Bevallingslijst: 11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - 27+4 924 gram en 1060 gram - 35 cm beiden - borstvoeding (aan het afbouwen, maar ik geef nog 800 op een dag) - zkh- (7 juli 2011) 28 juni 2011, 6.05u - Sucre - Zoontje Daan - 39+2 - 3720gr - 50cm - borstvoeding - thuis (3 juli 2011) 4 juli 2011 -06:37- Lovekees - Dochtertje Elina Tineke -39- 3170gr- 48cm- thuis - borstvoeding (11 juli) 5 juli 2011, 7.50u - Meid - Zoontje Senn - 39+3 - 3610 gr - ziekenhuis (9 juli 2011) 7 juli 2011, 16.51u - Marrie28 - Dochtertje Aline - 38+6 - 3915gr - ziekenhuis - borstvoeding (15 juli) 10 juli 2011, 10.55u - Flash - Zoontje Pieter - 40+3 - 3270 gr - ziekenhuis (7 juli 2011) 12 juli 2011, 16.28u - Supernova - Zoontje Daniël - 40+2 - 4070 gr - ziekenhuis (10 juli 2011) 13 juli 2011, 2.36u - Ientje - Zoontje Sascha - 40+5 - 4250gr - 52cm - ziekenhuis (8 juli 2011) 15 juli 2011, 13,29 - AnkeM - Dochtertje Birgit Alicia - 40+3 - 2930gr - ziekenhuis (12 juli 2011) 17 juli 2011, 23.51u - Julia6 - Zoontje Yuri - 39+6 - 2900gr - 49cm - thuis (18 juli 2011) 18 juli 2011, 20.04u - Vivelafete - Dochtertje Saartje - 38+1 - 3280gr - 53cm ziekenhuis (31 juli 2011) 19 juli 2011, 00.40u - Misty1984 - Dochter Milou - 40+6 - 4000gr - 51cm - ziekenhuis (13 juli 2011) 21 juli 2011, u - Elionorah - Zoontje JN - 38+5 - ziekenhuis - 3520gr - -(30 juli) Al 9 jongens en 5 meisjes geboren. Uitgerekende data: 11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 28 juli 2011 - Daffie (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv Wij verwachten nog 3 meisjes en van 1 kindje is het geslacht nog onbekend. Afspraken: 27 juli - BD81 - controle vk + strippen (indien mogelijk) 28 juli - Annelies - controle gyn 29 juli - Julia - gehoortest 2 aug - Julia - CB thuis afspraak 8 aug - Sucre - 1e controle CB Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Julia - Ientje BD81 - Vive la Fête Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA Mooi schoon lijstje Vive, ben ik ook helemaal voor. Ik heb even mijn afspraken erbij gezet. Ben benieuwd, a.s. vrijdag met mijn 3 knullen richting de GGD voor die gehoortest.
Bevallingslijst: 11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - 27+4 924 gram en 1060 gram - 35 cm beiden - borstvoeding (aan het afbouwen, maar ik geef nog 800 op een dag) - zkh- (7 juli 2011) 28 juni 2011, 6.05u - Sucre - Zoontje Daan - 39+2 - 3720gr - 50cm - borstvoeding - thuis (3 juli 2011) 4 juli 2011 -06:37- Lovekees - Dochtertje Elina Tineke -39- 3170gr- 48cm- thuis - borstvoeding (11 juli) 5 juli 2011, 7.50u - Meid - Zoontje Senn - 39+3 - 3610 gr - ziekenhuis (9 juli 2011) 7 juli 2011, 16.51u - Marrie28 - Dochtertje Aline - 38+6 - 3915gr - ziekenhuis - borstvoeding (15 juli) 10 juli 2011, 10.55u - Flash - Zoontje Pieter - 40+3 - 3270 gr - ziekenhuis (7 juli 2011) 12 juli 2011, 16.28u - Supernova - Zoontje Daniël - 40+2 - 4070 gr - ziekenhuis (10 juli 2011) 13 juli 2011, 2.36u - Ientje - Zoontje Sascha - 40+5 - 4250gr - 52cm - ziekenhuis (8 juli 2011) 15 juli 2011, 13,29 - AnkeM - Dochtertje Birgit Alicia - 40+3 - 2930gr - ziekenhuis (12 juli 2011) 17 juli 2011, 23.51u - Julia6 - Zoontje Yuri - 39+6 - 2900gr - 49cm - thuis (18 juli 2011) 18 juli 2011, 20.04u - Vivelafete - Dochtertje Saartje - 38+1 - 3280gr - 53cm ziekenhuis (31 juli 2011) 19 juli 2011, 00.40u - Misty1984 - Dochter Milou - 40+6 - 4000gr - 51cm - ziekenhuis (13 juli 2011) 21 juli 2011, u - Elionorah - Zoontje JN - 38+5 - ziekenhuis - 3520gr - -(30 juli) Al 9 jongens en 5 meisjes geboren. Uitgerekende data: 11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 28 juli 2011 - Daffie (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv Wij verwachten nog 3 meisjes en van 1 kindje is het geslacht nog onbekend. Afspraken: 27 juli - BD81 - controle vk + strippen (indien mogelijk) 27 juli - ien - CB thuis afspraak 28 juli - Annelies - controle gyn 29 juli - Julia - gehoortest 2 aug - Julia - CB thuis afspraak 4 aug - ien - gehoortest 8 aug - Sucre - 1e controle CB Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Julia - Ientje BD81 - Vive la Fête Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA Zo, de mijne er ook bijgezet. Mamanini er ook afgehaald? Die zie ik hier nog regelmatig posten hoor niet zo vaak als sommigen van ons, maar dás natuurlijk weer een ander verhaal
AHA! Dát heb ik dan weer wel, bij het aanhappen. AUW! Dat? Dat je even je tenen moet krommen en dan weer kunt ontspannen? Maar dat is echt op het moment van aanhappen, dacht dat dat gewoon puur door het aanhappen kwam. Annelies, he gat. Kapsel verziekt, o valt mee dus. Volgende keer idd lekker naar een megagoeie kapper, en je lekker helemaal laten verwennen Bd, hihi zie het helemaal voor me. Moest de melkbus dan ook langs de kant van de weg gezet worden of ging het niet naar Campina (of was het toen nog melkunie? ) Gewoon aangeven hoor morgen. Misschien beetje aandikken, dat t nog iets erger lijkt dan het is, dat ze je nog iets serieuzer nemen. Annelies, hihi heeft ie een doosje maden gekocht? Gatsie, hou ik ook niet van hoor, brr! Mn neefje van 11 zei als eerste toen S was geboren: als ie 8 is ga ik hem leren vissen en dan krijgt ie een hengel van me! Hm. Ben ik daar blij mee? Hihi, zolang neeflief de maden verzorgt... Lekker dat R daar lekker van ontspant en zn kop even leeg kan maken. Binnenkort kan ie dat gaan doen met de maxi cosi ernaast Nog geslapen? Sucre, he bah, naar dat ie je steeds zo onderspuugt! Lekker, chocola! Viv, leuke kaart??? Waar? Waar? Letmesee! Werk partner: hub zit in t leger, dus die kan geen 32 uur gaan werken. Hij moet ook regelmatig 's avonds door, oefeningen enzo. Maar hij is zo zachtjes aan wel op zoek naar wat anders, dus hopelijk wat meer regelmaat ofzo. In elk geval geen maanden meer van huis, das t belangrijkst! 2 borsten aanbieden, hij wil vaak, maar niet altijd, de 2e ook. Mn zus zei dat zij altijd 10min de ene gaf en daarna 10min de andere, omdat ze zo goed leeggedronken zouden worden. Maar t lijkt me dan juist dat beeb ze dan juist allebei niet leegdrinkt, of zie ik dat nou verkeerd? Iemand? Sucre? Hij drinkt trouwens de eerste borst zo'n 20-30 min, en de 2e zo'n 15 min. Dan zou 2x10 toch al helemaal te weinig zijn?? Anke, lekker, gewandeld! En leuk, bekende vh cb Was er een hoop leuke post? Juul, leuk armbandje, maar ik denk dat ik mezelf een beetje te goed ken, ga ik geheid vergeten dus maak er maar iemand blij mee die niet zo chaotisch is als ik Ik ga eten, hub heeft lasagne gefikst
Juul: in dat geval wil ik 'm graag! Ik heb er eentje waarvan een paar kralen afzijn en ik het niet zo heel goed kan bijhouden. Krijg je van mij er een paar "jongensitems" voor terug. Deal? Ien; het aanhappen ist niet, tis daarvóór als de melk naar buiten gestuwd wordt! Man in het leger, ook niet alles lijkt me?! Die periodes van uitzending, ik zou duizend doden namens hem sterven denk ik. Of went het? Hopen dat er een goeie baan op zijn pad komt!! Ik heb ook geen idee wat gangbaar is. Maar 10 min aan elke kant lijkt me wat kort... Maarja, Hare Majesteit lebbert zo een halfuur weg. Drie slokjes, dutje, drie slokjes, dutje... Ik leg haar nu aan in madonna, dan verschoon ik haar en leg haar dan rugby aan dezelfde tiet aan. Al met al 3 kwartier bezig. Maar neem mij niet als norm, ik heb zóóó geen verstand van borstvoeding!!
nou ientje, gelukkig is het koven dus gelukt en zonder dat de hele buurt mee kon genieten! @werk, mijn vriend is elke vrijdagmiddag vrij, heerlijk! dan ben ik ook vrij en is de oudste lekker thuis dus meestal is dat een middagje voor leuke dingen te doen. ik werk di woe en zat,[22uur] maar vanaf mijn verlof ga ik minder werken, de ene week 22uur en de andere week 16 uur [zat.niet]. lijkt me heerlijk om na al die jaren eens zaterdags vrij te zijn... @anneliesje, heb je nog even kunnen slapen? @sucre, he jammer dat daan zo spuugt...nouja vooral het werk wat je er daarna van hebt he, als senn spuugt loopt het altijd zijn nek in en kan ik alle kleertjes verschonen inc, mezelf en vaak de bank ook nog...zucht! heb tegenwoordig al een hydrofiel luier als spuugdoek in de buurt. ook laat ik senn nu ongeveer tijdens de fles [doet ie 20min over] 3keer boeren, en gaat echt heel stuk beter met spugen. @anke, jeetje 3kwartier gewandeld, en dat al na een goede week na je bevalling... dat kon ik nog niet, zonder last van down onder te krijgen... hihi leuk he, al de kaartjes! ik heb gister net alle versiering en kaartjes van senn weggehaald. @julia, ahhh maxicosi in auto, succes! ik stond dus van de week ook met de maxi cosi bij/in de auto en wist het echt even niet meer met de gordel...maar toen schoot het me weer binnen...schiet ook niet op he, die vergiet in mijn hoofd! hopelijk rijd je autotje weer als een trein,hihi @bd, nee natuurlijk mag je niet hier kletsen als je werpt in aug. schiet een beetje op, jaaaa grapje, je hoort er hier bij! @borstvoeding, jee als ik het zo allemaal eens lees bij jullie, wat een gedoe zeg..tis een stuk makkelijker voor mezelf dat ik de fles geef. geen borstonstekingen, geen afkortingen die ik niet snap, geen campina, geen madonna's en ruby's, geen spuitende of lekkende tieties, niet afvragen hoelang hij aan de tiet moet, maar gewoon lekker ongeveer elke 4uur flesje van 120ml, 4schepjes poeder, en vriendlief kan het ook geven. maar respect voor jullie hoor! lijkt me niet niks borstvoeding!
Oh Annelies, balen van je haar! Nu dus een bad hair month, instead of a day Meid, ja flesvoeding is in meerdere opzichten misschien makkelijker, maar weetje, je went er snel aan hoor, bv-en. lekker inderdaad dat je dadelijk na je verlof om de week vrij bent op zaterdag. Hier nog een weekendwerker, om het weekend de 'pineut', de ene keer een slaapdienst, de andere keer een of twee dagdiensten. Vind het niet zo'n probleem eigenlijk, ik laad echt mijn batterij op en kan er dan thuis weer tegenaan. Vive, hij komt je kant op! Ik hoef er trouwens echt niks voor terug hoor, tenzij je iets super cools hebt natuurlijk! Grapje hoor! Zonder gekkigheid, ik hou niet van voor wat hoort wat. Pb even je adres, dan gooi ik hem morgen in de brievenbus, alleen even een floppie in elkaar flansen. Oh, tis trouwens idd die van het grote plaatje in de link, zwart/witachtig.
Ik ben gewoon als een blok in slaap gevallen (wonderlijk) en werd om zes uur weer wakker. R. was inmiddels thuis en showde trots zijn maden (brrrr) en had het eten net op staan. Verder rommelt het gigantisch. Veel pijnlijke samentrekkingen die doortrekken naar mijn rug en een beeb die het duidelijk niet lekker vind en erg onrustig is. Ben benieuwd wat de gyn donderdag weer zal zeggen. Zal vannacht wel weer een nachtje worden waarbij ik wat series ga kijken in Amerika. @ sucre, zwaaii @ anke, wat heerlijk dat je nu al weer zo lang kunt lopen. Ik hoop zo dat ik ook een van de gelukkigen ben die dat straks kan. Het lijkt me trouwens erg leuk om al die kaartjes te krijgen als je net bent bevallen. Ik krijg op dit moment alleen rekeningen en die kan ik missen als kiespijn. @ bd, dank je voor de dooddoender haha. Jij bent inmiddels over tijd, ik maak echt serieus veel kans om augustus mam te worden. Volgens mij ben ik 42 weken op 14 augustus (shock). @ julia, ik wil wel tegelijk bevallen met BD hoor, geen enkel punt. Ahhh de bobine, ja ik weet wat het is. Beetje gek dat ik het weet, maar daar hebben ze dus bij ons ookal na gekeken. Dat was het dus niet haha. @ ien, jeps maden (brrr). Hij wilde ze nog in de koelkast bewaren ook nog, maar daar heb ik een stokkie voor gestoken. Geen enge kriebelende, vieze beestjes in mijn koelkast. Heeft je hub nog last van de bezuiningen in het leger of lijkt het mee te vallen ? Ik kan me voorstellen dat hij op zoek is naar iets anders, maar dat zal nu best lastig zijn. @ meid, oww dat klinkt echt wel makkelijk die flesvoeding. Super dat jij je er zo prettig bij voelt, dat is toch het allerbelangrijkste.
Gister om 3.18 is onze dochter Jinte geboren! Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Het heeft geholpen want de weeen zijn gelukkig vanzelf op gang gekomen. Nadat om 7 uur 's ochtends de vliezen waren gebroken (wat ik pas een paar uur later door had doordat het op de squashbaan toch wel erg nat werd) zijn mijn weeen aan het einde van de middag gelukkig op gang gekomen. Ik zou poliklinisch in het ziekenhuis bevallen, maar heb met 5 cm toch om een epiduraal gevraagd. Gelukkig hoefde ik voor de gynaecologie-afdeling maar 1 verdieping hoger. Na de ruggenprik was gelukkig de pijn weg. Helaas kreeg ik wel al een paar cm voor volledige ontsluiting persdrang, dus dat was wel heftig om weg te puffen. Gelukkig hielp mijn man erg goed mee en lukte het redelijk. Om 3 uur eindelijk volledige ontsluiting en 20 minuten later was ze er! 3435 gram en 48 cm. Wat fantastisch om zo'n klein meisje in je armen te hebben. Borstvoeding komt ook goed op gang, nachtrust daarentegen niet want das een goed moment om wakker te zijn volgens Jinte. Ik kom later uitgebreider kijken om te zien hoe het met jullie gaat. Liefs!
Anke, lekker gewandeld! Was het droog dan? Vive, ik voed meestal 2 borsten, de eerste week 1 borst. Daan drinkt max 10 minuten per borst. Als je kind nog hongerig is na 1 borst bied je de 2e aan en anders niet. Het gevaar van 1 borst geven, is dat je borsten dus minder vaak worden gestimuleerd melk te maken en dat kan lastig worden als je kindje meer melk gaat vragen. Maar dan zal hij/zij wel gaan regelen... BD, hmmm als jullie niet mee mogen kletsen omdat jullie mogelijk in aug bevallen, mag ik ook niet meekletsen. Maar misschien zijn jullie daar wel blij mee. Julia, helpt het als je na de 1e borst Yuri gaat vercshonen? Dan worden ze vaak wel wakker om nog een borst te willen. Die 3e discussie voeren wij ook al, haha. Manlief wil ook niet. Ientje, gewoon voeden zoals je nu doet, je doet het hartstikke goed! Kindje laat wel los als de borst bijna leeg is. Elke keer na 10 minuten stoppen terwijl er nog melk inzit lijkt me ook niet handig. Mannetje huilt, andere mannetje heeft anderhalf uur hysterisch gejankt voor het slapen gaan, dus deze mama is moe. Iemand interesse in 2 leuke zoontjes? Reageer morgen weer...
Iiiieeeuuuwwwwww maden in de koelkast no way!!!! Vind die dingen van afstand al vies moet je nagaan dat ik ze bij mijn eten ga bewaren. Gelukkig heb je er een stokje voor kunnen steken. Annelies: wie weet zet het door vannacht hoop het voor je. Strikjes: gebruikt iemand die (bv)? Had de laatste keer namelijk wel eens dat ik vergat welke borst. Heb geen ervaring met die strikjes en vroeg me af of iemand dat wel heeft. Morgen controle vk. Vanavond met vriend gesproken dat ik door moet drukken wat ik wil. Zit er al 3 weken doorheen, slaap slecht, idee dat kindje misschien groot is (bij 34 weken liep het een week voor op schema) dus vind dat ze er nu wel wat aan mogen dien en je niet nog 1,5 week door laten lopen. Even energie en boosheid kweken dan zal het vast goed komen. Moet er morgen om 12u zijn dus duimen jullie voor me?
Daffie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jinte! Wat een mooie naam voor een prachtig meisje. Lekker genieten en bijkomen van alles.
Daffiee gefeliciteerd met jullie dochter! Ik had me niet gerealiseerd dat 3 kwartier wandelen 11 dagen na de bevalling zo bijzonder was. Heb echt het hele weekend zitten balen van het weer en van mezelf, hahaha. Dank voor het relativeren Weer was redelijk hier, grotendeels droog. Rest van de week ziet er ook wandelbaar uit, jippie! Zoals jullie al merken, ben een slechte stil/binnenzitter. Meid, ik ben stiekem ook wel blij met de flesvoeding. Hoewel, als ik midden in de nacht weer water en poeder sta af te meten, denk ik wel eens, zo'n tiet hang je er zo in, handig.... Zo es kijken of ik nog een stukje krant gelezen krijg.
@Annelies, ieeeks maden in je koelkast! Goed dat je daar een stokkie voor hebt gestoken. Brrrr! Bobine, ze weten niet of daar het probleem ligt, het is een vermoeden nav de problemen. Dus... we hebben even getwijfeld, maar welke keus heb je? Alles lijkt in orde, en dit zou goed de boosdoener kunnen zijn. Is dus afwachten.... Kan jij hem morgen weer ophalen, ja toch? Daffiee, gefeliciteerd meid! Welkom Jinte! Lekker genieten nu, je bent weer thuis denk ik? Overdag maar proberen zoveel mogelijk bij te slapen... @Sucre, hehe... begint het nu tot je door te dringen? Dat was geen kwartje maar 5 gulden, jij bent een juNi mama, wegwezen hier! Wat voeden betreft, mijn voedingen zien eruit zoals bij jou Sucre, 10-15 min. aan borst 1. Verschonen omdat hij vaak poept tijdens de laatste minuut aan de borst en dan aan de andere kant. En inderdaad helpt het soms dat verschonen, maar zelfs ookal is hij dan even wakker als ik hem aanleg aan borst 2, neemt hij 1 hap en dan snurkt hij vrolijk verder Maar goed. Sinds eind van de middag (vandaag dus) pakt hij wel elke keer behoorlijk wat mee van de 2e kant, dus wie weet Ach en ookal drinkt hij aan 1 kant, smiddags en ook snachts slaapt hij er 3/4 uur op, dus zal wel goed zitten. Ga me er iig geen zorgen over maken. Het ene kind is het andere niet. Mijn oudste zoals Saar, die lag wel 40 minuten aan 1 borst. @Bd, vive is expert in strikjes, die vindt ze nog mooi ook - beetje kakkerig is het wel maar ach ja... je moet wat he? Ik denk dat Vive Ien haar Margriet plee ook echt heulemaal geweldig vindt. Sollie - offtopic! @Anke, hahaha, ja meid, das dan weer een voordeel van bv, je plukt hem zo uit bed en blijft lekker liggen terwijl hij/zij drinkt. Ach ja. Alles zo zijn voor en tegens toch?
Daffiee, gefeliciteerd met je dochter!! Mooie naam! Geniet lekker meid! Rest: reageer morgen wel weer, moee! En morgenochtend nog op tijd opstaan ook, want om 9uur staat cb mevrouw voor de deur. Wij hebben echt duidelijk vakantie, zijn sinds kraamhulp verdween, nog geen dag voor 10 uur beneden geweest ff omschakelen dus!
Daffiee, gefeliciteerd met je dochter Jinte Hmmm, helemaal geen reacties meer Wat jammer zeg dan had ik nu nog iets te lezen gehad. Ik zit ondertussen weer een of andere docu op tv te kijken. @ julia, het zou wel de bobine kunnen zijn, maar het kunnen ook andere dingen zijn. Ik neem toch aan dat als er een lampje brandt dat er dan iets bij komt te staan (is hier wel het geval haha). Alleen bij ons branden er nu dus geen lampjes meer en geeft de computer niets aan. Ik hoop voor je dat het de bobine is, want anders ga je dus van alles langzamerhand wegstrepen (situatie alla ons lol). Hier staat de auto gewoon voor de deur hoor. Het advies van de merkdealer is immers "rij maar door totdat er een lampje begint te branden ". We rijden morgen dus even langs de garage en R. vervangt het ding zelf. @ Anke, hier ook geen binnen/stilzitster, maar als het lichamelijk niet gaat dan gaat het niet Ik zit me hier al maanden op te vreten dat ik niet kan wat ik zou willen. Dus ik zou enorm blij zijn als ik weer zo'n stuk kon lopen. @ bd, gewoon op je strepen gaan staan hoor. Ook aangeven dat je het niet meer trekt. Ik hoop voor je dat het werkt, want het vreet gewoon om door te lopen als het niet lekker gaat en je al tijden zo rondhobbelt. @ sucre, neehhh ik laat die twee huilende zoontjes wel bij jou Hopelijk is het de rest van de nacht nog meegevallen. Zooowww ga de beeb van Daffiee bij het lijstje zetten en dan even mijn thee opdrinken.
Bevallingslijst: 11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - 27+4 924 gram en 1060 gram - 35 cm beiden - borstvoeding (aan het afbouwen, maar ik geef nog 800 op een dag) - zkh- (7 juli 2011) 28 juni 2011, 6.05u - Sucre - Zoontje Daan - 39+2 - 3720gr - 50cm - borstvoeding - thuis (3 juli 2011) 4 juli 2011 -06:37- Lovekees - Dochtertje Elina Tineke -39- 3170gr- 48cm- thuis - borstvoeding (11 juli) 5 juli 2011, 7.50u - Meid - Zoontje Senn - 39+3 - 3610 gr - ziekenhuis (9 juli 2011) 7 juli 2011, 16.51u - Marrie28 - Dochtertje Aline - 38+6 - 3915gr - ziekenhuis - borstvoeding (15 juli) 10 juli 2011, 10.55u - Flash - Zoontje Pieter - 40+3 - 3270 gr - ziekenhuis (7 juli 2011) 12 juli 2011, 16.28u - Supernova - Zoontje Daniël - 40+2 - 4070 gr - ziekenhuis (10 juli 2011) 13 juli 2011, 2.36u - Ientje - Zoontje Sascha - 40+5 - 4250gr - 52cm - ziekenhuis (8 juli 2011) 15 juli 2011, 13,29 - AnkeM - Dochtertje Birgit Alicia - 40+3 - 2930gr - ziekenhuis (12 juli 2011) 17 juli 2011, 23.51u - Julia6 - Zoontje Yuri - 39+6 - 2900gr - 49cm - thuis (18 juli 2011) 18 juli 2011, 20.04u - Vivelafete - Dochtertje Saartje - 38+1 - 3280gr - 53cm ziekenhuis (31 juli 2011) 19 juli 2011, 00.40u - Misty1984 - Dochter Milou - 40+6 - 4000gr - 51cm - ziekenhuis (13 juli 2011) 21 juli 2011, u - Elionorah - Zoontje JN - 38+5 - ziekenhuis - 3520gr - -(30 juli) 25 juli, 3.18u - Daffiee - Dochtertje Jinte - 39+4 - 3435gr - 48cm - ziekenhuis (28 juli) Al 9 jongens en 6 meisjes geboren. Uitgerekende data: 11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv Wij verwachten nog 2 meisjes en van 1 kindje is het geslacht nog onbekend. Afspraken: 27 juli - BD81 - controle vk + strippen (indien mogelijk) 27 juli - ien - CB thuis afspraak 28 juli - Annelies - controle gyn 29 juli - Julia - gehoortest 2 aug - Julia - CB thuis afspraak 4 aug - ien - gehoortest 8 aug - Sucre - 1e controle CB Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Julia - Ientje BD81 - Vive la Fête Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA
Goeeeeeeeeeedemorgen we zijn weer eens klaarwakker hier. Vannacht weer 4x wakker geweest en lig nu ook klaarwakker naar plafond te staren. Maar ff met telefoon hier spieken dus. Nog geen nieuws van pina? Anneliesje hoe heb je geslapen? THE rest; beebs een beetje doorgeslapen ?
Goeiemorgen allemaal! Bd en Annelies, hoe zit het bij jullie met wallen? Die moeten zo ongeveer wel op jullie tenen hangen of niet? Bd ik hoop zo dat ze vandaag ff wat in gang kunnen zetten bij je! Is het misschien iets om voor de nacht een mini slaappilletje ofzo te vragen? Dit is toch niet vol te houden lijkt me? Beeb heeft best wel goed geslapen hier, hij kwam maar 1 x vannacht, maar bleef daarna gelijk een uur wakker. Dus tussendoor zo'n 2 uur wakker geweest samen maar voel me toch wel aardig uitgerust. Zal straks nog even op de rest reageren, nu manneke nog ff 1 tiet aanbieden en dan gauw douchen en aankleden, om 9 uur cb bezoek! Bd, succes he vandaag met strippen! Om 12 uur moet je er zijn toch?
Goeiemorgen allen! @Bd, hoe laat moet je bij de vk zijn? Trek je het nog een beetje? Inderdaad niet zo'n verkeerd idee van Ien, misschien iets vragen voor de nacht? Jij ook Annelies? Jij hebt morgen weer een afspr toch? Oh wat de auto betreft, dat lampje brandt allang niet meer. Vaag he? Tis nu alleen nog af en toe het 'oude' probleem, dat gehaper van de motor. Maar, de garageman vertelde wel dat dat lampje gebrand zou kunnen hebben door die bobine of zoiets. Nah ja. Vanmiddag haal ik hem als het goed is op en dan maar even aankijken de komende tijd of we van dat gehaper af zijn of niet. @Ien, jij dus een bezoekje van CB dadelijk. Stelt niet veel voor, maar toch succes/plezier. All... Hier een behoorlijk poep/spuug/pies nacht. Pffffffffff, en nu moe! Hij was zo heerlijk tijdens het voeden in slaap gevallen, buikie vol en dus in bed gelegd. Zat er toch iets dwars want een half uurtje erna kwam een met een boertje toch eea terug. De boek verschoond, en daarna onrustig. Eten, slapen, eten, slapen ik ben er tot 02u bezig mee geweest. Vervolgens plast hij om 05 over zijn kleren heen tijdens het verschonen, pffff Ik duik er zo lekker in. Heel dagje Y & me, dus kan lekker bijslapen. Verder baal ik en ben ik best een beetje behoorlijk sip. Wij hebben een aantal jaar geleden op het platteland, in een dorpje in Bulgarije een schitterend mooi huisje gekocht met een stuk grond. Echt een weekendhuisje voor ons. Door de weeks Sofia, weekenden in het dorp of in de bergen etc. Nu is er maandag op dinsdag ingebroken en hebben ze werkelijk waar alles leeggeroofd. Vieze stinkerds konden met hun poten niet van onze spullen afblijven. Het gaat zelfs zover dat ze bestek, kinderkleren, dekens etc etc etc hebben meegejat. Ze moesten met hun tengels van andermans spullen blijven. Nu is het in principe best primitief en hebben we er echt geen lcd tv of luxe stereoset staan, maar het interesseert ze geen flikker. Zelfs het fornuis (gewoon zo'n simpe groot lelijk wit ding met 4 elektrische pitten en een oven eronder) stond buiten. Die kregen ze waarschijnlijk niet meer mee. Ik weet niet wat ik erger vind, het feit dat ze mijn spullen hebben meegenomen of het feit dat weet ik veel hoeveel man een nacht lang in ons huis heeft rondgelopen. Bah. Ik ben er naar van.