O, het ging over champignonsaus, allaaaaang gehaald natuurlijk, maar toch bedankt voor het postduif aanbod Juul! Daf ook enthousiast dus over de meeting, Sucre ook? Weet niet meer of die er al op had gereageerd. Heeft het natuurlijk ook veel te druk met de ziekenboeg bij haar thuis Ik geef een fles pap. In bed, zet 's avonds alles al klaar naast mn bed, en dan komt mn flessenwarmer ook nog eens van pas Andere supermarkt, had gekund. Maar 'mijn' winkel is op 200 meter loopafstand (als het al niet minder is) van mn huis, dus dan is de keus al gauw gemaakt natuurlijk Oja, die meeting. Ik heb eens even gekeken, en als we in (de buurt van) Amersfoort afspreken dan hoeft niemand langer te reizen dan 1:20 u. Tenminste, als ik google maps mag geloven. Geef ff een brul als daar geen moer van klopt! Wat voor leuke dingen zijn daar in de buurt allemaal te doen? Iemand een idee?
Ientje, champignonsaus maak je toch zelf? Oh dan had je weer naar de supermarkt gemoeten voor de champignons Daf, soo hee jij hebt je uitgesloofd voor je mannetje, die voelde zich vast heel jarig! Bd ach sneu je manneke zo ziek. Heel veel beterschap. Afspreken in Amersfoort, nou daar heb je dus het dierenpark! En heb ff snel gegoogled, ook wat speeltuinen en vast ook wel wat parken.
Ien, o das wel handig met die pap. Wij willen hier beiden 's ochtends ook niet het bed uit om de fles te maken. Doen het meestal maar om de beurt, met soms wat gemopper hier en daar. Meeting in Amersfoort, goed idee! Inderdaad precies 1.20 vanaf hier. Dierenpark klinkt leuk, speeltuinen ook prima (hoewel ze daar miss wat klein voor zijn dan?, geen idee eigenlijk), park ook goed.
Nee hoor Anke, champignonsaus maak ik niet zelf, en al helemaal niet als ik de enige ben die er plezier van heeft! Ben niet zo'n keukenprinses. Ik probeer graag nieuwe dingen uit, zolang het maar niet teveel tijd kost en niet te moeilijk is Dierentuin lijkt me een goed idee! Speeltuin niet, nog niks aan voor die kleintjes lijkt me, en dan kunnen wij ook niet kletsen omdat we alleen maar al die kinderen van gevaarlijke speeltoestellen af aan het peuteren zijn Park is ook prima maar moet dan wel een beetje een leuk park zijn Daf, ja ik had idd vanaf jou 1:20 gerekend.
Oh Ien, goeie zaak, vanaf hier met de auto 1 uur ongeveer, dus ideaal. Ik ken Amersfoort helemaal niet. Zat net al even te googelen. Kom een kinderboerderij tegen, een pannenkoekenhuYs (ja echt) In den gloeiende Gerrit. Proest, wat een naam zeg! Als we dat zouden doen dan moet ons volgende topic gewoon Gerrit heten. We hebben nog 700 berichten te gaan trouwens. Maar ja, mochten we dat doen, moeten we wel de kinderstoelen reserveren Ik ga nog even verder googelen. Speeltuin? Mwah, lijkt me nog iets te vroeg. Al heeft Y. het hier boven erg naar zijn zin in de schommel. Kussentje ervoor gepropt en meneer schommelt prinsheerlijk door de kamer. Ja, je kan er natuurlijk voor kiezen hoor, helemaal van die leuke grote speeltuinen, je betaalt je scheel en je kind van 1 jaar gaat in de zandbak zitten spelen........ Ff verder googelen. @Daf, ik geef niet meer zoveel bv hoor, alleen 's ochtends en 's avonds, rest is fv. We klooien nog even aan. Ga vanavond eens kijken hoe de nacht gaat als ik hem niet voor een avond fles wakker maak. Wie weet heeft hij door die avondvoeding een te volle maag? Who knows. Even uitproberen. @Champie saus? We kunnen ook met zijn allen bij Anke gaan dineren, incl champiesaus uit de pan, hehehehe
Daf, voor 2 tientjes heb je een flessenwarmer, scheelt kouwe voetjes en irritatie! Jahhh, ipv gloeiende gerritje gaan we naar hagenese ankietje Proest, Anke, zorg je dan ook voor genoeg kinderstoelen?
Ach, kijk nou joh, zit even op de site vd Amersfoorste dierentuin te kijken en zie dit nou: webcam 1 - DierenPark Amersfoort
EN voor genoeg champsaus he? Je vergeet het voornaamste Ien. Anke gaat dan gewoon naar de frietzaak op de hoek, hagenese friet met mayo. Of wie weet speciaal voor Ien langs de Mmmmm
wo een leeg videobeeld, fascinerend! O wacht ik moet de 2e camera hebben, wat lief!!!! Klein lief neushoorntje bij mama Ien, we hebben al een flessenwarmer, maar dat ding doet er eeuwen over om op te warmen... Maar thnx voor de tip (miss kopen we wel een keer een snellere)
mmm ik zie ook een leeg hok...oh ik lees moet even verder kijken, wacht even..... meeting in aug. lijkt me ook prima hoor! en Amersfoort, leuke stad trouwens, leuke woonwinkeltjes, o nee daar komen we natuurlijk niet voor, dierentuin, leuk! ik weet niet wie het vroeg maar ik woon in emmeloord. @anke, heb je de kinderstoelen al geregeld, kan je maar beter op tijd doen, denk dat ze nog een aantal moeten aanschaffen bij gloeiende gerritje. ahh kijk goed tegen dat je vader het alweer over huizen kijken heeft! fijn dat je gesprek zo goed was! ik kom net bij de schoonheidssalon vandaan, heb een totale revisie gehad zeg maar, ben al zoo lang niet meer geweest. heb meteen maar nieuwe afspraak gemaakt, anders weet ik het wel weer, dan komt het er niet van. @julia, hoe heeft je hub het weer voor elkaar gekregen, mazzel pik! wat cool dat Y al kruipt, ik heb het idee dat S iets heel anders gaat doen, die kruipt straks op zijn handen en voeten..ipv knieën. zo staat hij constant! misschien moet ik morgen maar eens voordoen, hoe je moet kruipen...
Haha jullie zijn welkom hoor, maarre konden jullie je nog herinneren dat we op zoek zijn naar een ander huis? De reden is dat dit huis nogal aan de kleine kant is . Hoewel het moet best passen, de huiskamer is niet klein. Zal hub vast waarschuwen. Koken, no problemo, heb in een studentenhuis gewoond met 18 man dus ik draai mijn hand er niet voor om. Den Haag is wel wat verder dan 1.20 voor de meesten Gloeiende Gerrit, klinkt meer als een onderdeel van zo'n ranzig romannetje dan een plek waar je lekker met je kind gaat zitten eten, hahahaha. Zo net weer gewerkt, een halve dag werken op mijn mamadag lukt wel maar ben nu aan het kijken hoe het bevalt om 's avonds wat uurtjes te werken zodat ik op donderdag minder hoef te doen. So far so good, morgen dus minimaal werken, alleen nog een beetje voorbereiding voor vrijdag, maar dat kan prima als B slaapt.
Mwah Anke, te klein huis? Gooi er eens wat flessen wijn en kratten bier uit en wij passen er prima in hoor!
Hahaha, het wordt steeds mooier hier, gloeiende Gerrit, nog even en het wordt een gei** Gerrit. Zullen we het maar bij de zoo houden? Ik duik snel mijn bed in, anders gaat het verkeerd hier @Meid, laat hub ff een flimpje schieten als je dat voor gaat doen, kunnen wij mee lachen
Helleu! Oja, genoeg champsaus, ach, als er genoeg ruimte is Anke, zorg ik wel voor de champies. Ideetje voor het nieuwe topic? Spruitjes, preitje, champies en gerritje! Neushoorn: oja, dat is waar ook! Toen dat beest op klappen stond, heb ik het ook even gevolgd, daar was toen een topic over ook. Blijf het bijzonder vinden! Ook bijv giraffen, met die lange stelten en dan gewoon na een paar minuten lopen (okee, waggelen )! Bizar! Daf, o dan heb je vast dezelfde flessenwarmer als ik ik zet hem aan zodra ik S hoor 's morgens. Hij speelt meestal eventjes voor hij begint te miepen. En tegen de tijd dat hij aan de fles moet, zijn we al een tijdje verder en is de fles intussen te heet Maar écht handig hoor Meid, compleet gerestaureerd dus jij! Lekker hoor, doe je dat normaal gesproken regelmatig? Zou ik ook eens moeten doen maar daar heb ik het geld niet voor (over). Shit man, er zit wat tussen het knopje van de 'punt'. Moet elke keer hard rammen om een . te typen! Zo maar eens pielen, hier kan ik slecht tegen. En, al voorgedaan hoe S moet kruipen? Haha, ik wil ook wel een filmpie zien hoor! Voor mij is Den Haag maar een half uur, dus laten we dat maar doen dan Hihi, gloeiende gerritje, hitsige henkie, wie hebben we nog meer? Zo, net even bij de prenatal een tuigje gekocht voor de kinderstoel, hoef ik niet meer bang te zijn dat ie eruit flikkert. Op de terugweg naar huis heel gek zitten doen, hij zat naast me en viel bijna in slaap. Wilde hem wakker houden tot thuis, dus heel hard mee zitten zingen met de radio, hij lag helemaal in een deuk Terecht hoor overigens, wat moeten de overige weggebruikers wel niet hebben gedacht? Maar goed, mijn missie was wel geslaagd, hij is thuis pas naar bed gegaan Vanavond eten we lekker stamppot rauwe andijvie, met spekkies én een Hema rookworst. Laat ik nou nog NOOIT een Hema worst op hebben! 't Is werkelijk een schande Ik ben erg benieuwd, mijn verwachtingen zijn zeer hooggespannen
Oja, die worst. Ja was wel lekker, maar wel vet hoor! Dat was minder. Doe mij maar een lekkere runderrookworst van unox ofzo. Later meer, nu eerst de mol
dat zouden jullie wel willen zien he, mij kruipen voor doen aan senn! @julia, wel opletten hier he, anke heeft toch altijd het bier enz op het balkon staan, wat dan opvriest. @ientje, ik doe/deed een poging om regelmatig te gaan, onder nom van 'tijd voor mezelf'.maar sinds de oudste er is, [en die is 3jr] kan ik het op 2 handen tellen hoor... maar zo paar maanden voor het trouwen moest het er toch maar eens van komen. ook meteen een afspraak gemaakt voor benen en oksels harsen, auwie! neeehh de bikinilijn, die scheer ik wel
Augustus, mooi weer, dan moet ze toch ook daar even wat plek vrij maken Of... alle spruiten en prei in de huiskamer en wij moeders sluiten ons op het balkon op na een dag zoo. Lekker "rustig". Anke, hoe groot is dat balkon van je? Oh en misschien moet je bij de koop van een nieuw huis maar even rekening houden met een juli-meeting
Juist, Meid heeft het door, het bier staat op het balkon. Dat balkon is maar een meter diep dus geen eer aan te behalen, daar passen wij niet op. Nieuw huis, ruimte genoeg, komen jullie helpen klussen dan? Maar ik heb geen pasgeboren neushoorns hier te bekijken helaas Ientje heb jij die lieve S van je zonder tuigje laten zitten? Wauw jij durft, of hij zit gewoon goed. B was er allang uitgewiebeld! Nog nooit een hema worst gegeten, nou ik ben er ook niet zo van. De hema hotdog daarentegen Meid je ziet er goed uit (maar dat zag je al hoor )