gefeliciteerd julia, weet je toen je het gister over geheimpje had was dat wel het 1ste wat in me opkwam.... wauw geweldig en zomaar spontaan!misschien nu een meisje, hihi, een wat gewilligere eitje en zaadje, whahahahaha! nou ik ben benieuwd vrijdag of je krijgt te weten hoelang je zwanger bent! ik ga duimendraaien hoor. de bso is hier gewoon bij school, dus das makkelijk.mijn man...wat klinkt dat nog raar...is altijd de vrijdags vrij, dan is Y smiddags ook vrij.
Wow.... gefeliciteerd Juul! Bijzonder zeg, zomaar spontaan. Je had al wel eens verteld dat je hub nog wel een 4e wilde. Wel spannend, en ook wel apart dat je geen idee hebt hoe lang al, zeker gezien de vorige ervaringen. Ik duim voor je! Meid, kan me voorstellen dat je opziet tegen de lange dag voor Y, hopelijk went het snel. Hihi wat een stoere vent, maar dan wel langs school willen fietsen. Hier regent het trouwens al de hele dag, zijn maar boodschappen gaan doen in een hypermarche, daar lunchen en beetje rondkijken. Zijn we net weer terug, gaat B opeens midden in een spelletje voor het raam staan kijken. Wat ze zag, het ultieme vermaak, de buren, een echtpaar van midelbare leeftijd, hadden bij het uitpakken hun auto zo dicht mogelijk bij het huisje gezet, op een hellinkje. En je raadt het al, na die regen is het wat drassig, dus die auto komt er niet meer uit. We hebben schaamteloos toegekeken, hihihihi, uiteindelijk bleken het wel verstandige buren, de campingbaas kwam ze net uit de nood verlossen met de jeep. Volgens de buienradar is het morgen gelukkig wel droog en de rest van de week ook wel zo ongeveer. Niet erg zo'n dagje maar we willen er ook wel lekker op uit. Ik snap Ientje wel, dat ze na een paar dagen de zon op is gaan zoeken!
@Juul, wow wat een goed nieuws, gefeliciteerd!! @Anke, jij ook gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje. Ik kom snel weer wat langer kletsen. We zijn nog steeds aan het klussen en gaan volgende week zaterdag over. Doei!!
Julia: Gefeliciteerd! Dat moet dan wel een enorme verrassing geweest zijn voor je, als het met de eerste 3 wat minder makkelijk lukte om zwanger te worden. Dan had het zo moeten zijn, denk ik dan! Ben erg beneiuwd hoe je afspraak vrijdag bij de vk zal zijn, ik duim in ieder geval mee! Anke: Balen van regen, is het nu weer wat beter? Vaderdag: Zoals jullie op FB kunnen zien, heeft vriend een flink ontbijt op bed gehad. Het begon allemaal als een geintje, vriend vroeg vorige week of hij met vaderdag dan ontbijt op bed zou krijgen, maar dan wilde hij wel een echt mannen ontbijt. Dus ik grapte nog 'bier en braadworst'. Verder niets meer gezegd tegen hem, en voila... meneer heeft bier en braadworst gekregen als ontbijt. Gisteravond hadden we een surprise feest voor zwager. Hij werd 50 jaar. Allemaal verzameld bij vriendin van m'n zus, en.... surprise! Hij wist van niets en was dus echt verrast, zo leuk!
Dank dank dank voor felicitaties. Inderdaad een verrassing. Die is er inmiddels een beetje af, misselijkheid... bheehhhhh.... En verder beide benen aan de grond proberen te houden tot a.s. vrijdag. @Nova, wat een geweldig ontbijt. Ik zag hem idd voorbijkomen op fb. Ben dan wel weer heul benieuwd wat hij er allemaal van op heeft gesmuld? Hij moest er vast om lachen of niet? Verder nog vaderdag acties vandaag? Ik moest gewoon werken maar vanmorgen wel een ontbijtje op bed in elkaar geflanst. Iedereen naar zolder, ontbijtje veilig weggezet, Yuri nog mee naar boven en toen we allemaal compleet waren op bed gegeten. De kleine mannen hadden hubs ontbijtje binnen no time op, dus dat hebben we beneden nog maar even over gedaan. Ben benieuwd in hoeveel kruimels ik slaap vanavond. Oef, ik hou het hierbij, ga even liggen, voel me beroeeeeeerrrdddd. Sorry voor ego!
Julia: Hij heeft alles op! Behalve de amsterdamse uitjes, dat vind hij niet lekker zo vroeg in de morgen Gezellig, jullie met z'n allen op bed ontbijten!
Haha mooie verhalen hier over het vaderdagontbijt! Hier moest manlief het doen met een kopje thee, de bakker was hier aan de late kant. Nova, heb je foto laten zien en hier was iemand stinkend jaloers! Juul rust lekker uit, hopelijk gaat de week snel voorbij en is het zo vrijdag. Ben ondertussen voetbal aan het kijken, mijn verwachtingen zijn niet erg hooggespannen moet ik zeggen, ondanks de 1-0. Ik kijk rustig verder en maak ondertussen vast wat indelingen voor het nieuwe huis. Vandaag trouwens geBBQ'd met B, aardappelsalade en een worstje gingen er zonder problemen in. En die franse kwark, daar lust ze ook wel pap van . Lekker genieten dus, ook voor ons. Per slot van rekening weten we allemaal wel, welk drankje die belgen heel goed kunnen maken Morgen het zwembad eens uitproberen. Ai 1-1, tsja dit wordt een interessante wedstrijd. Moet zeggen dat het zonder verwachtingen wel een stuk relaxter kijkt Fijne avond!
Proest, anke.. die laatste zin! Wow Nova, alles behalve de uitjes? Haha, mooie actie! Anke, heerlijk bbq'en, weer beetje beter daar, iig goed genoeg voor een paar worstjes op de bbq, dat is iig goed voor t vakantie gevoel. Tot wanneer blijven jullie ookal weer?
Wowww Juul gefeliciteerd, wat een enorm bijzonder cadeautje zeg. Kan me wel voorstellen dat het als een bom binnenkomt @ anke, gefeliciteerd met het nieuwe huis. Leuk he dat BBQ-en. @ Nova, wat een enorm gaaf ontbijt. Ik liet de foto aan R. zien en die lag dubbel van het lachen. @ Ien, zit je nog steeds op de camping ? Hopelijk is het mooier weer. @ hier, T. begint eindelijk haar streken een beetje te verliezen. We hebben gewoon zondagmiddag in bataviastad gelopen (nou ja gesjokt) zonder gejank. Een echt unicum Ik ben vanaf gisteren begonnen met mijn nieuwe functie. Spannend
Mogge! We zijn weer terug uit het zonnige Frankrijk, en we hadden nog wat ruimte in de kofferbak, dus.. Zonnetje er maar bij gestopt! Nu ff kort op telefoon, later uitgebreid hoor! Prikker is ingevuld hoor! Enne dat geheimpje had Juul al aan me verklapt maar echt zooo leuk nog ff spannend, maar we blijven posi! Duimen draaien overuren hoor vrijdag!
@ Ien dan heb je het zonnetje vast bij je gehouden, want hier is het enorm bewolkt brrr We hadden gisteren vanuit het werk een try-out concert in het nieuwe Ziggo Dom e. Enorm gaaf concert van M.arco B.orsato en for free (dat is nog beter haha). De bus was drama, pfff wiegelend geval, dus dat nooit weer.
Zo, daar wazzeme weer Ff teruglezen, ik reageer niet overal meer op hoor! Nova, heb je intussen al een site gevonden waar ze die blokken wel hebben? Hoop het! Leuk he, dat stappen, S wil niet anders meer zowat, maar zodra je 'm maar aan 1 handje meeneemt stopt ie na 2 stappen, vindt ie nog beetje eng. Maar achter de blokkenkar loopt ie heel de kamer door, zo leuk! Nog geslaagd voor kleertjes trouwens in de grote sale? Ik zie leuke verjaardagsideeën langskomen zeg! Wij hebben net het eea bij ikea gehaald voor op z'n kamer en wat kleine speelgoedjes al in huis, tis wel goed! Het EK, zucht, ik wil het er niet eens over hebben Drama zeg Meid, oehh oudste een ochtendje naar school, hij wordt grooot! Proest, al die vaderdag ontbijtjes Wij waren het eerlijk gezegd vergeten op de dag zelf, maar we hadden het al een klein beetje gevierd voordat we met vakantie gingen. Ik had een nieuwe toilettas gekocht omdat zn oude echt stuk was, en heb die maar gegeven onder het mom van vaderdag. Smoeder had een boekenlegger met foto's van S gemaakt, die ook gelijk maar gegeven Anke, gefeli met de sleutel! Gelijk na de vakantie aan het klussen dus, succes! Haha, B nu al een ramptoerist Haha, een gewilliger eitje en zaadje? Klinkt mij juist meer in de oren als een stronteigenwijs eitje en zaadje, maar ik dacht ook gelijk: dat moet dan wel een grietje wezen Zonder gekheid, het zal niet alleen maar leuk zijn maar ik ben er wel van overtuigd dat dit blijkbaar zo had moeten zijn (er nu even vanuitgaand dat het allemaal goed zit). Die kleine heeft voor jullie besloten dat er een 4e moest komen Daf, bijna klaar dus, lekker! Hou nog effe vol meid! Annelies, je nieuwe functie is ingegaan dus, stoer! Bevalt het, voor zover je dat nu al kunt zeggen? Zonnetje scheen gisteren volop hier, heerlijk! Bijna alle vakantiewas al kunnen wassen en drogen, heerlijk! Vandaag wel droog (tot zonet) maar geen zon hoor. Die is hem alweer naar het zuiden gesmeerd geloof ik. Leuk, dat concert, jammer dat die bus wiebelig was! Jullie hadden al gelezen dat we een km of 600 verder naar het zuiden zijn gegaan. Het regende echt veel, niks werd droog, ik had het koud en dan is zo'n tent toch wel aan de kleine kant. Dus hebben we om kunnen boeken naar eenzelfde tent maar dan 'een paar' km verderop. Was echt een goeie keus! Vlakbij de Spaanse grens, aan zee, mooi zwembad, en niet te vergeten: ZON! Heerlijk! Zijn gisternacht weer thuisgekomen na een lange reis, maar we zijn het erover eens dat kamperen wel ons ding is, S deed het zo goed! Op reis, en ook op de campings! Ik heb vanmiddag nieuwe hardloopschoenen gekocht, echte goeie dit keer. En kijk eens hoe leuk Bekijk bijlage 254632
Ha Ien ook weer terug van vakantie. Verstandige beslissing om een stukje verderop te gaan. Hier de laatste avond in de Ardennen, vanmiddag lekker zonnetje gehad en later weer regen en dit keer ook onweer. Ach we hebben ons prima vermaakt al kiezen we de volgende keer voor een groter park / camping met wat meer vermaak, het is hier wel heel rustig. Hoe is het weer bij jullie, ik zag wat codes oranje en windkracht negentig voorbij komen, succes! Annelies, leuk zeg, gratis een leuk optreden via je werk. Dan neem je de wiebelbus (bijna) voor lief! Ah en T eindelijk weer zonder protest in de kinderwagen, erg prettig. Juul succes morgen *duimerdeduimduim* Zo ik ga weer terug naar mn lekkere biertje, doei!
Cheers Anke! Die laat ik even staan. Net terug van het eindfeest van de oudste. Grote zaal afgehuurd en alle klassen iets ingestudeerd, thema landen. Mijn mannetje was een rover uit Aladin en hij deed het goeddddd *proud*. Nu natuurlijk gesloopt en in bed. Gelukkig mogen ze morgen tot 09.30 naar school komen ipv 08.30. Anke, jullie zitten nu in een huisje, maar in zo'n bungalow park gebeuren dus? Ach, weer wat geleerd, volgende keer dus wat meer vermaak. Ien is back in da house. Bruin, relaxed en nog een beetje tipsy van alle franse wijnen Good to have you back here! Zeg, staat het er nog steeds goed voor, 6 en 7 okt waren de laatste keer dat ik keek erg 'groen'. Mooi zo. Nou Nova, succes met joggen jij. Had je niet verwacht he, dat je daar nog mee zou beginnen binnenkort! Annelies, hoe was het concert? En bevalt de nieuwe job? Ik vind jou helemaal geen type om daar zenuwachtig voor te zijn, of klopt dat voor geen meter? T. wat relaxter mee? Beturrr! Houden zo! Zo, ik ga mijn bedje eens opzoeken. Morgenmiddag afspr vk, ik vind het wel een beetje spannend hoor, brrrr Truste!!