De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik heb besloten het met mijn kies nog even aan te kijken. Vraag me af of het wellicht te maken heeft met die laatste kies of dat ik weer veel knars/klem in de nacht (door de spanning). Waarschijnlijk zit ik gewoon in de ontkenningsfase hoor haha, maar echt veel last heb ik er nog niet van. Dus toch maar even afwachten, vooral omdat die stoel belabberd ligt en ik er eigenlijk niet veel trek in heb.

Ik ben nog even de markt over geweest en heb heerlijk aardbeitjes gekocht. Net lekker opgegeten met wat vanille-ijs, jummie.

@ flash mooi dat het steeds beter gaat met Pieter. Jammer dat je hubbie niet zo lekker in zijn vel zit.

@ meid, veel plezier vandaag. Wat heerlijk dat je steeds meer deel kunt uitmaken van het normale dagelijkse leven.

@ bd, is het nog droog gebleven ? Hier schijnt nog steeds het zonnetje.

@ julia, wat een bikkel is je zoontje. Zomaar door de hielprik heenslapen. Hopelijk kun je nog een zonnestraaltje meepikken. Dat zou echt lekker zijn.

@ sucre, hopelijk werkt het inbakeren voor Daan. Vervelend dat je er een beetje tegenop ziet dat Lucas straks niet naar de gastouder gaat. Het zal vast wel goedkomen en Daan zal steeds meer in zijn ritme komen.

2. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Elio: Gefeliciteerd met je zoontje. Mooie namen!!!

Pina: Succes met de strip poging vandaag! Hopelijk nu meer succes!

Anneliesje: Zit je niet mee met je kiezen he! Hopelijk snel over!

Ons Kleintje: Succes vanmiddag! Ik zal aan jullie denken!

Flash: Gelukkig heb je wat minder last van je hechtingen. Mijn kv adviseerde om, als de boel een beetje genezen is, de plek van de hechting te masseren. Het maakt het weefsel van de wond wat zachter, volgens haar. Hoe dan ook vond vriend-lief het geen probleem om het masseren op zich te nemen.
    Hopelijk kan je hubby een beetje tot rust komen!

Mannen en borsten... tja..... ;) :D

zwangerschapsmasker: bij mijn weten is het risico daarop voorbij na bevalling. Maar volgens mij hangt het ook af van je hormonen en je eigen pigment.
    Wat mijn mams tegen me zei (nu alweer weken geleden): als je nu nog geen zwangerschapsmasker hebt, zal je 'm niet meer krijgen.

Juul: Leuk he, hoe anders de broers reageren op hun kleine broertje!

Sucre: hoe bevalt de silk epil? Heb 'm ook, alleen het epileer-opzet-ding is bij mij kapot, dus nu kan ik 'm alleen nog voor scheren proberen. Het is trouwens wel zo, hoee vaker je 'm gebruikt, hoe minder 'pijn' het doet. Wat kan helpen is een washandje met koud water op je been doen, verkoeld de huid. En een lotion met aloe vera achteraf gebruiken kan ook helpen.

Hier: Daarstraks de kraamzorg uitgezwaaid. Heb er een beetje mixed feelings over. Heerlijk weer om het huis voor ons zelf te hebben, maar verzorgd te worden was ook wel fijn. ;)
    Over de nachtrust hebben wij geen klagen. Kleine man heeft gisteravond om half tien een flesje gekregen, en ik heb hem niet meer gehoord tot 3:00. Schone luier, flesje erin en toen weer doorgeslapen tot 7 uur.
    Wat een luxe he! :)

3. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    #963 Elionorah, 21 jul 2011
    Laatst bewerkt: 21 jul 2011
    Bevalling 21 juli 2011

Om 00.00 uur begon het weer wat te rommelen, onregelmatige weeën die niet moeilijk waren.
    Om 2.45 uur de vk gebeld, had al een uur regelmatige weeën waarbij ik nog niet hoefde mee te puffen. 2-3cm ontsluiting.
    Om 04.00 uur naar t ziekenhuis gereden met 3cm ontsluiting.
    De weeën waren al flink heftig en ik moest goed meepuffen. Ik zag al uit naar de pijnmedicatie. :)
    (uiteindelijk niet gehad omdat t zo snel ging allemaal!) :)
    De rit naar t ziekenhuis duurde 10 minuten ofzo, wel heftig.

Om 05.00 uur al ineens 8cm onsltsluiting en vliezen gebroken door vk. Ik lag nog in bed te puffen, maar de baby daalde niet verder in. Dus ben ik gaan staan naast t bed. Zo mocht ik ligt meeduwen tijdens de weeën. Maar dat ging hard. Dus ben ik op de baarkruk gaan zitten, dan trilden mn benen ook niet zo.
    Om 05.15 ofzo kreeg ik ineens persweeen. En dat ging hard! Ik zag met de spiegel de baby eruit komen. Hubby zat achter me met een kussen in m'n rug, zo mooi samen bevallen!
    Soms moest ik even stoppen met persen, maar de baby gleed er zo snel uit! Ik kon t niet goed tegenhouden.

Om 05.24 uur pakte ik de baby aan en was hij geboren!

Wow wat was dat goed zeg! Het ging precies zoals ik gehoopt had! Op de baarkruk, en staande. Ik wilde niet liggend bevallen. Daardoor ging het ook veel makkelijker en sneller, zwaartekracht.

Helaas wel 5 hechtingen, maar dat kon ik met die kracht in m'n lijf niet voorkomen.

2 uur later zijn we naar huis gegaan. Hubby heeft bijgeslapen en ik lig alleen maar te genieten met m'n adrenaline kick, van onze kleine mooie zoon! Wat een wondertje!

Hij drinkt elke 3 uur en er komt al goed melk uit, yay!!
    Ik hou em de komende dagen zoveel mogelijk lekker bij me, wat is dit mooi zeg!

Ook m'n dochter is helemaal verkocht, die knuffelt en roept de hele tijd zijn naam. 'dat is mijn brrroertje' zegt ze steeds, de schat.

We zijn zo gelukkig samen!
    Foto's zullen later volgen, als ik weer normaal kan lopen en zitten. (want 8 uurtjes na zo'n bevalling lukt dat nog echt niet haha)

4. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    @ Elio: Wauw wat een turbo bevalling, gefeliciteerd met jullie zoon!

Strippen is nog steeds niet mogelijk, de baarmoedermond geeft nog geen krimp! Morgen naar het ziekenhuis voor extra controles en als ze uiterlijk maandag nog geen verhuisplannen heeft moet ik dinsdag naar het ziekenhuis om te worden ingeleid.

Behalve de druk dat ik dus voor dinsdag moet bevallen, als ik thuis wil blijven, voel ik me nog steeds super. Ik vind het nou ook wel een gek idee dat het binnen nu en een week echt zover zal zijn, lichamelijk mag het van mij ook nog langer duren.
    Werken doe ik nog steeds, maar wel met pauzes en tot nu toe gaat dat ook erg goed. Veel klanten die even komen kijken hoe het gaat, erg leuk!

Groetjes Pina

5. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Anneliesje: jammie, aardbeien met ij, heerlijk!!
    Hier net flinke bui, maar nu de zon weer.

Pina: al nieuws nav je strippoging? Oh ja dus. Helaas niet mogelijk, jammer. EN wat een bikkel ben je zeg nog steeds werken! Laten we hopen dat de kleine zich ineens aandient.
    Bij mij van de week ook geen mogelijkheid tot strippen en nog niet ingedaald.

Sucre: en de silk epil al uitgeprobeerd? Moet er niet aan denken, tranen springen nu al in mijn ogen.

Elio: mooie en vlotte bevalling dus. Leuk dat zijn zus ook zo trots is.

Oh wat ben ik weer goed bezig geweest: kamer van zoontje opgeruimd en opnieuw "ingericht", bovenverdieping grote beurt gegeven en de douche uitgeschuurd. Nu wel ff op de bank hoor. Wilde eigenlijk ook nog beneden doen maar dat ga ik niet meer trekken. Morgen weer een nieuwe dag.

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Anneliesje, ik kan me voorstellen dat je even geen zin hebt in de tandarts. Hopelijk is het deze keer niet iets ergs. Sterkte!!
    Hmmm, lekker, aardbeitjes met ijs!

Ons Kleintje, hoe is het gegaan vandaag?

Flash, probeer veel op harde stoelen te gaan zitten, dan geneest de huid het beste, ook al zit het niet fijn. Sterkte ook met je mannetje, lijkt me heftig dat hij zich niet happy voelt, juist nu.

Supernova, het deed verschrikkelijk veel pijn!! :$ Ik doe liever nog een bevalling. ;) Maar goed, wie mooi wil zijn.... Ik heb die nieuwe met scheermes en epilator in 1, benen zijn nu wel heerlijk zacht!
    Dubbel is dat he, als de kraamhulp weg gaat. Met name als het een leuk iemand was. Maar jullie gaan het ook zonder haar redden! Gewoon lekker rustig aan blijven doen en vooral veel genieten van je knappe ventje. Wat fijn ook dat jullie nachten zo goed gaan!

Elio, wat gaaf dat je op de baarkruk bent bevallen, precies zoals jij dat wilde. Fijn dat jullie zo aan het genieten zijn en super dat de BV al zo goed op gang komt! Leuk, de trotse grote zus!!

Pina, jeetje zeg, gewoon nog helemaal niks gaande bij jou. Hopelijk ga je gewoon maandagnacht lekker thuis bevallen. Fijn dat het werken nog zo goed gaat, petje af voor jou!

BD, wouw, grote schoonmaak gehouden. Geeft wel voldoening he!

Ientje, ik liet na het voeden eerst de druppel melk opdrogen en na een uurtje of zo smeerde ik de purelan erop. En ook na het douchen.
    Ook wissel ik houdingen af. Beneden geef ik gewoon op de normale manier, maar op bed doe ik het vaak of liggend, of in de rugbyhouding. Op die laatste manier drinken kindjes vaak heel goed en je kan goed zien hoe ze happen. Maak je gebruik van een voedingskussen? Wat handig is bij rugbyen, is om het kussen aan 1 kant helemaal te vullen, die volle kant voor je neer leggen en de lege kant om je rug heen slaan. Snap je? Dan heb je hem om 1 zij heengeslagen. Daar plet je het kussen een beetje, zodat het wat lager is dan aan de voorkant en dan pak je je kindje en leg je die op zijn zij. Zorg ervoor dat je goed rechtop zit. Anders krijg je nog ontzettende spierpijn of rugklachten!

Ik heb samen met Daan op de bank geslapen, terwijl de Tour de France aanstond. Daan heeft de hele dag gehuild en was alleen stil als ik hem bij me had, dus dat deed ik maar.

Net heeft hij lekker met papa gedouched en nu ligt hij klaarwakker beneden. Vanavond lekker op tijd naar bed en morgen maar eens naar het CB om te gaan wegen.

Succes allemaal met de voedingen en met de laatste loodjes.

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi Elionorah van harte!

de operatie is goed gegaan, duurde wel veel langer dan gepland dus zoontje werd wakker tijdens de operatie. en toen alsnog volledige beademing, daar ligt hij nu nog aan. Heeft last van samentrekking van de longen omdat hij wil mee ademen.
    Dat is erg verontrustend om te zien, maar niet heel raar met zijn bpd. Toch zit ik nu wel aardig in de stress. Het ziet er nogal eng uit en is ook niet helemaal ongevaarlijk.
    maar ik ga nu proberen uit te rusten
    en vandaag voor de derde keer kolven en de laatste keer, heerlijk.

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Zoo, oma is weer weg, was helemaal trots natuurlijk, haar eerste achterkleinkind dat de familienaam in stand houdt, poe poe ;)
    Heb haar wel 10x horen zeggen: sjo, die heeft aardig wat wicht aan zn gat! :D

Meid, lekker dat het bakeren zo goed werkt!

Annelies, he wat balen zeg, weer een zere kies! :( Kan me wel voorstellen dat je nu echt geen zin meer hebt om er weer heen te moeten.
    Oh lekkerrr aardbeien met ijs!

Clusteren, had er nog nooit van gehoord, weer wat geleerd! Wel lekker als ze daarna lekker lang doorslapen!

Hihi Juul, grappig he, hoe die 2 oudsten (dat klinkt vast ook heel gek, of niet?) zo verschillend reageren! Maar je middelste is ook wel meer van het kneuteren en winkelen enzo toch?

Heb mijn prullie wel gevraagd waarom ie niet ging slapen, maar die flauwerd wilde geeneens antwoord geven! Tss.

Masker, geen idee. Lijkt me dat t wel kan eigenlijk, je lijf zit nog bomvol hormonen!
    Maar wat nova's moeder zegt, daar zit wel wat in!
    Over hormonen gesproken, ik zweet elke keer peentjes zeg! Overdag, maar 's nachts ook. Gatver, word ik wakker om te voeden, is mn dekbed helemaal klam. Was de kraamhulp er nog maar, kon zij mn bedje verschonen! Als ik ergens een hekel aan heb.. Maar morgen gaat ie eraf.

Ah Juul, jij ook al zo'n bikkel met de hielprik! :) En zo goed aangekomen, jij hebt slagroom!

Sucre, silk epil al getest? Brr, heb ooit die van mn moeder geleend, 3 cm2 gedaan (aauwwiieeee) en 3 weken later was dat stukje van mn been nog rood. Nee, voorlopig houden we t gewoon lekker bij t scheermes.
    Fijn dat jullie lekker ff hebben geslapen :)

Nova, ja die mixed feelings ken ik. Maar t voelt wel lekker om t allemaal lekker zelf te doen, ook wel relaxed.

Eli, mooie bevalling heb je gehad zo te lezen! Fijn meid, nu heerlijk genieten van je 2 kindjes!

Bd, goed bezig jij! :)

Sucre, thx voor de uitleg! Ik snap 'm nog niet helemaal maar ik ga t wel proberen! Kraam had t wel een keer voorgedaan maar toen ik t zelf deed, was t toch niet zo'n eitje als het leek. Maar het zal een kwestie van oefenen zijn denk ik!
    Hopelijk slapen jullie lekkerder vannacht!

Hier: vandaag ff blokkie om geweest, ff pakketje naar postkantoor gebracht en een rondje door het park gewandeld. Blij met de kinderwagen, hij rijdt zo lekker!!
    Verder een paar kraamvisite'tjes gehad en nu lekker op de bank.
    Vanmiddag even al mn foto's van telefoon op de pc gezeten uitgezocht, als het goed is komt overmorgen mijn iPhone binnen!

Fijne avond allemaal, hopelijk morgen weer wat babynieuws!

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Kleintje, ik zie je onderin hangen, hoe is de operatie gegaan? Hopelijk is dit (voorlopig) de laatste operatie geweest!

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O zie dat je al had gereageerd. Gatver, wat eng dat ie wakker werd tijdens de operatie! Heeft dat met zn longen ook daarmee te maken? Ik heb mijn duimen al op standje 'volle toeren' gezet, het is opnieuw weer spannend en eng. Knuffel meid!!

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    *zwaait even naar eli, juul, meid, nova en viv die onderin hangen :)*
    Spam de boel maar vol hier, heb ik tijdens de volgende voeding wat te doen :D
    Jullie hebben nog zo'n half uur de tijd, schat ik, dus hup hup, typerdetyp jullie! :D

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Soooooo ien, doe jij een poging ikkletseenpaginaalleenvol ofzo?
    Zwaait terug naar op mijn isnotje ga ik toch echt niet overal op reageren! Dusse..... Maar even afwachten of er iemand anders een lange rea neerkrabbelt zodat je wat leesvoer hebt vannacht, voor mij trouwens ook :)

13. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ ons kleintje, brr wat een enge situatie zeg. Gelukkig is de operatie verder wel goed verlopen, maar kan me indenken dat je je zorgen maakt.

@ ientje, volgens mij heb je niets te doen of zo ? Zomaar een pagina voor te krabbelen. Heerlijk dat je er even uit bent geweest.

@ julia, zwaai

@ bd, goed bezig geweest dus (hoewel een klein beetje teveel van het goede ??) Ik heb vandaag echt niets gedaan haha.

@ pina, mooi dat je je nog goed voelt. Verbazingwekkend hoe lekker het eigenlijk nog bij jou gaat. Je hebt in ieder geval nu wel een datum om naar toe te kijken.

@ braun silk, brrrr een keertje gedaan. Nooit weer.

Hier kwam vriendlief heel erg happy thuis vanmiddag. Zijn 4,5 week vakantie zijn begonnen. Hij kwam binnen en richtte zich direct tot de beeb en vertelde haar dat ze er wel uit mocht komen :D Heb zo'n vermoeden dat ze niet zal luisteren, ookal zou ik dat graag willen.

Zow weer naar bedje toe, hopelijk kan ik nog een beetje slapen.

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Had wat in te halen :D

15. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    zwaai terug naar jullie!!!

ik heb verder eigenlijk niet zoveel te melden, alleen dat dit een verschrikkelijke rot laptop is, die van mijn vriend dus [die van mij is natuurlijk de fijnste, hihi] die van mij krijgt een nieuwe versie van het een of ander ofzo [sorry maar heb de balle verstand van computers dus..] dus kon ik nu wel even op die van hem, maar de letters staan net iets verder uit elkaar dus ik druk constant de verkeerde letter in...grrr

lekker intressant voor jullie [not] maargoed je wou lees voer toch ientje?

vandaag hadden we een demo cd binnen gekregen van een band die we aangeschreven hebben voor misschien op onze bruiloft, had hem vanmiddag op staan maar na 2 liedjes heb ik hem maar uitgedaan, dit word hem dus duidelijk niet!
    iemand nog tips of kent iemand toevallig nog een top band?????
    beetje pop/rock achtig en zeker geen polonaise en vogeltjes dans achtig.

hoe gaat het nu met je zoontje ons kleintje, las iets over dat ie wakker werd tijdens de operatie, brrr! wat verschrikkelijk!

hoe is het bij de bevallen dames eigenlijk met vloeien??
    ik ben er gelukkig alweer vanaf! had 1 week echt bloedverlies en daarna wat meer afscheiding als normaal en dinsdag [na eigenlijk te veel te hebben gelopen en gedaan] nog wat roze afscheiding. kan het gelukkig al af met dun maandverbandje of inlegkruisje.

zucht waar ik nu meteen aan moet denken, heb voorlopig nog geen zin om ongesteld te worden, wat was het heerlijk he, 9 mnd niet....

maargoed verder heb ik echt niks zinnigs te melden! ga me drinken even opdrinken en dan kijken of senn zin heeft in de fles!

voor iedereen hopelijk een goede nacht!
    en voor de gene die vannacht gaat bevallen, succes!

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    thx meid voor het leesvoer! en met van die gezellige kleurtjes, word er gewoon vrolijk van!
    Vloeien, wordt wel steeds minder maar ik gebruik pas sinds vandaag geen kraamverband meer. Over op de kotex, iets minder groot matras. Maar vind dat hele bloederige maar niks, bleh. Voel me zo vies de hele tijd! Hoop dat t gauw over is.

Geen tips voor bandjes, helaas!

Zo, meneer is aan het afkoppelen dus wij gaan waterpas.

Doei!

17. vive2

vive2 Fanatiek lid

Meid: The Good Hand (voorheen Mirna's Fling) mss ff googlen? Ik vind het een goede band..

Tietuh!
    Tietuh!
    Tietuh!
    Tietuh!
    Tietuh!
    Tietuh!
    Tietuh!
    Tietuh!

Auw. Sta op een tweesprong eiigenlijk. Heb het ene na de andere ontstoken kanaaltje en ik begin me af te vragen of het ooit goedkomt. Kolven werkt niet, de boel loopt paars aan, Prei drinkt mijn borst niet goed leeg dus het is gewoon wachten op borstontsteking.
    Einde klaagzang.

Ons Kleintje: hemel wat een heftig gebeuren. Dan sta je als moeder ook met een verscheurd hart!! Succes en sterkte meis. dit is zo loodzwaar voor je!

Ien: Sjeem, gewandeld! Goed bezig!

Epileren: Hier een don't. Ik krijg er paarse pukkeltjes van. Dan maar scheren dus ;)

Anneliesje: oooh lekker vakantie! De wonderen zijn de wereld niet uit hoor, wie weet komt ze wel al heel snel!

18. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Viv: aaaaaaaauw! Dat klinkt niet fijn! :( Kan me voorstellen dat je op tweesprong staat. Doe wat goed voelt voor jou.

Mag ik je er even op wijzen dat je haar zojuist Prei noemde? :p:D

19. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ons Kleintje: Gelukkig is de operatie goed gegaan! maarre...wakker geworden? wat een eng idee.

Sucre: nou, hoe was de silk epil?? Ben nu wel benieuwd wat je ervan vond.

Anneliesje: lekker dat je vriend vakantie heeft. Vooral beeb blijven toespreken hoor, ze moet er toch ooit eens uitkomen! :p

Op verzoek van Ientje, wat leesvoer voor midden in de nacht:

Scheren/ silk epil: Ik ben trouwens van de wax strips, geniaal! Eens in de zoveel tijd, en vrij lang gladde benen! Enne, pijnllijk? Mwah, is even wennen, net als de silk epil. ;)

Iemand vanavond de film August Rush gezien? Damn, de film was beter dan de voorstukjes deed geloven! Aan het eind zaten vriend en ik beide snotterend op de bank :D. Oohh, hij is zo'n watje, zo af en toe.

Hoe gaat het bij iedereen met het kraambezoek?
    Hier loopt het niet echt storm, wat ik niet zo heel erg vind om eerlijk te zijn Veel familie op vakantie, dus het ziet er wel naar uit dat we de komende weken nog geregeld bezoek over de vloer gaan krijgen.
    Morgen gaan vriend en ik met de kleine naar oma toe (oma van vriend). Oma is nogal moeilijk ter been, en het zou nogal wat voeten in de aarde hebben om haar hierheen te krijgen. En ik vind het niet zo erg,, ben wel blij om het huis weer even uit te kunnen! En als trotse moeder vind ik het ook helemaal niet erg om mijn kleine man te showen! :D

Wat ik me afvroeg, de afgelopen nachten heb ik onwijs liggen zweten, zo erg dat ik met een zeiknat hempje wakker wordt. Nu heb ik begrepen dat het er allemaal bij hoort, maar aangezien ik niemand hier erover hoor vraag ik het me toch af.

Wat betreft vloeien, ik ben sinds gisteren over naar de standaard maandverbandjes. Ik werd die matrassen zat, en dit is goed te doen. Dus zeg maar al met al een kleine week aardig gevloeid, en daarna al snel minder. Vond het best meevallen eigenlijk (had van te voren allerlei verhalen gelezen, die nogal horrorachtig over kwamen).

Net online nog wat leuke baby kleertjes besteld. Kan het niet laten! Echt jammer, ik heb dus wat kleertjes liggen, die volgens het labeltje maat 56 zouden moeten zijn, maar de kleine gaat daar echt niet meer in passen. Spiksplinternieuw en hij zal het niet dragen, zoooooo jammer! Ach, het zal z'n weg wel weer vinden naar marktplaats ;).

Van de week nog wat last gehad van opspelende hormonen. Schoonvader heeft de neiging om steeds DaniëlTJE te zeggen, brrrr! Was het echt even zat op den duur, dus heb hem verteld dat mijn zoon DANIËL heet en niet anders. Volgens mij kwam het er iets botter uit dan bedoeld. Schoonpa heeft sindsdien wel TJE achterwege gelaten. Dus de boodschap was vast duidelijk ;) :D.

Ien, nog wakker? :p

Kleine man is hier bezig met zijn soundcheck. Er is niks mis met zijn stembanden, dat is vrij duidelijk :D. Maar wel tijd voor een flesje, en hopelijk weer een lange nacht van slaap voor hem.... nou ja, voor ons dus ;).

Alle wakkere mamma's en zwangeren, truste voor later!

*zwaaizwaai*

20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    thx nova! Ja ben nog wakker, meneer had behoefte aan nog meer tiet, dus vooruit. Een toetje mag altijd :D was ook wel te verwachten, hij lurkte al een half uur aan die ander. Over dat gezweet, heb ik ook hoor! (moet je ff teruglezen, had het er al over, met mn klamme dekbed) drama! Vooral vies he! Nou ik nok 'm maar weer, nu is koekepeer geloof ik eindelijk verzadigd. Hehe.. En nu SLAPEN!

Deel Deze Pagina