De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Oh enne de dichtstbijzijnde zoo hier is Blijdorp, maar dan kunnen we beter doorgaan bij Ientje!

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Dan wordt het de Mac, Ien en koken.... :$:D:p;);)

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ahhh :) hoe lief!

4. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Afgelopen dagen waren een drama. De boventandjes van D rommelen, ik denk echt dat die op het punt van doorkomen zijn. Gelukkig is het bijna weekend, dan kan vriend-lief weer bijspringen.

Verder is nu echt mijn behandeling van start gegaan. Afgelopen woensdag eerste afspraak, 'huiswerk' meegekregen en over 2 weken de eerste echte behandeling. Nu al komen er veel emoties los en het zal een intensieve periode gaan worden. Maar het is allemaal voor een goed doel!
    Ik zal waarschijnlijk wel wat minder reageren de komende tijd (zoals zo vaak de laatste tijd), maar dat betekent niet dat ik niet meelees of meeleef!

Wat lees ik nu? Meet in Den Haag? Ik klaag niet hoor, is hier om de hoek. Ah, het is Amersfoort geworden als ik het goed begrijp? Leuk leuk leuk! Dierentuin vind ik ook een leuk idee! Zo'n speelpark/tuin/iets is ook wel leuk, maar misschien over een paar jaartjes dan ;)

Ien: Hoe was de hema worst? Inderdaad is ie een beetje vet, maar eens in de zoveel tijd kan ik er zo van smullen. Dan ben ik er ook wel weer voor een tijd klaar mee hoor.

Anke: je vader weer thuis, hoe gaat het nu met hem? Positief functioneringsgesprek: super joh! Altijd fijn als ze blij met je zijn.

Met mijn rug gaat het helemaal toppie! Gelukkig maar. Ik weet niet meer wie zei dat het pijnlijk klinkt, over dat kraken. Ik kan zeggen dat het ook echt pijn doet. Je voelt dan ook echt die wervels terug schieten! (soms hoor je het ook! :$) Genoeg enge praat weer!

jullie plannen voor het weekend? Ik hoop dit weekend een boog te gaan kopen, ik heb wat biedingen via marktplaats lopen, maar als dat niets wordt gaan ik naar een speciaalzaak. Dat wordt dan een ritje brabant, 2 uur rijden, maar je moet er toch wat voor over hebben! :D

5. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat ik nog wat vergeten:

Meid: is het erg pijnlijk, dat harsen? Of is dat hetzelfde als waxen?

Ik kreeg trouwens net een kopstoot van D. Dat was even auwie! Precies op mijn neus, gelukkig geen bloedneus!
    Zo heeft hij ook haren trekken uitgevonden. Helemaal fijn als hij net niet nekhaartje weet te grijpen :$

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Proest!

Auwie, benen harsen, nou die scheer ik ook wel!

Nou niet op het balkon hoor hudjemudje opgepropt met een stel kwekkende zp-ers, kom dan maar in mijn tuin zitten hoor, steken we de bbq er wel gezellig bij aan. Dat kan hub namelijk érg goed Juul :p

Anke, wat voor tuigje heb jij in de kinderstoel? Je hebt ook een tripptrapp toch? Ik heb een universeel tuigje ertussen gefrot, past wel aardig maar volgens mij, als hij wat groter is, wordt dat een ramp.

Nova, wat vervelend dat dit zulke rampdagen waren! Hopelijk zijn die tandjes gauw door, en is de onrust dan weg.
    Heftige tijd ga je tegemoet dus. Sterkte meis en heel veel succes! Je bent een kanjer dat je het doet ook al weet je dat je emoties los gaan komen enzo. *knuff*

Ohwww, die nekhaartjes, auuwwwww! Die heeft S ook steeds te pakken!

Vandaag weer lekker gewerkt, S bij oma. Oma hoopte dat vandaag een tandje door zou komen ;) maar helaas voor haar gebeurde dat niet. Ze staan wel op het punt van doorkomen, dus ben benieuwd wanneer die dag komt! Lijkt er overigens geen last van te hebben.

Morgen gaan we zwemmen met S, ben benieuwd! :)

Fijne avond allemaal!

7. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Goedeavond allemaal!

Nova, begonnen met je behandeling, spannend lijkt me. Respect dat je ervoor gekozen hebt, en heel veel sterkte. Fijn dat het met je rug weer goed gaat, na een pijnlijke behandeling.
    Benen waxen, ik epileer, hoewel ik dat waxen ook wel eens wil proberen. Van de zomer maar es uitproberen.

Ientje, bbq-en bij jou in de tuin, klinkt helemaal ok! Tuigje, ik heb het tuigje dat bij de Tripp trapp hoort, zit prima en kan nog lang mee. Vrienden van ons hebben een zoontje dat er met 2,5 nog inzat (kan niet stilzitten).

Hier, redelijk bij met mn werk na weken het gevoel gehad te hebben dat ik achterliep. Nog een hoop te doen maar al wat achterstallig werk ingehaald en het overzicht is weer terug. Manlief is de hele dag op stap gegaan met B, hij had haar zelfs een prinsessejurk aangetrokken, roze met ruches en petticoat, schattig he. En dat voor een vent die beweert dat ie geen gevoelens heeft :D

Nog een vraagje voor de dames die gaan zwemmen, dat ben ik morgen ook van plan, wat doen jullie je prul aan? Zo'n huggies zwemluier? Ik heb hier een hema zwembroekje maar geen idee of een zwemluier verplicht is.

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Nova: oh jee tandjes drama. Hier nog niet (alhoewel hij vanaf 3 maanden al giga aan het kwijlen is maar goed).
    En jij gaat een heftige periode in dus met je behandeling. Heel veel sterkte en succes.

Anke: blijdorp wat mij betreft prima, stuk dichterbij dan Amersfoort ;)
    Tuigje van de trip trap, waar kindje van 2 nog in past?? Zonder het kussentje dan? Onze kleine man zit al redelijk strak er in, denk niet dat hij het tot zijn 2,5 jaar red hihi.
    Zwemluier: gewoon zo'n pakket bij de kruidvat kopen, niet duur en makkelijk.

Ien: heel veel plezier morgen.

Hier is M gelukkig weer wat opgeknapt. Nog wel snotterig, maar koorts gezakt en huilt niet meer zo veel.
    Het was me wat zeg. Hij was de enige in dit huis die sinds december overal doorheen geslopen was en nu hij. Hopelijk eindigt het hier ook mee en worden we nu geen van allen meer ziek.

Morgen weer een dagje werken en zondag op verjaardagsfeestje bij mijn neefje.

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Anke, schattig!! Die hub van jou! :D Zie je? Mannen zijn stiekem gewoon allemaal softies. behalve de mijne dan:p:D;):):D

Zwemluier, bij kruidvat een pak van een stuk of 5 dacht ik, voor 2 of 3 euro. Bij zwembaden kun je ze ook wel kopen meestal, maar dan betaal je denk ik een euro voor 1 zo'n geval. Ketsjing! In de meeste zwembaden ook wel verplicht dacht ik. Zwem se!

Tuigje, ik vond die van de tripp trapp zooooo giga duur! :$:$ Echt een achterlijk bedrag voor zo'n ding. :) dus ik ben voor een goedkope van €6 gegaan. Mocht het niks zijn kon ik altijd nog een speciale kopen.

Bd, hopelijk is de ziekenboeg helemaal voorbij nu! Veel plezier op het verjaardagsfeestje, hoe oud wordt hij?

10. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Tnx voor de tips meiden. Ik loop morgen wel even langs de drogist op weg naar het zwembad.

Bd fijn om te horen dat het allemaal beter gaat. Het is bijna lente (in de ogen van meid :D) dan zijn die nare virussen hopelijk ook weer weg!

11. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    haha dat is waar anke, in mijn ogen altijd lente!

leuk zwemmen!in sommige zwembaden is het idd verplicht om een zwemluier aan te doen, maar je hebt ook van die zwemluierzwembroekjes.

@bd, hopelijk is het ziek zijn nu wel een beetje over bij jullie ja! maar hoe is het met jou blaas? nog last van gehad?

@nova, leuk zeg een boog kopen, ach dat ritje auto moet je maar voor lief nemen dan...maarre in jullie nieuwe auto zal het vast geen drama zijn!

waxen is idd hetzelfde als harsen, en nee, ik vind het geen pijn doen, maarja ik doe het zelf ook wel eens. dus ben het ook een beetje gewend.
    ik laat trouwens mijn wenkbrauwen ook harsen..zijn ze 6wk wel mooi glad en in vorm

vanavond gezellig met een vriendin de stad in geweest, had zo'n zin om wat leuks voor mezelf te kopen, maar ja niks gevonden, wel leuke dingen maar niet leuk genoeg...

lekker weekend, yehh!

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hoi zwaai doei, hub geeft de laptop niet af dus ff kort vanaf foon.

Meid, heb jij geen fb????

Morgen meer,nu slapen! Trusten!

13. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Gaapp, effe snel voordat ik naar mijn bedje ga. Ik lees wel mee hoor, maar van reageren komt niet zo heel erg veel op het moment (schaam).

Broerlief zit middenin zijn bestralingen en het gaat wel goed, beetje moe maar verder niets.
    R. is ziek geweest (mannen zijn zo enorm zielig als ze ziek zijn ;)).
    Ik ben druk op het werk en heb een sollicitatie de deur uit gedaan voor een andere functie. Dit is een grotere uitdaging, meer regelmaat en ook wat meer centjes (ow en geen zaterdagen meer verplicht :D).
    Verder is mijn schoonpaps vandaag de sloot in gereden met de auto, pfff gelukkig zat er een engeltje op zijn schouder.

T. is verder nogal koppig op het moment, ach zal wel een periode zijn (of niet haha).

@ bbq, lijkt me een goed idee (ik vind bijna alles goed lol). Wellicht wel handig om even de vakantiedata's naast elkaar te leggen ? Weet niet wie er nog meer vakantie heeft geboekt, maar ik ga van het zomer heerlijk naar Frankrijk. Amersfoort vind ik ook goed, maar ik wil ook wel naar Den Haag komen hoor (zie je wel heel gemakkelijk).

@ zwemmen, nog steeds niet gedaan, maar het staat wel op het programma (ooit). Ik zou gewoon lekker handig zo'n zwemluier bij de drogist kopen. Hier in het zwembad zijn ze niet verplicht, maar ik zou er niet aan moeten denken om het niet om te doen. Je baby zal maar net moeten poepen op zo'n moment :D

@ waxen en harsen, brrrrrr. Het ziet er fantastisch uit, maar het lijkt mij zo'n pijn doen. Ik scheer wel (hoewel je dat vaker moet doen en snel stoppeltjes hebt).

@ nova, heel veel succes met je behandeling. Het zal niet gemakkelijk zijn en je zal regelmatig denken: "help waar ben ik aan begonnen", maar ik weet zeker dat je er sterker uit zal komen (jeps ik spreek uit ervaring).
    Dat je ervoor kiest om in behandeling te gaan laat al zien wat voor een sterke vrouw je bent.

@ Anke, gelukkig dat je weer bij bent met het werk :)

14. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank jullie voor alle lieve woorden!!!

Ien: Leuk zwemmen met S! Ik wil nog steeds een keer met vriend en D gaan zwemmen, op een of andere manier komt het er niet van. Ben benieuwd wat S er van vond!

Anke: Man-lief weet dus helemaal hoe hij B moet stylen! Een prinsessenjurkje, helemaal gaaf! :)

Zwemluiers: Ik heb een poos terug met een bon zwemluiers met korting gekocht (bon zat ergens bij). Maar nu ik eraan denk hoop ik dat D ze nog wel past.
    Volgens mij is het bij sommige zwembaden inderdaad verplicht.

BD: Gelukkig is M aan de beterende hand, en hopelijk hebben jullie het nu wel even gehad voor een lange tijd!

Hahahahahaha! :D

Meid: Oooh, als waxen hetzelfde als harsen is, weet ik precies wat je bedoelt. In de zomer (vlak voor we op vakantie oid gaan) ga ik een middagje klooien met wax strips. Het is even wat werk, maar het scheelt zo enorm veel. Laten doen lijkt me helemaal ideaal!

Annelies: Die andere functie klinkt goed! Het is intern, begrijp ik dat goed? Ik zal voor je duimen!

Het ziet er naar uit dat wij vandaag een ritje Rotterdam gaan maken ipv een 2 uur durende rit naar brabant. :) Ik hoop zo dat die boog wat wordt!

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Proest, Anke, bedankt he, nou zit ik heel de tijd met dat liedje over Meid in mn hoofd :D

Meid, jammer dat je niks leuks voor jezelf vond! Wel goed voor je portemonnee.. schrale troost ;)

Annelies, spannend zeg, sollicitatie! Ik duim voor je mee!
    Wow, heftig zeg, schoonpa in de plomp. Gelukkig is het goed afgelopen! De schrik zal er wel goed in zitten.
    Mooi gezegd over die behandeling van Nova :)

Nova, hub wil ook al een hele tijd gaan zwemmen met S, maar het kwam er hier ook steeds niet van. Nu gaat het eindelijk gebeuren, de tas staat al klaar. S ligt nu te slapen, zodra hij wakker wordt gaan we gelijk. Vind het wel lastig om zoiets in te gaan plannen, je zit toch altijd te klooien met eet- en slaaptijden nu. Wat dat betreft kan ik niet wachten tot ie overgaat op 1 keer slapen op een dag. (mag nog wel even duren hoor, daar niet van, maar om leuke dingen te doen, wel)

Zwaai je even als je langs Capelle rijdt dan Nova? :D Veel plezier, hopelijk kom je met een boog thuis!

Vakantie, wij willen in het voor- en/of naseizoen met vakantie.
    Gelijk een vraag, we willen misschien gaan kamperen en ik zit te zoeken voor zo'n kant en klare bungalowtent. Iemand toevallig een leuke camping in Frankrijk/Italië/Spanje op rijafstand en geschikt voor kleine kinderen? :)
    Ik wil het liefst dus in zo'n tent, stacaravan is een mogelijkheid maar vind ik zelf stukken minder leuk.
    Dus kom maar op met de ideeën! :)

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Nova, bikkel, zet hem op meid! Knap dat je hiermee aan de slag gaat!

Rest: later!

Zo, da's nog eens kort he? Vanmorgen heel eventjes uurtje gewerkt (begeleidingsgesprekje met leerling) en zo richting Rdam voor broertjes verjaardag. Dus kort.

Later meer, doei!

17. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Anke, hoe gaat het nu met je vader? En hoe staat het nu met jullie huizenzoektocht?

@Bd, fijn dat M weer wat opknapt.

@Meid, altijd leuk winkelen. Jammer, dat je niks gevonden hebt.

@Uitje, wat een hoop ideeen zeg. Ik ben nog steeds voor Amersfoort, maar evt kan ik me aanpassen aan de rest:).

@Annelies, hoelang duren de bestralingen van je broer?
    O, goed bezig met de sollicitatie. Knap dat je er de energie voor hebt om daarmee bezig te zijn.

@Supernova, wat goed dat je gaat beginnen met de behandeling.
    En is de boog nog gelukt?

@Ien, sorry geen kampeertips. Ik zag leuke foto's op fb langskomen. Het zwemmen leek geslaagd?:)

Gisteren 3 huizen bezocht. Helaas zat het huis voor ons er niet tussen. Eerste was heel groot, maar moest gewoon teveel aan gebeuren. Tweede vond ik erg mooi, maar we vonden hem toch te klein. Derde voldeed eigenlijk aan alle wensen, maar we zagen onszelf er gewoon niet in wonen, geen klik... Wel een hoop wijzer geworden van gisteren:). Dinsdag nog een huisje bezichtigen. Ben benieuwd.

18. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @jullia, ik heb wel facebook, maar doe er niet zo heel veel mee, zoek mij maar op!

@anneliesje, oe jee je vader de sloot ingereden...zo te lezen er goed van afgekomen dus!
    spannend die sollicitatie o en wat betreft geen zaterdag verplichting, ik kan het aanraden, hihi, werkte ook jaren de zaterdag en nu sinds paar wk niet meer, maar ik ga ook nooit meer de zaterdag werken, wat heerlijk!

en nova, was het de geschikte boog? morgen zeker weer boogschieten ofniet? veel plezier!

@ientje, whaha goed voor mijn portemonee ja, maar ik heb zo'n zin in allemaal leuke jurkjes en shirtjes enz...denk dat het de lente is....

nope geen tips over kamperen, i hate it! doe mij maar een lekkere vliegvakantie, of een huisje, al zullen wij er na dit jaar ook aan moeten geloven vrees ik, de oudste gaat in sept. naar school toe, en dan ben je afhankelijk van schoolvakanties en vliegen in schoolvakanties is een dure hobby.
    wij gaan normaal altijd in mei/ juni en sept/okt op vakantie.

@anke, nog lekker gezwommen?

@daffie, jammer dat het huis er niet bij zat, maar ach jullie verkeren in een luxe positie, je hoeft geen huis te verkopen, dus kijk eerst goed rond voordat je wat koopt.
    en een huis te groot???? kan toch nooit groot genoeg zijn?nouja dat vind ik dan, heerlijk, ons huis mag nog wel groter, maarja ik kom ook van de buitenweg, misschien dat ik daarom ook graag ruimt heb.

@julia, leuke verjaardag gehad?

ik heb vandaag lekker appeltaart gebakken, moest 55min in de oven, maar is ruim 80min geweest, de binnenkant wou maar niet drogen.
    straks maar even proeven of de rest dan niet om mee te smijten is geworden.
    koken en ik.....gaan niet samen.[of bakken]

vanavond lekker dvd-tje kijken, vriendlief heeft hem uitgezocht.

19. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ien: Ik zag leuke foto's van een spruit in het zwembad voorbij komen! Zo te zien was het erg geslaagd!
    Hier geen kampeer tips, helaas.

Daffie: Jammer dat HET huis er nog niet tussen zat. Misschien dinsdag!

Uiteindelijk zijn we niet naar Brabant gegaan. Naar de marktplaats verkoper waar ik via mail al contact had gehad. Ik heb daar voor een mooie prijs een hele set over kunnen nemen! Ik ben erg blij, dus morgen schieten!

Ien: Sorry niet gezwaaid naar je, we waren te druk bezig met verdwalen in Rotterdam. ;) Lang leve navigatie, dat ding heeft ons door de hele stad gestuurd :$ ipv er omheen

20. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @meid, we vonden het huis niet te groot hoor, er moest nog te veel aan gebeuren:). Ik vind een groot huis helemaal niet erg! (tot op zekere hoogte natuurlijk.
    Hopelijk is je appeltaart gelukt. Ik had er laatst ook één gemaakt. Ik vond t best veel werk haha, dus zou zonde zijn als het mislukt is...

@nova, ah je hebt je boog:). Leuk!

Deel Deze Pagina