Sucre: het is zo vermoeiend hé die nachten! Hehehehe, een fontein vruchtwater, ik zal de gyn het nog even melden voordat -ie de vliezen gaat prikken Ladies: droppie123, die ook meepostte in het begin maar recentelijk niet meer hier is geweest, is bevallen: http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/287491-daar-onze-nicky.html
*high fives, Vive* Een toost op girlpower, dan maar! Officieel is morgen mijn uitgerekende dag, mijn banner zit er een dag naast. Ik merk wel veel beweging, krampen en wat steken..... zou de toespraak aan mijn kleine gup geholpen hebben? Ooh, en vriend belt net, hij komt naar huis. Kreeg toch wel medelijden met mij. Dus over een uurtje mag ik aanhoren hoe gezellig het was op de BBQ *toost nog een keer op girlpower!*
Wohaha, SuperNovaaaaa! Die van jou komt gewoon naar huis.. Wat goed! Nou, hup, ga maar lekker beginnen met bevallen dan kun je 'm nog om z'n oren slaan dat ie, terwijl JIJ weeën lag op te vangen, hij nog naar huis moest komen... *girlpower indeed*
Ah Supernova, dat is wel lief van hem Hoop voor je dat t morgen zover is! Ik heb weer een potje thee gezet zucht. Ah nee ik doe flauw. Doe net alsof ik al 2 weken over tijd ben. Maar het klopt dus idd wel dat elke dag over tijd 2 keer zo lang duurt Hihi, zie het idd voor me, een fontein vruchtwater. Leuk voor Droppie, een ventje erbij!
@Julia, die babycuddle is warm grijs (ofzo). Via MP gekocht, zonder schade of vlekken gelukkig/natuurlijk. En ik hield net 20cm over ofzo. Dus niet zoals op de website een meter langs je lijf. Misschien had ik em 1 slag te vaak om ofzo?... Ik weet niet, hij zat goed. Later ook nog bi hubby geprobeerd, want ik wilde juist one size fits all. En hij paste em ook. Dochter (van 2,5) erin gepropt, en dat paste zelfs!! (hub voelde zich wel wat gay, toen hij zich in de doeken hees haha) Toch zag het eind resultaat er wel goed uit moet ik zeggen. @kid-sit, nee geen last met lopen. Er zit een ophaal elastiek bij voor als ze niet wil zitten/staan. We hebben em al een paar Keer gebruikt om te proberen buiten, en het gaat echt ideaal. Dus ik heppie en zij heppie @mindset, ahh dus 'alles moet klaar zijn'. Dat probeer ik al een poosje. Maar omdat we pas verhuisd zijn is t natuurlijk in huis nooit klaar ohhhh. Maar goed, we hebben wel alle nodige dingen in huis, dus ik ga het gewoon 10x hardop zeggen tegen mezelf: we zijn klaar voor de geboorte van de baby! Oeh ik krijg er een harde buik van, echt haha @marrie: fotos graag ja leuk! @Julia: succes met bevallen vannacht! @supernoov, ach wat alleentjes. Nog even en dan ben je druk druk met je zoontje! @vive, precies wat je zegt. En hebben jullie hubbies ook een extra drang om extra veel te stappen erop uit te gaan, zo voordat de drukte thuis begint? Mijn hubby wel Hihi. Ik zei al dat de whiskey binnenkort ietsje geminderd moet worden en de late uurtjes (05.30) echt niet handig verstandig meer zijn. Dat begreep hij uiteraard, zo understanding haha @Sucre, die trappen heb ik toch gedaan haha! Maar omdat dochter ook (zelfstandig) meeliep op slippertjes, ging het zo traag dat ik er, tot nu toe geen weeën van gekregen heb... Helaas. Maar morgen weer hoor! En heb je de draagdoek al bekeken? Via geboortewinkel ofzo. Oh de pizza was heerlijk, zelfs dochter heeft een dubbele portie op. Ik twijfel of ik nog een partje in de magnetron zal doen voor zo... Ik zit al zo vol Op je zij bevallen! Wow! Ik kon bij de 1e alleen maar liggen. Die weeën storm ging zo hard dat ik echt niet bij kon komen of maar kon nadenken over leuke standjes. @ien, sterkte meis!! Het kindje komt echt binnen kort. Kan je je niet laten strippen?... Sterkte. Ik ga verder chillen hier alleen thuis (op kinders na).
Tja die mindset heb ik ook al bereikt hoor, alles is al klaar, wij zijn er klaar voor. Misschien is dit ook wel een typisch gevalletje 'teveel mee bezig' dat die kleine denkt: de groeten, ik blijf lekker zitten! Ik ga dinsdag aan vk vragen wat ze evt kunnen doen. @ Eli: nee mijn hub heeft daar geen last van, maar die gaat sowieso niet vaak de hort op. Is voor z'n werk al tevaak weg Ik zou het niet zo goed trekken geloof ik, als hij om half 6 's morgens nog eens aan komt zetten. Maar dat komt denk ik ook omdat ik dat gewoon niet gewend ben Op je zij bevallen, tjee kan dat ook? Haha, nooit over nagedacht Zou wel lekker zijn idd. Op mn rug is idd niet echt een pretje. Nou meiden, ik ga naar bed. Benieuwd of ik kan slapen, eind van de middag een flink tukje gedaan, iets te lang eigenlijk. We zien wel. Ik hoop stiekem dat ik na een uurtje wakker word met weeën ofzo, of in elk geval een teken dat het gaat beginnen Slaap lekker allemaal, hopelijk slaapt iedereen weer goed, en Annelies, morgen hopelijk niet chago!
Ien: lekker theetje!!! Voeljealwat? Voeljealwat?? Eli: Ja, mijn man moet er vaker uit en heeft echt meer behoefte aan "zijn" dingen zoals de band, bezig zijn met muziek, biertjedoen met vrienden en ga zo maar door. Ik heb daar verder wel vrede mee, het is al hectisch genoeg en hij vindt het nu eenmaal doodeng dat hij nu een dochter -van zichzelf- krijgt nadat hij zich over de jongens ontfermd had, en ik vind het heel belangrijk dat hij zijn eigen ding blijft doen.
Hoi allemaal. Ik zit in de auto onderweg naar huis dus zit even bij te lezen. Ik zal morgen weer uitgebreid reageren, want dat gaat niet op de telefoon. Chagerijnig ben ik niet meer, want het was supergezellig en ik werd voor meer aangezien dan buik. Verder ook gewoon over normale dingen gehad dan alleen de buik en de beeb dat is ook wel lekker. Tot morgen en slaap lekkee
Haaai een korte zwaai! Back home, film was leuk - vooral als je van poep en kots houdt (goh, we hadden er een juli date van moeten maken!!!) veel gelachen, leuke simpele film. Brides maids. Wel veel last van buik, dus ik had stiekem hoop, maar nee hoor.... Moest gewoon naar de plee thuis en bye bye buikpijn! Duik nu mijn bedje in, morgen meer. *nog steeds overtuigd dat vannacht bevalnacht/ochtend zal worden. Het moet, het zal! Positief blijven!* goodnight all!
Zwaai ... Oh er is niemand. Werd wakker, moest ineens naar de wc en nu zit ik er op en komt er niets pfffff, had dus net zo goed door kunnen slapen. Ga weer poging wagen, truste
Anneliesje lossen we elkaar af? Hier weer een bezoekje naar toilet maar weer niets pffff. Misschien door bbq?!
Zo hèhè, dat was lekker rommelen in huis!! Hubby weg, kon ik lekker m'n gang gaan zonder hem kriebelig te maken met mn nesteldrang. Nu heb ik heerlijk gedoucht, lig in bed... Krijg ik ineens giga honger! Pff ik ga toch even wat weg werken, een wortel ofzo (lovely!) De babykamer is ook bijnna klaar. Is de komende 3 maanden nog niet echt nodig, Want de kleine jongen slaapt eerst lekker bij ons op de kamer in de wieg. Maar goed, het werkt wel mee aan het nestelen en moederen, zo'n kamertje klaar en voorbereid zien. @ien, ik hoop dat dinsdag wat goed nieuws brengt dan. @vive, ja herkenbaar. Mijn hunk wil ook echt en heeft ook nodig om z'n eigen ding te doen. Ik geniet er van dat hij zo actief leven heeft. Tja ADHD geval echt! Zo nog ff wat lezen uit m'n romannetje. En dan lekker tukken. Slaap lekker dames! (ehhh gister gepost om 01.00 uur, maar phone heb em niet gepakt)
Veel dames weer een brakke nacht dus. Hier ook, hoopte zo dat t zou gaan gebeuren... Maar helaas, alleen maar pijn gehad (door al dat rommelen in huis, en wellicht het traplopen van gisteren) Moet ik nu werkelijk positief denken en zeggen dat alles meewerkt ten goede voor de bevalling? (ik wou dat ik kon checken of ik al ontsluiting of verstrijking had...) Nu hopelijk een chill dagje met hunk dochter en vrienden.
Ff bijlezen, reageren is alleen zo onhandig met iPod! Denk aan jullie en help die baby's eruitdenken!
@ bd, schijnbaar hebben we elkaar echt afgewisseld haha. Hopelijk heb je nog iets kunnen slapen ? @ elio, jammer dat je ook een brakke nacht hebt gehad. Wellicht inderdaad iets teveel gedaan, maar aan de andere kant is het nu wel allemaal voor elkaar . Geniet van een lekker rustig dagje @ marrie, hoe gaat het met je en de kleine?
Anneliesje: hebben net pas ontbeten. Kleine man werd ook pas om 9u wakker haha. Lekker hoor keertje bijslapen. Vandaag niets op de planning dus we zien wel. Kleine man vind het altijd leuk om vliegtuigen te gaan kijken (hebben in de buurt klein vliegveldje waar het in het weekend altijd druk is), dus misschien dat we daar even heen rijden. Buikpijn is weer wat gezakt. Echt raar, vannacht gewoon drie keer het gevoel voor een grote boodschap, zat ik op het toilet kwam er niets.... Ien / Flash: al wat te bekennen???
Mogge meiden, nope nog steeds geen babies in zicht hier. :x Dus viv, nee, na die thee voelde ik niks Ann, fijn dat je chagie bui weg is gegaan, en leuk dat het zo gezellig was! Juul, jammer dat last van je buik weer over ging, maar leuk dat de film leuk was is wel wat voor mij, zo te horen Al bevallen? Vast niet, ik heb nog geen smsje gezien Aach weer zoveel nachtbrakers, bah! Bd, wat gek, die aandrang maar toch niks. Hoorde tijdje terug wel van kennis, dat zij 's nachts ook zoiets had, en dat toen ineens haar vliezen braken. Dus wie weet... O wel lekker beetje bijgeslapen. Plezier met vliegtuigkijken! Eli, lekker hoor, ff aan kunnen rommelen thuis En wat goed dat je een wortel pakt als je trek krijgt bij mij lukt dat niet hoor, ik grijp dan gelijk naar het meest ongezonde Hopelijk heeft het toch nut gehad hoor, die pijn. Wanneer heb je weer afspraak dat ze effe kunnen kijken? Marrie, hoi! Wij willen foto's zien he! Hier dus nog geen tekenen, naja af en toe dat ik denk: voel ik wat?? Maar ik wil vast te graag. Het is lekker weer, dus ik denk dat wij zometeen eens effe op stap gaan, ff wandelingetje in natuurgebiedje hier in de buurt (ja Juul, zelfs in Capelle heb je natuur ) en misschien nog even proberen wat mooie foto's te maken van mijn buik, en ons samen. Nu kan het tenslotte nog. Tsja. Als ie er dan toch in blijft zitten, gaat ie zo maar op de foto Hubje heeft tijdje geleden een mooie cam gekocht, dus die vindt t ook wel leuk om daar ff lekker mee te klooien. Maar nu eerst eens even wat te eten zoeken, broodje met kokosbrood van vanmorgen vroeg is ook inmiddels al wel verteerd! Later! ps. Flash, bij jou al wat te bekennen?
@ien, woensdag heb ik weer een afspraak bij vk. Ben dan 37wk4dg. Zouden ze dan al inwendig checken op ontsluiting/verstrijking?.... HOPE SO! Ben benieuwd naar je buikoto's! @aandrang, oef ik ook al de hele ochtend. Beetje obstipatie denk ik. Pff wat een gepers haha, met matig resultaat. Kon ik m'n vliezen er maar mee breken. Het is rustig hier... Ik ga een middagdutje doen.
Mogge meiden! Ooh, oops zie dat het alweer middag is. Hier een luie ochtend gehad, lekker rustig wakker worden en knuffelen met vriend. Ja, echt alleen knuffelen, aan verleiden ga ik niet meer beginnen! Hier aardig wat krampen gehad, niet heftig, maar toch wel duidelijk. En volgens mij lek ik, kan dat? En hoe te checken? Ook veel beweging in m'n buik, hopelijk is de kleine zelf ook actief op zoek naar de uitgang. He, ik heb Juul nog niet voorbij zien komen. Zou ze stiekem aan het bevallen zijn?