Hallo allemaal! Jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg, als ik mn kop houd Anke, weinig hoop dus door die kijker, maar wie weet... Leuk dat jullie zelf gaan kijken ook! Ja je merkt nu echt goed het verschil he tussen winterbanden en gewone! Leuk, de sneeuwploeg kijken op Schiphol! Ah, B is dus nu al rijp voor de scouting En hehe, eindelijk ben ik eens niet degene die over poep begint Haha, 7 stuks, das wel heel veel! Hier ook weleens een paar van die dagen gehad dat in elke luier een drol zat, maar de laatste weken niet meer. Leuk, huizen kijken trouwens. En dat huis van het linkje ziet er leuk uit! Meid, ja joh zo'n groot verschil tussen de provincies? Bizar! Juul, heerlijk he, in de sneeuw met die gasten! Lekkerrrr, Italie geboekt! Nog over de woning nagedacht? Toevallig 2 huisjes naast elkaar vrij, komen wij jullie stalken Leuk, accordeon, lijkt mij idd ook een leuk instrument om te bespelen. Toevallig hebben wij mn zwager zijn afgelopen verjaardag er 1 cadeau gedaan. Hij leert het zichzelf aan, geen les dus. Misschien wil hij je wel lesgeven (Arnhem) Jij dus ook een pokkenacht, beehh. Hoe gaat het nu met B'tje? Vandaag wel weer lekker buiten kunnen spelen of hem maar beetje binnen gehouden? S heeft haast nooit pantoffels aan. Alleen maar sokken, binnen sowieso. Als we naar buiten gaan heeft ie soms schoentjes aan, maar dat is meer voor de leuk dan voor de warmte. Heb ook van die neppe uggs slofjes voor hem, die zijn echt heerlijk warm maar die flikkeren wel gauw van zn voetjes af. Niet erg praktisch dus Kortom: geen tips Nova, o bij jullie is het dus ook niet je van het 's nachts. Balen, maar ik ben wel blij dat ik niet de enige ben Lief dat je vriend de eerste voeding wel wilde doen Ook fijn dat je vannacht maar 2 keer hoefde Handig dat je het reisbedje al hebt geprobeerd, en hij vindt het dus wel wat! Hehe, paella in een potje, nou wie weet! Vergeleken met gisternacht ging het vannacht best wel goed. Maar vergeleken met een goeie nacht was het een rotnacht Ik was gelukkig vroeg naar bed gegaan dus had al even geslapen toen hij wakker werd. Op een gegeven moment was het niet meer een zielig huiltje maar een aandachtsjankje, dus heb hem een paar keer rechtgelegd, speen erin en weer weg. Toen ging hij gelukkig wel slapen. Vanmiddag bij mn ouders achter op de sloot geschaatst, het leek wel kerst want de hele fam was compleet Erg gezellig, na het schaatsen aan de erwtensoep. Moesten bijtijds weer weg, hub is nu naar een feestje. Hopelijk een rustig nachtje maar ik houd er wel rekening mee dat dat niet gaat gebeuren. Ik ga er maar weer niet te laat in en hopelijk doet hub straks zachies als ie thuis komt Ook voor jullie hopelijk een rustige nacht!
@julia, ik heb van de week toevallig de leren slofjes van de hema gekocht, die zitten super, maat 68/74 is het! maar idd, sokken, schoentjes, slofjes ik weet niet hoe ze het doen, maar die dingen vallen op een gegeven moment altijd uit...haha! wat een lekker vooruitzicht zeg, die vakantie, en eind april al, schiet lekker op zeg! maarre ben je gek ofzo, zo lang met een baby op je arm sjouwen...pfff, jij hoeft zo niet naar de sportschool en voorlopig ook niet hard te lopen, wat een sport zeg! beterschap met je mannetje, zielig... @supernova, pealla, tja het zou zomaar kunnen idd. wanneer gingen jullie ook al weer? is het trouwens nog gelukt met de oordopjes? veel plezier morgen, helpen bij de club, leuk! @anke, zooo schrik ik toch even.....wat duur zeg die huizen bij jullie![maar ik ben hier natuurlijk ook niks gewend] maar ik vind het echt wel een mooi huis, karakteristiek, daar hou ik van! [niet op het interieur lettend dan he, haha] maar boven op dat bedrag komt er ook nog flink wat voor verbouwing.... moet je voor de gein is even kijken naar wat je voor dat geld bij ons hebt... moet je op funda maar even in emmeloord kijken! ik ga naar bed, morgen gaan we schaatsen...ben benieuwd, is al zeker 10jr geleden dat ik op ijzers heb gestaan.
@Anke, mooi huis zeg! Prijzig, maar daar kom je niet onderuit daar. Vlakbij waar een vriendinnetje van me woont trouwens - bloemenbuurt! Daar had ik trouwens gisteren een verjaardag maar ik was echt niets waard en ben *schaaaaammmm* niet gegaan. Ik heb trouwens tijdens studententijd ook een paar maanden in DH gewoond (studeerde toen in Rdam) Wat leuk dat B erbij gaat zitten! Enne, 7 poepluiers? Yuck! Hier zijn Y's billen helemaal rood gekleurd, niet door utislag maar door de rode bieten die hij afgelopen 2 dagen als avondeten op heeft. Ziet er niet uit! @Ien, huisje Italie? Inmiddels ook gereserveerd, 4 slaapkamers, dus mocht je willen, we hebben er eentje over. B & D willen toch perse op 1 kamer, dus... u zegt het maar! Met B'tje? B'tje zit helemaal onder de rode vlekjes. De verhoging/koorts van gisteren is de aanloop naar 5e of 6e ziekte ofzo geweest. Ik heb even mijn zus gebeld, zij met 3 kinderen ervaringdeskundige Ga er niet mee naar de hap. Hij voelt zich best oke en er is toch niets aan te doen. Natuurlijk wel een kans dat Y. het ook krijgt, maar daarvoor is het dan al te laat, die zal dan binnen een week ofzo wel rode vlekjes krijgen. Vanmiddag slaapt hij hopelijk lekker lang, hij heeft zo'n bleek snuutje... (als ie nu ineens echt heel ziek wordt ga ik natuurlijk wel naar de hap of ha, maar als het niet echt nodig is....hem doe je er geen plezier mee namelijk) Wat leuk dat schaatsen bij ouders op de sloot met de hele family! Klinkt erg gezellig! Vandaag weer? Hier ook een sloot ontdekt met ijsssss, dus wie weet vanmiddag even schaatsen. Hub heeft het gisteren al ontdekt, helemaal happy! @Meid, das ook toevallig, ik heb toevallig gisteren die leren slofjes van de hema gekocht. Even uitgeprobeerd maar hij had warme voeten dus was maar kort, maar ze bleven zitten. Donkerblauwe, vast dezelfde als die van jou. Wel duur trouwens voor een paar stomme sloffen! Maar goed.... niet zeiken, we zijn zo vaak op pad... Succes met schaatsen jij, breek geen been! Ik heb er ook echt jaren niet opgestaan, dus ik wiebel met je mee! Fijne dag allemaal! Oh trouwens, Meid, jij was toch Vive dr buddy en andersom? Ooit nog wat van haar gehoord, zo raar dat ze ineens niet meer kwam zonder doei ofzo....
@Anke, hmm jammer dat de kijker eigenlijk een huis zonder bovenburen wil, maar wie weet. Ze is natuurlijk niet voor niks komen kijken. @Meid, ja Overijssel is zo'n goede provincie. Neehoor, die hadden in de rest van de provincie gewoon niks te doen. Hier vrijwel geen sneeuw gevallen. Goed bezig, weer wezen spinnen. Het wordt minder pijnlijk he? Toen ik spinnde (huh hoe schrijf je dat?), had ik na de eerste paar keer echt pijn! Maar later eigenlijk helemaal niet meer. Ik neem aan dat je wel een zeembroek hebt? Ah, S nog maar 3 flessen. Gaat dat goed? Wordt hij nu niet meer wakker 's nachts? Wij zijn gister net overgegaan op 4. Nog geen onverdeeld succes. We hadden de 11 uur voeding weggelaten. Daardoor vannacht een wat onrustige nacht. Hoewel het gelukkig niet echt huilen was en maar kort, waardoor we er niet uit hoefden. @Julia, wo anderhalf uur met je mannetje op de arm! Jij moet spierballen hebben. Wel gezellig. Oeh, lekker op vakantie naar Spanje! @Supernova, gezellig dat je vriend vroeger was en maar goed ook, anders was hij met de files vast juist extra laat geweest. En hoe was de beginnerscursus? Nog een boogje gespannen? @Julia, oh arme jij! Wat een nacht. Lijkt me wel zwaar met meerdere kinderen... En nog geslapen vanmiddag? @Anke, gezellig met B naar de scouting! Ze krijgt vast veel bekijks. Nog een fotootje gemaakt met het touw? Wat goed dat ze al kan zitten! Wo! De huizenprijzen zijn niet mis daar bij jou. Maar ziet er (op de inrichting na) goed uit. @Ien, hopelijk worden jouw nachten binnenkort toch echt goed! Ah, gezellig geschaatst, leuk! Vannacht wel een goede nacht gehad? @Meid, en hoe was het schaatsen vandaag? @Julia, haha jij hebt veel berichtjes achtergelaten! Wat vond Y van de bieten? Ook wel een goede om te geven, lijkt me dat baby's dat wel lekker vinden. Wij hadden vandaag broccoli. Dat vond ze eerst heeeel vies, maar toch blijven happen. En na een tijdje toch ook maar doorslikken ipv alles naar buiten werken. Ah arme B. Hopelijk wordt hij weer snel beter, duurt dat normaal gesproken het lang die 5e of 6e ziekte? Grappig, ik was eens een beetje aan het begin van dit topic gaan lezen. Vond het wel leuk om te kijken waarover toen gekletst werd, de meesten nog zwanger enzo. Zag trouwens idd dat Vive toen vaak poste. Van velen is het leven toch behoorlijk veranderd lijkt het. In ieder geval aan de gespreksonderwerpen te zien.
zoooo ik meld me weer,levend en wel, en zonder iets gebroken te hebben nog wel! wow zeg, dat was wel ff wennen om na al die jaren weer eens op de schaatsen te staan, maar wat leuk! ha, ik heb de smaak te pakken, morgen maar eens kijken of ik nog nieuwe schaatsen kan kopen, [had nu van schoonma, maar is maatje te groot en voor mijn enkels een plezier te doen, koop ik met van die kunststof schoenen] Y ook op de schaatsen, en dat ging ook heel goed, beter als verwacht! @julia, Y. rode billen dus, wat ook goed helpt trouwens is billen in poederen met maizena... voor de 5e of 6e ziekte hoef je idd ook niet naar de hap, ze doen er toch niks aan. nee ik was niet haar buddy, maar wij wonen in dezelfde woonplaats. maarja ik ken haar verder niet. @daffie, ja top provincie hoor, haha! beter dan hier... het werkt bij S goed 3flessen, hij slaapt nu weer door, lijkt net of ie met 4flessen te overvoed was ofzo, heb er geen andere verklaring voor. nee ik heb geen zeembroek aan, ik heb paar jaar geleden ook veel gespint[ofzo?!?] soms wel 3keer per week en had toen op een gegeven moment ook geen last meer van mijn billen. eelt ofzo?? morgen gaat mijn vriend kijken of ie smiddags ook nog vrij kan, kunnen we dan weer lekker schaatsen! morgen middag alleen om half 3 nog even langst de ha voor uitstrijkje *schaamte maar weer even opzij zetten, zucht* en dan hoppa op de schaats!
Hema slofjes: leuk zijn ze, die van 15 neem ik aan? Idd wel duur, maar als ze blijven zitten... Juul, zijn de vlekjes nog erger geworden vandaag? Hopelijk gauw over Ha, lekker aan het schaatsen geweest allemaal dus? Spinnen, respect hoor als je 't kunt! Haha, das dus echt niks voor mij. Ik lig na 5 minuten al halfdood naast die fiets Daffie, ja leuk he om af en toe die ouwe berichtjes terug te lezen! Zo heb ik ook nog steeds de link naar het oude juli topic in mijn favo's staan, kijk ik ook af en toe weer eens in Ja Vive is echt helemaal pleite he, ook op fb heeft ze alle zp-ers geschrapt. Denk dat dat hoofdstuk voor haar voorbij is, erg jammer alleen dat ze dat niet even gemeld heeft. Vannacht wel weer een paar keer eruit geweest, om 1u was meneer klaarwakker. Hij had ook weer een laat dutje gedaan gisteren, dus die gaan we vanaf nu echt weer schrappen. Op zich ging het wel redelijk verder, voelde me niet erg brak vanmorgen gelukkig Hopelijk gaat t vannacht nog beter! Zijn verkoudheid is alleen nog echt niet over, hij is zo aan het snotteren nog Hij wilde ook weer geen avondeten vandaag. Denk dat ie deze week 2 keer wél gegeten heeft.. Heb hem nu maar een papfles gegeven, die wilde hij gelukkig wel. Meiden ik ga verder op de bank hangen, fijn avondje nog!
Anke: oei dure huizen, maar ja zit je wel vlakbij het centrum en bij het strand zoals ik las. Sja.... ook wel weer wat voor te zeggen Ien: hopelijk een goede nacht voor jou. Alvast weltrusten. Julia: ik heb van die slofjes van de action hihi. Blijven best goed zitten, alleen zijn eigenlijk net te laag om zijn broek er in vast te houden. En jij dus zieke kids thuis, ach... beterschap! Ik was Vive haar buddy. Tijd geleden nog sms gestuurd. Ze had het druk maar kwam nog een keer updaten. Helaas niets meer gehoord. Zal haar nog eens een sms sturen. Nova: nog boog geschoten? geboogschiet? Meid: lekker wezen schaatsen dus. Hier was het ook druk, overal volgens mij. En al naar 3 flessen, wow! Succes morgen bij uitstrijkje. Nooit fijn, maar het is voor een goed doel. Vandaag naar de woonboulevard geweest en een verhogingsset voor oudste zijn bed gekocht. Heeft zo'n soort meegroeibed. Hebben nu dus de poten en trapje gekocht en dan kan hij straks in het nieuwe huis in zijn nieuwe bed (zoals hij het nu noemt). Weer meteen een rib uit ons lijf, maar goed. Wij verwennen ons met nieuwe spullen, dus de kleintjes krijgen ook wat nieuws in het nieuwe huis. Duik nu mijn bedje in, truste!
Ha dames, allemaal druk met schaatsen lees ik. Hiernis het er niet van gekomen, we moesten op kraamvisite. Zo'n klein meisje weer, echt heel schattig. Er was nog meer bezoek, met een meisje van 10 maanden, dat is dan ook weer een slagke groter, hihi. Die twee grotere babies vonden elkaar wel erg interessant, leuk om te zien. Julia, ach zieke knulletjes met rode vlekjes. Zolang ze er zelf maar weinig laat van hebben en het snel weer over is, valt het nog wel mee. Slofjes, hier nog iet van die leren, wel stoffen met een schaapje erop. B doet haar best om de oren eraf te trekken. Oja, heb van die slofjes met een bandje gekocht, dat is meer voor het kruipen dan voor warm, hoewel op die manier haar sokken ook aanblijven. En vaak ook sock ons, van die elastieken voetjes, werkt hier prima. Bloemenbuurt, dat is heel dichtbij. Als je zo dichtbij bent kom je de volgende keer maar koffie drinken hoor! Meid, ook al op de schaats, leuk! Haha heb voor de grap even bij jouw gekeken, qua woonoppervlak maakt het weinig uit, maar die ruimte om het huis, wauw.... Nou is dat ook zo in het durp waar mn ouders wonen. Tsja ach, wij hebben de randstadrail naar het centrum en het strand op loopafstand. En een bewuste keus hoor, om hier te wonen. Er zijn ook (fatosenlijke) goedkopere buurten maar dit is toch echt een leuke buurt, en mooie huizen. Heel veel sterkte morgen, gelukkig is een uitstrijkje zo gemaakt, moet je lang wachten op de uitslag? Daf, broccoli, stoere meid dat ze het toch opat. Dat leverde hier alleen maar vieze gezichten en nog viezere slabbers op. Ientje, betere nacht al, hopelijk weet ie weer hoe het werkt en wordt het alleen maar beter! Ha, hoor net dat de rayonhoofden bij elkaar komen, dus de komende dagen zal het wel weer over de tocht der tochten gaan. Ben benieuwd, zal me er wat minder druk om maken dan sommige anderen. Manlief werkt trouwens in Utrecht, hij is nog in dubio of hoj morgen wel met de trein moet gaan. Helaas kon ie net niet in het systeem en in zn agenda zien of hij afspraken had. Morgen nog een keer proberen. Net getraind, zo lekker douchen en mn bedje in. Tot later allemaal!
Zo, ff snel hier kletsen, wilde m'n foto's van mn telefoon op de flaptop zetten, maar nu moet iTunes eerst helemaal updaten. Leuk hoor een iPhone, maar waarom ze nou zo'n programma als iTunes nodig vinden... vind het zo'n pokkeprogramma! Anyway. Ik heb dus wel ff zp-tijd. Bd, wat voor slofjes zijn dat, die van de action? Misschien ga ik die ook wel halen, als ze goed blijken te zijn.. Leuk voor je zoontje dat ie straks in het nieuwe huis in zijn "nieuwe" bed mag! Anke, o leuk he, weer zo'n klein humpie. Ook leuk dat er nog een groter kindje was, jaja het gaat zo snel!! Maarre, ik lees over slofjes die voor het kruipen zijn, kruipt ze nu echt dus?? Snelle Jelle! Ik hoor aan alle kanten dat sokjes zo snel uitgaan, maar dat valt hier echt reuze mee! Ik heb ook voornamelijk bambino sokjes, die zitten echt het beste. Nu heeft S net goed z'n voeten ontdekt en nu wil hij af en toe weleens ineens met een sok in zijn hand zitten, maar dat houd je toch amper tegen lijkt me. Elfstedentocht: ik houd me er ook niet echt mee bezig, maar het zou wel cool zijn als ie gereden gaat worden! Wanneer was de laatste keer? Leefde ik toen al? (ik vast niet, maar jij vast wel Juul! ) Nou, hier weer een aantal keer uit bed geweest vannacht, ik heb me er nu alleen op ingesteld dat ik er toch een aantal keer uit moet, en dat geeft wel een hoop rust moet ik zeggen. Eerst was ik echt zo chago/boos als ik er steeds uit moest, nu accepteer ik het. (zou tijd worden ) We zien wel, hij zal vast ooit wel weer door gaan slapen... De neusdruppels die mijn moeder had gehaald mag ik niet meer gebruiken, 5 dagen max toch Juul? Balen, het is nog niet over. Maar we zijn maar weer met de zoutspray begonnen. En lekker vaak op z'n buik leggen, dan snottert ie lekker leeg (heb ik het niet over poep, dan maar over snot!) O, ik geloof dat ik met mn iTunes aan de slag kan! Fijne dag, tot later!
He, vergeet ik nog mijn ranzigste verhaal te vertellen! Gisteren had meneer een hele boterham met smeerworst op, daarna nog een fles. Pak ik hem na een tijdje op uit de box om hem naar bed te brengen, komt me er toch een golf uit, récht in mn decolleté! Hahahaha, ik lag echt helemaal gevloerd, was echt zo grappig! Maar heb me wel gauw omgekleed! Ránzig! Echt alles zat onder, tot in mn beha!
Geen tijd voor mega rea, maar proest, lig echt in een scheur hier om dat laatste stukje van jou berichtje Ien, die golf ranzigheid in je beha. Gatver! Ik zie het helemaal voor me, ghahahahaha! Ranziiigggggg!!!!!
@anke, haha, jullie hebben idd de randstadrail...en het strand op loopafstand!! heerlijk toch! als het goed is koop je een huis voor langere tijd dus, de wijk is zeker belangrijk! het was idd zo gepiept, moet over 2wk bellen voor de uitslag, maar het verliep allemaal wel erg raar, de ha zou papieren voor bloedondezoek klaarleggen, had hij dus niet gedaan, en de ass. wou hem ook niet storen, want het stond niet in mijn dossier, dus hoe kwam ik erbij.en tot slot moest ik mijn eigen 'troepje'ook nog zelf naar de bruna brengen om te laten versturen....???[gelukkig wel goed verpakt] @ientje, nou volgens mij leefde ik ook nog niet, bij de laatste elfsteden tocht, hoe ze daar ook zo mee bezig kunnen zijn he, ik snap het echt niet! maar ben dan ook geen fries!whaha! wacht jij maar ientje, als S straks 18 is, moet je hem smorgens uit bed schoppen omdat ie tot uur of 13;00 in bed blijft liggen... kan jij niet proberen een fles minder te geven en te vervangen voor brood bv? bij S hielp het dus....ineens sliep ie weer door! ze hebben nu ook nog maar 3flessen nodig eigenlijk... yak bh vol met kots, zag er vast heerlijk uit, brood met smeerworst..haha! vandaag heb ik nog even nieuwe schaatsen gekocht, van die ijshockey schaatsen, maar ik ben noren gewend, dus waarshijnlijk verkoop ik deze maar weer en na de winter [in de opruiming] opzoek naar noren met kunststof schoen!
Ientje, met stip het vieste verhaal, hahahahaha ik lig in een scheur! Ah je mannetje heeft gewonnen hoor ik, je hebt je neergelegd bij de nachtelijke activiteiten. Hoop dat ie de overwinning vooral viert door lekker te blijven slapen Itunes, inmiddels wel handig mee maar heeft even geduurd... Had al geoefend met een ipod, dat scheelt. Kruipen, nee zo erg is het niet hoor. Zou ze wel willen Meid, gelukkig viel het mee maar wat megavaag dat je je spullie zelf moest versturen. Ah schaatsen gescoord, veel plezier! hoe koud is het bij jullie eigenlijk, -22? Heb begrepen dat jullie provincie het koudst is nu! Oh die 11 stedentocht, dat was in 1997. Had vanmiddag een sollicitante die in Delft studeert, zeg ik tegen haar: bij de vorige elfstedentocht studeerde ik ook nog in Delft. Kijk ik op haar cv, was ze toen 7 Aiaiai wat voelde ik me oud, hahaha. Het kind was gewoon 15 jaar jonger! Hier ook een onrustige nacht, kon zelf al niet goed slapen maar B werd ook nog wakker, last van een doorkomend tandje, eh tandjes, zie er twee zitten. Arme schaapje had er duidelijk last van. En vanavond was ze zo moe dat ze midden in een huilbui in slaap viel. Papje erin en nu ligt ze gelukkig lekker te tukken. Ik zo ook, gaan we allebei dromen van de doorgekomen tandjes Slaap lekker allemaal! Doei allemaal!
hee lieve meiden, kennen jullie mij nog? Ik schaam me dood..ben zo lang niet geweest en dan wordt de drempel om weer wat te plaatsen alleen maar groter. Hopelijk gaat het met jullie en jullie kleintjes (wat worden ze groot he) allemaal goed. Hoop me snel weer bij je jullie te durven voegen. Knufs!
Sucre; nee die naam zegt me niets. Nieuw hier joh we hebben allemaal wel een periode dat het er even niet van komt om hier te komen. (nou ja belave Ien dan hihi) Geeft niets. Hoe gaat ie? ien; bh vol kots, bedankt voor het verhaal. (sorry, moet je wel hebben vandaag hè?!) Anke: arme B, last van haar tandjes. Hopelijk vannacht een goede nacht. Meid; huh zelf wegbrengen??? Wat is dat nou weer voor iets raars?! Gelukkig dat het goed verpakt was. Wanneer heb je de uitslag? Ik moet binnenkort voor het eerst uitstrijkje laten maken (bevolkingsonderzoek) en kijk er niet echt naar uit. Is het pijnlijk? Hier oudste vandaag ineens weer ziek. Gaat echt lekker hier. Vanochtend naar school niets aan hand, ik pik hem op hij hangerig en huilen. Viel daarna op schoot in slaap en daarna spuugde hij alles onder. Hopelijk slaapt hij vannacht goed en morgen weer opgeknapt. Ga dus zelf ook maar snel slapen.
Morning! Sucre, schaam je! Dat je niet meer durfde welkom terug hoor Ja hoor, pest mij maar weer met z'n allen, kan ik wel hebben hoor Later reageer ik hoor, nu ff melden dat we een redelijk nachtje hebben gehad! Ik tenminste moet hub nog even vragen of hij ook nog heeft geslapen Begin van de nacht was S wel flink aan het spoken, maar volgens mij heb ik hem na middernacht niet meer gehoord! Gaat de goeie kant op! En dat op een dag dat ik moet werken! Wat wel betekent dat ik er nu uit moet, dus ik zwaai even, laterrr!
Morning! @Anke, morgen naar de Meloenstraat? Jep, als ik weer eens bij vriendinnetje in Den Haag ben laat ik het je weten, zal nog wel even duren hoor. Maar mooi wijkje, zij woont in de Goudenregenstraat, ken je vast wel? In dat oude schoolgebouw op een hoek, in de buurt bij de Chinees en een benzinepomp. @Meid, Y. had geen rode billen door uitslag maar door rode bieten! Zijn huid was gewoon rood gekleurd door die pimpelpaarse/roodachtige poep die er langs kwam. Oh yeah! POEP! Ien met dr spugerij verhaal, dan introduceer ik het PPPP woord maar weer even. Nee, dacht al dat ze niks met die 5e/6e ziekte doen, t stelt ook niet zoveel voor. De oudste zit hier op zijn buik en rug ook ineens helemaal onder de vlekjes, daar kwamen we gisteravond tijdens omkleden achter. Hij heeft nergens last van. Ik wacht tot Y. aan de beurt is. Hoe was het bij de ha gisteren? Wanneer uitslag? @Bd, wanneer gaan jullie over trouwens naar het nieuwe huis? @Anke, hub nog getreind? Als ik zo het journaal kijk ben ik blij dat ik dat ik met het fietsje naar mijn werk kan. Al dacht ik daar vanmorgen anders over. Even D. naar school brengen, man! Mijn benen vroren er zowat af. Auw! @Ien, 11 stedentocht: EN OF jij toen al leefde, je was maar liefst 14 jaar toen hij voor het laatst gereden werd. Dit zegt wel weer iets over je geheugen..... Maar goed, ik zou het wel leuk vinden als die gereden gaat worden maar geen haar op mijn hoofd (en ja Ien, ik heb er nog veel, dit is GEEN inkoppertje!) die erover denkt in die kou te gaan staan joelen. Brrrrrrr 200km schaatsen, je moet toch bijna van de pot gepl**rd zijn wil je zoiets voor de lol gaan doen. Maar goed. Ik = geen Fries. Sucre snapt er meer van, toch Suc? Durf je niet meer terug te komen hier, ahhhhhh!!! Kom op bikkeltje! Don't worry! @Meid, oh goed gegaan dus bij de ha, maar wat vaag joh, dat je dat zelf moest versturen?! Moest je ook op het floppie zetten wat erin zat? *proest*! Oh, ik zou echt in een scheur gelegen hebben...ookal is het misschien helemaal niet komisch. Gisteren ook zo'n situatie. Ik was mijn pinpas kwijt, had al zo'n vermoeden dat ik hem in het betaalapp. in een parkeergarage had laten zitten, maar goed, ik bel de ING en zeg lachend tegen die ING-madam: 'ik ben mijn pinpas kwijt, haha' Zegt ze: 'en dat vindt u om te lachen, mevrouw??' *proest* nee, eigenlijk niet, maar ik vond het gewoon zo dom van mezelf dat ik er wel lol om kan hebben ja, beter toch dan dat ik er chago van zou worden? Ik had natuurlijk allang gecheckt of niemand mijn rekening had leeggeroofd en dat was niet het geval gelukkig. De eerlijke vinder heeft hem zelfs naar het ING kantoor gebracht! Maar goed. Ik dwaal af, Meid zelf troepje verstuurd dus, wanneer nu meer nieuws? @Anke, even een snelle rekensom, ben jij van '75 dan? Ik dacht dat ik het oudje was hier ('78) maar dat zou dan wel weer meevallen *je mag ook antw in PB, anders krijg je Ien over je heen, die is erg gehaaid als het gaat om ouderdom! haha* @Bd, oh jee, oudste ziek? Kots? Brrr..... Vandaag weer beetje opgeknapt hoop ik? Of echt ziek ziek? Beterschap voor hem! @Ien, redelijk nachtje dus? Mooi. Dan kan je je ogen openhouden tijdens werk, wel zo handig. Zo, weer beetje bij. En hier? Hier alles zijn gefrustreerde gangtje. Ik ben getrouwd met de grootse flapdrol uit oost europa en meneer had dus nog geen vrij genomen voor onze Italie vakantie. Ik kan er een kantje over volschrijven maar het komt er op neer dat zijn leidinggevende ook net precies dan vrij heeft genomen en mijn man de enige senior in hun team is die de boel kan opvangen. Met andere woorden: gisteren kreeg hij te horen dat hij geen vrij kan krijgen. Fijn... *not*. Tickets gekocht, huis gehuurd.... dit schiet toch niet op..... Hij is vandaag vrij maar gaat morgen nog een keer in overleg, tis ook zijn eigen domme fout hoor maar ik zit nu wel in een heel lastig pakket. Thats all. Oh nee, ook nog een leuk nieuwtje, tand 1 is door. Hoera! Fijne dag allemaal!
@Ien, haha ieuhw! Zal lekker geroken hebben die brood-worst-melk tjak. @Meid, en hoe was het schaatsen? Haha, waarom heb je niet gelijk gewoon noren ipv ijshockey gekocht? Vaag dat je de boel zelf op moest sturen zeg. @Anke, ja mensen van 1990 of jonger, is echt niet normaal he!?! Ik weet nog wel toen ik een paar jaar terug op de nieuwjaarsborrel bij mijn oude studentenhuis was, zag ik op de kalender ook bewoners van 1990 of jonger, dat was wel een shock! @Sucre, ah je bent er weer. Kom maar weer gezellig meekletsen hoor! Ennuh je mag je 6 months bv milestone vervangen voor één van 7 maanden. @Bd, ah de oudste ziek, zielig! Hoe is het vannacht gegaan? @Ien, fijn dat de nacht goed was en dan nog wel de nacht voor een werkdag! @Julia, oh balen van de vakantiedagen! Hopelijk komt het nog goed. Eventueel kun je kijken of je de tickets en het huisje om kan boeken, maar dat zal niet gratis zijn... Gefeliciteerd met het tandje! We hebben hier inmiddels nu 2 keer de late avondfles weggelaten (eergister niet). Twee dagen geleden was dat nog niet zo'n succes, maar afgelopen nacht ging hartstikke goed. Nu hopen dat het zo goed blijft gaan. Verder vanochtend ineens een harde plek in mijn borst, auw! De boel maar snel afgekolfd, wil natuurlijk geen BO. En dat terwijl ik al een hele tijd afgebouwd was.
Julia; 5e / 6e ziekte doen ze inderdaad niets aan. Oudste heeft het ook gehad toen hij rond een jaar was. Eerst ziek, hoge koorts en paar dagen later ineens allemaal vlekken op zijn buik. Raar gezicht maar hij had er verder geen last van. Ik ben ook geen schaatsfan hoor; 200km in de kou brrrrr. Respect voor de mensen die dat kunnen. Vakantie, oei dat komt dus niet goed uit met je man. Balen. Hopelijk lukt het vrij krijgen alsnog. Ien: Redelijk geslapen dus, mooi! Nieuwe huis: vermoedelijk rond april klaar. En dan nog alles er in maken (wordt casco opgeleverd). Hopelijk voor juni er in. Oudste vannacht om 5.30 bj mams in bed gekropen. Heel zielig doen natuurlijk hihi. Daarna nog even in slaap gevallen en vanochtend weer een beetje opgeknapt. Vanmiddag nog even ingestort maar met een zetpilletje is hij de dag weer doorgekomen. Toen hij gister op school was, was de helft van de klas ziek dus ja, hij zal er ook aan moeten geloven vrees is.
@haaa sucre! schaam je niet hoor, iedereen heeft het druk en niet evenveel tijd om hier te komen posten, dus blijf vooral lekker langstkomen hier, gezellie! hoe is het met je vader?? en natuurlijk met jou en je hub en de boys? @bd, ik kan over 2wk bellen voor de uitslag, maar eerlijk gezegd ben ik vreselijk bang om te bellen, en wil ik de uitslag niet eens weten, ben als de dood voor een verkeerde uitslag...zucht! ik had het ook nog nooit eerder gehad, en echt waar je voelt er helemaal niks van, echt niet, stelt niks voor, ook daarna nergens last van. ohh gosie, de oudste ziek...wat wil je ook met dit weer...maar sneu hoor, beterschap! @julia, yeh eerste tandje, en hij heeft er geen last van gehad? haha ik stond volgens mij met mijn mond vol tanden, toen ze vroeg of ik het zelf even weg wou brengen...en die arme jongen van een jaar of 20 bij de bruna, whaaha tis maar goed dat ie niet wist wat daarin zat, whahaha! oei lastig pakket zeg, die vakantie van jullie? ziet er naar uit dat je met vriendinnetje ofzo die kant op moet. nee hopelijk krijgt je hub nog vrij, klote! @daffie, nee dat was idd niet zo heel handig..maar ik wou even snel schaatsen hebben, en geen zin om er heel veel geld voor uit te geven, maar dat gaat nu alsnog gebeuren, alleen dan in de uitverkoop, na de winter....jaaa jan den hollander.... aajj hoe is het met de tieties? geen bo krijgen hoor! maar fijn dat het afgelopen nacht goed ging! raar he die kids, krijgen ze een fles minder, slapen ze ineens weer beter... ik ga de thee inschenken en vanavond maar eens kijken of ik op tijd in bed kan komen, smorgens om 6;30 eruit, valt tegen...kon er vanmorgen echt niet eerder uit als 7uur dus dat was rennen en vliegen!