De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ik spot Ien onderin! Hoe'st meid?

2. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @bakfiets, jaaaaaha hij is binnen, wat een mooi groot ding! Leuk zo'n fietsplan via werk :)
    Ik heb al maanden niet gefietst, zal echt pas weer kunnen na de bevalling.

@eten, zoooo net ff via m'n aai-foon een pizza besteld :) lekker makkelijk. Lig al de hele dag op bed. Ben zo slap en moe. En mn buik doet gewoon pijn, is hard en overgevoelig. Ook m'n buikspieren nu lijkt wel. Bah, ik maak me zorgen (om niets?).

@Juul, wat en hoe via een 'modje' iets van t gesloten topic verwijderen?

@Anke, wat spannend, ik hoop dat t een goede rit wordt!!! Sterkte meid!

Dat was t weer voor nu...

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Eli, lekker pizza! Gelijk heb je hoor, misschien dat wat eten je goed doet, beetje energie hopelijk!

Een modje kan je een pb sturen. Als je haar: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/deesdees.html

een pbtje stuurt kan ze je misschien/hopelijk verder helpen? Succes!

Niet teveel zorgen maken meid, er gebeurt natuurlijk van alles in je buik, dat je dat voelt lijkt me normaal. De een wat meer dan de ander. Je bent over de 37 weken, dus beebje mag komen. Maar als je het gevoel hebt dat er iets niet in orde is, aan de bel trekken hoor!

Cool bakfiets! Wat zal jij gelukkig zijn als je na de bevalling stapje voor stapje je oude lijf en mogelijkheden weer terug wint. Echt respect hoor hoe jij je hier doorheen 'sleept' met alle lichamelijke ongemakken... Zet hem op en smakelijk eten zo!

4. vive2

vive2 Fanatiek lid

anke: Spannend! Ik hoop voor je dat het gaat doorzetten. Vallen van de avond, schemering, zal misschien helpen de boel op gang te brengen! Mocht het zover zijn: Toitoi!!

Bd: rust in de tent gehad. Lekker hoor! Beetje uitgerust of was het een druppel op 'n gloeiende plaat?

Julia: Oké, ik hoor velen over krampjes, pijntjes en harde buiken behalve jij. Ghehehe. Maar aangezien jij niet aan rommelen vooraf doet (wel achteraf, naweeën, very balen!!) is daarop geen pijl te trekken.
    Ik las wel dat frambozenbladthee leuten ook werkt tegen naweeën. niet zozeer dat het een pijnstillemnd effect heeft, maar je BM is eerder terug in shape waardoor logischerwijs naweeën niet meer nodig zijn.

Elio: Wat goeddd! Een bakfiets! Superhandig. Reden te meer om maar gauw te bevallen hé! Dan kun je ook des te eerder erop!

Pina: volgende week verlof, fijn! Hopelijk kun je je rust ook daadwerkelijk vinden! Lijkt me dan ok wel moeilijk, want misschien zit er wel vanalles "achter je aan" m.b.t de baby!

Sucre: Structuur, het komt echt wel goed hoor. Maar dat komt ook naar mate je zelf ook beter op de been bent en je beter de boel kunt overzien. Alles moet groeien, ook het vertrouwen in jezelf, de situatie, je kinders en i.c.m je partner. Alles is anders hé en je moet nu zoveel rekening houden met andere factoren die niet meespeelden bij je eerste! Maar echt, de routine volgt hoor!!

Anneliesje: is dat nou ook niet lullig een beetje zeg? Zo'n gyn die verkondigt dat je beeb hopelijk nog twee weken blijft zitten en vervolgens gebeurt er niks. Ik herinner me het nog dat je het hier meldde. Maar op basis van wat is dat eigenlijk geweest? Nou, zo zie je in ieder geval maar weer dat artsen het ook niet altijd per definitie goed hebben.

Ons Kleintje: Ik sluit mij bij voorgaande reacties aan. Je kolft maar mooi wel en je bent zo bezig om alles te doen slagen! Petje af! is er al een beetje een tijdsstadium bekend wanneer je de kinders mee naar huis mag nemen? En hoe gaat het met het kamertje? Je zou daarmee aan de slag gaan toch? Wordt het mooi?

Ik ga ff eten met de jongens en daarna de avondspits in. Tot later!

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Zo, haai dames, ien is weer eens in da houuuuse! Was vast heel stil zonder mij :p onee, heb al gezien dat er alweer aardig wat is geouwehoerd hier!

Viv: "gelukkig" dat prei zich weer draaide, nu waar gyn bij was. Maar beter zou ze eens goed in positie blijven liggen! Nog een paar nachies meis, ik duim dat het allemaal zo normaal mogelijk kan gaan verlopen voor je. Knuf!!!

@ Nova: 300 gram is wel heel veel ja! Ik zie hier ook allerlei hele interessante dingen voorbij komen (rustig maar, ik zal geen foto's plaatsen :D) , maar ik denk er niet over om er eentje op de weegschaal te leggen. Maar jij wint sowieso :p

Ja Juul, ga jij maar effe op je uitgerekende datum bevallen! :)
    Hoe is het met je auto?? Nog met 60km/u over rotondes gemoeten?
    En jij alweer beetje bijgeslapen van die gekke nacht gister? :p
    Wat hebbie een mooie nieuwe banner!!! Goed gedaan! :D

O ik ga zo verder, er wordt nu een bordje prak onder mn neus geschoven :D

6. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Oh m'n buik doet zo gek!
    Hij staat nu volldige op spanning, continu.
    En een aantal verkrampingen ofzo gehad.
    Alsof ie nog verder uitzetten wilde?...

Pizza eten ging echt niet goed, maag protsteerde.
    Hubby heb ik maar opgeroepen, was op team uitje.
    Hij ontfermt zich nu over meisje lief.

Oef, hebben jullie ook die spanning op je buik gehad?
    (voor degenen die al bevallen zijn, ooit).
    Bij m'n eerste ging t zo rap, direct om de 5 minuten storm weeën na breken van de vliezen,
    Dus ik kan t niet vergelijken als dit t spontane begin zou zijn...
    Oh ik hoop zo dat dit t is!!!
    Maar ik ben bang dat t na zo'n vreemde dag als dit weer wegtrekt...

Ik ga ff m'n ogen sluiten.
    (lijkt wel of er een heel strakke band om m'n hele buik en rug zit) oef

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Zo, prak erin geschoven *burb* heerlijk toch, om niet te hoeven koken, je hoeft alleen maar te verzinnen wat je wilt eten :)

Okee, nog effe verder reageren, maar jemig wat een hoop geschreven weer :$ ik reageer ff snel/kort en dan zal ik even vertellen van ons ventje :)

Eli, wast nou vruchtwater? In de gaten houden hoor! Is niet altijd gelijk een mega splash. Toen ze zei dat ze mn vliezen ging breken, dacht ik: aaaah! Mn mooie canvasdoek tegen de achterwand vd slaapkamer! (bijna 3 meter verder :D)
    Nou, viel reuze mee. Steeds een plasje, maar meneer zn hoofd zat ervoor, dat scheelt.
    Maar Eli'tje, ik hoop voor je dat je gauw aan de beurt bent meid, heeft wel lang genoeg geduurd nou he..

Sucre, gatver, wat een kutje zeg. Gelukkig is het nu achter de rug..

Nova, ach het arme mannetje! Hij is in goeie handen, maar je wilt hem gewoon liever bij je hebben.

Kleintje: meid wat een goed nieuws!! Het gaat echt de goeie kant op, en ook nog eens allebei goed uit de borst drinken, superr!!!!
    Respect meid, je doet het super!

Naweeën: niet veel last van, gelukkig maar. Want als ik jullie mag geloven, is het hell!
    Maar ik heb een aardig stormpje te verduren gehad tijdens bevalling zelf, misschien was dat mijn portie wel ;)

Annelies, wat rot dat je zo rot slaapt zeg, hopelijk vannacht beter!

Misty, mooie banner! :)

Nova, jammer dat het niet is gelukt met de borstvoeding. Maar je hebt je best gedaan, meer kan je niet doen. De omstandigheden zijn er nu eenmaal niet naar.
    Nu kun je tenminste fijn van hem genieten!

Eli, lekker idee zeg, bakfiets voor straks!!

Anke, spannend!! Zet 'm op meid!

Juul, proest, zie het helemaal voor me, jij jumpend op je bed! Jammer dat t niks uithaalde..

Aha, frambozenbladthee tegen naweeën, Juul zal ik mn pakkie thee effe naar je sturen? Ik heb 't niet meer nodig! Ik pb je dr wel effe over.

Foto's verwijderen, heb ik iets over gezien. Ff wachten... bij gebruikersinstellingen, die balk links, dan onderin 'bijlagen', en dan krijg je een lijstje met alle foto's die je hebt toegevoegd. Die kun je selecteren en vervolgens verwijderen. :)

Eli, zou best eens kunnen hoor, hoop het voor je!!!

Sjo. Ik ben ook weer bij, sorry als ik niet op alles en iedereen heb gereageerd, maar dan was ik morgen nog bezig. En daar heb ik niet zoveel puf voor :)

Zal effe in het kort *proest, ien in het kort, kan dat??* vertellen over de afgelopen dagen.

Vanaf het moment dat ik hier niet meer reageerde, waren de weeën behoorlijk heavy maar al die tijd niet langer dan 30 seconden. Wel elke keer om de 4,5,6 minuten, om kwart over 11 was vk hier die 6cm ontsluiting constateerde. Ze brak de vliezen en toen brak de hel los ;) kon ik af en toe beetje bekomen van de ene wee, kwam de volgende alweer aan. Elke beweging leverde een wee op, maar daardoor was ik redelijk snel bij de 10 cm. Van half 1 tot half 2 geperst maar zn koppie wilde niet voorbij mn schaambot. Vk zei op den duur: nog 3 weeën en als er dan niet meer progressie is, gaan we echt naar het zkh.
    Ik perste wel hard genoeg, maar hij wou gewoon echt niet. Dus ik mocht gezellig bij vk mee in de auto. Precies de nachtmerrie die ik voor ogen had he, DRAMA! Voordat ik in de auto zat had ik alweer 3 weeën achter de rug.
    Gelukkig wonen we echt niet ver bij het zkh vandaan, 3 weeën later waren we er. Toen ik een paar weeën later in zkh bed lag, werd gyn gebeld, daar moesten we op wachten. Intussen een fijn infuus, die de weeën nog effe wat heftiger maakten (WHY???? alsof ze al niet heftig genoeg waren ;) ) Uiteindelijk kwam die, en die begon het cupje op Sas' hoofdje te zetten.
    Achteraf blijkt, dat het touw/geval waar dat cupje aan vast zit, nog brak ook! Das ongeveer langs me heen gegaan. Zag wel op den duur die gyn heel gek kijken en zeggen: da's niet de bedoeling!
    Das niet de bedoeling????!?! HAAL DAT KIND ERUIT!
    Cupje eruit, nieuw cupje erop. En toen... om 2:36 kwam toch eindelijk ons Prulleke :D eruit! Had het bijna opgegeven, dacht dat ik de rest van mn leven met een pens zou blijven lopen.

Anyway. Ons mooie manneke heeft nu een plekkie op zn hoofd, 2 ringen, maar het trekt mooi weg en heeft er nu haast geen last meer van.
    En hulde aan de gyn, want hij heeft me NIET geknipt (wat ze schijnbaar altijd eerst doen voordat de vacuum erop gaat) en ik heb 1 uitwendige hechting (2 inwendige). :D

Moesten wegens protocol even blijven omdat de kinderarts hem na moest kijken, ook moest hij 3 keer op glucose worden geprikt omdat het zo'n joekel was. Maar daarna zouden we naar huis mogen.
    Kinderarts kon bloeddruk in zn lies niet goed voelen, daarom moest ie later nog even naar de kinderafdeling zodat ze dat daar even konden doen. Duurde maar, en duurde maar, uiteindelijk na laaaaaang wachten mochten we om een uur of 3 naar huis. (oja zoals Juul al vertelde moest hij ook 1 keer goed drinken, en dat deed ie keurig :D)
    Vanaf toen gekkenhuis, heel de fam kwam langs, met als gevolg dat we echt een heeeele lange nacht hebben gehad, hij was echt slecht in slaap te krijgen.
    Wat ie vervolgens vandaag inhaalt, want hij is echt nog amper wakker geweest. Moet hem om de 2 uur aanleggen, maar hij was tussen 10 en 3 gewoon niet wakker te krijgen, en nu heeft ie sinds 3 uur ook al niks gehad omdat ie gewoon echt compleet in coma ligt. Zometeen maar eens even kietelen ;)
    Maar wel lekker rustig hoor. Haast geen visite gehad vandaag, geboortekaartjes kwamen binnen en die hebben we gelijk verstuurd. Niet geslapen, had ik geen tijd voor, ook al ben ik mn bed niet uit geweest vandaag!

Maar goed. Lang verhaal in 't kort: begin was top, eind jammer, maar resultaat: FLIEFT!

Krijgen straks nog effe wat visite dus ik peer 'm weer effe. Jullie hebben in elk geval weer wat te lezen :p

Beval ze meiden, ik ben ws wat minder actief komende dagen maar ik denk wel vaak aan jullie, lees ook trouw bij hoor! Maar op telefoon, dan is reageren niet zo makkelijk.

Knuffie!

8. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Even heel erg ego: zit ik in m'n vorige berichtje nog te vertellen dat ik dan volgende week verlof wou nemen.... belt er net iemand met een superopdracht!

Morgen een afspraak en volgende week keihard werken, want dan moet het af als het doorgaat!!! :D:x:p:$:( ( tja, eigenlijk alle emoties kunnen wel.....)

Het is een opdracht waar vele andere opdrachten uit voort kunnen komen, maar waarom nu???????

Groetjes Pina

9. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Elio: je geeft aan dat er een stakke band om je buik zit. Is dit bovenin (rondom maagstreek)? Zoja dan vk bellen, kan op zwangerschapsvergifiting wijzen en is zeer belangrijk dat je dan aan de bel trekt. Als het je 2e of volgende is kunnen het ook voorweeen zijn die een aantal dagen / weken aan kunnen houden helaas.

Ien: wat knap van je dat je ons nog zo goed kan volgen!
    Jee met persweeen in de auto, respect! Op dat moment laat je het over je heen komen denk ik, maar wat heftig!
    Sascha is nu dus ff uitgeput. Laat hem maar lekker bijslapen hoor, klein prulleke. Heeft het ook zwaar gehad.

Anke: en?? zet het door??

Pina: oei wat moeilijk, maar meid neem jezelf wel in acht hoor!!! Als het niet kan, kan het niet hoe moeilijk dat ook is. MIsschien kan je de opdracht uitstellen??
    Oh enne, hier is beeb ook nog niet ingedaald hoor. Ligt nog compleet boven het bekken :(

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hier ben ik het wel mee eens. Pas goed op jezelf. Zelfs als je lijf het niet aangeeft, je hebt wel een bevalling voor de boeg en een leven dat op zijn kop wordt gegooid erna. Een beetje rust vooraf zal toch belangrijk zijn lijkt mij. Sterkte!

@Bd, balen dat jullie gup nog niet is ingedaald, zou toch een fijner gevoel geven. Hopelijk snel.

@Vive, zal ik dan maar even? Ik heb KOPPIJN! :x

11. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ohh supernova, dat meen je niet....:(hopelijk gaat het snel wat beter met jullie ventje, maar wel fijn dat ze hem wel even extra in de gaten houden.
    ik vind het een verstandige keuze van je om toch op fles over te gaan! is voor jullie beide een stuk ontspannender dan.

ik heb idd de uitslag van de dokter al binnen, schijnt normaal te zijn als pas bevallen vrouw dat er bloed, eiwit, witte bloedlichaampjes in de urine zit.
    dus ze weten het eigenlijk niet, moet goed naar me lichaam luisteren en als ik me ziek ga voelen of verhoging word echt koorts moet ik aan de bel trekken.

@julia, jou vraag die voor sucre was, de ha zei tegen mij dat ik paracetemol mag nemen en diclofinac [of hoe je het schrijft] maar niet bij borstvoeding...

@scure, fijn dat daan het zo lekker vind in de draagdoek, ik heb er bewust geen, ik zie sommige er zo mee stuntelen, dat ga ik nooit voor elkaar krijgen ben ik bang, al die knopen en manieren...pff ik heb zo'n ander ding maar die is pas vanaf dat ze sterker zijn in het nekje...maar erg handig in gebruik [baby bjorn]

@ons kleintje, oohh meid wat een fijn nieuws...ik duim dat er snel een plekje in de buurt voor ze is! zet hem nog even op! duurt vast niet lang meer en dan kunnen ze naar huis.:):):)

@naweeen, verschrikkelijk! en dat zelf ook nog zonder borstvoeding, 1e 2 dagen standaart 1000gram paracetemol geslikt..toen dag geen last en toen was mijn baarmoeder weer van -5 naar -3 gegaan dus weer naweeen...pff
    :(
    @elio, hoe is het met de hand van je hub afgelopen? cool hoor een bakfiets, alleen trapt het niet ongelofelijk zwaar? heb eens een vrouw voor me gehad op bakfiets, nou tis dat ie niet om kan vallen, anders had ze naast der fiets gelegen, zooo sloom...of het lag gewoon aan haarzelf, kan ook natuurlijk...

flesvoeding/borstvoeding, hier ook een nutrilon kindje en baby en tot nu toe blakend gezond allebei, mijn oudste heeft hooguit 1keer per jaar griep. die van mijn schoonzus heeft tot 1,5 aan de borst gehangen en die is standaard als je ze ziet, ziek zwak of misselijk. het zegt volgens mij echt helemaal niks. gewoon doen waar jij je goed bij voelt, dat is het beste voor moeder en voor het kindje!;)

@elio, sorry kan je niet verder helpen, ik had bij de oudste en nu ook weer een weeen storm, vanaf de eerste wee, 1min lang, 1 min ertussen en hup de volgende alweer...en dat tot het eind.
    had wel de laatste dagen veel harde buiken ook in rust maar deden geen pijn.

@ientje, zoo klinkt behoorlijk heftig allemaal, jammer dat het einde zo tegenzat, je had veel sneller kunnen bevallen dus.
    en niet geknip, wees blij! klinkt erg netjes 1 uitwendig en 2 inwendige hechtingen...mmm heb ik zelfs zonder vacuum deze keer niet gered... tis echt een lapjes kat van onder....zucht....:)
    doe rustig aan met je zoontje, het is voor de kindjes ook zeer heftige ervaring zo'n vacuum, heb de oudste pas na een week horen huilen en sliep idd ook 1e week heeeeel erg veel. hou het in de gaten, wij zijn uiteindelijk nog naar een chiropracticus geweest omdat toch in zijn nek niet helemaal lekker zat. er word behoorlijk aan ze getrokken bij een vacuumextractie.

@pina, cool zeg zo'n super opdracht! maarre hoelang was jij nog van plan om zwanger rond te blijven lopen, je bent al over de 40wk heen!!!
    doe je wel een beetje rustig aan!loop jezelf niet voorbij!!!!

we hadden vanavond ons eerste uitje weer gehad als gezin, even bij mijn schoonouders geweest! heerlijk om weer even buiten te zijn en dan niet alleen het kleine stukje naar de drogist of supermarkt!
    hier gaat verder alles wel goed eigenlijk, vanmiddag was mijn vriend vrij en morgen ook dus kan ik lekker wat op de bank hangen en rustig aan doen.
    heb toch nog vrij snel een zwaar gevoel van onder als ik te lang sta of loop. en gaan de hechtingen beetje irriteren.

hopelijk gaat er vannacht nog iemand bevallen, lijkt me leuk!
    wie o wie?????????????

zo ff me thee opdrinken en lekkere bonbon erbij!

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ien, wat een mooi verhaal!!

Pina, jeetje, weet niet wat ik moet zeggen. Ik denk ook dat je wel heel veel op je stokje neemt. Maar goed, wie zijn wij.. Maar als ik jou was, zou ik toch wat meer rust nemen. Juist omdat je dat straks niet gaat krijgen.

Julia, ik heb ook megakoppijn!!! Arme wij...

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Anke, wat spannend voor je meis! Hopelijk zet het door en heb je je kindje gauw in je armen!!

Ik heb dus enorme koppijn. En megaboobpijn. Heb 1 borst zostraks gekolfd, wat Daan kreeg hem niet helemaal leeg gedronken, maar het doet nog steeds megapijn. Bah!!

Eens bedenken wat ik met die melk ga doen, invriezen of vannacht geven?

Verder alles goed, Daan opent steeds vaker zijn mooie blauwe ogen. Lucas is een geweldig lieve grote broer. Manlief doet alles voor me, maar ik ben nog doodop, dus we hopen maar weer op een goede nacht, zonder al te veel snot.

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Goh nog lekker even in slaap gesukkeld op de bank, terwijl vriendlief hier in huis een aantal dingetjes deed. Nu zitten we tour du jour te kijken en straks maar rustig richting bed. Duimen dat ik beter zal slapen.
    Owww R. ligt nu dus gewoon te ronken op de bank :$

@ julia en is de auto klaar ? Wat was er nu kapot dan ? Leuk het maken van tompoucen en ook nog eens lekker. Die foto's vond ik ook niet kunnen, maar tja het is niet anders he. Dat is nu het nadeel als je zo'n beroep hebt. Overigens is mijn partner ook meerdere malen geklapt en dat zag er ook altijd verschrikkelijk uit ;)

@ misty, wat vervelend dat het bewegen zoveel pijn doet. Hopelijk heb je snel je kleine in je armen.

@ daffie, hoe vond je de tour ;) behalve de afgang van Gesink.

@ pina, wat moet er voor zorgen dat jij rustig aan doet ? Ik snap dat dit totaal niet in je zit en dat het ook lastig is als je een interessante opdracht aangeboden krijgt. Echter jij bent wel enorm veel van jezelf aan het vragen op dit moment en ik vraag me af of dit goed is. Denk je wel om jezelf en de kleine ? Je bent de 40 weken al voorbij, dus het kan ieder moment komen.

@ anke, owww spannend zeg. Hopelijk zet het door en komt er regelmaat in de krampen en heb je snel je beeb in je armen.

@ elio, wat mooi dat de bakfiets in het echie net zo mooi is als gedacht. Als je het niet vertrouwt de VK bellen he, beter het zekere voor het onzekere.

@ vive, wel geweten waar ze het op baseerde, maar niet direct verder gevraagd toen. Ik ga het dus zeker navragen volgene keer (als ik het niet vergeet). Ach ik vind het wel oke, tis alleen een beetje apart vind ik.

@ ien, wat een bevalling heb je achter de rug zeg. Het lijkt me verschrikkelijk om met persweeen in de auto te moeten gaan zitten. Gelukkig dat het ziekenhuis niet zo ver weg was.
    Doe lekker rustig aan met de visite, jullie zijn nu het belangrijkste en rust is ook belangrijk.

@ julia, bah koppijn :s

@ meid, heerlijk dat je er even uit bent geweest en dat het zo goed gaat. Lekker dat je vriend vrij is en dat je dus nog even rustig aan kunt doen.

@ sucre, ookal koppijn auw. Hopelijk wordt de boobpijn snel minder en ga je een lekkere nacht tegemoet.

15. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#695 Ons Kleintje, 14 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jul 2011
    foutje

16. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

@pijnstilling voor naweeen, paracetamol mag gewoon als je bv geeft.
    @anticonceptie na de bevalling, iemand daar al mee bezig??:p ik heb afgelopen dinsdag een mirena-spiraal laten zetten, want ik mag nooit meer zwanger worden (van mezelf), en ik zal met deze/ en toekomstige drukte maar een pil vergeten.. oei.
    Viel best wel mee, het voelde een beetje of ik een wee had.

morgen vaccinatie (tweede x)
    Kinderkamer: mijn ouders hebben de bedjes in elkaar gezet, zo lief. verder hoeft er niet echt veel te gebeuren. wel een beetje nog qua indeling en de bedjes nog opmaken. Woon op het moment zelf niet thuis, dus ik kan er niets aan doen. Ik blijf nu bij de kindjes tot aan de overplaatsing, te moeilijk om lang bij onze twee droppies weg te blijven, helemaal nu ze ouder worden en de borst drinken kan mama toch niet langer dan 12 u bij ze wegblijven:(Dus oudste kleintje komt regelmatig hiernaartoe.
    @sucre, euhm/... als je het mij vraagt: je man het vannacht laten geven en dan zelf lekker doorslapen tot je boobies op ontploffen staan, en dan beetje afkolven? van 1 keertje doorslapen gaat je productie echt niet omlaag namelijk, soms juist beter omdat jij dan je rust neemt.
    slaapze!
    @pina, dat meen je toch niet, stoppen met werken jij! je hebt het straks heel druk hoor, nu kun je nog even bijtanken.

17. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Anneliesje hier ook tour gekeken. Krijg je hè van die fietsverslaafde mannen.
    Ik hoop dat je goed kan slapen vannacht. Ik heb er drie redelijke nachten op zitten maar vannacht was het weer drama. Deze macht hopelijk beter.

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Zwaait naar viv

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    sjonge zeg, denk ik de nachtelijke wakker-zitters even gezelschap te houden, zit ik hier alleen! Flauw hoor :D :p Naja, dan peer ik 'm maar weer! *zwaai*

20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    zozo, nog steeds de enige :$ hopelijk hebben jullie allemaal heerlijk geslapen vannacht! Wij hebben echt een goeie nacht gehad, 3 keer wakker geweest om te voeden en nu ligt meneer weer prinsheerlijk tegen me aan te slapen. Wat een genot! Ervaren mama's: is dag 3 de kraamtranendag? Dan bereid ik me vast voor :D

Deel Deze Pagina