@daffie, ohh wat leuk zeg, kijken naar een koopwoning! en wel heel gunstig voor jullie hoor, als huurders!je hoeft niet zelf je eigen huis te verkopen... @ientje, raar hoor, dat je niet even bij de arts terecht kon, ze begrijpen toch ook wel dat het niks is met zo'n kleintje om zo lang te moeten wachten. maar meneer is goed gegroeid dus, en lang zeg. whahahaha ik lees net de stunt van julia, ohh ik vind het zooo geestig, zie het al helemaal voor me! 't valt me mee dat het mij nog nooit gebeurd is, ik ben ook altijd zo gehaast. hee julia...lekker slapen vannacht he! beterschap met y, ik hoop dat het snel over is. @bd, wat raar zeg, dat het zo onduidelijk is wat je hebt, eng is dat he...maar idd positief blijven. ik moest ma nog even langst de ha voor papieren halen voor bloedonderzoek,[ word ook gekeken of mijn stolling wel goed is...] ook meteen gevraagd of mijn uitslag al bekend is, maar helaas, nog niet binnen. maar vind deze week zooo eng, ben eigenlijk beetje bang voor de uitslag, toen ik net ook thuis kwam uit me werk, gelijk gekeken of ik niet gebeld was door de ha. ik probeer ook positief te blijven maar soms is het moeilijk, terwijl ik zo nuchter ben normaal. snel me thee opdrinken [als ie nog warm is]
Proest, Juul, je maakt mn dag weer helemaal goed, ik lig weer in een deuk! Lekker zeg, wat lekkers voor Valentijn, eet ie zelf de helft op Gatsie, na elke slok een happie, doet me denken aan een meester van mijn basisschool. Die zat altijd zn brood met kaas weg te soppen met melk *YUK* *gruwel* *brrrrrr* O, enne, 2 boterhammen 's middags dus he, niet 's ochtends. Arme B, met z'n pantoffels. Je was niet eerst nog even met z'n allen boodschappen doen voordat je erachter kwam? Preiprutje was echt lekker!! Echt een goeie, thx!!! (intussen Juul er al van overtuigd dat ze 't ook moet maken ) Alleen jammer dat hub uiteindelijk tóch niet thuis kwam eten. Alhoewel.. jammer... ik heb bijna alles zelf opgegeten Oh, wat vervelend dat je nog steeds aan het sukkelen bent met die blaasontsteking-of-toch-niet. Succes bij ha morgen, ik duim hoor! Ook voor jou trouwens Meid, probeer jezelf niet gek te maken he! Nog even over dat cb, het is sowieso raar geregeld daar. Ben ik te vroeg, kijken ze me raar aan. Ben ik er tussen de inlooptijd en de tijd van afspraak, hebben ze iemand voorgelaten 'omdat ik zo laat was' (dat was 1 van de eerste keren, toen vond ik dat niet zo erg maar dat zou ik nu dus niet meer pikken!) en nu dit weer. Heel irritant. Echt een organisatie van lik-mn-vestje dus. Nou, ik ben zeer benieuwd hoe laat hub vanavond thuis is... Ik geloof niet dat ik ga wachten
Meid; wanneer zou je de uitslag krijgen? Ik ben normaal ook heel nuchter maar vind dit toch ook wel eng. Hebben ze bij jou aangegeven wat de reden was van je uitstrijkje? Ien; smaakte dus? Mooi. Juul jij moet dus ook aan de prei prut begrijp ik
@bd, ik was zelf naar de ha gegaan omdat ik dacht dat mijn pil ineens 'te licht' zou zijn, als ik hem bv doorslik, begin ik tijdens de 2e strip echt te vloeien, net zolang tot ik de stopweek heb. en dan nog ongi...dus soms wel 2wk aan het vloeien... de ha zei dat dat idd een mogelijkheid zou zijn dus ik heb nu de microginon 50 ipv de microginon 30. en dat ik maar even een uitstrijkje moest laten maken. vandaar. ik moest over 2wk bellen voor de uitslag, dat is officieel as maandag. @ientje, vanavond alleen thuis dus, lekker, dingen kijken op tv wat anders niet kan, hihi!ennne het preiprutje alleen opeten...hahahahaha!
Ha dames, wat een drukte hier. Bd wat naar dat je niet weet wat je hebt en nu ook nog buikpijn. Zou fijn zijn als ze er snel achter zijn wat je wel hebt, en dat het ook snel te verhelpen is. Meid, daar zit je niet op te wachtenm 2 weken vloeien... Ha Ientje, recepten zijn een succes dus! Ik heb net ook weer zitten bedenken wat we nu weer moeten eten, hier een gehakt/gele paprika/tomaten-uit-blik/chili prutje met couscous, ook zo'n lekkere snelle, en een hollandse kaastaart. Heb zo'n map waar ik allemaal recepten in doe, en af en toe blader ik erdoorheen voor inspiratie. Weer es wat anders dan de standaard prakkies. Julia, waahahaha goed hoor, op z'n sloffen. Die opmerking van je oudste ook, lekker droog. Gelukkig kan je er zelf ook om lachen. Overigens zou het mooi passen bij ons kdv, die hebben binnenkort pyjamadag, mogen alle kids in pyjama komen. Ben benieuwd of de juffies dan ook in pj's komen . Daffiee, huizen kijken, leuk! Ik ga morgen weer! En je hoeft niet te verkopen, dat is hier wel een hoofdpijnpuntje . Hier, net nog zitten werken, moet vrijdag dingen inleveren en manlief is toch weg, heb ik morgen meer tijd voor B. mn moeder komt ook langs, dat is gezellig, en die past op B als ik huizen ga kijken. 4 stuks, allemaal in de buurt. Ben benieuwd! Ga nu lekker in bed liggen met een boekje, kom ik daar ook nog eens aan toe. Slaap lekker alvast allemaal, vooral Juul, die heeft het nodig!
Hee Ientje, wat is er eigenlijk gebeurd met de repen en de shakes waar je mee bezig was? Heb je alles al op?
anke, veel plezier morgen! En lekker met een boekie in bed, goed idee! Euhm, die repen en shakes zijn zo goed als op. Net als mijn drang om af te vallen Ben het even kwijt, maar ik hoop volgende week te gaan beginnen met Sonja. Denk ik. Misschien. Of die week erna.
Hihi, wat zijn jullie toch een leuk stel! Morgen meer, ik heb net als Anke zitten werken aan dat rotverslag, maar het is AF! Duik nu mijn bed in!
Julia: lekker dat je verslag af is, daar geen zorgen meer om. Anke; jij weer op huizenjacht vandaag. Veel plezier. Meid; nog even spannend tot maandag dus. Desnoods vrijdag zelf even bellen of uitslag er al is??
Bd, nog naar dok geweest vandaag? En ben je inmiddels al iets wijzer? Pff, S heeft ontdekt dat ie kan gillen. Hard gillen. En véél gillen. Allemachtig, om gek van te worden! Iemand tips, behalve oordoppen? Eerst gilde hij op momenten dat hij erg moe was, of trek had. Maar nu gilde hij zelfs tussen de happen eten door. Het is ook geen huil-gil, maar echt gewoon gillen om het gillen ofzo Welterusten voor straks, ik maak het vandaag niet laat! Morgen weer vroeg werken. Doei!
Haha Ien, een gillende S! Nee, geen ervaring mee geloof ik. Ja, op 3 jarige leeftijd als speelgoed door je grote broer uit je handen wordt gegrist. En dan heb je 2 paar oordoppen nodig, maar gillen door 7 maanden oude baby... euhmm... Is overigens wel een filmpje waard, kan je die hier niet even uploaden? Seriously, sorry meid! Geen tips!
Juul, lekker gevoel, je werk af! Ientje, gillen? Heb je hem al verteld dat ie geen meisje is? en sneller voeren dan maar he.... Nee zonder gekheid, vervelend. Hopelijk is het een fase en dan wel eentje die snel voorbij is. Zo vanmiddag weer wat huizen bekeken, 4 stuks. Een voldeed niet aan de eisen, heen voortuin en een achtertuin zonder ingang anders dan door het huis, dat is niet handig met fietsen en fietskar. Eentje was boven budget, maar wel leuk om te zien en vooral voor het vergelijk. Die was grooooooooooot, echt, 7 slaapkamers! Dat hoeft nou ook weer niet... Twee huizen waren erg leuk, dus nu in totaal 3 leuke huizen gezien en nog eentje die ons interessant lijkt. Ga maar es wat op een rijtje zetten, prijzen zijn wel ongeveer gelijk maar het is erg verschillend wat er og aan de huizen gedaan moet worden en sommigen hebbe erfpacht en ga zo maar door... B is trouwens meegeweest huizen kijken, mn moeder zou langskomen voor de gezellig en dan even oppassen maar dat ging niet door want mn vader ligt in het ziekenhuis.Gister opgenomen met hevige buikpijn. Na een dagje onderzoeken bleek het een geïrriteerde alvleesklier te zijn, veroorzaakt door galstenen. Hij ligt nu met infuus, maagsonde en katheter in het ziekenhuis. Gelukkig valt het mee en moet het snel over zijn, helaas moet ie wel geopereerd worden aan zn galblaas. Van het weekend dus maar even bij ouders op bezoek. Kan ik meteen de carnavalsoptocht meepikken Ondertussen zit ik vol ongeloof naar TLC te kijken, toddlers and tiaras, kennen julli dat? Meisjes van 6 jaar die meedoen aan een missverkiezing, ze hebben meer make up op hun hoofd en lichaam en meer haarlak in hun haar dan ik in mijn hele leven, terwijl ik 6x $) zo oud ben als die dametjes. En die moeders.... vreselijk! Persoonlijk vind ik het erg sneu, het ziet eruit alsof die moeders vinden dat ze zelf niks hebben bereikt in hun leven en dat nu lekker op hub dochters projecteren, blegh! Ach, het is ook wel weer vermakelijk en heerlijk amerikaans!
Anke: dus er zit wel tussen bij de huizenjacht. Zit er een serieuze tussen of nog geen een die er echt uit springt? Oh wat naar van je vader. Beterschap voor hem. Anke; gillende S? Je moet hem ook wel eten geven hè is weer zo'n periode dat ze iets hebben uitgevonden (lekkere dooddoener) Vanochtend bij ha geweest. Sja wat moet ik er van zeggen... Naast een gevoelige blaas kon ze niets vinden. Moet nu een week op pijnstillers verder en dan kijken hoe dat gaat (??? Lekker vreemd verhaal hè?!) nou ja we wachten maar week af (gewoon zonder pijnstillers hoor)
Juul we hadden het weer voor elkaar.... Bd wat vaag zeg, niks gevonden? Maar de uitslag van dat uitstrijkje was er al wel? Nou, hopelijk heb je de pijnstillers niet nodig! Huizen, ja er zijn er nu 3 die interessant zijn en mogelijk nog een vierde. Moeilijk hoor, keuzes keuzes.... Nouja we hebben geen haast dus we slapen er nog wat nachtjes over.
Jee, Anke, beterschap voor je vader! Ik hou het even hierbij, want jeetje mina wat een drukte om alles in orde te krijgen. D. gaat bij opa logeren en mijn moeder komt hier voor de andere 2. Eten voor 2 dagen gekookt, dan hoeft ze dat niet te doen, niet voor haarzelf en de kindjes en ook niet voor Y. En voor mijn weekendje Brugge met hub alles vast stiekem in de auto gegooid. Zogenaamd zo naar vrienden om te kolonisten, maar dan draaien we de snelweg op. Hem kennende wil hij dan ook echt niet weten waar we heengaan Heb er zin in, ben mega moe van die gebroken nachten, dus 2 nachtjes hotel zonder kids zal me goed doen. Y. weer opgeknapt, 3 dagen rond de 39 koorts gehad, vanmorgen 36.6, alsof hij het begreep! Hij kruipt nu vrolijk door de huiskamer, echt leuk zo'n klein bewegend bolletje! Dames, sorry voor ego, maar ga ervandoor! Fijn weekend allemaal!
vandaag toch maar even mijn moed bijelkaar geraapt en de ha gebeld, of de uitslag van mijn uitstrijkje al binnen was.......... het uitstrijkje was goed, pap1! gelukkig! de assistente had overleg gehad met de ha en hij wil me maandag ochtend toch even zien, misschien dat ik een ontsteking heb. ohh ik ben zoo opgelucht! @anke, gelukkig valt het mee met je vader, maar altijd schrikken he! beterschap voor hem! jaaa zielig he, voor die meisjes, tis echt zo amerika, idd zo denk ik er ook over, die mensen hebben vroeger zelf niet genoeg bereikt, dus 'dwingen' ze nu hun kids, misselijk makend! maar ik zit nu voice kids te kijken en zei net tegen mijn vriend dat die meiden van 13 er ook tegenwoordig uitzien of ze half de 20 zijn... @julia, heeeeeeeelllll eeerrrrrggggg veeeelllll pppplllleezzzziiiieer!!!!!!!!!!!!!!! @ientje, een gillende S! toeteren je oren al? af en toe kan Senn er ook wat van. en daarna kijkt hij je echt zo aan van 'kom op mama, dat kan jij ook'. en als ik dan reageer op hem, reageert hij ook weer, grappig. dus het afvallen op een laag pitje, maar je was toch al wel wat kwijt toch?
Hello ladies, Zo nu en dan heb ik wat meegelezen en op afstand wel wat meegeleefd. Ik wilde even laten weten dat het nooit en dan ook echt nooit mijn bedoeling is geweest iemand te kwetsen na het verwijderen van een zekere andere netwerksite. Niet alleen de zw.p'ers maar ook anderen die ik niet persoonlijk ken heb ik eraf gehaald. Op het moment dat er iets lekt en info bij een verkeerde bestemming terecht komt m.b.t de kinders, was de keus snel gemaakt. Ik moest het zekere voor het onzekere nemen. Ik weet even niet of ik ga inhaken, maar ik wil graag gezegd hebben dat er geen persoonlijk issue is! Daag!
Gillende S, nou ik heb het idee dat het niet veel harder kon hoor Juul! Ik denk echt serieus dat een gillend 3-jarig ventje daar niet tegenop kan! Anke, wat eng zeg, van je vader! Hoe gaat het nu? Dat programma ken ik niet, maar kan me er wel wat bij voorstellen Waarschijnlijk vergelijkbaar met die zigeunerbruiloften, was ook zo'n programma over. Bizar hoe sommige mensen zichzelf en hun kinderen optuigen. Bd, nou nog niet veel wijzer dus Irritant zeg, snap niet waarom je pijnstillers krijgt hiervoor. Meid, de dokter nog gesproken vandaag? Juul, veel plezier! Lekker genieten en uitrusten -of niet - Uitstrijkje: hier de eerste uitnodiging ontvangen voor het bevolkingsonderzoek, en ik ben nog geeneens 30 -boehoooehhh- Naja. Zal volgende week eens een afspraak bij dokkie maken. We kunnen er maar gelijk vast vanaf zijn. Wat een nieuws over Johan Friso he?! Pff, benieuwd hoe hij hieruit gaat komen..
Meid, ja mn oren toeteren al behoorlijk ja! Idd, wb die jonge grietjes al zo ouwelijk, dat is tegenwoordig echt veel meer zo dan vroeger hoor! Flientje, wat vind ik het lief dat je dit berichtje even plaatst! Wat mij betreft verder no hard feelings hoor, maar ik was wel even erg verbaasd en t kwam wel beetje gek over toen ineens iedereen van zp van je lijst was geschrapt. Konden wij natuurlijk ook niet weten dat er iets heel anders speelde.. Maar wat onwijs klote dat er iets naars is geweest mbt je kids. Hopelijk nu alles weer in orde! Knuff