@ Marrie: jeetje, eng, spannend! Knap dat je er zelf nog wel relaxed onder kon blijven. Ik hoop voor je dat het spontaan op gang komt, maar zo niet dan inleiden inderdaad. Hoe kijk je daar tegen aan? Zie je er tegen op?
@marrie, lig je nu in het ziekenhuis dan? nou ik hoop ook voor je dat het spontaan begint, altijd fijner als inleiden lijkt me...[duim duim duim] doe rustig aan! en yehhh deze week dus baby nieuws!!!
Sterkte Marrie en wie weet al heel snel weer mama! @Ientje Die plant zit al in een pot? Je kan em natuurlijk verpotten... Die bakken waar ik het over had hebben een haak met een soort S vorm, bovenste slinger om balkon/schuttingrand, onderste zit om de bak. Aan 2 kanten een steun uiteraard. Als die plant al in een pot zit kan je ook een L vormige haak aan je schutting maken, moet toch niet zo'n klus zijn? Voor je man dan he
Jeetje Marrie dat is nog eens spannend zeg. Wel vervelend dat je bloeddruk weer hoog is, maar wel super dat je nu iets om naar uit te kijken hebt. Ik zag een enorm leuk shirtje voorbijkomen Hier is het weer enorm aan het rommelen, dacht echt dat het was begonnen, maar nu zakt het allemaal weer af (pijnlijke krampen die doortrokken naar mijn rug, knetterharde buik en dan om de 7-8 minuten). Ben benieuwd wat de gyn morgen gaat zeggen en ik hoop wat slaap te kunnen pakken. @ spinazie, hier toevallig ook gegeten haha. Lekker simpel en ouderwets receptje. Gekookt (verse spinazie natuurlijk), eerst goed uitspoelen anders heb je van dat schuurpapier tussen je kiezen, eitje koken en dit er doorheen husselen, jummie. Met een oerhollandse bal gehakt en aardappeltjes. @ julia, wat vreemd die plotselinge misselijkheid. @ vive, ahhh ook tabatha's gekeken @ ons kleintje, ach dat eten maakt toch niet uit nu ? Er zijn belangrijkere dingen op deze wereld hoor. @ supernova, bah wat vervelend dat beeb nog in buik zit en dat je zo'n rotnacht hebt gehad. Hopelijk gaat het vannacht beter. Nogmaals het shirtje is geweldig. @ elio, klinkt echt als voorwerk en ik hoop dat het niet meer lang duurt voor je. Lijkt me dat het sloopt. @ vliezen breken, ik moet aan de antibiotica ivm de streptokokbacterie, dus het mag eigenlijk niet zo snel gaan bij mij. Aan de andere kant is het wel weer lekker als het sneller gaat, want dan is het sneller voorbij @
Ien, plant? Ik snap er echt geen hout van wat je nu precies hebt en wat je ermee kan doen, maar als ik alle antw lees hier zitten hier heel wat groene vingers dan die van mij bij elkaar. Ik bemoei me er dus mooi niet mee. marrie! Wow! Das nog eens even nieuws! Spannend man! Whaaa! Duim dat het nog zelf op gang komt, zo niet, wanneer hoor je DE datum?
Marrie, wat eng! En spannend! Goed dat je zo relaxed blijft zeg, petje af! Joepie sowieso babynieuws deze week! Hopelijk meer dan 1, maar jij gaat dus in elk geval. Fijn! Bekijk bijlage 164475 Dit is zo'n plant dus. Zo heb ik hem staan. Kan dat met zo'n balkonding Anke? Zal morgen mn mams ook ff vragen wat het handigst is. Verpotten, ja kan Maar heb niet echt groene vingers, doe het dan vast fout ofzo... Nou, ik merk het allemaal morgen wel. Ik ga naar bed, ben 't zat voor vandaag. Later!
@marrie, wow zeg!! Ineens lijkt t Danny zo dichtbij he! Deze week dus me zekerheid gaan bevallen. Spannnnnend hoor! En leuk dat er dan dus weer baby nieuws is Maar inderdaad hopen dat t zich toch spontaan aandient. Rust reinheid en regelmaat om de juiste beval-atmosfeer te creëren. @Annelies, wow dat klinkt ook echt als goed voorwerk! En regelmatige harde buiken. Hopen dat t snel doorzet. Zou de vk morgen dan ook inwendig kunnen checken of de bm-hals al verstreken is? Of ff 'lekker' strippen. @voorweeen enzo. Ik ben op na de info avond. Heb ook niet echt nieuws gehoord, wist alles al. Behalve dan hoe het voor een 2e x anders kan gaan, en dat t lekker is als de oudste de deur uit is tijdens de bevalling. Geen afleiding, onrust etc. Dat kan de weeën tegenhouden. Dus weer rust reinheid en regelmaat werken mee aan een goede start en bevalling. Ik heb nu pijn in m'n buik, last v m'n darmen en ben moe moe. Hopelijk slaap ik weer net zo lekker als afgelopen nacht Fijne avond dames!
@ elio, bende was al verstreken vorige week van mij hoeft hij niet nog een keer te roeren van binnen hoor. Was nu niet echt een prettig gevoel. Beeb komt wanneer ze wil en ik hoop dat dat nog even duurt, maar als ik dit zo voel dan verwacht ik niet dat ik doorloop tot 42 weken (wie weet ) Hopelijk slaap je lekker en heb je morgen wat minder last van je darmen. @ Iedereen, slaap lekker
Marie; wow wat spannend. Deze week dus mama woehoe!! Hou ons op de hoogte Ik ga lekker slapen. Truste
Ientje zo'n balkonding hoort bij de bak, dat is niet handig. Maar een haak is toch wel te vinden? Hebben ze vast wel bij een tuincentrum. Verpotten is een beetje zonde denk ik. Ja kan ook een latje bovenop de schutting vasttimmeren en een gaatje in het uiteinde boren voor het haakje van de pot. Moet lukken met een beetje creativiteit!
Marrie: Whoo, spannend!!!! Fijn dat er geen risico wordt genomen, maar kan me je spanning ook wel weer voorstellen. Sucre: Ha! Geeft toch niks? Je moet al genoeg lijkt me, wie weet blinken anderen straks wel weer van afwezigheid en neem jij het stokje weer over?! Ann: jaa leuk hé! Pulp teevee. Educatie: 0 Klasse: 0 Inhoud: 0 Kijkplezier: dikke 10! Was was het weer leuk! Kijk je ook Blush? Oh man, ook zo'n hersenloos programma. Te leuk. Bd: slaap lekker! Elio: ben beniuwd hoe je de nacht doorkomt! Slaap lekker iig!
@spare ribs oh heerlijk! @vliezen breken en dan bevallen, ja dat is echt erg verschillend. Bij de eerst bevalling duurde het nog 2 uur en 10 minuten tot de kleine er was, en bij de tweede bevalling was het echt minder dan 1 minuut en toen was de eerste van de tweeling er al. Ik had nog meer vliezen (best wel cool vond ik dat!), dus er brak nog een keer de vliezen, maar de derde is dus gehaald. @persen 1/1,5 uur?? hoe krijg je het voor elkaar? @marrie goh leuk dat je dan deze week gaat bevallen!
Ann, duidelijk dat er iets gaande is!! Spannend! Eli, wat voor info avond was het ookal weer? In zk? Hopelijk slaap je net zo lekker als afgelopen nacht, doet een mens veel goed, nietwaar? Sucre; haaaaaaiiiiii! Hoe is het 'buuf'?! Lekker aan het genieten? Eind kraamzorg al in zicht denk ik? Wel aan toe ook of? Kleintje, ben jij nu lekker thuis? Slaap je ook wel in het zk of ben je echt dagelijks op en neer aan het rijden? Trek je het nog een beetje of word je echt geleefd op ht moment? Hou je taai hè meid, het is me wat allemaal... Vive, hebben die koters al zomervakantie? De oudste dus? Ien, mooi blommetje, ik zou hem mooi binnen hangen
De koters hebben pas vanaf 21 juli vakantie... Dan lig ik in mijn kraambedje. Maf idee. Ik ga slapen, stelletjes kletserts!
nee ik woon in het Ronald Mac Donald huis, ik durf niet nog niet naar huis, omdat mijn jongste niet stabiel genoeg is en de oudste een liesbreuk heeft dus ik verwacht op korte termijn een operatie. Bovendien wordt het elke keer lastiger om hier weg te gaan, ze worden al zo groot en ze reageren erg op mij, veel meer als toen ze zo klein waren. ik woon al 13 weken niet meer thuis. Ben af en toe een dagje naar huis geweest en zie mijn oudste veel te weinig, iets van 2 dagen in de week (en dan geen hele dagen). voel me ontzettend klote hierover. Ik wacht tot het tijd is om te kolven en dan ga ik slapen. donderdag was ik uitgerekend.
mmm meestal is het erg druk hier snachtes en nu.....zie niemand onderin hangen..... even update, had het gister over dat ranzige slijm... moest net naar de wc, toen ik af veegde was het nog steeds heel slijmerig met bloed erdoor. lekker weer in mijn bedje liggen...auw wat voel ik nou???? flinke steken [weeen misschien] even aangekeken, ik nu toch niet meer slapen... nu heb ik die flinke steken om de 3min ongeveer....[zouden het dan toch echt weeen zijn.....] houden ongeveer minuutje aan. ben benieuwd of dit doorzet of hele fijne[ :x]oefenweeen zijn.... dus meiden misschien morgen meer baby nieuws! slaap lekker iedereen, terwijl ik hier in mijn eentje wat rondhang
he meid, nog wakker? Je bent niet roze dus niet online. Hopelijk omdat je ligt te bevallen!!! Hope so meid! Succes, toitoitoi! *probeert maar weer te gaan slapen...*
Oeh meid, ik ben benieud of het doorgzet heeft! Je bent ook nu niet online, spannend!!!! Zet hem op! Ien, jij wel op roze, ti's nog een 06uur joh, kan jij ook niet slapen soms? Edit: en weg ben je....
Nova, in leiden dus, maar in welke winkel? Niet toevallig een of andere winkelketen die ook aan deze kant van het land te vinden is? Vive, joh dan pas? Zijn jullie de laatste int land zeker? Ach... Ti's allemaal maar relatief, als wij weer in een schoolritme zitten, ben jij net over de helft vd vakantie. Kleintje, gelukkig dat je die mogelijkheid hebt, dichtbij jullie ukkies te zijn en niet dagelijks op en neer, al is het natuurlijk heartbreaking voor de oudste en jouw relatie met hem. het was je anders gegund meid, nu helaas doorvechten tot zijn broertjes mee naar huis kunnen om dan daar weer een normaal gezinsleven te creeeren. Hou je taai! Knuffel!!!
@ Ons kleintje, echt veel respect voor je hoor, telkens de mindere opties tegen elkaar afwegen (wel naar huis gaan voor de oudste, niet naar huis gaan voor de jongste twee), heel begrijpelijk dat je je daar klote onder voelt. Wel fijn om te lezen dat de twee jongsten steeds groter worden, is alleen maar een goed teken. Zag net in je banner dat ze al 12 weken oud zijn, het gaat echt snel. Hopelijk gaat ook de liesbreuk operatie goed. Wanneer staat deze gepland? Ik hoop echt dat jullie snel weer met z'n vijfjes bij elkaar zijn, voor jullie allemaal beter! Dikke knuffel van mijn kant!!! (realiseer me dat wij op dezelfde dag waren uitgerekend, a.s. donderdag, raar idee dat die van mij nog in m'n buik zit en jouw twee jongsten al 12 weken op de wereld zijn, wonderlijk toch?) Veel nachtbrakers geweest zie ik! Ik heb om half 1 vannacht nog een broodje staan smeren, je moet wat he, als je niet kunt slapen... Wat een hoop gerommel bij de meiden hier, volgens mij gaat er een hoop gebeuren deze week (ik wil ook, ik wil ook!). Heb ik het goed dat het rommelt bij Eli, Ann en Meid? Succes ladies! Straks mag ik weer op controle in het ziekenhuis, verwacht geen bijzonderheden. Tot later!