natuurlijk;)).

13. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Daf, ik vind het fijn voor jou hoor, dat je goeie nachten hebt gehad! Ik gun een ander net zo goed nachtrust ;)
    Hopelijk houdt ze het vol!

Ik begin een beetje last van hoofdpijn te krijgen, dus ik denk dat ik met een molletje naar bed ga. Lekker vroeg, dan hebben we des te meer kans op een uurtje ongestoord slapen ;)

14. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ien, oh dramanacht zeg! Fijn om te lezen dat je de dag weer doorstaan hebt en lekker op tijd weg kon. Hopelijk heb je vannacht meer rust!

Nova, nog de sneeuw ingeweest? Manlief en B moesten noodgedwongen door de sneeuw, ze waren vanwege de kijkers bij smoeder, op de terugweg sneeuwde het. B vond er overigens niet zoveel van, ze was dik ingepakt en droog thuisgekomen.

Daf, fijn die goede nachten. Ah sportief bezig, goed zeg. En met vriendinnetje samen is het ook gezellig!

Hier, had borrel op werk, toen door de sneeuw naar huis, ben blij met de winterbanden! Kwam nog een oudcollega langs, die was gestrand met de tram. Uiteindelijk haar eerst naar huis gebracht, ze woont vlakbij.
    Kijker, ze was eigenlijk niet op zoek naar een huis op de eerste verdieping want ze wil geen bovenburen, maar kennelijk kon ze niks leuks vinden of zo. Ze vond ons huis wel heel leuk. Tsja, afwachten dus, makelaar verwacht er niet zoveel van. Donderdag gaan we zelf huizen kijken, jeej!
    Sneeuw, ik was op Schiphol, zat in een gebouw met uitzicht op een van de banen, precies daar stond de hele sneeuwploeg klaar. Zodra het ging sneeuwen gingen ze meteen aan de slag, leuk om te zien. Toen zelf met sneeuw over de A4, toen stond er nog geen file :).

15. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    sneeuw sneeuw en sneeuw! ziet er wel heel erg mooi uit toch?!
    ik moest werken vandaag maar het viel me gelukkig mee, normaal rij ik er 25min over en nu iets meer als een half uur.
    ik woon net in een andere provincie, maar die van ons, kan wat van Overijssel leren, zodra ik bij de provincie grens kwam, is er niks meer aan de weg gedaan...

@bd, ojee, jij dus ook al een beetje in de lappenmand. ik hoop dat het een gewoon onschuldige blaasontsteking is!
    ik moet maandag middag heen, maar ik ben best bang voor de uitslag...

@anke, dus een kijker gehad, mooi! je weet maar nooit toch. en jullie do naar een huis kijken, leuk zeg!

@handschoentjes, S vind het prima, hij vind ze eigenlijk wel intressant, lekker in de mond of eraan lopen plukken.

@ientje, lekker slapen, hopelijk kan je met molletje een beetje bijtanken! wel fijn dat je wat eerder naar huis kon van je werk. even tijd voorjezelf is ook wel lekker.

@daffie, en jullie een paar goede nachten achter de rug, heerlijk zeg! lekker zeg om weer wat te gaan sporten! ik ben maandag voor de 2e keer ook weer wezen spinnen sinds jaren *lees; 3jaar* ik vind het weer erg lekker!

@anneliesje, zooveeell lymfklieren weggehaald ik wist niet eens dat je er zoveel had....ik hoop dat je broer de bestralingen ook goed doorkomt! heftig hoor allemaal!

@sucre, jou al veelste lang hier niet meer gehoord, hoe is het? en met je vader???

Senn is trouwens tegenwoordig over op 3 flessen, hij werd snachts ineens weer wakker, grrr... dus zijn we begonnen met brood en thee erbij. en die vervangt nu 1 voeding. dit is zo'n beetje zijn schema nu;
    *7;00- fles 180cc
    *10;30 fruit
    *12;00 1broodje met thee
    *15;00 fles 180cc
    *18;00 groente [aardappels, rijs oid]
    19;30 fles 200cc nutrilon, goede nacht.

ik zal morgen eerst ook even een tuitbeker voor hem halen, bij mijn moeder heeft ie al uit een tuitbeker gedronken en dat ging helemaal goed!

zo nog even tv kijken en dan, lekker naar bedje!

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Even dan, voordat ik mijn nest opzoek even bijgelezen.... Ik wilde eigenlijk vanmiddag achter de pc maar dat werkt natuurlijk niet. Sneeuw! Y. mee, hij had geen keus, was namelijk klaarwakker. Hij vond het wel mooi volgens mij, zat iig met grote ogen om zich heen te koekeloeren bij zijn moeder op de arm. Die nu trouwens spierpijn heeft, wie gaat dan ook dik 1,5 u met een kind op de arm naar buiten?! Juist. Ik. Had een super lekker dik skipak maat 74 gevonden op zolder, dus why not. En zo rechtop kon hij tenminste zien waarom ik hem daarin had gepropt :)

Anyway.... Oudste kwam pas iets voor half 6 binnen, doorweekt en gezond koud! Heerlijk om zo'n jong dan in een joggingbroek en dikke sokken te hijsen! :D

Nu jullie:

@Bd, getsie wat een gedoe en onzekerheid. Over een week meer nieuws dus, brrr... ga van het goede uit, probeer niet teveel te piekeren meid!

@Ien, afgelopen nacht horror, vannacht een slome film doen? Hopelijk herinnert S. zich hoe hij al die maanden zo goed heeft geslapen!

@Anke, nou maar hopen dat die kijker toch zo verrast was dat ze een bod doet! Zou mooi zijn toch?! Donderdag dus zelf kijken, linkje? Funda? I promise, zal hem niet voor je neus wegkapen :p

Wat leuk lijkt me dat, zo vanuit die plek uitzicht op de banen, mooi man! (vrouw :p )

@Meid, eet S. al een hele boterham tussen de middag? Of een paar stukkies?

@Nova, aan de wandel geweest? Ga je nog boogschieten a.s. weekend?

En nu? Slapen. Ben zo blij dat het weekend is en dat ik eindelijk weer eens helemaal vrij ben! Heerlijk!

Net reisje Italie geboekt, alleen de vlucht, optie op een woning hebben we al, dus daar kunnen we morgen of overmorgen nog even over nadenken. Heerlijk vooruitzicht. Eind april gaan we trouwens. En verder? Verder gaat het hier zijn gangetje. Niks bijzonders. Afgelopen nacht rond 22.30 avondvoeding, meneer wilde niks en sliep door. Werd hij om 23.30 wakker met honger. Ik had de stille hoop dat hij dan wat langer zou slapen, maar hij gaf me echt alleen maar dat ene uurtje hoor, om 06u was hij wakker. Gelukkig slaapt hij na een voeding wel meteen verder, maar toch...

Oh trouwens, ik ben op zoek naar een accordeon docent. Lijkt me zo leuk om te leren spelen! Ik word bij het idee al helemaal blij! Maf joh! Heb eerder hobo en gitaar gespeeld, beetje voor de lol gepingeld op de piano dus hoop dat dat me een beetje gaat helpen bij het leren accordeon bespelen. Iemand ervaring toevallig?

Trusten! Op naar een goede, STILLE nacht. Vooral voor Ien!

17. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Iedereen een beetje kunnen bijtanken?
    Ik ben er vanacht een stuk of twee keer eruit geweest, dus ik klaag niet (sommige nachten moest ik er een stuk of 6 keer uit). En vriend wilde vanochtend de eerste voeding doen, alleen was ik al wakker. Maar wel lief van hem.

Gister niet meer op pad geweest. Vriend kwam om 14:00 binnen gelopen. Hij was eerder van z'n werk weg gegaan (heeft alsnog twee uur gedaan over een rit van 1 uur). Hij was wel alle files voor, mazzelaar!
    Strakjes gaan we met ons drietjes lekker op pad.

BD: een week wachten joh! Veel sterkte!

Ien: Beetje kunnen bijslapen?

Daffie: Echt maar een paar mm sneeuw bij jullie? Nou, dan moet je eens deze kant op komen, echt een flinke laag :D

Anke: goh, dan heb je ook mazzel gehad dat er nog geen file stond! Je had wel mooi uitzicht met de sneeuw dus! Hebben jullie zelf al een woning op het oog?

Julia: Wat leuk dat alle kinderen zoveel plezier in de sneeuw hadden! 1,5 uur Y gedragen, da's wel erg lang. Ik zat er zelf aan te denken om of eenmalig de buggyinzet te gebruiken, of wagen mee en dan op de arm en in de bak afgewisseld.
    Ooh, lekker een reisje naar Italie. Klinkt goed en een leuk vooruitzicht!

Boogschieten: Zondag weer! Al zal ik zelf misschien niet heel veel gaan schieten. Ik ben dan begeleider bij de beginnerscursus. Klinkt meer dan dat het is hoor, ik zal waarschijnlijk achter de bar staan en helpen bogen op te spannen enzo :D. Maar het lijkt me wel heel leuk.

Ik heb het reisbedje van D opgezet in de woonkamer (deryan travelcot), want het leek me wel handig als hij er eerst een beetje aan kan wennen voor we naar spanje gaan. Gister heeft hij er gewoon een beetje in gelegen en gespeeld. En zojuist, na wat gepruttel, is hij in slaap gevallen. :)
    Over Spanje: vriend en ik zaten een beetje te geinen over de potjes babyvoeding daar. We vragen ons af of ze voor baby's paella in een potje hebben enzo :D (gewoon wat gekkigheid tussen mij en vriend hoor, ik weet dat ze nutrilon e.d. hebben).

Iedereeen een fijne dag vandaag!

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Nova, wanneer gaan jullie precies richting Spanje? En waar ookal weer precies? Huisje van ouders toch? Lekker hoor!

Jij dus wel een redelijk goede nacht achter de rug, hier was het een ander verhaal. Middelste met koorts en helemaal niet in zijn hum. Kwam bij ons in bed maar kon zijn draai niet vinden, elke keer als wij bijna in slaap vielen begon hij weer te draaien enzo. Toen hij eindelijk sliep werd Y. wakker, dat was 03u. Meteen gevoed en daarna vanaf half 4 ofzo wel redelijk normaal kunnen slapen tot 08.15u. Middelste heeft nog doorgeslapen tot half 10, dat had hij nodig ook.

Hopelijk vannacht beter....

Oh goeie dat je D. even laat wennen inderdaad, geen campingbedje daar? Ik heb ook zo'n deryan ergens liggen, nadeel vind ik wel dat het echt op de grond staat en dus vrij fris. Als jullie idd naar het huisje van jouw ouders gaan zou ik overwegen om in de eerste de beste kinderwinkel een campingbedje te kopen en die mooi daar te laten staan. Heb je zo tot zijn 3e (afhankelijk van kind/karakter en lengte misschien nog wel langer) plezier van.

Ik heb het bij het huisje dat we nu in Italie huren er even bijgevraagd, gelukkig is er een campingbedje ter beschikking, ideaal, scheelt weer een hoop gesleep. :)

Zo, hub is boodschappen aan het doen, ukkies liggen allemaal op 1 oor, misschien zou ik dat ook even moeten doen, ookal is het maar voor een uurtje. Daarna nog even naar de hema, kruidvat en dat soort boodschappen. Dat zijn de 'leuke' boodschappen.

Oh, vraagje. Wat voor pantoffels hebben jullie spruiten aan? Ik heb echt een hele verzameling, maar de pantoffels vallen altijd uit, die leren van de wibra zitten te strak en ik heb er nog een stel liggen, weer leer maar met merkje geloof ik, zijn nog te groot. Dus. Wie heeft wat? Linkje?

19. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Helleu!

Zit te wachten op manlief, die is al de hele dag op de scouting en hij belde net dat hij eraan kwam. Ovenschotel staat in de oven.... en ik heb hongerrrrr!

Maar og nog eventjes tijd om bij te lezen.
    Julia, leuk sneeuwpret! Hoort er ook helemaal bij, als het donker wordt pas naar binnen, nat en koud en dan lekker op de bank. Italie, klinkt goed! Dapper zeg, vliegen, lijkt me zo'n gedoe met 3 kids.
    Ai, drukke nacht met ziek mannetje.

Nova, bijna naar Spanje dus, kijken jullie vast naar uit. Slim om even te wennen aan het campingbedje. Wij hebben zo'n gewone, ben er blij mee want B heeft er al behoorlijk vaak in geslapen, en gaat ook goed gelukkig.
    Hihi potjes paella, ik heb wel eens een potje risotto met tonijn gezien, dus wie weet.... Zo te horen ga je niet als een typische nederlander met een koffer vol die kant op. Niks mis mee trouwens ;)

Hier, lekker weer vandaag. B goed ingepakt en even naar de scouting gelopen, zodat B morgen ook nog weet wie haar papa is :D. Die verkenners hadden een bouwsel met palen en touw gemaakt in een lokaal, het was te koud buiten. B op het bouwsel gezet, die zat binnen no time met een touw in haar handen, net echt :D Nu nog een mastworp en een sjorring leren en ze kan met papa mee elke zaterdag ;)
    Vanavond had ik B op de bank gelegd tegen een kussen, gaat madam gewoon zitten! En bleef vervolgens ook gewoon zitten, leunt naar voren om een speeltje te pakken, gaat weer rechtop zitten.... Noujaaaaa waar ze dat opeens vandaan haalt...
    Oja en nu ik toch aan het opscheppen ben ;), madam had 7 poepluiers vandaag :$

Fijne avond allemaal, ik ga (eindelijk!) eten.

20. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0

Deel Deze Pagina