Flash: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Pieter!! Helemaal leuk! Geniet van je gezinnetje en je nieuwe kindje! Supernova: Hmz, dat was wel effe spannend dus. Catheter; jep, niet fijn. Ik weiger ook resoluut, ik ben na de bevalling van mijn oudste zoon gecatheteriseerd en heb daarna nog heel veel moeite gehad met plassen. Dus een volgende keer kun je dat aangeven en houden ze er hopelijk rekeing mee! Ientje: zo yin en yang, dat eetpatroon van jou Vind het trouwens een mooie foto! ben je daar ook "helemaal" heengelopen zelf? Ziet eruit als niet om de hoek..
Ja goed he, mijn eetpatroon Helemaal in balans Hihi, jaa zeker zijn we daar helemaal heengelopen vanuit de auto 3 meter verderop
Flash, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Pieter!!! Geniet van je mannetje en rust goed uit. Hopelijk valt het allemaal mee met het herstel.
JOEHOEEEE FLASH!!!!! GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON PIETER!!!!! Lekker genieten samen en hopelijk valt het herstel mee.
@Nova, zo had je je vast JOUW dag niet voorgesteld. Misschien bevallende, maar niet met een catheter, ctg etc. Gelukkig zijn de resultaten tot nu toe goed, goed dat je gebeld hebt trouwens! Je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen! Hoe voel je je nu? @Ien, you sure? FRUIT? Wasda??? Mooie fotoooo!!!!!!!!!!!!!!! En mogen we die vent achter je niet zien, hebbie die eraf geknipt? Schande! @Eli, goed zo en goed van je hub dat hij je in de gaten houdt Rustig an, misselijkheid weer beetje gezakt? Hier alles goed. Geen nieuws, geen baby, alleen pens. Kindjes opgehaald bij mijn moeder die mij op het hart drukte ze vaker te brengen voor een dagje zodat ik het lekker rustig aan kan doen. Lief! Kindjes vielen uitgeput in slaap in de auto, dus hub heeft 1,5 u in de voortuin tegen een boompje zitten lezen vanmiddag totdat ze wakker werden. Daarna nog even naar een meertje hier om de hoek geweest, ik gehangen op een kleedje, zij het water in en zandkastelen bouwen. Echt weekend dus, zoals dat hoort.
Flash gefeliciteerd met jullie zoon Pieter. Uiteraard zijn we zeer benieuwd naar een foto, dus spammen maar! Nova; hmmm je had wel iets leukers kunnen bedenken voor een zondag. Maar wel goed dat ze het controleren. Hier onverwacht door kennissen mee uit eten genomen. Zoontje zich keurig gedragen (doet hij altijd hoor) dus weer mega trots op hem. Nu lekker op de bank. Zo ff douchen en bedje in.
In alle eerlijkheid? Ik zit een beetje tegen janken aan. Ik doe wel stoer en onverschillig, maar ben het zooooooooooooo zat! (net als iedereen, I know)
KNUFFFFEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!! Niet dat het helpt, maar goed. 1 troost, wij weten hoe je je voelt. Wat een dooddoener he. Maar meid, *pasopkomtweereendooddoener* het komt echt goed. Hopelijk slaap je lekker vannacht, en dan gaan we gewoon morgen collectief met zn allen werpen!
@Nova meid, wat rot. Dikke knuffel en huil maar even goed, hopelijk lucht dat een beetje op... Ien komt zo vast met een berenknuffel, hier alvast een poezenknuffel!
Super: knuffel voor jou meis! Die verrekte 40 weken ook met als kersje op de taart een uitgerekende datum die zomaar verstrijkt... Niet leuk!!
Was zo druk met foto dat ik het babynieuws bijna miste: FLASH, GEFELICITEERD!!! Super! Leuke naam (zou onze doopnaam voor een jongetje zijn ). Geniet van elkaar!
Oh Marrie, wat een lekker wijffieee! *smelt!!* *zucht* Ik vind die poezenhug van Juul zo lief, daar kan geen beer tegenop! Wat schattig! Meiden, welterusten! Juul en ik hebben een nieuwe deal, wij gaan morgen bevallen. Dat jullie 't vast weten. Dus. Wish us luck, nu even een tukkie doen, dan kunnen we er straks tegenaan. En wie er mee wil doen, welkom!! Hoe meer puffers, hoe meer vreugd! O, en in 't kader van 'er klaar voor zijn', mijn nageltjes zijn opnieuw in de lak gezet, dus niks houdt ons meer tegen
Ien en Juul: zet 'm op! Misschien sluit ik me nog bij jullie aan, maar ik acht de kans groter dat ik deze beurt aan mij voorbij zal zien gaan..
Even kort voor t slapen gaan: Flash, van harte met je zoon!! Prachtige naam ook gekozen Jij hebt dezelfde gezinssamenstelling als ik straks. Een dochter van 2 en een zoon van juli 2011 Geniet ervan meid!!
Meiden, zo enorm bedankt voor de knuffels! Die poezenknuffel dan, zoooooo lief! *smelt* @ Marrie: wat een prachtmeid! *ook smelt*