Nou, nu je het zegt.. stond op mijn to do lijstje, ik heb namelijk een vriendinnetje die bij het AMK (advies en meldpunt kindermishandeling) werkt Veel plezier vanavond met bezoek! @Bd, oh ja, dat is waar ook! En wie was er ookal weer nog meer jarig morgen? Nova, was jij dat niet? Iemand wordt morgen 30 jaar, maar ben even kwijt wie ookal weer? Zo. Ik heb de kraamzorg naar huis gestuurd en meteen maar even afgesproken dat we zondag een halve ipv een hele dag doen. Ik vind het mooi geweest. Ik pak mijn slaap overdag zelfs beter zonder kraamzorg in mijn huis, dus geen zorgen wat dat betreft. Elke dag een stofzuiger door mijn huis, leuk een aardig maar een tikkie overdreven en de wasmachine 10x aan voor een halve was, dat doe ik normaal ook niet. Begrijp mij niet verkeerd, het is prima en erg goed geregeld in NL, maar het loopt als een tiet allemaal in dit mannenhuis, dus..... Nu eens even kijken of ik de draagdoek die ik vanmorgen van mijn vader cadeau kreeg op de juiste manier om mij heen krijg gewikkeld. Jee, wat een lang ding, maar erg heppie mee natuurlijk!
Sorry meiden, ik ben volop aan het genieten, dus geen tijd om overal op te reageren, maar we maken het goed! En wat gaat een dag met zo'n kleintje snel voorbij! @Vive en Eli van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes! Ga weer even naar ons meisje!
Bevallingslijst: 11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - 27+4 - borstvoeding (grotendeels nog via kolf, deels direct vanaf de borst!) - zkh- (7 juli 2011) 28 juni 2011, 6.05u - Sucre - Zoontje Daan - 39+2 - 3720gr - 50cm - borstvoeding - thuis (3 juli 2011) 4 juli 2011 -06:37- Lovekees - Dochtertje Elina Tineke -39- 3170gr- 48cm- thuis - borstvoeding (11 juli) 5 juli 2011, 7.50u - Meid - Zoontje Senn - 39+3 - 3610 gr - ziekenhuis (9 juli 2011) 7 juli 2011, 16.51u - Marrie28 - Dochtertje Aline - 38+6 - 3915gr - ziekenhuis - borstvoeding (15 juli) 10 juli 2011, 10.55u - Flash - Zoontje Pieter - 40+3 - 3270 gr - ziekenhuis (7 juli 2011) 12 juli 2011, 16.28u - Supernova - Zoontje Daniël - 40+2 - 4070 gr - ziekenhuis (10 juli 2011) 13 juli 2011, 2.36u - Ientje - Zoontje Sascha - 40+5 - 4250gr - 52cm - ziekenhuis (8 juli 2011) 15 juli 2011, 13,29 - AnkeM - Dochtertje Birgit Alicia - 40+3 - 2930gr - ziekenhuis (12 juli 2011) 17 juli 2011, 23.51u - Julia6 - Zoontje Yuri - 39+6 - 2900gr - 49cm - thuis (18 juli 2011) 18 juli 2011, 20.04u - Vivelafete - Dochtertje Saartje - 39 - 3500gr - ziekenhuis (25 juli 2011) 19 juli 2011, 00.40u - Misty1984 - Dochter Milou - 40+6 - 4000gr - 51cm - ziekenhuis (13 juli 2011) 21 juli 2011, u - Elionorah - Zoontje JN - 38+5 - ziekenhuis - 3520gr - -(30 juli) Al 9 jongens en 5 meisjes geboren. Uitgerekende data: 11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv 28 juli 2011 - Daffie (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv 2 aug 2011 - Mamanini - 1e kindje - thuis - bv Wij verwachten nog 5 meisjes en van 1 kindje is het geslacht nog onbekend. Afspraken: 25 juli - Annelies - controle gyn 27 juli - BD81 - controle vk + strippen (indien mogelijk) 8 aug - Sucre - 1e controle CB Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Julia - Ientje BD81 - Vive la Fête Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA Zo het lijstje even aangevuld met geboortegewicht en cm en thuis veranderd in ziekenuis.
@Kleintje: zo weer spannend geweest de operatie. Fijn dat het nu wel goed gaat. Ligt hij nog aan de beademing? @Borstvoeding: Hier nu flinke stuwing. Koolbladeren zijn heerlijk haha. Gelukkig kan ze nog wel goed drinken en door mee te wrijven vanuit een harde plek naar de tepel, blijft het goed te doen. @Pina: jeetje, je moet echt lang wachten op je kleintje. Je moest vandaag toch weer naar het ziekenhuis? Hopelijk komt de kleine snel @Kraamzorg: Ik vind het heerlijk. Een super gezellige meid en ze blijft maar liefst 10 dagen Lekker mezelf laten verwennen en een heerlijke hulp in huis en bij de verzorging van ons meisje. Nou we gaan even eten. Iedereen succes met de avond/nacht!
Misty: lekker wijffie zeg Ja, dagen gaan idd heel hard he! Juul, al gelukt met de doek? Of zit je nu helemaal in de knoop en kom je er niet meer uit?
Haha Ien, nee niet in de knoop, heb het nog niet geprobeerd. Voel, me een houten hark en ga een voorbeeld aan je nemen. Ik duik er ook in en ga me mentaal en lichamelijk voorbereiden op een wakker nachtje!
Hallo dames Heb even wat teruggelezen, ben de helft alweer vergeten. Geen desinteresse maar tijd tekort en nog steeds dementerend Misty en Elio gefeliciteerd met jullie dochter en zoom! Allebei droppies om te zien weer! Die spruitjes en prei zijn toch allemaal beeldschoon om te zien! Ons Kleintje, fijn te horen dat de operatie geslaagd is, hopelijk nu geen complicaties meer. Zo te horen geeft het stoppen met kolven je wel rust, goede keuze. Pina, het wordt wel tijd.... Pak je rust nog even, werken kan je nog lang genoeg en binnen een paar dagen staat je hoofd er toch niet meer naar. *zwaai maar naar de rest, ben alweer vergeten watik jullie allemaal wilde vertellen * Poeh al die verhalen over borstvoeding... Bij mij geen optie vanwege borst verkleiningsoperatie, vond ik op zich jammer maar Birgit doet het goed op de fv. Inmiddels weer op dr geboortegewicht en bijna geen krampjes. 's nachts om de 4 a 5 uur een flesje, overdag nog wat vaker.
Ien en Julia; alvast weltrusten en veel plezier vannacht met jullie kleintjes Hier net slingers en ballonnen opgehangen voor ons manneke. Word al weer drie. Ik zit met smart te wachten op de beeb, maar als we het nog een nachtje uit kunnen stellen zou dat mooi zijn. Nova jij ook alvast gefeliciteerd met je 30e verjaardag!
Hm met die ipad geen lange berichten... Anyway het gaat goed hier, heb zelf mn rust nog hard nodig en ben nog behoorlijk beurs van onderen.... Met dank aan de vacuum. Ga maar weer es kijken wat voor feestje man en dochter aan het bouwen zijn
@ons kleintje, ohh wat fijn dat het alweer stuk beter gaat met je kleine mannetje! scheren/waxen/silk epil, ik ga voor benen waxen, voel je eigenlijk niks van en lang resultaat, heb mijn bikinilijn en oksels ook wel eens geprobeerd maar dat is een martelgang.... die worden dus geschoren, maar vind ik ook niet wat, paar dagen en dan zijn er al weer stoppeltjes...grrrr!!!!! ik heb wel eens serieus zitten denken om oksels in iedergeval elektrische te laten epileren, lijkt me zooo fijn, nooit meer oksels scheren! moet dan nog wel ff verder sparen vrees ik..hihii! @elio, wat een poepie zeg en dat duimpje, zooo lieffff! @supernova, jij ook een beetje genoten van je uitje? ohh ik was er op een gegeven moment ook zo aan toe om de duur uit te gaan! wat heb ik genoten van de 1e keer naar de supermarkt weer. leuk he, mijn oma's vinden het ook helemaal prachtig dat kleine spul, zitten dan met tranen in de ogen! alvast van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!!!! feestje? of nog maar even niet....fijne dag morgen! @misty, ooh mooi meisje hoor! lekker verder genieten! @julia erg herkenbaar hoor van de kraamzorg! hier net zo op een gegeven moment ga je je gewoon storen aan hun maniertjes en aanwezig heid, en dit zegt gelukkig ook veel over hoe goed het loopt en hoe je jezelf voelt! hier idd ook tig keer de wasmachine aan, had als gein al gezegd dat we de komende tijd wel de was bij mijn ouders doen om de kosten een beetje te drukken.... whahahaha. wij kregen vandaag al het eerste deel van de rekening binnen van de kraamhulp. jullie hadden het over zweten, maar dat herken ik 'gelukkig' niet. wel de eerste week maar dat was alleen omdat ik met mijn billen op zo'n kraammatras lag, die zijn nou ook niet bepaald erg luchtig... @bd, gefeliciteerd met je zoontje ook al vast! wat hebben jullie voor hem gekocht? laat de beeb nog maar ff dagje zitten, morgen nacht kan het komen! ehh vandaag niks van pina gehoord...gister gestript voor de 2e keer, zou het dan toch.............vandaag.......??????? pina, ben je al mama??? *zwaai* terug naar anke! doe rustig aan! heb bij de 1e ook vacuum gehad en daar kun je idd flink lang goed last van houden, twas bij mij ook bijna zwart van onder en paar weken later, blauw, paars, groen, geel...haast alle kleuren van de regenboog. maar 't komt goed! vandaag zijn we even een dagje naar de camping geweest, mijn schoonouders staan bij deventer op de camping, bij ons vandaan uurtje rijden. maar bibber wat was het koud..niks an! en een hele volksverhuizing met 2 kids, gelukkig hebben we een grote auto en kon alles mee, maar wel even wennen. dit weekend veel kraamvisite, morgen middag en zondag ook weer. druk druk druk maar wel erg gezellig allemaal. maandag is ons zoontje jarig en word ook alweer 3jaar. en dinsdag is mijn vriend jarig, ehh nee die word geen 3 maar 32...wat worden we oud zeg, en burgerlijk! 2kids, stationwagen, trouwen, centerparcs.....gelukkig nog net geen caravan! dank je vive, zal zo gelijk even op google kijken voor die band! we hebben vandaag ook een demo dvd binnengehad van 1, klinkt ook echt super goed! eind aug. spelen ze op een festival bij leiden in de buurt dus denk dat we dan de kids even bij opa en oma uit logeren brengen kunnen wij even daar heen om te kijken!
Bevallingslijst: 11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - 27+4 924 gram en 1060 gram - 35 cm beiden - borstvoeding (aan het afbouwen, maar ik geef nog 800 op een dag) - zkh- (7 juli 2011) 28 juni 2011, 6.05u - Sucre - Zoontje Daan - 39+2 - 3720gr - 50cm - borstvoeding - thuis (3 juli 2011) 4 juli 2011 -06:37- Lovekees - Dochtertje Elina Tineke -39- 3170gr- 48cm- thuis - borstvoeding (11 juli) 5 juli 2011, 7.50u - Meid - Zoontje Senn - 39+3 - 3610 gr - ziekenhuis (9 juli 2011) 7 juli 2011, 16.51u - Marrie28 - Dochtertje Aline - 38+6 - 3915gr - ziekenhuis - borstvoeding (15 juli) 10 juli 2011, 10.55u - Flash - Zoontje Pieter - 40+3 - 3270 gr - ziekenhuis (7 juli 2011) 12 juli 2011, 16.28u - Supernova - Zoontje Daniël - 40+2 - 4070 gr - ziekenhuis (10 juli 2011) 13 juli 2011, 2.36u - Ientje - Zoontje Sascha - 40+5 - 4250gr - 52cm - ziekenhuis (8 juli 2011) 15 juli 2011, 13,29 - AnkeM - Dochtertje Birgit Alicia - 40+3 - 2930gr - ziekenhuis (12 juli 2011) 17 juli 2011, 23.51u - Julia6 - Zoontje Yuri - 39+6 - 2900gr - 49cm - thuis (18 juli 2011) 18 juli 2011, 20.04u - Vivelafete - Dochtertje Saartje - 39 - 3500gr - ziekenhuis (25 juli 2011) 19 juli 2011, 00.40u - Misty1984 - Dochter Milou - 40+6 - 4000gr - 51cm - ziekenhuis (13 juli 2011) 21 juli 2011, u - Elionorah - Zoontje JN - 38+5 - ziekenhuis - 3520gr - -(30 juli) Al 9 jongens en 5 meisjes geboren. Uitgerekende data: 11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv 28 juli 2011 - Daffie (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv 2 aug 2011 - Mamanini - 1e kindje - thuis - bv Wij verwachten nog 5 meisjes en van 1 kindje is het geslacht nog onbekend. Afspraken: 25 juli - Annelies - controle gyn 27 juli - BD81 - controle vk + strippen (indien mogelijk) 8 aug - Sucre - 1e controle CB Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Julia - Ientje BD81 - Vive la Fête Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA zo even aangepast
Ien: Jazekers foto's gemaakt! Juul: Ja, het was ik die morgen jarig is! 30 jaar alweer! Hahaha, elke dag die stofzuiger door huis met de kv. Dat vond ik ook wat minder, hoefde van mij niet zo, maar ach... Hoe bevalt de draagdoek? Ik heb de mijne nog niet eens geprobeerd! Morgen toch maar eens doen! Ah, lees net dat je horizontaal ben gegaan en het nog niet geprobeerd hebt. Misty: Mooie meid hoor!!!! Bd: dank je wel!!! Jij ook alvast gefeliciteerd met je spruit! Meid: dank je wel! Geen groot feest, ouders, schoonouders en broer/schoonzus met de kinders komen op de koffie. Dan vind ik het weer welletjes Had gister/eergister geschreven dat de kraamvisite hier langzaam op gang kwam. Had ik beter niet kunnen doen, volgende week een redelijk drukke week in de planning . Gelukkig kan ik het zelf een beetje inplannen, dus ik zorg ook wel voor genoeg 'ons-tijd'. Het oma bezoek, zo mooi om te zien, zo'n glunderende dame met de kleine man in haar armen! Vanmiddag zijn we na ons bezoekje aan oma ook nog even naar de supermarkt geweest. Daniël sliep lekker overal doorheen .
Nova, van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag! En Bd, gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! Fijne dag allebei en bd, hou 'em nog ff binnen he!
Nou volgens mij is de beeb ineens ingedaald ofzo. Binnenkant van bekken voelt helemaal beurs aan en ik kan niets anders meer dan waggelen au! Ook wat druk op stuitje. Hoop het vandaag nog ff op te houden dus hihi. Ook zo lullig waar de visite bij is liggen te bevallen hihi. Ga nog ff proberen te tukken.
Nova gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!! En welkom in ht land van de dertigers!!!! Bd, jij gefeliciteerd met de 3e verjaardag van jullie kleine man. Zet hem in het zonnetje en laat die weeën zo rond een uurtje of 22 maar beginnen ingedaald? Zou mooi zijn natuurlijk, waggel ze!