@Annelies, heerlijk dat je vanmiddag zo lekker geslapen hebt! Nu hopelijk vannacht ook een goede nacht, al heb je daar vast een hard hoofd in..... Jaaaaa, draagdoek is echt comfi joh! @Ien, ja dat was wat ik ooit begrepen had, dat de anijs in de muisjes goed zijn voor de bv, en dat je er sowieso van af zou vallen. Maar gezien de hoeveelheden die hier naar binnen gaan begin ik toch een beetje te twijfelen....... Creme bij droge huid? Ik probeer altijd zo min mogelijk te smeren. Zodra je daar eenmaal mee begint gaat de huid er volgens mij naar vragen als je het een keer overslaat en wordt het nog droger. Een goeie om in bad te doen is Balneum. Badolie voor Droge Huid Wel ietsje duurder dan de gewone badolie, maar werkte hier altijd prima. Daarna bij het afdrogen deppen, niet wrijven. Dat doe je waarschijnlijk sowieso al omdat het nog een klein prulleke is, maar stel hij houdt die droge huid en je blijft deze of een andere olie gebruiken, dan ook blijven deppen bij het afdrogen ipv wrijven. Da's mijn advies. Doe ermee wat je wilt Wat een leuke foto, hij ligt wel lekker te stinken daar die gup van jullie! @Vive, stoer, prei op geboortegewicht! Enne, vertrouwen komt vanzelf hoor! Ook bij jou! Je hebt die 2 kleine kereltjes ook prima groot gekregen, dus dat gaat dadelijk met eentje erbij ook lukken. @Daffiee, hoe staat het ervoor? @Sucre, oh jee, kots! Arme Daan en arme jij! Da's wel frusti, heeft ie net alles op en alles er weer uit, zit je met lege titties..... Maar even rondjes lopen met Daan op de arm totdat er weer iets te eten is. Hier voor nu nog reserves, haha. Kereltje van mij krijgt het met al dat clusteren echt niet leeg, maar ga nu mijn kolfsetje uitkoken, dus na de volgende voeding zet ik de kolf erop. Oh en die foto? Van het internet geplukt hoor! Ik ben vandaag niet verder gekomen dan de brievenbus, met uk in draagdoek! Het is uiteindelijk de doek van Bykay geworden. (Draagdoek.nl) fijn ding joh, helemaal niet moeilijk! @Flash, soesjes met muisjes? Huh? Ikke ook benieuwd hoe dat eruit ziet! @Ien, vinnik ook! Niet weten wat TSR is. Tssssssssssssssss. Dat ken eg nie hoor!
zitten jullie die arme ien nu zomaar te pesten. Dat kan echt niet hoor. Ben benieuwd of we snel weer beebnieuws hebben.
Ien: wat uber cute!!!! TSR: hahaha, lekkere afkortingen ladies. Afvallen: hmmm ben ik heel mijn leven al mee bezig dus we gaan straks weer gewoon lekker verder. Een jojo is er niets bij hier.... Ben nu eenmaal niet de slankste, maar wil het wel een beetje binnen de perken houden. Moet er dus ook flink wat voor doen, maar dat is voor latere zorg. Eerst de eerste weken maar eens doorkomen. Sucre: hoe is het nu met Daan? of was hij gewoon te gulzig met drinken? Viv: lekker dat je wat extra uurtjes hebt. Nog even genieten dan hoor! Julia: succes met kolven. Verleer je niet hoor, dat ding doet het werk voor je Kan soms echt wel even opluchten. Hier vandaag heerlijk rustig aan gedaan. Nou ja eigenlijk te rustig, ben bang dat ik er niet van kan slapen haha. Wel wat krampjes en lage buikpijn, maar heb maar geen hoop. We wachten af en zien het wel. Mocht het ineens snel gaan dan komt Viv jullie hoogstpersoonlijk updaten Daffie: niet voor je beurt gaan he, ik ben eerst. Nee hoor meid, succes!!!!!!!
Nou stop mij maar bij de slechte moeders dan, ik geef geen borstvoeding laat staan dat ik die terminologie snap. Clusteren, tsr, ach ik weet nauwelijks wat stuwing is... (ja lucky me). Arme Daan en Sucre, net alles opgedronken en toen er weer uitgegooid. Over vieze verhalen gesproken, had ik net opeens diarree. Hele zwangerschap geen last van gehad en net nu mijn kringspier een zwak momentje heeft..... Boehoe! Hopelijk eenmalig want ziek zijn zie ik niet zitten nu, voel me net weer wat beter na die bevalling. Daffiee en Bd hoe gaat het met jullie? Fij e avond allemaal!
Nou bedankt meiden, als ik straks in plaats van 10+kg, 20+moet gaan afvallen, is het JULLIE schuld! Ben namelijk zojuist begonnen met deze doos troostfood Bekijk bijlage 169376 En NEE jullie krijgen lekker NIKS want jullie sijn níe aardug! Annelies, Bd, Anke, chocolaatje? jullie zijn tenminste wél lief
Zo, even weer bijgelezen, maar ik reageer even kort. Nog steeds knallende koppijn, ondanks de paracetamolletjes. Ik las dat hooofdpijn in de lucht hing. Daffie: Spannend! Houd ons op de hoogte! Vive: super, zo'n kraamzorg! Die van mij was wel oke, maar ik heb niet staan janken toen ze wegging. Zo te lezen heb jij het heel erg getroffen, geniet er nog even van! Onderkantjes kijken: Neeeeee, echt niet! Geen idee wat ik zou kunnen verwachten, maar wil het gewoon niet zien. Volgens vriend ziet het er netjes uit (ehm, ja, hij wilde graag kijken ) Juul: draagdoek nog gelukt? Ik heb de mijne gister geprobeerd. Zit echt heerlijk, en mijn mannetje vond het ook super! Ah, lees net dat je er ook erg tevreden over bent. Knopen lukt ook makkellijk? Douchen: Nog niet met de kleine gedoucht. Ben bang dat de kleine spruit uit mijn armen glibbert oid. Misschien van de week toch eens proberen, het lijkt me zo fijn! Ien: ooh dat ziet er erg gezellig uit, met de kleine in jullie bed! Ik heb trouwens 1 lektiet, zo maf! Is dat normaal? Ik ga mijn vrienden, de paracetamolletjes, even weer opzoeken! Laters!
Zet haar tanden in een...... Yummie, lekker joh en zoooo gezond! Hèhè, smaken ze nog die caloriebommetjes??
@ Sucre: aach die arme Daan, en arme jij, helemaal ondergekotst. Had je nog wat over? Hopelijk blijft de volgende lichting wel zitten! Jij mag trouwens ook wel een sookelaatje hoor Badolie voor droge huid. He, dat ik dát nou niet wist, slechte moeder ben ik zeg Ja, deppen, I know! (JAA! Ik weet iets! ) Bd, hopelijk is het wel zo, en dan ben je lekker uitgerust van vandaag! Anke, diarree, ja ik ook last van gehad, maar dat kwam meer door het roosvicee-laxo-infuus van de hele week ervoor. 't Wilde niet, zeg maar maar na een weekje laxo, wilde 't wel, oeps! Beetje te goed Maar ben er tenminste vanaf nu Nova, he getver, nog steeds die verrotte koppijn! Drink je wel genoeg? (en niet teveel?) Douchen viel mij 100% mee hoor wat glibberigheid betreft. Ik heb mezelf pas gewassen nadat hij alweer eruit was, en ik zorgde dat ik hem extreem stevig vast had. Je kunt hem anders ook met een hydrofiel luier vasthouden, scheelt ook een hoop geglibber! Lektiet, (nog) geen ervaring mee, lijkt me wel lastig! Hihi, ik lig echt in een deuk om jullie allemaal die onderkantjes bekijken. Komt echt niet in mn hoofd op, en gelukkig ook niet in dat van hubbemans! Zo. Ik ga verder aan mn milka
daffie, wat spannend zeg! vruchtwater al gebroken,nou dan duurt het niet lang meer, je mag toch niet langer als 48uur met gebroken vliezen lopen [offe heb ik het nu mis] bd, volgens mij is het bij jou ook goed aan het rommelen of niet, hopelijk zet het snel door! wat had je je zoon gegeven voor zijn verjaardag? morgen is onze oudste jarig, we hebben vanavond even slingers opgehangen en wat ballonnen ben benieuwd wat ie morgen ochtend zegt als ie beneden komt. en wat ie van de kado's vind, natuurijk! we hebben een digitale kinderfoto toestel gekocht, en iets van lego, daar is ie helemaal weg van. hihi en dat met zijn nog geen 3jaar! @sucre, ha fijn he spugen...heb het hier ook al gehad, hij eronder, ik eronder en de stoffen bank eronder, fijn...ahum...nog paar weken en dan komt gelukkig onze nieuwe bank![fijn fijn fijn, een leren bank, kan niet wachten] er zit hier ondertussen al zoveel, plasjes, etensresten, kotsjes, drinken op [behandeld dus wel schoon te houden hoor]. @vive, fijn dat je extra uren hebt gekregen! maar je vertrouwen 0,0, ik kan het me niet voorstellen, je hebt al 2 koters! hoe heb je dat gedaan dan?? komt vast helemaal goed! afvallen/gewicht...gewicht, ik doe er niet aan, weegschalen, die moeten verboden worden, niet goed voor ons vrouwen! maar heb eigenlijk geen buikje meer, wel beetje slapper als before maar ach nog geen 3wk geleden was mijn omtrek nog 103cm! vanmorgen mijn eigen spijkerbroek aan proberen te doen, ja juist geprobeerd want die ging niet fijn over mijn heupen heen..helaas! @ientje, had jij het over droge huid van je zoontje? onze oudste had altijd wat eczeem. wat hier hielp is alle rotzooi van zwitzal of lief de prullenbak in, hoe lekker het ook ruikt. wasmiddel gebruiken van neutral. en wat julia al zei, balneum voor extra droge huid in badje doen, werkt echt super!en zo min mogelijk in bad/ douche doen, want water droogt ook al uit. niet te warm kleden. en verder zo min mogelijk smeren. het heeft hier de hele dag geregend vandaag, bleehhh! ik ben ook echt toe aan de zomer..en niet de herfst....
oke okee, alle zwitsal smeersels gaan de prul in.. of beter nog, mijn kast. Heb ik lekkere handcremmetjes voor mezelf
@Ientje: haha, hier kijk ik wel van onderen met een spiegeltje. Na ieder toiletbezoek even de aambeien insmeren, dat doe ik met een spiegeltje, dus helaas zie ik dan ook de rest haha. Maar ieder zijn ding Aambeien zijn hier trouwens bijna weg, joehoe! HIer gister ook zo'n onrustige nacht. Man heeft zelfs de VK gebelt voor hulp. Tips gekregen en daarna ging het weer super. Had nogal last van stuwing, nu gelukkig niet meer. Maar kleine is van zichzelf al heel gulzig, waardoor ze zich steeds verslikt etc. Nu moet ik of op mijn rug voeden en beeb op de buik of op mijn zij en beeb tegen buik. Dat werkt als een tierelier. Nu is ze net ook weer wat onrustig geweest, maar nu krijgt ze na het voeden niet nog steeds meer voeding, maar een speentje om zich te troosten. Is nog wat lastig, maar werkt wel. Wat een lieve foto trouwens van jullie kleintje in bed! Vanmiddag sliep Milou ook in bed, heeft heerlijk liggen slapen terwijl ik een boekje heb gelezen Nou ben weer bijgelezen en ga snel klaar maken voor de nacht want kleintje begint te huilen en wil weer aan de tiet. Dit na een slecht slaapuurtje in haar ledikantje. Doegie
Wat een heerlijke foto zeg Hier is het de hele avond weer onrustig, kan mijn draai ook niet vinden en de katten zitten allemaal bij mij op de bank. Wel erg gezellig hoor, maar beetje drukjes haha. Ben benieuwd of er daadwerkelijk iets van binnen nu gebeurd of dat het weer voorwerk is.
Pfff denk dat ik maar 2 uur heb geslapen vannacht of zoiets :x Ik heb nog steeds last van een pijnlijke buik en rug, maar nog niets dat doorzet. Ben benieuwd wat de gynaecoloog straks gaat zeggen. @ bd hoe is het daar? @ daffie, ik duim nog steeds.
neehh..moest even reageren hierop. denk het niet. Het voelt gewoon niet zo lekker voor hem, of hij schrok van jouw reactie (weet niet hoe je reageerde maar kan me voorstellen dat je er zelf van schrok) maar honger na spugen? meestal niet. Ze spugen vaak omdat er een boer dwars zit of omdat ze `overstromen`. 10 cc lijkt vaak al heel erg veel, maar een paar mondjes spugen lijkt dus ook vrij veel, valt vaak erg mee hoor. dus wat je dan kan doen is een boertje laten proberen en daarna nog eens aanleggen. of een speentje geven voor zuigbehoefte als hij daar niet aan is voldaan. inmiddels zit ik op 3 keer kolven, en na 4 dagen maar 3 keer kolven heb ik nogsteeds een productie van 800 ml per dag... toch wil ik wel helemaal gaan afbouwen, maar ik doe het rustig aan. ben ook wel blij dat ze nu heel geleidelijk aan de kunstvoeding kunnen wennen. @Ien wat een prachtige foto heb je geplaatst. @gewicht, geen idee want ik heb geen weegschaal hier. Als ik thuiskom zal ik mezelf eens wegen maar volgens manlief heb ik mijn oude gewicht alweer. nog wel een klein hangbuikje die ik in mijn onderbroek kan wegwerken.
bd had ik wel gewild hoor maar ben ziek, gisteravond koorts 38,5 en vanmorgen 39,6. Straks de vk even bellen, misschien wel een borstontsteking heb mn tiet al leeg gekolfd maar nog steeds pijnlijk. Dus dat wordt weer een dagje geoorloofd in bed liggen.. Willen jullie duimen dat t geen bo is?
@ ons kleintje, mooi dat je lekker rustig aan het afbouwen bent. @ ientje, ik ga voor je duimen. Borstontsteking schijnt echt auwie te doen.