Anke, oja dat kan tegenwoordig ook natuurlijk! Ik vind meid wel een type om mevrouw meid te blijven Nova, hardlopen, net weer een rondje gedaan en het viel dit keer best tegen! Niet alleen door de hitte, maar mijn knieën gaan toch tegenstribbelen. Ik denk dat ik misschien bij zo'n hardloopwinkel schoenen moet laten aanmeten. Gaan we binnenkort maar eens naar kijken. Heb overigens wel mn rondje netjes afgemaakt, en op het eind had ik minder last dan de eerste minuten, dus dat was wel prettig! Fijn dat het reddingsvest nu binnen is, wel zo'n prettig idee he! Intussen geslaagd voor zwemluiers, mooi zo! Ik geloof dat ik ook een zwembroekje heb liggen die een geïntegreerde luier heeft, ik gebruik hem alleen nooit. Dus als je interesse hebt? Anke, wegwerpzwemluiers hergebruiken, dat is nog niet eens zo'n gek idee! Al heb ik net 3 pakken bij kruidvat gehaald, die van de aanbieding Wij gaan morgen weer voor het weekend weg, dit keer met mijn familie, ter ere van de 65e verjaardag van mijn vader en komend 40 jarig jubi van mijn ouders! En mn zus is maandag nog jarig ook, de feestelijkheden kunnen niet op! Morgenochtend een paar uurtjes werken en daarna nog even een hoop inpakken. Fijn weekend allemaal!
Helleu! @Nova, wat een leuk plekje voor D. zeg! Oh en ik krijg er helemaal kriebels van, meer ook voor mijn hub die zooooooo graag een boot wil hebben. Heb je ook een foto van de hele boot? *nieuwsgierig!* @Flien, mooie bos met haar heeft S'je zeg! Daar zou meid wel wat mee kunnen En over Meid gesproken: sta je nu uit je dak te gaan op de dansvloer? Hoe was het vandaag? Hopelijk hebben jullie een geweldig mooie dag gehad! Ik heb vanuit mijn luie stoel in de tuin nog wel even aan je gedacht vanmiddag! @Annelies, gefeliciteerd! Wat goed zeg! Wanneer begin je? @Ienke, nee daar werkt hub niet hoor. Die hebben hem dus echt niet aangenomen terwijl het contract al besproken was, salaris,vakantiedagen e.d. lag allemaal al vast. Hij is vrij snel na dat rechtbank gedoe aangenomen bij een ander bedrijf dat hem ookal had aangenomen toen hij - nog in BG wonende - een week in NL was om bij 5 bedrijven te solliciteren. Dat was nog net in de goede tijd en hij is toen bij 3 aangenomen. Maar goed. Ook daar werkt hij niet meer, want toen kwam de crisis en is het halve bedrijf ontslagen. Gelukkig vond hij binnen 3 maanden weer een nieuwe job, daar werkt hij nu 1,5 jr. *proest; mevrouw knul* Ien, vast fijne dagen in het burgelijke landaaaal park Hier ook echt heul veel tranen als ik of hub de kamer uitga en Y. niet meenemen. Man man man, wat een pruillip en dikke tranen. Arm jong. Hij snapt er echt geen drol van dat wij ook gewoon weer terugkomen. Ach, ook dat gaat weer voorbij. Hoe staat het met de weersverwachting dames? Volgens mij blijft het mooi. Ik moet morgen even met mijn moeder - en dus ook 3 kids - naar Rhenen. Zat me af te vragen of ik daar een leuke daytrip aan kan plakken. Misschien maar even de dierentuin in, abo is nog geldig dus.... Mijn wederhelft gaat zaterdag naar BG. Hij heeft weer een reunie en dus een avondje met een stuk of 15 man aan de Rakia. (yuck!, je kan ook gewoon terpetine drinken). Gelukkig is het feestje zaterdagavond en komt hij dinsdagochtend pas terug. De vorige keer kon ik hem nog half zat van de trein oppikken. Ja die kerel drinkt echt bijna nooit, maar kijkt elk jaar tijdens die meeting te diep in het glaasje. Ach whatever, hij doet maar. Hij vliegt zaterdagochtend vroeg en de eerste trein vertrekt te laat. Hij gaat dus morgenavond met de laatste trein naar Eindhoven en installeert zich dan op een paar aan eengesloten stoelen op het vliegveld. Een hotelkamer betalen voor die paar uur, niet zijn ding. What else. Auto gerepareerd. Oh my! Daar gaat mijn vakantiepoen! 475 euro's lichter, nieuwe remblokken voor en achter en achter ook nieuwe remschijven. En navullen vd airco. Er zit ergens een lek, eind vd zomer stopt die er waarschijnlijk weer mee, dan maakt hij hem 'gratis', op kosten van onderdelen na dan.... Nah ja. Dat zien we dan wel weer. Ototje staat weer voor de deur en met dit weer is een werkende airco geen overbodige luxe @Meid: fijne nacht Enne *offtopic* je mag best je kappersschaar meenemen naar de spruiten meeting hoor, Bij Y. best wat werk aan de winkel. Maar! Ik heb 2 jongens met van dat stugge steile varkenshaar en dit kleine spruitje heeft slag/krullen. Oh ik ben er nu al helemaal weg van, dus met beleid!
Ien: Knap hoor, dat je het hardlopen vol weet te houden! Ooh, jij hebt een zwemluier over... als je 'm echt kwijt wilt komt ie hier altijd van pas. Helemaal als we in de zomer langere tijd weg gaan met de boot. Laat maar even weten welke maat het is en wat je ervoor wilt hebben. Veel plezier aankomend weekend! Julia: Ik zal dit weekend weer eens wat foto's maken van de boot in vol ornaat. Y in tranen als jullie de kamer verlaten, ik kreeg een tip van iemand op het CB om te blijven kletsen tegen je kindje als je de kamer verlaat. Dan leert hij dat je niet verdwijnt. Maar zoals je zelf al zei, het is een fase en gaat ook wel weer over. Hier begint de eenkennigheid nu de kop op te steken.(ook zo'n trillipje ) Je hebt een lang weekend voor jezelf dus, fijn dat je hubbie z'n roes in BG kan uitslapen en dat jij niet verrast wordt door een halfzatte hub Oh, en wat een goed idee, dat Mevrouw Meid (of Mevrouw Knul) de kappersschaar meeneemt naar de spruiten meeting . Ik probeer hier en daar wat plukjes weg te knippen, maar zoals een kapster dat doet, lukt me echt niet Ik ga weer verder met spullen inpakken en boodschapjes doen! Iedereen een fijn weekend!
Nova, ik heb gekeken en het blijkt gewoon helemaal geen zwemluier te zijn *schaamt zich voor deze morsdooie mus* het is een zwembroek van dikkere stof en dubbel, dus vandaar dat ik dat dacht blijkbaar. Sollieeeee Mevrouw meid, hoe is het geweest gister? Fotoooooooooos! Spullen staan klaar dus wij kunnen gaan! Fijn weekend!
whahahaha!!! nou zal ik jullie verklappen of ik mevrouw meid of mevrouw knul ben geworden....tommel groffel....ik ben nu mevrouw meid-knul..van de moderne versie dus! wij hebben gister echt een geweldige dag gehad! smorgens werd mijn haar en make-up gedaan daarna kwam mijn toen nog vriend mij halen samen met de jongens, ze zagen er prachtig uit met z'n 3e. daarna naar de lokatie gereden, t was natuurlijik super lekker weer, warm en zon.. lekker rondrit gehad met paard ,open koets, gepicknickt. foto's gemaakt, toen wij aankwamen stond iedereen op het bordes ons op te wachten, daarna trouwen, mooie toespraak, toen de bubbels met taart, natuurlijk. en na de bubbels zijn we wezen ringsteken ook met paarden en aanspan. daarna was het tijd voor de bbq en toen, feest! met een super band. nouja enne toen de huwelijksnacht....ehhmmm......geld tellen, haha! vanmorgen nog ontbeten met de gasten die bleven slapen en nog even gezwommen en nu onder tussen dus al een dag getrouwd! de jongens hebben het ook erg leuk gehad maar o zo druk voor hun, allemaal indrukken hebben ze opgedaan, dus komende dagen de kids maar optijd in hun bedjes. zal even kijken of ik binnenkort wat foto's kan laten zien, of op fb. ik zal de komende tijd niet veel hier zijn, maandag gaan we op vakantie naar Portugal! iedereen lekker genieten van het pinkster weekend, ze geven heerlijk weer op!
Van harte gefeliciteerd, mevrouw Meid-Knul! Dat jullie heel erg lang gelukkig met elkaar mogen zijn. Klinkt als een superdag en een heel mooi feestje. Veel plezier op vakantie!
Mevrouw Meid-Knul, van harte gefeliciteerd! Klinkt als een topdag! Geniet er lekker van, ook van jullie vakantie!
Nova, mooi dat het is gelukt met de zwemluiers, geeft vast een veilig gevoel. Ik weet trouwens hoe goed die luiers zijn met dragen, weet dat die dingen alleen maartegenhouden en niet absorberen dus niet erg geschikt voor hele dagen vrees ik. Ientje, alweer een weekend weg, lekker hoor. En goed weer erbij, helemaal top toch? Goede hardloopschoenen, dat is wel belangrijk. Die van mij heb ik eigenlijk ook uitgezocht op de prijs en ik krijg steeds blaren. Kan ik wel gaan afplakken maar had ik nou toch maar een paar tientjes extra uitgegeven. Dus binnenkort maar even naar de hardloopwinkel hier om de hoek. Juul, hub zich dus aan het misdragen in BG, hihi. Verstandig dat ie pas terugkomt als tie weer nuchter is. Ze hebben in ieder geval wel hard genoeg gejuicht om te winnen van NL. Geen idee dat dat was trouwens, we vonden het al zo rustig overal, tot we wat getoeter hoorden bij 1-0. Bij jou dus ook al tranen als je de kamer uitgaat, wat je zegt, het gaat weer over. Ai, duur grapje van de auto, maar ja, je kan ook niet zonder, zeker niet met 3 kids. Nog naar de dierentuin geweest? Hoe vindt Y dat? Wij gaan over 3 weken op vakantie, misschien ook naar de dierentuin maar dat is wel een uurtje rijden. Kinderboerderij vindt B wel heel leuk trouwens maar dat is net een wat ander iets natuurlijk. Leuke foto met dat bruidspaar, heel kunstig! En een leuk idee trouwens! Nova jij zit vast op de boot nu, heeeeerlijk! Goed idee van die kapperschaar op de spruitenmeeting, hoewel hier nog niet veel te knippen valt. Maar ik kijk graag even de kunst af Hier, straks hebben we een stranddate, gezellig. Dinnetje heeft gelukkig zo'n half tentje voor een beetje schaduw, voor de vakantie toch maar eens een parasol en zo'n windscherm scoren voor de broodnodige schaduw, iemand verder nog tips? Ik zal B (en mezelf) in ieder geval van top tot teen insmeren en B houdt d'r jurk gewoon aan hoor. De tandenteller staat inmiddels op 3 en nr 4 zit er ook aan te komen, zo lang als het duurde bij die eerste 2, zo snel gaat het nu, erg weinig van gemerkt, vooral kwijlen eigenlijk. Verder, woensdag nog geen sleutel van het nieuwe huis, hypotheek is nog niet rond. Geen problemen maar de offerte krijgt nog een kwaliteitscheck en die duurt wat langer dan verwacht. Al 3x met onze adviseurs gesproken en die waren ook not amused. Ze hebben wel heel netjes de verkopende makelaar en de notaris ingelicht dat het niet aan ons ligt. Maar vanwege de vakantie wordt het wel wat later voor we gaan beginnen met verbouwen. Ach haast hebben we nog niet, eerst maar eens een sleutel zien te krijgen. Fijne dag allemaal, geniet van het mooie weer en tot later!
Hello! Anke, jij dus lekker aan het strand! Betuurr!!!! Oh, dus nog even geduld voordat jullie de sleutel krijgen? Jammer! Hebben jullie trouwens de laatste tijd nog kijkers gehad? En wat betreft de zon en beschermen, echt veel meer kan je niet doen. Goed smeren, ook onder de kleren. Kleding is geen 'protection' al dacht men dat vroeger wel. Ik geloof ook dat echt dik smeerspul voor die kleintjes beter is dan spray, maar dat kan achterhaald zijn. Ik heb iig zo'n fles zwitsal 30 smeerspul, daar gaat ie nog lekker van ruiken ook. Dit kleinste prulleke heeft wel een NL'se huid zeg, hij is echt wit, die andere twee hebben/hadden als baby al een klein beetje een (bulgaars) kleurtje, was toch makkelijker. Maar goed - ook dan smeer ik hoor, al is de oudste volgens mij al bruiner dan ik. Die is vast net als zijn vader, 1 zonnestraal is genoeg @Nova, oh beter, zwemvest binnen. Jullie zitten nu op de boot denk ik? Heerlijk! Welke kant op? Met slapen? *jaloeeeersssss!!!* @Ienke, hoe is het leven op Landal? Of in Landal? Whatever. Leuk daar? *zwaai trouwens! heb je weer een wifitje gevonden?!* Je kan niet zonder ons he? @Meid, al in Portugal? Algarve toch? Altijd als ik Algarve hoor denk ik aan dat engelse meisje die daar ontvoerd is.... Bah. Het zal je kind zijn, ik zou echt gek worden. @bd, hard aan het klussen? Beetje te harden met dit weer? Zo, de 3 mannen en ik vanmorgen een rondje speeltuinen gedaan. Onze poes loopt vaak mee, maar omdat we nu ook naar een speeltuin iets verder weg liepen probeerde ik haar terug naar huis te jagen. Lukte niet. Tot we op een gegeven moment langs een huis (aan de rand van klein bos) liepen waar 4 joekels van honden achter een hek zaten. Zij half de boom in en een potje blazen. Mooi, dacht ik - die gaat nu wel terug richting huis. Na wat speeltuin vertier terug gesjokt, zie ik die beer van een hond rondjes lopen, bleek ontsnapt. Ik roep de poes en ja hoor... 'miauw'..... We hebben ons rot gezocht, is ze in een +- 2 meter hoge struik geklommen en zit prinses heerlijk bovenop. Alle brandnetels weggeslagen om uberhaupt in de buurt van die struik te komen, maar ik kon er echt niet bij hoor. Help! Waar is die kerel als je hem nodig hebt. Tig keer geprobeerd, met een stok haar zachtjes geprikt maar dan gaat ze er doodleuk mee spelen. Uiteindelijk maar verder gelopen na eerst de eigenaar van die hond vriendelijk te hebben verzocht dat beest in de tuin te laten zodat er een kans is dat ons poezebeest vandaag nog uit die struik durft te komen. Sjonge zeg, wat een gedoe. Nah ja, jongens liggen alledrie in bed (how nice!) Ik duik even de tuin in en dan richting mijn moeder, leuk Afrikaans achtig festival hier in de buurt, daar even muziek luisteren, ijsje eten en beetje rondhangen. Fijne dag allemaal!
Oh en Anke, dierentuin, hij vond het best grappig. Al ziet hij ze niet allemaal hoor. Een olifant tussen grote rotsblokken bijv. Hij heeft echt niet in de gaten dat dat een dier is. Maar een slingerende aap was wel even interessant. Dus ja en nee. Nu moet ik er ook bijzeggen dat ik hem niet bij elk hok uit de buggy haal om te laten zien wat erin zit hoor. Ontaarde moeder - I know. In Arnhem heb je bij veel buitenverblijven van die giga grote rotsblokken waar je overheen moet kijken om te zien wat er in het hok zit, dus ik moet geregeld ook D en B optillen, dan blijft Y dus gewoon in de buggy en vreet ondertussen zijn voet op ofzo Al dat groen om hem heen en andere mensen die voorbij lopen blijken ook erg interessant....En hij vindt het allemaal wel best, zit zo een paar uur in die buggy zonder te piepen. Natuurlijk haal ik hem er wel regelmatig even uit, of zet hem op de grond, maar hij zit ook echt prima in die buggy en vindt dat wel leuk - zo'n beetje om zich heen koekeloeren - een dutje doen etc....
bedankt voor de felicitaties! wat grappig julia, die ballonnen! wij gaan morgen op vakantie, om een uurtje of 9;00in de auto. dus vandaag naast het genieten van het zonnetje, ook de koffers maar even ingepakt. portugal algarve in een niet zo'n toeristische plekje. ik geloof trouwens van dat ontvoerde meisje, helemaal niet dat de ouders daar niet achter zitten. kom nou die mensen zijn me veelste gek van de media. maar goed het zal idd je kind maar zijn [al vind ik dat hele verhaal van toen erg wazig, je laat als beetje goede ouder toch je kind niet alleen achter in een hotelkamer????] @anke, he bah dat is balen van de sleutel.maar tis nu misschien ook niet helemaal het weer om te klussen in huis. lekker naar het strand, heerlijk zeg, wou dat hier het strand om de hoek lag.. @julia, je poes al weer terecht?
Zwaait naar daffiee, goeiemorgen! Ik ben als single mom deze dagen even van m'n geloof afgestapt en 2 vd 3 kijken Sesamstraat vanuit m'n bed Meid, goede reis! En geniet!
Anke: Nog geen sleutel. grrrr balen. En tand nummer 4 al in aantocht, gaat hard! Hoe was het op het strand, wel lekker met dat windje zeker? Nova: Lekker op de boot geweest? Julia: wat een avontuur met jullie poes haha. Ondernemend beestje. Meid veel plezier! Hier druk met verbouwen. Hopelijk kunnen we volgend weekend over, dus nog even de schouders er onder.
Oh Bd, dat geeft de burger moed, misschien nog (maar) een week dus. Krijgen jullie veel hulp? Of zijn er maar weinig mensen te vinden die met dit weer op een ladder willen staan, laat staan met een kwast in hun handen? Wel een lekker vooruitzicht, het schiet dus op! @Ienke, weer back in Capelle? Goh wat zal dat tegenvallen zeg, na zo'n lang weekend Gelderland @Anke, hoe was het aan zee? Hoorde op het journaal dat er gisteren, of was dat nou al eergisteren, 30 kinderen de weg kwijt waren geraakt, allemaal weer teruggevonden. Bij eentje duurde dat maar liefst 3 uur, kind van basisschoolleeftijd waarvan de ouders hem/haar alleen op het strand liet spelen terwijl zij lekker uit eten gingen... ?!?!?! @Meid, wat betreft die Madeleine, zo heet ze dacht ik. Geen idee hoe of wat, wat betreft haar ouders. Ik hoorde dat laatst ook iemand zeggen; dat de ouders er echt wel wat mee te maken hebben, en was vet verbaasd. Misschien ben ik erg naief, maar het was nog nooit in me opgekomen. Nu heb ik me ook nooit in het onderzoek verdiept verder, en er lopen inderdaad zat idioten rond helaas...... Maar goed, ergens ga ik dan uit van de goedheid van een ouder ofzo... Hier weinig nieuws aan de horizon. Klein grut ligt in bed, even de batterij opladen en dan morgen weer een dag. Oh en hub komt morgenochtend weer thuis, joepie!
Helleutjes! Meid, de modernste versie dus, vind ik je idd ook wel een type voor! Klinkt als een superdag! En intussen zitten jullie al lekker in de Algarve. Juul, die foto van die ballonnen is idd geweldig! Anke, zo'n half tentje lijkt mij wel handig voor kids. Kunnen ze evt ook even in slapen lijkt me Balen van die sleutel! Tand nr 4? Schiet idd op Hier nog geen 3e te bekennen hoor! Juul, ik heb keurig S helemaal ingesmeerd van het weekend, dus ook onder z'n kleren. Wist ik niet! Maar het beschermt wel voor het grootste gedeelte toch? Anders zou je ook onder je kleding verbranden lijkt me (?) Is die kat van jullie eigenlijk al terug? Hoop het, arme beest zit anders vast nog in die struik Juul, heerlijk om weer thuis te zijn, in dat gekke Gelderland had ik geeneens bereik! Gelukkig heb ik een slimme zwager die een wifi hotspot kon maken en zo konden we af en toe wel een beetje internetten. Lekker weekendje gehad, maar was wel weer lang genoeg met mn familie Voor S was het wel druk met al zijn 11 neefjes en nichtjes die om hem heen zwierven, maar hij heeft het hartstikke goed gedaan. Overdag sliep hij 3 a 4 uur totaal, en 's nachts ging het redelijk tot goed. We kregen regelmatig te horen wat een heerlijk makkelijk kind we hebben! Niet verkeerd om te horen Dames, ik ga naar bed. Ik ben zo aardig geweest om ermee in te stemmen dat ik morgenochtend om 7 uur begin, pff heb er nou al spijt van, haha! Slaap lekker!
Zeg even snel, maar dames hebben we al een datum geprikt?? Volgens mij niet, dus daar gaan we even verandering in brengen. Graag jullie mailadressen in pb, dan maak ik een datumprikker. Ik zal jullie niet gaan spammen, don't worry Doe ik bij Ien ook niet, want sja, Gelderland he - geen bereik hier
Meid: Klinkt als een fantastische trouwdag! Jullie hadden ook absoluut het weer mee! Geniet lekker van de vakantie in Portugal! Anke: Lekker naar het strand geweest? Hoe vond B het, al dat zand? Of zat ze met haar voetjes in de lucht (dat doet D soms nog in het gras, dan kriebelt het aan z'n voetjes ). Wat vervelend dat die kwaliteitscheck zo lang duurt. Julia: Jup, het hele weekend + maandag op de boot geweest. Alleen zondag even heen en terug naar verjaardag van m'n neefje geweest. Onze vaste jachthaven zit in Aalsmeer, van daar zit je zo op de Westeinderplassen, waar je heerlijk kan zeilen. Aaaww, poezebeest de boom in. Zo te lezen was het een hele klus om haar er weer uit te krijgen ook. Hoe was het Afrikaanse festival? Zou wat voor mijn s.moeder zijn, ze is geboren in afrika. Dat verhaal van dat kindje wat achtergelaten was op strand hoorde ik ook op de radio, echt wtf! Hub alweer thuis? Zonder kater? BD: Zag op FB al een foto van je huisje voorbij komen, ziet er mooi uit joh! Succes met de laatste loodjes! Ien: Geslaagd weekend geweest dus! Hier: Afgelopen weekend voor het eerst gezeild, was helemaal super! D. raakt steeds meer gewend aan het slapen op de boot. En nu druk de was aan het doen, dat stapelt altijd lekker op na zo'n weekend
Meid: gefeliciteerd! Geniet van je huwelijksreis! Ien: 07.00... Mén, wat vroeg! Kon je er een beetje uitkomen vanmorgen? Bd: oo, nog even, dan is het af! Succes hoor! Juul: ik heb ook zo'n stalk-kat. Hobbelt ook overal mee. Ook naar en in school. Laatst had een moeder 'm uit de kleutertoiletten gevist... Zijn er alweer nieuwe zwangeren? Hier komt een vierde -en laatste- zo nu en dan ter sprake dus ben wel even benieuwd?