Julia: Strippen, ja weet niet of ze dat al doen, maar ze gaan wel inwendig onderzoek doen en kijken of ze al iets kunnen betekenen. Ik heb erg veel last van mijn bovenbuik omdaat beeb zo hoog zit en niet ingedaald. Dus hopen ze hiermee een beginnetje te maken of me in ieder geval op weg te helpen. Ben dus zelf ook wel benieuwd wat ze gaan doen.
Fijn zeg dat ze het gaan proberen. Ja, je hebt idd al best lang last van je bovenbuik, dus zou fijn zijn als het iets uithaalt overmorgen. Veel succes alvast!!!
Oei, krampen worden erger! Hoe weet ik nou wanneer het een wee is??? Heb ook flinke last van mijn onderrug, krampen lijken daarheen te trekken, klinkt dat logisch? Douche heb ik eerder vanaaf gedaan, was wel even fijn. Lig nu op de bank, zitten is echt niet fijn meer. Zelfs al is het even op de wc. Hopelijk zet het door!
@Sucre, goed van je te horen. Ahhh, sieluggg - verkouden! Hopelijk doen de druppels hun werk en slaapt hij er beter op. Goeie zeg, dat hij alweer 4100 weegt, heeft hij al 'armbandjes'? Als je begrijpt wat ik bedoel? Zal nog even duren misschien, altijd sooo cute!
Even opschrijven wanneer je een kramp hebt, kijken hoelang ze aanhouden en of er regelmaat in zit. Maar ook zonder regelmaat doen ze hun werk hoor. Klinkt mij als weeen hoor! En pijn in rug, rugweeen. Had het bij de 1e heull erg. Vraag hub eens flink tegendruk te geven op de pijnlijke plek op je rug tijdens zo'n kramp, dat geeft verlichting als het een wee zou zijn. Mijn hub, geen ukkie - 1.85 m had de ochtend na mijn eerste bevalling spierpijn in zijn hand van tegendruk geven, ik een serieuze blauwe plek op mijn rug, maar het hielp echt onwijs! Succes meid!!!!
Nova dat klinkt veel belovend. Als door douchen afneemt zijn het vermoedelijk voorweeen. Als het door zet is het serieus. Bij twijfel vk bellen. Good luck!
@ Juul: natúúúrlijk doe jij mee!! Trio'tje dan dus maar? Nova speelt vals, die gaat nu al Dus met z'n 4en tegelijk wordt 'm niet. Maarre, Nova, hou vol, zet 'm op, je kan 't!! Hopelijk morgenochtend babynieuws van jou!!! Denk aan je!
Oh gelukkig maar, ik voelde me al bijna het zwarte schaap van de familie Nova, zet hem oppppp!!!!!!!!!!!
@ Flash: Hier spuit 11: Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Ik hoop dat je snel zal herstellen van het reparatiewerk. @ SuperNova: Toi, toi, toi!!!! Ik ga voor je duimen. Tot nu toe gaan we redelijk netjes het lijstje af geloof ik, dus misschien moet ik me toch ook maar een beetje gaan voorbereiden... morgen is het al de uitgerekende datum. Van mij, en ik geloof dat ik de enige ben zo te lezen, mag ze best nog een tijdje blijven zitten. Ik vind het erg gezellig al dat gekroel in en met mijn buik, ga het vast enorm missen. Groetjes Pina
Wow pina, dat je nog langer zou willen! Bijzonder hoor, ik ben er al weken klaar mee Maar volgens mij had je ook een 'makkelijke' zwangerschap? @rugpijn, noov, wellicht helpt een warme kruik ook? Of een warme natte handdoek uit de magnetron? Spannend joh, sterkte! Puf puf pufse Mijn buik is relatief rustig. Ik ben bang dat t de komende week niet gaat gebeuren. (maar ja, ik ben ook nog maar 37 weken hè)
Hm dit keer is t mijn beurt blijkbaar, Voor een brakke nacht.... Pff ik ben zo kriebelig en onrustig. Ik ben ff klaar met wachten en harde buiken. Hoe kom je die laatste weken in de nacht door?... Boekje lezen dan maar.
Goeiemorgen allemaal! Eli, nog een beetje kunnen slapen? Ik dacht, ik los je even af, ben sinds 04u op Laatste half uur draaien in bed dacht ik alleen maar aan beschuit met muisjes. Had er zo'n zin in! Dus.... net een overheerlijk beschuitje gegeten. Moest wel even kiezen welke ik open zou maken, de blauwe op de roze Tis de blauwe geworden. Ach, ik mix blauw en roze toch door elkaar dadelijk, ziet er vrolijker uit. Yummie, smaakt naar meer trouwens! Duik zo mijn bedje nog even in! @Nova, hoe is het bij jou meid? Iets gaande??
He Juul, jij ook al vroeg wakker? Oei, beschuit met muisjes, klinkt idd niet slecht! Maar ik ga mezelf dwingen om te blijven liggen hoor. Heb ontbijtkoek en mueslirepen in nachtkastje liggen.. Nog geen babynieuws hier? Ben benieuwd of nova al een wondertje op de wereld heeft gezet!
Ha Ien, kom je me gezelschap houden? Ik duik er zo weer in hoor. Even aircrash investigation gekeken, brrrr..... Boven de atlantic zonder brandstof! Ik ben ook benieuwd naar Nova-nieuws!
ik durf tv niet aan te zetten, dan wordt hub wakker vrees ik. Brr eng, die vliegtuigdingen. Moet ik eens aan schoonpa laten zien, dan weet ik zeker dat ie echt nooit meer een vliegtuig in stapt. Krijgen we nu al niet voor mekaar, maar dan al helemaal niet meer! Pff wat een onderwerp zeg, voor de vroege ochtend! Slaap se nog effies!
tss, stomme banner van me "4 dagen over tijd of je bent al bevallen" WRIJF HET ER NOG EFFE IN! :x van je banner moet je t maar hebben!
Hahahaha, ach, zeik niet, er staan toch mooie hartjes boven? Zo, nu naar boven en nog een uurtje in bed stinken. Laterrrr!