Yes i'm also back in town @ Ien, wat leuk dat S. je eindelijk laat meegenieten van zijn rolkunsten Ahh de box is bijna te klein, hier ligt ze ook veel meer op de grond sinds ze kan rollen. @ Fien, ze zal vanzelf wel gaan rollen. Zo te lezen babbelt ze al heerlijk. Wat een lichtgewicht is ze, doen ze daar verder nog moeilijk over bij het CB? @ Daffiee, klinkt leuk het zwemmen. Wel grappig dat ze zich daar compleet anders gedroeg met aankleden (gelukkig maar ). @ Anke, wat lekker dat je vader weer een beetje is opgeknapt. Wat is B. snel zeg en ook nog eens een hele boterham, jummie. Hier belandt er meer op de grond @meid, ahh gelukkig komt er uit S. ook niet zoveel geluid (ging al bijna denken dat T. de enige was haha). Ik hoop voor je dat mama zijn eerste woordje is, maar heb me laten vertellen dat het meestal papa is ?? @ Ien, is het nog gelukt de trapkast op te ruimen? Tja het kunnen voorjaarskriebels zijn, maar het kan ook nesteldrang zijn Je zus zal het vast wel leuk vinden dat S. op bezoek komt. @ Julia, wat mooi dat je zo'n lekker weekend hebt gehad. Hopelijk heb je goed kunnen bijtanken. Die chocoladewinkeltjes zijn niet goed voor de lijn, maar hetgeen wat ze er verkopen is wel errug lekker. @ Flien, wat leuk dat haar haar zo lang is. Lijkt me heel erg mooi/schattig. Heeft ze nog niet de neiging om er aan te trekken ? @ Daffiee, bah wat vervelend dat J. ziek is. Hopelijk gaat het snel iets beter. Wat voor een huis zijn jullie naar op zoek? Hier is T. weer snipverkouden en ze heeft mij en R. aangestoken pfff. Ze zit wel lekker in dr vel (hoewel ze erg ongedurig is). Hier wat geluid, maar nog niet echt iets waarvan ik iets begrijp. Het zijn meer klanken (en geschreeuw). Verder kan ze goed zitten zonder steun, maar zelf gaan zitten lukt nog niet. Ze kan zich sinds vrijdag ook optrekken vanuit zitten tot staan. Dat gaat me veel te snel, vind het allemaal ook doodeng (bang dat ze zich bezeerd ). Verder heb ik maar weer eens geshopt bij hummbee.com, niet goed voor mijn lege portemonnee.
@Daffiee, och ziek? Klinkt wel bekend, hier vorige week ook 3 dagen op een rij 39+ en afgelopen vrijdag ineens voorbij. Beterschap voor jullie meisje! @Flien, (had je niet een naam kunnen bedenken die iets minder op Ien lijkt!!! ) Berg dus? Haha, volgens mij veel voorkomend probleem bij babies met haar. Hier ook namelijk, al heb ik er inmiddels veel af gepeuterd. Ja, lekker ranzig, maar heerlijk om te doen! @Annelies, hoe is het met je broer trouwens? @CB, ik sla 1 afspr over, ga met 9 maanden weer. Alles was prima, bijna 8300 gram, 69,5 cm. Tevreden dus. Wederom geen gouden slaap tip, maar die hadden we ook niet verwacht. Ik ben een week of 2 geleden gestopt met de nachtvoeding, echt veel dronk hij dan toch niet. Nu blijft hij wel wakker worden, zo rond 01 -03 -05u en met een speentje of een aai over zijn bol slaapt hij dan direct weer verder. Volgens CB arts moet hij leren/kunnen om zelf in slaap te vallen. Oh, ik geloof haar helemaal maar ik heb om die tijdstippen geen zin om een half uur naar een brabbelende baby te luisteren.... Maar goed. Hopelijk leert hij het snel! Zo, lekker ego! Sorry!!! Hier nog nieuwtjes?
Ha Annelies, we posten tegelijkertijd! Whaa, optrekken van zitten tot staan?! Doe normaal joh! Meen je dat nou? Wat een bikkeltje! Knap zeg! Maar net wat je zegt, gaat wel heuul snel! hummbee? Nooit van gehoord, maar als ik het goed lees kan ik maar beter niet gaan checken?
Flientje: welcome back gezellig dat je er bent. Julia: heerlijk weekend gehad. En ja binnen 1 minuut sta je weer met beide benen in je dagelijkse leven hoor. Maar goed, dat kan soms ook best leuk zijn. Daffie: woensdag dus door de hypotheken struinen. Pfff zwaar onderwerp altijd. Gelukkig heeft manlief er enig verstand van. Ik knik alleen maar, zolang we niet te veel hoeven te betalen. En de kleine ziek, beterschap! Ien: verkleiner voor mc in de trapkast???? Werd inderdaad tijd dat je op ging ruimen ja. Wat doet dat ding daar in godsnaam!!! Annelies: wow T kan al zelf zitten en optrekken tot staan! M nog lang niet. Kan nog niet eens zelfstandig zitten. Wat dat betreft loopt hij daarin wel wat achter maar de kinderarts gaf ook aan dat dit komt doordat de eerste tien weken (toen hij zoveel huilde en we nog niet wisten dat hij een koemelkallergie had). We hebben hem geprobeerd zo veel mogelijk met rust gelaten; niet op zijn buik leggen, rustige omgang, etc. Hier is ook zijn voorkeurshouding ontwikkeld (ja we waren al lang blij dat hij af en toe stil was, dus viel toen ook niet op dat hij steeds zelfde kant op lag). Hij heeft wat betreft spierspanning/kracht dus 10 weken achterstand. Vandaag naar de kindermiddag geweest (carnaval). Oudste vond het wel prima, vond de gratis snoep en drinken leuker dan het feest. M lag alleen maar met zijn benen te schoppen, die vond het wel reuze interessant. Wat dat betreft toch wel twee verschillende kereltjes.
@julia, wat vervelend dat Y. nog een aantal keer in de nacht komt (ookal is het zo voorbij). Het is wellicht toch wel gewenning. Hier slaapt T. lekker door, maar ze heeft een week gehad dat ze telkens om drie uur kwam (irri). Toen drie avonden even gebikkeld en sindsdien slaapt ze weer door. Ze trekt zich inderdaad op, maar dan staat ze mega te wiebelen en kiepert ze om (logisch). Ze vindt het super om te zitten, maar we zetten dr voorlopig maar niet meer zittend neer. Dan kan ze zich ook niet optrekken Hopelijk duurt het nog een behoorlijk tijdje voordat ze uit zichzelf kan gaan zitten. Als je wilt shoppen dan moet je daar even kijken en anders ach ze hebben er genoeg lelijke dingen dus je mist er niets aan (maar ook wel leuke dingen ) Owww broer gaat goed (gelukkig).
@ BD, ze kan nog niet zelf gaan zitten hoor haha, maar ze zit graag alleen (als je dr neerzet) en dan kan ze zich optrekken M. komt er vast en zeker wel. Ik zou me er ook echt niet druk om maken. Ik geloof er stellig in dat ieder kind zijn eigen gang gaat en de ene is wat sneller in bewegen en de andere in praten. Hoe is het nu met zijn voorkeurshouding?
Hoi meiden. Volgens mij meldde ik de laatste keer dat ik als goede voornemen had dat ik vaker zou komen. Toen werd de oudste ziek, toen de jongste en toen ik. Pffff, ben er een beetje klaar mee hoor. Nu ligt manlief ziek op de bank. Ik ben toe aan de lente!! Wat heerlijk al die verhalen over de kindjes. Annelies, wouw, al zitten en optrekken tot staan! *mond valt open* Wat een verschil toch he. Die van mij kruipt niet, rolt wel heel veel en staan lukt al helemaal niet, hihi. Maar daarentegen dus een mega-ouwehoer. Zo gezellig! Maar wat gaat het snel he. BD, ik weet zeker dat je kleintje die achterstand wel gaat inhalen. Ik zou me er niet te druk om maken hoor!
Hoe gaat het met de borstvoedinggevende mama's? Ik ben nog steeds volop bezig, afbouwen lukt hier niet, want meneer weigert nu opeens de fles, ook als ik aan het werk ben, drinkt hij max 100 cc. Dat is wel een beetje balen. En omdat ik zo ziek ben geweest, had ik een flinke productiedip, dus kwam hij weer vaak en ook zo'n 3x per nacht. Flink vermoeiend!! Juul, lees dat Y ook 's nachts wakker wordt. Gelukkig slaapt hij zo verder. D wil dan echt wel een voeding, anders huilt hij de hele buurt bij elkaar. Maar hopelijk leert hij zelf door te slapen, zou wel lekker zijn een keer. Ik verlang weer naar 8 uur slaap! Hoe gaat het met de vaste voeding? Vinden jullie kids het een beetje lekker allemaal? Hier gaat het goed, ook avondeten gaat steeds beter. Toetje is favoriet, kleine smulaap, hihi..
Uitstrijkje, bah!! Maar valt erg mee hoor, heb mijn 1e al gehad. Flientje, het zegt me allemaal even niks. Ik heb vast wat gemist, maar ik mis al erg veel de laatste tijd, dus dat is niet zo vreemd... Je meisje is mooi fijn, wie weet krijgt ze nu weer wat spekjes met al dat eten Juul, wouw, die kleine kruiperd van jou, wat een kanjer!!
Flientje, ik begin me te bedenken wie je bent. Als jij het bent, wat fijn weer wat van je te horen. Ben je degene van wie ik toen zei dat onze kindjes op elkaar leken na de geboorte? Knufs!!!
Hoi! Annelies, haha nou nee hoor, geen nesteldrang Nog maar effe niet hoor Balen dat jullie nou allemaal verkouden zijn Wow, al goed zelf zitten? Stoer! En optrekken, idd eng zeg, zou ik ook bang voor zijn. Hummbee, nog nooit van gehoord. Ga ik maar eens een kijkje nemen! Salaris is net binnen, dus kan weer even Fijn dat het met broer goed gaat! Berg, mijn neefjes/nichtjes die echt giga kaal waren de eerste 1,5 jaar, hadden ook flink berg. Weet dus niet of het echt met de hoeveelheid haar te maken heeft hoor! Maar irri is het wel. Maar wel lekker pulken, hihi. Zou ook wel wat voor mij zijn Juul, goed gegroeid dus, maar dat wist ik allang Bd, ja sollieeeeee *snik* wist niet dat je bohoohoooos werd, boehooeeeehhhhhhhhh! Die achterstand gaat M vast hartstikke snel inhalen hoor, zou me niet teveel zorgen maken. Edit: spuit 11, zag dat Sucre al iets soortgelijks schreef. Grappig om te zien dat je 2 ventjes zo verschillend zijn Ha die Sucre! Wat naar dat jullie steeds om de beurt ziek zijn! D en S lijken qua doen wel op elkaar, veel ouwehoeren, rollen en niet kruipen of staan Alhoewel.. S heeft al wel ontdekt dat ie zich achteruit kan duwen als ie op het laminaat ligt. Heb hem gisteren al meerdere keren onder kasten/tafel/stoelen vandaan moeten plukken Bv: wow Sucre, goed zeg dat je nog steeds helemaal bv geeft! Deels 'gedwongen' natuurlijk doordat hij ineens de fles weigert. Wel lastig en idd balen zeg Hopelijk slaapt ie weer gauw goed door, zodat jij ook kunt slapen! Lekker vreetzakkie dus, net als hier S vreet alles wat los en vast zit, en het liefst zo veel mogelijk! Toetje, wat geef jij voor toetje? Ja, je hebt het goed, wb Flien Zo, heb effe pauze, dus kon weer even meebeppen. Nog ff een opkikkertje en een banaan naar binnen werken, en dan kunnen we weer aan de arbeid. S heeft het heel goed naar zn zin bij zn tante, had niet anders verwacht maar toch fijn om het even te horen. Later!
Sucre: jep! That's me! Hee, jij nog BV, wat een toewijding! Petje af! Berg: Het heeft niet zoveel met de hoeveelheid haar te maken dnek ik, volgens mij ist erfelijk, want mijn andere kinders en neefjes/nichtjes zijn ook aan de beurt geweest. Het is wel een hele toer om die vlokjes eruit te krijgen, ik moet door 7cm haar heen en daar wordt Hare Koninklijke Hoogheid niet vrolijk van. Juul: ja, heuj ik heb dit account al heull lang hoor Anneliesje: jij ook al zo'n knap wonderkind! Wat een ondernemingsdrang. Die begint vast haar eigen schoonheidssalonnetje over 20 jaar Bd: je kon onmogelijk weten dat er een allergie was toch? en die guppies halen het snel weer in hoor! Onze Hare Majesteit moest op gegeven moment niet meer plat liggen maar moest in een hangmatje om haar iets meer Zen te krijgen (oa "dubbelvouwen" niet letterlijk, maar te spierspanning eraf krijgen). Dus tot 5.5 maand heeft ze ook geen poging gedaan om te rollen of wat dan ook. Maar de fysio zegt ook dat dat zo weer bijtrekt! Hoe is het hier met de kilo's? Ik heb een paar maanden terug letterlijk die *&$%* weegschaal uit het raam geknikkerd. O wat was ik er klaar mee.
@Julia, Y goed gegroeid dus, mooi! Balen dat hij 's nachts zo vaak wakker wordt. Maar als ik het goed begrijp babbelt hij, das iig fijner om naar te luisteren dan huilen. Desalniettemin erg vervelend hoor, hopelijk slaapt hij snel door! @Annelies, ah vervelend dat T ziek is, maar gelukkig wel een goed humeur. Tjee wat kan ze al veeeeel! Wat een verschil zeg tussen de baby's. Daar zou je J naast moeten leggen, die ligt gewoon rustig op haar rug met een speeltje in haar hand. Wat huizen betreft. We zijn nu nog heel breed aan het kijken. Eerst maar eens alles in het echt zien, dan weten we denk ik beter wat we willen. Dat ene mooie huis dat al bijna verkocht is kan ik wel posten, die kan het toch niet meer worden Huis te koop: Voortsweg 44 7523 CH Enschede [funda] . Zoiets dus, hoewel alle andere huizen die we gezien hebben minder mooi zijn. @Bd, hier ook geen snelle hoor. Rollen heeft ze een paar keer gedaan, maar nu alweer een tijdje niet. Ik zag de carnevalfoto's voorbij komen op fb, leuke foto's ziet er gezellig uit! @Sucre, ah balen al dat ziek zijn. En dan ook nog die nachtvoedingen erbij. Onee niet flesweigeren! Hier helaas ervaring mee en dan vooral op de opvang. We zijn wel een stuk of 2 a 3 keer erheen gemoeten (ja van mijn man accepteerde ze het flesje dan weer wel). @Bv, ik ben ong een maand geleden af gaan bouwen. Wilde eerst nog de ochtend en avondvoeding (en evt nachtvoeding) behouden, maar het liep helaas heel snel terug. @Ien, wat goed dat S nu zo snel gaat. En ook al zichzelf voortbewegen. Fijn dat hij het leuk heeft bij je zus, is altijd fijn he om te horen dat je kleintje het goed maakt. @Flien, 7 cm, leuk zo lang haar! Minder van de berg. Haha, jullie meisje laat dus ook duidelijk weten wat ze wel en niet wil? Hier ook zo eentje. Hier is J nog steeds ziek, hoewel de temp nu 38+ is, een graadje minder dan gisteren dus. Verder eet en drinkt ze gelukkig nog wel redelijk goed.
Hee dames wat een drukte hier, beetje veel om te reageren maar ik ga een poging wagen. Bd, alaaafff! Lekker gecarnavald? Zo te horen is Het aan M wel besteed. Hihi, als het zo'n feestnummer is komt dat rollen en zitten ook wel, voor je het weet loopt ie de polonaise Daffiee, hypotheekgesprek, succes! Wij moesten loonstrookjes en pensioengegevens meenemen, is inderdaad handig want dan kunnen ze een gericht advies incl kosten geven. Heb je al huis in het echie bekeken, of alleen nog maar op funda? Veel succes en plezier! En beterschap met J natuurlijk. Annelies, die T van jou dat is me er eentje. Dat ongedurige, dat herken ik wel, als B bijna wat kan, wordt ze steeds heel boos omdat het niet lukt, hihihi. Ientje, mooi die S, die is nu al verstoppertje aan het spelen met z'n moeder Haha wat een lekker vreetzakje! Juul, lekker genoten en bijgekomen, heerlijk zeg! En Y doet het goed zo te horen. Flien, vervelend die berg. Hier gelukkig niet, maar ook errug weinig haar, dat ondersteunt je theorie weer! Hier, druuuuuuuuk op werk, heb veel te veel te doen, er is ook veel te veel werk voor mijn hele afdeling. Sfeer is gelukkig goed, dat maakt het beter. Met B gaat het goed, die gaat bijna zelf zitten en als ze zit is het heel stabiel. Het liefst staat ze de hele dag, ze trekt zich gelukkig alleen nog maar op aan handen. En achteruit kruipen, maar dat is duidelijk niet de bedoeling als je het protest soms hoort Donderdag nog meer huizen kijken, zin in! Zeker eentje is erg interessant, daarna maar eens de balans opmaken en nog een keer gaan kijken. Hopelijk kan mijn vader dan mee, die heeft zn hele leven in de bouw gewerkt en heeft er dus wel kijk op. Dan maar eens wat voor- en nadelen afwegen en wat rekensommetjes maken. Ik nok em, even mn pa bellen en dan nog aan het werk, presentatie voor morgen afmaken. Laters!
@ sucre wat knap dat je nog steeds BV geeft. Ik heb echt respect voor je, lijkt me niet gemakkelijk (maar het is natuurlijk wel iets heel bijzonders/speciaals). Hier nog steeds in de ochtend fruit en in de middag groente; ben vorige week begonnen met regelmatig wat brood tussen de middag, maar er gaat nog meer op de grond dan erin. Wat voor een toetje geef jij? Wat heerlijk dat je knul van je zo heerlijk ouwehoert. Lijkt me echt supergezellig. Hopelijk slaan de ziektekiemen jullie voorlopig even over. @ Ien, enn heb je nog een kijkje genomen ? Of heb je netjes geen geld uitgegeven Goh wat gek dat het geen nesteldrang is haha. Ik zie je al door het huis hobbelen om S. weer onder iets vandaan te trekken haha. @ flien, dat met zo'n hangmatje en "dubbelvouwen" klinkt eng. De kilo's ehm....tja @ daffiee, woww dat huis is echt helemaal mijn smaak.Ik kan me voorstellen dat andere huizen minder mooi waren, maar er komt vast wel iets voorbij wat helemaal bij jullie past. Mooi dat het al iets beter met J. gaat, hopelijk is de koorts snel voorbij. Ik wil wel graag iets van je rustige J. in T. hebben, lijkt me wel lekker Hier ben ik nog steeds snippieverkouden, daarnaast heeft T. haar dag niet en heeft partnerlief besloten om zich maar heel zielig ziek voor te gaan. Verbazingwekkend hoe zielig mannen altijd zijn als ze snipverkouden zijn en dan verwacht ie van mij dat ik gewoon alles blijf doen als ik er erger aan toe ben dan hij. Heel erg bijzonder eigenlijk... Ik kwam vandaag om zes uur thuis van mijn werk en T. lag te huilen in bed. Ik had al van de gastouder vernomen dat ze daar niet wilde slapen (had hooguit een uurtje geslapen) en ze besloot schijnbaar om dit thuis ook te doen. R. zat er behoorlijk doorheen (snippieverkouden) en dacht T. te laten huilen, omdat ze volgens hem aandacht aan het trekken was. Hij had niet door dat ze ondertussen zo over dr toeren was dat ze toch niet meer in slaap zou vallen. Dus ik heb T. er maar even uitgehaald, getroost, tot rust gemaand en vervolgens na 5 minuten knuffelen weer in bed gelegd en binnen een minuut sliep ze Mama's magical hands haha.
Daf, mooi huis, snap dat alle andere huizen minder lijken! En die prijzen, wat een verschil met de Randstad! En nu ga ik echt aan het werk
@sucre, ohhh nee toch, die griep blijft ook maar hangen bij jullie in huis zeg, bah! @flientje, wouw zeg 7cm lang al, en een zijscheiding met een schuifspeltje erin..........een echte dame!berg is vervelend he, alleen weinig aan te doen, S heeft het een heel klein beetje, maar hij heeft zoiezo een beetje droge huid, dus ik smeer met vasaline lanette, en ook zijn hoofd. maar goed S is dan ook nog zo goed als kaal...wel geteld, 10haren ongeveer, whahaha! haha je weegschaal het raar uit geknikkerd, dat is misschien wel de reden waarom ik weiger een weegschaal te kopen, scheelt een hele boel frustraties! heel af en toe ga ik stiekem bij mijn moeder op de weegschaal en gelukkig kon ik de vorig keer opgelucht ademhalen, ik weeg weer gewoon rond de 60 kilo. @ientje, S leuk gehad bij tante? @daffie, ik zal zo dat huis eens even gaan kijken. wat jammer dat J nog ziek is. beterschap! ik moest ma na aanleiding van de uitslag van mijn uitstijkje naar de ha, [uitslag was pap 1, dus goed] kom ik daar, zegt hij, ik vond je bmm er zo geïrriteerd uit zien dus wil hem nog maals aanstippen....huuuhhh??!!?? toen heb ik hem er maar opgewezen dat hij er helemaal niet bij is geweest....... stonden dus de verkeerde dingen in mijn dossier..van heel iemand anders... er was wel een spoortje van streptokokken gevonden, dus daar is nu een kweek van genomen [ma bellen uitslag]. toen ik thuis kwam ging ik na denken, wie zegt mij dat die uitslag wel van mij is....dus weer de ass. opgebeld en die heeft het opgezocht. gelukkig was pap1 dus wel van mij. maarja......ben nu het vertrouwen in mijn ha goed kwijt! dit kan toch niet?? dus afwachten maar weer wat er uit de kweek komt.
@daffie, wat een prachtig huis zeg........hier zou ik zo verlieft op kunnen worden, hihi dus begrijp helemaal dat niks hier aan kan tippen!
Flien, ik kan HKH wel begrijpen hoor Weegschaal uit het raam, ik geef je groot gelijk Zou ik ook wel kunnen doen eigenlijk Daf, wat een mooi huis!! Vet shit dat het net aan je neus voorbij is gegaan, maar er staat vast nog een hoop moois naar jullie smaak te koop. Maar voor dat geld heb je hier in de buurt echt niet zo'n huis hoor! Ik denk dat we wat dat betreft hier ongeveer tussen jullie en Anke in zitten. Het gaat dus de goeie kant op met J, mooi zo Anke, drukdruk dus! Sfeer goed, das belangrijk Annelies, ik heb me in kunnen houden! De gedachte dat het tweedehands winkeltje hier vlakbij volgende week de zomerkleding in de rekken gaat hangen, deed me ervan weerhouden. Ze hebben vaak leuke dingen, vooral als je er vroeg bij bent natuurlijk Dus voor ik me helemaal suf shop, eerst daar even mn slag slaan! Tja, wat is dat toch he, met die magische moederhanden van ons?! Succes met je zieke vent Hier prijs ik mij gelukkig met een vent die gelukkig nooit ziek is, en als hij ziek is, moet ik hem daarvan overtuigen Maar ach, die heeft weer zo z'n eigen eigenaardigheden Meid, wat een rare, die ha van jou. Heel slordig zeg! Kan me voorstellen dat je vertrouwen daarin weg is. Misschien nog eens vragen hoe het nou in vredesnaam mogelijk is dat in jouw dossier de verkeerde info is gekomen! Streptokokken, ik weet effe niet precies hoe en wat, maar ik hoop dat dat ook niks blijkt te zijn. Hier morgen poging 2 om de dokter te bellen. Hopelijk denk ik er dit keer wél voor 12 uur aan Nu even vroeg naar bed, even beetje bijtanken. Werd vanmorgen erg moe wakker, terwijl S gewoon goed had geslapen! Heb blijkbaar even wat slaap extra nodig. O, S heeft een leuk dagje gehad bij z'n tante Alleen vanmiddag amper geslapen, slaapschema moest een beetje omgegooid worden omdat ze een paar kids uit school moest halen. Maar dat werkte niet zo goed. Vervolgens viel hij bij mij in de auto in slaap, tijdens een ritje van nog geen 10 minuten
Zo, klaar met werken, ben klaar voor de dag van morgen! Sucre, wauw nog steeds bv, goed zeg. Maar nu wel heftig, iedereen ziek geweest en jij ook, en juist dan wil je kleine man geen fles.... Annelies, brood op de grond... Ik had laatst een boterham gemaakt en in stukjes gesneden. Bord voor B dr neus, pakt ze het op en keert het om, boven de grond . Vindt T het wel lekker? Ientje jij shopt verstandig! Heb ook net mn kast uitgemest dus er is weer plaats voor nieuw! Slaap lekker, lekker aan toegeven als het nodig is. Meid wat raar van die huisarts, dat kan toch niet, gelukkig let je zelf wel goed op. De weegschaal, nou daar sta ik elke week op. Ik ben niet echt aan het lijnen, meer aan het balansen, dus normaal eten, af en toe snoepen en sporten. Ik val nu ongeveer een kilo af per maand of zo, misschien ietsje meer, dat is helemaal prima. Gelukkig komt de lente er weer aan, lekker fruit eten en dan is sporten ook een stuk makkelijker, langer licht, minder koud, ik heb er zin in!