De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Heb Pina even een berichtje gestuurd, het is nu al 4 dagen geleden dat ze online was en 3 dagen dat ze ingeleid zou worden.
    Maak me wel een beetje zorgen eerlijk gezegd! Hopelijk zijn ze lekker met zn 3tjes aan het genieten en is ze ons helemaal straal vergeten.

2. vive2

vive2 Fanatiek lid

Bd, lieve buddy: heb mijn foon in de buurt! Laat maar weten, wanneer je daar uiteraard zelf zin in hebt, hoe en wat. Superspannend, ik duim mee dat het doorzet. Vallen van de avond doet wonderen!! Toitoi!!

Meid: o nee hé, wat balen! Zeker als het jullie tijd is! Ik hoop dat het snel overgaat en S overgaat naar een huilUURtje ipv huilAVONDje!

Ien: ja maar ben je niet bang dat ie omrolt? Prei zal het niet zo 1,2,3 doen, maar ik weet niet hoe sterk ze over een paar weken is..
    Ik ga zo een stukje Robin Hood kijken tot aan The Big Fat Gypsy Wedding. En tussentijds mijn oogjes dichtdoen.
    Ben erg benieuwd naar Pina, ik hoop toch echt wel dat ze bevallen is zeg!

Hm, ben écht moe. Ik ga ff bankhangen, bis het reclameblok!

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hello all!

@Eli, als je weer even langswipt, goeie genade wat kan die knul slapen zeg! Hopelijk houdt hij dat mooie ritme aan en blijft hij lekker groeien! Geniet ervan!

@Flash, oudste nog lang dwars geweest? Rottig soms he, zit je zo te corrigeren. Ik probeer maar in mijn achterhoofd te hoduen dat dit voor hun (voor haar bij jou) natuurlijk ook een hele overgang is en ze dat op de een of andere manier moeten uiten.

@Annelies, jeetje wat een zk dag heb jij er weer opzitten. Is hub zijn negatieve energie een beetje kwijt geraakt? Misschien een rondje fietsen?

@Ien, caffeïnevrije cola? Wel van echte cola-cola? Zijn dat die zwart bedrukte flessen? Nooit geproefd namelijk...

Welke vit. K heb je nu dan? Davitamon? Of heeft kruidvat ze inmiddels ook?

@Oh Bd, spannend! Laat het nu eindelijk eens doorzetten. Zit er regelmaat in? Duim duim duim!

@Meid, balen dat Senn zo huilerig is in de avond, maar had jullie oudste dan al een ritme van rond 20u naar bed toen hij een paar weken oud was? Hier niet namelijk, duurde bij allebei wel een maand of 3 voordat we ze rond 19-20u naar bed brachten en dan het klokje rond sliepen (met nog de nodige voedingen tussendoor). Maar goed, een huilend avondje is natuurlijk andere koek. Niet gezelli :( Hopelijk wordt dat snel minder.

@Vive, als ze echt beter op haar zij slaapt, prop er een rolletje hydrofiel voor en achter, misschien geeft je dat wat meer zekerheid?

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ik maak me ook een beetje zorgen om Pina hoor, goed dat je haar een PB hebt gestuurd Ien, hopelijk snel posi nieuws!

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh Vive, floppie met armbandje is voor 18u op de bus gedaan door hubke, hij heeft hem in van die knap - bolletjes gepropt op zijn werk dus hoop dat die heel aankomt, met een beetje geluk morgen.

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik denk dat ik er zondag weer ben.. ben megamoe.
    Vannacht weer flinke jankbuien gehad. Zegt manlief als troost, en jij wilde ooit nog een derde?!?! Zucht, mannen....

Lieve BD en Annelies, wens jullie alvast heel veel sterkte, succes etc!! Hopelijk mogen jullie gauw (opnieuw) mama worden!!

Knuf voor iedereen!

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Zo nog ff voor ik mijn bedje in fa. Ja het zijn echt krampen maar helaas nog niet regelmatig genoeg. Om de tien minuten ongeveer. Vrees dus voor een slapeloze nacht die weer niets uithaalt.
    Morgenochtend vk bellen want die zou sowieso langskomen om te kijken om te strippen. Misschien doet het voorwerk wat zodat ze in ieder geval kan strippen. Hou jullie op de hoogte en mocht er echt wat zijn dan horen jullie het van mijn buddy.

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Bd ik wil je geen valse hoop geven maar bij mij resulteerde 2u lang elke 10 min weeën in 5 cm ontsluiting. Zijn het wel al echte weeën of krampen die je nog geen weeën zou noemen?

Sterkte meid, hoop zo dat het doorzet!

Sucre, dikke knuffel voor jou, hou je taai meid!

All. Truste! Ik lig in mijn mandje, even een uurtje slapen voor laatste avondtiet.

9. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik help het je hopen Bd, zal voor je duimen.

slaap lekker julia

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Viv, nee ben niet bang dat ie omrolt. Hij ligt goed ingestopt zodat t bijna onmogelijk is. En hij ligt met z'n beentjes beetje opgetrokken, zowat in de stabiele zijligging ligt.

Juul, nee niet die zwarte flessen, das nl zero. Die met gouden etiket is decaf.
    Heb Davitamon gekocht. Die van kruidvat hebben de verkeerde dosering nog. Misschien heeft etos wel goeie maar daar had ik geen zin in om ook nog daarheen te lopen.

Bd, ik hoop dat t wél wat betekent, die krampen om de 10 min. Ik kom vannacht spieken hoor hier :)

Oja. Voor de bv gevende dames: in combi met purelan zijn de koffiepads van natusan echt 6x waardeloos! Wát een drama zeg. Kan eerst m'n tiet uitgebreid gaan ontpluizen voor ik t mannetje eraan kan hangen. T enige voordeel is dat plakstrippie voor in je bh. Nee, doe mij die van de Hema maar. Zou bijna op de wasbare overgaan!

Ik lig al op 1 oor, denk dak m'n ogen ook maar dicht laat vallen. Morgen druk dagje, 's middags kraamvisite en daarna surprise bbq party voor hub's broer, die is 30 geworden. Ben benieuwd hoe lang gup en ik het vol gaan houden, zien wel!

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ien, koffiepads van Etos eigen merk, incl plakstripje! (roze doos) .

Doe mij maar een glaasje decaf, dit gaat een lange nacht worden.....

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ziet er voor alsnog goed uit. Vanaf half drie om de vijf minuten. Gaan zo maar vk bellen

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Yessss!!!!! Zet hem op Bd!!!! Fingers crossed, you go girl!!!! Finally!!! :)

ien? Ti's half 5 geweest hoor! Wie wat waar ben je?

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ohh bd, het gaat gebeuren hoor! Wedden?! Succes wijffie!!

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ohh bd, het gaat gebeuren hoor! Wedden?! Succes wijffie!!

Juul, hier ben ik! :D

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hmm, vaag dit.. Tel deed gek! En nou is Juul net weer weg natuurlijk!

Maarre Juul, lange nacht? Hoezo? Y aan t spoken?
    Ah, etos pads, ga ik volgende x halen, heb nu van kruidvat.

17. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hmmmm kan wel janken. Al heel de nacht weeën, soms echt heel sterk maar nog maar miniem ontsluiting. Kon er nog geen volke cm van maken. Aaggghhhhh. Kon wel door gaan zetten zei ze maar nu nog niets groots aan de hand. :(

18. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Oh bd wat onwijs baaaalen dit zeg :( knuf!

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ach Bd wat onwijs klote dit zeg! Trek je het nog een beetje? Slapen lukt vast niet als je elke 5 min weeën hebt :( dikke knuffel meid!

Ien, je was te laat! ;)

20. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Owww bah BD wat een enorme teleurstelling zeg.

Dikke knuf vanaf Steenwijk.

Hier nog niets; ik ben de laatste in de rij op de lijst en ga ook de laatste zijn die ga bevallen ;)

Ik heb trouwens van die pads van de hema gekocht.

Deel Deze Pagina