De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Bijna WEEKEND!

Lol, ben er overduidelijk aan toe ;) Straks lekker uit eten. Hubbie belde en hij stapt zo op de fiets met de bubs. Hopelijk houden ze het een beetje uit in het restaurant. Meestal gaat het goed, maar soms helemaal niet. Snel je happie naar binnenwerken en dan maar weer gaan. ;)
    Nog weinig meegekregen van de Olympische Spelen. Heb een stel zeer verslavende spelletjes op de iPad...
    Hier is ons mevrouwtje lekker aan de tuit, maar ik vind het wel errug makkelijk om er een flesje in te duwen. Ze krijgt 's ochtends altijd nog een papfles (ook omdat ze altijd achterlijk vroeg wakker is) en daarna slaapt ze nog een paar uurtjes. 's Avonds krijgt ze ook nog een flesje (warme, halfvolle) melk. Wat ik bij P wel heb gemerkt is dat hij 's nachts wakker werd als hij 's avonds nog melk kreeg. Ik zal eens testen of dat bij A ook het geval is...
    Ik ben nog niet begonnen met bestek, ze mag nog lekker met haar handen eten. Ze smeert dan ook de hele boel onder (en onder de tafel lijkt het wel een slagveld).

Hahaha, Bd: het is dan wel niet echt een topzomer, maar skieen gaat inderdaad nog wel wat ver.

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nou, vanavond weer 2 pogingen gedaan om naar Nova te kunnen zwaaien, maar beide pogingen zijn grandioos mislukt! Haha, de eerste keer stond ik aan de verkeerde kant van de brug voor niks te wachten, en de tweede keer voer ze me zo voorbij, en we zagen elkaar niet eens! Proest, goeie actie dus :D

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Haha, leuke zwaaidate Ien en Nova! Goed geslaagd. Met Bd ging het ookal zo lekker. Ik denk dat het Nova's schuld is :p

@Marrie, haha, herkenbaar dat eten in een restaurant met kinderen. Op vakantie hetzelfde verhaal hier. Ik zit ook echt niet relaxed, je wil toch dat ze zich een beetje gedragen, maar zolang stil zitten past nou eenmaal niet bij dat kleine grut. Ik neem meestal maar een etui met stiften en wat papier of kleurplaten mee, dan houden ze zich een beetje koest. :)

@Bd, wintersport in de planning? Beter! En gelijk heb je, nu kan hij nog zonder gezeik een weekje langer op vakantie. Met 5jr ook nog de nodige mogelijkheden trouwens, dat begreep ik van Ien. 6u in de week thuisblijven. Maar ja, daar boek je geen wintersportvakantie op natuurlijk. Ach en soms in overleg. Ik weet dat een collega van me, haar zus woont in het westen en zij dus hier, altijd verschillen in schoolvakanties. Nu mocht haar dochter met haar zus mee op wintersport vakantie, maar ja, dat viel dus buiten 'onze' vakantie. Zij heeft overlegd op school en het werd 'verzwegen'. Ook beetje op eigen risico, maar sommige scholen doen daar blijkbaar minder moeilijk over. Maar goed. Uiteindelijk snap ik het hele leerplicht verhaal wel hoor, ik ben ook niet iemand die daar onderuit probeert te komen, maar sjonge, soms kunnen ze ook wel moeilijk doen bij die kleine kinderen. 5 jaar, wat is dat nou in hemelsnaam? Mijn kind is bijna nooit ziek, maar toen ik een keertje vroeg of hij een dag thuis mocht blijven omdat hij zo moe was (eind schooljaar) moest ik hem maar ziek melden want dat kon echt niet. Ik blij toen Ien met die tip over regelingen voor 5 jarigen kwam aanzetten, die heb ik meteen op school geintroduceerd. 1x gebruik van gemaakt aan het eind vh schooljaar. Ze kunnen me wat. Wat heeft een kind eraan als hij helemaal kapot is aan het eind van de week en dus constant moe is, daar gaat hij echt niet beter van leren. Oh ik zit mezelf er weer over op te vreten! Sollie!

Ga helemaal offtopic, jullie lekker ski plannen, beter! En eerst binnen oefenen dus? Hihi, levert vast leuke foto's op, op die mini latten! :)

@Anke, jullie nog KLUSSEN dit weekend? :p Hier wordt t flutweer, ik weet niet wat de voorspellingen zijn in het westen, maar dan mis je iig weinig als je binnen zit.

D. (oudste met dezelfde naam als Nova's zoon) doet vanaf zondag tm donderdag mee aan een bouwweek voor kinderen. Lekker in de buurt, maar wel spannend. Paar vriendjes uit de straat gaan ook, hopelijk komt er een beetje leuk volk, ik ben benieuwd en hoop dat hij het naar zijn zin heeft. Een hamer kinderformaat heeft hij inmiddels en oefent al dagen in zijn hut achter het huis met spijkers en planken. Ik ben benieuwd!

Zo, ik ga nu echt thee zetten, dat was ik een half uur geleden al van plan en dan plof ik nog even op de bank.

Ooohh, vriendinntje van me heeft met man en 2 kleine kids 4 maanden met een camper door europa gereisd en is net weer terug, zondag even daten, ben zo benieuwd hoe ze het gehad hebben! Ben wel een beetje jaloers, wat lijkt me dat gaaf!

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Welke klus foto's in nieuwe huis op jouw FB Anke? Of op die van hub? Ik kan niks vinden en ben benieuwd!!!

5. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Juul op mijn fb pagina zie je wie mijn manlief is, via de link kom je op zijn pagina en kan je foto's kijken!

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Anke, ik heb op zijn fb gekeken maar zie daar geen foto's of link staan, misschien ben ik scheel. Zal later op flap nog eens kijken, nu via iPod.

7. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Met mijn ipad zie ik ook niet alles, gek genoeg, net alsof die app niet alles update. Even via de www doen!

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Jaaaa gelukt! Gaaf huis zeg! He, komt er weer een nieuwe boog in of blijft t, nu bleek dat die er toch uit moest, recht toe recht aan?

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ziet er zo gaaf uit Anke!! Ook gelijk even gespiekt :) Gek genoeg kon ik het met mijn iPhone wel zien!

Bd: zozo, de wintersportvakantie dus al aan het plannen! Heerlijk vooruitzicht, maar wel een beetje raar hoor bij 27 graden :p

Juul, superleuk voor D dat ie meedoet aan die bouwweek! Wel ff spannend, maar ik durf te wedden dat het hartstikke leuk wordt!
    Hopelijk een beetje lekker weer, alleen maar regen word je ook niet echt vrolijk van.

Gaaf zeg, met camper 4 maanden de hort op! Zie ik jou ook nog wel doen!

Nou, na de mislukte zwaaidate met Nova gaat vanmiddag de date met Juul ook al niet door! Het wordt gewoon geen lekker weer, dus dat vond ze een goeie smoes omdat ze gewoon niet durfde.
    Bd heb jij die meiden allemaal bang gemaakt ofzo? :p Ben ook wel héul eng :cool:

En toch ga ik vanmiddag naar Arnhem, mn nichtje is jarig en dat moet gevierd worden :)

Fijn weekend allemaal!

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Anke jullie zorgen er in ieder geval voor dat het container bedrijf niet failliet gaat als ik zo eens zie op de foto's. Nog veel op de planning?

Ien; wel ja beschuldig mij maar. Volgens mij roep je zoiets over jezelf af :)

11. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @bd, wintersport al plannen dus....haha ik moet er niet aan denken! maar ik ben dan ook een echte zon aanbidder...enne een winterhater!
    maar ach dan ben je mooi op tijd, wel knap trouwens van die kleine ukken die dan zo voorbij komen skieeen en wij als volwassenen staan we te klungelen.

@ientje, 2keer nova missen..whahahaha is het zo druk aan dat kanaal dan?

wij zijn gister middag naar de camping gegaan en zijn net thuis, we hebben het super gezellig gehad en geweldig mooi weer, zon zon en zon!
    de oudste vond de camping ook geweldig, veel jonge kinderen en een zandbak en met opa in het zwembad geweest, wat wil een kind van 4 nog meer, toch?
    maar wij..in de tent...kramperen was dat, hihi! leuk voor een dagje maar niks voor ons.
    benauwd, en krap en dan op zo'n luchtbed in een klamme slaapzak...

maar wel het gevoel dat we er echt even tussen uit zijn geweest, fijn!

@julia, gaaf zeg die vriendin paar maanden rondreizen, jaaaaa lijkt me ook wel wat! maar zal er helaas niet in zitten.
    bouwweek????huh dat ken ik helemaal niet, dat hebben ze vast niet in dit durp van ons.

12. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hee dames, we zijn weer twee medailles rijker heb ik net gezien.

Juul wat leuk zo'n bouwweek! Mijn oudste broer was zo'n figuur die altijd aan het timmeren was, volgens mijn moeder kon ie eerder een spijker in een stuk hout slaandan dat hij zindelijk was, ik zie het al helemaal voor me, hihihi. En leuk vermaak voor in de vakantie. Wij hadden vroeger trouwens een droge sloot voor de deur waar we altijd hutten in bouwden, die hebben ze ooit weggehaald voor een nieuwbouwproject, was wat meer zooi dan ze verwacht hadden :D

Marrie, uit eten, ja je wil ergens wel dat je kinderen dan alleenmaar braaf zijn maar ja... Wel goed om te horen dat het wel gebeurt, ik hoor ook wel eens van mensen dat ze dat met kinderen niet doen omdat ze bang zijn dat het misgaat of dat anderen zich ergeren. Het is ook wel weer leuk namelijk. Ik zag trouwens laatst van die placemats die meteen een kleurplaat zijn, en afwasbaar dus vaker te gebruiken. Leuk toch, je eigen placemat en een die je mag bewerken!

Ientje heb jij bad karma? Ach Nova is vast met een noodgang voorbijgesjeesd en Juul.... Tsja, grote mond hier op het forum, maar in het echt ;) Maar hoe dan ook dus wel eenbezoek aan de mooiste provincie van NL :D

Hier, manlief uitgezwaaid vandaag, die is met een heule hoop tieners/pubers op kamp. Birgit en ik hebben meidenweekend. Morgen op kraamvisite, es kijken wat ze van een baby vindt.
    Dank voor alle complimenten over ons huis trouwens! Wij zijn het er roerend mee eens, uiteraard;) En Juul, die boog laten we weg, sterker nog de muur tussen de keuken en de kamer gaat er ook uit, dus het wordt veel opener en hopelijk ook lichter daardoor.
    Zonog ff olympische spelen kijken, wijntje en een chippie erbij, ik vermaak me wel. Tot later!

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hoho! Ik durf niet en een grote mond?! Jullie zijn lekker op dreef hier! Tis dat ik al moe in m'n nest lig, anders was ik hier uiteraard tegenin gegaan! Tssss ;)

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
  15. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Niet zo'n gek idee Juul, ik ging even kijken bij dierenpark Amersfoort, is wel heel leuk maar ook wel duur aangezien wij waarschijnlijk meer naar onze eigen apen kijken dan die daar wonen :p
    Kunnen we ook wel binnen/buiten koffie drinken bij een leuke toko met spruitenspeelplaats, toch?

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben voor alles in, dierentuin vind ik geslaagd bij lekker weer, idd wel prijzig Anke. Dat cafe, ik heb de site even bekeken, ziet er best leuk uit. Ik heb ze net voor de zekerheid een mailtje gestuurd met wat vragen over reserveren, high tea??, genoeg kinderstoelen etc. Op zondag kan er gereserveerd worden las ik al, tenzij koopzondag, maar ik heb niet alles gelezen verder. Oh, zie nu dat je kunt high tea'en voor 9,5 euro pp.

Goh, ben benieuwd. Lijkt me wel dat we niet tot één dag voor onze date kunnen wachten met reserveren ivm de weersvoorspelling, dus we zouden dan (mocht het idd zoo of dit worden) iets eerder moeten beslissen wat we doen.

Misschien zijn er nog andere opties in of nabij Amersfoort?

Wat denken jullie?

We hebben nog even de tijd hoor, maar door dat topic ben ik nu enthousiast! :)

@Marrie, weet jij van onze spruitendate op 7 okt? Nee? Dan weet je het nu :D

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh en binnenstad heeft GEEN koopzondag op 7 okt, hoera!

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Omgeving Utrecht mag ook (iets dichterbij dan Amersfoort :) )
    Zou gokken op binnen begin oktober. Bij lekker weer kunnen we altijd nog ff aan de wandel.

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hihi bd, ja voor jou en mij wel, Utrecht dichterbij! Maar dan moeten er weer anderen langer rijden.
    Maar ben het verder wel met je eens, kunnen altijd nog aan de wandel! Dierentuin is misschien wel leuk voor over een jaartje, dan hebben die guppen er wat meer aan :)

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Jullie kunnen carpoolen, scheelt weer!

Zo, D. van het bouwterrein afgeplukt, die heeft het naar zijn zin gehad - fijn!

Hub staat te koken - nog fijner! :D

Doei

Deel Deze Pagina