Nóg een reden om ook hier 'even' langs te varen Nova, kan (onze) Daniël zijn lol niet op als er een echte piratenboot langs komt varen Anke, slim aangepakt dat klussen met vrienden onder t genot van een happie Meid, alsnog van harte met s, is hij het tweede spruitje na D van Sucre die zijn eerste verjaardag heeft gevierd? Thats all for now
ja tis hier idd rustig... julia natuurlijk op vakantie en anke druk in huis en de rest druk aan het werk denk ik! oh en nova is natuurlijk de verjaardag van D aan het vieren...GEFELICITEERD MET DE GROTE MAN!! en ik zag dat ientje ook al slingers heeft hangen. wij vieren zaterdag de verjaardag van alle 3 de mannen, S was vorige week jarig, en Y en mijn hub de 25 en 26ste, veel al op vakantie en ach nu de jongens toch klein zijn en zo dicht op elkaar jarig zijn, kan het mooi in 1keer. dus vandaag een groot deel van de boodschappen gedaan en zat. de verse dingen. oooo voor ik het vergeet, S loopt aan 1 hand..yehhh.
Ff gauw tussen de bedrijven door: Nova, van harte gefeliciteerd!!! Ook jouw kleine man is officieel geen baby meer!! Hier idd net slingers opgehangen, morgen gaat S gewoon naar zijn oma en ga ik aan de slag met zijn verjaardagstaart. Amper voorbereid (lees:helemaal niet) dus ik zal een groot deel van de dag daarmee zoet zijn! Zaterdag vieren we het, het is dus in alle hoeken van het land zaterdag feest Trusten!
Hey meiden, Dank jullie voor de felicitaties! We hebben een heerlijke dag gehad vandaag. Lekker met ons drietjes erop uit geweest ( Hier zijn we geweest, een aanrader als je al in de buurt bent en een leuk uitje zoek boerderij ´t Geertje ). Zaterdag het 'grote' feest, alleen vieren we het toch gewoon thuis. De weersverwachting is vrij nat, koud en winderig Meid: aan 1 hand al! Hier durft de kleine man dat niet aan hoor, als ik zijn handje loslaat klampt hij zich gelijk aan mijn been vast, haha! Iedereen alvast veel plezier toegewenst voor zaterdag!
Poepoe, de taart is af! Pfff wat een klus weer zeg, haha! Foto komt later, het zijn er 2 om op elkaar te zetten, en dat stapelen ga ik morgen pas doen wegens instortingsgevaar Ik ga zo S weer ophalen bij z'n oma, en eerst nog even verzinnen wat we gaan eten... Iets makkelijks, that's for sure Later!
Ien: Ben benieuwd naar de foto! Hier: Pfff, het is weer zover, vakantie stress! Veel puntjes die op veel I'tjes gezet moeten worden. En mezelf kennende kom ik pas tot rust als we daadwerkelijk op de boot zitten, dus kan me niet snel genoeg gebeuren!
Hallo dames Het is duidelijk juli, wat een feest wordt hier gevierd zeg! Gefeliciteerd allemaal met de eenjarige spruiten. Ik ben even afwezig geweest hier inderdaad maar helaas was het niet vanwege verbouwing. Dinsdag is mijn schoonmoeder onverwacht overleden aan het hartstilstand. Gezond was ze niet, jullie hebben vaak genoeg gelezen dat ik haar samen met B in het ziekenhuis bezocht heb en ze lag ook aan de nierdialyse toen het gebeurde, maar dit zag niemand aankomen. Dinsdag was dus echt een afschuwelijke dag, en a.s. maandag is de uitvaart, daar zien we ook wel behoorlijk tegenop. Met manlief, spa en szus gaat het redelijk, alles is eigenlijk wel geregeld dus we proberen wel een beetje de dingen te laten gebeuren, dus de grote sloopdag morgen gaat gewoon door en de verjaardag van B zondag ook maar alleen met mijn familie. Alleen maar thuiszitten en verdriet hebben werkt niet voor ons. B merkt er natuurlijk niks van en heeft haar normale behoeftes, dat houdt ons ook wel in het normale leven. Ik zal de komende dagen dus even niet veelspammen hier, dat komt wel weer.
O jakkes Anke, wat een ontzettend naar nieuws! Gecondoleerd meid, heel veel sterkte komende tijd! *knuff*
Anke jee schrikken zeg. Gecondoleerd. Begrijpelijk dat je nu even geen tijd en zin hebt om hier rond te hangen. Nova: druk aan de voorbereiding voor de vakantie dus. Altijd leuk die stress Ien; ja foto van de taart!!! Meiden zal het nog een keer mooi weer worden? Over een week vakantie. Blijven gewoon thuis, dus een beetje droog weer zou fijn zijn.
Ha meiden, dank voor alle steun. Morgen is de uitvaart, zie er wel tegenop eerlijk gezegd, zal wel een heftige dag worden, maar ook die gaat weer voorbij. Met een kind erbij gaat het leven overigens wel gewoon door, die heeft gewoon haar behoefte aan aandacht en verzorging. Gister hard gesloopt in het nieuwe huis en vandaag de eerste verjaardag van B gevierd, was toch wel leuk. Nu bezig met de traktatie, dat doen we woensdag ipv morgen. Wordt erg leuk! Nova fijne vakantie, geniet ervan. Bd, hoe gaat het? Je loopt te balen van het gips van je oudste begrijp ik, moet het nog lang erom? Succes ermee! Voor jou duimen dat het mooi weer wordt, ik keek even op weeronline en dat zag er voor de komende tijd best redelijk uit. In ieder geval droog en een zonnetje. Ik ga lekker slapen, tot later
Anke, allereerst heel veel sterkte voor vandaag! Hoe gaat het nu met je man? Gefeli met B's eerste verjaardag! Fijn dat jullie het wel hebben gevierd, breekt toch ook weer een beetje de spanning die je hebt in zo'n periode. Gelukkig krijgt B er weinig van mee, maar wel heel erg verdrietig dat ze haar oma zo vroeg al moet missen. Nogmaals sterkte!
Anke; heel veel sterkte vandaag! Ondanks mijn voornemen om meer mee te schrijven, blijft het helaas toch vaak bij bijlezen! Heb wel de datum in mijn agenda hoor voor de meeting, en zal zeker blijven proberen af en toe mee te schrijven! Maar tijdens slaapjes van R. moet ik vaak heel veel werk verzetten, vooral nu we binnenkort een paar weken dicht zijn met de zaak. Hopelijk tot snel! Groetjes Pina
Hee meiden, nogmaals dank voor alle steun. Het is fijn het gevoel te hebben dat ik hier even mijn ei kwijt kan, als aangetrouwd familielid heb ik toch vooral het gevoel er te moeten zijn voor de familie. Achteraf bleek dat ook manlief, svader en szus tegen deze dag op hadden gezien maar het viel mee, tuurlijk was het emotioneel maar ook wel weer mooi met familie en vrienden. En uiteraard was B ook een goede afleiding, die was heel lief vandaag, bijna alsof ze het aanvoelde. Al met al wel een heftig dagje toch nog, zo maar slapen. En ja, de gedachte dat B het zonder haar oma moet doen stemt me nog het meest verdrietig, samen met de gedachte aan het gemis voor alle feestdagen, verjaardagen etc. het zal wel slijten maar dat zijn die momenten... Pina succes met de drukte! Ja de spruiten meeting, leuk! Tot later allemaal! XX
Ik wilde net even gaan vragen hoe het was geweest vandaag Anke, maar ik lees het al. B heel lief vandaag, ja ik denk echt dat kinderen, hoe klein ook, dit soort dingen echt wel aanvoelen. Slopend zo'n dag, kan ik me voorstellen. Welterusten! Hier: S heeft afgelopen week al een paar keer gehad dat ie rond etenstijd echt (bijna letterlijk) instortte en op mijn schoot/op de bank een half uur powernap hield, na een hysterische huilbui. 1 keer slapen is dus toch niet genoeg voor hem. Vind het echt zó lastig om te bedenken wat nou goed is voor hem! Dit niet, zover ben ik al Misschien maar een tijdje heel flexibel zijn en hem zelfs om 1700 nog op bed leggen als ie dat nodig heeft. Lastige periode dit, hij hangt er echt een beetje tussenin! Nja, mocht iemand tips hebben..? Van harte welkom Ik duik ook mn nest in. Morgen werken, S gaat weer naar mn zus. Nog even van genieten, die gaan over een week of 5 al verhuizen naar Parijs -slik-
Anke; raar hè, maar ik geloof ook wel dat kids zoiets aanvoelen. Heftige dag. Wel fijn dat je het met een "goed" gevoel hebt af kunnen sluiten. Ien; wanneer slaapt S. dan? M slaapt normaal ook 1x per dag, in de middag (13 - 15 ong) maar heel soms in ochtend een powernap. Dan moeten we wel aan de wandel zijn of in auto zitten. Thuis gebeurt het niet. Ik leg hem dan ook niet in bed. Smidsags wel, alle rust maar s'ochtends niet. Volg je gevoel, als jij denkt dat hij nog een tuk nodig heeft, lekker doen dan. Tip; laat hem niet langer dan een uur slapen anders heb je er in de avond problemen mee dat hij niet wil gaan slapen Hoe zit het schema er bij de rest uit (slapen, eten?) 8.15 flesje 10.30 fruit 12.30 boterham en flesje 13u slapen (tot ong 15) 15.30 drinken en koekje 18.00 avondeten 20.00 flesje (van de diëtiste moest deze er af maar mijn oudste heeft ook tot 2,5 savonds nog klein flesje gehad. Meer als afsluiting van de dag.
Bd, S slaapt meestal van 1130-1330/1430. Als hij 3 uur heeft geslapen, houdt hij het wel vol, maar als hij na 2 uur al wakker werd, is hij om half 6 niet meer te houden. Vandaag bij mn zus van 16-17 nog geslapen, en hij kon gewoon om 1900 naar bed, dus ik denk dat we het maar zo gaan proberen. Schema hier: 730 fles pap 180cc tussendoor koekje/rozijntjes 1100/1200 boterham en 50cc melk 1130-1400 (ongeveer) slapen fruit ergens tussendoor 1800 eten 1900 fles 150cc Bd, hoe gaat het eigenlijk met het slapen van M?