De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Oh wow, ik ben er door gekomen!
    Einde topic 1, clubje 1, en spruiten en prei 5 pagina's!
    Ladies wat kletsen jullie veull!!!

Vandaag heb ik een lekker dagje gehad.
    Hubby was om 5.30 terug van stappen,
    Zoals ik in clubje beschreven had.
    Vanmiddag even heerlijk geslapen,
    Adapters voor m'n joolz/maxicosi ontvangen,
    Op verjaardag geweest van een vriendje van 3,
    Eten besteld en lekker gegeten.

Nu met rugpijn, harde buiken en drukke beeb op bed.
    Lekker rustig, hub ligt naast me een docu te kijken.

Ahh heerlijk dagje in de zomer.

@bellen, nee ik wordt nog niet gebeld door iedereen.
    Maar ik ben ook nog maar 36 weken :)

Ik ga ff Chillen, hou jullie in de gaten.
    Ben zo benieuwd wie de volgende is!!!!

Fijne avond!

2. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Jeeh, waren we al zo ver... 5000 berichtjes???!!!!
    Maar ik kom me graag weer hier aansluiten bij het groenten-topic. ;)

Zit nu net even op internet, maar moet nog zoveel, dus kom snel weer bijlezen en reageren.

Iedereen succes zo met de laatste loodjes!!

Groetjes Pina

3. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ah fijn dat jij er ook weer bent, en nu hopen dat de rest ons ook weer zal vinden...zal wel toch?!
    als ik het kan......hihi kan iedereen het;)!
    en julia, gatver, de baby niet voelen, brr, de vk bellen hoor als je het niet vertrouwd!

hebben jullie trouwens ook momenten op de dag dat je de baby weinig voelt en andere tijden errug druk is?
    het valt mij op als ik met laptoppie op schoot zit dat ie echt heel druk is!
    zal misschien wel van die extra warmt komen ofzo.

@mamanini, wat een gedoe zeg die moeder en schoonmoeder!
    wat dacht je van alleen je man en de vk! gewoon lekker intiem met elkaar!!!
    hoe je met niks en niemand rekening te houden, kan je gewoon lekker je gang gaan.
    doe waar jij je het prettigst bij voelt.
    en ik kan uit ervaring spreken dat je op moment van bevalling eigenlijk wel genoeg aan jezelf hebt.:):p

@ientje, haha goed voorgevoel heb jij zeg!
    kun je niet een bordje aan de deur hangen als je gaat bevallen van 'nu even niet!!!':p

@elio, ik ben ook benieuwd, volgens mij staat marrie als eerst op het lijstje, dusse marrie kom op, wij willen weer baby nieuws!

liggensecho, nope hier ook niet! wel jammer opzich, heb babytje voor het laatst gezien met 20 wk echo, maar zal vast niet heel lang meer duren voordat we hem real live kunnen ontmoeten, binnen nu en 3wk!!!

nou ik ga zo ook mijn bedje maar eens opzoeken. was net een spelletje aan het doen, bubbels [ ohh zo verslavend] maar verloor alleen maar, dus ben er nu wel weer klaar mee.

meiden, welterusten!

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hihi Meid, als ik dat doe, zo'n bordje, dan weet binnen no time heel Capelle dat ik aan het bevallen ben! Ons kent ons hier in het wijkje, en al die mensen hier zijn klanten van mijn supermarkt zeg maar :D Dus neuh... ;) toch maar niet!

O, Juuls beeb is alive and kicking hoor! Vk bezoek was niet nodig :) Weet niet of ze zelf nog hier langs komt vanavond, maar dan weten jullie 't vast.

Niet Marrie, maar Flash staat als volgende op het lijstje! En daarna... ikke! :D ik doe mn best, ga morgen ananas halen hoor :p
    Maar dan moet ik wel bijtijds naar bed, want dan kan ik wel een goeie nachtrust gebruiken! ;)

Trusten allemaal en tot morgen! :D

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

bedankt voor de lieve reacties, dus ik hoor er gewoon bij, fijn!

update
    ben blij dat het met de jongste nu echt beter gaat, hij knapt zienderogen op. Heerlijk!
    de oudste van de twee ligt nu met darmkrampjes, echt niet leuk hem zo achter te laten, maar moest nu toch wel eens naar `huis`.
    Maar het zijn echt scheetjes en ben superblij met ze.

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

bellen, daar zijn ze voor!
    eng..

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Thx bud! Indeed, hier weer schoptekens van leven - phew!!

Meid, hier komt ie normaal gesproken tot leven als ik ga zitten, dus meestal 's avonds, onafhankelijk van laptop op schoot.

Kleintje, wat fijn dat hij zo goed opknapt! Heerlijk!!

Ien, mooie nieuwe banner! Heb die andere die je had gemist vandaag, maar deze doet het wel?

8. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    @julia Fijn dat je de baby weer voelt!

@Kleintje Goed nieuws, dat je jongste opkmapt. Ik hoop toch zo voor je dat je je jongens snel mee naar huis kan nemen, ook beter voor jou, je man en je oudste

@meid Ja ipad op mn buik is garantie voor een feestje in mn buik

Nu maar es naar bed.... Welterusten allemaal!! Hopelijk morgen babynieuws, zou leuk zijn!

9. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Marrie: Bedankt voor het lachen, heerlijke post van je! :D En geen idee hoe ananassen groeien. :(

@ Juul: waarom zouden de kinderen niet mee mogen naar de verjaardag? Tja, en wat je zegt de oppashulp heb je gewoon nodig. Waarom zo lastig doen dan....
    Ah, toch nog schopjes gevoeld lees ik, mooi zo!

Hier wil ik alleen vriend bij de bevalling hebben, dus inderdaad niemand op de gang al ijsberend, nee zelfs mijn moeder niet.
    En dat is echt een punt waar ik voet bij stuk mee hou, zelfs al had vriend het gewild, op dit punt geef ik niet toe.

@ Meid: gisteren viel het me ook op dat als ik de laptop op schoot (of eigenlijk buik) heb, dat de kleine z'n best lijkt te doen om het apparaat eraf te schoppen. Best grappig eigenlijk. Ik denk ook dat het door de warmte komt.

Morgen is schoonmoeder jarig, dus gaan we nog even de stad in om een kadootje te kopen voor haar. Shoppen!!! Misschien wel voor het laatst voor een hele tijd ;) dus daar moeten we eens goed van genieten!

Truste allemaal!

10. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ohh julia, ik ben blij dat je de baby weer gevoeld hebt, je krijgt er de kriebels van of niet als je hem of haar even niet voelt!

ons kleintje, yehhh goed nieuws dus! gelukkig!

@ientje, je hebt gelijk, het is flash en niet marrie, sorry....hormoontjes denk ik , kan niet allemaal meer onthouden [ en was te lui om lijsje op te zoeken,hihi]

en daarna jij ja, en dan ik.....brrrrrrr komt echt dichterbij!
    benieuwd wat de daadwerkelijke volgorde gaat zijn van bevallingen!
    misschien werpen wij pas eind juli en die meiden die dan uitgerekend zijn over paar dagen, you never know!

en nu moet ik snel, zwemmen met mijn zoontje........

tot snel!

11. Flash

Flash Lid

23 feb 2011
    82
    0
    0
    Goeiendag, even door een paar pagina's tekst lezen! Het gaat me niet lukken om op iedereen te reageren hoor. Wel fijn dat iedereen de weg naar het topic gevonden heeft, kunnen we weer verder met kletsen.
    Bij de bevalling, allen mijn man (en ZH medewerkers), de rest mag lekker thuisblijven. Mijn ouders zullen het wel weten als het begint, want daar gaat onze oudste naar toe. Als het langer gaat duren houden we ze op de hoogte en dan informeren zij de rest als het nodig is. Als ze ons gaan bellen dan reageren we toch niet.

Zaterdag echt een leuke dag gehad en zondag had ik me toch een baaldag! Niet te zuinig. Ik had het echt ineens helemaal gehad met de zwangerschap. Al die (relatief kleine) kwaaltjes en rothormonen, en geen nacht meer helemaal slapen, blèhw! En natuurijk had de beeb daar geen enkele boodschap aan. Manlief vond het nodig om in mijn stemming mee te gaan en chagerijnig te gaan zitten kijken, handig. Heb hem wel even gezegd dat als ik in zo'n bui zit het handiger is als hij zich daar niet in mee laat slepen en lekker opgewekt blijft. Dus, toen mezelf maar opgepept en na een half uur ging het al veel beter, heb ik hem gezegd (ook al was dat niet, maar dan voelt hij zich meteen beter, hahaha, de psyche van de man...)
    Dit was een mega-ego bericht mijnerzijds, sorry!

@ Ons kleintje, tuurlijk hoor je erbij! En erg fijn om te lezen dat je jongste weer aan het opkrabbelen is.

Tot later!

12. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Goedemorgen iedereen, nog geen nieuwe baby's te bekennen :cool:

Heb echt een belabberde nacht achter de rug, dus ik denk dat ik vanmiddag nog maar even het bedje in duik. Straks nog even de stad in voor een nieuwe adapter van mijn laptop en een kaartje voor de buren verderop. We hoorden zaterdag dat ze 16 weken zwanger is. Echt een babyrijke buurt haha, binnen 4 huizen straks 3 baby's binnen een half jaar :D

@ julia, prachtige foto van een niet meer zo wild strandje ;) Hoewel je weet niet wat er tegenwoordig gebeurd haha.
    Jeetje die reactie van je zus is ehm een beetje vaag te noemen.

@ ientje, neeehh het is nog niet gebeurd hoor haha. Wat heerlijk dat je ouders zo relaxed eronder zijn. Hier worden zowel mijn ouders als die van partnerlief voor het eerst opa/oma. Dus stress alom (zucht).

@ supernova, ik ben wel erg close met mijn moeder hoor, maar dagelijks zou ik echt niet trekken. Daarvoor lijken we ook weer teveel op elkaar, omdat het echt bonje zou worden dan haha.

@ marrie, mooi dat je ons weer gevonden hebt.

@ anke, welcome back :)

@ vive, hier alleen partner bij de bevalling (plus de rest waar ik echt niet onderuit kan komen). Ik moet er niet aan denken dat mams/schoonmams etc er bij zou zijn, brrrr. Ze willen graag dat we bellen wanneer het begint, maar zelfs daar ben ik een beetje tegen haha. Ik heb het er met R. over gehad en we denken er sterk over om pas te bellen als de beeb er is en we een beetje gewend zijn.
    Bedankt voor de tips voor het aangeven van de grens. Daar ben ik nu dus al behoorlijk mee bezig, maar het blijft lastig ;)

@ elio, klinkt als een verukkelijk dagje zeg. Hopelijk volgt er vandaag eenzelfde relaxte dagje :)

@ pina, welcome back en lees ze (volgens mij heb je flink wat bij te lezen haha).

@ meid, hier ook een beeb die op dit moment vrij rustig is hoor. Behalve in de avond als ik op bed lig, dan houdt ze me de hele tijd wakker.

@ ons kleintje, wat mooi dat het al iets beter gaat met je jongste.

@ julia, gelukkig dat je de kleine weer hebt gevoeld (opluchting).

@ supernova, shop ze en geniet ze (aangezien het voorlopig misschien voor de laatste keer is).

13. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Nope, ben niet de volgende in de lijst, al zou ik het hélemaal niet erg vinden om de volgende te zijn ;). Vanmiddag check-up bij vlos.

Goeie dag!

14. vive2

vive2 Fanatiek lid

O gelukkig Juul, je beeb heeft even wat laten voelen!

Hier alles goed, geen bebie nog.. :(

15. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Goedemorgen allemaal! *zwaait naar de mama's van preitje en de spruitjes*

Soap-tijd!

16. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Zo, ook dit topic weer gevonden ;) en bijgelezen.

@OK: Jeetje, lijkt me echt rot om je kleintje zo te zien aan de beademing etc. Ook rot voor jullie oudste zoontje. Kan me voorstellen dat het veel spanning met zich mee brengt voor het hele gezin. Je had het toch graag anders gezien.
    @Vive: begrijp ik uit je verhaal dat je ingeleid gaat worden? Hoe komt het en wanneer ben je aan de beurt? Spannend lijkt me. Wel fijn dat je alles dan al vast geregeld hebt.
    @Vive: HIer ook veel nieuwschierige mensen die me steeds bellen of het al begonnen is. OOk veel mensen die niet meer kunnen wachten, want ook bij mij is bijna iedereen rond de uitgerekende datum op vakantie. Ik heb nu nog tot vrijdag volgens hen! Tja, dat kon nog wel eens lastig gaan worden haha. Volgens mij zit ze nog prima, al hoe wel ik wel een beetje genoeg begin te krijgen van de dikke buik.
    @Ientje: Hmm, een nieuwe banner. Mag hier eigenlijk ook wel, maar ben niet zo handig met computers en heb niet veel zin om uit te zoeken hoe het ook al weer moet haha. DIe van mij loopt een paar dagen achter.
    @Lovekees: Fijn dat de kleine ingedaald is. En een niet al te groot hoofdje is ook wel een fijn vooruitzicht haha.
    @MamaNini: Ik moet er niet aan denken om mijn schoonmoeder aan mijn bed te hebben haha. Kan me voorstellen dat je liever in alle rust bevalt met je vriend en VK. Wie weet wacht de beeb wel totdat iedereen op vakantie is. Denk stiekem dat hier hetzelfde senario gaat plaats vinden haha. MIjn ouders en broer met schoonzus en kids gaan vrijdag op vakantie en een hoop vrienden van mij ook. Lekker rustig dus ;)
    @Julia: Wauw, moooie strandfoto! Zou er zo naar toe willen...
    Heb je de beeb inmiddels weer gevoeld? en ben je al op controle bij de VK geweest?
    @drukke/rustige beeb: Die van mij slaapt als ik slaap, erg handig en begint pas weer met bewegen als ik even op ben en wat gedaan heb. Vooral in avond rond etenstijd tot bedtijd is ze erg druk en lijkt het alsof ze er door de buikwand uit wil kruipen haha.
    @Marrie: Succes bij de VK.
    Gister is een vriendinnetje van mij bevallen die 2 weken later uitgerekend was na mij. Het kan dus zo maar ieder moment beginnen, spannend! Ben benieuwd wie hier de volgende is ;)

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Mogge meisjes en mevrouwen :p Lekker geslapen?

Hihi, Marrie, moet erg lachen om je verhaaltjes. Je schrijfstijl is erg leuk :D

Liggingsecho: nope, niet gehad. Doen ze hier niet aan als daar geen reden toe is volgens mij. Wel jammer ;)

@ Juul: Sjeeumig wat een gezeik over zo'n verjaardagje. Wat maken 2 extra kotertjes nou uit?!? Alhoewel.. die 2 van jou zijn natuurlijk wel enorme etterbakken, kan het me eigenlijk wel voorstellen. :p

Viv: hier ook niemand extra erbij hoor, geen gezeik, word ik alleen maar zenuwachtig van. Hub vroeg nog wat ie moest doen mochten we plotseling naar het ziekenhuis moeten, of ie dan zn ouders ff moest bellen. Uhm NEE, why?? Gaan ze zeker daar lopen ijsberen, en zeuren over de dure koffie :) :p
    Ik ben het trouwens helemaal eens met viv over dat eigen plan trekken. Het gaat over ONZE bevallingen, ONZE kinderen, en WIJ bepalen wat er gebeurt. Ik vind ook dat degene die het kind mag baren, meer inspraak heeft. Hub kan zeuren en zeiken zoveel ie wil dat ie zn moeder wil bellen, maar Ik Wil Het Niet Hebben!!!! Ze horen het vanzelf. Dus. Dat dat ff duidelijk is :p:D

Beeb voelen: vooral als ik stil zit, gaat ie spontaan helemaal scheef lopen te liggen/hangen en zich ff uitgebreid uitrekken, in elk geval dat gevoel krijg ik. Krijg dan af en toe ook wel een doodtrap tegen mn ribben.
    Is wel gewend dat ik met flaptop op schoot zit :D dus daar trekt ie zich niks meer van aan :p (die van Juul blijkbaar ook :D haha)

Ons Kleintje, meid wat fijn dat je jongste zo opknapt!! En jij ook gelijk, dat is wel te merken aan je schrijfstijl. Fijn!!!

Juul, deze banner vind ik redelijk acceptabel, maar ben er nou niet helemaal weg van. Best kans dat ie vandaag of morgen weer verandert :p Deze doet t wel goed ja! Was zo stom, stond er bij die andere 'nog 4 dagen voor de uitgerekende datum' terwijl dat echt 5 dagen waren (en ik had echt de data allemaal goed ingesteld! Stom ding)

Supernova: Shop se!

Meid: zwem se!

Flash, he bah, baaldag. Niet leuk! Hihi, wat goed van je dat je deed alsof je het weer naar je zin had, al kan ik dat dus echt NIET als ik chago ben.

Annelies, lekker nog even een tukkie doen hoor vanmiddag!

Ook al zo'n vruchtbare buurt! Volgens mij hebben meer daar 'last' van hier! Bij ons ook, er zijn er in de afgelopen weken 2 bevallen en sowieso nog 2 te gaan (incl ik dus).
    Mn overbuurvrouw beviel vorige week maandag, en die liep woensdag (!!!!!) al boodschappen te doen. Achterlijk. Sorry hoor, maar dan vraag je toch om problemen?? Dat je effe naar buiten wil kan ik me heus wel voorstellen, maar ga dan even een blokje om ofzo.

Marrie: succes dalijk bij vk!

Ha, Anke! Soaptijd dus, bij mij staat de tv gewoon geeneens aan! :$ (nee Juul, echt niet! :p)

@ Misty: Grappig dat je vriendin al is bevallen. Had je denk ik niet verwacht? Zou ik nl echt heel raar vinden! (en een beetje oneerlijk: ik ben eerst! :p)

Nog helemaal geen echte juli beeb geboren! Vandaag is wel een mooie datum hoor meiden, het is namelijk vandaag 3 jaar geleden dat ik met mijn liefje in het huwelijksbootje ben gesprongen! :)
    En toen was het gewoon nóg mooier weer dan vandaag :D
    Maar ik hou die kleine nog ff binnen hoor, wil niet dat die op de trouwdag van zn/dr ouders jarig is. En morgen is mn nichtje jarig, dus dat komt ook niet goed uit :p En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Volgende wk is mn schoonma jarig, zou ik ook niet zo leuk vinden maarja.. je doet er zo weinig aan he :p:)

Naja. Ik ga zo eens even met het fietsje naar de winkels, vanmiddag viert mn nichtje haar verjaardag dus daar kan ik niet met lege handen aankomen he!

Gisteravond trouwens onwíjs pijn in mn bekken. Kwam haast de trap niet op. Echt elke tree stapje voor stapje genomen, deed er geloof ik 3 minuten over om 1 trap te nemen. Achterlijk. Deed zo zeer! :( Gelukkig valt t nu wel weer mee. Maar ik voel 't nog steeds, net als die krampkuit van gisteren, die voel ik nu gewoon nog! Begin nu ook wel op het punt te komen dak mn lijf terug wil.. ;)

Naja. Einde gezeik, fijne dag allemaal!

18. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ah, ik zie dat topictitel is aangepast :D

19. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ marrie, succes bij de VK vanmiddag. Hopelijk is alles weer goed.

@ vive, volgens mij ben je het wel een beetje zat of niet ?

@ anke, geniet van je soaps

@ misty, mooi dat je het topic ook weer teruggevonden hebt. Wat leuk dat je vriendin bevallen is. Is alles goed gegaan ? Tja een datum zegt niet altijd wat, soms gaat het wat eerder komen dan gepland. Ik benook benieuwd wie hier de eerste is die nu gaat bevallen.

@ Ien, wow die buuf is weer snel boodschappen gaan doen zeg :$ Hier een kennis die bevallen is van een keizersnede en die ging een halve week later ookal weer zelf alles doen. Nu vier weken later loopt ze te klagen etc, tja eigen schuld dikke bult als je te snel dingen gaat doen.
    Vervelend dat je gisteren last had van je bekken, gelukkig dat het iets beter gaat. Wellicht toch iets rustiger aan doen ;)

Zoowww ik ben weer netjes bij. Nog 1,5 uur dan gaan de winkels hier open, hopelijk hebben ze de adapter op voorraad.

20. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    zoo we zijn weer terug van het zwemmen! misschien was dit de laatste keer voorlopig wel...

@ientje, gef. met je huwelijksdag! 3jaar, tijd gaat snel of niet?
    voor ons is het nog 11maanden voor dat wij gaan trouwen.
    @misty leuk dat vriendinnetje bevallen is, ga je snel heen?ja zo zie je maar weer, kan zich elk moment aandienen!

@anke *zwaait terug* lekker soapen vandaag! verstand op nul en gewoon dom kijken, hihi, heerlijk!
    @marrie, hoe was het bij de vk? beeb goed?

@annelies, wat balen he zo'n belabberde nacht, zo ben ik helemaal niet meer moe [ook erg handig *not*]
    vannacht was ons zoontje zo aan het hoesten, dus wakker geworden en dan kan het zo zijn dat ik nog uur wakker lig en eigenlijk over mijn slaap heen ben. savonds net zo, kan zo tot uur of 12 beneden zitten.
    of zal het alvast voorbereiding zijn op straks, die gebroken nachten...

even kijken wat voor lekkers er nog in de koelkast zit....

Deel Deze Pagina