De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hee moeders, kennen jullie me nog??? ;)
    Gaat het goed met al die knappe jongens en meisjes?
    Hier gaat het wat beter, Little D is was tevredener, al slaapt hij nog steeds niet zo veel als ik zou willen. Ik mag blij zijn met 1-2 uurtjes overdag.. dus weinig tijd voor mezelf..

Denk vaak aan jullie en ben blij met FB! Voel ik me toch wat vebronden met jullie...

Knufs

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik scande net even door wat verhalen en zag dat jullie een babymeeting willen gaan houden. Lijkt me erg leuk om ook aan te sluiten. Eerste weekend van augustus kan ik niet. Waar willen jullie het houden?

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zo, ik ben bij. Nee, daar heb ik geen 3 uur over gedaan maar hub had de laptop ingepikt om al die evy's op mijn foon te zetten dus vandaar. Anyway..... Daar gaat de rust, I am back! Morgen eens even reageren op alles en iedereen, nu lig ik al in bed namelijk.

Alleen die laatste vraag dan even, suc: dierentuin Amersfoort, ien heeft berekend dat dat een max. van 120 km rijden is en laat dat nou voor mij - en dus voor jou en Daf waarschijnlijk ook - zoveel zijn. Maar goed, Ien is ook al een jaartje ouder dus wel verdiend, die iets kortere afstand naar de Zoo :p

Zo, nu ga ik echt een poging tot slapen doen,

tot morguh!!!!! ;)

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zo, nu dan echt even spruiten tijd. Hoe is het hier? Aangezien ik een stuk of 4 keer commentaar voorbij zag komen in de trent van: 'goh wat is het rustig hier, is er soms iemand op vakantie?' zal ik jullie nu even goed inpeperen dat ik er weer ben :D

Na een heerlijke vakantie, bruin gebakken aan de Adriatische zee, nah ja....... wel 2x geweest, lekker uitgewaaid, genoten van het zonnetje, alle mannen in hun zwembroek of in hun nakie, ik in mn kleren, het strand voor onszelf.

Pisa, Lucca, Florence en nog wat kleine stadjes bekeken en bewonderd. Wandelingen in de (voor de Nederlander) bergen, (voor de Bulgaar) heuvels en ook gewoon heerlijk geluierd, gelezen, gespeeld in en om het huis.

En hier? Daf op meubeltocht, al iets gekocht of besteld?

@Meid, oh wat komt het dichtbij, eind mei toch? 30 of 31 of?? proefkapsel, make-up... yeahh, cool! Alles verder geregeld en klaar voor the big day?

@Ien, ah buikgrieperig geweest? Afkickverschijnselen joh! Is het al zo erg? :D

@Nova, heerlijk he, zo'n rondkruipend bolletje mens in je huiskamer? :)

@Anke, wordt B nu morgen gedoopt of loop ik een week achter? Is het gelukt met het jurkje? Ben wel benieuwd naar het resultaat eigenlijk! Knap dat je dat zelf doet, ik doe je niet na!

@spruiten meeting: maar natuurlijk! Ik heb nog geen rooster voor augustus. Ben ik nu de enige die hier ook in de weekenden werkt? Bd, jij ook toch? Maar dan nog is het weekend ook voor mij het handigst, dan is hub thuis en ontfermt zich over die andere 2 mannen. Hoe sneller we een datum prikken hoe beter, dan kan ik aan de roosteraar aangeven mij die bepaalde dag niet in te roosteren. Dus roept u maar! Zal ik anders even een afspraak-site erbij plukken? Misschien overzichtelijker? Dan zou het via email gaan en heb ik jullie mailadressen nodig. Wat jullie handig vinden? Kan ook gewoon via dit spruiten topic. Ik heb iig nog niks staan in augustus.

@Meid, volgens mij gaan die twee mannen van ons qua grove motoriek in hetzelfde tempo. Hier loopt Y achter de blokkenwagen. Soms gaat deze nog iets te snel voor hem, maar het ziet er iig erg komisch uit, hij wordt er helemaal blij van.

@Ien, zelf eten? Volgens mij is het al doende leert men hoor. Ik geef hem vanaf het begin af aan gewoon stukjes die ik voor hem op tafel leg. Als je het verschil bekijkt met 2 maanden geleden en nu... Het kan hem niet snel genoeg gaan, zo rap verdwijnen ze in zijn mond ;) Komt goed dus!

@Bd, hoe gaat het met alle klus werkzaamheden in jullie nieuwe huis? Wordt het al mooi?

@Suc, alles oke daar? Hangt die mega dikke grijze wolk ook boven jullie huis of komt ie zo nog jou kant op? Net een flinke wandeling gemaakt, lekker weer, hopelijk vliegt die bui over want moet zo mijn band plakken en om 15u op mijn werk zijn.

Dus..... ik hou het even hierbij, later meer! :)

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    :) daar gaat ie

Bijgevoegde bestanden:

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wooooooow, Juul!!! Hij loopt!!!!!!!!!!!!!!!! :$:D
    Wat verschrikkelijk gaaf!! En knap!

Zover zijn we hier nog niet hoor, haha.
    Maar heb ook niet van die snelle kindjes, lol.

Jullie vakantie klinkt geweldig hoor! Kom ik aan. Zit volgende week in Varsseveld op de camping. In een tent. Brrrrrrrrrrrr... zie er wel tegen op als het zo kous is!

Hier heeft het wel gedreigd die wolken, maar niks gevallen gelukkig.

Amersfoort dus, lijkt me prima! (Rhenen is ook heel leuk heb ik gehoord) Zo`n datumprikker via de mail is wel handig. Kan je ook nog info toevoegen...

7. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Haaaiiiii:p

me's back and still very busy.

Ik heb niet alles doorgelezen, maar ga nu weer braaf proberen mee te lezen/te posten. Hier is het mega-druk. Heb twee nesten kittens liggen met wel 10 kittens in totaal (pfff niet normaal hoeveel). Daarnaast gaat T. door/langs de box (staand) en is ze enorm ongedurig de laatste tijd. Ook op mijn werk is het heel erg druk, mijn zussie gaat trouwen, probs in familie en jaaahh eindelijk mijn sollicitatiegesprek aankomende woensdag (duimen jullie?) Owww mijn opleiding gaat erg goed, had een 9,2 voor mijn tentamen (nerd :cool:)

@ julia, jeetje wat knap van hem zeg. Het zal nu echt nog wel drukker gaan worden dan het al was. Ik werk trouwens ook in het weekend ;)

@ bd, succes met klussen. Ik zie prachtige blubberfoto's voorbij komen op FB. Hopelijk is het snel klaar en kunnen jullie genieten van jullie mooie huisje.
    Geen advies mbt het slapen voor M. Het is hier de laatste tijd ook best warrig. Ze is te moe om eruit te blijven, maar als ik dr op bed doe dan is het janken geblazen.

Meeting, leuk :) count me in (als ik kan qua datum). Ik rij overal wel heen met mijn autotje, maar hou rekening met een ehm pittige dame :D

Ik ga nu lekker naar bedje toe ;)

8. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hallo dames! Ook ik heb aan spruitjes-verwaarlozing gedaan, dus even bijkletsen. Zit achter de PC met een biertje erbij, manlief achter zijn PC met een biertje met tankjes te schieten (een of ander spelletje) dus we vermaken ons opperbest, hihi.

Spruitenmeeting: ik kan eigenlijk alle weekenden wel, voorlopig. Rhenen of Amersfoort, dat maakt voor mij niet zoveel uit en ik vind een stukkie rijden sowieso geen probleem.

Daf, druk met huis zeker? Als het goed is hebben jullie de sleutel, ben benieuwd naar de foto's! Wanneer gaan jullie verhuizen?

Meid, hahaha dat van die waterballon had ik even gemist... hier ook zo'n "stofzuiger", ze zijn hier met de balkons bezig dus we lopen wel eens wat troep naar binnen, niet zo handig. Wij zijn ook heel blij met onze kruimeldief :cool:
    Vrijgezellenfeest was leuk dus, heerlijk relaxed! Het komt nu wel heel snel dichterbij he, nog geen 2 weken meer? 24e was het toch? Alles al geregeld? Wij denken nog met plezier terug aan die voorbereidingstijd, dat is toch ook een deel van de lol.

Bd, druk met jullie nieuwe huis, leuk. Moeten jullie nog veel doen, of vooral regelen? Kost stiekem ook een hoop tijd he. Slaapjes, tsja, hier ook niet zo'n enorme slaper. Inmiddels slaapt B. maar 1 slaapje per dag maar dan wel weer eentje van een uur of 2 ipv 2x 3 kwartier. Ik hou me niet aan een schema, als ze in haar ogen gaat wrijven gaat ze d'r bed in. Daar is nu ook niet echt een pijl op te trekken, ergens tussen half 10 en 2 zeg maar. Heb niet echt tips voor je, misschien kan je eens proberen M 's ochtends wat langer wakker te houden? Vroeg wakker, als dat hier gebeurt leg ik B op mijn buik in bed, meestal valt ze dan nog wel in slaap en doe ik ook nog een tukje. Niet ideaal maar beter dan opstaan.
    Ah aan de Sonja lees ik, werkt dat een beetje? Mijn spa is er ooit kilo's mee afgevallen, het lijkt me zo moeilijk vol te houden (ik ben niet zo volgzaam dus ook niet van de voorschriften wat je wel en niet mag eten enzo).

Ientje, grappig dat S het goed doet op avondpap, dat werkte hier juist averechts. Zo zie je maar, elk kind z'n eigen gebruiksaanwijzing. Overigens hier ook wel kort na het avondeten nog een fles, dat gaat op zich prima (maar dat is alleen melk).
    Goed bezig zeg, met Evy!
    Hee en ik lees dat je jarig bent geweest, van harte met je 30e! Leuke verjaardag gehad?

Nova, op de Haagse markt? Wel even gezwaaid toch? Vind het altijd wel grappig om daar te zijn, je waant je eigenlijk meer in een mediterraan land dan vlakbij de Noordzee. Bordje eten voor B's neus, had manlief geprobeerd. Stukje brood in haar mond, twee handen met stukjes brood, het was wat teveel voor d'r. Dus die tactiek van jou, die hanteren wij ook :)

Sucre, tuurlijk kennen we je nog! Ik zag ook wat leuke foto's voorbij komen op fb van een knappe vent met hond, in de relax-stand, hihihi. Fijn dat het beter gaat met D.
    Komende week op de camping, ik duim voor mooi weer. Hoewel de nachten dan weer niet echt koud zijn geweest afgelopen dagen, dat is ook wel prettig. Veel plezier!

Ha Juul, lekker vakantie gevierd? Zo te lezen wel, lekker zeg. Als een datumprikker handiger is, prima, dan pb ik mn email adres wel even. Megadikke grijze wolk? Hier scheen de zon vandaag.... :cool:
    Knappe vent zeg, achter het karretje! Met kruipen was tie ook al heel snel, je hebt gewoon een speedy! Maar hij heeft natuurlijk ook een goed voorbeeld aan zijn grote broers.

Annelies, wow, 10 baby's :D:D. Ik zag al wat foto's voorbij komen op fb, schattig zeg. Die T van jou is ook al zo'n snelle.
    Ik duim voor je, woensdag, veel succes! Mooi dat het er toch van gaat komen.

Hier, morgen is inderdaad de dag dat B gedoopt wordt. Heb geen traditionele doopjurk, er lag er een bij mijn ouders maar die is te klein en toch ook wel een beetje vergaan na 37 jaar (ja zolang geleden ben ik gedoopt :cool:). Dus heb zelf een jurkje gemaakt, ietsje langer en dat moet maar doorgaan als doopjurk. Er staat een foto van in mijn album zelf gemaakt (zonder kind erin, die sliep al), morgen een foto met kind uiteraard :).
    Verder druk met huis en alles regelen, komende week weer naar de keukenboer, en es gaan nadenken over vloeren, wandafwerkingen, elektra, etc etc etc. Genoeg te doen dus. Manlief is ook nog eens heel ver met een nieuwe baan, maandag en dinsdag nog gesprekken en dan is alles in principe rond als het allemaal goed gaat.
    Dus een hoop veranderingen binnenkort!
    Met B gaat het helemaal goed, die is lekker vrolijk, stapt langs de tafel en de box, trekt alles op de grond om er mee te spelen en kletst de oren van je hoofd. Heel gezellig dus!

Zo ik ben weer soort van bij, zo lekker naar bed. Ik zag al wat kadootjes liggen dus ik laat me verrassen morgen. Fijne moederdag allemaal en tot later!

9. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @ientje, nog van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag, ik las het op fb al!
    ik heb mijn feestje ook gister gevierd, ik word 18mei 30, maar dat weekend zo druk en paar dagen later trouwen dus maar besloten feestje gister te geven.
    ikke heb dus gevierd dat ik nog 29 ben, hihi!!!!!!!!!!!!

zijn jullie trouwens ook allemaal verwent met moederdag?
    de start ging vandaag [ofnouja vannacht eigenlijk] niet zo goed, de oudste kwam naar onze kamer en stond in eens te spugen...zielig....of het nu de drukte van gister was, of griep weet ik nog niet helemaal. vanmorgen werd hij wakker en wou al alleen de broodjes in de oven doen. [mag ie natuurlijk nog niet alleen] en toen na het ontbijt een mooi zelf geverfd bloempotje gekregen met potgrond en zaadjes. en van de jongste een uit hout gezaagd puzzelstuk, die hij zelf geverfd heeft met daar een foto er in dat ie dus met verf aan het kliederen is. zo leuk!

en nu liggen beide jongens in bed.hopelijk knapt de oudste er flink van op.

@sucre, hoe gaat ie? jammer dat ie zo weinig slaapt, maar ja ze zijn ook al bijna 1jr...S slaapt ook maar overdag in totaal iets van 2 a3 uurtjes. toen de oudste 1 was sliep ie alleen nog maar van 1 tot 3. en rond zijn 2e verjaardag helemaal niet meer...poe dat vond ik zo wennen in het begin.
    veel plezier volgende week op de camping, ik hoop voor je op mooi weer!

@julia, zoooo zeg dat klinkt super relaxt , heeerlijk!
    yep ik ben klaar voor de big day hoor, heb er erg veel zin in. wij trouwen 24 mei, dat is al over 1,5 week.
    vanmorgen nog even met mijn vader samen in het park geweest, snoeischaar onder in de kinderwagen en gezocht naar de juiste takken, wil namelijk een wensboom, ipv gastenboek, en heb daar mooie takken voor nodig, nu maandag naar de action, spuitverf halen en dan de takken mooi wit spuiten, in een vaas en klaar!
    wat een leuke foto! ik heb toevallig van de week zo'n loopwagen naar beneden gehaald, steen erin en hij loopt erachter!

@anneliesje, tuurlijk ga ik voor je duimen! wat voor een baan is het?
    he studiebol, top die 9,2! gaat het goed met al die kittens? ik zie regelmatig foto' s op fb voorbijkomen, skattig heur!

@anke, vandaag de doop van jullie dochter, leuk.
    hartstikke leuk dat doopjurkje nieuwe stijl! haha misschien kan je een collectie uitbrengen, zou vast lopen!

bij jullie ook zulk lekker weer? de zon schijnt hier volop!

10. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Ien, goed bezig met hardlopen jij! Nu, proberen dit lekker vol te houden. Dan zul je zien dat het steeds makkelijker gaat en je steeds langer kunt. Hoe was je verjaardagsfeestje?

@Bd, vervelend dat M niet zo goed meer wil slapen. Ik heb nog even zitten denken over tips, maar kan neit echt iets bedenken. Misschien is hij gewoon al toe aan minder slaap? Bijvoorbeeld 1 slaapje per dag?

@Julia, weer terug van vakantie dus:). Klink alsof je een heerlijke vakantie hebt gehad. Wo, wat een knapperd dat ie al achter de wagen loopt!

@Sucre, leuk dat je weer een keer langs komt. Veel plezier op vakantie volgende week. Hopelijk wordt het lekker weer.

@Annelies, ja ik had de kittens voorbij zien komen op fb, zo cute!! Wij hebben ook 2 katten thuis, ben gek op die beesten:). Zo, das een hoog cijfer op je examen! Succes met je sollicitatie.

@Anke, vandaag de doop gehad, leuk! Jullie ook druk met het huis dus? Wanneer krijgen jullie de sleutel? Wat fijn dat je man bijna een nieuwe baan heeft!

@Meid, wat een leuke moederdagcadeautjes heb je gehad. Hoe is het nu met de oudste? Hopelijk is hij weer een beetje opgeknapt.

Hier alles prima. Vandaag lekker verwend door mijn man. Een mooi knutselwerkje gehad van J (op kdv een tegeltje met verfhandjes gemaakt). Van mijn man een luiertas (de oude is stuk) en nog een mooie ook:).
    Verder druk met het huis. Morgen krijgen we de sleutel. Komende week zijn we dus druk aan het klussen:).

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Anneliesje, wouw, wat een hoop kittens heb je weer. Ze zijn wederom prachtig hoor!! Hoe vindt je kleine meid al die bolletjes wol?
    En zij ook al druk met staan, wat een knapperd!
    Fijn dat de studie je zo goed afgaat!
    Wat voor solli ga je doen? Succes alvast, duimen draaien hoor.
    En jouw tante pittig? Past goed bij mijn pittige mannetje. Die miept meteen als hem iets niet zint, of als de oudste wat afpakt, haha. ;)

Anke, bij jou dus ook weinig slaap.
    Misschien moet ik het gewoon anders gaan bekijken. Maar da's lastig, de oudste sliep heeeeeeeeeeeeeel veel en dan neem je dat toch een beetje als norm. Maar goed, ik weet ook, elk kind is anders en idd.. ze zijn al bijna 1. :$

B dus gedoopt, hoe was het?
    En erg druk met het huis, superleuk. Ik wil ook! Wij hebben ons huis 2 weken geleden te koop gezet. Zo spannend!
    Leuk dat manlief een nieuwe baan krijgt.

Meid, wouw, de bruiloft komt nu echt dichtbij. Eindelijk he!!! En wat een superleuk idee, die wensboom. Wil je een foto maken? Ik vind het namelijk wel een goed idee voor mijn zwager en schoonzus die bijna gaan trouwen.

Je bent goed verwend dus op moederdag, leukleuk!!
    Oudste wel weer helemaal fit?

Mijn oudste sliep tot anderhalf 2 slaapjes per dag en is nu bijna 3 en slaapt wel 3uur per dag meer dan de jongste.. HIhi.. vreemd he..

Daffie, goed verwend, leuk man!
    En druk met klussen, veel succes en plezier. :D

Wat een lekker weer he!
    Nadat ik met de auto bij de garage ben geweest, heerlijk met de jongens in de tuin gespeeld. Alleen wil D echt alles eten wat hij ziet, zand, modder, gras, blaadjes. Grrrr... irri!

Nu even wasje ophangen en wat spulletjes klaarzetten voor de vakantie.

12. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden!

Hoe is het hier?

Sucre: Slaapt D altijd zo weinig overdag, of is het sporadisch? Mijn D heeft sommige dagen weinig zin in slaapjes en dan blijft het ook hooguit bij 1-2 uurtjes overdag, maar dit is sporadisch en niet altijd. Ben gewoon benieuwd. :)

Julia: Welkom terug! Zo te lezen hebben jullie je prima vermaakt!
    Zeker geweldig, zo'n rondkruipend bolletje mens. Helaas heeft meneer het wel al voor elkaar gekregen om en vaas te slopen, en om de keuken half onder water te zetten, maar dat terzijde. Hoort allemaal bij het ontdekken van een steeds groter wordende wereld, denk ik dan.;)
    Wat een moie foto van jouw kleine mannetje achter de loopwagen!

Annelies: Ik heb prachtige foto's van kittens op FB voorbij zien komen. Wat lijkt me dat gaaf, een huis met kittens! Mooi cijfer vor je tentamen zeg! sollicitatiegesprek, ik zal duimen voor je!
    Pittige dame, jij of je kleine meid? Of allebei? Hahaha!

Anke: Uiteraard heb ik even naar je gezwaaid! Ik ga graag zo nu en dan met een vriendin naar de Haagse markt, veel meer keuze uit groente en fruit, dan hier op de markt/in de supermarkt. En veel goedkoper (ja ja!).
    B is ondertussen gedoopt, ik ga straks eens in je foto album kijken voor de doopjurk. Jouw meisje is ook een echte kletskop dus, gezellig!

Spruitenmeeting: Ik ben nog steeds helemaal voor, maar er is een kans dat wij in aug. op vakantie gaan. Helaas weet ik nog niets zeker, we kijken het weer een beetje aan en als het eruit ziet dat er een mooie periode komt, vertrekken we. Vriend kan/mag elk moment op vakantie, en ik ben momenteel ook nog niet erg gebonden.
    Dus...ehm....maar hopen op minder weer dan? :D

Hier: Kleine man vind het super om alles in huis te ontdekken, en volgt me regelmatig al tijgerend het hele huis door :D. Hij beweegt zich steeds soepeler, en hij probeert zich vaak ook op te trekken. Ik blijf het zo mooi vinden hoe zo'n kleintje groeit en zich ontwikkeld!
    Verder hebben we goed nieuws gekregen, vriend was nog steeds in een juridische strijd verwikkeld met een ex werkgever mbt betaling van loon (ex-werkgever weigerde 2 maanden loon te betalen), maar ook dat wordt nu opgelost!

Al een poosje waren we aan het rondkijken voor een kat. We missen het toch, een huisdier wat 's avonds lekker tegen je aan ligt te spinnen. We zoeken een Maine Coon ( Maine Coon .nl - Informatie over het kattenras Maine Coon ), want ik ben helemaal verliefd geworden op dat ras! Het allerliefste zouden we een herplaatser willen, maar op een of andere manier lijkt dat bijna onmogelijk. Hoe dan ook hopen we snel weer een kat in huis te hebben :)

13. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hallo allemaal!

Bd, nog ruzie met Evy gemaakt? :p
    En hoe gaat het nu met M en slapen?
    En jullie huis, gaat het al ergens op lijken? :)

Hi Sucre :) Bijzonder dat je oudste overdag meer slaapt dan je jongste, dat verwacht je niet, hihi! Maar helaas doe je er weinig aan he... Slaapt ie 's nachts wel goed?
    Oehw, kamperen, lekker! Tenminste... als het lekker weer is ;) Hoop voor jullie dat het gauw lekkerder wordt, al heb ik het zonnetje al wel even gespot hier.

Juul, zal ik happen? Ik wil heus langer reizen hoor, maar dat zal sowieso betekenen dat een ander nóg langer moet, dusse... :p

Annelies, je hebt het dus druk met al je poezekinders! Leuk hoor :) Hoe vindt T ze?
    Goed man dat je opleiding zo goed gaat! Een 9,2 :$ Idd, nerd :p

Anke, 1 slaapje dus nog voor B, wordt al een grote meid dus :)
    Verjaardag was leuk hoor, op de anti rimpel cremetjes na dan :p:D Kreeg een douglas bon, keek ik wat voor proefmonstertjes erbij zaten, en ja hoor, mijn 2e anti rimpel creme ;)
    Hoe was de doop van B? Mooie dienst gehad, en daarna nog een feestje thuis? Weet niet in wat voor kerk jullie haar hebben laten dopen en wat daar gebruikelijk is?
    Nog leuke moederdagcadeautjes gehad?

Meid, ach zielig de oudste ziek :( Oh, wat grappig dat puzzelstuk, ik denk dat je kinderen bij mijn achternichtje op het kdv zitten! Ik las op fb van mijn nichtje namelijk ook zo'n zelfde moederdagcadeau :)
    Spannenddddd, nog 8 dagen!!!

Daffie, jij ook lekker verwend dus :) En inmiddels waarschijnlijk hard aan het klussen! :) Succes! Weet je al wanneer jullie over willen?

Ah, we hebben alweer een toekomstig stelletje, T en D(van Sucre) :D

Nova, oei, er is al het eea gesneuveld bij jullie, tja het hoort er helaas een beetje bij he, en je kunt het niet allemaal voor zijn.
    Wow, dat met dat loon van je vriend, dat is toch echt al een tijd geleden? Mocht even duren zeg.. maar gelukkig wordt het nu dan toch echt opgelost! Beter laat dan nooit!
    Mooie katten die Maine Coons! Hopelijk vind je er gauw eentje die op zoek is naar een nieuw lief baasje :)

Spruitenmeeting: ik kan voorlopig de hele maand augustus nog wel, maar het is idd misschien wel een goed idee om een datumprikker in te schakelen!

Hier een beetje ziekig manneke, gisteren enorme luieruitslag, heel zeer en heeel zielig! Vannacht heel goed geslapen maar was heel erg aan het miepen vanmorgen. Die is dus weer vroeg terug naar bed gegaan.
    Vanmiddag hopelijk weer hardlopen :)

Fijne dag allemaal!

14. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    hallo!

ik heb vanaf vandaag heerlijk vakantie, woehoe!!!! maar heb eerst een tijd in de file moeten staan voordat ik thuis was, was pas om 19;00 thuis...pfff helemaal niet gewend joh, hier file's....

@sucre, heel veel plezier op jullie vakantie, ik geloof dat het weer wat beter word! fijn! er zullen tijdens ons trouwen vast wel foto's gemaakt worden van die boom, dus die plaats ik dan wel. maar eigenlijk heel simpel, aantal wilgentakken of mooie takken, die ga ik dan wit spuiten, in een grote glazen vaas met van dat deco materiaal, mooie blanco labels erbij, daar kunnen de mensen dan hun wens ofzo opzetten en in de boom hangen.

@supernova, he wat leuk, weet een kat in huis, mooi ras hoor! alleen ik ben niet zo van de katten [veel te bang dat ze in me dure gordijnen hangen of mijn leren bankstel als krabpaal gebruiken..brr] zijn jullie al wezen varen?

@ientje, jou achternichtje woont toch ook hier?zou zomaar kunnen dat ze opzelfde kdv zitten, ze zitten op schanulleke...komt je dat bekent voor?

hoe gaat het met je zoontje?zo pijnlijk die luieruitslag, tip; maizena of bloem op de billen doen! help echt super goed!
    en nog wezen hardlopen? met evy en julia??????

gaan jullie nog wat leuks doen morgen?

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Helleu!

Om met de laatste vraag te beginnen:

Meid, iets leuks doen morgen? Yup! Werukuhhhhhh!!!! Van 11 tot 17, dus dat valt dan wel weer mee :D Heb ik ook een keer een dagdienstje, komt niet zo vaak voor.

Goeie, jullie dus ook de loopwagen naar beneden gehaald. Zo'n zelfde? Ik vind het zo'n leuk ding namelijk. Een steen erin, ja da's wel een idee. Hier werkt dat volgens mij niet. Had er al een paar boeken inliggen maar dan mijn middelste uiteraard net die boeken allemaal precies op dat moment lezen. Dus eigenlijk loopt hij met een leeg karretje totdat zijn zelfde broer er in gaat staan, dan staat hij stil ;) Hij is pas 1x achterover gekukeld trouwens..... :p (valt mee dus, hihi).

@Annelies, waar heeft T. dat pittige karakter van denk je? Als je er nu al iets wijs over zou kunnen zeggen?

FB foto's echt too sweet idd! Heb er hier al eentje lopen, zeg maar het tegenovergestelde als die jij hebt lopen: een bulgaars straatkatje, maar t blijft leuk.

@Nova, keuken onder water, hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen joh? Op wat voor hoogte zit jullie kraan?????

@Luieruitslag, hier was het ook weer een paar dagen helemaal kapot. Hij schreeuwt het echt uit van de pijn als je dan doekjes gebruikt, dus echt alleen schoonmaken met water en met de billen bloot. Maar ga nu toch eindelijk ook eens maizena aanschaffen. Vandaag was zijn (enige) crechedag en hij kwam met mooi gepoederde billen terug en een zakje vol vieze washandjes. Gelukkig... dat ze dat dan doen en er niet met billendoekjes overheen gaan, ookal zag het er vandaag al een stuk beter uit dan afgelopen maandag.

@Evy? Wie's dat? Nee, ik heb vandaag gespijbeld. Ik ga morgenvroeg. Heb echt een giga drukke slaapdienst achter de rug, onwijs hectisch, lag er iets voor 01u in en stond om kwart voor 7 weer naast mijn bed met het gevoel dat ik nog minstens 1x zoveel moest slapen om normaal te functioneren. Heerlijk rustig dagje met de oudste dus. Me in laten maken met kwartetten, boekje erbij en eind van de middag hij een filmpje en ik nog wat mailtjes weggewerkt.

Sjee, wat een lange tekst weer zeg, ik zal zo stoppen met ouwehoeren.

@Nieuw stelletje? T en D? Ho! Ik mis iets?! FF FB checken. Oh wacht, ik vat hem al, Sucre's berichtje :)

@Nova, oh fijn dat hij uiteindelijk toch zijn geld terugkrijgt. Wat een gelazer zeg. Heb er helaas ook ervaring mee, of nou ja... ik.... mijn man. Was een leuke binnenkomer toen wij 4 jaar geleden besloten om in NL te gaan wonen. Baan gevonden in NL; baan opgezegd in BG, flat onderverhuurd, spullen gepakt en naar NL om er vervolgens achter te komen dat hij ineens niet aangenomen zou zijn?! (contract in handen he?!) Uiteindelijk in het in de rechtbank tot een overstemming gekomen in ons voordeel. Jee, wat een achterbakse werkgever zeg.

@Suc, wanneer gaan jullie precies op vakantie en waar ookal weer naartoe?

He, jullie jullie huis te koop gezet? Kom je naar Nijmegen soms? :D

@Anke, hoe was de doop?

@Daf, de sleutel inmiddels in jullie bezit, hoe voelt dat? Lekker zeker? Doen jullie veel zelf? Is het voornamelijk strippen en opnieuw mooi maken of ook echt verbouw werkzaamheden?

@Meid, is de oudste al opgeknapt? Sip, ziek zijn.

Oh, morgen is het de 17e. Dan is mijn manneke ook 10 maanden. :)
    Vanavond de oudste naar mijn moeder gebracht, die ligt daar nu op een matras op de grond naast haar bed heerlijk te slapen. Dat is natuurlijk veeeeel gezelliger dan in een logeerkamer. Morgen gaan ze samen met de trein naar Delft, naar mijn zus en zijn neefjes en nichtje. Ben erg blij voor hem. Lekker in de trein, alle aandacht van oma. What else can you wish for?! Zaterdag op zondag gaat de middelste bij oma logeren. Ook alleen. Ik ben er wel voor, af en toe 1 op 1. 'Groeien' ze van :)

Doei!

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh Ienke! jou helemaal vergeten! Hoe is het mogelijk! :D I'll make it up to you! :p

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hee meiden, ik meld me af voor een paar dgn.
    De auto is ingepakt (het past alleen niet allemaal, dus ik neem mijn auto ook mee, oeps... schaam me dood hahaha).
    We zijn er dus klaar voor. Heerlijk kamperen bij Varsseveld (in de Achterhoek). Zin in!!!

18. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ien: aaah, zielig he, die luieruitslag. Heeft S nog een beetje bij kunnen slapen?

Meid: die wensboom klinkt erg gaaf!

Julia: Vorige week heeft D een emmerwater omgetrokken in de keuken. Had ik daar laten staan en hij tijgerde erheen en was wel benieuwd wat er in zat.
    Jeetje, dat is ook een bizar verhaal van jouw man! Heeft hij er ook nog gewerkt? Is de arbeidsrelatie niet ontwricht na zo'n recht zaak? (sorry, nieuwsgierig)

Sucre: Veel plezier!

Hier: Vandaag gevaren, was qua tempteratuur helemaal goed! Kleine man heeft zich heerlijk vermaakt en kroop bijna gelijk naar het water toe. Onder het toeziend oog van z'n oma en mij. Met z'n handjes in het water, helemaal schaterlachen!
    Helaas nog niet z'n nieuwe zwemvest in gebruik kunnen nemen, ik ben erachter gekomen dat de webshop mij het verkeerde reddingsvest had toegestuurd, deze maat is te klein voor D's gewicht :$ Nu hopelijk morgen z'n nieuwe reddingsvest.

Dat salaris gedoe van mijn vriend, ja, dat duurt nu al sinds augustus vorig jaar. Drie weken geleden besefte meneer de ex-werkgever dat wij serieus zijn en dat het hele gedoe voor de rechter zou worden uitgepraat. Dus heeft hij toen maar een advocaat genomen en sindsdien schieten we eindelijk op.

Gisteren heeft mijn kleine man ook gestaan, helemaal zelf opgetrokken aan de bank. Zo leuk! Maar tijgeren vind hij ook nog helemaal best :D

Morgen moet vriend nog een dagje werken, eind van de middag gaan we weer het water op en gaan we eens een overnachting doen :)

19. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    hallo!

bedankt meiden op fb voor de felicitaties...........jaaa ik hoor nu ook bij de dertigers club!
    vorig weekend mijn verjaardag al gevierd dus vanavond komen alleen onze ouders nog even langst.

oja en vandaag een auto gekocht, een autootje voor mij, eigenlijk wouden we er nog even mee wachten, maar toen we deze tegen kwamen, konden we die niet laten schieten, een zilver grijze fiat panda [nieuw model!] met maar 5300 kilometer op de teller.

@nova, oh heerlijk wezen varen gister, en vandaag weer en dan lekker slapen op de boot, veel plezier!

@sucre, en lekker op de camping?

20. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Halloooooo dames! Ik realiseerde me net dat ik aleven niks meer gepost had, sorry! Had wel alles gelezen maar had even geen puf omook nog te reageren. Ff inhalen dus.

Meid, jij dus verwend met moederdag en met je verjaardag zowaar een auto gekocht, poeh hee! Ik snap dat het toeval is hoor :) maar toch leuk om te vertellen. En dan over een paar dagen the big day, geniet nog evenvande voorpret. Leuk idee inderdaad van die wensboom. Uiteraard ben ik benieuwd naar de foto's en zeker niet alleen van die van de wensboom ;)

Daf, jouw man zat dus goed met z'n kado, altijd leuk. Succes met klussen, wij mogen ook bijna (nog 2 weken).

Sucre, lijkt me ook lastig, je hebt toch een soort van idee hoe dingen gaan als je nummer 2 krijgt, blijkt het toch weer anders.... Nou begreep ik dat manlief als kind ook heel weinig sliep, merk je nu niks meer van, hihihi. Veel plezier op de camping! Hihi, met 2 auto's, maar ook zonder tent etc heb je al een halve volksverhuizing met 2 kids :) dus zeer begrijpelijk.

Nova, mooi dat jullie toch nog geld gaan zien, na zo'n lange tijd. Uiteindelijk is het toch prettig dat iemand erkent dat je in je recht staat. D tijgert dus door je huis heen en trekt emmers om, jij moet wel een ultraschone vloer hebben nu:D. En lekker genieten van de boot, eerste nachtje daar met D of hadden jullie dat vorig jaar ook al gedaan?

Ien, hoe is het met S, weer wat minder zielig? Het is wel echt een mannetje he, ziekjes en meteen heel zielig ;).
    Enne ouwe koppelaarster, als B over een jaar of 30 nog vrijgezel is schakel ik je in hoor :D

Julia, de schade weer even ingehaald zie ik. Hahah ik zie het al voor me, Y helemaal trots achter de loopwagen en B die denkt, hee wat een leuk boekje, en vervolgens ligt Y op z'n snufferd. Broederliefde... Zelf al heel wat schade van opgelopen :p

Hier, de doop was erg leuk, pastoraal medewerker en diaken waren ontzettend chaotischen te laat maar het was erg leuk. Er was nog eenfamilie met een dopeling, dus uiteindelijk was het best druk met een gezelschap antillianen en een gezelschap blond & blauwe ogen, mooie combinatie. Daarna lekker taart gegeten en geborreld. Om 4 uur was bijna iedereen weg en stortte B in, die had nog niet geslapen. Moet nog steeds een foto posten, maar dan moet ik even mn pc aanzetten. Komt nog wel.
    Vandaag keuken en badkamer gekocht, over 2 weken de sleutel dus wordt druk! Nu bezig met plannen maken, ik wordt er al helemaal blij van.

B vind trouwens een slaapje per dag wel voldoende, als dat in de middag is gaat het nog wel maar vandaag was ze er om half 11 al klaar mee. Aavondeten ging nog wel maar na het toetje begon ze te huilen. Ik haalde haar uit de kinderstoel en madam viel meteen in slaap op mijn schouder. Nu lekker in bed, hopelijk tot morgen een uur of 7.

Morgen is hier braderie en 's avond shebben we kerstdiner met vrienden, hadden we even uitgesteld. Uiteindelijk wordt het een gezellig avondje tapas, zin in . Wij doen de toetjesdus zo eens aan de gang met citroenbavarois, chocolademousse en creme brulee.

Fujne avond en tot later!

Deel Deze Pagina