De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik kom even snel spieken of er nog nieuwe wondertjes geboren zijn. Pina, bij deze: Van harte gefeliciteerd met jullie wondertje Ronja!

Ga ik nu even snel spieken of er nog meer baby'tjes geboren zijn.
    Heb verder geen tijd om bij te lezen/reageren. We komen om in alle kraamvisites en zijn de hele dag druk bezig met ons meisje Milou. Ze heeft nog steeds veel last van darmkrampjes en lijkt nu ook in haar regeldagen te zitten. Tenminste ik heb er iets over gelezen en ze is inderdaad sneller wakker en meer aan het 'jengelen'. Lijkt ook meer honger te hebben.

Hopelijk gaat het goed met iedereen en kan iedereen genieten van haar kleintje!

Liefs,
    Misty

2. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @BD: Zie dat jij ook aan de gang bent! Spannend meid. Hopelijk vordert de ontsluiting snel en kun jij ook gaan genieten van jullie wondertje.

@Anneliesje: Die buikpijn herken ik ook. Ik heb er aan het eind van mijn zwangerschap ook veel last van gehad. Net alsof je uit elkaar scheurt zo strak dat je buik staat en voelt. Toen MIlou geboren was begreep ik waarom ;) (51 cm en 4000 gram).

3. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    #1343 Elionorah, 30 jul 2011
    Laatst bewerkt: 30 jul 2011
    Pina, van harte gefeliciteerd met ronja!
    Heftige bevalling zeg, 4 uur persweeen?!! Wow
    Fijn dat ze er nu is.

@bd, sterkte!!! Het zal niet lang meer duren nu.

@ boobies, au au ik heb spruw!! Rot infectie, doet zo zeer aan m'n tepel (1tje maar) dus gelijk nystatine aangevraagd.

Verder lekker druk geweest vandaag. Heerlijk!

@Annelies, die explosie gevoelens aan m'n buik herken ik zeker wel!
    Zeker toen ik voorweeen kreeg had ik het steeds meer.
    Druk naar buiten ofzo hè, en super spanning op je huid en spieren.
    Sterkte meid, nog even en dan Mag jij het stokje doorgeven aan de augustus mama's.

4. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    yehhh pina, gefeliceiteerd met de geboorte van jullie dochter! leuke naam zeg!
    je hebt ons wel in spanning gehouden hoor! maar wel een heftig verhaal, paar keer proberen in te leiden en toen nog zoooo lang persweeen wegpuffenm [en ik weet dat dat geen pretje is]
    ga nu eerst maar lekker genieten en doe rustig aan!

yoehooooo bd, eindelijk meid! het is nu 21;20 en hopelijk is je kleintje al [bijna ]te wereld gekomen!
    succes!

anneliesje, ohh ja dat gevoel herken ik wel hoor. ik omschreef het alsof de beeb te groot was en mijn buik te klein ...hihi [hij was zekers niet klein hoor maar zo voelde het]
    de laatste lootjes wegen echt het zwaarst he!
    hopelijk heb je vannacht een goede nacht, anders vanavond beetje optijd erin

@elio, auwie spruw...heeft je zoontje het ook nu?

wij zijn hier ook aan de middeltjes, kwam er vanmorgen achter dat senn op zijn tong ook wat witte plekjes heeft en ze zijn er niet af te poetsen dus waarschijnlijk ook spruw.
    vanmiddag ha gebeld, hebben nu er iets voor gehad, hopelijk helpt het.

en ook meteen maar wat tegen darmkrampjes gehaald, hij is de laatste 2dg zo huilerig [lees krijsen] elke keer van die korte slaapjes van 10 min en dan zo uit het niets weer huilen en niet te troosten. misschien is dit het....

@julia fietsen, wauw! scheelt dat je geen hechtingen hebt maar toch, vlot hoor!

hoop dat iedereen een beetje rustig nacht heeft!
    zodra senn slaapt denk ik dat ik mijn bedje in duik, t was zooo vroeg vanmorgen en zo druk vandaag.

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Pina van harte gefeliciteerd met je dochter Ronja. Jeetje wat een helse bevalling heb jij achter de rug. Hopelijk kun je nu genieten van je dochter.

@ Bd, wat enorm spannend zeg. Hopelijk kun je je kleine snel in je armen houden.

@ elio, bah wat enorm vervelend dat je spruw hebt :(

@ meid, ookal spruw, je hoort het best veel. Hopelijk knapt je ukje snel op.

@ misty, hopelijk is het inderdaad een regeldagje en voelt ze zich snel weer iets beter. Lijkt me zo enorm vervelend dat ze niet happy in dr velletje zit.

@ vive, doe lekker rustig aan. Jij bent het belangrijkste op dit moment, kom maar lekker rustig bij.

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Pina gefeliciteerd met jullie dochter Ronja!!! Eindelijk!!!!

Nu lekker genieten meid, bevalling zal zweer genoeg zijn geweest... zo klinkt het in ieder geval! Maar je hebt de klus geklaard! Rustig aan en kom lekker bij!

Eli en Meid, balen van spruw. Begreep eens van een vriendinnetje die het had, en haar zoontje ook dat het idd behoorlijk pijnlijk kan zijn. Dus hopelijk helpt hetgene dat jullie ertegen krijgen.

Nou, ik ben opgelucht weer iets van Pina te hebben gehoord, duurde mij te lang! :)

Bd, nu jij meid! Joehoeee, weer een stapje verder, veel sterkte in het zk, zet hem op! Ik hoop vannacht nieuws van je te lezen. *duim duim duim duim duim duim*

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Pina, jaaaaaaaaa, daar is ze dan! Van harte gefeliciteerd met je dochter Ronja!!

Lieve BD, heel veel succes meis. Ga voor je duimen dat de bevalling net zo vlotjes gaat als hier.

De rest, hoop gauw weer wat meer aanwezig te zijn.
    Nachtvoedingen en 4 uur slaap per dag breken me op. Vandaag wel een gezellige dag gehad, verjaardag in Emmen. Maar enorm vermoeiend natuurlijk. Ook meteen mijn familie gezien, wij zijn dus met onze kleine daar op kraamvisite geweest. ;)

Truste allemaal, geniet van jullie kroost. Jij ook Anneliesje, jij bent de enige die nog gefriemel in de buik voelt. Heel bijzonder, geniet daar ook van!

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Anke, wow! Van 23 tot 06 geslapen? Ahhh, hoe lekker! Ga dr maar niet vanuit dat het zo blijft! Ohh, dat klinkt heel vals, maar zo bedoel ik het niet hoor! Maar anders is het zo'n teleurstelling. Ik zou er veel voor over hebben, zelfs al is het maar 1 nachtje! Lekker hoor!

@Vive, bijslapen jij!

@Sucre, zwaai! Ik zie je onderin hangen. Hoe gaat ie meid? Moe?
    He, heb jij nog nipple pijn door bv-en? Of heb je dat nooit gehad? Die vervelende auwie-gevoeligheid omdat tepels weer moeten wennen aan al die 50 voedingen per etmaal?

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Nog geen bd nieuws?

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Jaja het is geluk hoor. Om 22.54 is onze zoon Mace geboren. Hij weegt 3770 gram en doet het goed.

Lig hier klaar wakker in ziekenhuis dus maar meteen het verhaal; zoals jullie gelezen hebben gister heel de dag rommelen. Om 15u begon het toch wat door te zetten en om 18u werd het serieus. Vk is gekomen en constateerde 4cm ontsluiting en vliezen die op breken stonden. Op naar ziekenhuis om te bevallen dus. Daar aangekomen werden de vliezen gebroken maar meneer bleek in het vruchtwater gepoept te hebben. Ik werd dus overgedragen aan het ziekenhuis. (niet dat dat veel verschil maakt hoor). Dus vk van zh kwam mij bijstaan. Na het breken van de vliezen ging het hard; van 4 naar 9cm in 2 uur. Helaas bleef er een randje staan dus heb ik een half uur pers weeën weg moeten puffen; erg zwaar. Omdat de hartslag van Mace bij de pers weeën flink daalde moest er een beetje vaart in komen. Na 4 pers weeën ofzo is hij met een kleine knip ter wereld gekomen. Hij had wel wat last van het vruchtwater dus we laten hem maar zo veel mogelijk met rust. Daarnaast zat de navelstreng ook om zijn nekje en kan hij het dus benauwd gehad hebben. Alles op het gemak dus. Hij weegt 3770 gram en een heerlijk mannetje. Morgen komt de kinderarts en als dat goed is mogen we naar huis.
    Bv gaat trouwens ook al; meneer blijkt natuur talent :)

Zo nu nog ff verder weg zweten hier (pfff wat een hitte!)

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Bd!! Gefeliciteerd met jullie zoon!
    Meid, ook jij mag nu lekker gaan genieten van jouw eigen wonder! Rustig aan, lekker bijkomen met z'n 3tjes.

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Eindelijk Bd, hij is er!!! Gefeliciteerd met Mace! Rustig aan en zet de geniet modus aan, maar die knop had je vast al gevonden.

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Haaaaaaiiiiii Ien! ;)

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Haai Juul!!! T is elke nacht raak hè! :D

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik ga weer ff verder maffen, meneer is weer uitgeslobberd :)

16. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Whee daar is hij eindelijk, Bd gefeliciteerd met jullie zoon Mace. Wat een geweldige naam en nu genieten.

@ Ien en Julia, jullie hebben een beetje hetzelfde ritme he:)

Hier even nog aan het dommelen, vannacht heeft het wat gerommeld,, maar helaas. Straks om half tien CTG.

17. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Bevallingslijst:
    11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - 27+4
    924 gram en 1060 gram - 35 cm beiden - borstvoeding (aan het afbouwen, maar ik geef nog 800 op een dag) - zkh- (7 juli 2011)
    28 juni 2011, 6.05u - Sucre - Zoontje Daan - 39+2 - 3720gr - 50cm - borstvoeding - thuis (3 juli 2011)
    4 juli 2011 -06:37- Lovekees - Dochtertje Elina Tineke -39- 3170gr- 48cm- thuis - borstvoeding (11 juli)
    5 juli 2011, 7.50u - Meid - Zoontje Senn - 39+3 - 3610 gr - ziekenhuis (9 juli 2011)
    7 juli 2011, 16.51u - Marrie28 - Dochtertje Aline - 38+6 - 3915gr - ziekenhuis - borstvoeding (15 juli)
    10 juli 2011, 10.55u - Flash - Zoontje Pieter - 40+3 - 3270 gr - ziekenhuis (7 juli 2011)
    12 juli 2011, 16.28u - Supernova - Zoontje Daniël - 40+2 - 4070 gr - ziekenhuis (10 juli 2011)
    13 juli 2011, 2.36u - Ientje - Zoontje Sascha - 40+5 - 4250gr - 52cm - ziekenhuis (8 juli 2011)
    15 juli 2011, 13,29 - AnkeM - Dochtertje Birgit Alicia - 40+3 - 2930gr - ziekenhuis (12 juli 2011)
    17 juli 2011, 23.51u - Julia6 - Zoontje Yuri - 39+6 - 2900gr - 49cm - thuis (18 juli 2011)
    18 juli 2011, 20.04u - Vivelafete - Dochtertje Saartje - 38+1 - 3280gr - 53cm ziekenhuis (31 juli 2011)
    19 juli 2011, 00.40u - Misty1984 - Dochter Milou - 40+6 - 4000gr - 51cm - ziekenhuis (13 juli 2011)
    21 juli 2011, u - Elionorah - Zoontje JN - 38+5 - ziekenhuis - 3520gr - -(30 juli)
    25 juli, 3.18u - Daffiee - Dochtertje Jinte - 39+4 - 3435gr - 48cm - ziekenhuis (28 juli)
    29 juli, Pina - Dochtertje Ronja - 42+4 - 3350gr - 55cm - ziekenhuis (11 juli)
    30 juli, 22,54u - Bd81 - Zoontje Mace - 41 - 3770gr - cm - ziekenhuis (23 juli)

Al 10 jongens en 7 meisjes geboren.

Uitgerekende data:
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv

Wij verwachten nog 1 meisje.

Afspraken:
    31 jul - Annelies - CTG
    1 aug - Annelies - gyn
    2 aug - Julia - CB thuis afspraak
    4 aug - ien - gehoortest
    8 aug - Sucre - 1e controle CB

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia - Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

18. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Hoe is het trouwens met de jongens van Ons Kleintje ? Zouden ze al verhuist zijn?

19. vive2

vive2 Fanatiek lid

Van harte Bd81!! Ghehee, ligt om half 5 nog na te stuiteren.. ;) Geniet van de kraamtijd en je nieuwe kindje!!

20. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Ahh bd, gefeliciteerd joh!!!!! Mace, prachtige naam!

Deel Deze Pagina