Hai dames Daf, aan het opruimen, verstandig om dat te doen voor je met alle spullen gaat zeulen! Hoe lang zijn jullie nog aan de slag voor jullie echt kunnen verhuizen? Gaat wel snel zo ineens! Ien, wauw S aan het kruipen, nice! En hele mooie foto's, zag ik op fb! Julia, druk met werk en gelukkig ook andere (leuke) dingen. Y eenkennig, hopelijk is 3 kwartier voldoende om weer aan zn opa te wennen. Hier valt het overigens wel mee met de eenkennigheid. Wauw, 5e tand, dat gaat hard zeg! Meid, lekker weer hier he! Geen regen gezien vandaag, wel zon! Hopelijk blijft het even zo. Hoezo niet warm genoeg voor ijs, daar snap ik echt helemaal niets van... Annelies, T doet het goed dus, zo te horen. Zag ook wat hele leuke foto's op fb voorbijkomen, vooral die met papa is super. Bd, druk met het huis dus, al druk met inpakken? Zie je er tegenop eigenlijk? Hier, vandaag mijn thuiswerkdag, meestal probeer ik in de avonden ervoor al wat te doen zodat B niet de hele ochtend in de box zit, was deze week niet gelukt. Het lukte mij vandaag niet om niet te werken, moest nog wat dingen doen die perse vandaag afmoesten en toen nog allemaal telefoontjes gehad, pfffff. Gistermiddag en vanmiddag hypotheek gesprek gehad, ook niet echt mijn hobby. Maar we zijn wel wijzer geworden, inmiddels ook wat knopen doorgehakt. Bouwkundige keuring is al geweest, kwam eigenlijk niks geks uit dus we kunnen weer verder. Morgen vrij, manlief gaat een weekendje weg met zijn dispuut, dus het is mamaweekend voor B. Niks geks op de planning, morgen naar de bieb, ID kaart ophalen. Hopelijk dus weer lekker weer, manlief heeft ook de auto mee dus we gaan met de wandelwagen. Zit ondertussen Echte Meisjes te kijken, hahaha wat een intens slecht programma zeg, heerlijk! Ik ga even verder genieten, laters!
Annelies: T groeit goed dus, mooi! Daffie: jij al aan het opruimen, knap! Ik stel het gewoon net zo lang uit totdat het moet haha. Over 1,5 week de sleutel al, dus moet er echt wel aan geloven. Ien: S aan het kruipen? Cool. Niets meer veilig in huis dus hihi. Julia: al 5 tanden? Wow. Hier nog helemaal niets.... Vandaag is de fysio weer geweest voor M. Hij gaat langzaam vooruit, maar blijft toch wel op de grens achterstand hangen. Volgende keer op CB maar even balletje op gooien hoe of wat. Beter op tijd er bij dan dat we over een jaar zeggen "hadden we maar". Morgen even bij het nieuwe huis kijken. De hekken zijn nu weg omdat een gedeelte deze week al is opgeleverd. Kunnen dus stiekem door de ramen naar binnen gluren.
Goedemiddag! Uitgeteld op de bank en ik ben niet eens zwanger... Sodeju, ik heb echt 0,0 energie. Lentemoeheid in combi met een belabberde nacht ofzo. Anyway. Hoe gaat ie hier? Bd, ik zou er idd alert op blijven, beter nu dan (te) laat erachter komen wat je eventueel had kunnen doen. Wel spannend lijkt me. Maak je je er zorgen om? Waarin uit zich volgens jou/fysio de achterstand of als het geen achterstand is (wat een naar woord vind ik dat toch) waaruit blijft dat hij op de grens zit? @Anke, volgens mij is dat echt een giga dom programma. Maar na een dag hard werken soms best lekker. Verstand op nul zeg maar Hypotheek gebeuren. Yuck. Gelukkig hier nog een paar jaar de rente vast staan, maar over een jaar of 4 moeten wij ons daar ook weer over buigen.... @Ien, hoe is het op de bazaar? Iets van al die troepjes verkocht? Ik kan het me bijna niet voorstellen Hoe is het verder hier? Daf en Anke, al flink inkopen aan het doen voor de nieuwe huizen? Hier alles prima. Vanmorgen soma van het vliegveld opgehaald. Het was een grote verrassing voor hub en de jongens. Zij wisten van niets. Verder druk dagje, boodschappen, praxis, kinderen en zo koken. Heb een lekker recept met zalm joh, iemand interesse? Yummie! Morgen misschien naar keukenhof, alleen als mijn moeder wil en kan oppassen op Y. Dan passen we allemaal in de auto en heeft hij gewoon een rustig dagje bij oma, waar hij lekker kan kruipen enzo. Fijne avond allemaal!
Wow, ik geloof dat ik aan zp-verwaarlozing doe, sollie! Juul, hoe is het eigenlijk gegaan, Y bij opa en daarna oma? Annelies, zijn de tandjes intussen al door? Goed gegroeid dus die T, mooi zo! Meid, lekker hoor ijs! Handig, een autodealer als oom CB: ben wel benieuwd, wij moeten donderdag weer! Anke, hoe bevalt mamaweekend tot nu toe? Saai of wel lekker rustig? Echte meisjes: wat een verschrikking... heb toevallig net een stukje van de herhaling gezien, stelletje domme dozen zeg! Bd: o jee, dat wordt een flinke klus straks om alles uit te zoeken.. herkenbaar hoor overigens Juul, vervelend dat je zo weinig energie hebt! Doet me eraan denken dat we volgens mij afgelopen donderdag iets van plan waren... Evy? Haha, nou volgende week dan ok? Veel plezier in de Keukenhof! Let us know of het leuk is! Oh, receptje met zalm, wat voor zalm? Gebakken houd ik namelijk niet van, dus laat dan maar zitten Ik heb vandaag op de bazaar gestaan van de kerk, ouwe troep verkocht, haha, vreselijk wat een hoop ouwe meuk er nog wordt verkocht ook! Wel veel lol gehad trouwens En ook zelf nog wat duplo en ander plastic speelgoed gescoord, dat gaat morgen mooi even allemaal in de wasmachine! En vanmiddag heb ik mijn nieuwe fiets opgehaald, jeej! En omdat S intussen zelf kan zitten, en al bijjjjjjjna kan gáán zitten, hebben we dat maar even gevierd door een voorzichtig klein eindje naar opa en oma te fietsen Hij vond het helemaal leuk, alles bekijken en heel de tijd lachen! Juul, je hebt gelijk, dat snuffelen aan dat koppie (ook al zat er nu een petje tussen ) heerlijk!! Meiden, ik wilde vroeg naar bed. Dat is nu al mislukt, maar ik ga nu maar redden wat er te redden valt
Goedemorgen op deze stralende morgen! Hier een strakblauwe lucht, zie ik vanaf de bank. Bd, hihi bij je eigen huis naar binnen gluren. Klinkt bekend, hebben we ook al gedaan. Al druk bezig met de inrichting of is dat allemaal al klaar? Veratandig dat je M goed in de gaten houdt met de fysio. Hoe is het verder met hem, wel happy? Julia, geen puf meer, ja wat wil je als je in alle vroegte de deur uit gaat. Leuk dat je gezin zo verrast was met de komst met sma. Nog naar de Keukenhof geweest? Vriend van ons ging ook al dit weekend, met de roemeense schoonfamilie. Ben er al in geen eeuwigheid meer geweest, doen we wel als B wat ouder is (samen met alle andere dingen die we al van plan zijn). Ien je nieuwe fiets, sjiekdefriemel! Zag em ook fb staan met een blije S en jij erop. Leuk zeg, dat inspireert. Schattig trouwens, dat petje. We hebben een stoeltje gekregen, moet nog zo'n scherm kopen en de boel monteren, maar dat komt goed. En voor het goede doel (toch?) ouwe meuk verkocht en gekocht, hihi. Ben jij ook nog wat kwijtgeraakt? In ieder geval dus wel wat moois voor S gescoord. Hier is de Duplo ook erg populair. Hier, mamaweekend is prima, nog best veel op stap geweest, zwemmen, ff winkelen, straks naar souders want oom & tante zijn er en die willen B graag zien. Vanmiddag met wat vrienden afgesproken op het strand, jammer dat het zo hard waait maar met een extra vestje moet dat wel goed gaan. Fijne dag allemaal!
Zo weer even een berichtje van mij. Hoe gaat het met de verbouwingen van iedereen? (ondertussen toch meerdere meiden die aan het klussen zijn? En dan bedoel ik klussen zoals het woord bedoeld is en niet de vage omschrijving voor sex, wat ook wel eens op dit forum wordt gebruikt ). Ien: CP was leuk dus, kan me voorstellen dat S gesloopt was, zwemmen en kruipen gaat veel energie in zitten natuurlijk. Hoe is het met de verkoudheid? Heb de foto van de nieuwe fiets gezien op fb, mooie fiets, helemaal omdat er een mooi spruitje voorop zit! Welk merk fiets heb je, als ik vragen mag? Daffie: tandjes op komst dus! Lekker he, opruimen! Meid: heb jij nog een vrijgezellen feest? Annelies: T is mooi gegroeid! Julia: open lucht museum, welke is dat? Jeetje, een 5de tand al! Wat gezellig dat soma er weer is, en een leuke verassing voor iedereen! Keukenhof is hier vlakbij, zwaai je als je in de buurt bent? Anke: Klinkt als een gezellig en druk mamma weekend! Zoutdeeg kunstwerkje: Oma was helemaal blij met het knutselwerkje. Ik had een hart gemaaakt en daar D.s handafdruk in gemaakt en geverfd. Hier: alles z'n gangetje. D kan ondertussen heel goed zitten, en bijna zelf zitten. Heb nog steeds niet proef gefietst met kinderzitje. Reden hiervoor is dat ik stiekem toch op zoek ben naar een nieuwe fiets. Mijn fiets heeft terugtrap remmen en ik wil liever handremmen, dus ik heb s.vader erop uitgestuurd om bij fietsenwinkels eens wat prijzen te verzamelen. Vind ie leuk om te doen. Verder zijn we druk in de weer geweest met de boot. Schoonmaken, beddengoed wassen, slaapplaats maken voor D, nieuwe gordijntjes maken, bevoorraden enz enz. We duimen heel hard voor een goede zomer! Ook nog meegedaan aan een boogschietwedstrijd op 2e paasdag. Ik weet niet op welke plek ik ben geeindigd, want we moesten eerder weg. Ik vermoed ergens op de laatste plek, maar dat maakt niet uit. Het was leuk om dit eens meegemaakt te hebben, het verloopt best apart, zo'n wedstrijd. Zo, en nu tijd voor een bakkie!
Goeiemorgen! Bd, vergat gisteren nog te zeggen dat ik hoop dat M binnenkort weer over die grens heen gaat! En dan de goeie kant op natuurlijk Goed dat je het in de gaten houdt! Anke, het zonnetje scheen hier ook een beetje, maar is intussen weer weg. Jammer! Ik had van mezelf geen zooi meegenomen, doe ik volgend jaar wel. Dan heb ik wel wat speelgoed waar ik vanaf wil Gezellig druk weekend dus, leuk hoor! Veel plezier vanmiddag nog Nova, ik heb een Cortina Roots. Ik heb op een batavus en deze proefgereden, en ik vond deze gewoon echt lekkerder fietsen. Heel licht fietst ie, maar toch is het een degelijk, stevig frame, ben niet bang om met 1 zuchtje wind om te vallen. Ik dacht dat ik qua degelijkheid beter een bekend merk kon kiezen, maar de fietsenmaker zei dat dat echt weinig uitmaakt tegenwoordig. Ze maken nu geen fietsen meer die de rest van je leven meegaan. Vandaar dat mijn keuze op de (ook een stukkie goedkopere) Cortina is gevallen! Eigenlijk alle fietsen die je bij de fietsenmaker koopt zijn degelijk, de bouwmarkt fietsen die we hiervoor hadden, dat was echt prut. Oja, over dat zoutdeeg, daardoor kwam ik op het idee om voor m'n ouders een 'walk of fame' te maken, tegels met handafdrukken van al hun 12 kleinkinderen. Leek me wel een leuke voor hun 40 jarig jubi! Dus bedankt voor de inspi Oh heerlijk zeg, met de boot bezig geweest, van de zomer lekker varen met D! En je eerste(?) boogschietwedstrijd, leuk! Nou meiden, ik ga even gezellig doen hier. Later!
Ien: Een Cortina roots dus, geen groot merk voor ik zover weet, maar ik heb de naam eerder horen vallen. Ik vind het echt weer een hele zoektocht, want ik wil wel iets degelijks, maar om nou even 800 euro uit te geven aan alleen een fiets.... Van de week ga ik maar eens met s.vader langs wat fietsenmakers, hij weet vaak wel een leuk prijsje te babbelen. Walk of fame idee is leuk, maar ik zou je daarvoor denk eerder gips aanraden. Ik denk dat dat wat mooier wordt dan zoutdeeg. En ja, het was mijn eerste wedstrijd! Best grappig trouwens, D kruipt nog niet echt, maar weet echt van de ene hoek van de kamer naar de andere te komen door te draaien, wiebelen, rollen, afzetten enz enz. Zo leuk!
O, hihi, ik was niet helemaal volledig, maar dat moet idd van gips/cement. Maar door jouw handafdruk idee kwam ik op dat idee Jakkie, moet er niet aan denken wat er zou gebeuren als we zoutdeeg tegels gaan maken, beetje regen erop en het wordt helemaal zacht De Cortina is qua prijs ook best wel aantrekkelijk Ik geloof dat de nieuwprijs van de mijne 429 was bij onze fietsenmaker, weet niet helemaal zeker, omdat ik ook een fiets in te ruilen had en er wat accessoires bij heb gekozen. Nog steeds een smak geld hoor, maar dit is net ff wat minder heavy dan 800
@ientje, ik zag de mooie foto van het fietsen al op fb voorbij komen! leuk! dat merk ken ik helemaal niet dat jij hebt. ik haalde voorheen altijd fietsen bij de halfords, ook een stuk goedkoper maar ben toen ik een nieuwe fiets moest toch maar voor een betere gegaan, ik heb de batavis mambo deluxe, top fiets, en wat erg fijn is, er zit zo'n stuur slot op, als je de kleine voorop in stoeltje zit blijft het stuur gewoon recht, en valt niet op...[lekker duidelijk maar snap ie?hihi].maar hij is idd wel heel prijzig.. wij hebben laatst al een stuk gefietst met S, lekker alles zien, hij vond het leuk, zijn grote broer, viel altijd in slaap met het fietsen. de oudste fietst al een jaar zonder zijwielen, we gaan nu met hem langzamerhand ook leren naast ons te fietsen, wel makkelijk als ie in sept. naar school mag, kan ie zelf heen fietsen! leuk idee trouwens ietje, walk of fame! @supernova, kijk al lekker met vakantie bezig, fijn gevoel weer he! lekker de boot schoon en fris, tijd om te gaan, hihi! ik hoop mee op een super zomer enne dan vooral 24 mei.... nee hoor, de hele zomer veel zon en warm, *even dagdromen over luchtige jurkjes en slippertjes...* leuk dat je een wedstrijd hebt gedaan, ach gaat om het plezier toch niet om de 1e prijs, je doet het nog niet zo lang! @anke, veel plezier vanmiddag, lekker hoor even uitwaaien! jammer dat wij vanuit hier niet even naar het strand kunnen, lijkt me heerlijk! @julia, en nog naar keukenhof? hoe was het? ik ben er nog nooit geweest. beetje energie kunnen opdoen? gister had mijn vriend zijn vrijgezellenfeest, ze zijn naar almere geweest en hebben allerlei activieteiten gedaan op auto gebied, erg passend bij hem! ze hebben bv. 4keer4 gereden en in landrovers. ik krijg ook een vrijgezellenfeest maar pas in mei...maar heb er ontzettend veel zin in! S heeft gister het 'echte' kruipen ontdekt, ik dacht even dat hij het over ging slaan, hij tijgerde zich een slag in de ronte en kan zich ook overal aan optrekken maar kruipen deed ie nog niet, tot gister dus.
Morning! Vette verwaarlozing van mijn kant, sollie! @Ien, oh ja... Evy. Wie was dat ookal weer? Ik probeer hub over te halen om dadelijk in Italie iedere ochtend te gaan hardlopen. Niet dat hij het nodig heeft om af te vallen, puur eigenbelang, dan GA ik tenminste. Tis nog niet gelukt... waarom zou hij elke ochtend gaan hardlopen in zijn vakantie is zijn weerwoord en wees eerlijk; daar zit wat in. Receptje met zalm is gebakken, dus niet voor jou! Sausje van die zalm dus met verse spinazie en boursin, over tagliatella. Yummie! @Anke, woont er nog iemand in jullie nieuwe huis? Denk het niet, aangezien jullie al hebben staan spieken trouwens Ik vond dat petje van S van ien ookal zo cool. Dusse, Ien, waar heb je die vandaan? @Nova, open lucht museum Arnhem. ken je dat? Aanrader zowel voor jezelf, maar ook als D. dadelijk wat ouder is. Handig zeg, een spa die op fietsenzoektocht gaat. Ideaal toch? Oh lekker met de boot bezig! Super lijkt me dat en nieuwe gordijntjes enzo maken is wel aan jou uitbesteed toch? Een van de crea bea's uit juli Oh my, Ien, jij ookal aan de crea met een walk of fame. Respect. Ben benieuwd naar het eindresultaat. koop een kilotje extra, de laatste afdruk verprutst vast het geheel en dan moet je weer overnieuw beginnen. Wist trouwens niet dat jij van die creatieve genen had. Ben je soms bij nova of daf op bezoek geweest? @Meid, het komt al dichterbij... nog een half maandje dan is het mei. Je weet toch wel dat wij spruiten mama's je komen verrassen he? Oh cool, hij kruipt nu dus? Gefeli! Einde frustratie zeker? Hier gaat alles prima. Soma dus op bezoek, gezelli. In derdaad nog naar keukenhof geweest, ze wist niet wat ze zag! Twas wel fris hoor, en druk! Poeh, blij dat Y. lekker warm bij mijn moeder bleef die dag. Verder gaat het prima. De nachten weer wat minder, hij wordt weer laat in de avond en meestal 's nachts een keer wakker. Misschien toch maar weer die avondfles introduceren, ik kan niet achterhalen waarom hij steeds wakker wordt. Wie weet honger. Ik moest gisteren naar het CB. Oeps. Dacht volgende week, dus kreeg eind van de middag een telefoontje. Sollie CB mevrouw! Nu eind mei, vast met koeieletters in mijn agenda gezet nu er nog aan denken om hier op tijd in te kijken Met Y. alles prima. Hij zit veel en stabiel, zit ook veel te spelen en staan blijft ook favoriet. Dan zet hij een paar stapjes en houdt zich vast aan de bank. Ziet er maf uit, zo'n klein lijfje dat staat, ergens klopt dat gewoon niet Zo even de stad in met soma. Hub is vrij vandaag. Ik ga daarna lekker werken, heb er wel zin in eigenlijk, benieuwd hoe het met al die gastjes is Doeii
he julia, vraagje nou is het me niet helemaal duidelijk wat je nou precies voor werk doet, werk je met jongeren? die een ontspoort zijn of gehandicapt?? hihi ik dacht eerst bejaarde maar toen ik 'gastjes' las...niet zo passend bij die oudjes, hihi! oh gezellig hoor, jullie best op onze bruiloft komen! vanavond de jongens lekker in bad gestopt, handig joh zo'n zitje voor de jongste in bad de oudste er ook lekker bij en tegen elkaar op spetteren..hele badkamer nat! en nu liggen ze heerlijk te slapen. ik ga even thee zetten, tot later!
@Annelies, T dus een mooi gewicht. Fijn! Je was toch bang om evt teveel eten te geven? Hihi, T heeft ook een goed formaat bovenbenen dus? J ook, er zitten er hier gewoon vetrolletjes op. @Bd, nog een weekje en dan mogen jullie je huis in! Al begonnen met opruimen? Goed dat jullie M in de gaten houden. @Anke, gezellig mamaweekendje gehad dus? Hoe ist met het huis? Al een keuze gemaakt voor een hypotheekverstrekker? Ik vond dat zo moeilijk... @Nova, lekker weg met de boot dus straks. D kan dus al goed zitten? Ja, dan is het inderdaad leuk om een fietstochtje met hem te gaan maken. Kan me wel voorstellen dat je dat liever met handremmen doet. @Ien, goed bezig met de rommelmarkt. Wij zijn tijdens het opruimen ook wat spullen tegengekomen die mooi op mp konden. Ondertussen hebben we iig al 1 ding verkocht. Ah, een mooie fiets gekocht dus? Goede tip dat het kennelijk niet zo is dat een duur merk veel beter is. Leuk idee, the walk of fame. @Meid, wat leuk dat S nu ook kruipt! Volgende maand je vrijgezellenfeest dus pas? Je weet gewoon wanneer? Bij mij hebben ze het geheim gehouden. Nouja, ik had stiekem al wel een vermoeden van te voren wanneer het was. @Julia, wat leuk dat Y zo lekker zit en staat. Balen dat hij weer wat onrustigerer is 's nachts. Hopen dat je erachter komt wat het is. Oh afspraak vergeten? Foei. Wij mogen volgende week weer. Hier alles prima. Gisteren mijn eerste tennisles gehad. Het was hartstikke leuk! Maar tja nog niet echt moe geworden, moeten we eerst wat beter worden in tennis. Misschien volgende week maar even een rondje in het park lopen na afloop, dan hebben we tenminste nog gezweet. Verder zitten we hier met een heel vrolijke J, erg gezellig. Op het kdv schijnt ze ook naar alle kindjes te lachen als ze in de kring zitten (verticale groep), de kindjes vinden haar ook lief *trots*. Verder rolt J lekker rond. Ze probeert ook te tijgeren, wat helaas niet lukt en erg veel frustratie en gepiep oplevert. Ik hoop dat het haar binnenkort lukt, lijkt me echt leuk als ze zich wat makkelijker kan voortbewegen.
Meid, ik hoop ook heel erg voor lekker weer hoor op jullie grote dag! Leuk he, dat kruipen, S gaat nu ook ineens als een speer! Juul, ja joh, samen met hub hardlopen? Haha, zie ik hier echt niet gebeuren, hub rent ongeveer 5 keer zo hard als ik, en dat is niet overdreven! Die rent echt, ipv hardlopen. Net alsof ie de marathon aan het lopen is nou, dat houd ik misschien 10 meter vol Dat petje van S? Dat zat bij een hoop kleertjes dat ik van mijn nichtje overnam. Geloof dat ik er een H&M labeltje in heb zien zitten. Vond hem zelf ook erg schattig, en het bleek vooral heel handig voor de zon! Whaha ja zeg, wie had dat gedacht, ik zo crea! Die Y gaat me echt als een speer he! Man man, snelle Harrie! Daf, leuk zeg dat je op tennisles zit! Wat leuk dat J zo leuk gevonden wordt Voor je 't weet kruipt ze de hele kamer door hoor! S heeft door dat ie z'n tandjes kan gebruiken... gisteravond beet ie me tijdens het voeden, en vanmorgen weer, tot 3 keer toe! Vanmorgen reageerde ik heel heftig, omdat ik er zo van schrok. Dus ik riep vrij hard: NIET doen! Ging ie me toch keihard huilen... Zo zielig! Maar ik kon zelf ook wel janken, wat doet dat zeer zeg! En ook omdat ik het heel erg vond dat ik hem aan het huilen had gebracht. Toen ie later weer door ging drinken, keek ie ineens naar me en begon ie weer te huilen... Durfde hem vanavond bijna niet te gaan voeden maar gelukkig ging het goed. Maar als ie morgen weer bijt, dan ben ik er klaar mee. Ik zou het fijn vinden om evt volgende kindje(s) ook te kunnen voeden Let's hope dat ie nu wel doorheeft dat ie niet meer moet proberen zn moeders tiet eraf te happen Morgen op kraamvisite in Zeeland, gesjellie! Weer een dagje uit Later!
Julia: Openlucht museum arnhem, klinkt bekend maar kan het even niet plaatsen. Straks even googlen, maar bedankt voor de tip! Gordijnen maken aan mij uitbesteed? Ha, nou, het is goed dat ik er niet mijn brood mee hoef te verdienen. Ben gister 4 uur met 1 gordijntje bezig geweest (130 x 40 cm). Y 's nachts weer wakker? Misschien (sorry voor het woord) een sprong? D heeft het namelijk ook sinds 1/2 weken, en ook op een redelijke vaste tijd. Afspraak CB vergeten, tsssss! Meid: Hahaha, jij hebt 2 spetteraars! D zit hier ook in bad te spetteren, vind ie geweldig! Daffie: Wat leuk tennis les! Kan me goed voorstellen dat je trots bent op je kleine meid, zijn leuke dingen om te horen. Ien: Auw! Kan me voorstellen dat het pijn doet als de kleine jou bijt bij het voeden (D trok van de week keihard aan mijn tepel, ook auwie!). Hopelijk is de boodschap bij hem aangekomen en bijt ie niet meer. Ik kom net van het CB vandaan. Kleine man weegt nu 9175 en is 74,5cm. Hij zat wel goed op het groei grafiekje (alhoewel ik nog steeds weinig van die grafieken moet hebben hoor). De kinderarts is best een aardige vrouw, maar lijkt altijd haast te hebben. Ze gaf D een groen blokje en de bedoeling was dat ie dat blokje van hand moest overpakken. Tja....dat doet ie nu eenmaal niet op commando, maar het leek haar niet snel genoeg te gaan. Ik vind dat echt ruk, om het maar even plat te zeggen. Alsof D achter loopt qua ontwikkeling..... zo'n gevoel krijg ik erbij. Later pakte D gewoon het blokje over hoor, en de arts 'oh, hij kan het dus wel'. Tja, dat had ik ook al tegen haar gezegd . Nouja, irritatie ook weer even gelucht. Volgende afspraak in juni, dan weer prikjes. Oh, voor ik het vergeet, gister echo gehad in het ziekenhuis. Spiraal zit gewoon goed, dus daar geen problemen mee. Wel een kleine cyste (schrijf je dat zo?) gevonden, niets ernstigs, maar wel over 3 maanden even terug. Zo, zus is hier om op D te passen, ik ga er vandoor!
Ien: jammer van het weer anders had je alleen op de fiets gezeten samen met S. Ach hoef je geen date met Evy te maken Evy heeft het rustig denk ik, want ik heb haar ook al een tijd niet meer gesproken. Moet haar weer eens bellen Bijtende S...aaaauuuwwwwww! Meid: een kruipende S, cool!! Julia: soma heeft het naar haar zin? Daffie; Tennis, leuk maar wordt je wel moe van (oh wat slecht van mij hihi). Nee hoor ik hou wel van een beetje competitie. Alleen rennen bijvoorbeeld vind ik verschrikkelijk, vandaar dat ik Evy dus ook ff in de kast heb gestopt. Nova: aaaggghhh haat die betweterige CB mensen. Gelukkig valt het bij ons wel mee, maar ik ken verhalen..... En lekker gegroeid dus. Hier maandag naar het CB geweest; 9040 gram en 75cm. Lang en slank noemde de arts hem (nou ik weet niet waar dat slank dan moet zitten maar oke ) Voor de rest alles goed. Moeten hem wel in de gaten houden wat betreft zijn spierkacht. Hij had volgens de arts nog niet echt een achterstand, maar hing wel een beetje op de grens. Bij 11 manden consult moet ik dus weer bij hem zelf komen zodat hij het nogmaals kan controleren. Bij twijfel altijd meteen aan de bel trekken, maar zolang hij langzaam vooruit gaat vind ik het prima. Nog een kleine week en dan wordt ons huis opgeleverd. Kan nu echt nog niet voorstellen dat ik over een week of 6 ergens anders woon. Misschien wil ik het ook niet weten. Kijk ontzettend uit naar een nieuw huis, grotere tuin en op het zuiden, veel meer ruimte, nieuwe spullen etc, maar ga de wijk hier ook wel ontzettend missen. Zo veel leuke mensen (ja ja cliche heb ik al zo vaak gehoord; die leer je daar ook wel kennen, bla bla), en de buurt is ook gewoon heerlijk. Hebben nu ook uitzicht op de polder en kijk gewoon 15km ver weg, heerlijk. Straks in het midden van het dorp en dan is het weg uitzicht. Dus ja vind het zelf moeilijker dan ik had gedacht.
@Ien, o wat balen dat S gebeten heeft. Ik kan me voorstellen dat je er van geschrokken bent. Hopelijk heeft hij het niet meer gedaan? Hoe was de kraamvisite in Zeeland? @Supernova, ah de kleine man wordt een grote man, hij is mooi gegroeid zie ik. Grrr, wat irritant dat ze zo moeilijk deden met dat blokje. Het kan toch dat hij op dat moment helemaal niet de intentie heeft om hem over te geven, dat betekent nog niet dat hij het kan. Zeker als jij al gezegd hebt dat hij het kan. Gelukkig was de echo goed, hopelijk over 3 maanden ook positief. Hier niet zoveel bijzonders gedaan afgelopen dagen. Komend weekend gaan we een mooie parketvloer uitzoeken en misschien ook nog wel even naar een meubelzaak. Verder zondag met de oom van mijn man afgesproken. Hij gaat een aantal klussen in ons huis doen en heeft ook allemaal ideetjes, ik ben benieuwd.
@Bd, spannend bijna jullie huisje! Lekker hoor een grote tuin op het zuiden. Maar kan me wel voorstellen dat je er ook tegenop ziet om van je huidige wijk afscheid te nemen. Komt vast goed. Fijn dat M nog geen achterstand heeft. Hopelijk blijft hij goed vooruit gaan!
kom net terug van de schoonheidsspecialiste, heerlijk! even ontspannen na een dagje hard werken,hihi... @ientje, auwie zeg een tepelbijtertje, goed zo meteen afleren, straks heb je geen tepels meer over! wel sneu dat ie zo schrok van je reactie... weet je wat S de hele dag aan het doen is, aan het knarsentanden, dan hoor je telkens die tandjes over elkaar heen schuren..brr krijg er bibbers van! @nova, kom hier je frustie maar even uiten hoor over cb mevrouwtje! hij doet het toch super, grote man! enne ik zou ook niet op commando doen wat ze me opdragen. o en uit de echo dus een kleine cyste gekomen? heb je daar die pijn van? wat gaan ze daar aan doen dan? want elke keer zo'n vervelende pijn is ook niet wat. @bd, gaaf zeg bijna jullie huis opgelevert, zal idd wel even wennen zijn nieuwe buurt en ander uitzicht. ik heb het denk ik niet helemaal gevolgd maar wat is er met M? blijft ie wat achter in rollen, zitten, kruipen ofzo? tis toch goed dat ze het in de gaten houden! kan de fysio niet wat voor je betekenen? wat tips om te stimuleren? zo klein als ze zijn, zo goed kunnen ze al dingen begrijpen he...kruipt ie naar de telefoon, vlak voordat hij er aan wil zitten kijkt ie me onduigend aan en schut nee met zijn hoofd, dondersteen! en vervolgens...zit ie eraan...
Good evening! Sjo.... net een tweede handse nieuwe maclaren buggy van MP gescoord. Ikke heppie. Probeerde mijn oude laatst maar daar kan je rondjes mee lopen, die heeft een afwijking naar rechts. Fijne dingen zijn dat toch, nu een nieuwer model, techno huppeldepup. Vakantie kom maar op! Mijn oude buggy en ook mijn kinderwagen gaan eruit, beetje kinderwagens ruimen hier. Daf, tennis en geen zweet of spierpijn? Ook niet in je schouder of arm? Hmm... is dan echt een sport voor jou en mij Ien. Daar wordt je niet moe van - heerlijk! Oh Ien, ik heb laatst tijdens de bhv praktijk een stel verbandrolletjes meegekregen. Paar jouw kant op sturen? Ah, nee dat is flauw. Ik zei het al in een whatsappie; het is gewoon kl*te. Knuff! En wat sip dat hij nog een keer moest huilen, toch niet met zo'n pruillip? Ahhhhh! Hoe was het in Zeeland? @Nova, grom... CB... artsen maar vooral BLOKJES! Ahhh!!!! Vet irri joh! Maar over blokjes gesproken, wat hier veel meer in de smaak valt dan overgeven van de ene in de andere hand is omgooien! Ik heb de blokken weer tevoorschijn gehaald, zet er een paar op elkaar en Y. begint al te lachen als hij er in een sprintje naar toe kruipt om ze om te gooien. Werkt ook met duplo trouwens, 5 blokjes op elkaar en omgooien die handel. Wat een pret, echt leuk! Cyste dus? Goed dat ze het even opvolgen. Die dingen groeien soms toch, dan zou het eventueel in de weg kunnen gaan zitten of te groot groeien. @Meid, licht verst. geh. jongeren. Zo tussen de 18 en 25jr. Leuke doelgroep! @Bd, ohh wat spannend zo'n oplevering lijkt mij. Nooit meegemaakt. Super hoor! Fijn dat die oom wat klusjes op zich neemt, scheelt weer neem ik aan @Meid, ohhh knarsentanden? Ieeeeks, hier ook sinds een paar dagen! Vreselijk geluid! En als hij in de gaten heeft dat je erop let en iets van zegt moet hij lachen! Hihi, komt wel weer een beetje overeen met het 'begrijp stukje over S. en de telefoon' Zo, hier alles prima verder, ik ga de was ophangen en duik dan mijn nest in. Met Soma alles prima hoor, mijn tuin is weer wat netter en er staan wat bloempies in, ziet er een stuk leuker uit ineens En verder is het heerlijk, dik een week een paar extra handen en aandacht voor de kinderen. Fijn!!! Truste allemaal!