Bevallingslijst: 11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - 27+4 - borstvoeding (grotendeels nog via kolf, deels direct vanaf de borst!) - zkh- (7 juli 2011) 28 juni 2011, 6.05u - Sucre - Zoontje Daan - 39+2 - 3720gr - 50cm - borstvoeding - thuis (3 juli 2011) 4 juli 2011 -06:37- Lovekees - Dochtertje Elina Tineke -39- 3170gr- 48cm- thuis - borstvoeding (11 juli) 5 juli 2011, 7.50u - Meid - Zoontje Senn - 39+3 - 3610 gr - ziekenhuis (9 juli 2011) 7 juli 2011, 16.51u - Marrie28 - Dochtertje Aline - 38+6 - 3915gr - ziekenhuis - borstvoeding (15 juli) 10 juli 2011, 11.00u - Flash - Zoontje Pieter - 40+3 - 3270 gr - ziekenhuis (7 juli 2011) 12 juli 2011, 16.28u - Supernova - Zoontje Daniël - 40+2 - 4070 gr - ziekenhuis (10 juli 2011) 13 juli 2011, 2.36u - Ientje - Zoontje Sascha - 40+5 - 4250gr - 52cm - ziekenhuis (8 juli 2011) Al 7 jongens en 2 meisjes geboren. Uitgerekende data: 11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv 12 juli 2011 - AnkeM - 1e kindje -thuis - fv 13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv 18 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv 28 juli 2011 - Daffie (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv 2 aug 2011 - Mamanini - 1e kindje - thuis - bv Wij verwachten nog 7 meisjes, 1 jongen en van 3 kindjes is het geslacht nog onbekend. Afspraken: 18 juli - Vive la Fête - inleiden 18 juli - Annelies - controle gyn 20 juli - Julia- controle vk + strippen Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Julia - Ientje BD81 - Vive la Fête Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA Jee, wat is het hier rustig. Vive, wat naar van die aanvaring tussen manlief en jongere. Op wat voor groep werkt hij? spw/sph'er die vent van jou? Klinkt niet best, hoe gaat het met hem? Geschrokken of had hij het aan zien komen? (dan nog is het schrikken lijkt mij) Spannend idd, maandag al. Op mijn uitgerek. datum, how dare you! He, moet je 'sochtends bellen om te checken of er plaats is of weet je 100% zeker dat het echt gaat gebeuren/beginnen maandag? Ik heb je in het afspraken lijstje gezet trouwens. Annelies, zielig, dat arme egeltje! Hopelijk een niet al te lange lijdensweg gehad. Bd, iedereen dus al bevallen v/d yoga. Nou, da's mooi, dan weet je 1 ding in ieder geval zeker: you're next! Hier alles normaal. Vriendinnetje die in sept. naar canada gaat emigreren is dit weekend in een dorpje in de buurt, dus net een paar uur langs geweest. Kindjes lekker samen spelen in mega grote tuin met half bos eraan en wij aan de pickniktafel in de zon ouwehoeren. Vanavond beginnen de 4daagse feesten, zij gaan misschien ik ook misschien al ben ik best behoorlijk moe. En! Is mijn moedertje weer zo lief om de zorg van onze ukkies op zich te nemen, dus hub brengt ze nu naar haar en ze slapen dus bij oma. Morgen is ze ook jarig, dus dan pikken we ze na een stuk taart weer op. Nu even relaxen hier. Ga zo misschien maar een tukkie doen, ben echt moehoeeeee! Anke, jij al bevallen? Die radiostilte verklapt wel iets volgens mij! Wie nog meer? Pina, al bezig? Wie is de volgende op het lijstje? Oke, lijstje er even bijgezocht. Dus Pina, Anke en Misty lopen momenteel allemaal overtijd (tenzij net bevallen????) Kom op dames! De eerst volgende ben ik op de lijst, IEKS! Nova, wat fijn dat jullie lekker thuis zijn, hoe was de 1e nacht? Ien, waar blijft je fotospam? Belofte maakt schuld he? Mooie banner hebbie! Sucre, hoe gaat het met jou/jullie? Al minder snottebellen, jij beetje goed geslapen vannacht? Moe? En hoe is het met de rest van de mama's? En de ukkies? Ga even bankhangen en geheid sukkel ik dan even in slaap... gaaaaap Laterrr!!
Bah het regent hier ook weer. Maar, dat is wel goed weer om te bevallen Jammer, dat ons meisje dat niet door heeft haha. Vive, spannend om te weten dat je maandag jullie kindje gaat krijgen. Waarom werd je ook alweer ingeleid? Jeetje, je man heeft het flink aan de haal gehad met die jongere zeg. Werkt hij met moeilijk opvoedbare kinderen? Eli, dat klinkt als een heerlijk ontspannen dagje Fijn hoor! Nou, ik ga weer even verder met bankhangen en dan zo taco's maken voor het avondeten, jammie! Fijne avond nog allemaal en wie weet vanavond/vanacht wel weer een beebje erbij
Even spieken, maar geen baby's! En er zouden nog wel 2 dames gaan bevallen. Nouja, wie weet vandaag. @HP, de laatste film is zeker geen kinderfilm! Ik vond m zelfs behoorlijk eng.
Bevallingslijst: 11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - 27+4 - borstvoeding (grotendeels nog via kolf, deels direct vanaf de borst!) - zkh- (7 juli 2011) 28 juni 2011, 6.05u - Sucre - Zoontje Daan - 39+2 - 3720gr - 50cm - borstvoeding - thuis (3 juli 2011) 4 juli 2011 -06:37- Lovekees - Dochtertje Elina Tineke -39- 3170gr- 48cm- thuis - borstvoeding (11 juli) 5 juli 2011, 7.50u - Meid - Zoontje Senn - 39+3 - 3610 gr - ziekenhuis (9 juli 2011) 7 juli 2011, 16.51u - Marrie28 - Dochtertje Aline - 38+6 - 3915gr - ziekenhuis - borstvoeding (15 juli) 10 juli 2011, 11.00u - Flash - Zoontje Pieter - 40+3 - 3270 gr - ziekenhuis (7 juli 2011) 12 juli 2011, 16.28u - Supernova - Zoontje Daniël - 40+2 - 4070 gr - ziekenhuis (10 juli 2011) 13 juli 2011, 2.36u - Ientje - Zoontje Sascha - 40+5 - 4250gr - 52cm - ziekenhuis (8 juli 2011) Al 7 jongens en 2 meisjes geboren. Uitgerekende data: 11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv 12 juli 2011 - AnkeM - 1e kindje -thuis - fv 13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv 18 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv 28 juli 2011 - Daffie (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv 2 aug 2011 - Mamanini - 1e kindje - thuis - bv Wij verwachten nog 7 meisjes, 1 jongen en van 3 kindjes is het geslacht nog onbekend. Afspraken: 18 juli - Vive la Fête - inleiden 18 juli - Annelies - controle gyn 18 juli - Misty - controle vk 20 juli - Julia- controle vk + strippen 21 juli - Misty controle gyn (CTG + echo) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Julia - Ientje BD81 - Vive la Fête Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA Zo mijn afspraken er ook maar even bijgezet voor van de week, maar hopelijk heb ik ze niet meer nodig
@Misty, idd heb je die afspraken hopelijk niet meer nodig. Zullen we vanavond dan maar? Zo. Wat een hoop Harry Potter fans hier. Hier het tegenovergestelde, maar als er toch zoveel HP diehards zijn hier, een vraagje. In 2001 liep ik stage in een weeshuis in Bulgarije. Daar kwam, voor zover ik mij herinner (een van??) de regisseur van Harry Potter een kijkje nemen. Vervolgens nam hij ons (grote groep weesjes en wij die er werkten) mee naar de dierentuin en naar de premiere van ik dacht, de eerste Hary Potter film. Een onwijs leuke en relaxte kerel. Achteraf, toen het zo'n hit bleek, dat hele HP gebeuren, bedacht ik mij dat ik met die vent in de dierentuin een colatje heb gedronken en veel gepraat heb over het wel en wee van de weesjes. Best maf eigenlijk. Maar hoe heette die kerel? Geen idee meer, ben ik echt vergeten! Wie weet dat? (geen zin om te googelen, ik zou ook niet eens de naam van de film weten en het kan ook best begin 2002 geweest zijn, is zelfs waarschijnlijker dan 2001). Ach whatever. Het kwam gewoon ineens in mij op nadat ik zoveel over HP lees hier.
Harry Potter: best leuk hoor! Heb met veel plezier naar vorige delen bekeken als ben ik het met Elio eens dat niet voor kinderen is. Naar mate het verhaal vordert wordt de sfeer steeds grimmiger, niet goed voor kinderen. Maar laten we wel wezen; sprookjes over het opensnijden van de buik van de boze wolf, drogerende stiefmoeders zoals in Sneeuwwitje, etc zijn nou ook weer niet je-van-het... Mijn man werkt idd in de jeugdzorg op een internaat. Jongerne komen op zijn groep binnen en zijn 6 weken ter observatie. Daarna worden ze naar een andere groep overgeplaatst voor behandeling. Juul: sorrysorry, maar ga dan ook es bevallen man! gaan we allebei de 18e. Jij spontaan, ik middels een infuusje. Maken we d'r een wedstrijdje van. Natuur versus klinisch Hebbie al een keer een voorgevoel over jongen/meisje? Misty: jij dan vannacht? Anke: meld u maar! Wij zitten klaar heuglijk nieuws aan te horen!
Oo Juul, groupie! Je bent gewoon een latente Harry Potter fan Maar geen idee hoe de beste man heet. "ANNELIESJEEEEEHHH!!! Hoe heette die kerel nou??"
Hey hey allemaal! Nou, de eerste slapeloze nacht zit erop! Maar het is ons gelukt, en dat is het belangrijkste! De kleine vent zit alweer bijna op zijn geboorte gewicht, het gaat allemaal prima dus! Jeetje, niet eens beebies erbij gekomen! Ik had op z'n minst wel 1 of 2 verwacht hoor! Vive: maandag al, dat schiet dan wel erg snel op dan! Ik zal aan je denken maandag en hopen dat het allemaal maar voorspoedig zal verlopen! Zo, je man is zo te lezen goed toegetakeld. Doet me herrinneren aan 1 van mijn voorgaande functies, waarin ik met enige regelmaat vliegende stoelen moest ontwijken. Hoop dat ie snel opknapt! Zo, ik ga even uitbuiken, want de kleine zal zo ook wel zijn flesje willen.
Zo. Hier de beloofde fotospam, ik ga later reageren hoor, maar er hangt een flinke kerel aan me en dat typt niet zo fijn. Zit wel heel fijn zo, dus ik ga hem lekker niet naast me leggen Zijn ook een behoorlijk deel van de dag bezig met voeden en intussen ook bijvoeden (helaas) omdat ie te snel afviel. Als ik hem heb gevoed en bijgevoed zijn we al gauw een uur verder, en dan heb ik nog maar 2 uurtjes voordat we weer van voren af aan beginnen. Maar ik mag niet klagen hoor, want verder gaat t hartstikke goed! Slaapt veel, 's nachts ook en dat vindt mama helemaal niet vervelend En intussen zat ie vanmorgen op hetzelfde gewicht als gisteren, dus hopelijk gaat ie vanaf morgen groeien! Maar ik zag ineens dat schattige rompertje weer en bedacht me dat ik volgens mij niet de enige was die deze had gescoord! Bekijk bijlage 167404 Ik peer 'm gauw, mijn hubbie komt net thuis met eten.... pattatteeeeeeeee!! Met kroketteeeeeeeeeeeeee! Ja hallo, tis zaterdag hoor
@Vive, Annelies is vast aan het werpen, dus die komt vast later als HP deskundige melden hier. @Nova, eerste slapeloze nacht? Haha! Hopelijk vannacht een paar uurtjes slaap pakken. Was Daniël veel wakker of konden jullie zelf moeilijk in slaap komen? Wel fijn hoor, dat hij lekker thuis is!
MWOOOOOH dat rompertje! Die heeft Prei ook!! Aaaah.. En wat leuk om ´m bij Ienbaby te zien. En wat is Ienbaby een knapperd zeg! Een ook.. eh.. weldoorvoed gezichtje. Bolle wangetjes, me likey! Supernova: Ontgroend! Whaa! Je hopt van de ene naar de andere mijlpaal op deze manier hé! Juul: ja nee tuurlijk, dies bevallen. How could i forget? Nog nieuws hier verder?
kwam even snel langst om te kijken of er baby nieuws is....maar helaas, tis hier wel erg stilletjes rondom een aantal meiden....ben benieuwd...hihi! ohh vive, spannend zeg, komende maandag, vandaag nog even snel alle wasjes enz weggewerkt? twas toch geen weer om in je omheinde tuintje hoogzwanger topless te zonnen en rondjes te rennen achter je blauwe, kapot gekraste hubje aan... toi toi toi voor maandag! en hopelijk werkt prei deze keer goed mee en ligt gewoon lekker met der koppie voor de uitgang! @ientje, wat een scheet zeg! lekker helder aan het kijken al, wauw! @supernova, welkom bij de club wakkere mama's, whahahahha! gelukkig gaat alles goed.
Oh super trouwens Ien, vandaag zelfde gewicht als gisteren, dan zal hij nu idd wel gaan aankomen. Krachtvoer! Goed man! Hij heeft, zelfs na afvallen echt een heerlijke bolle toet!
@Julia: haha, jij, geen Harry Potter fan en dan gewoon met de regisseur en colaatje gedronken haha. Maar ehh geen idee hoe die man heet. Ik vind het een goed plan om vanavond een duo bevalling te doen @Vive: Het werk van jouw man lijkt op mijn werk, alleen zijn bij ons de kinderen over het algemeen 9 maanden tot een jaar ter observatie en we hebben 1 crisisplaats voor inderdaad ook 6 weken. Bij ons heerst er ook geregeld flinke agressie en blauwe plekken etc zijn bijna aan de orde van de dag. Toch blijft het schrikken als je echt letterlijk aangevallen wordt en zo toegetakeld bent. Niet fijn! @Ientje: Wat een heerlijk wakker ventje! Prachtig. Ik heb het rompertje met de kleine katjes gekocht. Vond die leuker voor een meisje en deze inderdaad voor een jongentje Nice! Nog lekker gegeten? Friet en kroket, dat heb ik gister op hihi. Pff, kan iemand mijn baby even een paar uurtjes dragen?! Ze wordt behoorlijk zwaar en dan steeds die harde buiken en gewurm, niet zo fijn meer haha.
@ Ientje; wat een mooierd joh! En dat rompertje is inderdaad super leuk!!! Het is gewoon even goed wennen aan het nieuwe ritme, maar aldoende leert men.
Trouwens, mijn spruit is al 3 dagen oud en nog steeds de jongste hier, dat kennie hoor! Hup, werpen jullie! Juul, is het soms Chris Columbus? Ff gauw gewiki'd @ kraamtranen: heb gisteren wel heel effe gejankt maar dat viel volgens mij niet per se onder kraamtranen, meer onder moeheid! (maar dat zal vast wel meetellen met kraamtranen) enniewee, als dit t was, viel het mee Anticonceptie, tja hier zo'n beetje hetzelfde als Juul, kans op spontane zwangerschap is niet enorm groot. Maar het zou natuurlijk kunnen dat mijn lijf het ineens doorheeft en ik ineens wel een eisprong krijg. Dus ik denk dat ik toch ook maar weer een pilletje ga slikken. Voorlopig gaat er hier helemaal niks gebeuren hoor overigens Eerst moet dat oorlogsgebied hier maar eens een beetje bijkomen mamanini, superdeal zeg, die frog voor 100 euro! Ons Kleintje: pfoeh, het hele jaar zal dus spannend blijven. Fijn dat ze bijna overgeplaatst worden, steeds weer een stapje dichterbij 'normaal'. Eli: hihi ja geweldig he dat topic! Had hem een poosje geleden ook al gevonden. Zal weer eens bijlezen, altijd leuk, andermans leed Juul, nu kan je alleen jezelf de schuld geven van smerige verhalen, als je vraagt naar poep, scheet en schijtverhalen! Ik durf wel hoor, al schaamde ik me dood. Jep, bij mij moest er nog meer uit dan alleen een beeb. Had nog zo mn best gedaan om de boel te legen, maar die kleine had mn darmen zowat afgesloten, kon er gewoon niet langs. Dus pech En als ik nou toch bezig ben, ik heb een hele familie overgehouden aan mijn bevalling, familie A.Bei! :x AAAAUUUUUUUUWWWWWWWWWW En weet niet meer wie het laatst over formaatje knikkers had, shake my hand! *einde ranzigheid* Nova, wat heerlijk om weer thuis te zijn!! Genieten he!! Tgg Annelies, wat bezielt sommige mensen ook he, om om kwart over 8 te gaan bellen. Pff ze zouden je nog een hartaanval bezorgen zo vroeg! Aach dat egeltje Plezier bij Harry en doe 'm de groeten! Viv, ja meid, het komt nu echt dichtbij he.. Hier wordt uit alle macht geduimd voor een voorspoedige bevalling! Oef, heavy zo'n aanvaring van je hub. En dan ook nog es zo vlak voor de bevalling.. bah. Juul, gezellig hoor die vierdaagse feesten! Lijkt me. Nooit geweest, maar t sfeertje lijkt me erg leuk! Lief van je moepsje!! Nog ff lekker geslapen vanmiddag? Zo. Hier gaat t allemaal lekker, manneke slaapt veel, gisteren en eergisteren zowat in coma gelegen, maar vandaag was ie iets meer wakker. Darmkrampjes komen nu opzetten, ben heel benieuwd hoe het vannacht gaat! Borstvoeding komt goed op gang, heb aaauwwiie nipples, maar dat schijnt erbij te horen... heb lekker zalfie gehad van de kraam, helpt volgens mij wel goed! Voel nu ook wat stuwing opkomen, zal morgen leuk worden denk ik! Witte kool heb ik al in huis Heb per vandaag voor mezelf een verplicht slaapuurtje ingelast tussen de middag. Bevalt me prima, al ben ik nu alweer moe. Dus morgen misschien 2 uurtjes En de kraam heeft vanmiddag 2 heerlijke cakes staan bakken, dus vanaf nu wisselen we de beschuiten af met cake Pff ik nok hem meiden, ik krijg me toch een inkakker! En aangezien ik nog welgeteld anderhalf uur heb tot de volgende voeding, neem ik het er even van Knuffels!!
Zo, back to earth Was ik me toch ff helemaal vergeten te vertellen hoe proud ik op ons ventje ben! Hielprikje gehad en meneer gaf geen kik! Stoere bink *glim*