De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Wij zijn weer thuis! Echt weer even wennen hoor, drie weken op een boot van 7 meter gezeten, en nu al die ruimte en luxe! :D Vakantie was super!
    Ergens deze week zal ik wel even teruglezen en meer reageren. Nu even languit op de bank ;)

Juul: las even snel je onderschrift. 14 weken alweer, wat gaat dat ook snel! Hoe voel je je?

2. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Wordt het topic bij 5000 niet gesloten? Dan moeten we ff snel een nieuwe titel verzinnen en nieuw topic openen.

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Doe es een gooi Bd! :)

@Welcome back Nova! Lekker gehad? En nu ruimte!!! Heerlijk!

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ik ben daar nooit zo goed in. Kom niet veel verder dan
    - part 2

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik ben ook echt giga a-crea, wie heeft deze verzonnen?

Hier zijn de eerste stapjes ook een feit!! Gisteren ineens een paar keer achter elkaar een stuk of 8 stapjes! Was wel heel leuk dat hub er ook getuige van was, die mist al zoveel eerste dingen :)

Nova, welkom terug! :)

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ien, S gewoon los gelopen? Wow!!!!! Hier gaat het prima zodra hij iets vast heeft maar o wee als hij maar denkt dat hij los staat. Snel zitten :)

Hebben ze trouwens rond een jaar een sprongetje (I hate that word!)? Meneer is echt niet te genieten. Alleen maar piepen en huilen en bij mama zitten.
    Oudste is ook toe aan school, en die heeft ook de "ikstelmeaanengadeheledagvervelendlopendoen"-eritis. Tijd voor een nieuw ritme.

Titel voor volgende topic:
    A small step for mommy, a giant step for me; spruitjes - preitjes part 2
    Zoals ik al zei, ben echt niet crea wat dat betreft....

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Jullie mogen idd een nieuw topic openen ;)
    Wanneer deze is aangemaakt zal ik deze sluiten

8. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    oei snel een naam bedenken, iemand ideeen?

de spruiten, het vervolg...

bah bah wat een weer buiten...is het augustus en regen.
    gelukkig hadden we van het weekend super weer, op de camping bij mijn ouders!

gister is hub samen met zijn vader en een vriend van hub en zijn vader naar voetbal geweest, en zijn wij lekker naar een grote speeltuin in de buurt geweest, daarna lekker pannenkoeken gegeten!

@julia, klinkt leuk! ik vind het prima, we zijn met een dierentuin idd wel heel erg weer afhankelijk. is het trouwens de bedoeling dat we alle kids meenemen??
    en Utrecht of Amersfoort, het is allebei ver weg..haha!

@nova, leuke vakantie gehad? heerlijk weer, die ruimte, en vooral eigen bed en douche vind ik altijd weer een genot.

@ientje, en die van jou ook al stappen, stoerrrrr. leuk dat hub er bij was.

of misschien als nieuwe titel, de waggelende spruiten...hahaha...

@bd, hahaha jullie lekker huilende en piepende en zeurende kids thuis...ohh hier ook af en toe, kan ik soms zooo moe van worden, het liefst zou ik dan even lekker willen gillen ofzo, maarja, staat ook zo vreemd, dus hou het maar in!

oh ik heb trouwens vandaag de box maar eens opgeruimd, en wat een ruimte weer extra.
    S zit al echt geen tijden meer in de box, en hij diende alleen als speelgoed opruim plek.
    maarja dus wel een probleem voor het overige speelgoed...
    julia, waar heb jij in vredesnaam al het speelgoed van de kinderen? jij hebt er 3.

zit ook al aardig wat in de vuilniszak..

9. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    #4990 Bd81, 6 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2012
  10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520