De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @supernova, leuk, een moederfiets! nu nog hopen op lekker weer, hihi en dan kunnen jullie einde gaan fietsen..of ehh varen!?
    poe zeg sterilisatie is wel heel definitief zeg! dat klinkt of hij echt niet meer kindjes wil...voor nu voorlopig die sterilisatie nog maar even uit zijn hoofd praten en dan hopen dat het bij hem vanzelf gaat kriebelen voor een 2e, als D wat ouder is en makkelijker.

@daffie, ik had jullie huis al even op fb gezien, echt heel mooi ziet het eruit!en al zo snel de sleutel! hoelang hebben jullie nodig om de boel op te knappen voordat jullie willen verhuizen?

oja nova, dat is echt waar ja wat je schrijft, als baby's vallen kijken ze altijd eerst naar de reacties om hun heen, dus als ze vallen en het is niet te hard, gewoon lachen, whahahaha!
    ik hou trouwens helemaal niet van, van die piepertjes. ik denk dat ik ook best 'hard' ben als moeder zijnde...de oudste hoeft echt niet om elk klein stootje of klein dingentje bij mij te komen voor een pleister ofzo.
    gelukkig is het een bikkel!

@anke, nou jij bent idd vaak in leuke steden geweest, wat ik ook erg mooi vond was londen, we zaten daar in een hele nette buurt en echt iedereen maar dan ook echt iedereen zag er daar gewoon netjes uit, nette kleding, haar netjes, ik keek daar echt van op.
    het jaar daarvoor in parijs geweest, mooie stad, maar wat een zwerfers, ik vond het zelfs een beetje eng daar.
    misschien ben ik ook wel niks gewend als dorps meisje...hmm...

ik heb vandaag op het werk een nieuw contract gehad, yeehh!
    wel voor bepaalde tijd [jammer genoeg] maar ik kan het wel begrijpen van mijn werkgever, hij is 61 en hij werkt eigenlijk alleen nog maar omdat ie het zo leuk vind, dus hij kan de praktijk verkopen wanneer hij wil en dan gaan genieten van zijn pensioen.
    tegen die tijd zien we wel weer verder!
    maar voor nu helemaal blij!

vanavond vroeg in bed, ben moe, welterusten!

2. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Meid: Gefeliciteerd met je nieuwe contract! Volgens mij maakt het tegenwoordig niet meer uit waar je werkt, en krijg je altijd een contract voor bepaalde tijd. Lijkt mij dat de tandarts erg tevreden is over je, anders zou hij je niet willen houden, toch? ;)

Sterilisatie: inderdaad erg definitief (al schijnt het omkeerbaar te zijn, maarja...). Ik ben er ook op tegen omdat ik mijn vriend te jong vind ervoor, hij is 24. Nog zoveel jaren te gaan, en mensen veranderen van ideeën en meningen. Niet altijd, en niet over alles, maar ik vind het te vroeg om de deur op slot te gooien en de sleutel weg te gooien.

Als D valt dan reageer ik ook meestal op een manier van: 'wat doe je nou, gekkie!' en glimlach dan. Nu is het ook weer niet zo dat ik denk dat kindjes helemaal niet mogen huilen hoor.
    Ik heb ooit een buurvrouw gehad met een zoontje van een jaar of 3. Jongen huilde continu om van alles, om gek van te worden. Buurvrouw noemde hem ook vrijwel altijd een jankerd. Ze zei dan ook dingen als 'ga je weer janken?' en 'ja hoor, weer janken'. Heel zielig, helemaal omdat mij opviel dat het jongetje gewoon wat meer gevoelig was en zich niet goed wist te uiten. Door de houding van z'n moeder raakte hij in de stress en... huilen.
    Ik heb nu echt een aversie tegen het woord janken en gebruik het nooit.

D is trouwens ook een bikkel, valt zo nu en dan nog wel eens om, maar hoor hem eigenlijk nooit :D

3. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @nova, ja 24 jaar is nog wel erg jong ja! ik denk dat een arts dat ook echt niet zou doen op die leeftijd.
    ben jij ouders als je vriend/man?

ohh gossie wat zielig van dat buurjongentje...dat kindje heeft zich nooit begrepen gevoeld...

vandaag is mijn vriend met S bij de huisarts geweest, hij is al dagen niet goed in zijn velletje, heel veel huilen en zeuren en van het weekend ook verhoging gehad, en hij heeft wat ecseem, hij was constant aan het wrijven met zijn rug, tegen de jeuk.
    nou er is een heel behandel plan opgesteld, wij moeten hem nu 2maal per dag insmeren met een bepaalde hormoon zalf 2wk lang en dan de volgende 2wk 3keer per week 2maal per dag weer met de hormoonzalf en tussendoor met vasaline en na 4wk weer naar de ha voor een nieuw behandelplan op te stellen.
    he he eindelijk een arts die je serieus neemt.[niet mijn eigen ha maar 1 die daar een paar dagen per week ook aanwezig is, jonge vent]

@sucre, las op fb dat D. kruipt, goed zeg! kun je het allemaal nog een beetje bolwerken? jullie weer in een rustiger vaarwater gekomen?

fijne avond!

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    * zwaait *

5. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Helleu!

Ientje je laatste voeding, je hebt het lang volgehouden! Zit je te pesten hoor met de anticonceptie. Gelukkig bestaan er meds voor dit soort dingen. Is je man al bijna terug van zijn zeereis (hihi dat klinkt wel heel heftig).

Nova, crea geweest voor de boot, ben erg benieuwd! Fotootje? Vallende baby, hier ook en als ze niet ziet dat wij het zien gaat ze gewoon door, anders kijkt ze een van ons heel zielig aan. Zeggen we: geeft niks hoor, ga maar lekker spelen, is het goed. Als we meteen opstaan gaat ze huilen. Dus ik herken het wel ja.
    Steriliseren, dat is wel erg definitief. Jullie hebben toch alle tijd, als het nu de tijd niet is, lekker genieten van D en dan zie je later wel weer verder toch? Lijkt me wel lastig als je er zo anders over denkt.
    Ha, blij met je moederfiets! Nu maar hopen op mooi weer.

Daf, al bijna de sleutel, wauw! Gaan jullie nog veel doen of al snel verhuizen? Vaag van die rode bultjes van J, maar als het weer weg is en ze heeft er geen last van gehad, gelukkig maar.

Meid gefeliciteerd met je nieuwe contract, lekker zeg. Stedentrips, ja genoeg gedaan en de meeste steden zijn ook echt leuk. Ik heb niet zoveel met Londen, ik kom er veel voor mijn werk dus de associatie is niet zo goed. BTW die zwervers heb je ook in Amsterdam :p

Hier, druk, zoveel te doen.... En hoezo crisis, het werk blijft maar binnenkomen. Daar moet ik maar niet over klagen trouwens.
    Met het huis gaat het vooruit, notaris is geregeld en het taxatierapport komt eraan. Binnenkort maar eens een dag prikken om wat aannemers etc uit te nodigen, kunnen ze vast een offerte uitbrengen. En een dagje slopen organiseren, daar zijn mensen nog wel voor te porren. Naar alle waarschijnlijkheid over 5 weken de sleutel, woehoe!
    Nu nog eventjes werken, dan kan ik morgen lekker relaxen op mijn mamadag!

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi meiden, zwaai even, hopelijk morgen meer! Alhoewel... dan ga ik 2 taartjes maken en...hub komt weer thuis van zijn grote zeereis :D

Dus: later!

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    En ik zwaai vanuit bed ook even naar iedereen, kom later bijbabbelen en lezen maar nu slapen. Morgen op vakantie en volgens mij dus geen wifi......

Tot snel weer !

8. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Meid: Wat goed dat er gelijk een plan is gemaakt en fijn dat je nu wel serieus wordt genomen! Hopelijk voelt S zich snel weer wat beter!

*zwaait terug naar BD*

Anke: Lekker gerelaxed vandaag? Nog wat leuks gedaan?

Ientje: foto's van de taartjes?

Julia: weet niet of je dit nog leest, maar fijne vakantie!

Ik heb net wat bo

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Zo, ik heb weer even tijd om te reageren. Taartjes zijn klaar, hub is terug en intussen alweer naar voetbaltraining, dus ik even lekker op de bank, met op de achtergrond Hello, goodbye, en ik pink dus af en toe een klein traantje weg ;)

Nova, leuk dat je op zoek was naar net zo'n petje :) Ik zag volgens mij op de zara site iets soortgelijks!
    Oef, lastig de discussie tussen jou en je vriend. Kan hij zich er wel in vinden dat je liever nog even wacht voor hij zich laat steriliseren?
    Herstellen kan wel, maar geeft ook geen garanties he... Ik zou dan toch nog even kiezen voor een ander soort anticonceptie...
    Ahh goed man dat je je gordijntjes helemaal zelf hebt gemaakt! Volgens mij is het dan gewoon nóg mooier! :D Intussen zie ik op fb mooie foto's voorbijkomen! Gaaf!
    Ah leukk nieuwe fiets! (ik ken het gevoel haha :D)
    Ohw zielig voor dat buurjongetje! :(

Daf, die half 8 wakker was een uitzondering hoor, en hij was ook vrij laat naar bed gegaan. Meestal is ie ook zo rond kwart voor 7 al wakker.
    Jullie huis is echt mooi man!
    Bultjes nog teruggekomen bij J? Hopelijk niet!

Meid, fijn zeg, nieuw contract! :) Voor een jaar?
    Wel fijn dat ze dus blijkbaar vertrouwen in je hebben :)
    En idd, ze geven niet gauw meer een vast contract, mijn baas is er ook minder makkelijk in geworden sinds een poosje.
    Ah sneu voor S zeg, gelukkig een fijne huisarts die het serieus neemt! Hopelijk gauw duidelijkheid.

*zwaait terug naar bd*

Anke, lekker dat het bijna allemaal geregeld is voor het huis!
    Druk dus, maar voor een workaholic als jij is dat alleen maar fijn toch? :D :p ;)

Juul: ik zie groen van jaloezie! Ikwillookvakansie!
    Maare, niet zo primitief als jij hoor, anderhalve week zonder wifi, dat overleef ik niet hoor :p

Zo. Ben weer bij :D
    Hub is vandaag weer thuisgekomen, die heeft gewoon in 1 weekje tijd een hele hoop gemist van de ontwikkeling van S! Toen hij thuiskwam, stond S in de box, met een brede grijns natuurlijk :D
    Vallen: pff ik hou mn hart vast heel de dag! Hij gaat telkens staan en dan flikkert ie natuurlijk op een gegeven moment weer om! Gelukkig valt ie nu ook vaak op z'n kont en blijft ie zitten. Maar het is ook geen pieperd, een bikkeltje die gewoon op z'n rug verder speelt.
    Heb gisteren een filmpje gemaakt waarin hij ineens viel, haha :D
    Vandaag wel een bult erbij, hij viel voorover toen hij kroop, tegen een randje van de salontafel. Dat was wel even brullen!
    Blij met de vallen en stoten gel dus ;)

Ik zal even foto's van de taartjes in mn album zetten.
    Ook nog even roze met blauw gekleurde kleine cupcakejes gemaakt, heb zondag een babyshower en wilde ze even testen. Test geslaagd, yummie!

Meiden, ik ga gauw mn nest opzoeken, morgen weer vroeg dag! Om 7 uur beginnen...
    Later!

10. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hoi pipeloi!

Meid wat vervelend dat S niet happy is. Fijn dat die ha het zo goed oppakt. Had je post van de week gemist, was zelf druk aan het typen ;)

Bd, zwaai terug!

Nova, alles goed! Lijkt erop dat je bericht niet helemaal over is gekomen :(

Ientje, zoooo die taart ziet er mooi uit zeg! Daar maak je wel de blits mee! Ach, manlief een weekje weg en S kan meteen al meer. Ah en ook nog niet altijd in balans, wordt vanzelf beter. En zolang hij lekker doorspeelt. Hier trouwens ook een toenemende hoeveelheid bulten, krassen en blauwe plekken. Ach hoort erbij.

Hier, donderdag inderdaad relaxed gedaan, was al voor half 10 in de stad. Niet handig, want sommige winkels gaan om half 10 open en de rest pas om 10u. Anyway, wat zomerkleren voor B gescoord en een pyjama, en een mooie pet! Cond ik wel een heel goed idee van je Ientje. Het is een witte met een strikje, dus wat minder stoer. Maar bij de Prenatal hebben ze ze liggen, Mocht iemand interesse hebben.
    Vandaag weer druk, zelfs de secretaresse klaagt dat mijn agenda te vol is en ze geen afspraken meer kan inplannen. Maar nu lekker weekend! Ik ben er klaar voor, was gestreken, benen geschoren en huis is opgeruimd. Manlief is (alweer) een weekend weg, dus weer een mama & B weekend. Morgen sip weer, dus lekker naar het zwembad en niet te veel buiten.
    Heb trouwens geprobeerd het gekregen fietsstoeltje op mn fiets te zetten. Het windscherm dat ik nieuw besteld had paste er alleen niet op, dus uiteindelijk ook maar een nieuw stoeltje besteld. Die andere was toch wel versleten, bandjes uitgerekt, kussentje weg etc. dus nu toch een mooie nieuwe. Hopelijk komt ie snel binnen, kunnen we lekker op de fiets!

Fijn weekend allemaal!

11. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Anke, oeh leuk, kleertjes shoppen:). Heb ik vrijdag ook gedaan, heb ik per ongeluk 2 rechter schoentjes gekocht;).
    Nog lekker wezen zwemmen vandaag?

@Ien, zo die S gaat hard! Al lekker staan dus. Lijkt me wel een gekke thuiskomst voor je man. Ben je een weekje weg, staat ie ineens:). Ah zielig dat S zich gestoten had aan de salontafel.
    Gave taart!

@Supernova, volgens mij is je bericht halverwege afgebroken...

@Julia, fijne vakantie!

Vandaag wezen kijken in een meubelzaak. Echt supermooie meubels, we zijn helemaal enthousiast. Binnenkort maar eens een afspraak maken daar (dan helpen ze je ook met de indeling e.d., wel handig:)).
    Oja, scary joh. J had gisteravond ineens een pseudokroep aanval. Echt geschrokken, ze was super benauwd. Gelukkig vrij onschuldig dus achteraf, pfff.

12. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    hallo!

@julia, net gemist, maar alsnog een hele fijne vakantie! misschien kan je toch nog even ergens internet vinden, het lijkt me voor jou toch bijna onmogelijk om een tijd niet online te kunnen zijn...
    hopelijk hebben jullie super lekker weer, en oja als jullie weer terug vliegen, neem die zon even mee, wil je! thanks!

@ientje, fijn hub dus weer lekker thuis!in een week tijd kan je idd veel missen, zeker nu ze nog zo klein zijn, de ontwikkeling gaat echt razend snel!
    niet te veel van die lekkere cakjes gegeten toch, anders heb je voor zondag niks meer.

@anke, jammer van dat stoeltje, die nieuwe zal wel snel binnenkomen, maar zoals vandaag hoef je toch niet te fietsen, brr t was echt koud.
    morgen hopelijk beter weer.
    lekker gezwommen?

@daffie, hoe is het nu met J? heb ik nog nooit van gehoord....
    leuk om te doen he, meubels uitzoeken, nog leuker zijn de accessoires.
    het inrichten kan je toch wel zelf, heerlijk lekker met de meubels beetje schuiven enzo.mijn vriend word er wel eens gek van, haha, jaa want hij is degene die dan altijd alle kabels enz. moet verleggen!

de zalf die we van de ha hebben gekregen beginnen nu aan te slaan, hij is niet constant meer met zijn rug overal tegen aan aan het schuren en zijn huidje voelt ook wat zachter al.
    t was wel een lekker rustig dagje vandaag, S is ook a sinds vorig weekend ziekjes, verkouden, maar vandaag is het op zijn stembanden gegaan, hij maakt haast geen geluid.

ook vanmiddag maar eens nieuwe boompjes voor in de voortuin gekocht en wat van dat perkgoed spul, beetje de boel opfleuren!

oja en vanmorgen voor mijn proef kapsel en make-up geweest.
    erg leuk, bij een ex-collega die een eigen kapsalon heeft. zij vond het erg leuk om mij te doen, ze zei, eindelijk een bruid, die niet alles naturel wil en simpel, hahaha!
    nee daar ben ik dan toch misschien nog teveel 'kapster' voor...

gaan jullie ook nog wat doen met Koninginnedag?

13. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo, is dat even dom van mij, ik heb blijkbaar op verzenden gedrukt, terwijl ik nog bezig was met het berichtje :) *blond* En gewoon niets door hebben, totdat ik al jullie berichtjes zag, hahaha!

Anyway, ik ga vanavond de boel wel even rechtbreien :D.

Meid: ik las dat het zalfje lijkt te werken. Goed om te horen!

Koninginnedag: Als het weer goed is en blijft dan gaan wij varen! (eindelijk!) :D

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi!

Anke, oei iets te vroeg in de stad dus, maar wel lekker geslaagd! Houdt ze de pet een beetje op?
    Wow, als zelfs de secretaresse klaagt over te volle agenda... dan heb je het idd druk!
    Balen dat je vent er niet is, is ie er morgen wel?

Daf, handig hoor als ze je helpen met de indeling! Je zal zelf misschien ook wel enig idee hebben, dan komen jullie er vast wel uit!
    Wat ik eens van iemand hoorde (was dat trouwens niet iemand van hier??), wat handig kan zijn is om snoeren van tv enzo op verschillende plekken te hebben liggen, zodat je bij het verplaatsen van je meubels, niet alle snoeren hoeft te verleggen!
    Wow, pseudokroep, lijkt me ook enorm schrikken joh! Gelukkig viel het mee maar ik kan me je schrik goed voorstellen!

Meid, fijn dat de zalf aan lijkt te slaan! Achh zielig zeg, geen stem! :(
    Leuk, de tuin zomerklaar maken! (naja, leuk, het is leuk als het klaar is, haha)
    Ben heel benieuwd hoe je eruit ziet hoor straks op je bruiloft!

Koninginnedag: hub moet werken helaas. Ik denk dat ik even langs de vrijmarkt ga hier, eens kijken of ik nog wat leuke meuk voor S kan scoren, blokkenkar en dat soort zooi. Dan breng ik S in zijn oranje voetbalpakkie (dat we vorig jaar op koninginnedag van zn opa kregen :D) bij opa, die vindt dat wel gezellig :)
    Verder nog weinig plannen, denk dat we maar gewoon een beetje in de buurt blijven.
    Ik ben zelf niet helemaal 100% fit, sinds gisternacht een beetje buikgrieperig. Voel me verder wel ok-ish, maar zo nu en dan gaan mn darmen enorm tekeer met de nodige krampen erbij. Da's niet zo'n pretje! Maar gaat ook vast wel weer over.

Mijn telefoon weet niet wat 'm overkomt, zo weinig heeft ie te doen! Juul heeft namelijk écht geen internet daar :D :p

Fijne dag morgen meiden!

15. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo, hier was ik weer. :) Iedereen een fijne koninginnedag gehad? Wij hebben de hele dag op het water vertoeft, en ook nog een kleurtje opgelopen!

Ien: taartjes zag ik FB voorbij kom, heel mooi gedaan! Ben je al met S wezen fietsen?
    Nog wat leuks gescoord op de vrijmarkt?

Daffie: Hoe kan je nou 2 rechterschoenen kopen? Pseudokroep, erg naar, en ik spreek uit eigen ervaring (heb het zelf gehad en kan het me nog erg goed herrinneren). Ik kan me voorstellen dat je als ouder ook best schrikt.
    Leuk dat jullie mooie meubels hebben gevonden. Wat voor soort inrichting is jou/jullie stijl?

Meid: Proefkapsel, gaaf! Helemaal naar je zin geworden?

Hier: D kruipt nu zo'n beetje de hele woonkamer door. Zo grappig om te zien hoe alle bewegingen steeds soepeler en makkelijker gaan.:)

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nova, leuk he dat kruipen! Al is de rust wel gelijk voorbij he ;) De tijd van overal ogen moeten hebben is nu aangebroken :p

Met koninginnedag moest hub werken, ik ben naar de rommelmarkt geweest hier, een hele hoop leuk speelgoed voor S gescoord! Waaronder Dora duplo, haha. Kan mij het schelen dat er roze blokjes tussen zitten!

Verder niet veel boeiends gedaan.

Vanmorgen naar mn oom en tante geweest, hun oudste dochter (mijn leeftijd) woont in Canada en heeft in november een dochtertje gekregen (misschien wel verteld, ze had een open ruggetje). Zij zijn met z'n tweetjes als verrassing overgekomen! Dus we moesten wel even een ontmoeting tussen de 2 kleintjes regelen natuurlijk! Was zo leuk!

Verder straks even beetje rommelen in huis, en even op internet op zoek naar een opbergkist ofzo voor S z'n speelgoed beneden. Tips zijn welkom ;)

Oja Nova, ja ik heb al met S gefietst hoor, ik ga zo nu en dan een klein stukkie met hem toeren. Maar hij zit nu zo stevig dat ik het wel helemaal aandurf, nu nog even mooi weer en dan crossen we het hele land door :D
    En jij? Hoe bevalt je nieuwe fiets?

Hoe gaat het met de rest van de meiden? Je kunt wel merken dat er één op vakantie is zeg :p :D

17. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Met dat kruipen is het inderdaad gedaan met de rust! :D Maar zo gaaf om te zien hoe zo'n kleintje de wereld verkent!

Wat leuk dat je nicht is overgekomen uit Canada. Hoe reageerde S op de dochter van je nichtje?
    Ik ben toevallig net terug van mijn eerste echte fietsritje met D. Even wat boodschapjes bij de supermarkt gedaan, in feite is het alleen de brug over, maar D leek het erg leuk te vinden. Toen we thuis waren was ie bekaf, en lag binnen no time te pitten. :)

18. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hallo allemaal! Zwaai naar iedereen, sorry te moe om nog uitgebreid te reageren.

Leuke he, dat fietsen! Maandag ook voor het eerst gedaan, B vond het wel interessant.

Nova, D lekker aan he kruipen. Voor je het weet zit ie overal onder en tussen, kan je kiekeboe spelen onder de tafel.

Annelies, gefeli met je nieuwe beebs! Jezal het wel druk hebben met je 3 zeslingen :D

Ja rustig hier, hihihi. Helaas zelf ook niet zoveel tijd. Deadlines van werk zijn weer gehaald gelukkig, nu de opgelopen achterstand van de rest nog inhalen. Maar morgen niet te veel, vooral mamadag houden. Heb nog wat crea plannen voor een boxzak en een jurkje. B wordt volgende week zondag gedoopt (jaja, het wordt tijd) en ik ben bezig met een niet zo traditionele doopjurk, nouja, gewoon een leuk maar wel hoofdzakelijk wit jurkje. Kijken of het lukt.

Nu nog ff lui op de bank, ff niks doen. Tot later!!!

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Mogge!

Anke, leuk zeg, dat je zelf de doopjurk gaat maken! Wel een fotootje plaatsen als hij klaar is he! :) (met kind erin natuurlijk :D)
    Gelukkig heb je alle deadlines gehaald, nu lekker genieten van een dagje met je meiske!
    Ff nieuwsgierig, heb je een patroon ofzo voor die boxzak? Ik ben namelijk dringend toe aan opbergruimte voor het speelgoed van S! Waarschijnlijk gaan we zelf een soort opbergbankje in elkaar knutselen, maar een zak aan de box is ook altijd handig voor de kleine dingetjes.

Hier voor vandaag weinig plannen, hooguit een paar boodschapjes en een kop koffie bij mn moeder ofzo, maar daar houdt het ook wel op. Lekker saai dus, maar het is ook helemaal geen lekker weer om erop uit te gaan. Dan maar iets gaan soppen ofzo ;)

Later!

20. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Helleu!

Ientje alles weer schoon? Die doopjurk wordt nog wel een uitdaging, heb voor de zekerheid vast op internet gekeken naar een backup jurk, hihi. Die boxzak heb ik zelf bedacht maar wel een patroontje van gemaakt. Ga em eerst maar es maken en als je het wat vindt kan ik je het patroon wel opsturen. Wordt vervolgd!

Wat betreft onze plannen voor een spruitenmeeting, zijn jullie nog enthousiast? Ik wel in ieder geval, maar dan lijkt het me wel handig om een datum te prikken.

Zo nu ff lekker foute tv kijken. Er is ook een film, the boy in the striped pyjamas, ik heb het boek gelezen. Bizar verhaal.... Misschien ga ik toch maar weer kijken....

Deel Deze Pagina