De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik reageer later!!

Kleine man is niet fit, huilt de hele tijd en heeft flink gespuugd.
    Grote knuffel is ook niet happy, ligt te huilen in zijn bedje. :(

2. vive2

vive2 Fanatiek lid

Hee mamaatjes!

Ik had toch gehoopt dat er al wel nog een paar bevallen waren, maar helaas.. Zelfs mijn buddy heb ik niet kunnen aansteken, vind ik naar voor je hoor Bd81!!

Hier alles goed. Superblij met Saartje. Ze is geweldig temperamentvol en heeft een enorme bos met gitzwart haar! Ze is wel echt 38 weken, het happen aan de borst begreep ze niet helemaal, maar vandaag flink aan het oefenen geweest met aanleggen en het lijkt steeds beter te gaan.
    Bevallen was geen pretje. De bevalling begon na het inbrengen van verwekingsgel om 07.30 maar stagneerde rond 12.00. Na veel gedoe en grof geschut ingezet te hebben is ze dan om 20.05 geboren. Ik laat het verhaal maar even achterwege voor degenen die nog moeten bevallen ;)

Juul; ben ff benieuwd naar de naweeën? Hier ist nog te doen, maar erg sfeerverhogend is het niet hoor. Nog tips?

elio: absoluut bellen! Nu met ik wel even kwijt dat je hubby wel meer kan willen maar dat ie er verstandiger aandoet om jou wat te ondersteunen... Anyway: bellen hoor! Je kunt wel bezig blijven maar dit is niet te doen voor je. Dat ertegenaan hikken is doodvermoeiend en dan moet je nog bevallen!

Ik ga maffen. Bevalze allemaal!

3. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @bd, hè bah wat irritant dat ze ondanks je last toch die 40 weken aanhouden! Dus je moet wel doorzetten, knop omzetten, als je nog een knop kan vinden hè. Sterkte meis!
    Maar ze kunnen je ook niet strippen, omdat je geen ontsluiting hebt toch. Dat is wel dubbel shit.

@Sucre, hè wat balen zeg!! Moet je het spugen Laten onderzoeken? Of krijgt hij voldoende voedsel binnen?

@mijn vervolg. Dank voor jullie advies en stimulans om te bellen. Ik durfde zelf niet. Maar Hubby wilde ook heel graag contact met vk. Ik was bang op een dikke afwijzing. Uiteindelijk om half 9 gebeld vanaaf. Vk was super lief. Kwam om 21.00 uur langs, heeft ff gecheckt, niet veel vordering. Ze had de vliezen willen breken, waar het niet dat ze vond dat m'n bm mond toch niet voldoende verstreken was. Dat kan betekenen dat als de vliezen gebroken worden de bevalling niet op gang komt, omdat m'n lichaam er toch niet klaar voor is. Helaas dus, anders hadden hubby en ik echt de vliezen laten breken! Na 24 uur voorweeen is m'n buik zo beurs en au.
    Zaterdag 10 uur komt vk weer langs, check, strippen of vliezen breken :) fijn om daar naartoe te leven!
    Voor vannacht slaapmedicatie gekregen van vk, om even bij te tanken en m'n lichaam rust te geven.

Dus ik kruip zo m'n bedje in.

Ach m'n meisje heeft vanmiddag ineens 39 graden koorts gekregen! Ze is niet huilerig geworden, maar juist stil en hangerig. Ze ging lekker slapen. Hopelijk morgen een oké dagje voor mama en kind. Oma komt op visite morgen, om beide te ondersteunen :) liefff!

Sterkte aan alle zwangeren!
    Sterkte aan alle vechtende moeders!

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

het gaat alweer een beetje beter.
    zat er flink doorheen maar door telefoongesprekken met mijn moeder en mannetje en gesprekken met de verpleging en jullie lieve reacties, gaat het beter.
    auto was gisteravond kapot gegaan toen mn man naar huis zou gaan, kleine snapte er helemaal niets van. Mijn jongste heeft een liesbreuk.............alweer, hij was al aan deze liesbreuk geopereerd maar hij is ineens weer tevoorschijn gekomen. mijn middelste (oudste van de tweeling) is dinsdag aan een liesbreuk geopereerd en we zouden maandag worden overgeplaatst naar een ziekenhuis wat dichterbij huis. Maar dat ging niet door omdat ik zondagavond een liesbreuk bij de jongste ontdekte.
    we hebben een lange adem nodig. Heel toevallig, of niet toevallig, had ik gisteravond besloten om de borstvoeding af te gaan bouwen en binnen een maand te gaan stoppen. Ik zie het ook niet echt voor me, hoe moet dat straks als de middelste thuiskomt en ik nog op bezoek moet bij de jongste, en de oudste ook thuis heb. dan nog kolven?:)
    Kan me er geen voorstelling van maken, behalve dat ik het dan nog meer megadruk zou gaan hebben als ik nu heb.
    ik heb het besproken met de artsen en zij vinden dat het kan ivm de gezondheid van de jongste (darm-hersteloperatie gehad

alleen dat idee al, geeft me ontzettende opluchting.
    :)

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ elio, supergoed dat je toch hebt gebeld. Ik hoop dat de slaapmedicatie werkt en dat je even bij kunt tanken.
    Wat sneu dat je meisje ziek is geworden :(

@ vive, bedankt voor het niet vertellen van het groffe geschut. Heb ik nog niet echt behoefte aan (zit nog in de ontkenningsfase haha). Ik ben trouwens blij te horen dat ze er bij jou zo flink naast zaten met de schatting van het gewicht (duim, duim).
    Mooi dat het steeds beter gaat met het aanleggen.

@ sucre, bah vervelend zeg dat het met kleine en grote knuffel niet goed gaat :( Het zit je niet echt mee op dit moment he.

Het mooie weer van vandaag is weer in mijn voeten/benen gaan zitten. Ik kom niet meer in mijn schoenen, dus loop nu maar weer braaf op mijn slippertjes :D
    Ik ga zo maar proberen te slapen, hopelijk word het een lekkere lange, slaperige nacht. :cool:

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Morguh vive!!! Kind aan tiet soms? ;)

7. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ja! Maar een zeer ontevreden Preitje hoor! Heb een blauw vlekje op mijn titty, vrees voor een kloofje. Man heeft zojuist een flesje van 30 cc gemaakt en gegeven omdat ik echt nog niet voldoende heb. En ons Kroontje-op-Huwelijk slaapt nu. Lekker fijn, zometeen weer verder met aanleggen en proberen er wat van te maken ;)

Anneliesje: Mijn lijf is gewoon niet zo geschikt om te bevallen, dus zie mij beslist niet als vergelijkingsmateriaal! zoals het bij mij ging was niet gewoon of normaal, bij de overige 99% van de vrouwen gaat dat mooi wel zo. En tot het tegendeel bewezen is zou ikj me mooi bij die groep voegen als ik jou was! Nadeel was nu ook dat ik fysiek nog niet aan bevallen toe was, allemaal nadelen waarmee jij vast niet te maken krijgt. Het komt goed met jou!
    In meerdere opzichten lagen de verwachtingen anders dan de uitkomst. Prei was 'slechts' zesenhalf pond maar had wél een dubbele placenta en een keer zo dikke navelstreng. Dat was dan niet opgevallen maar achteraf wel een "Goh!" waard.

Voor degenen die nog moeten: Met hechten ben ik dit keer verdoofd. Much better! De prikjes van de verdoving vond ik prima te doen en al helemaaaaaal in vergelijking met het hechten zelf! Dus krijg je de vraag: lekker laten verdoven!!

8. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    @ ons kleintje, mooi dat het ietsje beter gaat. Wat vervelend dat de jongste weer een liesbreuk heeft :( Ik hoop zo dat hij er na een nieuwe operatie vanaf is en dat zo'n breukje niet weer terug komt.
    Ik vind het niet meer dan logisch dat je de borstvoeding gaat afbouwen. Het kost je zoveel energie, maar je hebt het toch maar mooi al die tijd gedaan. Dus dat is echt een compliment waard.

@ Julia, jeetje jij hier om twee uur in de nacht...

@ vive, hopelijk blijft het bij dit ene kloofje. Goed dat je een beetje gaat bijvoeden, een zeer ontevreden Preitje ;) moet je natuurlijk niet hebben he.
    Leuk voor je dat je zo bijzonder bent (not), maarehm hoe hebben ze in hemelsnaam een dubbele placenta kunnen missen ? Het is niet dat je geen echo's hebt gehad of zo.

Vandaag is er een of ander feest hier in Steenwijk. Er is ook een braderie bij, dus ik denk dat ik straks even de stad in hobbel. Morgen is het donderdag Meppeldag in Meppel en wellicht dat ik daar ook nog even heel snel heen ga. Vriendlief heeft vanaf vrijdag 4,5 week vakantie, luxe :D

9. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @vive, jaa wat klinkt dat mooi, 'kroontje op jullie huwelijk' :)
    Hubby heeft t ook steeds over dat ons gezin binnenkort compleet is met deze zoon die gaat komen :)
    Oei een kloofje, pijnlijk. Wel goed om bij te voeden, dan heb je een tevreden kind en even wat meer rust.
    Wat bedoel je met 'dubbele placenta'? En dikke navelstreng? Toch niet een tweeling formatie?

@Ok, wat goed om te horen dat je weer moed hebt verzameld!! Je hebt actie ondernomen en met mensen gesproken, heel goed! En je gaat bv afbouwen, ook goed! Je bent lekker bezig zo!! Heb je ook momenten voor jezelf ingelast, dat je even jezelf terug trekt, in de zon zit, iets lekkers eet en drinkt, een kadootje koopt voor jezelf, ff praten met een vriendin? Lekker op bed liggen? Blijf ook die dingen zoeken hè, even 'jij-tijd'. Sterkte!

@Annelies, klinkt als een gezellig dagje voor je! Geniet ervan.

@ontwikkelingen: ik heb redelijk geslapen, maar om half drie een dikke vette pijnlijke wee. Na 20 minuten nog 1. Toen naar de wc, slijmprop verloren (whohoooo!!!) (en twee keer alchter elkaar gepoept, in de nacht...) 10 minuten later nog een wee, iets minder sterk... Nog 1 gehad en toen viel ik weer in slaap.
    Later die nacht nog 2 x wakker van een wee. En nu? Niks nog helaas, geen regelmatige weeën , alleen maar voorwerk.
    Jammer jammer maar ik heb wel t idee dat er een proces gaande is.
    Ik zei een paar weken geleden al dat ik de 20e zou bevallen.
    Nou ik ben benieuwd of dat gaat lukken vandaag haha, ik denk t niet.

Ik heb wel weer moed gekregen om door te gaan, en dat is zo fijn! De vk van gister was zo lief!

Alleen zit ik nog met 1 ding.
    Beetje stom misschien, maar het ligt me nogal gevoelig.
    Mijn ex is de 23e jarig. En dat was een vreselijke ex die me behoorlijk en lange tijd heel slecht behandeld heeft (om t maar zacht uit te drukken). Ik wil dus eigenlijk echt NIET dat mijn oudste (en misschien) enige zoon op dezelfde dag jarig is...
    Wat zal ik daarmee doen.
    Zaterdag is de 23e, en dan heb ik die strip afspraak, en als t kan wil ze m'n vliezen breken... Om 10 uur smorgens...
    Pfff toch maar weer bellen dan?... Wat een gedoe hè.
    (en ik vind t niet leuk/makkelijk om t een dag uit te stellen. Ach die ene dag,misschien gewoon maar vragen of ze zondag komt)

Hubby ligt nog te slapen, dochter zit pippi te kijken en heeft al ontbeten met me. En in lig ook weer even lekker op bed. Rustig aan vandaag.

10. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    zit hier even achter de laptop met een hongerig klein mannetje tegen me aan, halaas moet meneer nog bijna een uur wachten....denk dat ik hem maar wat eerder uit zijn lijden ga verlossen....zoo zielig is ie nu...

@vive, nou dat klinkt wel als een hele pittige, lange bevalling.ja hechten met verdoving is zeker geen overbodige luxe!ik had bij de oudste een flinke knip ivm vacuum. toen was de verdoving van de vacuum al uitgewerkt toen ze nog moesten hechten, wat een hel was dat!!!!nu vlak voor hechten verdoving gehad, wat een heerlijkheid....!!!
    ik had bij de oudste een schot in de placenta zitten, 2 ruimtes dus, dat kan betekenen dat de oudste heeel heel in begin een 2ling is geweest, is dat ook zo bij een dubbele placenta???

wat een super mooie foto's zag ik voorbij komen, sweet!

elio, jullie gezinnetje compleet, straks een meid en een jongen, leuk hoor!
    alleen nu dus hopen dat ie voor de 23e komt! en als ie dan wel komt heb je vanaf dan hopelijk voor in de toekomst mooiere herinneringen aan die datum! :)

@anneliesje, ohh leuk donderdag meppeldag, ben ik ook wel vaak geweest, gezellig! zeker een luxe zeg je hub zoveel vakantie, heerlijk!
    hier is was mijn vriend in de kraamweek vrij en afgelopen week ma en do middag en vrijdag, en deze week was ie ma vrij en komende vrijdag en dan komende maandag weer. dan hebben we halverwege september nog lekker weekendje weg en dan in oktober willen we weekje naar centerparcs [lekker burgelijk] maar wel leuk:p

@sucre, hoe gaat het nu met je mannetjes?

misty, waar ben je??????? kom je eens even melden!!!!!!!!!

11. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Hey het is veuls te rustig hier!
    Hoe kom ik de uren door als jullie niet meer kletsen?
    (of doet m'n phone t niet goed en zie ik geen nieuwe berichten meer?)

Hier alles rustig, stil, de hik, ik ga slapen...

12. MamaNini

MamaNini Lid

13 mrt 2011
    51
    0
    0
    Interieurstyliste & Fotografe
    ZH
    @julia leuke foto's!!

@Elio spannend hoor, hoop voor je dat het doorzet en dat je snel bevallen bent! Ik zou gewoon bellen hoor, om die afspraak van zaterdag te verzetten! Die ene dag hou je nog wel vol en dat is misschien ook een geruststelling als je het verzet hebt.. (En fijn van die slaapmedicatie! Ik wil ook;))

@annneliesje, oh gezellig braderie en fijn dat je vriend zo lang vakantie heeft! En hier ook lekker slippers, nix mis mee! :D

@vive succes met voeden en je blauwe boob ;) en leuk om te lezen dat ze zo'n bos haar heeft haha..

@ons kleintje fijn dat je beslissing als een opluchting voelt, heel veel sterkte ook met de kleine en liesbreuk, echt vervelend joh!

@ego weer redelijk geslapen, vandaag ruim 38 weken en wordt af en toe gek van iedereen die aan mn hooeft dit te zeuren 'wanneer komt ze nou?' 'zie je er tegen op?' pfffff.... Maar goed het is goedbedoeld ;)
    De beide 'oma's' waren op vakantie en giesteren is mn schoonmoeder teruggekomen en zaterdag komt mijn moeder terug, heb het idee dat ze zondag of paar dagen daarna komt.. Net sterrenbeeld leeuw. Past wel bij deze tempramentvolle dame :D
    Morgen weer afspraak bij VK, benieuwd wie ik nu weer krijg want er lopen er 6 :$ en ivm de vakantie ook nog 2 invallers :( beetje jammer maarja vertrouw er maar op dat t goed komt.

Ben het thuiszitten nu wel zat, kan niet meer autorijden en heb geen fiets dus kluizenaarmodus aan ;):p
    Vriendin van me is 9 weken zwanger en ze hebben gisteren slechte uitslag neklpooimeting gehad :( 80% kan sop syndroom van down.. En ook al miskraam achter de rug. Echt vreselijk voor ze.. Vandaag naar Erasmus voor vlokkentest.
    Je gaat toch beseffen wat er allemaal fout kan gaan.

Wie van jullie hebben eigenlijk nekplooimeting gedaan? Wij niet, maar af en toe schiet me wel een bezorgde gedachten door mn hoofd, maar probeer me niet te veel zorgen over te maken..

Nou geniet allemaal van het schitterende weer (!) succes met de baby's & de buiken :) Groetjes!

13. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Viv: vandaar dat ze mij dus niet in willen leiden zolang er geen aanleiding toe is. Complicaties zijn stuk groter als je lichaam aangeeft er nog niet klaar voor te zijn. En ja, er is bij mij ook geen reden voor dus gaan ze die risico's ook niet opzoeken.

Elio: hier ook "probleem" met de 23e. Mijn zoontje is namelijk de 23e jarig en ja mama vind het toch wel erg leuk als ze er gewoon bij kan zijn op zijn verjaardag. Dus liever vrijdag of zondag maar dus niet zaterdag!

Mijn vriend heeft 3 weken vakantie als de baby er is maar die gaan vanaf volgende week maandag in. Zou dus niet zo leuk zijn als ik straks over tijd ben en ze moeten gaan inleiden. Heeft hij nog een halve week vakantie als de baby er is.... Dus het moet gewoon uiterlijk half volgende week komen hebben we maar besloten.

Anneliesje: het is ook slipperweer, dus gewoon lekker de sleffers aantrekken zoals wij het noemen :)

Ons kleintje: Voel je absoluut niet schuldig hoor, je hebt het hartstikke goed gedaan en sper goed volgehouden. Het moet niet ten koste gaan van jou. Aan een opgebrande moeder die niet meer weet hoe of wat hebben ze ook niets aan. Je hebt ze een goede start gegeven met je voeding, zo moet je maar denken!

Misty houdt ons wel in spanning he. Heeft ze geen buddy?

Mijn buddy is al weer op de been, dus die kan ik spammen als het zo ver is haha. Nee hoor Viv, doe maar rustig! Vooralsnog hier geen tekenen dat er iets gaande is.

Mamanini: He gatsie van die vriendin van je. Inderdaad goed om te beseffen da ieder kindje een wondertje is.
    Wij wel een nekplooimeting gedaan en die was goed. Maar toch altijd even spannend. Van te voren kan je het nog zo goed bedacht hebben hoe je het wilt maar als je eenmaal zo'n bericht krijgt....oef weet dan niet zo goed wat ik zou doen. Ik respecteer ieders mening daarin.

Net even naar de winkels geweest. Had bij de hema een omslagdoek besteld met naam en die was klaar (gelukkig werd deze in een dichte enveloppe meegegeven hihi), maar wat blijkt; het is helemaal geen omslagdoek. Gewoon een soort dekentje. In een omslagdoek hoort toch normaal zo'n driehoekje te zitten voor het hoofdje van de kleine? nou hier niet. Ook de rand is helemaal gefrommeld dus denk dat er iets niet goed is gegaan. Meteen mail gestuurd (had via internet besteld), dus hopelijk snel antwoord.

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Goeiemiddag meiden!

Zo, ik heb weer even tijd en puf om weer gezellig mee te gaan kleppen hier! Denk dat het lekkere weer ook meehelpt :) Knullie ligt lekker bij paps te slapen, heerlijk.

En hoe is het hier dames?

Misty, ben wel heel benieuwd hoe het met je gaat! Tis al wel lang stil hoor....

Sucre, hoe gaat het met je? Laat iedereen lekker effe in de stront pleuren en denk even alleen aan je eigen gezinnetje. De rest komt wel weer. Hoop dat dat kan, is wel makkelijk gezegd van mij natuurlijk.
    Hoe gaat t met grote en kleine man?

Kleintje, meid wat heb jij een kracht in je. Je hebt jezelf gewoon weer een eind omhoog gepeuterd uit je dip. Respect meid, echt.
    Al die tegenslagen die jullie hebben gehad, en nog steeds krijgen, het zou nou weleens afgelopen moeten zijn. Het is jullie zo gegund om met zn allen naar huis te mogen en dan van elkaar te gaan genieten!
    Goed dat je de keus hebt gemaakt om de bv af te bouwen. Geeft je weer wat extra ruimte.

Eli, o meid wat rommelt het al lang bij je zeg. Ik hoop zo dat het nou gauw doorzet!
    En over die 23ste, lastig. Kan het me aan de ene kant wel voorstellen dat je niet wilt dat je kind juist op die datum jarig is. Aan de andere kant, misschien kun je dan juist een positieve draai aan die datum geven!

Bd, jij ook nog steeds alleen aan het rommelen, ik hoop ook voor jou dat het gaat doorzetten! Dat onzekere en het weinig/niet slapen, is slopend.

Viv, hoe is het met jou en Saartje? Ik moet zo opletten dat ik niet Preitje typ, haha! Oei, kloven, auuwwie! Ik kreeg van kraam een tubetje Purelan. Helpt als een tiet! Dus stuur je vent effe naar de apo, dan ben jij zo van je kloven af :) En het voordeel van dit zalfje is dat je het er niet af hoeft te poetsen voor de bv.
    2 placenta's en dubbele navelstreng? Wat kan dat zijn? En kan het nog gevolgen hebben voor de kleine meid? Raar zeg, dat ze dat al die tijd geen één keer hebben gezien! :$

Pina, en, al gestript? O, nee dus. Jammer :(

Nova, wat een poepske!!! Jij typte ergens dat ie alle kanten op piest toch? Hihi, hier net zoéén! Hij heeft t behang al te pakken gehad :D ik blij dat het lekker glad behang is :D

Annelies, jij ook al aan het rommelen, o meiden ik hoop echt zo voor jullie dat t niet lang meer gaat duren!
    Hoe gaat het nu trouwens met je schoonmoeder? Heeft ze de hint nou eindelijk eens door? Hope so!

Pam... euhhh Juul, hoe is het met je boobs? Al een beetje minder of zit je nu aan de piek? Witte kool he, werkt echt! Echt onwijs charmant ook :p
    Leuke dekbedovertrek trouwens! Lekker vrolijk! :)
    Pas je banner eens aan joh, of zit er nóg een kindje in je buik? :p:D

Anke, aach zielig he kindje met krampjes :( Hopelijk gaat t gauw weer beter!

Meid, knulletje inmiddels weer lekker gevoed en verkwikt? :)

Hier krijgt alles een beetje een ritme, 'snachts komt ie 2 keer en daar zijn we echt megablij mee! Hij slaapt lekker tussen ons in, dan slapen wij alle 3 het lekkerst. Don't worry, ik zorg er echt voor dat we niet op hem kunnen gaan liggen of de deken over 'm heen kunnen leggen ;)

Vk is vanmorgen weer even geweest, heeft de hechting eruit gehaald. Alles zag er rustig uit gelukkig. Alleen moet de familie A. Bei nog even wegwezen, maar dat gaat al aardig goed.
    Bv gaat super, meneer heeft geloof ik alweer behoefte aan een hapske. Dus ik peer 'm weer.

Zal mn best doen om weer wat vaker en uitgebreider te reageren hoor!!

Knuffels voor allemaal!

15. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    zo ons mannetje is weer gevoed en verzorgd.
    en ligt nu eindelijk te slapen [ga ik van uit, tis stil igg]

heb net even terug gekeken, maar misty is voor het laatst hier geweest de 18e, niet zo lang geleden dus...eigenlijk...maargoed toen vertelde ze dat ze weeen had, dus hopelijk is ze lekker aan het genieten van haar kleintje!

@elio, tja zo word het ook niet gezellig hier, he, als jij weer je bed in duikt...hihi! groot gelijk hoor!

@mamanini, brr getver wat naar van je vriendin...wij hebben geen nekplooi meting laten doen. bewust niet. ook een kindje met down zou ontzettend welkom zijn bij ons. en zouden we ook zeker heel veel liefde kunnen geven.
    niets is zo onzeker als het leven, je kindje kan later ook iets krijgen.......

moeilijk punt altijd dit soort dingen. maar gelukkig leven we in een vrij land!

altijd als je dit soort dingen hoort sta je weer even bij stil hoe blij je mag zijn dat je gezond bent en je kinderen gezond zijn!

fijn ientje, dat er al een beetje ritme te bespeuren is bij jullie! geef jij borstvoeding op aanvraag of hou je een beetje tijd schema aan?
    en de hechting er dus uit, fijn! ging ie niet vanzelf oplossen?
    hier oplosbare maar zijn er ook paar knopjes uitgehaald, heb nu wel het idee dat er nog wat zitten te irriteren, er is ook een spier gehecht met dikker hechtdraad en dat zou langer duren voor dat ie oplost. af en toe heb ik beetje gevoel alsof er wat prikt binnenin...en voelt op een plek ook nog beetje beurs/blauw. zal wel even tijd nodig hebben om te helen allemaal.

16. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Elio: Super dat je hebt gebeld! Ben je nog een beetje tot rust gekomen?
    Veel voorwerk zo te lezen, maar fijn dat de vk zo lief voor je was. Soms is dat ook even nodig om weer er tegen aan te gaan.
    Over de 23e, ik denk dat het niet stom is dat je er zo over denkt. Als diegene je zoveel verdriet heeft gedaan zit er toch een bepaalde associatie aan zo'n datum. Aan de andere kant zou je de geboorte van jouw kindje op die datum kunnen zien als een nieuw begin, een mooie dag. De dag waarop jouw kindje is geboren, niet meer niet minder.

Hechten: Bij mij hadden ze ook een verdoving gebruikt, volgens mij deden ze dat standaard want kan me niet herrinneren dat ze gevraagd hadden dat ik dat wilde. Maar misschien ben ik het ook wel vergeten. Wat ik wel een bizar beeld vond is dat ik het hoofd van de vk tussen mijn benen uit zag steken, en af en toe een naald met draad voorbij zag komen. Brrr! Heb m'n aandacht toen maar snel op de kleine gericht.

Mamanini: Wat naar voor je vriendin, hopelijk gaat de vlokkentest goed en weet ze snel de uitslag.
    Wij hebben geen test gedaan. Bewust niet.

Ons Kleintje: Fijn dat je hebt kunnen praten, dat is heel belangrijk! Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt om de bv af te bouwen, helemaal omdat je zelf al aangeeft dat het een opluchting voor je is nu je die keuze heb gemaakt. Sterkte meid!

Vive: gewicht kleine meid, zo zie je maar weer, een schatting blijft een schatting! Ben wel benieuwd naar je bevallingsverhaal, grof geschut enzo *nieuwsgierig*. Dubbele placenta?! En dat hebben ze niet meegekregen op de echo? apart!

Sucre: he balen dat je kindjes allebei niet lekker zijn!

Ien: Hahahaha, jij ook een behang pieser! Vriend was vannacht de pineut! Heerlijk he, met zo'n hummeltje tegen je aan slapen!

Mijn hechting zou vanzelf moeten oplossen. Kv gaf als tip om de 'wond' tzt een beetje te masseren, waardoor het weefsel wat soepeler wordt. Vriend heeft zich al aangeboden om het masseer werk op zich te nemen :) ;) :D

Gister zijn we met ons drietjes even naar buiten geweest! Kleine man in de wagen, vond ie heerlijk en viel zo in slaap :D. Voor mij ook lekker om er weer even uit te zijn geweest, klein stukje wandelen leek wel een marathon. :$ Was wel een eye opener om het nog rustig aan te doen. En dan te bedenken dat ik gister eigenlijk ook nog 'even' een braderie af wilde struinen ;).
    Ons mannetje heeft een super nacht achter de rug, 5 uur aaneen geslapen! :)

Morgen is de kv er voor het laatst, voor een paar uurtjes. Ik kon nog wat extra uren krijgen, anders was ze dinsdag al voor het laatst. Toch wel fiijn, nog wat extra uren, maar dan zit het er toch echt op.

17. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh, en ik vergeet het bijna, maar op 23 juli word ik 30 jaar! :$ :D

18. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ meid: lekker hoor, als ze weer lekker hun buikje vol hebben en liggen te slapen! :)

Mamanini: O wat naar voor je vriendin zeg. Hopelijk blijkt uit de vlokkentest een betere uitslag.
    Wij hebben er ook heel bewust voor gekozen om het niet te doen. Eigenlijk is het niet eens in ons hoofd opgekomen om het wel te doen, ik zou een zwangerschap niet af kunnen breken.
    Maar idd, ieder voor zich, ik respecteer ook daarin ieders mening.
    Het zet je idd wel aan het denken he, poeh.
    Maar maak jij je zorgen dat jouw kindje het kan hebben dan? Bij 20 weken echo is er toch ook niks geks gevonden, dan kan dat volgens mij (bijna) niet hoor.

@ Bd: balen zeg van die doek. :( Hopelijk was het idd een vergissing en krijg je snel een nieuwe!

*proest* Nova, zie het helemaal in cartoon voor me, dat hoofd van vk tussen jouw benen :D

*proest 2* hihi actie voor ien hoor. Wilden wij effe een blokkie om gaan voor het eerst, ik de kinderwagen helemaal in de startblokken gezet, even naar buiten gekeken, hm. Zonnetje weg. Ff buienradar aan, en er komt me toch een partij slecht weer aan! Haha, niet naar buiten dus maar. ;) (intussen komt het met bakken uit de hemel zetten)

19. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Ahhhhh heerlijk, de dames hebben zich weer gemeld en zp vol geschreven. Ik ga eens rustig bijlezen, met wat ijsklontjes erbij (wat een top snack!) :)

20. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Jeetje wat is er veel bijgekomen :$ Ik ga straks weer reageren. Ben nu even aan het bijkomen op de bank, omdat ik een beetje veel heb schoongemaakt hier :D

@ elio, ik doe mee, maar dan met een perenijsje

Deel Deze Pagina