Morgen kom ik uitgebreid bijlezen en kletsen, nu alleen even een hele grote GEFELICITEEEEEEERD aan Meid! Maak er een top (getrouwd) jaar van!
Anke: Kerstdiner? Hahaha, ik heb even twee keer moeten lezen, want ik dacht dat ik het verkeerd las. Maar wel leuk om alsnog een gezellige avond ervan te maken! Aan de toetjes zal het vast niet liggen Meid: Welkom bij de club! Vorig jaar zijn we ook nachtjes weg geweest met D op de boot. Alleen paste hij toen nog in de wagenbak, nu heeft hij zijn eigen slaapplek aan boord en daar moet hij wel aan wennen. Helaas hebben we gister geen overnachting gedaan aan boord. Tegen de tijd dat vriend thuiskwam, regende het hier en hebben we besloten om geen nat pak te halen en in ons eigen bedje te slapen. Zometeen gaan we alsnog naar de boot, zonnetje schijnt, dat belooft veel goeds!
*aaaaaaai* *aaaaaaaaaaaaai over bolletjes* sorrie lieve mamaatjes dat ik dit immergezellige topic zo verwaarloos... Nou halloo allen Ik heb een enorm stuk tekst teruggelezen, dat dan weer wel! Ik lees luieruitslag: Zo sneu hé! Hier heeft S er weinig last van maar de kongens hebben het heel erg gehad, vooral met de doorkomende tandjes was het tot bloedens toe... Lagen Sudocrem leek als enie te werken. Maar succes ermee hoor Ien!! Supernova: De boot! Wat een zaligheid dat je daar zo nu en dan eens heenkan! Geniet ervan! Meid: nog gefeliciteerd! 30.. arme jij Anke: ik zit ook een beetje te wrikken ne te wegen met die slaapjes.. Vaak 's ochtends een hazenslaapje en 's middags van half 2 tot half 4 maar zit ook te overwegen de ochtend eraf te halen en wat eerder naar bedje te brengen 's middags. lastig allemaal hoor! Creme Brulee: Zeg, zo kan het wel weer hé, kwijlllllll... Sucre: hoe was de Achterhoek?! Juul: Hoe ist met 3 koters? En dan vooral met jou in het hele verhaal? Ik vind het nogal druk af en toe namelijk en ik krijg wel eens het gevoel lang niet aan alles toe te komen... Herkenbaar? Hier verder alles goed, op het rennen en vliegen na dan. Ben blij dat het weer een beetje meewerkt, dat binnenzitten van afgelopen maanden draagt ook niet erg bij aan een goeie sfeer Bij S komt kaar derde tandje door, bovenin. Ze is heel lang tweetandig geweest. Zo'n koddig gezicht! We hebben eergisteren maar een eindje van haar haartjes afgeknipt. Het viel over haar schoudertjes, maar was zo vlassig en piekig dat er echt wat vanaf moest. Ziet er beter uit zo!
Helleu! @Meid, en? Scheur jij nou op 2 wielen de hoek om met die nieuwe wagen? En al aan het aftellen? @Anke, hahahah... ahhhh, jij met je 3 broers. Hier is het zonder zus erbij ook af en toe strijd trouwens. Mijn middelste apie heeft 'lomp'als tweede naam... Ben wel benieuwd naar B's foto in doopjurk! Hoe was het verlate kerstdiner? @Nova, ja idd zeg, nu moet je echt een plekkie voor D. creeen op de boot. Wel leuk lijkt me om over na te denken. Je zal wel een beetje creatief met ruimte moeten omgaan neem ik aan. Het is iig heerlijk vaar weer! @Flien, gaat goed hoor - maar idd druk! Ik ben blij dat ze 's avonds allemaal om uiterlijk 20u erin liggen en ik over het algemeen geen kinderstemmetjes meer hoor Vandaag weer zo'n typische sjeesdag. Peutergym en dan even 'pauze', maar vervolgens kind van school afhalen, met ander kind kennismakingsgesprekje op school, daarna naar het CB met Y (en die andere 2 dus) en van daaruit naar de zwemles. Goed. Het zit er weer op, iedereen goed gekeurd, gemeten en niet verdronken, dus mama happy Oh en de mazzel die ik dan wel heb na zo'n hectische dag als deze, is dat ik geen avondritueel te verzorgen heb. Doet hub in zijn uppie. Werkt jouw wederhelft nog steeds veel 's avonds? Dat avondritueel dagelijks in je eentje zoals jij eerst had is wel een behoorlijke opgave met 3 en de idiote hoeveel energie die die koters ineens hebben na het avondeten...... @Ienke, aan de evy vanaaf? Ik ga dus morgenvroeg he? Sollie! Jij werken, I know. Ik niet! Ihaaaaaaaa!!! Onze bewoners zijn op vakantie en ik ben morgen VRIJ!!!!!!!!!!!! Woensdag ochtend dus ook, eind vd dag gaan we ze op zoeken met een paar collega's. Ze zitten in safari bij de Beekse Bergen. @Annelies, hoe gaat ie daar? Met T en alle poezebeesten? Ik had nog even gepeild bij mijn moeder maar toch op het moment geen interesse in een kat. Geen dure maar ook geen goedkope Ze heeft ook net een nieuwe bank en stoel besteld en die waren niet goedkoop, haha... Ik weet niet of dat meespeelt in de beslissing trouwens, maar zou me er iets bij voor kunnen stellen @Sucre, hoe is het kamperen? D die alles opeet? Hier gelukkig niet, geen zand en gras enzo, maar mijn man vertelde me vanavond dat hij een fijn gekauwde dode vlieg uit zijn mond heeft gevist gisteren. Hoe ranzig is dat?!?!?! Hij herkende het aan de pootjes en vleugels... Yuck! @Bd, hoe is het met jouw mannen? Lekker nachtje gehad? Hehe... Zo. Hier dus alles zijn drukke gangetje. Mijn oto doet raar joh, een heel vaag geluid bij het remmen. Alsof er iets helemaal kapot schuurt. Getsie. Meteen 'ons' automannetje gebeld, ik kan er morgenvroeg meteen heen. Kassa kassa... hopelijk valt het mee. Ik ga bankhangen! Fijne avond allemaal!
Oh ja, uitslag CB: 9,5 kilo en 71,5 cm, hij is bijna stil blijven staan in de lengte. Geen reden om ons zorgen om te maken, wel even in de gaten blijven houden. Klein en dik dus - Ja Ien, ik zeg het maar vast! Oh ja, en zijn giga droge, met bultjes bedekte wangetjes lijkt op eczeem. Cetomacrogol lijkt niet te helpen, iemand een onschuldige smeervariant in gedachte?
Helleu! Nova, lekker op de boot gezeten? Kan me voorstellen dat D ff moet wennen. Hie die je dat met die slaapplek, een campingbedje zet je daar niet zomaar neer of wel? Flien, gezellig dat je er weer bent. Lekker he, dat het weer wat droger en warmer is. Wow, haar afgeknipt.... Jaloers! Hier nog niet genoeg haar voor ook maar een speldje, helaas. Ach, komt vanzelf... Rennen en vliegn, ja dat geloof ik met 3 kids, kan me voorstellen dat je soms blij bent als het hele spul ligt te slapen. Juul, zomaar een dagje vrij, lekker zeg. en aan de Evy. Ik wil ook weer gaan hardlopen maar ben nog niet verder gekomen dan goede bedoelingen. Toch maar eens een vast tijdstip gaan uitzoeken, anders komt het er niet van. Lekker spekkie heb je trouwens, hihihi, maar dat zag ik ook al de foto van laatst. Smeerspul tegen eczeem, hier wel eens met zinkzalf wat gedaan, is ook lekker vet. Hier, gezellig weekend gehad. Kerstdiner was gezellig en lekker, met tapas. Uiteraard zaten we voor de toetjes al vol, maar die konden we uiteraard niet laten staan. Poeh, die zaten de volgende dag nog in mijn buik, hihihi. Ons meisje is een beetje aan het spoken de laatste dagen, bij het naar bed gaan veel huilen en veel dromen waardoor ze weer huilend wakker wordt. Gelukkig slaapt ze dan wel weer snel. Vanavond niet huilen maar ook niet willen slapen, zucht, ze bleef maar rechtop gaan zitten, lachen, spelen. Uiteindelijk na een uur ging spookje slapen. Nou maar hopen dat ze dat blijft doen. Ik ga nog even bankhangen en dan lekker tukken, doei!
Hey meiden, Nog genoten van het lekkere weer? Slaapjes: Zo te lezen ben ik niet de enige die aan het stoeien is hiermee. Vaak komt het hier neer op een lang slaapje aan het begin van de middag en meer niet. Flien: Jouw kleine meid heeft nog steeds een flinke bos haar dus, als ik het goed begrijp, mooi hoor! Julia: Pfff, wat een drukke dagen heb jij er tussen zitten zeg! Fijn dat hub dan het avondritueel overneemt! Uitgekauwde vlieg, hahahaha! Tja, echt alles gaat die mondjes in he! Zou sudocreme helpen tegen eczeem? Ik roep maar wat hoor, hier is sudocreme echt het wondermiddel. Anke: Klinkt als een heerlijk kerstdiner! Een campingbed past echt niet, zelfs het Deryan tentje past niet aan boord, we hebben voor D een eigen 'kooi' gecreeerd. Op de foto zie je het groene matrasje, dat is D's slaapplekje. Er zit nu ook een gordijntje voor, en als hij gaat slapen dan zit er nog iets voor waardoor hij er niet uit kan kruipen. Het was trouwens echt heerlijk genieten afgelopen weekend. D heeft letterlijk uren in het gras zitten spelen, hij vond het helemaal super! Met z'n kleine knuistjes wist hij ook nog een lieveheersbeestje te pakken. Zoveel smelt momentjes! En nu bergen wasgoed weg werken
goedemorgen! zoo ik heb toch een partij slecht geslapen...zullen het toch de zenuwen zijn voor as donderdag?? haha, ik denk het niet.ben ik te nuchter voor! vandaag zijn we wel ontzettend druk nog, vanmorgen eerst met S weer langst de ha, we hadden voor zijn eczeem behandel plan gehad, en moesten hem na 4wk weer laten zien, dus ben benieuwd, hij ziet er duidelijk rustiger uit, maar door al die hormoon zalf is zijn huidje nu wel overal aan het schilferen. ben druk aan het smeren met vasaline lanette, maar wil nog niet echt beter worden. en we gaan vandaag onze trouwauto ophalen, mijn oom is volvo dealer dus het word een mooie volvo c70[cabrio] super toch met het lekkere weer wat ze opgeven! @anke, zo dus over 2wk de sleutel al, schiet ook op! wat voor styl keuken en badkamer hebben jullie uitgezocht? heerlijk avondje tapas dus, leuk! @flientje, leuk dat je af en toe even langst komt wippen hier! wauwie, doe mij ook zo'n kind met lang haar, *jarloers* ik al [ex]kapster, heb het 'geluk' met kale kindjes, a hoewel, jaa ik heb van de week, voor het eerst zijn zijn 'haar' [lees 6spieten] geknipt, hij moet natuurlijk wel knap op de foto do, dus maar even haar wat over zijn oren piekt weggehaald! @julia, jij dus vandaag dagje vrij, lekker met dit mooie weer! niet te hard in het zweet rennen he!hihi! oei problemen met auto, niet leuk en kost altijd bergen met geld, hopelijk valt het mee! onze nieuwe auto rijd prima, maar kan wel merken dat het een klein autootje is, onze renault magane station diesel rijd wel veeeuuul beter. veel luxer en zwaarder ,dat kleine autootje is super voor erbij, maar puur voor erbij, ik zou er niet graag in naar frankrijk rijden ofzo. @nova, geslaagd geweest dus op de boot!
Meid: Bijna trouwen! Mooie trouwauto hebben jullie (heb even gegoogled). En supermooi weer ook, mazzelaars! Gelukkig gaat het beter wbt eczeem van S, wel balen dat die hormoonzalf z'n huidje erg droog maakt. Ik heb geen tipd enzo voor je, behalve inderdaad vaseline. Mocht je nog langswippen hier, dan wens ik je alvast een geweldige dag toe morgen, geniet ervan! Strakjes een lekker stukje fietsen met de kleine man
@sucre ennn hoe is het kamperen gegaan bij Varsseveld? Je hebt er in ieder geval prachtig weer bij gehad. @ supernova, volgens mij heb ik een foto op FB gezien van het emmerwaterverhaal ? Wat heerlijk dat jullie weer aan het varen zijn en dat het met de kleine man ook goed gaat. Is het nieuwe zwemvest inmiddels binnen. Gelukkig dat de ex-werkgever eindelijk beseft dat het menens is. Enig idee hoe lang het nog gaat duren ? Wat knap van D. dat hij zich heeft opgetrokken. @ meid, welkom bij de dertigersclub Wat gaaf dat je een nieuwe auto hebt gekocht. 5300 km op de teller is echt niet veel. @ anke, wat mooi dat de doop leuk was. Vervelend dat de diaken en de pastoraal medewerker te laat waren, maar gelukkig dat het erg leuk was. Ik ben erg benieuwd naar de foto(s). Wat voor een stijl keuken en badkamer hebben jullie gekocht? @ fientje, haaiii, jij mede-verwaarlozer wat grappig dat de haartjes van S. geknipt zijn, hier nog net een paar plukjes haha. Het schiet nog niet op zo bij ons. Heb je toevallig nog een recente foto ? @ julia hahaha, toch geen nieuwe kat voor je moeders Ach een nieuwe bank/stoel zijn natuurlijk ook erg belangrijk Wat was er nu met je oto aan de hand ? Lekker dik manneke heb je Ik heb geen idee wat je kunt gebruiken voor de huid, wellicht toch maar even contact opnemen met huisarts? @ anke, nog een dame met te weinig haar voor een speltje. Leuk dat je kerstdiner in mei zo goed beviel. Vervelend dat B. zo aan het spoken is. @ supernova, nog iemand die aan het stoeien met de slaapjes is. Wat heerlijk dat je zo aan het genieten bent met D. Knap dat hij een lieveheersbeestje te pakken heeft gehad @ succes met de zenuwen voor morgen. Je hebt er echt geweldig mooi weer bij. Mooi dat het met de eczeem van S. beter gaat. Wat zei de huisarts precies? Prachtige trouwauto. Enorm veel plezier morgen, geniet er van. @ hier, tessa haar derde en vierde tandje zijn eindelijk door. Verder is ze nogal aan mij gehecht op het moment. Daarnaast heb ik vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen Me happy
Whahahaha, Juul een dooie vlieg! Gatverr!! Hier werkt de vent nog steeds de avonden, jep! Maar dat is n eenmaal zo en als je je ritme hebt dan wil het best hoor! Ben dus niet de enige die het nogal een kluif vindt, gelukkig maar. Meid: ooooohh bijna trouwen!! Zo leuk!!! Ik wens je een superdag toe, aan het weer kan het bijna niet liggen. Genieten hé! Annelies: Jeuh! Gefeliciteerd!! Waar?! 4e tandje... wat zijn ze dan ineens anders hé.. Anke: "het schijnt" (de consultatie-taart wees me erop), dat met 9, 10 maanden kinderen soms een korte periode spoken. Dan willen ze even checken of je er nog bent... Anyway, ik hoop dat ze gelijk heeft en dan met name in het onderdeeltje korte periode Nova: Wat een knappe D. Optrekken, da's nogal een mijlpaal te noemen. Ik vind jouw boot leuk, en dat slaapplekje voor D ook! CB uitslagen: S'je is 74 cm en 7600 gram... Nogal slank dus! Ik kijk even of ik een fotootje heb, ik maak haar dan wel onherkenbaar hoor!
Druk met verbouwen, maar lees nog mee. Meid; wil je heel veel plezier wensen morgen (morgen toch?) Een super mooie dag gewenst, geniet er van!!!
Helleu! Over spruiten-verwaarlozing gesproken.. *guilty* Allereerst: Meid, ik wens jullie een heeeeeeeeeeeele geweldige dag morgen! Het weer zit in elk geval mee, dus het dakkie van de mooie auto kan open! Geniet van elke minuut, want het vliegt voorbij! Zo, en nu even een heuleboel berichten terugkijken en reageren! Oja Meid, dit vind je nu helemaal niet interessant, je hebt wel wat anders aan je hoofd Maar mn kleine achternichtje zit idd bij jouw kids op het kdv, grappig! Hihi, slecht geslapen, ook al ben je nuchter, kan je heus nog wel een beetje gezonde spanning hebben Kan me er wel wat bij voorstellen! Blokkenkar, mijn lieve schoonmoedertje heeft er één voor S gescoord op een rommelmarkt! Nu even een steen regelen, we peuteren er wel één uit de tuin ofzo Poeh Juul, bizar verhaal zeg van jouw hub en werk toen jullie naar NL kwamen! Gelukkig is 't opgelost! Is die werkgever nu nog steeds zijn werkgever? Just curious Sucre, lekker weer gehad! Genoten? Al terug? Nova, heerlijk man, op het water. De kleine man geniet er ook van dus, super! Anke, merry christmas! Oei, klinkt veeels te lekker al die toetjes! Voor mij even geen toetjes nu hoor, ben net goed op weg om eindelijk die kilo's kwijt te raken. 't Gaat niet snel maar het gaat tenminste Hoe gaat het nu met B en slapen? Flien, haai! Mooi te lezen dat alles goed gaat, druk dus, maar dat is niet vreemd met 3 koters Ohh dat haar van S, ik ben ook wel heul benieuwd! Hier nog zo'n 6sprieteneneenhalvekruin geval, maar ach, scheelt weer gedoe met gel enzo he Leuk he, 2tandig, S nu nog steeds! Ik dacht dat er tanden doorkwamen toen hij die uitslag had, maar tot nu toe nog niks ontdekt. Juul, is je auto al gemaakt trouwens? Duur grappie geworden, maar dan kan ie er (hopelijk) weer even tegenaan! Eczeemwangetjes, euhm, nee geen tips helaas. Beetje bepan proberen? Ieghh een vlieg, jakkie! Misschien een hint, dat ie niet genoeg vlees op z'n bord krijgt 's avonds Nova, mooi plekkie heb je gecreëerd hoor om te slapen voor D! Annelies, gefeli!!! Super man, dat je bent aangenomen! Ah, ik zie dat er een foto van onze langstharige is, wauwie zeg, wat een lengte! Ze kijkt wel een beetje treurig hoor Zo, phieuw, ik ben weer bij. Vanavond Ein-De-Lijk vakantie geboekt! We gaan kamperen in Frankrijk, jeej! In een kant en klare tent, en we gaan 9 juni al weg! En dus lekkere korting kunnen pakken, ghehe S is ook alweer een paar nachten aan het spoken geweest, maar ik lees net dat dat zo hoort, hoop het! Pff, wallen tot op mn knieën intussen. Morgen effe gauw nog nieuw paspoort aanvragen, pokkezooi, ben het al maanden van plan en nou moet het op het laatste moment nog! Hij verloopt 30 mei dus ik MOET echt een nieuwe nu. Ik duik gauw mn nest weer in, voordat ik weer wakker gemaakt word Trusten all!
hai meiden even kort berichtje van mij! bedankt alvast voor de wensen voor een mooie dag! het zal vast helemaal goed komen, ik heb er ontzettend veel zin in, en het word heerlijk weer...kan niet beter toch! ik duik nu snel mijn bedje in, kijken of ik vannacht wel lekker kan slapen, want morgen zal het ook vast wel een vermoeiende dag worden! spreek jullie snel en hoop dan wat foto's te kunnen laten zien!
Annelies: Gefeliciteerd met je nieuwe functie! Wat voor soort functie is het? Iets heel anders dan wat je nu doet? Flien: Die haartjes, wat gaaf, echt een koppie vol dus! BD: Succes met verbouwen! Ien: Vakantie geboekt, lekker hoor! En al snel ook! Hoe gaat het hardlopen? Zwemvest is gisteren eindelijk binnen gekomen, dus aankomend weekend kunnen we voor het eerst het zwemvest gaan gebruiken. Ben benieuwd hoe D het vind, hij valt nu steeds om met het zwemvest aan. Strakjes even de stad in met D, clubkleding bestellen voor boogschieten en wat kleding voor D scoren. Iemand hier een idee waar ik voor een leuke prijs wasbare zwemluiers kan vinden? Als je een reddingsvest gebruikt bij een baby, mag je namelijk geen gewone luier gebruiken. (gewone luier heft het drijfvermogen van de reddingsvest op).
Ientje, eigenlijk heb je gelijk maar ik heb mijn eigen naam gehouden, dus ik ging van meisje M naar mevrouw M (volgens mijn collega's). Dus het ligt er een beetje aan welke naam Meid nu heeft. Maar mevrouw is het zeker Nova, hier de zwemluiers van de Kruidvat, maar dat zijn wergwerpdingen, die ik overigens ook gewoon hergebruik, maar dat is voor een half uur zwemmen. Ik heb ze hier in het kinderwinkeltje voor 15 euro gezien. Misschien even zoeken op internet? Flien, jaloooeers, dat haar zeg! Mooie meid!
Annelies gefeliciteerd met je nieuwe baan! Oja B is weer uitgespookt en het hangen aan mij is ook weer minder. Voor iedereen een stuk gezelliger!