Viv buddy speciaal nog ff voor jou; heeeeeel veeeeeel succes morgen en hopelijk hebben jullie preitje snel in je handen. Probeer nog wat te slapen vannacht, alhoewel ik me voor kan stellen dat het een kort nachtje wordt. Mocht je wat kwijt willen telefoon hou ik heel de dag bij de hand. Good luck en go go go!!!!
@Juul, oh oh zou het dan wat zijn met je onrustige buik?...!! Ik hoop t voor je. Die vriend is niet de eerste die het weer trouwens. M'n zus heeft geholpen met schilderen v de kamer, dus die weet het. We hebben allebei aan onze beste vriend(in) verteld wat t wordt, en hubby heeft t een vriendin verklapt door heel trots (en onwetend) 2 paar nieuwe schoentjes te showen haha. @supernoov, tip bij stuwing ook echt hárd je boobs masseren/kneden tijdens het voeden. Die harde delen wil je echt weer zacht hebben na elke voeding. Ten minste, bij mij hielp dat ontzettend goed. Ik heb trouwens nooit kool bladeren gebruikt. @belletjes/sms'jes, ik vind t juist wel leuk die extra vraag ernaar. Maar ja, ik zit zelf ook al zo lang thuis te wachten @pina, ik ben t met Julia eens. Ik zou ook Zeker voor strippen gaan ipv wachten tot je in het zkh ingeleid moet worden. Hopelijk is je opdracht op tijd af! Succes deze laatste 1,5 week. @Annelies, jheee! Jij ook 38 weken nu. We gaan hard richting de 40 hè. Sjonge nog hooguit 4 weekjes en dan is dit topic voltooid!!! @misty!! Oh wow dat zal wel ff balen/schrikken geweest zijn toen ze dat naambordje zagen. Maar ach, die kans bestaat natuurlijk als je al weet wat het wordt Hihi, zo hebben wij dat dus ook. En 1 vriend van ons weet ook hoe het kindje gaat heten, want die heeft een stalen naamplaat gemaakt voor in de wieg (heel mooi). Maar goed, dat was gepland, dus dat voelt Zeker anders dan wanneer het per ongeluk gaat. Toch moest ik er vanmiddag zo hard om lachen. Die vriend wist ff geen houding, en hubby verschool zich in de keuken haha. En ik maar lache. Ik zei later nog tegen hubby, kunnen we dat vanaf nu niet bij elke visite doen? Het is zo'n leuk Moment haha @Anke, oh ja wakker worden van elk geluidje!! Herkenbaar, best irritant ook. Ik had niet verwacht dat die kracht en moedergevoelens zo sterk zouden zijn en me dus echt slapend overeind hesen uit bed, bij het eerste huiltje wat m'n dochter gaf in de nachten. Sjonge, bijzonder hoe dat in de mens gelegd is. Maar ja, beetje tè soms @flash, ahh wat shit zeg!! En wat balen dat je hubby het niet goed trekt! Sterkte en goed om en om werken nu hè. Taken verdelen als dat lukt. @Juul, ohhh wat spannend!! Goed dat je de kids hebt weggebracht!! En inderdaad zeker vragen of ze ff wil roeren/strippen/vliezen breken. Laat dat kindje maar komen vannacht!!! Iek echt spannend joh, ik wou dat ik al zover was. Maar zelfs al zijn m'n harde buiken pijnlijk, vaak dus, zet het tot nu toe niet door.... @Annelies, wat goed van jullie!! Beetje balen hoe het gegaan is wellicht, Maar dan is het hoge woord er nu gelukkig wel uit. Op naar de volgende fase. @mezelf, ik word soms echt niet goed van m'n denken. Zit zo te zoeken naar signalen en elementen dat de bevalling begint/bespoedigd. Dat ik er soms helemaal gestressd van word. En dan ben in weer bang dat die stress alles tegenhoudt. Pfff echt irritant. Dus nu wil ik mezelf aanpraten dat niets de start van de bevalling beïnvloed... Maar ja, dat geloof ik niet helemaal. Oh hoe kom je soms die uren of dagen of nachten door hè!! Dan maar vasthouden aan zaterdag, 23 juli, dat ik gestript word. Hopelijk begint t dan.... Nu ff met hubby hangen voor de tv. Fijne avond.
@anneliesje, ohh irritant zeg mensen die te pas en onpas bellen! had ik hier ook belde mijn schoonmoeder en dan vragen, 'en..alles goed?' en dan op een bepaalde manier...grr super irritant!lees net dat je goed duidelijk bent geweest dus...hihi! @pina, strippen, ach waarom niet, je hoeft er niks mee op te wekken, t werkt alleen als je lichaam en de baby er helemaal klaar voor zijn. als dat niet het geval is, gebeurt er dus ook niks. @anke, je meisje kan haar tempratuur wat moeilijk vasthouden dus. dat had senn ook heel erg ,laagste was 36.0 paar kruiken erbij en in de kinderwagen bak leggen[kleine ruimte dus makkelijker warm te houden]. twas hier na en paar dagen over en heeft nu altijd rond de 36.8 a 37.0. @julia, ik heb goede hoop voor jou voor vannacht..voel het an me water! spannend, goed dat je de jongens even uit logeren hebt gedaan! iets meer rust.dan word jij dus de eerst op de uitgerekende datum, of niet... @flash, balen he een beeb met een verkeerd dag en nacht ritme, helaas zit dat er niet standaard goed ingebouwd... hier net zo'n hub, ik kan senn makkelijk even laten huilen, tja baby's huilen nu eenmaal...maar die van mij kan het ook niet. morgen ochtend komt iemand van de wijkverpleging langst, en ben benieuwd, had van de week al even contact met haar gehad. senn kan af en toe erg onrustig zijn, ligt ie lekker te slapen en dan is ie ineen zo druk met armen dat ie zichzelf wakker maakt. ze zou even een inbaker setje mee nemen om te kijken hoe hij hier op reageert. nu vind ik dat ie de laatst tijd erg veel spuugt, hij krijgt 90ml melk maar drinkt eigenlijk nooit die 90 op, vaak maar 60 ml en als ie wel 90 drinkt, komt het er in golven weer uit. [terwijl hij voor zijn gewicht al wel 120 ml mag hebben]. nou ja zal het morgen even voorleggen en hoor wel even wat ze te zeggen hebben! @vive, veel succes morgen in het ziekenhuis, even hard werken en dan heb je morgen eindelijk jullie preitje in je handen, heerlijk! geniet![ehm, na de bevalling dan he, natuurlijk...] hoop dat je vannacht een beetje kan slapen.
Daar ben ik weer even, wilde Vive vast heeeeeel veel succes wensen morgen, zet hem op meid! Hopelijk gaat het allemaal goed en ligt prei met haar koppie de goede kant op! Fingers crossed! Eli, zoeken naar signalen.... Wachten duurt lang hè? Pff het duurt ook echt lang en het is frustrerend dat je gewoon niet weet wanneer het nou eens begint. Ik had woensdag ook voor ogen trouwens ivm strippen dus dat herken ik erg in je verhaal. Hou je taai, knuffel! Bd, dus weer thuis? Lekker rustig met idd een goed excuus Ego: uurtje geleden de vk gebeld, toch even wachten op meer regelmaat, of elke 5 of 10 min weeën. Die heb ik nu een klein uurtje elke 10 min en de meeste doen al wel pijn al lig ik nog niet te puffen. Lig in bed, sta dadelijk eens op, dan gaat het misschien sneller. Hopelijk blijven ze regelmatig komen dan bel ik rond 22 u nog een keer de vk en hoop ik dat hij wel even komt checken.
hoi meiden, ik lees en leef mee hoor, maar even geen mogelijkheid uitgebreid te reageren. kleine man kampt met kramp, ik met stuwing waardoor voeden soms niet lukt, wij beiden dus zwaar frustie. en weinig slaap helpt ook niet. maar ik denk wel aan jullie, en mijn foontje staat natuurlijk 24/7 standby voor mn buddy! Viv, hééééél veel succes/sterkte morgen, je kan het! denk aan je!!!!! knuffie!!!
@ vive, hopelijk kun je nog een beetje slapen vannacht. Ik wil je in ieder geval heel erg veel succes wensen. Hopelijk gaat alles goed en kun je snel je preitje in je armen houden. @ julia, spannend hoor, lijkt toch echt door te zetten nu. Is je VK een man ?? Zo ja is het een aantrekkelijke (heb je tenminste ook nog iets leuks om naar te kijken ) @ ientje, bah wat vervelend dat je even een frustrerende periode hebt. Dikke knuf. @ meid, verstandig dat er iemand langskomt van de wijkverpleging (wist eigenlijk helemaal niet dat dat er nog was ) Kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt, omdat hij zijn flesjes niet helemaal leegdrinkt en dan ook nog melk teruggeeft. @ elio, heel herkenbaar dat letten op je lichaam. Ik denk dat het er een beetje bij hoort, maar het is wel irritant. Wij gaan ook richting de 40 weken (wheee). @ bd, leuk he dat speculeren nog even en dan heb je ook je kleine in je armen.
Even geen uitgebreiden reactie, dat komt morgen wel weer. Maar even kort iets voor de volgende meiden. Vive, heeeeeeeeeeeeel veel succes morgen!!! Ik ga aan je denken. Laat het over je heen komen, je kan het meis! Nog even en dan is Prei in je armen. Juul, wouw meis, gaat het bij jou nu ook gebeuren!! Heel veel succes, hopelijk duurt het niet al te lang meer. Succes en genieten straks he.
Hee dames, ik sta nog behoorlijk in de mijn-wereld-bestaat-uit-mij-en-mijn-baby modus maar toch Vive heel veel succes morgen! Iedereen die nog zwanger is, sterkte, rustig aan en hou je hoofd koel. Desnoods alle communicatielijnen behalve die met man en vk uit
Thx buddy en zet hem op jij, klote vermoeidheid met stuwing en baby-kramp is geen fijne combi. knuffel!!! @Annelies, zit bij een vk praktijk met iets van 5 vrouwen en 1 man. (homo, ssstttt!!!) maar het is een erg aardige vent, al moest ik wel even de knop omdraaien dat er dadelijk een vent naast mijn bed staat en geen vrouw. Nou ja. Potverdrie. 10 min. zijn alweer voorbij en geen wee te bekennen. *spreekt lijf toe, ik wil weeen! en snel en dan bevallen.* Auw! Dat helpt! Die wee was vedrwaald, nu hopelijk weer een beetje regelmaat. @Sucre, dank je wel Jij is lief, bedankt voor smsje! @Meid, fijn dat er iemand van de wijkverpleging langskomt, kan je meteen al je vragen op haar afvuren. Maak vast een lijstje zodat je niks vergeet. He, bijna iedereen is online gewoon. Hallo, Anke, Bg, Daffiee, Ien en Vive! Enne..... meelezer Leentjuh die stiekem komt kijken of ik al bevallen ben! NOG niet, maar hopelijk wel vandaag/vannacht! @Vive, ga jij nog slaap pakken vannacht of sta je stijf van de zenuwen?
Juul: jij kreng! Ga je toch eerder dan ik! Whoehoei, nee het is je meer dan gegund. Ik hoop zo dat je vliezen geprikt kunnen worden en die kleine minibebie van jou geboren gaat worden! Of toch saampjes morgen? Zet 'm op meissie!! Buddy Bd81: Ik hou j eop de hoogte, dank je wel voor je smsje! Vind ik erg lief. Zodra de Prei er is sms ik of mijn man! Ik kan niet posten hier, wel meelezen via mijn telefoon. Dus mocht ik onderin hangen en niets zeggen dan is dat niet om jullie nieuwchierig te maken maar dan zit ik waarschijnlijk te gluren of Juul bevallen is. En hoe 't Witlofje van 'r heet. Je zal maar zien dat ze dezelfde naam gebruikt als wij Jullie meeleven vind ik heel erg lief. Ik was naar de film met mijn man (Pirates of the C) dus vandaar dat ik niet eerder reageerde. Ik vind het heel spannend, zie er tegenop en zie ernaar uit. Kan me helemaal geen voorstelling maken nog en het is gewoon heel raar om te weten dat morgen of anders overmorgen ons Preitje geboren zal worden. Ik heb helemaal geen rust in mijn donder trouwens. Zit te poetsen en te stoffen, hihihi. Ik ben weg nu. We gooien de laptop uit en bergen 'm op. Morgen om 06.00 eruit, om 06.30 mijn ouders hier en het ZH bellen. en vanaf dan weet ik het niet. Ik stel voor om de 18e te bombarderen als bevaldag! Dus voor iedereen die nog zit: bevalze hoor!! Daag!
Ik denk trouwens dat ik vananacht ook nog wel even ga koekeloeren en de laptop weer aanzet heur. Doe geen oog dicht. Voel me alsof ik aan een Redbull infuus heb gelegen
Ohhh Viefke, kei spannend! Probeer een paar uur slaap te pakken, kan je vast goed gebruiken morgen! Whoeii!!! Enne, wat betreft naam, ALS het een witlofje is (proest!) dont worry, hier een naam waar je geen Tje achter kan zetten. Nah ja, kan wel maar klinkt voor geen meter. Bij jullie kon dat wel toch? Dus... no worries, deze keer, ALS het al een meid is, kiezen we niet dezelfde naam zoals bij die knulletjes van ons Ga morgen aan je denken om 06.00! Zet hem op!!!!!
Anke gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! @supernova, alweer op geboortegewicht, wat fijn! @ientje, knap mannetje hoor! Heeft de kraamverzorgster gewoon cake staan bakken? Das luxe, lekker hoor! @anticonceptie, ik weet nog niet zeker wat wij straks gaan doen. Maar ik hoef me er in het begin vast niet veel zorgen over te maken, het duurde na het stoppen met de pil ook 3 maanden voordat ik eindelijk ongesteld was! @Sucre, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie! Lijkt me een supergevoel als je kleintje weer stil wordt als je m oppakt. Ik voel me dit weekend weer prima. Was gelukkig maar 1 dagje (vorige week had ik ook al 1 dag dat ik me beroerd voelde). @Elinohora, ja een babyshower! Leuk hoor zo'n verrassing. @Misty, hopelijk ben jij nu snel aan de beurt. Kan me zo voorstellen dat je er naar uit ziet om je dochter in je armen te nemen! @Anneliesje, jeetje wat een gedoe zeg. Hopelijk is de boodschap nu wel aangekomen. Je bent ook pas 38 weken, dus anders zou dit nog best lang door kunnen gaan... @Julia, jeej je gaat gewoon bijna bevallen! Heel veel succes! @Vive, heel veel succes morgen! Is wel grappig, ik ben hier nog in een hele andere fase dan de meesten van jullie. Nog geen baby en ook nog even wachten voordat ze er zal zijn (ik verwacht niet dat ze veel vroeger dan 40 weken wordt geboren). Mijn man is afgelopen dagen druk bezig geweest met een mobiel voor boven de box. Zit echt superveel werk in, maar wordt dan ook echt heel mooi! Ook met motortje zodat ie rond kan draaien en muziek enzo, echt lief om hem er zo druk mee bezig te zien!
laatste update, ik ga offline. Net vk gebeld en hij komt eraan. IEEEEEEKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Doei!
ff zonder leuke kleurtjes (typ op foon) maar niet minder heppie nieuws: nadat om kwart voor 11 Juuls vliezen zijn gebroken is om 23:51 na 2 persweeen een kerel geboren: Yuri! 2900 gram en 49 cm. Juul: proooouuuuud of you! Gefeliciteerd en dikke knuffels voor jullie!!!
Op de valreep voor de 18e, Juul, je deed het in stijl: Juliaatje: van harte gefeliciteerd met Yuri! Ben heul blij voor je! Ik wens je een super kraamtijd toe! Geweldig! Maar kenonne, wat moet het heftig zijn geweest voor je. In een halfuurtje met twee persweeën 'n knulleke lanceren... Anyway: Goed gedaan! Ien: Tenk joe voor de update!
Julia van harte met jullie zoon Yuri Nu kun je lekker gaan genieten, maar pffff wat een turbo heb je er op gezet aan het einde. Ik duik mijn bedje in om te kijken of ik nog wat slaap kan pakken.