Hoi allemaal, Ik kreeg van de week een berichtje over een spruitjes en preitje meeting binnenkort, en ben nu eigenlijk wel weer erg benieuwd wat jullie hier allemaal af kletsen! Dus als jullie het niet erg vinden, wil ik graag weer een beetje mee lezen en schrijven. Hier heel veel gebeurd de afgelopen tijd, maar misschien via Fb wel iets meegekregen?! We hebben een verhuizing en flinke verbouwing achter de rug en nog nooit zo druk gehad als de afgelopen maanden met mijn bedrijf, dus erg blij als ik 's avonds met mijn voetjes omhoog kon/kan. Daarom lukte het ook niet meer om hier nog reageren. Ik heb ook nog een nieuwtje ( om begrijpelijke redenen niet via Fb ): ik ben sinds een aantal weken weer zwanger! Nadat de eerste zwangerschap behoorlijk lang op zich liet wachten is dit echt een geweldig kado! We zijn er erg blij mee, maar ik vind het weer net zo spannend als de eerste keer. Bij ieder buikgevoeletje hou ik mijn hart vast, zal blij zijn als de eerste 12 weken voorbij zijn! Groetjes Pina
Pina wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd!! Wauw, echt cool man! Hoever ben je nu? En voel je je verder goed?
@ Ientje: Ik voel me prima en ik ben waarschijnlijk tussen de 5 en 6 weken zwanger nu. @ Daffiee: Thanks!
Super nieuws pina, gefeliciteerd!!!!! Hou t even kort, sta op t punt naar rdam te rijden, later meer maar wat een mooi nieuws!!!!
hallo ik ben weer met veilige benen in nederland! vanmiddag rond 12uur zijn we geland. pff maar wat was het vroeg zeg vanmorgen, we moesten om 4uur ons bed al uit..goedemorgen! en S maar niet willen slapen in het vliegtuig, ik vrees dat we ons kind te goed hebben opgevoed, hij slaapt alleen maar in bed [of in de wandelwagen/buggy of in de auto]. dus meneer was zoooo moe vanmorgen maar slapen ho maar, totdat we geland waren, we taxide verder en ja hoor, meneer deed zijn ogen dicht, haha. heerlijke vakantie gehad met lekker weer, t was een super mooi groot app. en overal heerlijk eten, helemaal goed dus. vandaag meteen maar even de wasjes weggewerkt en de supermarkt leeggekocht. en nu even lekker met mijn laptop op schoot. heb alles even snel terug gelezen, zal van de week meer reageren maar pina, wat een leuk nieuwtje zeg! van harte gefeliciteerd! en echt een kado dus zoals ik begrijp, wat fijn.geniet ervan. pina heb ik jou wel op fb? vriendjes worden?hihi julia, ik zal je even mijn email toesturen, want ben niet op internet geweest op vakantie. nou zal eens even me mail gaan bekijken, hoeveel troep er in staat.
Ha meid, alweer terug! Genoten dus , en ik heb al wat hele mooie foto's voorbij zien komen op fb.je zag er prachtig uit, je mannen ook, en iedereen straalde, inclusief de zon, hihi.
Owww pina wat een geweldig nieuws zeg. Ik ga duimen dat snel die spannende 12 weken voorbij zijn. @ meid, wat lekker dat je weer terug bent.
Dames, een oproepje van datumprikker is verstuurd. Hopelijk kunenn we zo snel een datum prikken waarop iedereen kan. Ik ga richting werk, boehoeee... gisteravond in de Ahoy naar een concert van Guns n' Roses geweest (ja I know, ik loop wat achter) en het was echt onwijs gaaf. We reden alleen pas rond kwart voor 2 's nachts daar weg en ik lag er geloof ik pas rond 04u vanmorgen in. Sjee, ik ben brak en dat zonder ook maar 1 biertje gedronken te hebben! Ajuu paraplu, tot later!
Juul, jij nachtbraker, vet cool man dat concert! En dan nog werken ook, het zou verboden moeten worden! Heb de prikker ingevuld Ik ben druk aan het bakken, morgen een taart maken voor een grietje dat 1 wordt! 3 verdiepingen taart, en nog een mini (mep)taartje voor de jarige jet zelf. Helemaal leuk, thema Nijntje. Blij dat hub morgen vrij is, dan kan hij zich over S ontfermen en heb ik dus mijn handen vrij voor de taart! Vind het stiekem doodeng, maar wel heel leuk Donderdag inpakken, vrijdag werken en zaterdag gaan we op vakantie! Hopelijk wordt het een beetje beter weer daar. Nu ietsje warmer dan hier, maar niet veel zonniger helaas! De dikke truien gaan dus wel mee. Fijne avond allemaal!
Dames, nog 264 berichten na dit bericht en dit topic gaat dicht! Wie is crea en verzint een nieuwe naam?
Niks dr van, ik heb al bedacht dát er een nieuwe naam moet komen, verder reikt mijn creativiteit niet Ga trouwens eens slapen joh!
Jeetje ja, dat heeft waarschijnlijk al een paar duizend hersencellen om het leven gebracht! Wij bedenken de naam wel Ien, anders komt dat écht niet goed met je... Enne slapen? Geef jij t goede vb eens!
Stelletje nachtbrakers! Ien: S uit logeren ging goed dus! Fijn, dan ga je toch met een wat geruster hart weg! Ik las inderdaad dat je een taart van 3 laagjes ging maken, leuk! Ik neem aan dat er wel wat foto's gemaakt zullen worden? Pina: Uiteraard ben je weer welkom hier! Altijd gezellig! Veel gelezen op Fb over verbouwingen en leuke klussen! Ooohh, je bent zwanger! Supergaaf!!! Van harte! Net zo spannend als de eerste keer, kan ik me goed voorstellen, het is en blijft een wondertje! Meid: Ook weer terug van weggeweest! Zo te horen hebben jullie het goed naar de zin gehad! Juul: Guns 'n Roses, gaaf! Klopt het dat het concert onwijs was vertraagd? Brak zonder 1 biertje, is misschien de leeftjd he! Datumprikker: moet ik nog gaan invullen, ik moet even data verzamelen, want ik heb ze nog niet allemaal in m'n agenda gezet . Hier: Ik had een afspraak bij het reintegratiebureau vanochtend, maar het hele feest kon niet doorgaan. Er is een huis uitgebrand hier in de straat en mijn autootje was ingebouwd door 2 ladderwagens en een spuitwagen. Daar gaat je planning, oppas en bureau afgebeld. Ik hoorde via via dat er het een of ander gekweekt werd aan Hollandse Groenten, en dat de brand daarmee te maken heeft. In dat geval erg lullig voor de buren, waarvan het dak ook ernstig is beschadigd + waterschade. Tot zover de plaatselijke roddel D probeert steeds vaker te gaan staan. Raakt ook echt gefrustreerd als het niet lukt. Verder is de fysio nog langs geweest, oefeningen blijven doen. Letten jullie op bij jullie kindjes of ze 'gelijkmatig' bewegen? Daarmee bedoel ik dat als ze kruipen en gaan zitten dat ze het de ene keer over links doen, en de andere keer over rechts? Of heeft elk kindje wel een voorkeur hiervoor?
Ff snel, Nova dat van die fik met Hollandse groente was volgens mij net op de radio! Bij jou in de straat dus joh?! Bizar! Onwijs balen dat je afspraak daardoor in de soep liep zeg Ik ga gauw verder, had ff lunchbreak (lees: heb gauw een tosti naar binnen geschoven). Foto's volgen uiteraard, alleen gaan de 3 verdiepingen zaterdag pas op elkaar, en dan gaan wij met vakantie. Maar wie weet word ik wel getagd op fb
Ien, getagd op FB? Dat is nog maar de vraag, als die taart van jou tot zaterdag niet als plumpudding in elkaar zakt misschien wel, maar anders.... Maar wat ik net al even voorbij zag komen op de whatsapp zag het er veelbelovend uit. @Nova, het concert was inderdaad vertraagd. Het was ook wel weer grappig. In 1993 ben ik ook naar een concert van ze geweest, toen speelden ze hier in Nijmegen. Uren hebben we gewacht en uiteindelijk kwamen ze met een helikopter aanzetten. Het concert werd toen nog net niet afgeraffeld. Nu waren ze inderdaad weer te laat, de planning was 21u geloof ik en ze begonnen iets voor 22.30, maar! Speelden wel tot na 01.15u! Dus 3uur lang en dat had ik echt niet verwacht. Ik ben eigenlijk helemaal geen die hard fan (meer), maar vond het toch leuk om een wat oudere Axl Rose op het podium te zien. De gekke sprongen van toen hield hij achterwege, ook het rennen van de ene naar de andere kant van het podium, maar tegen al mijn verwachtingen in hebben ze een onwijs gave show neergezet. Geen spijt van dus. Oh en tevens hoor ik al 11 jr van mijn hubje dat het niet eerlijk is dat ik ze ooit live gezien had en hij niet - dat is bij deze uit de wereld. Missie geslaagd zou ik zeggen. Wat een gedoe zeg, bij jullie in de straat. Nu alles weer een beetje back to normal? Wat betreft gelijkmatig bewegen. Ja ik zit er soms wel naar te kijken, zie al wel voorkeur voor rechts maar dat is geloof ik niet meer dan normaal. Voor zover ik mij herinner zag je dat bij mijn andere jongens ook vrij vroeg. En de frustratie is ook een bekend iets hoor, hier wil hij zo graag op de bank klimmen en die is net te hoog. Boven kan lukt het hem om op het bed van zijn broer te klimmen en is dan helemaal happy, maar zodra het beneden bij de bank dus niet lukt zie je dat hij hier wel van baalt. Ik vind dat stiekem wel een grappig gezicht. Zo'n klein mensje voor die grote bank en maar proberen om erop te klauteren... @Date: zeg, zie al een hoop ingevuld maar nog niks groens. Volgens mij doen wij wat verkeerd dames! Moeten er door de weekse dagen bij? Volgens mij wordt het dan helemaal ingewikkeld of??