Daf, niks voor jullie, een klushuis? Te groot, tsja, gebeurt niet snel. Hoewel, ik heb een huis bekeken, zoveel kamers, niet normaal. Vervelende is dat dat vaak in relatie staat tot de prijs Nova, zag de foto's van je boog op fb, ziet er strak uit! Ien, wat 't leuk, zwemmen? Hier, vader is weer thuis uit het ziekenhuis, donderdag al. Genezing gaat voorspoedig hoewel ie volgens moeders nog wel de zieligste man op aardig is . Vanochtend bij mijn softbalcluppie rotzooi geruimd, allemaal troep uit de bosjes gehaald en gesnoeid zodat er weer normaal ballen gezocht kan worden. Lekker buiten dus, en gezellig omdat er zoveel mensen waren. Zwemmen, belde gister naar het zwembad vanwege die zwemluiers (ze zijn hier niet verplicht) en toen vertelde die dame dat er geen babyzwemmen was vanwege de vakantie. Was ik dus bijna voor niks geweest. Toen maar gaan shoppen en nieuwe rompertjes gekocht bij de Hema. En zwemluiers bij de Kruidvat voor volgende week
Ien: tuigje tripp trapp idd behoorlijk duur, maar ja van manlief moesten we het er bij nemen (ja is wel speciaal voor deze stoel... tuurlijk). Zwemmen: mooie foto's zag ik op fb voorbij komen!! Kampeervakantie: oei dan ben je bij mij echt niet aan het goede adres. Wij zijn van de luxere vakanties in een appartement of luxe stacaravan (erg he?!). Mijn ouders hebben ook een stacaravan, en vind het heerlijk om daar het weekend te verblijven (vooral omdat mijn oudste het geweldig vind), maar dat douchen in zo'n algemeen kot.... NEEEEEEEEE niets voor mij haha. Nova: ik heb je boog gezien. Geen verstand er van, maar zag er wel flitsend uit! Annelies: spannend eventueel een nieuwe functie in het vooruitzicht. Wat voor iets wordt het? En schoonvader het kroos van dichtbij bekeken? Gelukkig niets ernstigs lees is. Meid: onze oudste wordt in juli ook vier, maar even een tip over de vakanties; ze zijn pas vanaf hun 5e leerplichtig, dusse als je op vakantie wil; lekker buiten de reguliere vakanties gaan. Je hebt dus nog een jaartje om te smokkelen WIj gaan volgend jaar januari / februari weekje naar de sneeuw, BUITEN de vakanties om dus hihi. Anke: ja ja jij gaat niet zwemmen maar shoppen Volgende week nieuwe poging dus. Hier vandaag niet veel gedaan. Beetje gewandeld (totdat het ging plenzen) en bij mijn ouders gegeten (sja de centjes raken op he met die nieuwe woning in het vooruitzicht ) Morgen nog een dagje vrij en dan dinsdag weer werken.
Hallo! Daf, jammer dat er geen goed huis voor jullie bij zat gisteren De klik moet er idd wel zijn ja. Meid: heb jij fb?! Wizziknie! Wil je mij je achternaam nog effe pb'en dan? Zoek ik je ook effe op! Hoe was de appeltaart? Of kun je gelijk op de stoel gaan zitten als je van de week weer moet werken? Welke film is het geworden? Nova: jaah, leuk man dat je je eigen boog hebt!! Had mij dan ff gebeld joh, navi-ien brengt je waar je wezen mot! Waar in R'dam moest je zijn dan? Anke, lekker bezig geweest dus vandaag. Jij zit ook nooit stil he Oeps, bijna voor niks naar het zwembad gegaan. Maar is het een speciaal babyzwem uurtje dan? Wij zijn gewoon gaan recreatiezwemmen. O, denk dat het water bij babyzwemmen iets warmer is, of niet? Vond het best koud, al had S daar geen last van Bd, o ja joh, vond je man het nodig, haha dat zou hub hier echt geen moer kunnen boeien. Tuigje? Is dat nodig dan? Dat soort dingen ga ik liever alleen kopen. Hij 'mag' hooguit mee om te sjouwen Zwemmen: ja zoals de meesten al hebben kunnen zien, was het erg leuk! Zijn niet zo heel lang geweest hoor. Maar S vond het leuk! Tijdje in het pierebadje gezeten met hem. Ik ging me op den duur vast aankleden, hub even met S op z'n arm in het grote bad. Kwam er gelijk een badjuffie naar hem toe "meneer, kinderen zonder A diploma moeten altijd bandjes om hoor" oeps, ik had net die zwemband mee naar de kleedkamer genomen. Jammerrrr Maar goed. Heel eerlijk? Denk dat ik nog even wacht met nog eens zwemmen. Het was leuk, maar wat S betreft kan ik net zo goed met hem in ons bad gaan zitten. Wij hadden vandaag een joggingbroekendagje Bekijk bijlage 228128
Effe snel, ben aan het leren, f****** BHV gebeuren en het is veeellll... bhehhh, hoe saai!!! @Nova, wow cool! Wat ziet dat er tof uit zeg! Ik had echt zo'n pijl en boog a la Robin Hood in mijn hoofd. Ja... slaan mag! (maar niet met dat ding aub!) @Ien, kamperen? Kilometers werden vergoed toch? Ik kan je ons buitenhuisje in Bulgarije aanraden, is net zoiets als camperen De sleutel zit geloof ik ergens achter een losse baksteen aan de achterkant van het huis. @Tuigje TT: Ik ben geloof ik erg ouderwets, want heb 3 TT stoelen aan tafel staan maar bij geen van allen een tuigje nodig. Gewoon een leren riempie door dat gat. Dat was 'toen' blijkbaar officieel en als ik het goed begrijp heeft dat leren riempje plaats gemaakt voor een tuigje. Ach, dan kunnen jullie er later de hond of baby mee uitlaten. Doet me denken aan mijn weekendje Brugge waar ik een man zag lopen met een kindje van 1,5 ofzo aan een lijntje. Sja, er zullen vast een hoop argumenten zijn waarom je dat zou doen, maar ik vind het echt te zot voor woorden. @Anke, fijn dat het goed gaat met je vader, en tja... blijft een man dus @Bd, M weer helemaal opgeknapt? @Annelies, ohh solliciteren? Spannend! Intern als ik het goed begrijp? Broer: zwaar lijkt me hoor *knuffel!* T. koppig? Niks nieuws voor jou toch? @Meid, hier ook zin in de lente hoor. Niet dat ik zoveel leuke jurkjes en rokjes in de kast heb hangen, moet er nodig een stel aanschaffen zelfs, dus mocht iemand nog iets leuks tegenkomen ergens, tell me @Daf, hopelijk dinsdag HET huis! Zoeken jullie in jullie omgeving of echt in 1 stad/dorp? Zo, ik ga verder met leren. Net tussendoor even stiekem een ticket voor soma gekocht. Hihi. Surprise voor hub & kids. Ze heeft half - eind april vakantie en ze was het ermee eens als ik een ticket voor haar zou kopen. Anders zou ze naar ons buitenhuisje gaan. Leuk, leuk! Nu nog een goeie smoes bedenken tegen die tijd waarom ik op een zaterdag om 07u de deur uit moet om haar op te halen. Is wel erg vroeg. Ik dacht om een telefoon gesprek te faken en te zeggen dat er een collega ofzo ziek is...?! Je moet iets he? Maar oh, wat zullen ze blij zijn haar te zien! Ik word nu al blij bij het idee! Ze blijft ook echt 13 dagen ofzo en 2 dagen erna gaan we op vakantie. Betuuurrrr, leuk maandje dus - april!
@Meid, misschien moet je Ien ook nog even tippen over de winkels die leuke rokjes en jurkjes verkopen
Nova, mag ik jouw boog even lenen, kan ik ff op Juul richten! (beter nog, wil jij ff schieten? Grotere kans dat het raak is )
Leuk trouwens, soma op bezoek! En nog leuker, verrassing! Je hebt toch net op die zaterdag een juli meeting? Onderin Zeeland, dus dan is het toch niet zo raar dat je om 7 uur de deur uit moet? Oh wacht, dan moet Y natuurlijk mee Haha, laat maar, ik weer met mn goeie ideeën...
Ik riep net al tegen hub: ZOEK DEKKINGGG!!! Maar als je Nova om hulp gaat vragen kruip ik zelf ook wel even in een hoekje
Ien: We moest in R'dam zuid zijn, Feijenoord. STom-sTom had ons de hele stad door gestuurd ipv er omheen. Goh, wat zijn ze streng daar in het zwembad, misschien ergens ook maar goed. Maar ik zou er van te voren ook niet aan denken en net als jouw hub een rond door het grote bad doen. Lekker he, zo'n joggingbroek dag! Julia: Robin Hood boog is niet eens zo gek bedacht van je hoor. Er zijn grofweg 3 verschillende types bogen: recurve (die ik dus heb), Compound en Longbow. De longbow zou je een 'Robin Hood' boog kunnen noemen. Het is een boog uit 1 stuk, zonder vizier oid. Ik heb er welgeteld 1 keer mee geschoten tijdens de cursus, maar het is niet mijn ding. Wat lief dat je een ticket voor soma hebt gekocht! Zal zeker een grote verrassing zijn! Inderdaad faken dat je op werk nodig bent lijkt mij de beste smoes. Tuigje: Niet mijn bedoeling om een enorme discussie op te starten, maar in sommige gevallen vind ik/ lijkt mij zo'n tuigje geen overbodige luxe. Te vaak zie ik hier in de zomer dat mensen, als een menselijke ketting, de zee afzoeken, omdat er een kindje wordt vermist. Gelukkig blijkt het kindje vaak 'alleen maar afgedwaald', maar stel je eens voor... Maar om nou te pas en te onpas je kind in een tuigje te hijsen vind ik ook weer zo wat. Ik zag vorige week bij de Digros hier in de buurt van die grote waterpistolen liggen. Misschien iets voor Ien en Juul?
Nova, Feijenoord is hier echt mega dichtbij! Wij wonen net aan de andere kant van de brug! Hadden we moeten weten, had je effe een bakkie kunnen komen doen Rotterdam is echt een rotstad om doorheen te moeten met de auto, vooral als je er niet bekend bent. Ik rij er zelf echt niet graag, al die idioten die daar rijden, net Parijs af en toe! Tuigje: tja het is gewoon geen gezicht. Maar ben het wel met Nova eens dat het in sommige gevallen wel handig zou zijn. Vooral als je een weglopertje hebt. Mijn zus had zo'n polsbandje met 'telefoonsnoer' gekocht toen haar oudste 2 nog klein waren en ze een keer met z'n 3en met het vliegtuig gingen. Ze vond dat toch wel een fijn idee dat die oudste niet ineens ergens op Schiphol zoek zou raken. (jongste in buggy) Over buggy gesproken: ik heb er 1 gescoord op mp! Vanavond ga ik hem halen, een nuna pepp is het geworden. Gisteren eventjes zitten zoeken op mp omdat die krengen nieuw hartstikke duur zijn. Heb er 1 gevonden die maar 5 keer gebruikt is, en van oktober 2011. En dat voor maar iets meer dan de helft van de nieuwprijs, tjakka! Me happy! Nova, goed idee van die waterpistolen, ik ga er gelijk eentje scoren voor de meeting
wtf heb ik een hele reactie getypt, gaat er iets niet goed en kan ik weer opnieuw beginnen... zucht..
Waterpistolen op de meeting, tja laat het even van tevoren weten dan neem ik mijn regenjas mee Het is in ieder geval wel beter dan de boog van supernova. Ik zie het al voor me dat Ien op Julia richt en ondertussen S. raakt @ tuigje, ach als je je er zekerder door voelt gewoon doen. Ik heb hoop dat die van mij niet zo'n wegloopster is (duim, duim, duim). @ Ien, wat mooi dat je een goedkope buggy hebt gevonden. Nog een bijzonder kleurtje? Wat heerlijk zo'n joggingbroekendagje met S. @ Julia, succes met leren, hopelijk blijft het een beetje hangen. Wat leuk dat soma gaat komen. Lijkt me het handigste dat je een excuus met het werk verzint. Kun je niet nu al aangeven dat een collega eenmalig heeft gevraagd om juist op die dag een vroege dienst te draaien ? Dan heb je jezelf al lekker ingedekt. @ bd, hoe lang duurt het nog tot de oplevering? Je gaat er zo heen leven (was mijn ervaring toe) en als je dan de sleutel krijgt dan ben je zo blij als een klein kind @ daffiee, hopelijk is het huisje van morgen je droomhuis. @ meid, hoe was de appeltaart uiteindelijk? @ anke, wat lekker dat je vader weer uit het ziekenhuis is. Haal jij ook van die strechrompers bij de Hema? @ hier, tja T. is altijd al koppig, maar nu pffff af en toe zucht. Het is vaak nog steeds drama om er op uit te gaan, aangezien madam naar ongeveer een half uur begint te krijsen en niet meer op houdt (errug irritant). Soms heeft ze een goede dag, maar gisteren in het bos weer duidelijk niet. Nadeel van gisteren was dat we nog een 2,5 km moesten lopen tot het eindpunt. Heerlijk gezellig met een gillend kind op standje negeer Het is inderdaad een interne functie en ik val er al een tijdje in. Aangezien het nog steeds erg druk is komt er een functie bij, dus ik vind het erg spannend.
Hoi zwaai doei, ik ga trainen, dan kan ik tenminste raak gooien op onze meeting Julia, Ien, dit iets voor jullie NERF N-STRIKE Vulcan EBF-25 Value Pack
Proest! Nou Anke, das meer iets voor Ien dr hub volgens mij Oh, die van mij zou dat volgens mij ook wel leuk vinden trouwens.... Neuuhhh... laten we het maar bij waterpistolen houden, die heb ik hier nog wel een paar op voorraad liggen, dus als iemand er nog eentje wil? Laat ff weten! @tuigje, oh ja. Nova, daar had ik niet eens over nagedacht, zo op het strand. Hier ook geen weglopertjes (klopt af) dus ook nooit nodig gehad. En misschien is het voor sommige kindjes echt een uitkomst hoor, als ze geen hand willen vast houden etc, maar eerlijk is eerlijk, ik vind het er gewoon echt heel rottig uitzien. En ik mag niet oordelen over andere ouders, wil ik ook helemaal niet maar vraag me (misschien heel aso) af als ik dat zo door Brugge zag lopen of er echt geen andere manier is... Vind het gewoon een naar gezicht. (beter dan onder een auto komen uiteraard!) See my point? Vast wel. Ik die van jou wel hoor Zo'n naamketting, een vriendje van D heeft het ook, ook een weglopertje, als hij hier is laat ik ze ook echt niet alleen buiten spelen, mij te link. D. speelt al ruim een jaar met zijn vriendjes in de straat zonder ouders erbij, maar zo met dat maatje van he, no way. Ben echt als de dood dat hij ineens boos wordt en hem peert, het zal je gebeuren joh, met het kind van een ander... auw... @Oke, mijn Robin Hood image zat er dus niet eens zo ver vanaf. Mooi zo Lijkt me wel cool met zo'n boog als die van jou trouwens, had ze echt nog nooit gezien! @Annelies, aj, tekst weg! Kl*te! Ja, is ook wel een idee, nu al aangeven dat ik dan vroeg werk, maar wij hebben helemaal niet zo'n vroege dienst. De vroegste begint om 10.30 Nu is hij wel zo'n sloompie dat hij dat niet eens door zou hebben, of hij zou eerder zeggen: huh, heb je het nou over half april????? Doe ff normaal!!!!! Een man van ik leef vandaag en morgen zien we wel weer verder.... Die info zou er dus ook rechts ingaan en links direct weer uit. Huh, is Feijenoord dichtbij Capelle joh? Waar ligt dat dan tov Alexander waar ik ooit een jaar woonde? Denk denk denk... Ik vind Rdam trouwens ook lopend een rotstad, ik verdwaalde er echt al-tijd! En ja, dat kan best aan mijn orientatiegevoel liggen (ik zeg het er maar vast bij) maar vond het zo onduidelijk als de pest. Verder wel lekker druk en veel te doen, maar toch niet helemaal het juiste 'gevoel' erbij. Ien, zou jij er willen wonen? Je zit er zo dichtbij? He dames, ik ga afsluiten, laatste 3 hoofdstukken bhv erin knallen en dan gauw dat online examen maken, hopelijk slaag ik in 1x.... Laterrr!
Annelies, wat lastig dat T het niet lang uithoudt buiten Helpt het ook niet als je haar draagt? Of wil je daar niet aan beginnen? Deze buggy is het geworden en ook in deze kleur Bekijk bijlage 228386 *zwaait naar Anke* Haha ja dat is idd meer wat voor mijn hubje Juul: ik woon ongeveer tussen Feyenoord en Alexander in. Snap je? In Rotjeknor wonen: al kreeg ik geld toe, dan zou ik dat nog niet willen. In elk geval niet in het centrum. Nee, heb echt helemaal niks met die stad, ook al woon ik er al heel mn leven naast. Ik verdwaal er niet meer, maar ik heb er dan ook heel wat uurtjes versleten. Maar van die leuke stadjes met historie (Leiden, Delft enzo) vind ik veel leuker. Ik ga zo naar bed, morgen weer werken! Later!
@bd, ja id weet het idd, we kunnen nog een jaartje smokkelen, maar daarna..pff nog maar ff niet aan denken! @ientje, leuke foto, ziet er uit als een lazy sunday! heerlijk toch! je hebt een pb tje.. de taart was te eten, maar de binnenkant was nog wel wat smeuig, kan het beter bij een cake houden vrees ik, haha @arme julia, druk aan het leren, schiet het een beetje op? whaaaat een kind van 1,5 aangelijnd??huh? idd wat de argumenten ook zijn, is dat niet een kwestie van de kind beter opvoeden...??heb zelf een peuter van 3, maar hij blijft altijd netjes in de buurt, ach je kan opvoeden of niet he, hihi![maar goed iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt] wat een leuke verrassing dat soma komt! he een beetje lief tegen elkaar he, juul en ien! leuke rokjes en jurkjes...mmm ik heb zondag, zonder liegen wel een half uur in mijn kast gestaan om te kijken wat ik aan moet, ik heb echt niks, nouja niks, heel veel maar of lelijk of te oud..conclusie, ik moet shoppen! nou zei vriendlief, dan ga je toch gewoon nieuwe kleren kopen, zo makkelijk mannen, haha. maarja nu nog wat leuks vinden. vervelend he anneliesje, hele teks getypt en zo ineens weg, ik ken het... misschien kan je haar in de wandelwagen zetten, ik heb s sinds een week ook in de wandelwagen, hij vind het prachtig, kan alles zien zo. S is vandaag ook niet helemaal in zijn hum, normaal gaat ie na de fles smorgens om een uur of half 9weer in bed, nou 2 pogingen ondernomen en krijsen...ben ik niet gewend van hem, vanmiddag ook heel slecht[kort] geslapen. en hij laat 80cc van zijn flessen staan, fruit en groenten gaan uiteraard wel op..niet helemaal fit denk ik. rd Nederland Berichten: 1.125 juul, succes met je examen, ik duim voor je hoor! de komende weken ben ik heel veel eenzaam en alleen thuis, fijn een vriend met een hobby,zal ik hem al op moeten geven voor 'help mijn man heeft een hobby'? nee hoor... volgend weekend is hier een rally, en mijn vriend is gek op auto sport en is wedstrijdsecretaris/ wedstrijdleider van de rally hier, dus vandaar. kan ik lekker naar echte vrouwen dingen op tv kijken!
Ien: Echt waar joh, zo dichtbij! Gaaf dat je die buggy voor een leuke prijs heb weten te scoren! Nieuw zijn ze inderdaad vrij prijzig! Annelies: Wat jammer dat het zo moeilijk is om met T op pad te gaan. Hopelijk wordt dat snel minder en kan je er onbezorgd op uit gaan! Juul: Ooh, ik snap jou ook heel goed hoor! Wij willen verhuizen, binnen nu en twee jaar. Dat hebben we onszelf als doel gesteld. We hebben er vaak over gesproken, maar nooit echt plannen gemaakt. We willen graag ergens buiten de randstad gaan wonen. Ik kijk er al zo naar uit!
Oh gezellig nova, mijn buurman heeft zijn huis te koop staan, stuk goedkoper en meeeeer ruimte ook dan aan jouw kant van NL! Zo, dat was stiekem *sluit snel ZP af en leert verder*
l*l nou niet julia, jij bent helemaal niet druk met leren, ik zie je hier onderin staan [heus wel] enne je hebt ook mijn vriend uitnodiging geaccepteerd op facbook!