Zo effe wat teruggelezen... Sucre; ai, dat klinkt hectisch. kan toch goed een combinatie van regeldag/niet fit zijn, zijn? Je bent gewoon weer in de auto gestapt, stoer! Veel succes daar hoor met het zoeken (en voortdurend bijstellen) van balans! Tenminste, dat herinner ik me nog goed na de geboorte van de tweede. Waar gaan we de structuur vandaan halen en hoe ga ik dit onder de knie krijgen? Weet niet hoe jij erin staat hoor! Maar mocht je het ook zo ervaren: het komt goed! Flash: Aaah, zelf als ie elk kwartier zijn speentje wil 's nachts. Sweet. Goed om te lezen dat het goed met je gaat! Hier óók geen Iphone.. Nee, een Samsung Wave. Klereding. Hé Ientje!! Hier alles rustig. De telefoon niet, die staat roodgloeiend. Wel lief, al dat medeleven maar ook wel weer heel apart om mee te maken dat veel mensen het zo goed weten en vinden dat je "echt niet zomaar voor een KS moet gaan hoor!" Euh.. Heb ik dat gezegd? Als prei met d'r kontje links en hoofdje rechts blijft liggen heb ik geen keus hoor!
Nova, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Heerlijk meid, geniet ervan! *zei ze tussen 2 weeën door*
@supernova, zucht wat bijzonder is het allemaal ook hè! Gefeliciteerd met jullie zoon Daniël! Ook al zo'n prachtige naam. Sterkte met het herstel. En geniet maar lekker. Ik heb een uber brakke dag gehad, Mentaal oké, maar lichamelijk zo zwaar. Lig na een heet bad te hebben gehad, heerlijk op bed. Ik ga zo lekker slapen, echt slapen! X
Een Daniël voor SUPERNOVA!!!!! Jahoeii!!! Meis ik ben zo blij voor je! Het zit erop! Klinkt als een hele heftige bevalling, but you did it!!!!!!! Geniet van je wondertje!! Ien: omg, ist zo heftig inmiddels? Zet m op!!
nou ik had net dus een hele lap tekst getypt ben ik het nu weer kwijt...grrr:x dus nu maar even wat korter hoor, ga niet weer stuk of 10 pagina's terug, sorry! ientje, yeehhhh vandaag of morgen word jij mama! kom op meid! en supernova, en en en en en jij ook al mama?????? vive en julia hoe gaat het bij jullie? trekken jullie het nog een beetje met al 2kids in huis? vive moet jij van prei gaan bevallen met een keizersnee of kan dat nog veranderen? misschien draait de eigenwijze meisje nog....ga vooral door met je ananasharten eten, traplopen, pittig eten, en wipjes maken, hihi! julia, het is inderdaad super fijn dat ze hier thuis komen voor hielprik, je moet er toch niet aan denken om 4dg ofzo na je bevalling al daar heen te moeten...?!!? en nee, opnieuw hechten doen ze niet [thank god] het geneest gewoon vanzelf alleen duurt het wat langer omdat het van binnenuit moet genezen. vandaag is de vk nog geweest en heeft even gekeken, het zal er allemaal goed uit, op de plek waar de hechting open gegaan was kwam een knoop van de hechting van daaronder [spier] naar boven dus die heeft ze weggeknipt plus nog paar andere hechtingen. vandaag was hier voor het laatst de kraamzorg. snik snik...wel erug fijn hoor...mijn huis is nu spik en span en hoef voorlopig zelf lekker niks te doen. las nog wat over nieuwe mob, ik heb een nieuwe gekocht toen we net terug waren uit zh na de bevalling, een nokia c3 wit met champagne kleur, heel chic! he supernova, ik lees net je hele verhaal, gefeliciteerd met jullie zoon, geniet ervan en doe rustig aan! wat een supernieuws! helemaal leuk, ohh ientje zie dat je tussen 2 weeen door aan het reageren bent, zet hem op meid! wil je trouwens thuis bevallen of in zh? @sucre, oh beetje van regelmaat af...hopelijk gaat het snel weer lekkerder! en dan je oudst ook nog ziek...knuffel! hij is wel lekker gegroeid zeg! helemaal toppie! senn was bij geboorte 3610 is afgevallen naar 3400 en was vandaag 3540 dus gaat ook helemaal de goed kant op! tis een echte vreetzak, haha, hij zit nu al een paar dagen aan de 90 ml voeding en drink vaak helemaal op. gelukkig heeft ie een aardig dag en nachtritme al te pakken, over dag om ongeveer 3 uur voeden, savonds rond half 11 laatste voeding, dan snachts om uur of 3 en dan weer smorgens rond uur of 7,half 8.
Nova, gefeliciteerd met jullie Daniël!!!!!! Klinkt inderdaad als een heftige bevalling, gelukkig is alles goed gegaan en kan je nu lekker genieten van jullie mooie manneke! Mooie naam trouwens, of niet Vive?
Flash en Meid, fijn dat het goed gaat met jullie kinders! Lekker genieten! Meid, geen kraamzorg meer dus, maar wel lekker schoon huisje. Is ook wat voor te zeggen natuurlijk. Ik vond het altijd ook wel een opluchting, die laatste dag kraam. Had dan ook wel weer erg de behoefte mijn huis voor mijzelf en mijn gezin te hebben, maar misschien ben ik een rare kwiebus. Oh, Meid, voor de hielprik komen ze hier ook thuis, doet de vk gewoon, maar de gehoortest niet.
@ Nova: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! @ Ientje: You go girl!!! @ Flash: Fijn dat alles zo goed gaat, en misschien een opsteker voor dames die nu nog niet bevallen en de halve nacht wakker zijn.... dalijk slaap je dus helemaal niet meer. Ieder kwartier....pfoeh! @ Sucre: Beterschap voor je jongens, zielig hoor al dat gespuug en gesnotter. Ben vandaag naar de vk geweest en de paar mm die ze was ingedaald zijn helaas weer ongedaan gemaakt, ik moet nog steeds bidden dat er geen vliezen breken als ik over straat wandel. Verder moet ik na gaan denken over strippen e.d. als ze volgende afspraak nog niet is geboren. Zou het wel jammer vinden als ze niet op eigen gelegenheid mag bepalen wanneer ze komt. Groetjes Pina
Ja man Meid: jee, alweer de laatste dag kraamzorg! Dat gaat hard! Mijn man kwam paar dagen terug thuis: "een vrouwtje van dat forum van jou uit E'oord is bevallen toch?" Had ie een roze vlag gezien in de buurt van de AH Zelfs hij moest even aan je denken... Ook al heb je géén roze maar blauwe wolkjes!! Gaat nog best heel goed hoor hier. Ik ben mijn buurvrouwtjes/vriendinnetjes erg dankbaar, die letten erg goed op de oudste en nemen hem mee naar/van school. Ik merk dat we met zijn allen toe zijn aan de Grote Verandering. En da's mooi! En jij Juul? Is het bij jou nog een beetje te doen??
Nova joehoe we wisten het eigenlijk wel, was zo rustig omtrent jou. Gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Nu lekker gaan genieten. Ien hoe gaat ie bij jou??
Goeie vive! Beetje hulp kan nooit kwaad. Ja, tis redelijk goed te doen maar ben er 's avonds wel echt klaar mee, dat avondritueel daar maak ik niet zoveel van mee, doet hub. Tis nou niet dat ik ze helemaal niet meer naar bed breng, soms nog even eentje afdrogen, nagels knippen enzo, maar dan hou ik het voor gezien hoor. Buik zit dan toch ook echt in de weg en is gewoon moe na een dag van 1000x dingen oprapen, optillen, 500x traplopen etc. Vandaag en morgen gelukkig bso en kdv. Heerlijk dus 2 dagen voor mijzelf, dat is echt een adempauze. Oplaadmomentje zeg maar. Maar, eerlijk is eerlijk. Een 3e zw.schap.... totally different than the first
Nova van harte geeliciteerd met jullie zoon!! Klinkt als Best een pittige bevalling maar gelukkig valt de schade enorm mee. Fijn dat je snel weer naar huis mag. Pina, balen dat de baby nog niet is ingedaald, hopelijk gebeurt het snel. Ien, sterkte met de bevalling.
Juul: Je doet wat in je kunnen ligt hoor. Als mijn noot thuis is dan laat ik hem de kinderen ook doen. Want allemachtig, wat kunnen ze ook gebruik maken van de situatie.. Mijn oudste weigerde laatst de trap op te lopen. Meneer vond het nog geen bedtijd. En daar stond ik met mijn goeie gedrag. Dus het werd weer een "Als jij nu niet... Dan..." In dit geval ijsjes. Hij heeft de dag erop geen ijsjes gehad. Pech. Zal 'm lere. Heerlijk hé, BSO of TSO. Mijn oudste ging vandaag naar de TSO, ik vind dat ooke cht even tot rust komen hoor. Kijk, ik heb dan wel de avonden dat ik alleen ben, maar mijn noot is er meestal tot 12.00 en brengt de oudste naar school..
Hier ook iemand die man kleine naar bed brengt hoor. Iedere keer d trap op... Gelukkig vind hij het niet erg. Ien is wel erg afwezig hè?! Denk zal nog ff checken voor ik ga slapen, maar geen nieuws. Hopelijk morgen baby nieuws.
Ien koekeloert sneaky.. Vast om te checken of ze niet wordt ingehaald. Go IENTJE! hier wordt aan je gedacht hoor!! Ik ga naar boven! Bevalze!
Nu weet ik alleen even niet of ien nu zelf komt posten of niet, zo ja... Sorry meid, dan ben ik je misschien voor, zo nee.... Vliezen Net gebroken door vk en ruim 6 cm. Dat is IEN STATUS voor t moment
Ien word (of is) moeder woehoe. Thanks for update Juul. Ik ga plassen en weer verder slapen (als ik slaap kan vaten tenminste)